| BEFEKTETÉS, SZÜRETELÉS, ARATÁS
0 vp: Chara-din, azonnali varázslat
Kapsz 1 vp-t ha már van egy általad kijátszott lényed
játékban
vagy:
kapsz egy csontit ha már van egy általad kijátszott tárgyad játékban
Minden erre a varázslatra való reakció +1vp és+1 csonti. |
Skarlát betű, bűbáj
Dornodon v Raia
Kijátszási költtsége X Vp
X az adott színben játékban lévő kártyáidnak, vagy
jelzőidnek a száma.
célpont játékos sebződik annyit amminyi adott színben
lévő játékban kévő kártyáinak száma, minden körben
Amennyi sebzést kiosztassz annyit gyógyólsz , Max ÉP-re is.
Csak Dornodon, v Raia rekacioknak van hatással rá! |
Sziasztok!
Nem nagy táp, de én mégis örülnék ha megjelenne.
Sőt, még a grafikát is szállítanám hozzá ingyen.
Broderic Nickels
2zs 1nekron
Chara-din kalandozó ember
Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz, vagy semmizés: 2.
Ha az előkészítő fázisodban gyűjtődben van, 1ép áldozás árán visszaveheted a kezedbe!
Áramlás: Kapsz két szörnykomponenst.
3/3 repül.
 |
X-1 VP Kamasz szamuráj teknős
szörny KF 1szk Sheran
teknős X/X
anti-mágia: X
Kijátszásakor kapsz egy Csatornapatkány-t.
X mindig annyi ahány tókened van játékban. |
Ősi Istenek Rúnája
3 csonti
Kijátszási feltétele, hogy minimum 6 lény legyen játékban.
Dobj egy hat oldalú kockával:
1-3: Célpont játékos lényei, és építményei, és tárgyai
ennyit sebződnek.
4-5: Minden játékos őrposztban lévő lényei tartalékba
kerülnek és a következő előkészitő fázisban nem
aktivizálódnak
6: Célpont játékos vagy eldob a kezéből 2 lapot a semmibe, vagy 2 aktív saját lapot a semmibe, vagy sebződik 6 ÉP-t és 6 max ÉP-t. Minden erre a lapra kijátszott reakció + 1 vp, és a pakli tetejéről 6 lap a semmibe.
"végső estben is van remény..." |
Cukor
1 csonti
P: Célpont lény kap -1 támadást és +1 védekezést
P: 1 vp, Célpont lény kap -2 támadást és +2 védekezést
P: 3 vp, Célpont játékos lényei nem sebződhetnek
az adott körben
"....hát szénhidrát!" |
1VP 1ZSZ 1 Nekron
Kismalac
szörny 1szk Chara-din-Sheran
orgling 1/4
J: Bármilyen épületet egyedül felépít.
Ha legalább három van belőle játékban az oldaladon lényeid forrás immunitást kapnak. |
Ilyen névvel már létezik kártya:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk_lapkereso.php&KERESES=1&szin1=0&tipus1=0&nevstr=brutal it%C3%A1s&szovegstr=&x=0&y=0 |
Brutalitás
szabálylap
Minden lény alapsebzése megduplázódik. Ha ellenfeled bármikor kikapcsolja keresd ki a legnagyobb alapsebzésű lényed a paklidból és vedd a kezedbe!(egyenlőség esetén te választasz)
"Hibátlan győzelem" |
Koporsó szög
3 vp +1 áldozás
leah bűbáj
célpont játékos ÉP-je és max ÉP-je csökken 1-el, az
előkészítő fázisában. |
2 VP A farkas
szörny 1szk Leah-Sheran
vérfarkas 2/4
Kijátszásakor lemásolja egy játékban lévő kalandozó összes képességét, a kijátszáskori képességeket is.
"Nagymama te vagy az?" |
0 szk A bölcsek köve (2024)
tárgy rezisztencia szintelen
Költségét ellenfeled nem módosíthatja.
Nem lehet feláldozni.
S, ha használtál áramlás képességet húz egy lapot.
Jelenés: Húz 1 lapot. |
5VP Iráv' Dázs a megtorpantó
szörny +3 reakciódrágítás 1 szk háló Chara - din
éjjfatty 10/4 mágikus védekezés repül
Élet: 1
Az első körben is használható áramlásként.
Áramlás: Ellenfeled 3. körének végéig minden játékos körönként 1 lapot játszhat ki sikeresen. |
2VP Csipkerózsika
kalandozó KF ősmágia Elenios
ember 2/4
Kijátszásakor minden lény kap 2 álomjelzőt.
S: Célpont lény kap egy álomjelzőt.
J: 2ÉP: Keress ki egy Herceget a paklidból!
2VP Herceg
kalandozó KF +2 Sheran
ember 4/2
Lényeidre nem kerülhet álom vagy dermesztés jelző.
S: Célpont lényt aktivizálhatod.
J: 2ÉP: Keress ki egy Csipkerózsikát a paklidból! |
6VP Pegazus isten
avatár 2szk +2 Tharr Leah
pegazus 8/8 mágikus támadás szárnyak
Idézési költségét helyettesítheted 4 különböző színű pegazusod feláldozásával.
Sikeres kijátszásakor kap annyi izom és/vagy élet jelzőt ahány különböző színű pegazusod van játékban rajta kívűl. |
Az a nem áldozhatod fel nem véletlenül volt rajta a régi verzión, ez így Szomjazó féreg szteroidon  |
4VP A szellemek nagy királya
avatár 2szk Tharr 5/5 mágikus támadás és védekezés
Idézési költségét helyettesítheted 3 Szellemszolga feláldozásával.
Szellemszolgáid 3 építőnek felelnek meg.
S: áldozd fel 2 Szellemszolgádat: célpont lény sebződik 3-mat, vagy húzz egy lapot! |
Piaci légy (új)
0 VP
szörny
1/1
repül
(K2), feltámad.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1_VP-t vagy 1 _*-t, ha egyik sincs neki, akkor a max. ÉP-je csökken 1-gyel és sebződik 1-et. |
? VP
Motyogó visszhang
Leah Általános ősmagia motyogó
(Kötelék): életkioltó
0VP célpont lény a gyűjtőbe kerül
2VP célpont lény átkerül a tartalékodba és motyogó lesz
3VP rakj játékba egy motyogó ősvegzet lapot |
1VP 1ZSZ Lóvá tesz
azonnali Chara-din
pegazus
Célpont X költségű lény a tartalékodba kerül, elveszti minden speciális képességét és pegazus altípust kap.
X max. annyi ahány különböző színű pegazusod van játékban. |
Jó a neven még lehet változtatni. De maga az alap elképzeléssel szerintem nincs baj. Színtelen céh ami másol  |
Ipari kémek céhe
céh színtelen
Aktívan jön játékba.
J: Használhatod egy másik aktív céh J-s képességét, akkor is ha azt már használta valaki. |
Önkény rendszer
szabálylap
Minden játékos szabadon döntheti el, hogy a köre fázisai milyen sorrendben következzenek. Kivétel az előkészitő és a kör vége fázisok. Nem dönthet úgy, hogy valamelyik fázisa elmarad. Az egyes fázisok rész fázisai a szokott sorrendben következnek. |
A szín választást nem egészen értem. Illetve a statjain illene emelni, mert azért hát mégis csak.  |
tetszik a referencia én fairlight/dornodon színt adnék inkább és az ép-s részt elfelejteném
Szerintem ilyen formában kiadhatóbb lenne:
1VP Az egy ütéses ember
kalandozó KF Fairlight/Dornodon
ember 2/1 mágikus támadás repül
Nem lehet megsebezni. kard ikon ellenfele mindenképp a gyűjtőbe kerül. |
3VP 4ZSZ Az egy ütéses ember
kalandozó KF Tharr
ember 0/6 mágikus támadás
Élet: 1
Ha lénnyel harcol kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a lény ÉP-je.
Ha játékost támad kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a játékos ÉP-je. |
2 ZSZ Izomból
bűbáj Tharr
Kijátszásakor célpont lényed kap egy izomjelzőt.
Minden zanszilánkot fizethetsz izomjelzők levételével lényekről. |
1 SZK 1 NEKRON Időgép
tárgy Tharr
moa
P: Ezt a képességet közvetlen az után használhatod, hogy egy, vagy több lapod az asztalról, a paklidból, vagy a kezedből egy forrás miatt a gyüjtőbe, és/vagy a semmibe kerülne. A lapok visszakerülnek oda ahol voltak. Ha a paklidba a paklit keverd meg! Ha a lapokról bármilyen jelző lekerült azt újra megkapják. |
Ha sz@r hát sz@r... csak egy ötlet volt...ennyi |
Elméletben nem lenne ezzel baj, de a gyakorlatban egy bizonyos körben annyi minden történhet/történik, hogy azt maradéktalanul visszaállítani nem mindig lehetséges. Ráadásul, ha ez valamelyik játékosnak nem tetszik, mert szerinte valami nem úgy volt, akkor a kérdés a versenybíró által semmilyen módon nem ellenőrizhető.
A másik része, hogy mi lenne ennek a lapnak a gyakorlati haszna? | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2023
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|