Argum City: A kedvencek
Kedvenceink argummutált kis tündéri állatkák: bagolybari, lajhárboci, cityus, tekkus és a többiek. Ezeknek az apró élőlényeknek a kinézetét szabadon variálhatjuk, kiválaszthatjuk milyen szárnya, farka, szarva, mancsa, szeme vagy akár párnája legyen. Az apró, újszülött kedvenceknek leginkább tejre és cumira van szüksége, de ahogy nőnek, érdemes nekik komolyabb kajákat és játékokat kikutatni. Egy kamaszodó kedvenc optimális fejlődéséhez már gyümölcsös müzlire vagy banánturmixra van szükség, a kifejlett egyed pedig nem adja alább a pisztácia fagyinál és a kolbászos szendvicsnél.
Az etetés nemcsak növeli kedvenceink jóllakottságát, de tapasztalati pontot is jelent számukra, és ebből lépnek szintet. A kedvencek boldogságához elengedhetetlen, hogy játsszunk velük. Ehhez játékokat kell nekik adni. Egy picur elvan egy csörgővel vagy egy nyuszival, de a nagyobbaknak már építőkocka, játékautó kell, felnőtt korukban pedig már társasjátékot, rollert vagy éppen HKK-t akarnak. Alternatívaként, ha játszunk a játékban található számos mini-játék egyikével, az egyúttal kedvenceink boldogságát is növeli.
A kedvenceknek nemcsak szintje, de hűsége is van. Speciális ételekkel és tárgyakkal lehet a hűségüket növelni, amitől szép lassan zöldre, kékre, lilára, narancsszínűre és egyéb színekre változnak :)
Ha elégedettek vagyunk a kedvencünkkel, benevezhetjük a szépségversenyre is. Egyúttal a zsüri is mi vagyunk, minden nap 10 szavazatunk van, amikor 2-2 kedvencről dönthetünk, melyik a szebb. A legjobbak ízesítőket, vitaminokat kapnak, amelyek fontos kellékei az ízletesebb fogások elkészítésének.
A játékos kedvűek részt vehetnek a kedvenc építő versenyben is, ahol időre, más játékosokkal versenyezve kell rekonstruálni egy megadott kedvencet.
Szóval a kedvencek cukik meg minden, de sajnos a mai, kegyetlen világban (meg a jövőbeniben is, ahol az Argum City játszódik) saaajnos semmi sem ússza meg a katonai felhasználást. A kifejlett kedvencek a csatába is elkísérhetik alkalmazottjaidat, növelve azok tulajdonságait. Azonban szigorú szabályok ügyelnek arra, hogy a kedvenc semmiképp se sérülhessen meg, sőt, komoly sokk se érhesse - akár egy tízméteres óriásrobottal, akár egy tüzet okádó interdimenzionális óriásszörnnyel kerülnek konfliktusba hűséges katonáid.
Szomorú dolog, hogy néha a megunt kedvencek a csatornában kötnek ki. Az argum kiszámíthatatlan természetének köszönhetően ilyenkor szörnyű mutációk következnek be, és a hegy méretűre nőtt egykori kedvencek tombolva pusztítják a várost, de erről majd még később...
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2018. szeptember 18. 13:57:52 | Utolsó frissítés: 2018. szeptember 19. 09:05:45 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |