Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
A pillanat képe
Orgling disznó
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó - 2020. augusztus 14-16.
Ősök Városa beállítás UL
HKK Legendás cél
Nyári akció! - 2020.07.30. - 2020.08.17.
Kérdezz-felelek 38.

A lista folytatása...
Kérdezz-felelek 38.
Termékismertető - Hatalom Kártyái - 11. kiadás
Termékismertető - Alfa pakli – Ősi sárkányok
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Élőholt invázió

A lista folytatása...
Lapötletek (64394)
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó - 2020. augusztus 14-16. (3)
[HKK Piac] Eladó lapok (141512)
HKK kérdés? (45226)
Zarknod visszatér VÚ kódok (80)
HKK Legendás cél (12)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Őrszem tetszik, csak ne legyen mágvédelme.
 
Sellő őrszem új
1vp 1 nekron

Szirén, Elenios, repül,KF,1szk,ősmágia

Csábítás: 2
Amíg az őrposztban van az ellenfeled lényei nem sebezhetnek se más lényt, se téged.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül ehelyett tedd a semmibe és húzz 1 lapot.

2/4 Mágikus/Mágikus



Tengeri nimfa
x Nekron

Szirén, Elenios, repül,+1 reagálni rá,KF,1szk

Csábítás: 3
Szirénjeid idézési költsége X VP-vel (X max 2.) kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
S, X kötelék: Célpont lény kap 1 életjelzőt vagy kör végén húzz 1 lapot.


X/3
 
tudom, túl gyenge lenne így? reakciót is drágít 2vel. Azért nem gondolnám h fixen növeljen esetleg S2,E2,J2
még talán.
 
Illetve de értem mire gondolsz, S, E képességekre nem kell oda a Minden, A lényeg h eltérő körönként 1 szer működjön csak. De sztem érthető mit akartam vele leírni.
 
Miért? Nem értem, mire gondolsz.
 
Kisebb Tűz istenség

Követő

Megszüntetés: 15ép
Tűz altípusú lapjaidra +2VP reagálni.
S: Minden tűz forrásod 1el többet sebez.
E: Minden tűz forrásod 2vel többet sebez.
J: Ha egy köreben legalább 5ÉP-t sebeztél ellenfeleden húzz egy lapot.
Ha a játék elején szabálylap vagy követő megszünteti +1 lapot húzol.


Jó lenne végre egy tűz követő.
 
2 Vp X nekron Quwarg reménység (új)
szörny 1 szk +X reakciódrágítás Dornodon
quwarg
horgony

'repül'
Kézből kijátszásakor visszavehetsz max. 3 lényt (kivéve Quwarg reménységet) a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást.

2 / 1
 
Tűzkirálya

Követő

14 ép

[S] Fő fázisodban egy főnixed ingyen feltámad.
 
Tűzcsettintés

1VP

Tűz altípus, azonnali, +1 reagálni rá, Dornodon

Célpont lény vagy játékos 6-Xet sebződik.
X ahányadik kör van, de max. 3.
Kárpótlás: Kapsz egy szikra lapot a kezedbe.
 
Tűz zuhatag

x VP 1nekron
Tűz altípus, reakció, ősmágia - Dornodon

X annyi amennyivel több lap van a kezedben mint ellenfelednek de min. 0 max 2.
Megakadályoz egy lapot.
Célpont játékos sebződik 1et.

1 kötelék: Minden játékos húz 1 lapot.
2 kötelék: Csak te húzz 1 lapot.
 
Zén (új)

1 VP 1/1 fairlight kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy mini kiegészítős lapot.
Mini kiegészítős lapjaidra (már önmagára is) +1 VP reagálni, és a következő képességet kapják: Büntetés: 3 ÉP.


Zén menyasszonya (új)

2 VP 3/3 elenios kalandozó/ember KF

K3: ha ellenfeled kijátszik egy lapot a kezéből: azonnal sebződik 2 ÉP-t.
Kompenzáció és kárpótlás: előkereshetsz a paklidból egy Zén menyasszonyát.
1 VP rakd át a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy Zén menyasszonyát.


Ganüid reciklizátor

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid [+1]

Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből és/vagy az asztalról a kezedbe.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott.
K dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot, vagy egy reakciót.


Meganüid

6-X VP (6)/5 rhatt szörny/ganüid

X annyi, ahány Ganüid ifjoncot megmutatsz a kezedből, az asztalról és a gyűjtődből (de max. 5).
K: célpont permanens a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és hátrányát, és ezeket megkapja a Meganüid.


Mardakor ügyeskedő

2 VP 1/1 raia kalandozó/gnóm KF

1 VP: mutasd meg a kezedből ezt és egy másik Mardakor ügyeskedőt: ha kevesebb lap van most a kezedben, mint ellenfeledében, akkor kör végén húzz egy lapot! Egy körben egy lapot húzhatsz Mardakor ügyeskedővel.
S 1 VP: ha nincs lap a kezedben, vagy csak raia gnómok vannak a kezedben: előkereshetsz egy Mardakor ügyeskedőt a paklidból.
 
Bolondok napja

1 VP elenios azonnali „ősmágia”

Előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek a nevében a bolond szó szerepel, akár ragozva is VAGY célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Bolondgomba

1 ZSZ chara-din tárgy

Egy körben max kétszer játszhatsz ki Bolondgombát. Minden köröd végén visszakerül a kezedbe.
Ha visszakerül a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, majd el kell dobnia egy lapot a kezéből. Ha nem tud lapot visszavenni: sebződik 3 ÉP-t.


Bolondok háza

1 építő 4 SP chara-din építmény

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki egyik játékos sem.
A Bolondok házát visszaveheted a kezedbe az asztalról 1 lény feláldozása vagy a gyűjtődből 2 lény semmibe rakása által.


Bolond lyuk

1 ZSZ chara-din tárgy

Kijátszásakor visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.
K: ha ellenfeled egy lapja a gyűjtőbe kerülne, dönthetsz úgy, hogy helyette visszakerüljön a kezébe: ekkor előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot.


Bolond szél

1 VP elenios általános

Célpont játékosnak minden típusú lapjából vissza kell vennie egyet a kezébe.
E, ha ellenfelednek van lapja játékban, akkor a kör végén visszaveheted ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.
 
Világok harca
szabálylap

Ezt a szabálylapot semmilyen módon nem lehet megszüntetni, és nem használhatsz mellette követőt.
Több különböző helyszín is lehet játékban egyszerre.
Ha valaki kijátszik egy olyan helyszínt, amilyen már van játékban, akkor a korábban kijátszott ilyen helyszín a Semmibe kerül.
Minden helyszín az alábbi képességet kapja: "Áramlás: célpont helyszín a Semmibe kerül."
 
Quwarg ügyeskedő

2 ZSZ 2/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor, ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: el kell dobnia annyi lapot a kezéből a gyűjtőbe, hogy annyi lapja maradjon, mint neked, ezután kapsz annyi Nyomorult quwargot, amennyit ő eldobott (de min egyet).


Quwarg agitátor

1 ZSZ 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor minden quwargod aktivizálódik, majd kapsz egy Nyomorult quwargot.
S: ha feláldozod egy permanensed: ellenfelednek is fel kell áldoznia egyet, ha nem tud áldozni, akkor dobnia kell egy lapot.


Quwarg utánpótlásfelelős

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor kapsz annyi Nyomorult quwargot, ahány quwargod van játékban (max. négyet).
S áldozd fel 2 lapod: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Quwarg hadtápos

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

K ha sikeresen játékba hozol egy quwargot: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 Nyomorult quwargot.


A’skraudhog áramló

1 VP 1 ZSZ 1 nekron (3)/4 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 1.
Ha ebben a körben használtál áramlást, akkor kijátszásakor húzz 2 lapot!
Áramlás 2 ÉP: előkereshetsz egy „áramlásos” lapot a paklidból, vagy a következó éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb.
 
2 nekron Varázskudarc (új)
azonnali Tharr

A következő 2 reakció nem jön létre, kivéve ha annak kijátszója/használója kijátszási/használati feltételként 10 lapot a paklija tetejéről a Semmibe dob.
Kompenzáció: vegyél vissza a kezedbe egy lapot a gyűjtődből (kivéve Varázskudarcot).
 
Zsarolás

1 VP színtelen azonnali

Nem lehet rá ősmágiás lappal reagálni.
Nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat: ellenfelednek ezek közül max. 2 általad választott asztalon maradó lapot játékba kell raknia, de a kijátszáskori képességeik nem jönnek létre és kapnak 2-2 dermesztés jelzőt.


Klerebald szózata

1 VP fairlight általános

Kapsz annyi aktív Rambo bogarat, ahány Rambó bogarad van (de max. négyet). A kör végén az így kapott lények a gyűjtőbe kerülnek.
A kör végén minden lényért, amit ebben a körben Rambó bogaraid megöltek: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!


Praglonc fetisiszta

1 VP 1/1 fairlight szörny/praglonc

Minden fairlight lényed idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
1 VP dobd ezt a lapot és még 2-t a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból 2 különböző nevű pragloncot.


Praglonc rohamozó

2 VP 3/3 fairlight szörny/praglonc

Minden fairlight lényed kap +2/+2-t.
1 VP dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy fairlight lényedre hatna.


Praglonc sámán

3 VP (6)/6 fairlight szörny/praglonc

S: kapsz annyi VP-t vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t), ahány fairlight lényed van a semmiben.
1 nekron, dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy fairlight lényedre kijátszott/használt reakciót.
 
Lehetne Bufa isteni :P
 
Lomha farkas
2 vp, 2 nekron
szörny
vérfarkas
Leah
Szk, háló
1/3
Feltámad. Minden lap idézési költsége, aminek nem vérfarkas az altipusa, vagy nem szerepel a nevében vagy a szövegében a vérfarkas szó, +1 vp.

Átkozott harapás
2 vp, 1 nekron
Bűbáj
Leah
Ha egy vérfarkasod megsebez egy lényt, de játékban marad, kap egy átok jelzőt. Amíg rajta van ez a jelző vérfarkasnak számít, illetve a harci fázisban te döntöd el, hogy kit támadjon. Ha az átkozott harapás kikerül a játékból, minden átok jelző kikerül a játékból.
 
Entrópia, a káoszszellem

1 VP 2/2 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, VAGY ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldobathatsz egy véletlenszerű lapot.


Az anarchia küldötte

2 VP 3/3 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: forrásra immúnis.
S: ellenfeled max. ÉP-je csökken 3-mal, vagy célpont lény kap egy -3/-3-mas jelzőt, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet.


Kaotikus lidérc

1 VP (4)/1 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet megsebezni.
S: aktivizálódik, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy véletlenszerű lapot.


Bo’adhun fétislény

5-X VP (4)/6 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

X annyi, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
S: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, te gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot.


Uthan Teriadan (új)

3 VP (3/)(4) chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”

Büntetés: 5 ÉP.
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lapja van kézben: a káoszszellemeket kivéve minden lapja +1 VP és minden lénye kap -1/-1-et.
S: ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet.
 
az a szemüveges vigyori természetesen 8 és a zárójel bezárva.
 
1 Vp A király színre lép
általános színtelen

Áldozd fel X Ép-det, vagy a követődet: kapsz egy 4/X-es, mágikus támadású kalandozó jelzőt (színét, altípusát meghatározhatod) aktívan a tartalékodba. (X értéke: min. 1 max. 8, ha követőt áldozol: , az alábbi hátránnyal: "Ha sebződik, vagy gyógyul, te is sebződsz/gyógyulsz ugyanannyit".
Kompenzáció: 4 Ép gyógyulás.
 
Sél'mnkev,Ködbevesző

1vp 1 nekron 1 zsz
szörny,éjfatty,3/3 "Köd",Háló

élet:1
végy le róla egy életjelzőt vagy áldozd fel,ebben a körben kétszer használhatod az áramlást vagy a ködkereső varázslatot,az egyiket ingyen(ha van működő t. rakshallionod és az áramlást választottad,mindkettőt)
kötelék,áramlás:keress elő egy áramlásos ÉS egy köd lapot
 
Nvi’Tzizem, a megoldhatatlan

3 VP 1 ZSZ [1]

Dornodon szörny, éjfatty [+2] (5)/(5) ‘repül’ ‘tűz’

Idézési költségét nem lehet módosítani.
Élet:1
Ha ellenfeled kijátszik egy varázslatot, vagy a saját körödben egy lapot, azonnal húzz egy lapot!
Ha kijátszol egy varázslatot, azonnal húzz egy lapot!
Ha lapot húzol, ellenfeled azonnal sebződik 1-et.
E: Rakj rá egy életjelzőt.


Ősi entitás

3 VP

Sheran szörny 6/6 ‘repül’ 2 szk

Nem lehet rá reagálni.
Forrásra immunis.
Élet: 2.
Ha eldobatják a kezedből, ehelyett rakd passzívan a tartalékodba.
Csak lény lapokat játszhatsz ki a kezedből, és azokat is csak a saját körödben.
K: 3 VP, 3 ÉP áldozás: kör végéig elveszti minden képességét és immunitását (ezt az ellenfeled is használhatja).


Éhező bestia

12-X VP

Sheran szörny 12/12, 3 szk, repül

X annyi, mint a lényeid sebzésének az összege, de max. 10.
Láthatatlan.
Egyszerre csak egy Éhező bestia lehet játékban a te oldaladon.



A hajnal prófétája

2 VP

Leah szörny, vámpír, próféta 2/4 ‘repül’ [+1]

A húzás fázisodban mutasd meg a felső lapod: ha az egy lény lap, ellenfeled sebződik annyit, amennyi az idézési költsége, egyébként húzz plusz 1 lapot.
Ha bármikor legalább 7 permanensed van az asztalodon forrásra immunis lesz a játék további részében.
 
Ez lehetne így:

"Sheran általános

Ellenfeled választhat:
Gyűjtőbe dobja a lapjait
és a húzás fázisodban húzol 1 lapot.
(...)"
 
Ez lehet kissé imba lenne a fájdalom szépségével.
 
Kiegyenlítő idézés

1 VP leah azonnali/vízió

Kijátszási feltétele, hogy ne legyen játékban lapod.
A gyűjtődből játékba rakhatsz egy lényt, ami a következő hátrányt kapja: „Ha az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett rakd a semmibe”.


Taalru csatlós

2 VP 2/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

E: kapsz 1 SZK-t, majd ha legalább 3 SZK-d van, előkereshetsz egy thargodant a paklidból.
Kárpótlás: ellenfeled eldob egy lapot.


Taalru herceg (új)

2 VP 3/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy aktív Mhorgot.
K2: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 1 ÉP-t.
P 1 VP: kapsz egy Ősöreg góliátot vagy egy Talriai behemótot (használj előre kikészített lapot).


Talriai behemót (új)

5 ZSZ 5/5 tharr szörny/thargodan 2 SZK

Látja a láthatatlant. Lények képességei nem hatnak rá.
„Harci képesség”: ellenfele a gyűjtőbe kerül.


Taalru sámán

2 ZSZ 2/3 chara-din szörny/thargodan

S 1 SZK: a kezedből vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 költségű thargodant.
E, ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: kapsz 1 SZK-t vagy egy Mhorgot.
 
Mordótsz

követő

Megszüntetés: 15 ÉP

K2, ha ellenfeled a harci fázison kivül nem lény és nem vízió lapoktól sérül, rakj erre a lapra egy jelzőt.
K2, ha ellenfeled gyógyul, vegyél le erről a lapról egy jelzőt.
Ellenfeled minden előkészítő fázisában annyi ÉP-t sebződik, amennyi jelző van Mordótszon (de min. 1-t).
 
Optimalizálás:X - nézd meg a paklid felső X lapját (keresés), és ezek közül bármennyit a Semmibe rakhatsz, vagy visszarakhatod a pakli tetejére tetszőleges sorrendben.


Sorsfordulat

2 VP 1 ZSZ

Leah bűbáj

Ellenfeled eldob egy általa választott lapot a kezéből, és te húzz egy lapot!
Ha optimalizálsz azonnal vedd vissza a kezedbe!



Optimális válasz

1 VP

Elenios azonnali, reakció

Megakadályoz egy lapot.
Optimalizálás: 1.



Fájdalmas előny

2 VP

Leah általános

Optimalizálás: 2
Sebződsz annyi ÉP-t, amennyi lap van a Semmidben (de min. 2-t, max. 4-et), és húzz 2 lapot!



Optilián

4 ZSZ

Leah szörny 6/6 ‘repül’

Láthatatlan.
2 ÉP: Optimalizálás: 2.



Kémbogár

1 VP

Elenios szörny 1/1 ‘repül’

Láthatatlan.
Ha optimalizálsz kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
Ha kijelölik támadónak a tartalékodba kerül.



Álomzabáló

3 VP

Elenios szörny, főnix, griff ‘ életkioltó’ 4/3 ‘repül’

Bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor célpont lapot visszaküldhetsz tulajdonosa kezébe.
Optimalizálás: 4



Merész küldetés

1 VP

Elenios azonnali, reakció

Kompenzáció: keress ki egy lapot, amin az optimalizálás szó szerepel, kivéve a Merész küldetést.
Optimalizálás: 2.
Kijátszhatsz a Semmidből egy varázslatot reakcióként.
 
Sheran légycsapója

1 ZSZ (1)/1 sheran szörny/csapda

Minden csapda lényed kap +2/+2-t.
K: célpont támadónak kijelölt lény VAGY egy célpont 0 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Kancsóka

1 ZSZ 1/1 sheran szörny/csapda

Újrahasznosítás: 2.
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont támadónak kijelölt lényt, vagy egy célpont max. 1 költségű nem lény lapot.
Ha bármilyen okból feláldozod: ismét létrejön az újrahasznosítása.


Harmatfű

2 ZSZ 1/1 sheran szörny/csapda

Csapda lényeidre +1 VP reagálni (már önmagára is).
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont támadónak kijelölt lényt, vagy megakadályoz egy 0 költségű lapot.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Kürtcsapda

1 ZSZ 2/1 sheran szörny/csapda

Minden csapda lényed mágikus védelmet kap.
K: gyűjtőbe küldhetsz egy támadónak kijelölt lényt, vagy egy olyan lényt, ami ebben a körben már használta valamilyen aktiválást kívánó képességét.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled veszít 2 max. ÉP.t.


Mágikus hízóka

2 ZSZ 0/1 sheran szörny/csapda

K: ha egy csapda lényed sebzést okoz, vagy sikeresen használja egy aktiválást kívánó képességét: tehetsz az adott lényre vagy a Mágikus hízókára egy izom, vagy élet jelzőt.
S áldozd fel egy lényed: előkereshetsz egy csapdát a palidból.
 
Egyébként nem kéne, hogy nyilvánvaló legyen az a 99% szerintem.
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.