Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Moridin
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Moridin, a Nae'blis, a Sötét Úr helytartója, aki egyesek szerint a legerősebb és legőrültebb kitaszított, a Rand által megölt Ishamael reinkarnációja. A Sötét Úr hozta vissza a halálból, és a jeges táj is az általa előidézett állandó télnek köszönhető.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Már éppen felkelne, hogy a bozótosból kirontva magánakcióba kezdjen, amikor a druida pumává válik és kereket old. Egy halk, felszabadult sóhajjal veszi tudomásul, valamint azt is, hogy megúszta, aránylag épp bőrrel.
Azért most már kimászik a bokrok menedékéből, s nekilát, hogy leszedegesse a ruhájához tapadt avarkomponenseket. Ám hamar abbahagyja, hogy a hozzá lépő férfival foglalkozhasson. Végigméri, s száját elhúzva számlálja össze a sebeit.
- Igazán nincs mit - mosolyodik el, majd pár pillanatnyi hallgatás után hozzáteszi: - Egyedül nem mentem volna semmire.
- Igen, én volnék - válaszolja gyorsan, s kezd zavarban lenni a magázástól, ezért inkább féltérdre ereszkedik a férfi mellett.
- Karsi vagyok... És úgy látom, amott több szükség van rám - fejezi be sietve, azzal talpra ugrik, és faképnél hagyja a férfit, mivel látja, hogy megmarad, akkor is, ha ő nem tesz semmit az ügy érdekében, majd Enger mellé térdelve nekilát, hogy javítson a helyzetén.

//15 manát ÉP-be//
 
Orion komótosan cammog az őket segítő idegen felé, s pár lépés után már újra emberi alakban tetszeleg. Rút sebek éktelenkednek minden tagján, ruhája is erősen megtépázott, ám gyűrüjében két ékkő is ragyogással teli.
- Köszönjük a segítségét - fordul a nőhöz - ha nem jön, tán mind itthagyjuk a fogunkat - néz szét társain.
Most alkalma nyílik megvizsgálni saját állapotát, letérdel a fűben, láthatóan nehezére esik még az állás is. Felnéz.
- Jól sejtem, hogy a maga szívét szándékozott felhasználni a druida? Maga volna a boszorkány?
 
Engerhez siet, és megvizsgálja sebeit. Mivel a saját ruháját sajnálja, ezért a varázslóéból tép csíkokat, amikkel próbálja ellátni a sebeket. Természetesen ennél többet nem tehet érte...nem pap, sem gyógyító. Talán sikerül stabilizálni állapotát, ám mágikus sérülések kezeléséhez nemigen ért.
Ha ezzel megvan, felveszi a kürtöt a földről, és átkutatja a tisztást, talál-e valami nyomot, amin tovább indulhatnak céljuk felé. Aztán ki tudja, hátha talál már itt is mágikus tárgyakat? A sors szeszélyei kiszámíthatatlanok...de azért nem alapozik rájuk.
 
Fuhur gyíkkeresés címén meglóg a csatából. A druida valószínűleg kifogyott a manából, és már így is sebesült. A fejvadász újult erejű támadásának már képtelen lenne ellenállni. Hörgés kíséretében elkezd átlényegülni, kezéből kiesik a kürt, majd kisvártatva egy kifejlett puma áll előttetek. Rátok tekint, végtelenül hideg tekintete nem sok jót ígér számotokra. Vágtában menekülni kezd, Fuhur nélkül pedig esély sincs elkapni. A maradék Bagolymedvét közös erővel elintézitek, majd az idegen felé fordultok. Mielőtt hazaindulnátok, még jobb ha szándékai felől érdeklődtök.
A gyíklény nyomát egy ideig képes követni Fuhur, ám aztán elveszti. Láthatóan a lény itt letáborozott kicsit, hogy bekösse a sebeit. Nemsokkal később ő is visszaér, nagyjából mire végeznek az ellenséggel, így ő is beszélhet az ismeretlennel.

//Végső stat:
Orion 60/11, 3/0 Erőpont, Gyűrűben: 2
Jaksjahlang 70/5
Enger 40/-7, 100/65 mana -haldoklik-
Fuhur 80/66 40/0 mana //
 
Fuhur gyorsan a megmaradt bagolymedvébe röpít egy nyílvesszőt,majd körbenéz. A gyík nincs sehol. Mivel nem hiányzik egy csapat gyík egyikőjüknek sem,elindul megkeresni az eltűnt tagot,nehogy kellemetlen meglepetésben részesüljenek. Megpróbál a lehető legészrevétlenebben mozogni,nehogy észrevegye Robit,és persze nehogy közben a druida kapjon kedvet a sötételfgyilkoláshoz.
 
//Bocs a zavarásért! Elkészült az második része kalandjainknak. New Avalon II. (A Gép) címel. Akit érdekel jelezze privátban, és annak elküldöm az email címére. Hamarosan végzek a 3. résszel is. M.t ! Vándor.//
 
Érzi, hogy lassacskán távozik belőle az élet, így egyik kardját eltéve oldalához kap, előrántja gyógylöttyét, ujjával kipattintja a kupakját, és egy az egyben lehajtja. Nem szeretne egyenlőre elpatkolni, így ez a minimum, mielőtt folytatná a csatát. Pláne, hogy azok a tüskék nem néznek ki túl barátságosan, és nem szeretne rajtuk maradni. Tán egy gyors terepszemlére is van ideje, így kicsit oldalra lép, hogy ne zavarja Fuhurt a lövésében. Az üres üvegcsét elhajítja, és szabad kezével egy dobótőr után kap. A "simák" közül vesz elő egyet, ezt fogja a druida felé dobni, talán sikerül is megzavarni a varázslásban, ki tudja?
 
Mivel sem a druida, aki épp egy varázslatra koncentrál, melynek nem ő a célpontja, sem a harcképes bagolymedve nem figyel rá, Fuhur talál egy új lövőfedezéket. Ezalatt még feltűnik neki, hogy Robitot nem látja sehol, és visszagondolva, mintha az előző kör aktív résztvevői közt sem lett volna. Mivel a mozgás után még támadhat is, ezért egy közönséges nyílvesszőt röpít a súlyosan sebesült Bagolymedvébe. Ez, és Orion csapásai elegendőnek bizonyulnak, a rettegett ellenfél zsákként dől el. A fajtársa jelenleg harcképtelen, még egy körig. Ez alatt csupán annyira képes védekezni a tomboló bestia, hogy ne kaphasson kegyelemdöfést.
Fuhur jól látja, hogy az első lövés után a druida megismeri ezt a pozícióját is, illetve innen sem könnyebb átlőni a növényfedezéken, ám a mágikus tárgy hatóköréből legalább kívül esik. És mint másodperceken belül kiderül, ez igen jó döntés volt.
Firrasmir, nagy kockázatot vállalva ismét kürtje erejéhez folyamodik. A hangcsapás ugyanazt a területet éri, mint annak előtte, ezúttal Oriont kábítva el. A háttérben lévő fák egyszerre veszítik el leveleiket, megroskadnak, mintha csak számolatlan éveik súlya hirtelen rájuk nehezedne. A Morzsoló kürtön immár szabad szemmel is látható repedések jelennek meg, ahogy a sok használattól kezdi felmondani a szolgálatot. Márpedig ez rendkívül önveszélyes.
A fejvadász magához tér, kába, a feje majd szét hasad. Érzi, hogy alig áll a lábán, valamit tennie kell sürgösen, különben itt vérzik el.
Ugyanezt látja az ismeretlen is. Ő jól ért a mágikus gyógyításhoz, ám ahhoz meg kellene érintenie a célpontját, hogy ezt megtehesse. Két kör lenne odaérni, ha felhagyná rejtekhelyét. Természetesen az első körben is varázsolhat valamit, kivéve a gyógyítást. Persze így Firrasmir előtt nem lesz ismeretlen a helye. Sem a kiléte.



// Orion 60/11, 3/0 Erőpont, Gyűrűben: 2, Fenevad varázs, stun 1/1
Jaksjahlang 70/5, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6
Enger 40/-6, 100/65 mana -haldoklik-
Fuhur 80/66 40/0 mana
Firrasmir 40/19, Tüskevár
Bagolymedve 65/59 Varázsagyar, Iszonyat 3/1, Vakság 3/2, harcképtelen 2/1

Előbb mindkét átok az ép bagolymedvére ment. Stat javítva.//

//Italok, tekercsek:
Jak: gyógyital, macsakügyesség, ellenméreg, mérgezett tőr
Orion: -
Fuhur: gyorsítás itala, repülés
Enger: pontos csapás tekercs, manaital//
 
*Örömmel látja, hogy legalább némi változást ki tudott eszközölni a harcban. A megbűvölt macira most egy rövid ideig nem lesz túl nagy gondja senkinek, a másikat, remélhetőleg, Orion cincálja szét... szóval bozótosa otthonos rejtekéből a druidát veszi célba, s újra varázslatba fog, suttogással és a megszokott kézmozdulatokkal. Ám ezúttal nem teszi le kezeit: vár, hogy a druida is varázslásba kezdjen, s majd csak akkor süti el a mágiát. És közben erősen reménykedik, hogy az alak tényleg varázsolni fog... nem hiszi, hogy jelen esetben egy szimpla megzavarásnál többet tudna tenni a csapat érdekében.


//Botlás: 10% eséllyel megzavarja az ellenfél következő cselekedetét. Ha időzítve süti el a mágiahasználó, valakinek egy konkrét cselekedetére válaszul, akkor 20% növekszik az esély. 5 mana.//
 
Attól,hogy nem esett le a fáról,még nem könnyebbül meg.Orion lefoglalja a bagolymedvét,a másik lény Jak után se tud menni,így hát tőlük most nem tart különösebben. Az új jövevény még nem ártott a csapatnak, ki tudja, lehet barát,bár biztosan óvatos lesz vele. A gonosz druida most nem rá figyel, ő viszont a tüskéktől nem tud rálőni,így hát lemászik,csendben,feltűnés nélkül új,védett helyet keres,hogy ő tudjon lőni a druidára,viszont az ne vegye őt észre könnyen és lehetőleg az idegen se tudja támadni.
 
Orion, megörülve annak, hogy nem esett le a druida trükkje után a fáról, a tettek mezejére lép! Abban bízva, hogy az immár szabad Fuhur majd elbánik a kürtössel - két zenész sok egy csárdá... izé, erdőbe alapon - ő a fa alatt várakozó bagolymedvét veszi célba. Leereszkedik a fán úgy, hogy ráeshessen, majd remélhetőleg ezt a lendületet kihasználva még mondjuk ki is téphesse valamely szervét. Esetleg lepofozni a ronda tányér képét. Valahogy csak lesz - villan át még a brummogó gondolat az agyán, majd medvemancsait befeszíti egy kellő medvepacsi indításának pozíciójába. És akkor jeronímó!
 
Enger tovább haldoklik.
 
A medvék elég hatástalanoknak bizonyulnak a körben. A sérültebb megáll a fa környékén, érdekes kuvikolás-szerű hangot hallat. Figyeli ellenfelei minden mozdulatát, várva, hogy azok lejöjjenek. Az időzített cselekvés az első, a fáról leérő ellen szól.
Az ép bagolymedve a fejvadász után fut, majd egyszer csak végigvágódik az avaron -mintegy választ adva arra, hogy a kalandozók miért nem láttak még futó vakembert. Jak ebből mit sem lát, épp igyekszik leállni a kobratánccal, a kör végére a lendülete szelidül, melyből már könnyedén meg tud állni.
Orion megfigyelhette az eseményeket. Az ismeretlen valószínűleg varázsló lehet, éspedig az egyik baolymedvével biztos csinált valami kellemetlent. Lehámozza a maradék növényeket is Fuhurról, így a lány ismét harcképes.
Firrasmir idegesen körbetekint, szemével Engert keresi. Vagy talán valaki más érkeztére számít? Minden esetre nincs ideje többre, a fejvadász veszélyesen közel jutott, illetve az ellenfél íjásza is cselekvőképes. A Morzsoló kürt várfal omlasztó hangja hasít a levegőbe, és a kúpforma csóva minden szenvedő alanya -beleértve a bő harminc lábnyira a fán gubbasztókat- hirtelen úgy érzi belül készülnek szétrobbanni csontjai. Szerencsések viszont, egyedül a fejvadászt vonja ki a csatából a robaj -és szerencsétlenek, mert a bagolymedvéket sem ütötte ki.


// Orion 60/18, 3/0 Erőpont, Gyűrűben: 1, Fenevad varázs
Jaksjahlang 70/15, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6, Stun 1/1
Enger 40/-6, 100/65 mana -haldoklik-
Fuhur 80/66 40/0 mana
Firrasmir 40/19, Tüskevár
1. Bagolymedve 65/10 Varázsagyar, Iszonyat 3/2
2. Bagolymedve -65/60- Varázsagyar Vakság 3/3//
 
Halkan elmormol egy-két szitkot, többekközt a bozótos és a bagolymedve édesanyját felemlegetve, majd felkönyökölve kiles a dús bokrok alól, és szomorúan látja, hogy se a medve nem esett kétségbe, se más nem esett neki a medvének.
- Remek, csak így tovább - húzza el a száját a medvésedett Orion szemeibe nézve, majd halk suttogás közepette kezeivel rövid és egyszerű mozdulatot tesz, kifordított tenyereit ismét az ép bagolymedve felé tartja egy ideig, hogy rászabadítsa bosszúja következő - remélhetőleg hatásosabb - eszközét, ami talán kivonja a harcból egy időre a macit.
Ezután kezeit lefekteti az avarba, s szeme sarkából látja, ahogy a köpeny vállrészén egy diónyi folt gyenge méregzöld izzásba kezd, majd elhalványul. A varázslat emlékeként egy újabb szem ékíti a finom szövetet, valamint a bagyolmedve szembogarai voltak, s most már nincsenek.
Talán most lekecmeregnek a fáról a többiek, hogy folytassák, amit elkezdtek.


//Köpeny: vakság okozása. Hacsak az ellenfélnek nincs vakharca, nem tudja kiszagolni vagy egyéb módon azonosítani ellenfeleit gyakorlatilag képtelen védekezni. Annyira még így is tud, hogy ne szenvedhessen kegyelemdöfést. Ha érzékeli valami módon ellenfeleit 30%, ha nem 50% eséllyel elhibázza azt. És bocsi a késett reagért//
 
Fönn a fán. Eme alliteráción brummog Orion, mikor szemei láttára történik egyszerre több esemény is! Először az új szerzet, aki meglehetősen morcosan szemmel verte az ellenségeket, ám más lépést még nem tett, legalábbis a csapat elpusztítására. Aztán ahogy a Fuhurt szorongató varázslat gyengül, hogy másodperceken belül elengedje a lányt.
Kissé nyomja a fa szőrös-medve tomporát, de az idéző azért itt biztonságban érzi magát. Közérzete is egész jó, ahhoz képest, hogy a szó eléggé földhözragadt értelmében is fűbe harapna a bagolymedvék még egy gyengébb pofonától is.
Egyelőre kivár, hogy mit lép a csata e morózus színjátékának új szereplője, majd ha már biztos benne, hogy nem a druida oldalán áll, lemászik a fáról.
 
// Enger tovább haldoklik és elmerültem gondolkozik honnan akasztott le +10 hpt az íjászka. //
 
Leáll a Kobratánccal. (Skip Turn)
 
Orion a kör végére felmászott a fára. Egy kör alatt szét is tudja tépni a béklyókat, mire azok megszűnnek maguktól is.
A bagolymedve nem tér ki, így kap pár szépet, de az oldalába mar kétszer, visszamancsból. Hátulról is kap két csapást hősünk, ám azok furcsán erőtlennek bizonyulnak, nem is sebeznek. Robit szintén belesebez a sérült lénybe.
Mindenkinek feltűnik az új alak. Nem valami bizalomgerjesztő. Varázsolt is valamit, de nem érzitek hatását. Arról jött, mint a druida, valószínűleg ellenfél. Egyenlőre azonban jobban kell félni magától Firrasmirtól. Az mágiába kezd. Magok, gránitpor, tüskék és humusz elegyét szórja maga köré. Egy nagyobb smaragdot mutat fel. Az erős zöld fénnyel telíti a látóteret, majd ahogy elhamvad, Firrasmir körül áthatolhatatlannak tetsző tüskés sövényfüggöny sarjad, félgömbben, óvva őt.


// Orion 60/23, 3/0 Erőpont, Gyűrűben: 1, Fenevad varázs
Jaksjahlang 70/26, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6
Enger 40/-6, 100/65 mana -haldoklik-
Fuhur 80/78 40/0 mana, Gyorsítás 3/1, Eleven kötelékek 2/1 kör
Robit 40/20
Firrasmir 40/19, Tüskevár
1. Bagolymedve 65/20 Varázsagyar
2. Bagolymedve -ép- Varázsagyar

Tüskevár: benne közelharci támadásonként d3 sebződés. 33% helyzetből adódó tévesztési esély súlyt minden közelharci és távolsági támadást. A megidézőre nem érvényesül a tévesztési esély, ha közelharcban áll valakivel.//
 
Süllyeszti állását, keresztezi kardjait, majd megpördülve elkezdi a Kobratáncot. Egy lépés oldalra, és az előtte levő sérült bagolymedve pontosan közte és a druida között van...így miután ellenfelén átdarálta magát, egyenesen a druida felé fog tartani.
Reméli, hogy bejön számítása, és életben marad addig...ha nem, akkor meg már úgyis mindegy. Nem lát más esélyt az életben maradásra...le kell gyűrniük a druidát.
Ehhez pedig útban vannak a bagolymedvék...
 
A drow cifra káromkodások közepette próbálkozik egy dobótőre előhalászásával,hogy aztán kiszabadíthassa magát fegyvere segítségével. Orionra hálásan ránéz,aztán minden energiájával a szabadsága visszanyerésén dolgozik.
 
- Épp itt volt már az ideje - morogja, megdörzsölve csuklóit, majd szemöldökét összevonva veszi észre imént elmaszatolt vérét. Felveti fejét, s körbenéz az oltárnál, hogy megtalálja elorzott holmiját. Siker: elégedetten magára kanyarintja mélyzöld, szemekkel ékített köpenyét, s egy ékszerforma, fényes gömböcskét rejt ruhája redői közé, két üvegcse kíséretében.
Mindezek után magában erősen szitkozódva indul a díszes társaság felé - bőven volt ideje kitervelni következő lépését. Még végiggondolja egyszer, aztán megáll, úgy, hogy a druidától tisztes távolságra legyen, s az ne vegye észre alacsony alakját.
- Anyaszomorítók - zsémbel tovább, majd vállai közé húzza fejét, suttog pár szót, s köpenye alá bújtatott kezeivel kijelöli varázslata áldozatát, az épebbnek tűnő bagolymedvét. Ha valaki netán ránézne a vörösesszőke hajú, fiatal lányra mozdulatai közben, érezheti, hogy egész testén végigfut egy kellemetlen, hideg borzongás.
Mindezek után, remélhetőleg anélkül, hogy a druida megneszélné, felméri a helyzetet alaposabban, s elegánsan bevetődik a legközelebbi kisebb bozótos mögé, hogy némi védelmet nyerjen, és ne is terelődjön rá annyira a figyelem. Tompán nyekken, majd fedezékében feltérdelve eltervezi következő akcióját.



// Üdv mindenkinek! ^^'
Iszonyat: -5 sebzés, 25% esély varázslat, vagy közelharci rontásra. 3 kör/30 mana //
 
Orion ahhoz a fához megy, amelyen Fuhur csapdába esett. Újdonsült medveségbéli képességei segítségével megpróbál fölmászni, hogy aztán kiszabadíthassa a csapdában levő lányt - feltéve, ha időben odaér.
 
-Az oltárnál-

A béklyók kék szövete megtörni látszik, ahogy a fekete massza kezdi átjárni. A valószínűtlennek tűnő anyagból fekete hóesésként szikrák kezdtek kipattogni, csak hogy aztán halk pukkanásokkal eltűnhessenek. Az avaron vércsepp koppan, majd mégegy. Végül az energiafonat adta meg magát hamarabb. És ímhol, ismét szabadon...


-A csatában-

Sziszegő hangok az erdő felöl, a pengék könyörtelenül csapnak le a druidára. Az aura aranyszínben felvillan, majd a pengezápor visszatükröződik Engerre. A Sheran védőszárnya varázs jó szolgálatot tett. A csapatban tudatosul, hogy a nehéztüzérséget nyújtó társuk valószínűleg kritikus sérülést szenvedett. Vagy mielőbb meg kell szabadulniuk a druidától és a bagolymedvéktől, vagy ésszerű menekülési tervet kell kovácsolniuk, amellyel még Engert is képesek kimenteni. A helyzet azonban még nem reménytelen.
A bagolymedvék nem voltak elég ügyesek, hogy a váratlan manővert bevető fejvadász fejéből mancsaikkal verjék ki a hasonló ötleteket. Így csak az egyik tudta támadni, sikerrel. A másik teljes körös cselekedettel a fejvadász mellé-mögé mozgott úgy, hogy kettejük közt ne lehessen áttörni a druidához, illetve elállják az útját a további futkározásnak.
Orionnak sikerült kikászálódnia a kátyúból. Látja, ahogy a druida felméri őt, illetve Fuhurt. Nyílván, szerencséjére, szánalmasabban fest, mint az íjász, a következő -mármár ismerős- mágia ugyanis a nőt éri. Az Eleven kötelékek varázslat által megmozgatott fa vékonyabb ágai rátekerednek, majd szorosan gúzsba kötik a drowt.
Robit összeszedi a bátorságát és nekiugrik a sérült medvének, ám megsebesítenie nem sikerül.


// Orion 60/23, 3/0 Erőpont, Fenevad varázs
Jaksjahlang 70/35, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6
Enger 40/-6, 100/65 mana -haldoklik-
Fuhur -ép- 40/0 mana, Gyorsítás 3/2, Eleven kötelékek 2/2 kör
Robit 40/20
Druida 40/19
1. Bagolymedve 65/47 Varázsagyar
2. Bagolymedve -ép- Varázsagyar

Sheran védőszárnya: gyak. mágiatükör
Eleven kötelékek: d3 seb/kör, d4 körig fogva tart, közelharcolni csak azokkal lehet, akik közelharci távolságon belül vannak, távolsági harcot folytatni képtelenség.//
 
A lány viszonylag védett helyéről kényelmesen célba tudja venni a druidát,utolsó bűvös vesszőjét is ellövi a druida meggyilkolásának érdekében. Alig hagyja el íját a nyílvessző, újat helyez az idegre. Megint a druidát célozza. Mindkét lövésére koncentrál, nehogy mellélőjön.A többiekre most nem figyel, csak az ellenségre.
 
Kitér az egyik vadállat oldalára, és támad. Kapott pár sérülést, de talán le tudja gyengíteni őket, míg társai végeznek a druidával, és segítenek neki.
Addig is igyekszik életben maradni, amit úgy tervez, hogy mindig oldalról támad, hogy az egyik bestia mindig a másik előtt legyen, és egyszerre ketten ne tudják támadni. Ez természetesen magasfokú koncentrációt igényel, hisz környezetére nem tud annyira figyelni, miközben egyszerre támad, igyekszik kikerülni a támadásokat, és a másik ellenfelét is próbálja látótávolságán kívül tartani a bagolymedve által.
 
Orion kétségbeesetten próbál kimászni a sárcsapdából, olyan irányba, hogy az lehetőleg a szörnyek és közé ékelődjön, ha sikerül. A medve idéző mondhatni nyúlként menekül, mert félti féreg irháját.
 
Enger megrémül, ahogy két társát megrohamozzák a bagolymedvék, de ez ellen egyelőre nem tudott mit tenni. A druida háta éppen idális célpontnak látszott és remélhetőleg Fuhur is bele tud majd trükközni valami vessző félét. Talán tud valami hasznos különlegességet is, a bújkáláson és a gyorsuláson kívül. A varázsló közben előhúzta a tőrét, amit ezúttal a varázslata összetevőjeként akart használni. Lévén kenyérvágáson és ezen kívül másra aligha volt jó a mágus túlzással is szánalmas harci képzettségével. A tőr pengéjéhez hasonló fémhegyek csaptak ki varázsszóra a fegyverből és hasították, láthatatlanságból kitörve a levegőt, hogy sündísznó állagúvá alakítsák a druida hátát, bár a csapás után aligha nem el fognak tűnni a semmibe, ahonnan előkerültek.

// 6d10es, 30 manás támadóvari, csak unalmas lett volna megint villámot írni ^· //
 
A Kör füstölve oszlik semmivé, égett, fekete sebhelyet hagyva maga után. A bagolymedvék karmos mancsaikra esnek, mivel kirántották az eddig előttük tornyosuló mágikus akadályt, majd onnan elrajtolva rohamozzák meg a csapatot. Az egyikük Jakra, a másik a harci alakban garázdálkodó Orionra támad -ki tudja milyen szeszély miatt nem ugyanarra a kalandozóra rontottak, vagy tán marakodtak össze a prédák fölött.
Az Oriont támadónak már nincs ideje odaérni az áldozatához, a druida gyorsabb. Mágiája nyomán a kő megpépesedik lába alatt, majd a következő pillanatban már derékig áll a trutymóban.
A fejvadásznak így egyedül kell tartania a frontot a két lénnyel szemben. Gyűrűjének és eredendő gyorsaságának köszönhetően a négyből csak három ütés éri el. Megerősített bőre jelentősen tompít ezeken is. Az ezüstfehérré varázsolt agyarak és karmok minden esetre mostmár biztos, hogy egy Varázsagyar varázslathoz tartoznak.


// Orion 60/23, 3/0 Erőpont, Fenevad varázs
Jaksjahlang 70/41, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6
Enger 40/8 100/65 mana, Láthatatlanság 6/2
Fuhur -ép- 40/0 mana, Gyorsítás 3/3
Robit 40/20
Druida -ép-
1. Bagolymedve -ép- Varázsagyar
2. Bagolymedve -ép- Varázsagyar

Varázsagyar: a természetes fegyverekkel történő támadásokhoz d6 plusz sebzést biztosít, valamint +1es fegyvernek számít. Egész csatára, 10 mana.

Követ sárrá: 10x10 lábra (max négy, egymás mellett álló személy) lassítást szenved el. Aki benne van, teljes körös cselekedettel 75% esély kimászni belőle, mellette cselekedve 35% eséllyel. 15 mana.//
 
A fán ülő lány nagyot sóhajt.Ha volt is valamikor harci kedve,az már rég elment. Félve néz a druida és a bagolymedvék felé.Engert nem látja, de arra gondol,hogy valószínűleg láthatatlanul lapít valahol a harc végéig.Mikor ez eszébe jut, magában pár nem túl kedves kifejezéssel illeti a varázslót.Maradék manáit elhasználva természetellenesen gyorsítja magát,hogy aztán védett helyéről minél több nyíllal tudjon kedveskedni ellenségüknek.Visszagondol az eddigi harcokra,és lelkiekben felkészül arra, ha menekülésre kerülne sor.
 
A medve alakjábá változott idéző tovább üget az erdő felé, hogy minnél messzebb kerülhessen a hamarosan rájuk szabaduló veszedelem elől. Nem volt ő barbár, hogy életét egy esélyten küzdelembe bocsássa: jelenleg használhatatlan volt társai számára, s magát sem tudta volna megvédeni. Fedezéket keres.
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.