Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Mennyire érzed fontosnak, hogy a játék új játékosok számára is könnyen megtanulható legyen?

1.) Nem fontos, aki nagyon akarja, úgyis megtanulja, mehet minden lapra 7+ sor, komplex jelölések, matematikai kifejezések stb.
2.) Közepesen fontos, felesleges bonyolítások nem kellenek a lapokra, és legalább a gyakoriak legyenek egyszerűbbek, hogy egy kezdő könnyebben megtanulja.
3.) Nagyon fontos, minél több új játékost kellene bevonni, a lapok legyenek a lehető legegyszerűbben fogalmazva, inkább kevesebb képesség legyen, de az egyértelmű első olvasásra.
4.) Kezdő vagyok, most tanultam meg HKK-zni, nem okoz gondot a lapok megértése.
5.) Kezdő vagyok, a lapokat sokszor túl bonyolultnak érzem.
6.) Nincs véleményem, tartózkodok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Labirintus december 11.
Hatalom Kártyái - Homokdűnék november 20.
HKK Negyedszázad október 23.
A pillanat képe
Csapda a javából
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Ismeretlen rendeltetésű csapda volt, pont a főkincs előtt, amit már egy ujjammal meg is érintettem." - Trollpüfölő Helga (ember kalandozónő) első gondolatai, miután a földalatti járat helyett újra a szabadban találta magát.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás 2021. január + Kredit AKCIÓ!
A tesztelés 50 árnyalata
HKK komplexitása, meccsek gyorsasága
XXXIII. Alanori Mini Olimpia
Megnyílt a Sárkánykő webbolt

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Termékismertető - Kártyaalbum lap (10 darab)

A lista folytatása...
Lapötletek (64441)
Alternativ HKK (55)
Kaland-Játék-Kockázat (151)
A tesztelés 50 árnyalata (17)
Végzet Verme 3. (8)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7124)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Aranytigris
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
2vp, 1 nekron Nergaim Lapotloposz
kalandozó KF Chara-din
ember, mutáns
Kijátszásakor ellophatsz egy célpont permanenst.
Jelenés: ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot.
Ha ez egy asztalon maradó lap, játékba kerül a te oldaladon.

[4]/1

----------

Ugura, a fény gyermeke
követő
hordaparancsnok
A játékot 4 lappal kezded.
Ha ellenfeled kijátszik vagy használ egy reakciót azonnal rakj rá 1 fényjelzőt
K3, végy le róla X fényjelzőt: a következő lapod kijátszására nem lehet reagálni X-nél kisebb alap költségű lappal vagy annak képességével.
Hátrány: Ha kijátszol vagy használsz egy reakciót azonnal vegyél le róla 1 fényjelzőt.

----------

3zsz Az elmúlás szárnyasa
szörny ősmágia, tűz, horgony Raia
főnix, pegazus
Nem lehet rá reagálni 0 alap idézési költségű lappal vagy annak képességével.
Semmizés: 4
Kijátszásakor eloszthatsz célpont lapok között annyi elmúlásjelzőt ahány lény van célpont játékos Semmijében (de max. 10-et).
Repül
5/3
 
Ikka Rep'l, a klónozó
követő
hordaparancsnok

A játékot 3 lappal kezded, és tégy rá 2 replika jelzőt.
S, mikor sikeresen kijátszol egy asztalon maradó lapot, levehetsz róla 1 replika jelzőt: a kijátszott lapnak létrejön a másolata (használj jelzőt).
J, áldozz fel 12 max. Ép-t: tegyél rá 1 replika jelzőt.
 
Hegyvidéki pegazus

2 VP 2/2 tharr szörny/pegazus „szárnyak” [+1]

Nem olcsóbbítható.
Kijátszásakor mutass meg X különböző színű pegazust a kezedből: kap X izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).


Síkvidéki pegazus

2 VP 2/2 rhatt szörny/pegazus „szárnyak”

S 1 ZSZ: kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).
S áldozd fel egy pegazusod: megakadályoz egy lapot, amelynek színe megegyezik a feláldozott lapéval.


Átkristályosított fókuszsárkány

2 VP 2/4 elenios szörny/sárkány [+1] „szárnyak”

„Harci képesség”: ha ellenfele lény, akkor a gyűjtőbe kerül, és a gazdája sebződik annyit, amennyi a sebzése volt.
Halálsikoly: minden lény a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled kezéből eldobathatsz egy általad választott lényt.


Kapzsi fókuszsárkány

2 ZSZ (3)/3 fairlight szörny/sárkány „kincs” „szárnyak”

Kijátszásakor ellenfeled elveszíti minden SZK-ját és te kapsz annyit, amennyit elveszített.
E 1 ZSZ: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Halálsikoly: ha elköltesz 1 SZK-t, gyűjtő helyett visszakerül a kezedbe.


Mételysárkány

3 VP 4/4 leah szörny/sárkány

3-mas mérgezés. Kijátszásakor minden lény, vagy ellenfeled minden lénye kap 1 méreg jelzőt.
K: célpont lény, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül és a Mételysárkány a kör végéig megkapja a lény minden képességét és hátrányát.
 
Sötét hadtáp

1 VP chara-din bűbáj „ősmágia”

K: rakj játékba a gyűjtődből, vagy a kezedből egy lényt, aminek nincs képessége, és ha ez egy chara-din lény volt, akkor ellenfeled eldob egy lapot.


Krabbernádó

1 VP leah azonnali „védekezés”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy passzív Csattogó krabbert.
„Kötelék”: Ennek a lapnak a kijátszása nem számít bele a „háló” korlátjába.


Krabber mágus

1 VP 1/2 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy krabber nem lény lapot.
Ellenfeled minden lapja játékba kerülése után kap egy dermesztés jelzőt.


Újrajátszás

1 VP 1 nekron chara-din azonnali „ősmágia”

Áldozd fel és rakd a semmibe egy max 2 költségű lényed: a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy, a feláldozottal azonos nevű lényt.
Ha ellenfelednek több lapja van játékban, vagy a kezében mint neked: akkor reakcióként is kijátszhatod.
 
Teknős taktikus

2 VP 3/2 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapo(ka)t húz: meg kell mutatnia a húzott lapokat, és minden varázslat után sebződik 2 ÉP-t.
Áldozd fel és nevezz meg egy lapot: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki ilyen nevű lapot a kezéből.


Csapásmérő teknős

2 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapot dob a kezéből: sebződik 2 ÉP-t, a Csapásmérő teknős pedig kap egy izom jelzőt.
K: ellenfelednek vissza kell vennie egy általad választott varázslatot a gyűjtőből a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki a kezéből.


Kannibál xenomorf

1 VP 0/1 chara-din szörny/xenó

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot.
S áldozz fel egy xenót (akárkiét): a Kannibál xenomorf kap egy izom jelzőt vagy ellenfeled eldob egy lapot.


A harcos elhívatása

1 VP színtelen azonnali

Ellenfeled körében, a csere fázis után játszhatod ki.
Rakj játékba a kezedből vagy a gyűjtődből egy max 4 költségű kalandozót. Ellenfelednek ezt a kalandozót muszáj támadnia ebben a körben, ha tudja. Az így kijátszott kalandozó a következő képességet kapja: „Ha megöl egy lényt, a kör végén húzz egy lapot!”.


Takaida

2 VP sheran kalandozó/ember KF

Kijátszásakor eldobhatsz egy lapot a gyűjtőbe: ekkor előkereshetsz 2 különböző nevű sheran lényt.
Minden lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot!”
 
Háát, azért lássuk be, hogy ez kb. egy felturbózott molluszk. Hogy ha nem a saját paklijába rakjuk, még akkor is nagyon undorító körönkénti fix laphúzás, vagy a kánterelő tárgyakat beáldozni. + a legfőbb követős setupok alapja is lenne. Kötelező lenne szüntetni, de viszont nem tudom mit tudna kezdeni ezzel kf pakli 4 lap esetén.

Jaaa, és erdővel nagyon broken lenne első körtől már ütni
 
A Zarknod kovácsának felújítására egy másik megoldás:

Zarknod kovácsa (új)
követő

Megszüntetés: 14 Ép
KF tárgyaid költségét helyettesítheted 1 Vp-vel.
S: kapsz egy aktív kovácsinas jelzőt (1/1-es, színtelen törpe kalandozó).
K, áldozd fel egy kovácsinasodat vagy tárgyadat: húzz egy lapot.
 
zarknod kovácsa (új)

követő, epikus

Kedvelt lap: kf tárgy
s: a következő kf tárgyad idézési költségét helyettesítheted 1 vp elköltésével.
Kf tárgyaidat kijátszhatod sima tárgyként is, ilyenkor a hordozóra vonatkozó hatások nem érvényesülnek.



A buták akarata

szabálylap

Minden lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: 1 vp, vagy egy lap húzása kör végén. Egy körben maximum kétszer sülhet ki egy játékosnál a kompezáció.
J: tegyél egy nem varázslat lapot a gyüjtőből a semmibe: a következő reakció idézési költsége 1vp-val drágább (csak. az ellenfél 2. körétől).
 
Zuppé bűbája

2 VP bufa bűbáj „horgony”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
S: a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2 vagy 3 költségű lényt, de a következő hátrányt kapja: „ha kikerülne a játékból, helyette a semmibe kerül”.
Jelenés: a kör végén húzz egy lapot!


Varn Banett szolgája

3 VP 1/1 elenios szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manód asztalról kézbe visszavételével.
Kijátszásakor kap annyi izom, jelzőt, ahány manód van a semmiben.
Halálsikoly: húzz egy lapot!


Gyógyító manó

2 VP 1/1 raia szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Ha legfeljebb 5 ÉP-d van: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor te vagy célpont lény gyógyul, vagy sebződik annyi ÉP-t amennyi a semmiben lévő manóid összsebzése.


Száműzött xenomorf

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust majd válassz egy véletlenszerű lapot ellenfeled kezéből, és ha az a megnevezett típusú lap, akkor ellenfelednek a lapot a semmibe kell dobnia, és a paklijából minden ilyen nevű lap a semmibe kerül, egyébként a kiválasztott lap a gyűjtőbe kerül.
S: ellenfeled veszít 1 VP-t.
 
Visszacsatoló fatty

1 VP 1nekron 2/2 chara-in szörny/chara-in fattya

S mutasd meg a kezedből: ha ellenfeled játékba hozott egy lényt: sebződik kétszer annyit, mint a lény sebzése.
Kijátszásakor kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Vérdémon

2 áldozás (3)/3 dornodon szörny

+3-mas tűzlehelet.
Ha nincs permanensed játékban, vagy csak áldozós költségű permanensed van játékban: kijátszásához ellenfeled lapjait is áldozhatod.
Jelenés 2 nekron: előkereshetsz a paklidból egy Vérdémont.


Védelmező fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha van fattyad az őrposztban: kijátszhatod az ellenfél körében a támadók kijelölése után: ekkor minden támadónak kijelölt lényt vissza kell keverni a pakliba.
S 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból egy fattyat (kivéve védelmező fattyat).


Fatty sorozó

1 VP 1 nekron 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S 1 VP: játékba rakhatsz legfeljebb 2 fix max 3-mas költségű fattyat a kezedből aktívan, de a következő hátrányt kapják: „A kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe”.
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


A praglonc áldása

1 VP fairlight általános

Dobj egy lapot a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból két, a dobottal azonos nevű lapot.
 
elkészítettem néhány Hőskorszakos lap friss verzióját

1 nekron Bölcsesség
bűbáj színtelen

Húzz egy lapot.
Minden kalandozód +1/+1-et kap.
Késleltetett hatás: 2: kapsz egy Bölcsesség lapot.
Halálsikoly: tegyél egy kalandozódra egy izomjelzőt.

flavour maradhat

1 Vp Csupasz izom
bűbáj Tharr

Húzz egy lapot.
Azok a KF lényeid, amelyeken nincs semmilyen rátett lap vagy jelző, +2/+2-őt kapnak.
Ha 'bűbáj lényre' lapként játszod ki, akkor emellett a célpont lényre tegyél 2 izomjelzőt.

1 Vp Meddőség
bűbáj ősmágia Dornodon

Nem lehet rá lény kijátszásával reagálni.
Nem lehet lényt kijátszani.
Hátrány: ha megkísérelsz kijátszani egy lényt, annak az lesz a kijátszási feltétele, hogy a Meddőséget fel kell áldoznod.

0 Vp Azonnali bűbáj
azonnali Leah

Kijátszásakor válassz: a kör végéig bármikor kijátszhatsz bűbájt, amikor azonnalit játszhatnál ki VAGY keress ki egy bűbájt, és azt ingyen játékba teheted.
Kompenzáció: húzz egy lapot.
 
Vlagyimir kétszöge

1 VP színtelen bűbáj

Ellenfeled minden nem lény lapja +1 ZSZ.
E: kijátszhatsz a kezedből egy lényt az idézési költség kifizetésével.
S áldozd fel ezt a lapod és egy lényed: húzz 2 lapot!


Acél fókuszsárkány

1 VP 3/1 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

Követő nem drágíthatja.
Semlegesítés: reakció.
Halálsikoly: kapsz 1 VP-t vagy a kör végén húzz egy lapot! Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe, akkor mindkettőt megkapod.


Négydimenziós ganüid

2 VP 4/2 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor mutass meg X (max 4) Ganüid ifjoncot a kezedből, majd tégy rá 4 dimenziójelzőt.
K végy le róla egy dimenziójelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy húzz egy lapot a kör végén.


Mobius

3 VP (5)/4 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor dobj X (max 3) ganüidet a semmibe: ellenfelednek el kell dobnia X lapot, Mobius pedig kap X izom jelzőt.
K ha ellenfelednek kevesebb lap van a kezében, mint neked: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.


Sebesült dohratog

1 VP 1/1 sheran szörny

Kijátszásakor 6 ÉP árán előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy 1 költségű sheran bűbájt.
K, ha sebződsz: gyógyulsz 2 ÉP-t
 
Pislákoló lámpás

1zsz

tárgy, dzsinn, kincs ikon, [+1] (reakciódrágítás), Rhatt

Anti-mágia: 0
Kijátszásakor tégy rá egy jelzőt, és minden előkészítő fázisodban végy le róla egyet!
[K], ha kijátszol egy tárgyat vagy dzsinnt, tegyél rá egy jelzőt!
Ha van rajta jelző: [K], célpont lap passzivizálódik vagy aktivizálódik.
Ha nincs rajta jelző: [S], kapsz egy szk-t, VAGY a következő tárgyad vagy dzsinned [+1]-et kap
Áldozd fel: kör végén húzz annyi lapot, ahány jelző van rajta (de max. 2-t)!
 
X Vp Karantén
általános Sheran

X+1 célpont lényre tegyél egy-egy álom- és dermesztésjelzőt. Ha költsége legalább 3 Vp, akkor +2 reakciódrágítást kap.
K, mutasd meg a kezedből: célpont lényre tegyél 1 álomjelzőt.
Dobd el a Semmibe: húzz egy lapot.

"Maradj otthon!"
 
1 nekron Spóra (2020 - tóken, Zén-be)
szörny 1 szk színtelen

'repül'
P: kapsz egy passzív Spóra lapot.
Áldozd fel: célpont lényre tehetsz egy +1/+1 erősödés jelzőt.

0 / 1
 
Olga

1 Vp
Kalandozó KF Elenios

Kijátszáskor és minden előkészítő fázosodban célpont lényre rakj egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt.
K: Ha egy lény a gyűjtőbe kerül, húzz egy lapot.

"Olga, tudja mi a dolga!"
 
1 Vp Léna
kalandozó KF Elenios
alakváltó

Csábítás: 2
S, X zsz: célpont max. X költségű lény minden képességét megkapja a kör végéig, és ha a célponton volt lap vagy jelző (életjelző is), akkor közülük egyet áttehetsz Lénára.

"Léna a puszta jelenlétével képes volt megbabonázni mindenkit."

1 / 2
 
Fatty progenitor

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/ chara-din fattya [+1]

Újrahasznosítás: 2.
S: a kezedből játékba rakhatsz egy Fatty progenitort.
E: előkereshetsz a paklidból egy Fatty progenitort.


Fatty ellencsapás

1 VP 1 nekron cahar-din azonnali/reakció, éjfatty, chara-din fattya

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan fattyad, ami nem előre kikészített lap.
Megakadályoz egy lapot, és ha akarod célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Ganüid korlátozó

2 VP (4)/3 rhatt szörny/ganüid

Idézési költségét helyettesítheted egy ganüid asztalról kézbe visszavételével.
Ellenfeled minden reakciója +1 VP.
E: a kör végéig „háló” képességet kap, a kör végén pedig húzz egy lapot vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Toborzó morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf „idézés”

S nevezz meg egy gyakori tókent: minden játékos kap egyet ebből a tókenből.
K: célpont tóken lény kap 1 izom jelzőt.


Thargodan kidobóember

2 ZSZ chara-din szörny/thargodan 3/3

Kijátszásakor visszavehetsz 2 thargodant a gyűjtődből a kezedbe, de ilyen nevű lapokat ebben a körben már nem játszhatsz ki.
S dobj egy kockával: ellenfeled sebződik X ÉP-t vagy célpont max. X költségű lap a gyűjtőbe kerül, ahol X annyi, amennyit dobtál
 
Megelőzés
szabálylap háló

K, dobj a kezedből 1 lapot a Semmibe, vagy semmizz ki 3-at egy gyűjtőből: megakadályoz egy reakciót.
A képesség használatának feltétele, hogy se a kezedben, se a gyűjtődben nincs reakcióként kijátszható lap (mutasd meg a kezed).

"Légy a villámnál is gyorsabb, ha egy mágus trükközni készül! - Lord Kovács"
 
K'chaa, gazdatest

7-X

szörny, éjfatty, Chara-Din

m3/m6


Élet: 1
X,a játékban lévő permanensek száma.

Sikeres kijátszásakor ellenfeled minden lapja kap egy elmúlásjelzőt.
S: Ellenfeled sebződik annyit, ahány elmúlásjelző van a lapjain, DE max 4-et, VAGY egy max. ekkora IK-ü lapja a gyüjtőbe kerül.
K: gyógyulsz 2-t.

Áramlás: 1VP: ellenfeled következő kézből kijátszott asztalon maradó lapja kap egy vírusjelzőt, majd ellenfeled minden előkészítő fázisában sérül annyit, ahány vírusjelző van a lapjain.
Ha ez a lap BÁRMILYEN módon kikerül a játékból, kapsz 2 VP-t, húzz 1 lapot, és gyógyulsz 3-at.
 
Mélytengeri teknős új

1vp 1nekron

sheran,teknős,szörny,szk, védekezésből kijátszható

Anti-mágia: 1. Ellenfeled szabálylapja és követője nem működik.

2/4


Teknős mágia

1zsz

sheran,teknős,azonnali,reakció,védekezésből kijátszható

Megakadályoz egy nem lény lapot ha kötelék akkor lapot. Ha nem védekezésként játszod ki akkor kapsz a kezedbe egy Teknős mágiapáncél-t.
Nem lehet eldobni Anti-mágiának.
 
Negatív szellem

1VP 1 nekron 1/3 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K ha a gyűjtődből lap kerül a semmibe: húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Jelenés: a kezedből vagy a gyűjtőből játékba rakhatsz egy Negatív létsíkot.


Ébredő istenség

2 áldozás (?)/(?) színtelen avatár

Anti mágia: 0. Csak 2 azonos színű lényt áldozhatsz a kijátszásához. Színe a feláldozott lények színe, SB-je és ÉP-je a feláldozott lények SB-jének ill. ÉP-jének összege.
Forrásra immúnis.
S: megakadályoz egy lapot.
E 1 VP: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Teknős tréfamester

2 VP 3/(3) sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0.
Kijátszásakor kiválszthatsz egy varázslatot ellenfeled gyűjtőjéből, amit vissza kell vennie a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki.
K ha ellenfeled lapot dob a kezéből: húzz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Keselyűteknős

2 VP 3/4 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
S ha ellenfeled azonnalit vagy általánost dob anti mágiának (kivéve önmagáénak): létrejön a dobott varázslat hatása, mintha te játszottad volna ki.


Mentőakció

0 VP chara-din azonnali/reakció „ősmágia”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy lényed nem áldozástól a gyűjtőbe kerülne, vagy gazdát cserélne.
A lény ehelyett visszakerül a kezedbe. Ebben a körben nem játszhatsz ki ilyen nevű ényt a kezedből és a kör végén húzz egy lapot
 
Nekron-morf

2nekron

színtelen, szörny,morf,kf,csont,

Idézési költségéből max. 1 nekront fizethetsz ellenfeled paklijából is.
Ha akarod repül.
Kijátszásakor ha van játékban vele egyező altípusú lapod, ellenfeled a paklija tetejéről 6 lapot a semmibe kell dobnia.
K: Ebben a körben háló képességet vagy rezisztenciát kap.

3m/4
 
Bankválság
szabálylap

A lapok és helyszínek idézési költségét semmilyen módon nem lehet sem módosítani, sem helyettesíteni.
S, 1 zsz: ellenfeled veszít 1 Vp-t, ha nincs neki, akkor 1 szk-t, ha az sincs, akkor 1 Ép-t.

"Mikor egyetlen napra bezárt a Fairlight Bankház, azonnal kitört a pánik."
 
Ez a mérhuana nagyon hiánypótló. Kevés az olyan side lap bilincs vagy börtön ellen ellen ami nem végzi ki az eredeti paklid. Jó ötlet volz előkaparni.
 
Hagyjuk már Mr. régi Mágiasík.
 
Ez a mérhuana nagyon hiánypótló. Kevés az olyan side lap bilincs vagy börtön ellen ellen ami nem végzi ki az eredeti paklid. Jó ötlet volz előkaparni.
 
Morgan átkozott ajándéka új új

2zsz

Leah, bűbáj, rezisztencia


Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani. Vedd vissza az asztalról vagy a gyűjtődből a kezedbe: célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t.
Nem lehet feláldozni.
Körönként csak egyszer vehetsz vissza morgan átkozott ajándékát.
 
Megidézett tűzszellem

2 VP (3)/1 dornodon szörny/elementál „tűz”

+3-mas tűzlehelet (ÉP-ből is).
S ha van játékban Tűz síkja, vagy a gyűjtődben min. 3 „tűz” lap: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből.


Késleltetett robbanás

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t és a kör végén húzz egy lapot.
A következő tűzsebzés, amit okozol, megduplázódik.


Nyugalom (új)

0 VP raia azonnali „ősmágia”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
A következő húzás fázisodban eggyel kevesebb lapot húzol.


Vámpír grófnő

2 VP 1 nekron leah szörny/vámpír 3/3 „szárnyak”

S 6 ÉP: feltámad.
K: ha gyógyulsz, célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Életivó

2 VP (2)/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Semlegesítés: semmiző forrás vagy élőholtadra kijátszott/használt reakció.
K X ÉP: célpont lény kap +X/+X-et a kör végéig (csak 2. körtől, és X max. 5).
 
1 Vp 1 szk 2 nekron Rémségek kicsiny boltja
helyszín színtelen

Kijátszásakor kapsz 3 különböző gyakori tóken lapot mindenképp passzívan.
S: egy általad választott, max. 2 idézési költségű előre kikészített lapból kapsz még egyet.

"Csak mondd ki titkos vágyad, és itt teljesül."
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.