Argum City: A bánya és a kert
|
A bánya egy olyan része az Argum City-nek, ami aránylag kevés törődést igényel, elküldöd a bányászokat dolgozni, aztán ők elvannak vele szépen, naponta 1-2x ránézel, és adsz nekik új feladatot, ha szükséges. A bánya nem elérhető a játék kezdetekor: az első bánya megnyitásához szükséges, hogy végigcsináld az odáig elvezető kalandokat.
Mit is bányászunk a bányában? Ez egy elég könnyű kérdés, nyilvánvalóan, argumot - azaz, az argum szennyezett vegyületeit. A bagalite, magnolite és paralite hiperintelligens mikroprocesszorok gyártásának elengedhetetlen kelléke. A kibányászott érceket rögtön hasznosítani is tudjuk, gyárunk processzorokat állít elő belőle, amelyeket nem gamer pc-k, hanem fegyverek és páncélok tuningolására használhatunk.
A bányához speciális szakértelmek tartoznak, amelyeket külön fejleszthetsz energiából. Emellett a bányához tartozik egy minijáték is, amiben a bányászunkat irányítva kell érceket kibányászni, elkerülve a lezuhanó szikákat. Nem titok, hogy itt gyermekkorunk egyik hangulatos játékát próbáltuk felidézni, saját rendszerrel és saját pályákkal. a minijáték kis mértékben megnöveli a bánya termelékenységét, aki nem akarja, annak nem kell vele foglalkoznia.
|
Birtokunk másik integrált része a kert, amely 7. szinten nyílik meg. Kertet csak azért raktunk a játékba, mert manapság már minden játékban van, ezért úgy gondoltuk, hogy sokaknak hiányérzete lenne, ha nem lenne :) Persze mint mindent az Argum Cityben, a kertet is lehet fejleszteni, újabb és újabb magokat, növényeket kikutatni. A modern géntudományoknak köszönhetően, a kertünkben termett paprika, paradicsom, görögdinnye nemcsak finom, de emellett meg tudja tuningolja hőspontjainkat, alkalmazottjaink képességeit, energiát és zent is adhatnak. A termelékenységre hatással van az időjárás és szakértelmeink is, meg persze az is számít, hogy valamelyik barátunk segített-e nekünk.
A bányához hasonlóan, a kerthez is tartozik egy minijáték, ami kis mértékben meg tudja dobni a termelékenységet. Ebben a játékban a kertet támadó vakondokat kell elűzni, a lehető legklasszikusabb módon: a buckákból előbukkanó kártvevőkre kell egy kalapáccsal rákoppintani, mielőtt lenyúlják a termést. Természetesen ez a minijáték is abszolút opcionális.
|
|
A bánya és kert érdekessége, hogy a hozzájuk tartozó grafikák jelentős részét egy indonéz grafikai stúdió készítette el nekünk.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
Mondjuk az egy hozzászólás 3 naponta, meg a 70 facebook like is sokat sejtet...
Gagyi mobilos játékokon is van 100.000 |
Ha ez is annyit késik, mint a TF Online az jó lesz? |
Támogatom! |
A HKK online sajnos a régi rendszer flashben készült, amit ma már nem támogatnak a böngészők, ezért újraindítani nem lehet, viszont erről volt már szó korábbi fórumokon is, van esély egy teljes újraírásra, van egy csapat, aki ezt szívesen vállalná. |
Azért mennyivel frankóbb lenn a hkk online-t folytatni, mint ezt! |
Kiégett argum "viszonylag" könnyen szerezhető, kapsz szintlépésnél, küldetésért, napi belépésért, ültethető kertben, stb. Kell hogy legyen belőle, hogy aki argumot vásárol be tudja váltani.
Ami csöpög, az a valódi argum, ez is szintén több helyről szerezhető, de jóval kevesebb, mint a kiégetettből.
Az aukciós ház szerintem január közepén került be a játékba. Itt mindenféle van, de nem a játékosok tesznek föl dolgokat, hanem egy lista pörög körbe, mint a VÚ-ban. Vannak egyszer megvehető relikviák, és ismétlődő apróságok (pl.: ebben a pillanatban pont van 100 szakértelempont). Spoiler nélkül nem tudok többet mondani, ha Miklós úgy gondolja, ír erről is egy bejegyzést.
A játékban (jelenleg ) nincs tárgy átadásra lehetőség, ilyen jellegű rabszolgázás szerintem nem lesz. Ugyanakkor nagyon sok interakció van, amihez "barátok" kellenek. Például ha egy barátod kertjében kiszárad egy növény te ingyen megöntözheted, nő a barátság szint. A tulajdonosnak kreditbe kerül ugyanez. Vagy megkérsz valakit, vagy fönntartasz egy "kertészt", vagy benyeled azt a pár kredit locsolási költséget.
Én az elmúlt 3,5 év tesztelés során gyakorlatilag szólóban játszottam, volt hogy éreztem a barátok hiányát (néhány küldetés erre épül), de nem létszükséglet. Ugyanakkor a játék tervezésekor az egyik fő szempont a "közösség kovácsoló" élmény kialakítása volt. |
Ezek a csopogo argumok ezek valodi argumok vagy kiegettek? Ha valodiak akkor a kiegetteket hogy lehet beszereni?
Az aukcioshazrol eddig nem volt szo (vagy csak nem figyeltem). Oda miket lehet felpakolni? Nem lesz ebbol rabszolgazas? |
Nagyon jó ötlet volt a szerepcsere Charlize Theron is elég menő volt az Atomszőkében |
Nagyon jó kérdés, annyira jó, hogy megér egy teljes blogbejegyzést! A következő anyag már kész van, de vagy a jövő hetiben vagy az azutániban részletesen írok erről is. Köszi a kérdést! |
Lehet mar kerdezte vki, nem olvastam at az osszes hsz-t, de megvan mar a lista, hogy milyen elonyokhoz lehet jutni valos penzbol? Fel tudnad sorolni, hogy mindenki jol eldontse magaban, h f2p vagy p2w? |
Csináltunk TF játékot is... Két játékot fejlesztettünk az elmúlt években, az egyik az Argum City, a másik a TF online volt. Az utóbbi sajnos azért nem készült el, mert a programozó feladta a dolgot, többévnyi fejlesztés után. Hidd el, én bánom a legjobban, irdatlan tömegű grafikát csináltattam hozzá, és a fejlesztésbe is rengeteg pénzt öltünk bele.
Az eredeti TF egyébként működik most is, folyamatosan fejlesztjük, ha megnézed, nemrégiben készült el hozzá egy olyan automatikus feldolgozó rendszer, amiben bármikor tudsz UL-t küldeni. De persze egy teljesen online verzió sokkal frankóbb lenne. |
miért nem TF vagy ÖV? hatalmas csalódás........elsők között játszottunk a TF-el.....évtizedek óta várunk egy TF játékot.....erre jön ez a vicc.......... |
A manapság megszokott módon tudsz a játékra regisztrálni facebook, google accounttal, és email címmel is. PC-n, és telefonon is be tudsz jelentkezni mindhárommal, tehát a játékot tetszőleges különböző eszközről fogod tudni használni, az adatok a központi szerveren lesznek tárolva. |
A böngészős és a telefonos account össze lesz hangolva? |
A béta, azt akkor szoktuk indítani, amikor szerintünk a játék kész és hibamentes. Az várhatóan 3 hétig fog tartani, és utána éles indulás. |
A 2-3 honap alatt a beta indulasat erted vagy az eleset? |
Ez nagyon szuper! |
Vannak csaták, ahol ez nehezebben megoldható (pl. arénában elkezdesz egy harcot, akkor nem lockolhatod be végtelenségig, hiszen a másik játékos változtathat a csapaton, támadhatja más is stb), van, ahol ennek nincs akadálya (pl. kaland csaták). Egyébként ilyenkor sem vesztesz vagy ilyesmi, egyszerűen csak az AI választ képességet helyetted, mint auto-attacknál. De az abszolút megoldható, hogy a türelmi idő sokkal hosszabb legyen ilyenkor is. |
Eleg osszetettnek tunnek a harci statok, nagyon sok befolyasolo tenyezo van, nalam ez igen nagy bonusz egy jateknal. Kivancsi leszek mit lehet kihozni belole.
Anno lattam a videoban, hogy a harcban kijelolheto tevekenysegekre idokeret van (szamolt vissza). Lesz lehetoseg, hogy ezt kivegyuk es vegtelen ido legyen minden korben? A munkaidoben jatekra vetemulok nagy problemaja lesz, ha nem tudjak pause-alni a jatekot |
Igen, ez szuper ötlet, mi is gondolkodunk ilyesmiben, pl. írtam, hogy a játékban gyűjthetsz HKK lapokat is, na lesz olyan, amit igaziból megcsinálunk, és ha a játékban megszerzed, akkor a valódit is megkapod |
Javasolnám reklámozás és rentabilitás céljából az árukapcsolást.
A mágia mestereinél találkoztam már olyasmivel, hha elérsz x szintig akkor lehetett kapni őskövet, ez meg azt az Ősök városában.
Egy ehhez hasonló dolog könnyen kipróbálásra ösztönözhet pl végzeturas, tfes játékosokat, de vmilyen formában még akár Hkks jutalmat is el tudok képzelni pl ingyen bontott pakli egy versenynevezéskor.
Aki pedig nem játszik mással az meg kaphatna argumos jutalmat vmi tevékenységért. pl-némileg hazagondolva- ha vásárol a régi Behos könyvekből akkor kap vmit, szakértelempontot, teljes kárpótlást kreditet lézerágyút.
Ezek igazából annyira nem drága dolgok a cégnek -csak át kell gondolni h érdemes legyen a játékosnak, de ne túl táp.- pl napi rutin ugyanannyit növel minden szinten, akkor lehet későbbi ajándékvásárlásnál is körbenéz az emberfia a könyvek közt |
Van egy elég okos algoritmus, ami a szörny életpontját számolja, aktív játékosokból, játékosok szintjéből, elfajzottat ölő játékosok adataiból és hasonlókból. Szerintünk ez elég jó számítás lesz, de legrosszabb esetben ezt lehet még finomhangolni, pl. ha túl lassan ölik meg, legközelebb kevesebb ÉP-je van. |
Hogyan tudod balanszolni a szorny erejet? Honnan tudod, hogy hany jatekos fog reszt venni? Magyarul te mint jatektervezo hogy tudod kivedeni, hogy ne 3 perc alatt daraljak le a jatekosok ugyanakkor ne is legyen az, hogy sosem fogy el?
Mert hiaba van egy szerveren 10.000 jatekos, ha csak 2.000 vesz reszt a csataban. |
Ezt pontosabban akkor tudjuk megmondani, ha a saját belső alfa tesztünk lement már, de szerintem még 2-3 hónap. |
Miklós mi a várható kezdés nagyságrendileg?
Napok, hetek, hónapok? |
Természetesen, javítjuk, köszi a javaslatot! |
Semmi sem kötelező! Ha belépsz a játékba, játszol vele, akkor a szórakozás mellett a karaktered fejlődik, kapsz tápokat. Ha nem lépsz be, nem történik semmi - azt hiszem, ez minden játékra igaz -, majd belépsz másnap, vagy egy hét múlva, akkor fejlődsz, akkor kapod a tápokat... Az egyetlen dolog, amit ez a játék (sem) fog tudni megvalósítani, ha egy játékos úgy szeretne a legjobb, a legelső lenni mindenben, hogy ehhez nem kell játszania, elég néhány naponta bekukkantania.
Ez a játék nem egy verseny akar lenni, hanem csak egy puszta szórakozás. De természetesen vannak olyan aspektusai, ahol lehetőség van versenyzésre, mert van, aki ezt szereti. Ha te versenyezni szeretnél másokkal, akkor azt konkrétan 3 dolog alapján teheted meg a mai játékokban:
1. mennyire vagy okosabb náluk
2. mennyi pénzt költesz a játékra
3. mennyi időt töltesz a játékkal, mennyire ismered ki
Pusztán az 1.)-re építeni egy játékot öngyilkos vállalkozás, ez max. a sakkszövetség, hiszen a legokosabbakat kivéve senki sem játszana vele.
A 2.) szintén nem szándékunk, ilyen játék épp elég van már, mi azt szeretnénk, ha azért költenél inkább, mert élvezed a játékot.
Tehát marad a 3.)-as, aki hetente 1x akar csak belépni, az élvezze a játék nem-verseny aspektusait - vagy inkább, keressen másik játékot, amivel nem akarsz gyakran játszani, az a játék valószínűleg nem neked való.
Egyszer csináltunk egy játékot (Mágia Mesterei) ahol elég volt hetente egyszer belépni, és akkor egyben mindig el tudtad használni a felgyűlt cselekvéspontokat, de a dolog nem működött.
Egyébként van egy rendszerünk, a kompenzáció, ahol megkaphatod a dolgokat, amik kimaradtak, ha esetleg pár napig valami miatt kevesebbet tudsz játszani, de az időbeosztást, amivel ha nem akarsz vacakolni, csak egyetlen kattintást igényel, azt nem láttuk értelmét berakni ezek közé. |
Hat akkor itt az elso kotelezo lepes, ami munkava teszi a jatekot
Persze ez tulzas, de plul ezen el lehet gondolkodni, hogy valoban akarod-e azt, hogy ha vki nem tud minden nap belepni (nyaralas, utazas, munka, stb miatt), akkor lemaradjon ahhoz kepest aki minden nap ott ul a gep elott.
Esetleg egy puffer, ami par napot eltarol? |
Az időbeosztásnál kapott fejlődést csak az előző napra kapod meg, tehát ha egy nap egyáltalán be sem lépsz, akkor aznap az időbeosztásod blank volt. |
Ha egy hetig nem vagyok, akkor a kov. belepesnel egyszerre kapom meg a 7 napi jutalmat, vagy "kotelezo" lesz belepni naponta a jutalom begyujtesehez? | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2018. október 30. 14:01:01 | Utolsó frissítés: 2018. október 31. 12:26:37 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |