Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sahran rák
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelőtt közösítették ki, és azóta száműzött torzszülöttek, elvesztették fejlődési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad őket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerű lények, hiszen ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendű torzszülöttet." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ...
Nézet:
- Megpróbáljam, valahogy megvizsgálni, hogy erre kell e menni. Vagy, ha jól emlékszem nem ez volt az egyetlen út.
Utóbbihoz inkább volt kedve, eddig errefelé csak elkedvetlenítő akadályokba, és nem relikviák védelmére szóló halálos csapdákra, fejtörőkre találtak.
 
- Enger, ha tetszik, ha nem, csak neked van erre hatalmad. Cselekedj, mert itt fogunk megöregedni!
 
Leül. Két választásuk van. Vagy a varázslók csinálnak valamit, vagy visszafordulnak. Vagy valaki átmegy a rács túloldalára valahogyan, hátha ott egy aktiválómechanizmus az ajtóhoz. Nem szeretné életerejét erre pazarolni, úgyhogy nem szól semmit. Halk csapattag, csak akkor szokott beszélni, ha van értelme. De úgy tűnik, a többieket ez nem zavarja, így minden a legnagyobb rendben ezügyben.
 
Sem nyitószerkezet, sem csapda. És még egy átokverte rejtekajtó sincs. Mondjuk egy rejtekfolyosóból nyíló másik rejtekjáratnak valóban nem volna értelme. Közelebbit senki nem tudott meg az utóbbi percekben.
 
-Épp megnézhetem....De mágikus csapdákat nem tudok felismerni.-válaszol Engernek, majd csatlakozik a fejvadászhoz,hátha együtt találnak valamit. Viszonyt ha a fal tele van repedésekkel és gombákkal, a remetének rengeteg lehetősége volt bármit elrejteni, ezért óvatosan kutat.
 
Ugyan át tudna jutni a rácsokon, de akkor egyedül kéne hagynia a többieket, és bármit is nézzenek ki belőle, nem tenne ilyet. Még soha sem hagyott senkit sem hátra. Mivel a ráccsal nem tud semmit sem kezdeni, megvárja, hogy a varázslók megvitasság a dolgot, ő kicsit szemügyre veszi a gombákat, talán egy huzal rejlik közöttük, csak körbenőtték, és így láthatatlanná vált...
 
- Fuhur, esetleg nemtudná jobban megvizsgálni, vagy mágikus csapdákat nemtud megtalálni? Még az sem lehetetlen, hogy ha mágiát alkalmazok, beindul valami csapda.
De, sok mindenre jó egy drow, főleg a bajkeveréshez értenek, de nagyon.
 
Orion bizalmatlanul méregeti a rácsot.
- Varázslattal megmozdíthatjuk, vagy átjuthatunk. A kérdés már csak az, hogy ettől nem aktíválódik-e egy újabb csapda, s mi van ezen a folyosón.
Állát vakargatva fordul Engerhez:
- Egy egyszerű felderítő varázst alkalmazhatnál, így megtudhatjuk, melyik irányba érdemes továbbmennünk. Evvel többet érünk, mintsem hogy egy életveszélyes helyzetet védjünk ki az erőnkkel.
 
A sötét folyosó utolsó túlélőjeként egy gombacsoport tanyázik itt. Veszélytelen. Nemsokra rá Fuhur a mennyezetre mutat. Rozsdásodó rács alja áll ki a plafonból. A bukózsineg minden bizonnyal ezt engedte volna alá. Hasonló mechanizmus lehet, mint amilyet a várkapukban alkalmaznak. Ebből az következik, hogy aki nem ismerte a zsineg helyét, az előtt lezáródott a rács és nem tudott tovább menni ezen a folyosón. Továbbhaladtok.
Egy barbár, vagy egy tapasztaltabb erdőjáró megmondhatta volna, hogy olyan repedésekben könnyen burjánzik el a moha, ami széljárta. Azonban mostmár ti is érzitek, hogy a folyosón meg-megmozdul a levegő. Úgy egy perc séta után újabb akadályba ütköztök. Még egy rács, olyan mint az előző. Csakhogy ez már le van engedve. Rozsdamarta ugyan, de robosztus. Nem úgy néz ki, mint amit ember mozdíthat, vagy megsérthet. A rácson túl egy merőleges folyosót láttok, mely két irányba vezet tovább. Mit tesztek? Merre mentek tovább?
 
- Eszembe sem jutott ilyet mondani-válaszol némi gúnnyal hangjában.Elindul,fokozott figyelemmel vizsgál meg mindent,hogy aztán ne érje meglepetés.Ha talál valamit,továbbra is hátraszól a többieknek.
 
Enger Fuhurhoz fordul:
- Ne mondja, hogy nem bízünk önben. Én minden esetre, legalább négy lépéssel magam előtt szeretném tudni!
Ezzel megvárja, hogy Orion és Fuhur előre menjenek. Mostmár kicsit jobban lefog maradni tőlük.
 
Némileg megkönnyebbül, hogy megvan a csapda, ettől függetlenül nem dédelget illúziókat...lehet, hogy időzített csapdát aktiváltak, és a másik odabenn csak álca a bonyolultabb számára. Előzékenyen előreengedi a többieket...marad az utolsó.
A rejtekajtó miértjén gondolkozik...3 oka lehet. Az egyik, hogy menekülési útvonal, azaz kifelé vezet. A második, hogy terembe vezet, amelynek valamilyen céllal van titkosjárata, azaz a remete hálóhelyisége, esetleg laborja, ha van neki. A harmadik, hogy valamit elrejtettek. Persze, van egy negyedik is, hogy csapda, de reménykedik benne, hogy azért volt ilyen jól elrejtve, hogy ne legyen az.
 
Némi taszigálásra enged a mechanika és feltárul egy vaksötét járat, mely a fáklya engedte látótávolságon belül veszélytelennek látszik. Persze Fuhur óva int mindenkit, hogy a négy lépéssel a bejárat után lévő bukózsineg csapdába beakadjatok.
 
Megvárja, hogy az ajtóhoz lépjen ,aki segíteni akar. Ő inkább a peceknél marad,ki tudja mi jön ki azon a nyíláson alapon. Mikor a többiek nekiveselkednek,lenyomja a rejtett nyitópecket.
 
Nem örül a lehetőségeknek, tekintettel arra, hogy átlagos testalkata ellenére még mindig ő a legerősebb a csapatban...ami azt jelenti, hogy neki kell majd tolnia...és az ő arcába fog belecsapódni akármi is, ha van odabenn. Mindenesetre, ha megmozdult az ajtó, oldalra fog ugrani.
Míg ezek átfutnak agyán, fancsali képpel elrakja kardjait, és lép a rejtekajtóhoz.
 
// Úgy veszem hogy fuhur szólt a dologról.
AMúgy csak nekem vagy másnak is elszállt az msnje?//

Enger, ismételten csak nyugodtan ácsorog. Ha a lány segítséget várna az ajtó kinyitásában, nála igencsak kevés esélye lenn. És megintcsak nemfog manát pazarolni ilyesmire. Hacsak nem elkerülhetetlen.
 
Az árnyéktáncos nem talált további csapdákat, ám az egyik símára kopott repedésben nyitópecket sejt. Ilyesmiben nem szokott tévedni. A mohos falszakasz viszont valószínűleg nem fog engedni a régi mechanikának, így bizonyára egyszerre kell nyitni az átjárót és kézi erővel benyomni.
 
Szabadítóinak kiprésel egy halk köszönömöt,felveszi a kötél felé lőtt nyilát,majd az ajtó felé lép,Először a környékét vizsgálja csapdáktól tartva,majd magát az ajtót .A találtakat fennhangon közli a csapattal,mikor befejezte a keresést hátrébblép.
 
Enger, Fuhurra néz:
- Mostantól, bármit tenne, szóljon előre! És ha meghalni készül, engem hadjon ki belőle! Most pedig, vizsgálja, meg azt az átkozott ajtót! Vagy talán jobb lenne a másik úton menni.
Elteszi a tőrét.
 
A kötelet sikerült miszlikbe aprítani, kisebb hátrányt jelent, hogy senki másnál nincs tartalék. Most három felé mehettek: vissza amerről jöttetek és felderíteni azt a folyosószakaszt ami balra nyílt, tovább a folyosón, vagy keresni valamilyen nyitószerkezetet ami a rejtekajtót nyitja. Ez utóbbit esetleg megelőzheti némi csapdakeresés.
 
Utolsó pillanatban eldobja íját,nehogy megsérüljön a fegyver.A kötél rátekeredésekor minden izmát megfeszíti,így valamivel tovább kitart.Nem válaszol Engernek,sajnálja rá a levegőt.Kezeit megpróbálja övéhez csúsztatni,hogy dobótőre segítségével gyorsítsa szabadulását.
 
Mivel úgyis vannak ott elegen, úgy dönt, nem akar hátráltatni senkit, na meg semmi kedve ahhoz, hogy a kötél egy hirtelen szeszélye miatt mindannyiukat megkötözze...elég, ha hárman bajlódnak vele. Idegesen pillant körbe, a bagolyhuhogás forrását keresve. A falhoz lapul, ki tudja, mi vár rájuk...tudtával a baglyok nem számítanak barlanglakóknák, így furcsállja a hangokat.
 
Enger is odalépett az összekötözött nőhöz. Elképesztő, mennyire letud foglalni egyeseket, egy darab kötél. Előhúzza a tőrét, megfogja a kötelet és megpróbálja levágni Fuhurról.
- Legközelebb rúgj, bele az ajtóba! Kis szerencsével rádrobban!
Egy darab élettelen megbűvolt, anyag tartja fel őket, mágiával gyorsan megtudna szabadulni tőle. De ez olyan lenne mint szúnyogra, rávágni egy harci kalapáccsal.
 
Orion, jobb híján igyekszik megkeresni a kötél végét hogy kitekerhesse belőle a lányt.
 
Ismét vészjósló bagolyhuhogás járja át a folyosót, valóságosabb, mint valaha. A harcba lépett kalandorok épp igyekeznek a kötél végére érni kisebb nagyobb sikerrel. Fuhur lövése -tekintve, hogy egy megelevenedett, táncoló, kötél vastagságú kötélre lőtt- nem talált. A kötél egyszerre karikába göndörödött, majd ráugrott Fuhurra, megkötözve őt. Épp igyekszik belőle kiszorítani a szuszt, méghozzá meglepő hatékonysággal. A többieknek gyorsan kell cselekedni, mert a gúsba kötött lány most mit sem tud tenni.
 
-Na,most legalább nem engem fognak előre küldeni-gondolja magában.Válláról villámgyorsan lekapja íját,nyilat tesz húrjára,majd rövid célzás után lő,hogy a falhoz szegezze a kötelet.Ezután hátrál pár lépést.
 
Orion a rúna felizzására kétségbe esik: érzi, hogy valami meghalt benne.. valami mélyen. Nem a szíve, sem a lelke, sokkal inkább a végbele tájékán valami..
..melankólikus ábrándjából a kötél csapása ébreszti fel, s kisebbfajta röhögőgörcsöt vált ki benne.
- Ne szórakozzatok. Ez egy kötél. Vágjátok már szét.
 
Gratulál magában Fuhurnak a teljesítményéért, na meg persze az elővigyázatosságáért, hogy egyből aktiválni próbál egy csapdát, ahelyett, hogy megvizsgálja. Fejvadászkardjait kihúzva ront előre a hátráló Enger mellett, Orion elé ugorva...illetve majdnem elé. Nem olyan hülye, hogy tűzvonalba lépjen, de a lehető legközelebb helyezkedik el az Oriont és a kötelet összekötő vonal mellett, hogy ne rejtse el a célpontot, de tudja is hárítani a támadást...első szabály: védd a varázslót! Engert nem félti, úgyis hátrébb slisszolt. Védekező harcba áll be, így legalább a nő képességeit is fel tudja mérni. Még ha el is vágná a kötelet, tart attól, hogy akkor két kötéldarabbal kéne küzdenie, nem ismeri ki magát mágia terén...így jobbnak látja, ha a varázslók intézik el, valami mágiasemlegesítővel, vagy mittudjaőmivel.
 
Engernek több önbecsülése van, annál minthogy egy darab kötélre pazarolja az energiáit, úgyhogy hátrébb lépett kicsit.
- Jó szórakozást hölgyem.
 
A kötél szállt, szinte úszott a levegőben, mígnem elérte a falat. Vészjósló bagolyhuhogás törte meg a csendet, a következő pillanatban pedig az előző idézőrúnához hasonlatos szimbólum villant fel bántóan fehér fénnyel. Ám a kötél nem esett le! A rejtekajtót készítő remete számított arra, hogy ilyen furmányos módon akarják majd egyszer felnyitni az átjárót, ezért a Kötéltánc varázs egy ősibb és erősebb formáját helyezte el az ajtón. Most harcolnotok kell az életetekért!
A kötél gyorsabb, ő kezdi a harcot. Korbácsszerűen lesúlyt Fuhurra!


//Enger -ép- mana: 100/90
Orion 40/24
Fuhur 70/63//
 
  ... | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.