Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Huddens mester
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
A képen a híres kobudera harcművész, Huddens látható, aki először állított elő varázsitalt a lélek belső megtisztításával, és néhány mágikus komponens felhasználásával. Elixírjének cseppjei manapság keresett áruk mindenütt, hiszen a főzet amellett, hogy minden sebedet begyógyítja, állítólag segít a halhatatlanná válásban.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (7)
Versenyhirdető (1827)
Lapötletek (64955)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9481)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Familiaritás

1 VP chara-din bűbáj „rezisztens”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban játékba rakhatsz a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből egy olyan lény, aminek nincs képessége.
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled forrásaira.


Teknős adószedő

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti-mágia: 1.
Ellenfeled minden varázslatának kijátszási feltétele 2 ÉP feláldozása, vagy 1 VP elköltése.
Ellenfeled nem gyógyulhat varázslattól.


Megvadult pegazus

3 VP 4/4 tharr szörny/pegazus

K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy lapot, melynek színe megegyezik a dobott lapéval.
Dobd a kezedből a semmibe: célpont pegazus kap +3/+3-mat a kör végéig.


Halhatatlan fatty

2 VP 6/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ellenfeled nem kereshet elő lapot.
Rakj át egy fattyat a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá, vagy max ÉP-re gyógyul.


Gomak farkasa

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S nevezz meg egy lapot: a következő köre végéig, ha ellenfeled bármikor (akár a húzás fázisban) lapot húz vagy keres, meg kell mutatnia az összes húzott/keresett lapot és az összes ilyen nevűt közülük a semmibe kell raknia.
 
Mágikus csatamező

Szabálylap

Közös képesség:
S: Dobj egy varázslatot a kezedből a gyűjtőbe:
célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S: Dobj két varázslatot a kezedből a semmibe:
ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
Körönként csak az egyik képesség használható.
 
Pásztázó ganüid

2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid [+1]

Ha bármikor, bármilyen módon ganüid kerül a kezedbe (mutasd meg): sebezhetsz egy célponton kettőt.
Halásikoly: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganülaritás

2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid, szingularitás „védekezés”

Ha kijátszottad: ellenfeled a következő körében max 1 VP-t kaphat és max 1 lapot húzhat.
Jelenés 1 VP: a következő kézből kijátszott ganüided nem számít szingularitásnak VAGY ellenfeled következő kézből kijátszott nem ganüid lapja szingularitásnak számít.


Ganüid mókamester

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

S, a következő kézből kijátszott Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot, vagy Semmizés: 1.”
K 1 ZSZ: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganüid élettér

2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín

Ganüid ifjoncaid kijátszására és képességeire ellenfeled nem reagálhat.
K dobj egy ganüidet a kezedből, vagy a gyűjtődből semmibe: egy Ganüid ifjoncod a kör végéig megkapja a ganüid minden képességét.
1 VP rakj át 5 ganüidet a kezedből és/vagy a gyűjtődből a semmibe: a kör véget ér.


Ganüid lokálpatrióta

1 VP 2/1 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy Ganüid életteret, vagy egy rhatt építményt.
Ha ellenfeled lapot húz, vagy keres: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott/keresett.


Izgáganüid

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: „J” képesség.
K mutass meg X Ganüid ifjoncot a kezedből: célpont lény kap +X/+X-et, vagy -X/-X-et a kör végéig.
 
2 nekron
Morgan lelke Leah tárgy

Áldozd fel egy aktív legalább 2 költségű lapod:
Aktiválj egy lapot és egy pakli tetejéről rakj egy lapot a semmibe.
Jelenés és halálsikoly: Semmizés: 8
 
0 SZK Bigyó

tárgy Fairlight
gnóm

Nem lehet feláldozni.
1ZSZ: Kapsz 1 VP-t.

"Milyen hasznos bigyó. - Rundhal"
 
0 SZK Izé

Tárgy Fairlight
Gnóm

Kijátszásakor húzz egy lapot!

"Ez az izé még valamire jó lesz." - Rundhal
 
1VP 1Nekron Lyukaskezű

kalandozó KF Dornodon 2/2
árnymanó

K,J2: Ha ellenfeled egy forrással
lapokat húz és/vagy manát kap
dobj fel kétszer egy érmét:
Ha mindkettőt eltalálod a lapokat te húzod fel.
Ha az egyiket eltalálod a manát te kapod meg.
Ha egyike se azonnal áldozd fel!
"A tolvajok önjelölt királya."
 
1VP Gonosz motyogó mágia
általános Leah
motyogó

Célpont játékos kezéből válassz ki egy lapot amilyen nincs az ő oldalán játékban, gyűjtőben, vagy a semmiben! Majd a paklijának felső 5 lapját( 1 kötelék:7, 2 kötelék: 9) rakd a semmibe. De ha a választott lap köztük van egy másik lapot a kezébe vehet.
Ha nem tudtál választani húzz egy lapot!
 
Beépített teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0.
Kijátszásakor átkerül ellenfeled tartalékába passzívan.
Minden kézből kijátszott lapod „Anti-mágia: 1” képességet kap.
Hátrányok: Semmilyen módon nem aktivizálódik. Nem lehet feláldozni.


Ichinedar (Új)

1 VP 1/6 tharr szörny KF

Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Nedonkutyát.
K 6 1 ZSZ: egy célpont sebződik 1-et.
Amíg van játékban Nedonkutyád, addig immúnis ellenfeled forrásaira és „Életkioltó” képessége van.


Nedonkutya (Új)

2 VP (3)/3 tharr szörny

Ha ellenfeled ebben a körben vagy az előzőben játszott ki varázslatot: ingyen kijátszhatod.
Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Ichinedart.
Ha van játékban Ichinedarod: kap +3 SB-t és nem lehet megsebezni.


Nedonmacska

2 VP 3/2 tharr szörny

K, ha sikeresen kijátszol egy tharr szörnyet: kapsz 1 VP-t és tehetsz célpont lényre egy izom-, vagy méreg jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz 2 különböző nevű tharr szörnyet (kivéve Nedonmacskát) a gyűjtődből a kezedbe.


A négy elem ura

4 VP (4)/4 raia, fairlight szörny/elementál

Kijátszásakor összesen max 4 különböző színű lapot átrakhatsz a kezedből/asztalról és vagy a gyűjtődből a semmibe. Minden asztalról rakott lapod után 1-1 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, a gyűjtődből rakottak után kapsz 1-1 VP-t, a kezedből rakottak után húzz 1-1 lapot!
 
Tökéletes összpontosítás (új)
Tharr azonnali
X VP
reakció
Megakadályoz egy X költségű lapot és kapsz X_VP-t.
flavor lehet a régi
 
Ganüid tehetséggondozó

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

Élet: 1.
E áldozd fel egy Ganüid ifjoncod: játékba rakhatsz egy fix költségű ganüidet a kezedből.
S dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: előkereshetsz egy ganüidet a paklidból.


Ganüid oligarcha

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszhatsz ganüideket bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
J a következő kézből kijátszott Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe, majd visszavehetsz egy ganüidet az asztalról a kezedbe.”


Modern bölcsesség

szabálylap

J2: a következő húzás fázisodban húzás helyett visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


A tér ura

2 VP elenios kalandozó/ember KF „szárnyak”

E, ha csak ellenfelednek van játékban permanense: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből.
Keverd vissza az asztalról a paklidba: megakadályoz egy forrást.


Az idő ura

1 VP 3/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „védekezés”

Kompenzáció: ellenfeled következő húzási fázisa elmarad.
E vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot, vagy előkereshetsz egy elenios kalandozót a paklidból
 
2VP Tökéletes kör
azonnali +1 Sheran

3ÉP: Keresd ki a paklidból
(Körönként csak egyet)
A következő köröd és a köröd egyik fázisa sem maradhat el.
Az előkészítő fázisban minden lényed aktivizálódik,
és a körben kapható maximális VP-t megkapod.
Jelenés: 2ZSZ: Megakadályoz egy kör megszakító forrást.
 
Zaphkiel arkangyal

1vp 1 zan
3/4

repül

anti reakcio (0)

J: Keress elő vagy vegyél vissza egy angyalt bárhonnan

S1) Ha a körben kerestél húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
 
Ragyás burástya (2024)
3 zsz szörny burástya
3/6

Élet: 1
_+: 3-as savlehelet (ÉP-ből is erősítheted)
(K), áldozd fel 1 burástyádat: célpont permanens a semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
(S), áldozd fel 1 burástyádat: kapsz 2 burástyakölyköt vagy aktivizálódik.
 
Korlátlan isteni erő
Szabálylap

A játékot 15 ÉP-ről és 15 max. ÉP-ről kezded.
Semmilyen módon nem gyógyulhatsz(hátrányból sem).
A paklidban lévő összes szín isteni lapjait használhatod,
és a paklidban max. 15 isteni lap lehet.
Ez akkor is működik ha kikapcsolják.
 
Megpróbálom újra:

Szuperburástya
1 vp 1 zsz 2/2 Elenios szörny burástya +1 reakciódrágítás

Zanszilánknak nem áldozható token lap.
J: Keress elő egy burástyát.
K: Célpont lapról vegyél le X jelzőt: Kapsz X Burástyakölyök lapot.
 
2 ZSZ Cápavihar
bűbáj háló Elenios

Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisban dobj egy kockával!
Ha az eredmény páros:
Kapsz a tartalékodba aktívan egy 3/3-as aktív cápa szörny jelzőt
Ha páratlan:
Ellenfeled kapja a tartalékba a cápát.

"Cápák hullanak belőle. Elég ijesztő.,,
 
Hajónyelő teknős

4 VP (4)/4 sheran szörny/teknős „szárnyak”

Anti mágia: 1.
Kijátszásakor egy célponton sebezhetsz hatot.
Minden, hajóknak okozott sebzése duplázódik.

Kérgesteknős

1 VP 3/(1) sheran szörny/teknős „szárnyak”

Anti mágia: 0.
Kijátszhatod reakcióként is, azután hogy ellenfeled megpróbál használni egy aktiválást kívánó hatást. A hatás erre módosul: „Anti mágia: 1.”


Antimágikus börtön

szabálylap

Minden varázslat 1 ZSZ-el drágább.
Az első 5 körben minden játékos körönként max annyi varázslatot játszhat ki, ahányadik kör van.


Ősellenség (Új)

4 VP 4/4 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak” [+2]

Kijátszhatod 2 VP-ért is, ekkor kap 1 dermesztés jelzőt.
J: minden nem chara-din lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob 2 nem chara-din lapot.


Visszafejlesztett technika

1 VP fairlight általános

Ellenfelednek vissza kell vennie egy általad választott lapot a gyűjtőből a kezébe, majd előkereshetsz a paklidból 2 lapot, melyek közül egyiknek a színe, másiknak a típusa megegyezik a visszavett lapéval.
 
Behódolás 3 szanszilánk, v 3 áldozás
Bűbáj
(Egyszínű lapok versenyén tiltott)
A megnevezett színű lapokkal nem egyező lapok és jelzők passzivizálódnak, ne fejtik ki a hatásukat, és nem aktivizálódnak, amig a bűbáj játékban van, vagy a játékban lévő lapok és jelzők szine megváltozik a megnevezett színre!
 
Fekete lyuk 10 zanszilánk
Ő tárgy. Raia, v Leah
Antimágia:0
Minden lap és jelző a semmibe kerül.
Amíg játékban van kizárólag leah, v. Raia varázslatokat lehet kijátszani.
Az előkészítő fázisban minden játékos annyi VP-t kap
amennyi lapot eldob a kezéből
Minden játékos az előkészítő fázisában sebződik annyit
amennyi lapja van a kezében.
 
A kaszás (egyértelműen LEAH) (Úr -nek gondoltam, de lehet hogy túlgondoltam, finomításra szorul, bármely ötletet simán fogadok…, szerintem agyaljunk rajta együtt…ha lehet)
6 zanszilánk v 6 áldozás
6/6 mágikus, aktívan jön játékba, láthatatlan
kijátszási feltétele, hogy legalább 6 Leah lap v jelző legyen játékban
(lehet vegyesen is)
Az aztalon nem marad sem jelző sem lap se semmi!
És a játékosok kezében lévő lapok a semmibe kerülnek.
Amíg aktív más lap v jelző nem lehet játékban.
 
Mennydörgés 4 vp
Fairlight v Raia
azonnali varázslat
Minden lény a tartalékba kerül passzívan
Ebben a körben már semmilyen lényt nem lehet
az örposztba mozgatni, kivéve azokat amiknek a
nevében vagy a leírásában az elektromos, v. villám
szó szerepel.
 
Jerikó rózsája
2 szörnykomponens (tárgy), v 3 vp (szörny 1/1 mágikus)
sheran , raia, elenios v szintelen
3 körig forrásra inmunis
P: bármikor használhatod. 5 vp: ebben a körben nem vesztheted el a játékot (de
az ÉP-d 1-ÉP-ig csökkenhet max, a max ÉP-d nem csökkenhet.
és a lényeid nem mehetnek 1 ÉP alá.
 
Raia kőzbelép
0 vp

az első korben nem játszhatod ki
Vagy kapsz 2 VP-t amit csak gyógyjtásra használhatsz
fel, vagy egy Raia, Sheren v Elenios lapotot megmentesz játékból való kikerülésből.
 
Hirtelen halál
azonnali varázslat
6vp
Antimágia:0, Forrásra inmunis
Minden játékos húz egy lapot a saját vagy az ellenfele
paklijából. A játékot azonnal megnyeri aki a
legnagyobb iézési lapot húzza.
(csak fix idézésű lapok számítanak, he nem ilyet húz akkor újra húz)
 
A mechanizmus a "Szuper pszi"-re hajazott. De értem, hogy már nem kívánatos az ilyen jellegű lap.
Valóban időhúzásra adhat esélyt, ami kifejezetten használhatatlanná teszi a lapot, ha nem a kijátszója áll nyerésre.
(Én játszottam anno Szuper pszi-vel, de akkor még más volt a játék üteme.)
 
Kalap, kabát! 2 csonti
Tárgy fairlight v tharr
p:1 vp az összes lényed láthatatlan lesz ebben a körben
p:2 vp az összes lényed mágikus támadást
védekezést kap ebben a körben
p: 3 vp az összes lényed láthatatlan lesz +
mágikus támadást és védekezést kap,
ebben a körben és 3-nél több lényed is lehet az
őrposztban
 
Árnyékherceg (új)
Leah, szörny, élőholt, 1 SZK, 1/5, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
K, 1 nekron: célpont lény kör végéig +2 sebzést
kap, ellenfeled 4 lapot a Semmibe dob a paklijából.
Ha ellenfelednek nincs lap a paklijában,
megnyerted a játékot.
Az ördög súgja imáimat.

Szárnyaskirálynő (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, 3M/3, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
K: kapsz egy Nyomorult quwargot.
Ha legalább 13 quwargod van játékban,
megnyerted a játékot.
„A quwargok ereje a sokaságukban rejlik.” – Nord
a tanítványairól


(ez a régi Quriklix színesítő szövege)

Éjmágus (új)
Chara-din, kalandozó, ember, 2/4, KF, életkioltó, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: célpont permanens a Semmibe kerül,
vagy ellenfeled eldob egy lapot a Semmibe.
Ha ellenfelednek nincs permanense az
asztalon és nincs lap a kezében, megnyerted a játékot.
A tiszta éjszaka
Kihuny s sok csillaga
Magasló trónusáról
Nem reménysugárral világol
E.A. Poe
 
A természet papja (új)
Sheran, kalandozó, elf, KF, horgony, 2/4, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
Ha a játék során legalább 21 ÉP-t gyógyultál te
és a lényeid összesen, megnyerted a játékot.
K: egy célpont max. ÉP-je 2-vel nő, majd gyógyul 2-t.
Áldottak voltak a titkos erők,
melyek a túlsó partra vittek át,
ahol a lélek elejti magát,
ahol gyógyul a fájó akarat
Szabó Lőrinc


Kritanoid mágus (új)
Fairlight, szörny, 1 SZK, 1/5, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: max. VP-d nő 2-vel, és kör végén kapsz 2 VP-t.
Ha min. 21 VP-d van, megnyerted
a játékot.
Minden vagyok, semmi se vagyok,
mese és változás:
fölnézek a holdra s az vagyok,
szemfényvesztő varázs.
Szabó Lőrinc


Furkósbot (új)
Tharr, szörny, troll, 2M/4M, 1 SZK, háló, KF, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: egy célpont max. ÉP-je vagy STP-je csökken 3-al.
S: célpont permanens aktivizálódik, vagy passzivizálódik.
„Olyat ütök, SOSE gyógyulsz fel belőle!”
 
Szemfényvesztő (új)
Bufa, kalandozó, alakváltó, KF, 1/5, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: kapsz egy tóken lapot.
Ha min. 5, különböző színű permanensed van játékban,
megnyerted a játékot.
„A világot csalni: mutass
Hozzá hasonló arczot...
S valód: kigyó alatta!”
Shakespeare


A remény bajnoka
Raia, kalandozó, ember, KF, 0/6, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
Ha ellenfelednek min. 5-el több lapja van játékban ÉS
a kezében, mint neked, előkeresheted a paklidból.
(körönként max 1-et)
J: a játék döntetlen eredménnyel zárul.
„Ma veszni látszik minden, de holnap Raia győzelemre segít!”

Szirén fattyú (új)
Elenios, szörny, szirén, 0/6, horgony, KF, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
Élet: 1
Ha kikerül a játékból vagy gazdát cserél, megnyerted
a játékot. Nem áldozhatod fel, képességeit semmilyen módon nem veszítheti el.
"Egyetlen győztes sem hisz a véletlenben."
Friedrich Nietzsche


A jutalom hírnöke (új)
Rhatt, kalandozó, próféta, 2/3, KF, IK: 1 VP 1 ZSZ
Ellenfeled minden forrásra, ami hatna rá +2 VP.
S: ellenfeled max. VP-je csökken 4-el.
Ha ellenfeled max. VP-je 0, megnyerted a játékot.
J: ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot,
kikereshetsz egy fix, max 1-es költségű lapot!
Nincs "jutalom", nincs
"büntetés" - csakis
következmény van.
Fodor Ákos
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.