Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Vadászat január 27.
HKK - Zén Legendái: TF25 december 12.
A pillanat képe
Jégelementál
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra." - részlet az Encyclopedia Fantasia jégelementálokról szóló fejezetéből
Nézz szét a galériában!
Jellemek harca – 2018. február 17. - Versenybeszámoló
Versenyidőpont változás
Élőholt invázió
Jellemek harca - 2018. február 17.
Végzet Verme

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2018. január 28., Dungeon
Hatalom Kártyái verseny - 2018. február 9., Dungeon
Hatalom Kártyái verseny - 2018. február 16., Dungeon
Hatalom Kártyái verseny - 2018. február 23., Dungeon

A lista folytatása...
Jellemnek harca – 2018. február 17. (15)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9200)
[HKK Piac] Eladó lapok (140412)
Verseny előtt (6932)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27578)
[HKK Piac] Régi lapok (1257)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
Varkaudar remete






Utoljára ezt küldték:
Varkaudar remete
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Tarimera, a szerencse fejlábúja

követő

Megszüntetés: 13 ÉP.
Ha bármikor, akár az előkészítő fázisban is, tóken lap vagy önálló jelző kerül játékba, akkor 1 VP vagy 2 ÉP vagy 2 nekron elköltésével a jelzőket lecserélheted Iszapjelzőkre ill. ha eredetileg is Iszapjelzők voltak, akkor max. eggyel módosíthatod a játékba kerülő Iszapjelzők számát.
Ha ellenfeled is ilyen követővel játszik, a hatásuk kioltja egymást, és ellenfeled kap egy Iszapjelzőt.
 
Káoszsárkány

3 VP (5)/4 chara-din szörny/sárkány „2 SZK” „szárnyak” „[+2 VP]”

S: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot a kezéből. Ezt a képességet, csak az első fő fázisodban használhatod, és ha használtad, ebben a körben nem jelölheted ki támadónak.


Elf kertész

1 VP 0/1 sheran kalanozó/elf „szárnyak” „KF”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy sheran épületet.
Sheran lap kijátszásához fizetett zanszilánk költségnél 2 építőnek/áldozásnak számít.


Törött tükör

2 SZK elenios tárgy „kincs” „háló”

Kijátszásakor tégy rá 7 balszerencse jelzőt!
K2 végy le róla X balszerencse jelzőt: megakadályoz egy X idézési/használati költségű forrást, amivel ellenfeled VP-t vagy SZK-t kapna, gyógyulna vagy lapot húzna ill. keresne elő VAGY célpont X IK-jú permanens, ami ebben a körben került játékba, a semmibe kerül.


Fekete macska

1 VP 1/1 elenios szörny „1 SZK”

Kijátszásakor ellenfeled tartalékába kerül passzívan. Nem lehet forrás célpontja.
Hátrányok: Semmilyen módon nem aktivizálódik. Nem lehet feláldozni. Nem jár érte plusz VP. Ha ellenfeled sikeresen használ egy forrást, amihez kockával, vagy érmével kell dobni: választása szerint kap 1 VP-t vagy húz egy lapot (körönként egyszer).


Ayahuasca kivonat

1 ZSZ fairlight tárgy

S 1 ZSZ: dobj a paklidból egy lapot a gyűjtőbe, amilyen nevű lap már van valamelyik játékos gyűjtőjében.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz 1 SZK-t.
 
Ez nem "hivatalos" álláspont, csak vélemény. Versenyen hívj bírót. Részemről a téma lezárva. Peace!
 
Itt:
a kapcsolódó hatások szempontjából egyetlen húzásnak számít, de ténylegesen egyesével húzod fel
 
Hol látsz itt hivatalos álláspontot?
Ha egy forrással egyszerre több lapot húzol fel, az a kapcsolódó hatások szempontjából egyetlen húzásnak számít, de ténylegesen egyesével húzod fel a lapokat.

Tegyük fel - csak a tűnődés kedvéért -, hogy van egy szabálylap, ami azt mondja, hogy a paklit nem képpel lefelé, hanem képpel felfelé kell az asztalra helyezni, következésképp a pakli felső (alsó?) lapja mindig felfelé néz. Ha húzol egy lapot a pakliból, azonnal láthatóvá válik az alatt lévő lap.

Namost ezt az elméleti állapotot szimulálja a Keverő néni, azzal a különbséggel, hogy nem az egész pakli néz mindig képpel felfelé, hanem csak a legfelső lap.

Megjegyzem, van már ilyen lap, kettő is: Éjmágus tükre, Kifordított varázsdoboz. Egyiknél sem merült fel még efféle aggály, pedig veretes darab mindkettő.
 
Á, remek, akkor a hivatalos álláspont ezek szerint az, hogy külön is tekintjük, meg nem is
 
Az a megfogalmazás, hogy "mindig felfelé néz", eléggé jól megmondja, hogy bármely rövid időre is, de fel kell fedni az épp felhúzandó lapokat. Mivel - ahogy nagyon helyesen írtad is, a lapokat egyesével kell felhúzni, és nem egyszerre, egybefogva.
 
De persze lehet folytatni azt a metódust is, hogy nem mutatom meg a Keverő néninek a második felhúzott lapot, mert, bár fizikailag két külön lapról beszélünk, a gyakorlatban és virtuálisan is egy húzásnak tekintem a két lap felhúzását. Ebben az esetben ott az exploit, hogy ha az ellenfél figyelmetlenül nem egybefogva húzza fel a két lapot, a Keverő nénire hivatkozva megnézhetem a 2. lapot is.
 
Nem a te lapoddal van gondom, az elég világos, hanem azzal, hogy hogyan kezeljük a húzásokat (és a te lapötleted kapcsán jutott eszembe ).
Ebből kifolyólag inkább a hkk kérdések fórumban kéne ezt tárgyalni...
De egyébként az a problémám, hogy a Keverő nénire rá van írva (öreg hiba), hogy mindig látszik az ellenfél paklijának a felső lapja. Ezt, és azt, hogy valaki egyszerre két lapot húz, a legelegánsabban úgy lehet feloldani, hogy a két lap felhúzása két külön húzásnak számít. De persze azt is mondhatjuk, hogy nem. Ebben az esetben az fog történni, hogy bár fizikailag két külön húzásról lesz szó, virtuálisan egy húzásnak tekintjük.
 
Nem nagyon tudlak követni... Hogy jön ez ide? Egy lapötletről írtam. A terv szerint a lény képessége körönként az első három alkalommal beleavatkozik a húzás fázison kívüli laphúzásba. Függetlenül, hogy az adott húzás során az adott játékos pontosan hány lapot húzott eldobat ugyanennyit az adott játékosoktól.

A második képessége ettől viszonylag független. Ha egy adott körben az apó gazdája lapot dobna, akkor egy lapdobást kiválthat 3 Ép feláldozásával.

Bár látom már, ha egy egész füzetnyi használati utasítás jár egy laphoz, akkor annak vajmi kevés esélye van a megvalósulásra.
 
Tehát, ha Tőrbecsalással húzok két lapot, akkor a másodikat nem kell megmutatnom a Keverő néninek.
 
Nem. A K3 az három önálló húzás körönként. Hogy speciel hány lapot húz a játékos az adott forrással, az mindegy.
 
Ezen a lapon a K3 ugye azt jelenti, hogy 3 felhúzott lapig lehet használni?
Tehát most ettől a konkrét laptól függetlenül a húzást már mindig laponként kezeljük?
 
2 Vp Sztraunusz apó (új)
kalandozó KF Elenios
alakváltó

Élet: 1
K3: ha valaki a húzás fázison kívül lapot húz, el kell dobjon annyi lapot, amennyit húzott.
K, 3 Ép: ha bármilyen okból lapot dobsz a kezedből, eggyel kevesebbet kell dobnod.

2 / 2
 
Asztrálmotyogó

1 VP 2/1 leah szörny/motyogó, vízió „élőholt” „szárnyak” „1 SZK”

S: dobd a paklid felső két lapját a gyűjtőbe és célpont játékos kap vagy veszít annyi VP-t és ÉP-t, ahány vízió és/vagy motyogó volt a dobott lapok között.
Hátrány: ha a gyűjtődből játszottad ki: a kör végén mindenképpen a semmibe kerül, ha még az asztalon van.


Hortyogó motyogó

1 VP 2/1 leah szörny/motyogó, „élőholt” „szárnyak” „1 SZK”

Feltámad.
S: dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe: rakj a paklidból a gyűjtődbe egy lényt, ami nem vízió és nem támad fel.


Vik, a troll

1 VP 2 nekron 2/1 tharr kalandozó/troll „KF”

Élet: 1. 1-es regenerálódás (ÉP-ből is).
Ha ellenfeled egy forrás, követő, vagy szabálylap miatt VP-t veszít: sebződik annyi ÉP-t, amennyit vesztett, te pedig gyógyulsz ugyanennyit.
Áldozd fel: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.


Meryon

követő/epikus

Kedvelt lap: szkritter, minotaurusz.
S 2 ÉP: ha egy lap az asztalról visszakerült a tulajdonosa kezébe: kapsz 1 VP-t VAGY 1 VP árán a kör végén húzz egy lapot!


Jogos juss

1 VP rhatt azonnali/reakció

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled forrásának köszönhetően lapot húzott, vagy keresett: a kör végén húzz 2 lapot!
 
6-X VP Sag'gfesz mocsárkifordító

avatár 1 szk, +1 reakció, repül Sheran
polip

X annyi, ahány max. 1-es költségű permanens van játékban, de max. 5.
Élet: 1.
Kijátszásakor húzz egy lapot, vagy az ellenfél minden, max. 1-es költségű permanense a gyűjtőbe kerül, és kap annyi Iszapjelzőt, amennyi permanens így kikerült a játékból.
S: Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy kap egy Iszapjelzőt.

(6) / 6

"copy-paste + iszapjelző... mennyire kreatív" - névtelen hkk-s
 
Uhh, tényleg, lemaradt a polip altípus
 
copy-paste + iszapjelző... Ezek a Szkupien tesók mennyire kreatívak. Egy külön Zén kellene nekik, polipos lapokkal.
 
5 ZSZ Csáp-istenség

avatár [+1] Sheran

Sikeres kijátszása után minden lapra tett lap és jelző (életjelző is) a Semmibe kerül, majd minden lap és önálló jelző a Semmibe kerül, kivéve őt magát és az Iszapjelzőket.
Alap ÉP-je és alap sebzése annyi, ahány lap és önálló jelző kikerült a játékból, és ellenfeled kap ennyi Iszapjelzőt.

(?) / (?)
 
Azért lett ilyen, mert a (perpill nem létező) bűbáj deckbe beférhet. Sok mindent tudnak a bűbájok, de dobatni, pláne semmibe dobatni nem igazán...
 
Tetszik, meg 2 ZSZ-ért erős is kettőt dobatni bilincs mellett.

Valami apróságot - akár áldozásra - jó lenne, ha tudna az asztalról, különben inkább lehetne általános varázslat, mint bűbáj.
 
Nem, nem vízió...
Sokat változott az ötlet menet közben, ez ott maradt.

Szóval így:


2 zanszilánk Szétzilálás
bűbáj Chara-din

Kijátszásakor ellenfelednek ki kell keresnie a paklijából egy olyan lapot, amilyen már van a kezében, majd mindkettőt a Semmibe kell dobnia. Ha nincs ilyen lap a paklijában, vagy nem lehet lapot előkeresni, akkor két lapot kell a Semmibe dobnia.
Kárpótlás: kapsz 2 Vp-t, és megnézheted ellenfeled kezét.
 
2 zanszilánk Szétzilálás
bűbáj Chara-din
vízió

Kijátszásakor ellenfelednek ki kell keresnie a paklijából egy olyan lapot, amilyen már van a kezében, majd mindkettőt a Semmibe kell dobnia. Ha nincs ilyen lap a paklijában, vagy nem lehet lapot előkeresni, akkor két lapot kell a Semmibe dobnia.
Áramlás: kapsz 1 Vp-t, és megnézheted ellenfeled kezét.
 
Ezzel nem értek egyet.
Ez így egy nagyon erős nem gyakori lap.
Nem egyértelmű a használata, de leginkább egy erőforrás után játszanám ki - legszívesebben első körben, ha kezdtem, és az ellen védekezésből fogná meg a kimeríthetetlen tartalék stb. lapomat.

Ezzel a felállással ez - szerintem - egy speciális reakció semlegesítés. Arra jó, hogy ha az ellen megfogta valamidet, akkor arra (ill a saját lapodra) visszafogsz ezzel, és jól jársz. Mindezt ingyen, és az ellen csak az eredeti lapra foghat vissza a kompenzáció miatt. Ez nekem egy színtelen lapnál elég jónak hangzik. Ha egy icipicit is építesz köré - elme hatalma, rhatt papja - és többször is el tudod sütni, akkor pedig brutális előnyt tud termelni.
 
Az esélytelenek nyugalma

[4]

Tharr azonnali

Célpont permanens a Semmibe kerül, és húzz egy lapot, vagy megakadályoz egy lapot (ekkor reakció).
Kompenzáció: Keress elő a paklidból egy lapot, aminek nincs kompenzációja, büntetése és hátránya.
 
Ez így már elég gyenge szerintem.
 
Ha +1 rá reagálni/ősmágia/kompenzáció hármasból egy maradhat, akkor mindenképp valami, ami miatt nehezebb reagálni, mert különben kb. egy Villámhorgony lesz belőle. A drágítás és a kompenzáció közül meg szerintem a kompenzáció az érdekesebb. Szóval valami ilyesmi:

0 VP Predesztináció

azonnali színtelen
reakció

A lap, amire reagálsz vele, mindenképpen létrejön.
Kompenzáció: kör végén vegyél vissza egy olyan nevű lapot a gyűjtőből a kezedbe, amilyenre reagáltál vele.
 
Rendben, meggyőztetekű! Theraxinnak igaza van, a 'függetlenül ..." részt vegyük le róla.

Vmi olyan, végleges formát tegyél rá, ha ennyit kérhetek, amiben 0 VP az idézési költsége a lapnak.
Ez azért fontos, mert így alulról verné a Villámhorgony erősségét a lap, 1 VP-ért már 'csak" Kreona erősségű.

Ha jól tippelek, a tesztelők a +1 rá reagálni/ősmágia/kompenzáció trióból egyet fognak engedni, és még akkor is erősebb kártya lenne a vége, mint a Fec, mert színtelen.
(nekem a kompenzáció tetszik a legjobban)
 
Nei’puksz hatalma

6 vp altalanos

Ellenfeled paklijabol az osszes polip jatekba kerul a te oldaladon VAGY ha kulonbozo foliaval jatszotok leverd bele a paklijat a tiedbe.

“Szamirat, nem gondolod, hogy tul messzire mentel?”
 
Ja, ez jó ötlet. Akár így is lehetne:
Kompenzáció: kör végén vegyél vissza egy olyan nevű lapot a gyűjtőből a kezedbe, amilyenre reagáltál vele.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.