Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Alanori Olimpia június 17.
Alfa Pakli - Bestiák április 19.
Alfa Pakli - Tűzmágia április 19.
A pillanat képe
Tirranda
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
TP bónusz
Alanori Olimpia lapelemzés (1. rész)
XXI. HKK Nemzeti Bajnokság - szabályok
XLVII. Beholder Találkozó – 2017.06.17. - Beszámoló
Végzet Verme

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2007. március 31., Vác
Legaktívabb fórumok és fórumozók

A lista folytatása...
HKK kérdés? (42236)
Lapötletek (63023)
[HKK Piac] Eladó lapok (139372)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3002)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27252)
HKK Playmat (12)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hello Srácok,

Az utóbbi időben sokat gondolkoztam a játék problémáin. Az egyik ezek közül szerintem az, hogy rettentő sokszor eldől úgy a játék (sokszor már az 1. körben), hogy az ellenfél kitesz egy lapot amire nekünk nincs _azonnal_ megoldásunk és így ki is kaptunk. Ennek a problémakörnek az orvosolására született ez a 3 lapötlet:

Pazarló drakolder
3 Vp
Fairlight triklem drakolder
Szárnyak
Ebből a lapból 5-öt használhatsz.
K, X nekron(csak, ha a paklidban van): célpont lény sérül X-et, vagy gyógyulsz X-et. Ha ez a lap a semmibe kerül célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz. Áramlás: visszavehetsz egy lapot a gyűjtőből vagy az asztalról a kezedbe.

1/3


3 Vp
Mardakor felcser
Raia kalandozó, gnóm

K, 2X max. Ép áldozás (csak, ha a paklidban van): célpont max X ik-jú permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: max Ép-d megnő 4-el és gyógyulsz 4-et, a kör végén húzz egy lapot.

2/2

3 Vp
Mohó familiáris
Dornodon szörny thargodan
szárnyak

K, dobj egy lapot a kezedből a semmibe (csak, ha a paklidban van): célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
3Ép áldozás: [életkioltó]-t kap ez a képesség.
Áramlás: húzz egy lapot a mostani és egyet a következő kör végén.

3/1

Üdv: Kyb
 
2 VP Csala-csíny Csilla (új)
kalandozó, KF, Elenios
alakváltó

’’’ szárnyak /’’’/
Élet: 1
+: Ellenfele a saját gazdájára üt vissza, majd ha akarod, átkerül a te őrposztodba vagy tartalékodba (csábítás).
Kárpótlás: húzz egy lapot VAGY a következő húzási fázisodban +1 lapot húzol.
(2)/3
 
Rughar könyvtára

2 építő

Fairlight építmény, horgony, 'repül' 3 SP,

Ha Szellemszolga építette +2 VP rá reagálni.
Kijátszásakor húzz 2 lapot, vagy keress ki egy épületet a paklidból (kivéve Rughar könyvtárát).
S: Kapsz egy Szellemszolga lapot a tartalékodba.


Legendák csarnoka

4-X építő

Raia építmény, 'repül' X+3 SP

Húzz egy lapot!
X az ellenfél kezében lévő lapok száma, de max. 3.
P: Eloszthatsz X álom, dermesztés, vagy elmúlás jelzőt a játékban lévő lapok között (vegyesen is lehet), de min. 1, max. 3-at.
Kompenzáció: Rakd a tartalékodba passzívan egy elmúlásjelzővel.



Szellemkastély

2 építő

Tharr építmény, 'repül', 3 SP

Anti-mágia:0

K, áldozz fel egy Szellemszolgát: Megakadályoz egy varázslatot.
K, áldozz fel két Szellemszolgát: Megakadályoz egy lapot.
Áldozd fel: X épületed aktivizálódik. X a gyűjtődben lévő Szellemszolgák száma.
 
Ork boszorkánymester

2 VP 3/3 dornodon szörny/ork KF 1 SZK

Anti mágia: 1, de dornodon lapot nem lehet neki dobni.
K: megakadályoz egy varázslatot.
S: célpont lényedre tehetsz 1 izom, vagy 1 élet jelzőt, vagy a paklid tetejéről 3 lapot a gyűjtődbe dobhatsz.

Teknőstojás (új)

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak”

Anti mágia: 1.
P: kapsz egy Ifjú teknős lapot aktívan és 1 VP árán tehetsz rá egy izom jelzőt.
P áldozd fel: minden teknősöd kap 1 izom és 1 élet jelzőt.

Dimenzióhasadás

2 VP 1 nekron chara-din bűbáj/éjfatty

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy passzív Éjfatty biogenezis lapot, ami ebben a körben nem aktivizálódhat.
Áldozd fel: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást és kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist VAGY húzz egy lapot!

Daxx

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy passzív Éjfatty biogenezis lapot.
Éjfattyaid áramlását ingyen használhatod.
Az éjfattyakat kivéve minden lap +1 VP.

D’roxghauk kifordító

2 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Kijátszásakor minden éjfattyad kap 1 izom és 1 élet jelzőt.
S: végy le egy éjfattyadról egy élet jelzőt: kapsz egy Éjfatty biogenezis lapot passzívan.
Áramlás: ellenfeled következő lapja 2 VP-vel drágább, te pedig a kör végén húzz egy lapot.
 
Káosznyálka

1 VP (1)/1 chara-din szörny 1 SZK

Harci képesség: (ha lénnyel harcol) a kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi ellenfele sebzése és annyi plusz ÉP-t amennyi az ellenfele ÉP-je.
Dobj a kezedből 1 vagy a gyűjtődből 2 chara-din lapot a semmibe: a gyűjtődből játékba rakhatod a Káosznyálkát (de egy körben max. egyet).

Kikristályosított káosz

1 ZSZ chara-din tárgy

Kompenzáció és kárpótlás: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
P 1 ZSZ: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy chara-din nem lény lapot, vagy kapsz egy aktív Chara-din fattyát.

Nyers káosz

1 VP chara-din bűbáj

Minden chara-din lényed +2 sebzést kap.
K: ha ellenfeled lap dobására kényszeríted, de bármilyen oknál fogba nem dob lapot: húzz egy lapot!

A hatalom kiegyenlítése

1 VP rhatt azonnali

Blokkolás: 2.
Az után játszhatod ki, hogy ellenfeled kijelölte egy lényét támadónak.
Húzz X+1 lapot, ahol X feleannyi lefelé kerekítve, mint a támadó lény idézési költsége.

Orcus, a sötétség kapitánya

6-X VP (6)/4 dornodon avatár/ork KF

X a játékban és a gyűjtődben lévő orkok száma, de max. 5.
Anti mágia: 0. „Kötelék”: semlegesítés: lap.
S: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány orkod van játékban, vagy célpont max. 3-mas idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül.
 
1 VP Elemi szinkron
általános, „+1 reagálni” Sheran

Tegyél játékba egy Tűz-, Víz-, Szél- és Föld jelzőt.
Tűz: 1ZSZ, áldozd fel: Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Víz: áldozd fel: Célpont lény kap egy élet- VAGY izomjelzőt.
Szél: áldozd fel: Kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t VAGY húzz 1 lapot! (1. körben nem kaphatsz VP-t)
Föld: 1 ZSZ, áldozd fel: Semlegesítés aktivitást kívánó hatás.
 
Szellemlovag (új)

2 vp

szörny

lovas, kísértet

repül

3/4

Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe majd a Szellemlovag kap annyi izomjelzőt, amennyi lovasod és kísérteted van a játékban, a gyűjtőben és a kezedben összesen (de max. 3-at). [K], vegyél le róla egy jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
 
2zsz Főnix fészek
Elenios építmény főnix
tűz szárny
+1 reagálni

Minden főnixed +1 Ép-t és "Feltámadás"-t kap.
S: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány főnixed van játékban, majd tegyél játékba egy Főnix fióka lapot.

"Minden újjáéledés után csak erősebbek és erősebbek lesznek ezek a gyönyörű teremtmények..."


4SP
 
Ganüid proaktivátor

2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

S: dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
K: kapsz egy ganüid ifjonc lapot a kezedbe.
Egy körben csak egy képességét használhatod.

A toborzó szava

1 VP színtelen azonnali

Anti mágia: 0.
A gyűjtődből játékba rakhatsz max. 2 tókent.

Sötét oxidáció

1 VP chara-din általános/vízió „ősmágia”

Célpont chara-din lény kap 1 izom és 1 élet jelzőt, vagy a kör végéig, ha egy chara-din forrásod miatt lapot húznál, azt semmilyen szabálylap nem tilthatja le.

A káosz szeme

0 VP 1/(1) chara-din szörny/káoszszellem 1 SZK

A káoszbeholdert ingyen játszhatod ki.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: nézd meg célpont pakli legfelső lapját, és ha akarod dobd a gyűjtőbe!

Káoszbeholder

2 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny 1 SZK

Élet: 1. Kijátszásakor minden pakliból kiválaszthatsz 1-1 lapot, amit a tulajdonosa paklijának a tetejére tehetsz.
K: ha egy játékos bármilyen okból lapot dob a kezéből: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.
 
Azonosság

Késleltetett hatás 2: Húzz egy lapot
A játék kezdetén a lapok felhúzása után válassz egyet az alábbi képességek közül: védekezés, ősmágia, háló, repül, rezisztencia, kincs
A választott képesség nem működik.
 
Felszínre emelés

1 VP színtelen bűbáj

Nem lehet eldobni anti-mágiának.
S: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy krabbert, sziránuszt, teknőst, polipot, vagy szirént.
Ha van játékban a Víz síkja: S helyett K megkötéssel használhatod a képességet.

A toborzottak ereje

1 VP színtelen azonnali „+2 VP rá reagálni”

Áldozd fel X előre kikészített lapod: ellenfeled, vagy ellenfeled minden lénye sebződik 2*X ÉP-t, vagy X célpont lap a gyűjtőbe kerül. X max. 5.

Szörnyszülött (új)

1 VP (3)/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Kijátszásakor aktivizálódik, majd a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Sötét földet.
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattya lapot aktívan.

Komponensdémon

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: nem lény lap.
K: ha bármilyen módon SZK-t kapsz: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. Ezt a képességet a gyűjtőből is használhatod 1 ZSZ árán.

Terjeszkedő káosz

1 VP chara-din bűbáj

Kompenzáció és kárpótlás: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
A kör végén, ha ellenfelednek nincs lap a kezében: kap egy káosz jelzőt.
K: célpont lény vagy játékos sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány káosz jelző van rajta.
 
Polipok előre!

Polip pete
2 VP, 0/2, 1 SzK
szörny/polip, Sheran, legendás
Ha ellenfeled az első körben lapot játszik ki: (védekezés).
P: ellenfeled kap 1 RIP jelzőt (hátrány: bla-bla).
P, 1 VP, áldozd fel és dobj egy lapot a kezedből a semmibe: a játékban lévő önálló jelzők száma megduplázódik.


Tintaköd
1 VP
azonnali, Chara-din.
Idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy RIP jelző feláldozásával. A játékban lévő önálló jelzők gazdát cserélnek.
1 VP, tedd át a gyűjtődből a semmibe: célpont tartalékban minden lény 3 ÉP-t sebződik vagy célpont permanens minden speciális képességét elveszíti.


Vérszívó korong
1 SzK
tárgy, Sheran,
Költségéből minden VP-t vagy SzK-t helyettesíthetsz 2 necronnal vagy 3 ÉP-vel.
P, 1 necron: az ellenfél kezéből egy asztalon maradó lapot az ő erőforrásaiból kijátszhatsz a saját oldaladon, kijátszáskori képességei nem jönnek létre.
Kárpótlás: ellenfeled kap egy RIP jelzőt.


Hypnoticus inga
0 SzK
tárgy, Dornodon
P: ellenfeled ősmágiája a következő előkészítő fázisodig nem működik.
Áldozd fel: húzz egy lapot (ez a képesség passzívan is működik).
Kárpótlás: előkereshetsz egy szörnyet a paklidból (ez a képesség passzívan is működik).
Flavor: Tegnap még tudtam, hogy ment ez a régi időkben...


Rabló polip
3 VP, 1/4, 2 SzK
szörny/polip, Chara-din, legendás
P, 1VP: ellenfeled célpont permanense passzívan átkerül hozzád.
K, célpont gyűjtőből tégy a semmibe két lapot: Ellenfeled veszít 2 VP-t és te kapsz annyit, amennyit ő veszített.
Időleges hatás 2: forrásra immunis.
Flavor: Egyesek szerint gonosz szellemek fosztogatják raktárainkat. Szerintem csak patkányok. (Zén: hogyan fogyott el a 2. expedícionk)


Páncélos polip
3 ZSz, 4/1, 1 SzK
szörny/polip, Sheran, legendás
Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
K: célpont lény 2 körig forrásimmunis lesz.
P, áldozd fel: ellenfeled kap 2 RIP jelzőt a tartalékjába.


Gyilkos polip
6-X VP, (6)/(7), 2 SzK
avatár/polip, Sheran, szárny, AM0
X: a játékban lévő RIP jelzők száma
Sikeres kijátszásakor ellenfeled sebződik 2xX ÉP-t.
1 VP: célpont lény vagy játékos sérül X ÉP-t vagy célpont lap kap 2 dermesztésjelzőt.
Áramlás: ellenfeled kap 1 RIP jelzőt a tartalékba.
Flavor: Tengerészek szerint léteznie kell, de még senki sem mesélt arról, hogy találkozott volna vele.
 
1 Vp Tétlenség (új)
általános Tharr

A következő előkészítő fázisodig semmilyen lap (beleértve a szabálylapokat, követőket és helyszíneket, valamint a kézben, gyűjtőben és a pakliban lévő lapokat is) aktiválást kívánó képességét, továbbá a lények harci képességeit nem lehet használni.
2 Vp: a fő fázisodban visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.

1 Vp 1 zanszilánk Morgan rúnája (új)
azonnali +3 reakciódrágítás Leah
reakció

Megakadályoz egy lapot.
Idézési költségéből 1 Vp-t helyettesíthetsz egy lap kézből Semmibe dobásával, de ez esetben sikeres kijátszása után Morgan rúnája a Semmibe kerül.

1 Vp Obszidán lepel (új)
bűbáj lapra Rhatt

Blokkolás: 2
A célpont permanens passzivizálódik (ha őrposztban lévő lény volt, előtte a tartalékba kerül), amíg a lepel rajta van, semmilyen módon nem aktivizálódhat, és nem lehet feláldozni.
K: célpont játékos max Ép-je csökken kettővel.
S: tedd át a gyűjtődből a Semmibe: a következő húzási fázisban eggyel több lapot húzol.

1 építő Karám (új)
építmény Sheran

'repül'
Kijátszásakor minden lény passzívan a tartalékba kerül.
Nincs csere fázis. A passzív lények az előkészítő fázisban nem aktivizálódnak.
Kárpótlás: keress elő egy Sheran lapot a paklidból.

4 SP
 
sry, csak egyet - de azt körönként
 
tekintve hogy szinte nincs is Bufa counter
 
Dungeonnal elég meleg előkeresni 2 nagytanácsot nettó ingyen...
 
1 Vp Fohász
általános színtelen

Az első körben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor nevezz meg egy istent. Ez a lap ilyen színű lesz, és csak ilyen színhez tartozó reakcióval lehet rá reagálni.
Válassz: keress ki egy ilyen színű lapot a paklidból VAGY kapsz 2 Vp-t és húzz egy lapot.
Ha van ilyen színű oltárod, szentélyed vagy templomod, mindkét hatása létrejön.
 
Tarboszaurusz

4 VP (7)/4 sheran szörny/dínó 2 SZK

Kijátszásakor ellenfeled sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
Áramlás 2 ÉP: a kör végén húzz egy lapot, és ha nincs lap a kezedben, akkor azonnal is húzz egyet.

Áldozópap

1 áldozás 2/2 dornodon kalandozó/ember KF

Ha van játékban, vagy a gyűjtődben olyan lap, aminek az idézési költsége tartalmaz áldozást: kijátszhatod ezt a lapot bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásához feláldozhatod ellenfeled permanensét is.
Ha áldozós idézési költségnek áldozod: 2 áldozatnak számít.

Toragh csele

2 VP dornodon azonnali/reakció, vízió

Idézési költsége nem csökkenthető.
Kijátszási feltétele, hogy egy lapot a gyűjtődből a semmibe rakj.
Megakadályoz egy max. 2 idézési költségű lapot.

Szellemlovas

2 VP 4/4 leah szörny/lovas,kísértet „élőholt” KF 1 SZK „rezisztens”

Kompenzáció: rakj játékba egy lovast vagy kísértetet a gyűjtődből vagy a kezedből (kivéve szellemlovast).
K: ha egy vagy több lovasod vagy kísérteted bármilyen módon a gyűjtőbe kerül (akkor is, ha ő maga): kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.

Magányos lovas

2 VP 1 nekron 3/2 leah szörny/lovas KF 1 SZK

Ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor, ha nincs rajta kívül más lényed játékban: ellenfelednek fel kell áldoznia annyi általa választott lapját, hogy csak 1 maradjon.
 
1 ZSZ Tarimász szelencéje
tárgy Dornodon
polip

P, dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: ellenfeled kap egy iszapjelzőt passzívan a tartalékjába (0/1 Sheran szörny, hátrányok: nem mehet be az őrposztba, nem lehet feláldozni, nem építkezhet, gazdájának minden lapja +1 VP).
S, kapsz annyi VP-t, ahány iszapjelzője van az ellenfelednek játékban.
 
2 nekron Haarkon kegyence (új)
szörny 1 szk KF Leah
élőhalott

Ha a harci fazison kívül sebződsz, tegyél rá annyi +1/+1-es erőjelzőt, amennyi Ép-t ténylegesen vesztettél.
S: célpont játékos sérül 2-őt.
Büntetés: X Ép (ahol X a rajta lévő jelzők száma, de max 9).

Flavour maradhat

0/1
 
Triceratopsz

3 VP 6/3 sheran szörny/dinó 2 SZK „szárnyak”

Kijátszásakor, ha összesen legalább 3 követőt és/vagy szabálylapot használsz (függetlenül attól: működnek-e): húzz 2 lapot azonnal és egyet a kör végén!
Ellenfeled lapjainak ősmágiája nem működik.
Áramlás 3 ÉP: ellenfeled következő lapja +3 VP.

Sztegoszaurusz

2 VP 2/6 sheran szörny/dínó 3 SZK

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
S végy le róla egy izom jelzőt: kapsz 3 VP-t.
Ellenfeled lapjainak „ősmágia” képessége nem működik.

Iguanodon

3 VP 3/6 sheran szörny/dínó 3 SZK

Nem támadhatja egyszerre egynél több lény.
Kijátszásakor kapsz annyi VP-t és a kör végén húzz annyi lapot, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
Áramlás: áldozd fel X ÉP-d: célpont lényre tehetsz X álom jelzőt.

Alloszaurusz

3 VP 5/4 sheran szörny/dínó 2 SZK

Kompenzáció: 3 VP.
Kijátszásakor max. X célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, ahol X annyi, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
Áramlás: kapsz 3 VP-t.

Oviraptor

1 VP 2/3 sheran szörny/dínó 1 SZK „szárnyak”

Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: ellenfeled következő lapja X VP-vel drágább, ahol X annyi, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
K, ha sikeresen kijátszol egy dínót a kezedből: kapsz 1 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy dínót a paklidból.
 
1 ZSZ A fény szentélye (új)
építmény, Raia
szentély

K: Egy célpont lényt vagy játékost ért sebzés 1-re csökken, majd célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t (reakció képesség)
S: A következő kézből kijátszott lapodra varázslattal +1 VP reagálni

4 SP
 
így már érthető
 
1 ZSZ Piszkos játékok
azonnali, Leah

Ha felhúzod, ha akarod mutasd meg: célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Semlegesítés: Fairlight, Elenios vagy Chara-din forrás.
Áramlás: Nézd meg ellenfeled kezét, majd egy asztalon maradó lapot a kezéből az asztalra tehetsz az ő oldalán, kijátszáskori képességei nem jönnek létre, kap egy dermesztésjelzőt.
 
Szirének hívása a kulcs
 
csak adják az új Corlant Zelenáknak pls.. (lásd Corlan bűbája)
 
Jöjjenek csak az avatárok! De akkor már lehetne egy felújított Corlan is, vagy valami más sárkányos.
 
vagy..az a valami ami a Gésa kezében van (bendzsó?)
 
a szirén tárgy lehetne inkább hárfa, de az ötlet tetszik
 
Xenomorf király

6-X VP

Chara-din avatár
xenó

X annyi,ahogy Chara-din lap van a kezedben és a gyűjtődben összesen,de min. 1.
Anti-mágia:0
Repül.
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia 2 lapot a kezéből a Semmibe VAGY az asztalról max. 2 célpont permanense elveszíti az összes speciális képességét.
Ha megöl egy lényt,kapsz egy A hatalom kék itala lapot,majd a Xenomorf király véglegesen elveszíti ezt a képességét.

(5)/(5)



Lymona(új)

3 VP

Bufa avatár
manó

KF

Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz egy manód,mágikus védelmű lényed vagy avatárod kézből Semmibe dobásával.
Ellenfeled minden lénye kap -1/-1-et.
Repül.
Láthatatlan.
Büntetés:2 lap kézből Semmibe dobása.

(3)/(3)


Szirén kürt

0 SZK

Elenos tárgy
szirén

háló

Minden sziréned idézési költsége 1 VP-vel kevesebb(de min 1.).
Lényeid csábítása 1-gyel nő és nem véd tőle az életjelző.
Áldozd fel:célpont lap kap 2 dermesztésjelzőt vagy célpont lap egy gyűjtőből a Semmibe kerül.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.