Argum City: Célok és gyűjtemények
Egy igazi milliomos nemcsak drága ruhákkal és luxusautókkal rendelkezik, de szép kollekciója van ritka festményekből, műtárgyakból, ékszerekből és persze a jövőben már csillagászati értékkel bíró Hatalom Kártyái lapokból. Aki pedig még ennél is gazdagabb (itt inkább a milliárdos kifejezést használnánk), az akár megszerezhet néhányat a világ legritkább kincseiből, az állítólag mágikus vagy legalábbis természetfeletti képességekkel bíró relikviákból.
Persze nem lehet mindent pénzért megvásárolni. A legritkább holmikat ki kell érdemelni, egy-egy különleges hőstettel, világrekorddal vagy kiemelkedő teljesítménnyel. Erre valók a játékban a „célok”. A célok gyakorlatilag küldetések, de időkorlát nélkül, és egyszerre rögtön több száz van, azokat teljesíted, amelyiket csak akarod. Vannak egészen egyszerűen is (érjen el céged egy bizonyos szintet), mások kitartást igényelnek (szerezz meg valamiből egy komoly mennyiséget) és vannak egészen speciális dolgok, amelyekért jócskán túl kell menni az elfogadott és ismert világ határain és fizikáján - de ha erre képes vagy, mesés jutalomban részesülsz. A pletykák szerint például egy gazdag műgyűjtő felajánlotta kollekciójának egyik legértékesebb darabját, a hatalmas Koh-I-Noor-i fehér gyémántot annak, aki képes ellenőrizni azt az őrült teóriát, miszerint ha valaki elég mélyen leás a föld magja felé, akkor felébreszthet egy ősi démont tízezer éves álmából, a Balrogot...
A relikviák nemcsak szépek és értékesek, hanem hasznosak is: aki Jobs almáját birtokolja, annak a cége sokkal profitábilisabb lesz, aki pedig Elvis gitárját, annak az alkalmazottjai lesznek boldogabbak. Hátborzongató belegondolni, hogy milyen képességekkel bírhat Megatron sisakja, Gates szemüvege, Thór kalapácsa vagy akár az Arkíliai Galaxis...
Minél nagyobb a gyűjteményed, annál több sikerpontod van: a sikerpontokat pedig felhasználhatod arra, hogy a különleges relikviákat továbbfejleszd, növeld a potenciáljukat.
A célok mellett természetesen lesznek hagyományos küldetések is, minden épülethez, tevékenységfajtához kapcsolódik egy-egy küldetéssor, amelyet sorban lehet végigcsinálni, és az adott épület megismerése mellett hasznos jutalmakat is ad.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2018. október 9. 15:40:16 | Utolsó frissítés: 2018. október 10. 08:43:29 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |