Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Acélkolosszus
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző és felderítő feladatok ellátására. Vagyis banki melóra alkalmazzák őket - adósságot behajtani még mindig őket küldik hírhedt kegyetlenségüknek és megvesztegethetetlenségüknek köszönhetően.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ...
Nézet:
Végig hátul ment, nem volt ellenvetése a sötételf egy döntésével szemben sem, ezért nem szólt semmit. A vasajtót érdeklődve nézi...a pántokat egy harcos vagy egy barbár simán szétcsapná, de ő nem elég erős hozzá, ráadásul a csapatban pont ő a legerősebb...sóhajt. Hiányzik az izomerő. Kénytelenek lesznek megint mágiához folyamodni, vagy keresnek egy hosszú fémrúdszerűséget, amivel fel tudják feszíteni-miután Fuhur ellenőrizte a csapdákat. Az ő fejvadászkardjai nem elég hosszúak hozzá, így végignéz társain.
 
Egy zuhanó kő és egy dárdacsapda múlva, és újra elértek egy ajtóhoz jobbfelé. Hasonló, mint amilyet Fuhur látott. Egyébként is masszív külsejét azonban morcos vaspántok fogják össze, így téve ellenállóbbá a fizikai hatások ellen. No persze egy vaspánt nem véd a zárfeltörés ellen.
 
Vár egy kicsit, hátha a többiek segítenek neki a döntésben.Ha senki nem szól semmit, jobbra veszi az irányt, továbbra is mindent megvizsgál.
 
A csapat egyik tagja sem tud közelebbit a jelképről. Mind visszatértek a titkos folyosó bejáratához. Két felé mehettek: vagy tovább jobbfelé, vagy visszafordulhattok a baloldali irányban. Fuhur dönt, hiszen ő a nyomolvasó és csapdatudor jelenleg.
 
Kutat még egy kicsit,hátha lel egy rejtett nyitópecket,vagy valami ilyesmit.Mikor végzett visszasétál a csapathoz,elmondja mit látott,és vár,hátha a többieknek ismerősebb lesz az ajtón lévő dombormű.
 
Ezen a folyosón sem lelt csapdát. Egy percnyi sétába sem telt, míg elért a végére. Azazhogy, majdnem a végére. Egy -ezúttal szilárd- vasrostélyhoz ért a lány. Ezt nem viszi át halandó fegyver, vagy mágia. A fáklya fényében, pár méterrel hátrébb egy vastag fenyőajtó látszik. Egy dombormű van a fába faragva. Sokáig kell az árnyéktáncosnak a szemét meresztgetnie, mire kiveszi: három gyertya van egymás mellett, a középső nagyobb, a szélsők szikárabbak, alacsonyabbak. Mindegyik kanóca ég, legalább is ezt ábrázolja a faragás. Fuhurnak nem mond semmit a szimbólum, ennyit talált itt.
 
Végignéz a többieken,és ha senki nem megy előre, elindul a másik folyosón. Lassan halad,mindent átkutat, nehogy óvatlanul aktiváljon egy csapdát.
 
Fuhur a málló asztalban megsemmisült iratokat, könyveket és hasonlókat talált, csapdát azt nem. Azonban az egyik fiókban egy kristálypalackot talált. A míves üvegcsére egy-egy szárnyat karcoltak az üveges mesterek, benne aranyszín folyadék van. Ez nálla is marad, amíg fel nem használja vagy másnak nem adja. Visszatérve elmondja felfedezését.


//Repülés itala: egész csatára a repülés képességét birtoklod. Maximum egy futó ember sebességével haladhatsz, kiválló manőverezéssel.//
 
Orion töprengve néz körbe, félve mozdul csak egyet-egyet, nehogy véletlenül aktiváljon egy csapdát.
- A légmozgás miatt valószínű, hogy a járat odafönn szabad ég alá vezet.. ha itt mindent átvizsgáltunk, talán a járat másik részét is érdemes megnéznünk. Hátha akad valahol egy rövidítés...
 
A csapdákat hiányolja,ezért bizalmatlanul méregeti a termet.Figyelmesen vizsgálja a falat,a bútorokat,ha végzett visszamegy a csapathoz,és közli a látottakat.
 
Elindul jobbra,gondosan átvizsgál mindent,a légmozgások irányát is megpróbálja beazonosítani,a találtakat közli a csapattal.
//nem szokásom//
 
- Fuhur, menj előre kissé és nézd meg, van e csapda és honnan jön a légmozgás!
Ha a lány beleesik, egy kihegyezett karókkal, teli verembe, legalább sikeresen felfedezett egy csapdát.

// Fuhur, csak karikijátszás miatt, szóllak le. Tudom, hogyha pl elnyomok egy mágiadetekciót vagy megfogom a rácsot - mindenkire igaz - akkor nemkell ellőni, Orion egy pontját. Csak azért mondom hogy ne sértődj meg véletlenül se ^^ //
 
A folyosó kétfelé ágazik. Érezhetően emelkedik a jobboldali ág, míg a baloldali lefelé tart. Légmozgást továbbra is éreztek, de túl gyenge ahhoz, hogy megállapítsátok merről jön. Mit tesztek?
 
Enger, ilyenkor tekerné ki, Fuhur nyakát. Elvileg az ő dolga lenne, megvizsgálni az ajtókat. Még akkor is, ha nincsenek ott.
- Ha már így alakult, menjünk tovább.
Már végképp, nem számított a drow képességeire.
 
//igen. jól gondoljátok, hogy ez a másik topicba tartozik.//
 
A visszaút valahogy sokkal kevésbé tűnik fárasztónak. A győzelem íze mámorít, és hogy saját jövőtöknek adtok újabb esélyt a megszerzett tárgyakkal. Egy részét megtartjátok, ahogy Gilithas megengedte, de csak azért hogy aztán újabbakat szerezhessetek.
Beértetek a táborba. Friss fegyvertépte sebek tarkítják a földet és fémes szag terjed a levegőben. Egy félig kész árokrendszert láttok, ám most nem dolgoznak rajta. Úgy tűnik újabb támadás érte a tábort. Bent emberek mozgolódnak, érkeztekre őrök bújnak elő fedezékükből. Felismertek titeket, és rögvest a kapitány sátra felé vezetnek. Útközben látjátok, hogy már fém fallal van körbeépítve az a hely, ahol múltkor azt mondták, hogy az időgép van. A munka törp ötvösök és kovácsok keze munkáját dicséri. Már csak a komplexum tetejét fedi sátor.
-Jó reggelt kalandorok! Sikerrel járt küldetésetek?
Fogad titeket Gilithas félmosollyal. A térbeli képkivetítés már az asztalon zümmög. Ez alkalommal három sárga pötty vár titeket.
 
A földből kiemelkedik a vastag kőszörny és ártalmatlanul csapkodva igyekszik az illúzió-rostélyt eltűntetni az útból. Persze senki nem megy a közelébe, mígnem semmivé foszlik a mágia.
 
Enger, megvárja amíg Fuhur és Orion előre mennek. Majd követi őket. Orion, varázslata csak a szokásos közönyt váltja ki belőle.
 
Nem úgy tűnik, mintha elsőnek akarna menni, egy hízelgő félmosoly kíséretében int Fuhurnak~csak utánad~. Éberen figyel a külvilágra, hátha hall a távolban lánccsörgést pendülést...bármit, ami egy csapda aktiválódását jelezhetné.
 
Rögtön háttérbe húzódik,az Idéző játékát örömmel hallgatja,aztán a hatását figyeli. Mikor elég nagy lesz a lyuk,várja,hogy a többiek menjenek előre.
 
- Álljatok hátrébb - szólt az idéző, majd furulyáját szájához vette. Fülbemászó játékát már jól ismerték, legkedveltebb varázslata volt: a sziklakígyó. Ám ahelyett, hogy leszorítsa a vasrácsot, most a falból törtek ki a csápok, s a rozsdás akadályt több helyütt megragadva, teljes erejükből kezdték széthúzni, hogy a kalandozóknak az átkeléshez elegendően nagy lyukat tágítsanak.
 
Szolgálati közlemény:
Bár valószínűleg már mindenki tud róla, de közlöm hivatalosan is, hogy Fogadó találkozó lesz. Mindenki aki jön küldje el nekem szemszínét, mobil elérhetőségét, illetve hogy mikor ér be a vonata (ezt olyan 10 körüli időpontra tervezd). Mindenkit összeszedünk reggel és visszakísérünk este az állomásaira.
A túra első körben valami krimóban kezdődik, majd 1 órakor a Sirius teaházban folytatódik. Itt töltjük a délutánt és veszett jól érezzük magunkat.
http://www.sirius-se.hu/teahaz.html
Ajánlott hozni: sapkasálkabát, returjegy, 2-3000 forint.
Kaját nem szükséges, a Siriustól két sarokra van egy profi CBA bolt. Trógerburger allowed.
Kalauz jobb fülének felmutatása esetén a karaktered kap egy életerő és egy mana italt.

Rap.
 
A varázslat befejeztével, Enger tájékoztatja a többieket.
- Vagy a hálószobája, lesz. Bár kétlem, hogy azt rejtekajtóval bújtatta. Vagy tényleg rejteget ott valamit.
Persze, lehet, hogy egy közönséges csapda, van ott, dehát annak külön csapdát építeni. Ahoz nagyon unatkozhatott.
- Gondolom, olvasszak átjárót, vagy valami ilyesmi? - néz kissé ferde, szemmel Orionra
 
Ez a folyosó immár emberkéz nyomát viseli magán. Nem túlságosan hosszú. Balfelé egy terembe torkollik, mely már a varázs hatósugarán kívül van, jobbfelé egy masszív faajtó áll réz kopogtatóval.
 
- Rendben, - bólint rá Enger - ha mindenképpen akarjátok, átnézhetem a folyosót, de nem látom túlságásoan sok értelmét.
Úgyhogy, belekezd a kristálygömb, ritáléba. Közben, reméli hogy Orion alatt megnyílik a föld.
 
//Kristálygömb: rituálé, 15 mana, negyed óra létre hozni.
Gergő, sztem Enger arra gondol, hogy túloldalt körbe tud nézni, de csak a szemmel egyébként is látható dolgokat pillantja meg és csak a folyosót tudja megvizsgálni (ha az annyira hosszú volna akkor csak egy szakaszát). És jól látja azt, hogy nincs szakértelme arra, hogy észrevegyen egy elrejtett rácsnyitó szerkezetet -ha az el van rejtve. Persze én nem vagyok a varázslat ellen, csupán kifejtettem Enger miért akadékoskodik. Tegyetek belátásotok szerint.//
 
Az idéző kezdte elveszteni türelmét.
- Enger, tedd meg. Felderítővarázs, utánna majd kiokoskodjuk, hogyan nyissuk ki. Szétfagyasztjuk és széttörjük, teleportálunk, most mindegy.
 
Várakozva nézi Engert, ő itt már nem tud semmit sem csinálni. Hacsak vissza nem fordulnak,mert akkor valószínűleg neki kell kivezetnie a csapatot.
 
- Ezen az akadályon áttörni, kicsit fárasztó lenne mágikusan, meg gondolom más módszerekkel is. Azt megtudom, vizsgálni, mi van egy lezárt teremben, egy folyosó végé. De ha ezt minden alkalommal megtesszük, elég hamar kifáradok, ezen kívül, nem nem tudom megmondani merre lehet mágikus jelenlétet érzékelni. És ha meg is tudnám akkor is jó eséllyel, csak egy csapdára bukkannánk. Ha előttünk lesz egy tárgy, arról könnyű megállapítani, hogy mágikus e. Nem volt ez, akkora út, hogy ne lehessen a másik irányba menni.
Miután befejezte, remélni kezdte, hogy békénhagyják az átjárónyitással. Eddig túl egyszerűen, ment minden, hogy itt legyen amit keresnek.
- Persze, ha mindenképp akarjátok, mondjátok mit csináljak és megteszem ami tőlem telik.
 
Most megszólal. Hangja a szűk térben erősebben hangzik, mint szándékozta. Alapból halk és dallamos, valamilyen érdes felhanggal.
-Ha innen kimegyünk, egy felesleges utat tettünk meg. Érdemes lenne tudni, van-e itt valami...Nincs valamelyik mágusuraságnak mágiaérzékelő varázslata? Rendkívül megkönnyítené dolgunkat, ha tudnánk, merre keressük a cuccost.
 
  ... | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.