Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City béta teszt


Öt és fél év fejlesztés, és hosszas tesztelés után úgy érezzük, hogy végre megmutathatjuk az Argum City játékot egy kicsit szélesebb közönségnek is. A játék még nem teljesen bugmentes, apró hibák, glitchek előfordulhatnak, de már benne van minden, amit az indulásra szerettünk volna, és teljes mértékben játszható.

1 hét múlva, szept. 25-én, szerdán fogjuk a béta tesztet elindítani. Mindazok, akik a blogot nyomon követték, és a cikkek alján levő gombbal feliratkoztak a hírlevélre, fognak meghívót kapni, ami azt jelenti, hogy szerdán, a béta indulás bejelentését követően be fognak tudni regisztrálni a játékra azzal az email címmel, amivel a hírlevélre is feliratkoztak. Erről természetesen mindenkinek küldünk majd egy külön emailt is a részletesebb tudnivalókkal.

Az alfa teszt több, mint egy hónapig tartott, ezalatt számtalan dolgot javítottunk. Tényleg csak szűk stábbal (munkatársak, néhány családtag, néhány külsős) teszteltünk, egyszerre egy normál sebességű, és egy háromszoros sebességű világon. Örömmel láttuk, hogy a játékban van bőven mit csinálni, és a tesztelők mind pozitívan nyilatkoztak róla. A gyors világ még egy kicsit túl tömény is volt, ezért úgy döntöttünk, hogy a béta már csak normál sebességű világ lesz, olyan, mint az éles játék is. (A háromszoros sebességű játékot azért nem vetettük el, elképzelhető, hogy a jövőben, a Végzetúrhoz hasonlóan lesz majd ilyen is, ahol limitált idő alatt, tripla sebességgel lehet karaktert felfejleszteni.)


A tesztelőktől annyit fogunk majd kérni - már azon kívül, hogy játsszanak :) - hogy írjanak meg számunkra minden hibát, amit tapasztalnak, illetve olyan dolgokat is, amit nem éreznek kényelmesnek, felhasználóbarátnak; vagy ha valahol nincs elég információ a helpben, és azt bővíteni kéne, vagy ha valahol játékegyensúlyi problémát, vagy exploit lehetőséget láttok, minden jöhet. Meg persze további fejlesztési javaslatokat is örömmel veszünk, de ezekkel már csak a játék indulása után tudunk majd foglalkozni. Azt fontos tudnotok, hogy a játékot elsősorban PC-re, böngészőből játszható játékként fejlesztettük, optimalizáltuk, Chrome és Mozilla alatt teszteltük. Emellett a játéknak van egy androidos verziója is, ezt akár androidos telefonon, böngészőből (pl. Chrome) indítva lehet játszani, de van egy saját app is, amit a tesztelők a google play store-ből le tudnak tölteni. Az app elvben mindent tud, amit a böngészős verzió. Ha hibát jeleztek, mindig jelezzétek majd azt is, milyen platformon, milyen böngészőből tapasztaltátok. Ha esetleg bárhol elakadtok, akkor az esetek 99%-ában egy frissítés (vagy F5), az appon belül az ablakok tetején levő frissítés gomb megoldja a problémát.

Akik játszanak, hozzáférést fognak kapni már a játék fórumához is, itt is meg lehet majd osztani esetleges észrevételeket, ill. magát a fórumot is lehet tesztelni. A béta tesztelők kapnak valamennyi argumot is induláskor, de aki akarja, kipróbálhatja majd a vásárlást is, és ezeket az argumokat természetesen majd az éles induláskor is megkapja. Maguk a tesztkarakterek viszont nem lesznek átvihetők az éles játékba, erre készüljön fel mindenki. Terveink szerint a béta teszt minimum 3, maximum 4 hétig fog tartani. Az éles játék pedig ezután fog indulni majd.

Mi már nagyon izgulunk, reméljük ti is :) Viszlát akkor jövő szerdán!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
 
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
 
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
 
Köszi!

A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.

A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
 
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók
 
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...

Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok

vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem

vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem

vagy ilyesmi
 
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?

Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.

Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.

Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.

Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok.
 
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben
 
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet...
 
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff
 
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. szeptember 18. 14:44:17
Utolsó frissítés: 2019. szeptember 18. 15:19:51
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.