Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nektoraf
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak." - Encyclopedia Fantasia a nektorafokról
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ...
Nézet:
- Megpróbálhatjuk elkerülni a harcot. Enger, te láthatatlanná tudsz tenni nagyrészünket, anélkül, hogy észrevennék. Ha én teszek valakit láthatatlanná, akkor biztos felfigyelnek a zenére, tehát azt használjuk utoljára. Ezután megkerüljük őket, és körülbelül az ő helyükön találkozunk! - mondja Orion, mialatt igyekszik lelapulni a sűrűben, s előkészíti furulyáját, hogy eljátsza magára a Délibáb varázslatot, ha társai már láthatatlanná váltak.
 
A kérdés nyitva marad, egyéb információ híján csak találgatni tudtok. Itt maradni nappalra nem lenne túl biztonságos, hiszen -ha valaki irányította az állatokat- az tud erről a helyről és küldhet, akár sokkal többet is. Az éjszaka további része elég hidegnek bizonyult, felhő nem takarta az égboltot. A csillagok megannyi apró, ízzó zsarátnoknak tetszettek egy fekete vásznon. Az orion csillagkép is fakón pislákolt, titokzatos magányában. Az őrködés a szokott rend szerint ment, semmi nem zavarta meg álmotokat ez után. Másnap reggeli és már indultatok is tovább. A talaj egyre iszaposabb, mocsarasabbá válik, ez megnehezíteti utatokat. Körülöttetek elpusztult, a rothadás különböző szakaszait elért fák áthatolhatatlannak tetsző rengetege. Olyan déltájban történt a következő esemény. Épp pihenni készültetek, amikor recsegést-ropogást hallottatok előről. Átláttok a sűrűn, mintegy ötven lábnyira két rettenetes medve és két farkas halad. merőlegesen a ti útirányotokra. Nem vettek titeket észre a szélirány nektek kedvez. A suttogást nem hallják meg ilyen messziről, így megbeszélhetitek, hogy mit tesztek.
 
Gyorsan lezárja a fiolát, amiből még mindig áramlanak a bódító, de mérgező gázok, és szemügyre veszi magát. Kelletlenül elhúzza a száját, és lefejti magáról ingjét. Szemügyre veszi köpenyét is, jól megúszta, pár szakadás van rajta, azok is mind függőlegesek...persze, az állatok egyrészt nem csaptak vízszintesen, másrészt karmuk nem tudja átmetszeni az abbitacélszálakat. Igaz, többnyire a hátán feküdt a porban, ez is egy magyarázat. Enger mondatára felkapja fejét.
-Vagy druida...
Látta már testvérét "akció" közben. Ugyan nem tudja, miféle mágiáról van szó, vagy egy druida miért csinálna ilyet, de lehet, megháborodott, vagy valami ilyesmi.
 
- Ha ebből reggel akarunk enni, már most meg kéne sütni valamelyiket. Hacsak a döghús miatt nem akartok valamely idéző szolgálatába állni - mondja Orion, miközben a felvert sátrak egyike felé veszi az irányt.
- Melyikőtök ért egy ilyen fölvagdalásához és megsütéséhez? Furulyával nem lehet darabolni - fejezte be mondandóját az idéző, majd eltűnt a sátor áldott, bagolymentes vászna mögött.
 
// Kis módosítás //

- Nem hozzám hasonló, alakítottá át őket. Akár az esetleges, relikvia amiért jöttünk is lehet az eszköz rá, de számos más lehetőséget tudok még. Egy sötét pap, egy másik síkról szakajtott démon vagy hasonló. A holnapi nap egyik felét, pihenéssel kéne töltenünk, mivel egyikünk elég súlyosan hagyta megtépni magát, aztán felkell keresnünk a mágia forrását, az újabb vacsoravendégek előtt. Kis szerencsével csak éjszaka aktívak. - majd hozzátette - Szóval akkor ki szereti, a sültfarkast?
 
A Mágiadetekció mindhárom állaton erős mágiát jelez, ám a pontos paraméterei ismeretlenek. Annyi viszont bizonyos, hogy isteni mágiáról van szó. Vagyis nem egy mágus változtatta a lényeket ilyen bestiákká.
A küldetésetek szerint valami a környéken, néhány napnyira innen erős mágiát sugároz.
 
Miután leterítették az utolsó fenevadat, Enger odasétál az első farkashoz és átvizsgálja a testét, hátha talál rajta valami érdekes nyomot. Például mágiára utalót, amivel esetlegesen irányították őket, vagy akár létrehozták, mert jól láthatóan nem természetes házikedvencek voltak. Ugyanígy átnézi a medvét és a másik farkast is. Ha nem talál semmi érdekeset a látogatókban, csak ennyit jegyez meg:
- Holnapi reggeli megvan, emberek?
Bár lehet, hogy egyesek nem kedvelik a sültfarkast.
 
A farkas kritikus sebeket kap és kilehelli lelkét a csapat összpontosított támadása alatt. Még percekig figyeltek, de csak az erdő kisebb éjjeli állatainak a neszezését halljátok. elmúlt a veszély.


//Következő reggeli statok:
Jaksjahlang 70/48
Enger 40/37, 100/95 mana, Láthatatlanság: 6/6 kör
Fuhur -ép-
Orion -ép/zúzódások az alfélen- //
 
A szellem nem habozik: amint összecsuklik a medve, a megmaradt ellenség felé veti magát. Két ugrással a farkas mellett terem, majd lábát afölé lendítve sarkával sújt annak hátára. Időt sem hagyva a reagálásra, még ugrásból mér egy súlyos ütést, majd befejezvén a Táncot, hasba rúgja, bal lábfejjel az állatot.
 
Elszáll szemeiből az üres tekintet, és megfogadja, hogy soha többet nem hagyja nyitva a kábító hatású mérgek tartályát, hogy a gázok beszivároghassanak. Szipózás, ez a szó jut róla eszébe. Még szerencse, hogy a farkas vízszintesbe rángatta, így már nem mérgezte tovább magát. A védekezést már-már ösztönösen csinálta, de a támadáshoz ugyebár már több kell. Két pont közt a leggyorsabb út az egyenes, így két fejvadászkardjával egyenesen a felette levő farkas hasa felé szúr. Azért oda, mert az a legnagyobb felület, és ha eltalálja, maga felé rántva, lábával kitámasztva átrepítheti egy kis szerencsével a dögöt a teste felett, hogy legyen ideje felkelni. Szerencsére ennél nem sokat számít a másik súlya, a technika a lendületből meríti erejét, lába pedig amúgyis elér erős, hogy véghez vigye, miután háta szilárdan neki van támasztva a földnek. Nem néz maga mögé, botorság lenne, de elrebeg egy halk imát, hogy ne egyik társa legyen mögöttük...nincs kedve hallgatni a panaszáradatot.
 
Nem tétovázik, a fejvadász felé fordul,nyilaival utolsó ellenségüket örvendezteti. Persze nem megy közelebb, nem akar a rettenetes farkas utolsó támadásainak elszenvedője lenni. Ha látná Engert,valószínűleg rávigyorogna, látva annak arckifejezésért,amiért elrontották a szórakozását.
 
Enger nézi a műsort, amíg lehet, Fuhur és Orion, úgy is elrontják hamarosan és remélhetőleg, az este hátralévő része eseménytelenül fog telni.
Megnézi a farkas okozta sebeket, szerencsére semmi súlyos. Orionra pillantban, sajnálatos módon ugyanazt lehet megállapítani, bár ez a kép róla, valószínűleg örökre élni fog a varázsló emlékezetében. A kis íjászlány, pedig teljesen ép. Edzésnek nem volt rosz ez, bár ha a fejvadász nem szeretett volna bele, abba a bolafészekbe - közös vonás? - hamarabb végeznek.
 
Blizh két ütésből végez a farkassal, ám öklös támadásának a medve kétmancsos lecsapása szab gátat, melyet épphogy csak elkerül. Ekkor érkezik meg Fuhur két vesszője és teríti le a fenevadat.
Már csak egy rettenetes farkas van talpon, aki tovább ráncigálja a komoly sérüléseket szenvedett Jakot.


//1. Rettenetes farkas vs Jak 40/40
Jaksjahlang 70/41
Enger 40/33, 100/70 mana, Láthatatlanság: 6/5 kör
Fuhur -ép- Kisülés (+d6 sebzés), Gyorsítás: 1 kör
Blizh, a harcművészet szelleme 50/25, 6/3 támadás pont //
 
Látja a farkas végét, ez újra mosolyt csal arcára. Orion kiáltására nem felel, de rögtön a medvébe ereszt két nyílvesszőt.A fejvadász majd csak elboldogul valahogy, reméli,hogy nemsokára a medve is kileheli lelkét,és akkor segíthetnek Jakon.
-Orionnal értek egyet.- mondta nem túl hangosan, Enger úgy sincs messze.
 
Enger már nem szándékozik belefolyni, a harc maradék részébe és így utólag belegondolva a láthatatlanná válásnak sem volt túl sok haszna. Bár lehet, hogy amúgy tovább szeretgette volna a farkas. Valamivel távolabb megy a küdzőfelektől, Fuhur háta mögé és onnan figyeli, ahogy Jak a farkassal hentereg.
- Orion, szerintem hagynunk kéne Jakot, játszani a kutyájával. Olyan szépek, így együtt! Neked mi a véleményed Fuhur?
A kör végére láthatóvá válik, az ellenfelek épp eléggé levannak foglalva, ő az utolsó lehetséges célpont. Már ha életben lennének, annyi ideig, hogy a közelébe érjenek.
 
Blizh tesz két, gyors lépést hátra, majd honorálja a rátámadó farkas jószándékát avval, hogy az eddig bevált tánclépésekbe belekezdve, teljes erőből fejbe rúgja. Ha ettől nem harapna fűbe, még egyet rásóz ököllel, ám egyéb esetben a macinak okoz hascsikarást két teli öklös csapással.

- Fuhur, a medvét lődd! Leszámolunk a harmadik farkassal külön! - üvölti Orion, aki a harcot annak széléről szemléli.
 
Blizh kezdi félelmetes támadáskombinációját elsőnek, a medvének esélye sincs kitérni előle.
Fuhur mindkét lövése talál, nyomán elektromosság pörköli le a félelmetes ellenfél szőrét.
Enger aktiválja gyűrűjét, a farkas csak erre várt, nekiugrik. Bár lerántása nem sikerül, de így is csúnya sebet ejtenek borotvaéles fogai.
Új kör, az ellenfél tovább küzd azért, hogy beleiteket kiteregethesse a közeli fákon. A medve visszakézből két pofont oszt le, ám az egyik elől elhajol a harcművész. Az eddig a varázslóval hadakozó farkas a közeli szellemre ugrik, a másik megsebzi az _aktívan_védekező_ , de kevésbé támadó fejvadászt.



// Rettenetes medve vs Blizh 60/29
1. Rettenetes farkas vs Jak 40/40
2. Rettenetes farkas vs Blizh 40/5
Jaksjahlang 70/46
Enger 40/33, 100/70 mana, Láthatatlanság: 6/6 kör
Fuhur -ép- Kisülés (+d6 sebzés), Gyorsítás: 2 kör
Blizh, a harcművészet szelleme 50/25, 6/4 támadás pont //
 
A vadállat tudatosan akarja zavarni Enger későbbi akcióit. Fuhur arcáról leolvad a mosoly,inkább nem is gondol arra,mi van ebben az erdőben. Nem érti viszont, a fejvadász miért nem próbál védekezni a farkas támadásai ellen. Egy pillanatig átfut az agyán,hogy neki kéne segíteni, de aztán marad a varázsló támadójánál. Végül is Engertől kapott segítséget,Orion pedig nincs rossz helyzetben. Íja húrja egymás után kétszer pendül ,a várakozó farkas pedig gazdagabb lesz két újabb mágiamentes vesszővel.
 
Engert meglepi az állat viselkedése, már csak az a kérdés, hogy mikor fog nekiugrani? Felemeli jobb, kezét és az utolsó dolog amit a kutyus lát belőle, az aranyszín csillogás az egyik ujján. Majd mikor láthatatlanná válik, sürgősen a már korábban felerősített, Fuhur felé veszi az irányt, persze úgy, hogy lehetőleg ne kerüljön a nyilak útjába. Az roppant kellemetlen lenne.
 
Blizh megfeszíti izmait, majd kitör a gyilkos szorításból. Még épp csak leér a földre, újra Tou Szang táncáva kezd: fölugrik, s könyökével oldalról telibe veri az állat képét. Újabb földet érés, újabb ugrás, ám ezúttal térdét mélyeszti el ellensége hasfalában - majd kihasználva a lendületet, két kezét egybe szorítja, s a medve fölé magasodva sújt le annak fejére!
 
A farkas lapockájába törik a nyílvessző, az habzó szájjal odakap, majd ismét a varázslóra fókuszál. Megfeszíti izmait, de csak kivár. Kivár, míg az nem kezd valamibe. Érdekes, egy intelligens ellenfél esetében nem meglepő, hogy kivár, hogy megzavarhassa a varázslót, ám ez csak egy állat.
A másik lény ismét a fejvadászt támadja. A földön fekvő sérült nem tud időben odébbhengeredni, lábán kap könnyebb harapást.
A rettenetes medve rohama megtörik Blizh támadásai alatt. Lerázva magáról a csapásokat két mancsával préseli ektoplazmává a szellem vonásait itt-ott.


//Jak kimaradt//

// Rettenetes medve vs Blizh 60/29
1. Rettenetes farkas vs Jak 40/40
2. Rettenetes farkas vs Enger 40/30
Jaksjahlang 70/50
Enger 40/33, 100/70 mana
Fuhur -ép- Kisülés (+d6 sebzés), Gyorsítás: 3 kör
Blizh, a harcművészet szelleme 50/39, 6/5 támadás pont

A rettenetes farkas kivárt: ezt ti is tehetitek, ha mágiahasználót akartok a jövőben megzavarni. Támadás alatt ugyanis 50% eséllyel ront a varázsló. Bármilyen cselekedet esetén támad aki ezt bejelenti, de csak az egyik ellenfélre lehet előkészíteni. Varázstárgyat mindig 100% eséllyel tudsz aktiválni. //
 
Észreveszi mozdulatai hirtelen gyorsulását, meglepi,hogy Enger segít neki. Aztán hamarosan rá is jön a mágus jó szívének okára,mikor megpillantja szorult helyzetét. Furcsállja,hogy most nem vált láthatatlaná.Ekkor előront a sűrűből a szellemsámán, a drow örömmel nyugtázza,hogy sérülések nélkül. Elmosolyodik, mikor az Orion által megidézett alak hevesen csépelni kezdi a medvét,így a lány úgy dönt, az Engert támadó farkast veszi célba,bár döntését segítette a varázstudó azon ígérete,miszerint ha ezt nem teszi, sírig zargatja. Még mindig mágiamentes vesszőit veszi igénybe, aztán rögtön alrébbpördül, nehogy a dühös állat elérje.
 
Orion becsületét ma több sérülés érte, mint azt ő egészséggel elviselné. Az idéző szemei haragosan villognak, amint kissé csálé léptekkel eltávolodik a bokroktól, s baljóslatúan közelít az ellenségek felé. Hangszeréből kifúj néhány levelet, majd játéka zendül föl: az éjszakába furcsa fény hatol, ahogy egy másik síkra hatol a hangszer hívó dala. Ahogy a végéhez közelít a játék, úgy váltja föl sercegés a zenét, s a füvön két, talpalatnyi hely perzselődni kezd.
Fokozatosan szalad föl a láng, egy emberformát kirajzolva, ami egy dörrenés kíséretében lép át a síkra, ki a harctérre. Egy új, gyilkos szempár világít: Blizh, a harcművészet szelleme az.
Az alacsony termetű, izmos férfi áttetsző alakja dühösen veti rá magát a Fuhurral harcoló medvére. Támadásait csak a csattanásokból lehet érzékelni a kalandozóknak, ám a medve ennél sokkal inkább zokon veszi majd a fejére két oldalról mért borzalmas ütést, illetve az oldalába csapódó lábat, miután a szellem Tou Szang táncából kipördül.
 
Enger elhátrál, az őt támadó ordastól, hogy nyugodtan eltudjon végezni egy varázslatot, mielőtt a dögje megint megéhezik. Előhúz, egy rövid vékony, üvegpálcikát az oldalán lévő, kis övtáskából. Ha fenntlenne a nap, biztos felcsillanna, de a sötétben nem is látszik a kis átlátszó, tárgy. Elkezdi, forgatni az ujjai között egyre gyorsabban és gyorsabban, és ezzel együtt Fuhur mozdulatai is fokozatosan, sebesebbek lesznek. Eközben a kis pálcika, egyre rövidebb lesz, végül a varázsló elengedi és a levegőben pörögve eltűnik. Miután végzett a varázslattal, erősen megbánja, hogy a lánynak segített, a gyűrűje használata helyett.
- Lődd le ezt a kutyát, különben a sírodig foglak, zargatni, Fuhur! - kiállt rá, mielőtt a farkas elkerülhetetlenül újra, belevájná a fogait, Enger valamely, kifejezetten csontos részébe. Hogy mért nem díjazza jobban az emberhúst, az istencsapása. Orion, úgyis elérhető közelségben van.
 
A bokrokból kapkodó furulyaszó hallatszik, majd egy nyikkanás, és Orion fájdalmas nyögései. Eztán minden csendes lesz, és érdekes ropogás hallatszik. Bagolytollak röppennek a magasba. Az idéző kászálódik elő, látható sebesülés nélkül. Egyedül ruháját viselte meg a találkozás, tele van jó öt centis lyukakkal mindenütt, karján, torzóján, tomporán.
Fuhur időben kitér a medve elől, majd belé lő. A nyílvessző -noha nem volt mágikus- a testet elérve felvillan és szikrázó elektromossággal borítja el a lényt egy pillanatra.
A varázsló mosolya gonoszul villan a háttérben.
A két rettenetes farkas sikeresen beviszi támadását, sőt, a fejvadászra támadónak sikerül különleges, lerántás támadását is alkalmaznia. A fejvadász a földre került, így kevésbé jól védekezik és támad. A farkas nem talált rajta fogást, úgyhogy inkább kihátrált, hogy legyen helye védekezni, vagy ismét támadni, ha a Jak felkel.


// Rettenetes medve 60/43
1. Rettenetes farkas 40/40
2. Rettenetes farkas 40/40
Jaksjahlang 70/59
Enger 40/33 //
 
Orion a bokrok közt még mindig kiáltozik. A recsegés alapján ilyen gyorsan még soha nem futott.

// re //
 
Enger megpróbál a lehető legtávolabb menekülni, az amúgy igen barátságos négylábúktól, majd az egyetlen, eddig aktivitást mutató személyre szegezi tekintetét. Hirtelen felindulásból el is mond egy varázslatot, Fuhur íjára. A fegyver halványan fényleni kezdett, aminek első pillantásra a szép külcsínyen kívül nem volt más hatása.

// Tessék szorgalmasan lövöldözni, és jó lenne ha a többiek is előtolnák a pofijukat. //
 
A lány szeme elkerekedik a hatalmas ellenfél láttán, de az újabb nyílvessző nem késik. Közben minden ügyességét latba veti,hogy a medve ne érje el.
 
Fuhur lövése pontatlanra sikerült, így alig karcolta hatalmas ellenfelét. A tűz az állatokat nem riasztotta meg, ám elegendő fényt nyújt, hogy a kalandozóknak ne kelljen a sötétségből fakadó hátrányoktól tartania.
A nem evilági bestiák közelebb araszolnak, s a fényben már mindannyian látjátok, hogy ezek nem közönséges állatok. Azoknál sokkal nagyobbak, izmosabbak, szemük fehérje szikrázik a sötétben. Szembogaruk nincs, amiről önkénytelenül is az jut eszetekbe, hogy "agyatlan fenevadak". Két farkas és egy medve közelít felétek különböző irányokból: bekerítettek titeket.
Az egyik farkas Jaksjahlangot rohamozza meg, a másik Engert. Mindkét támadás sikeres. A medve megközelítette Fuhurt, ám még nem ért csapástávolságba. A nősténynek tartania kell valahogy a távolságot, hisz közelharcban védtelen.


//új kör: szombat, vagy ha gyorsan ír mindenki, hamarabb//

// Rettenetes medve 60/56
1. Rettenetes farkas 40/40
2. Rettenetes farkas 40/40
Jaksjahlang 70/67
Enger 40/36 //
 
A lány szinte habozás nélkül pendíti meg íja húrját, a mágiamentes vesszővel az egyik szempárra céloz.Közben a még parázsló tűzbe rugdos pár ágat, hátha az állatok félnek a lángoktól.
 
  ... | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.