Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Mennyire érzed fontosnak, hogy a játék új játékosok számára is könnyen megtanulható legyen?

1.) Nem fontos, aki nagyon akarja, úgyis megtanulja, mehet minden lapra 7+ sor, komplex jelölések, matematikai kifejezések stb.
2.) Közepesen fontos, felesleges bonyolítások nem kellenek a lapokra, és legalább a gyakoriak legyenek egyszerűbbek, hogy egy kezdő könnyebben megtanulja.
3.) Nagyon fontos, minél több új játékost kellene bevonni, a lapok legyenek a lehető legegyszerűbben fogalmazva, inkább kevesebb képesség legyen, de az egyértelmű első olvasásra.
4.) Kezdő vagyok, most tanultam meg HKK-zni, nem okoz gondot a lapok megértése.
5.) Kezdő vagyok, a lapokat sokszor túl bonyolultnak érzem.
6.) Nincs véleményem, tartózkodok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Labirintus december 11.
Hatalom Kártyái - Homokdűnék november 20.
HKK Negyedszázad október 23.
A pillanat képe
Eridani Könnyűlovasság
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
Az Eridani Könnyűlovasság az egyik leghíresebb és legfélelmetesebb zsoldosapat a Belső Szférában. Jól felszerelt mechjeik és remek pilótáik minden csatában megállják a helyüket.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás 2021. január + Kredit AKCIÓ!
A tesztelés 50 árnyalata
HKK komplexitása, meccsek gyorsasága
XXXIII. Alanori Mini Olimpia
Megnyílt a Sárkánykő webbolt

A lista folytatása...
Termékismertető - Álomfogó Kártyajáték - Banyatekergető
Termékismertető - Álomfogó Kártyajáték - Sámánviadal
Termékismertető - Álomfogó Kártyajáték - Alappakli
Könyvismertető - Orson Scott Card: Végjáték

A lista folytatása...
A tesztelés 50 árnyalata (4)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7122)
HKK komplexitása, meccsek gyorsasága (21)
Alternativ HKK (53)
HKK kérdés? (45428)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3185)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Aranytigris
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Borzadály:0vp/chara-din/szörny/hálo 0/1
Kijatszasakkor gyógyulsz 5épt vagy kör vegen huzz egy lapot. Ha egy jatekos sikeresen kijátszik egy lapot kap x sebzés Vagy x épt jelentő jelzőt x annyi amennyi a kijatszott lap költsége volt. Ha a lap költsége 0 akkor válassz vagy 1életjelzö vagy 1 izmot kap.
 
Quwarg mágiakutató

1vp

dornodon,quwarg,ősmágia,csont,védekezés


Semlegesítés: Varázslat VAGY tárgy VAGY ősmágiás lap.
Élet:1
Amíg a Quwarg mágiakutató játékban van nem lehet kijátszani forrás immúnis, rezisztens és Anti-mágia:0 lapot, illetve ellenfeled nem hozhat játékba helyszínt sem.
Jelenés: kapsz 3 nyomorult quwargot.

0/m4



Quwarg medicina

2zsz

dornodon,quwarg,csont,+1 reagálni rá

Semlegesítés sebző vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor kapsz egy Tábori házirend vagy 2 nyomorult quwarg lapot.
Ha ellenfeled lényei sebeznek téged a sebződés helyett gyógyulsz.
A Quwarg medicinát nem lehet megsebezni.

1/1


Quwarg Rajzás új

1vp

dornodon,quwarg,bűbáj,védekezés


Idézési költsége nem módosítható.
Anti-mágia: 1.
Kötelék: Rezisztencia.
Minden, bármilyen módon játékba hozott quwargodért kapsz 1_VP-t. Minden quwargod horgony képességet kap.
Áramlás: Keress elő egy lapot amin a quwarg szó szerepel.
 
Védelmező manó

2VP 3/2 elenios szörny/manó KF „szárnyak” „védekezés”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy legalább 2 költségű lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: 0 vagy 1 költségű lap.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor célpont 0 vagy 1 költségű lapot a semmibe küldhetsz.


Támadó farkas

1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
„Védekezés”-ként kijátszott lappal és ilyen lap képességével nem lehet rá reagálni.
Kijátszáskor (feltámadáskor nem) ellenfelednek el kell dobnia 2 „védekezéses” lapot.


Defenzív xenomorf

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: el kell dobnia egy lapot. Ha „kötelék”, akkor ezt a képességet a gyűjtődből is használhatod 1 ZSZ árán.


Abszolút morf

X VP 1/1 színtelen szörny/morf

X annyi, ahány színt használsz a paklidban (bufán és színtelenen kívül).
Semmilyen módon nem olcsóbbítható.
Ha sikeresen kijátszottad: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.


Alantas játék (új)

1 VP 1 nekron leah bűbáj

Húzz egy lapot!
Minden lapod költségéből 1 nekront fizethetsz az ellenfél paklijából.
Minden nekront tartalmazó költségű lapod 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).
 
Nagyon tetszik, de így elég foscsi. Egy reakciódrágítás még elférne szerintem.
 
Jancsár János kommentjére reagálva megpróbáltam rövidebbre fogni a kettő hosszabbra sikeredett ötletet.

Kisebb Quwarg Istenség (Új)
7-X VP
2 SZK
Avatár/Quwarg/Dornodon
m6/m6
X a quwargjaid száma játékban VAGY gyűjtődben, de max. 6.
[S] Áldozd fel és rakd semmibe 3 quwargod: keresd elő.
Kijátszásakor semmizhetsz Y quwargot a költsége meghatározása előtt: [+Y reakciódrágítás], és ha Y min. 2, kap 1 Életjelzőt.
Kijátszásakor aktivizálódik, quwargjaid gyűjtődben feltámadás képességet kapnak, a játékban meg +1/+1-et.

Quwarg Helytartó (Új)
2 VP 1 ZSZ
Szörny/Quwarg/Dornodon
0/1
Ha dobsz 2 quwargot a semmibe: költsége 1 VP és [+2 reakciódrágítás].
Kijátszásakor kapsz egy Nyomorult Quwargot, VAGY ha [2x Kötelék], akkor kettőt.
[S] Áldozd fel X quwargodat: rakj a paklidból 1 max. 2x X fix költségű quwarg lényt játékba (kivéve Q. Helytartót, és kézből kijátszásnak számít, de első körben az X max. 1).
Kárpótlás: kapsz 1 Nyomorult Quwargot, VAGY használhatod az [S] képességét.
 
2 VP Ozmikus kapcsolat

bűbáj ősmágia Chara-din

Anti-mágia: 0.
Kijátszásakor gyógyulsz 6-ot. Erre a lapra és a rárakott jelzőkre források nem hatnak.
Minden előkészítő fázisodban tény rá egy ozmikus jelzőt, majd húzz egy lapot, vagy az ellenfél minden max. X-es költségű lapja a gyűjtőbe kerül, ahol X annyi, amennyi ozmikus jelző van rajta.
S: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy kapsz egy 6/6-os Chara-din jelzőt aktívn (éjfatty, mágikus támadás).
 
Átírhatom rövidebbre őket, ha az több esélyt ad a megvalósításukhoz (bár szerintem az 5 ötlet közül csak a Helytartó és Kisebb Istenség az, akinél ez a probléma talán fennáll.)
 
Akorszpoki

0vp

Azonnali

+2 rá reagalni

Megakadályoz egy lapot és max 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Hátrány: sebzodsz 20ep-t

(Sajnalom, hogy így alakult. Zén)
 
Sajnos a terveid szovegenek a negyede se ferne ra a lapra. Igy teljesen eselytelen a megvalosulasuk.
 
Új lap ötlet:
Név: Tűz-esszencia
Típus: Szabálylap
Minden sebző tűz forrásod 1-el többet sebez.
Minden tűz lényed kap +1 izomjelzőt.
 
Javítás az előzőhöz:

Kisebb Quwarg Istenségnél, a " Kijátszásakor átrakhatsz X quwargot gyűjtődből a semmibe az idézési költségének meghatározása előtt, ekkor +X rá reagálni, és ha így semmibe raksz legalább 2 quwargot, akkor sikeres kijátszásakor kap 1 Életjelzőt." képességében az "X" helyett "Y", hogy ne keveredjen az olcsósítós képességével.
 
Régi Quwargok felújítva:

Qwikrekson, a Quwarg Sámán (Új-2)
Követő
Epikus

[S]: következő quwargod 1 VP-vel olcsóbb (de nem mehet 1 VP alá), VAGY aktívan jön játékba, VAGY tegyél át 2 quwargot a gyűjtődből a semmibe: célpont quwarg kap 1 izomjelzőt, vagy célpont lap 2 álomjelzőt.

Quwarg Kincstáros (Új)
1 VP
1 SZK
Szörny/Quwarg/Dornodon
0/1
Semlegesítés: VP-t adó forrás (ekkor költsége 0).
Ha nem Semlegesítésként játszod ki, akkor kijátszásakor kapsz egy nyomorult quwarg lapot, ezután ha [kötelék] (de nyomorult quwargot nem mutathatsz neki), akkor kap ő is és az általa adott tóken lap is 1-1 Életjelzőt.
Előkészítő fázisodban, minden második quwargod után kapsz +1 VP-t, és minden harmadik quwargod után húzz 1 lapot.

Quwarg Tűzköpő (Új)
1 VP
1 SZK
Szörny/Quwarg/Tolvaj
0/1
Kijátszása után aktivizálódik, és kapsz 1 Nyomorult Quwarg lapot, és ha [kötelék](de Nyomorult Quwargot nem mutathatsz neki), akkor még egyet.
Harci képesség: +X Tűzlehelet, ahol X annyi, ahány quwargod van játékban. Ezt fizetheted ÉP-ből, pakli tetejéről lap semmibe dobásával, és Quwarg lapod feláldozásával is (vegyesen is lehet).

Kisebb Quwarg Istenség (Új)
7-X VP
2 SZK
Avatár/Quwarg/Dornodon
m6/m6
X annyi, ahány Quwargod van játékban VAGY a gyűjtődben (de vegyesen nem nézheted), de max. 6.
A fő fázisodban előkeresheted a paklidból 3 quwargod feláldozásával és semmibe rakásával. Kijátszásakor átrakhatsz X quwargot gyűjtődből a semmibe az idézési költségének meghatározása előtt, ekkor +X rá reagálni, és ha így semmibe raksz legalább 2 quwargot, akkor sikeres kijátszásakor kap 1 Életjelzőt. Kijátszásakor aktivizálodik, és minden quwargod a gyűjtődben feltámadás képességet kap, a játékban meg +1/+1-et.

Quwarg Helytartó (Új)
? VP
Szörny/Quwarg/Dornodon
0/1
Költsége 2 VP és 1 zanszilánk, de ha eldobsz neki kettő Quwargot a kezedből a semmibe, akkor 1 VP és +2 rá reagálni.
Kijátszásakor kapsz egy Nyomorult Quwarg lapot, de ha [Kötelék x2], akkor egy helyett kettőt kapsz.
[S] Áldozd fel X Quwargodat: rakj a paklidból 1 max. 2x X költségű Quwarg lényt a játékba (kivéve Quwarg Helytartót), mintha most játszottad volna ki, de a kijátszási feltételeknek teljesülnie kell (de első körben az így játékba hozott Quwarg költsége max. 2 lehet).
Kárpótlás: kapsz 1 Nyomorult Quwarg lapot, VAGY áldozd fel X Quwargod, és rakj pakliból játékba egy max. 2x X költségű quwargot (kivéve Quwarg Helytartót), mintha most játszottad volna ki.

Azért ezeket, mert Fischernek kiválóak a régi illusztrációi, és megérdemelnének egy új kiadást.
 
Fatty hordamester

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya [+2]

Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
K: megakadályoz egy reakciót, vagy egy gyűjtőbe küldő forrást.


Szőr Artúr, a nemes farkas

1 VP 1 nekron (2)/2 leah kalandozó/vérfarkas, ember KF

Feltámad.
Minden „ősmágiás” lap kijátszási feltétele 1 VP és 1 nekron elköltése.
Ha bármilyen módon a semmibe kerül: ellenfeled elveszti minden VP-jét, vagy eldob egy lapot a semmibe.


Káoszalkimista

1 VP chara-din kalandozó/ember KF

S áldozd fel bármennyi lényed, melyek idézési költségének összege pontosan X: a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix X költségű lényt, a kijátszáskori képességei nem jönnek létre, de a kör végéig forrásimmúnitást kap.


Ouroborosz, a káoszszellem

2 VP (4)/4 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt” „szárnyak” „háló”

Élet: 1.
Ha bemegy az őrposztba: a káoszszellemeket kivéve az őrposztokból minden lény visszakerül kézbe.
Ha kimegy az őrposztból: a káoszszellemeket kivéve a tartalékokból minden lény visszakerül kézbe.


Nyársaló kardhal

2 VP 2/3 dornodon szörny „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz egy A kardhal nyársalását a kezedbe.
„Harci képesség”: ellenfele annyit sebződik, ahány lap van ellenfeled kezében.
Ha ellenfelednek legalább 3 lap van a kezében: forrásra immúnis.
 
1 zanszilánk Dühöngő
építmény Tharr

'repül'
Ha van aktív építményed, az ellenfél lényei nem támadhatnak közvetlenül rád.
K2: passzivizáld egy lényedet: a Dühöngő sebződik X-et, (ahol X a lény sebzése), és tegyél a lényre 1 izomjelzőt.
Kárpótlás: keress ki a paklidból egy Dühöngőt.

6 SP
 
Féregtelenítés:1zsz/azonnali/ősmágia/dornodon/vízio.
Ellenfeled eldob véletlenszerűen egy lapot a semmibe Vagy célpont lény a semmibe kerül es sebződsz annyit amennyi a lény ill. dobott lap idézesi költsége (de max 3at). Ha gyűjtőböl jatszod ki sikeres kijatszasa után a semmibe kerül.
 
Cibáló magszim (új)

1 VP 1 nekron sheran szörny 4/3 „szárnyak”

„Harci képesség”: ellenfele a magszim helyett saját magát sebzi meg.
Jelenés: előkereshetsz a paklidból egy „harci képességgel” rendelkező lényt.


Rohamozó magszim

1 VP 1 nekron 3/3 sheran szörny „szárnyak”

„Harci képesség”: ellenfeled őrposztjából minden max 2 költségű lény a gyűjtőbe kerül és ellenfeled minden így gyűjtőbe került lapja után 2 ÉP-t sebződik.
K: a kör végéig mágikus védelmet, vagy forrásimmúnitást kap.


Rejtőző magszim

1 VP 1 nekron 1/(3) sheran szörny „védekezés”

„ Harci képesség”: ellenfele visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Kijátszhatod reakcióként közvetlenül azután, hogy valaki kijátszott egy max 2 költségű asztalon maradó lapot a kezéből: a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Szipolyozó magszim

1 VP 1 nekron (1)/5 sheran szörny „szárnyak”

„Harci képesség”: ellenfele sebzése 0-ra csökken, a Szipolyozó magszim pedig a kör végéig kap annyi + sebzést, amennyit a lény elvesztett.
K: ha sikeresen használsz egy „harci képességet” (kivéve az önmagáét): kapsz egy VP-t, vagy húzz egy lapot!


Agresszív magszim

1 VP 1 nekron 1/2 sheran szörny „szárnyak”

Minden kör végén minden jelző lekerül róla.
Minden „harci képességgel” rendelkező lényed kap +1/+1-et.
„Harci képesség”: annyi izom jelzőt kap, amennyi az ellenfele sebzése.
 
Mániákus
1 vp, Leah, ember kalandozó, 0/3 (védekezése mágikus)
Ha az előkészítő fázisodban a gyűjtődben van, akkor rakd a tartalékodba.
Áldozd fel: A mániákus, s egy célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: Semmizés: 3

"Bárhányszor győztük le, mindannyiszor visszatért, s mindig meggyőzött valakit közülünk, hogy álljon mellé. - Zén."

Asztrálkutya
1 zsz, Elenios, szörny, életkioltó, 3/1

Egy célpont permanens a semmibe kerül, vagy 2 célpont permanens a gyűjtőbe.
Jelenés: Semmizés: 2.

"Az asztráltérből érkezett, s elragadta magával a legjobbjainkat."
 
Kleptománia;1vp/bűbáj/elenios/védekezes/isteni
Ha nem védekezesbol jatszod ki huzz egy lapot vagy egy max 1es idézési koltsegü lap átkerul hozzad. Kijatszasakor es minden előkészitő fazisodban rakj rá egy jelzőt. S,1zsz: vegyel le róla X jelzőt célpont X idézési költségü lap átkerul hozzad te leszel a gazdaja. 1vp:a kleptomaniára rakj egy jelzőt es gyogyulsz 1épt.
 
Izmos manó új új

2vp

elenios,manó,repül

Idézési költségéből helyettesíthetsz 2_VP-t egy 2 vagy 3 idézési költségű lapod Semmibe dobásával.
Lénnyel nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor minden manód kap egy izomjelzőt.
[K2]: Ha kijátszol egy manót célpont manóra tehetsz egy izom jelzőt.
Jelenés: célpont lény kap 2 izom jelzőt.

2mágikus/3
 
Vissza a jövőből

2 ZSZ

Fairlight általános

Nézd meg egy pakli alsó lapját (keresés). Ha ez asztalon maradó lap, tedd a tartalékodba, mintha most játszottad volna ki, a kijátszási feltételnek teljesülnie kell.

"1.21 Gigawatt?... Zu'lit értetlenkedése moa kutatásai során."
 
Északi fény; 1vp/bűbáj/leah/védekezes
Ha nem vedekezesbol jatszottad ki kijatszasakor huzz egy lapot. Kijatszasakor es ha vki sikeresen kijatszik egy lapot kioszthatsz egy celpont lapra egy dermesztes vagy lényre egy álomjelzőt. K: gyógyulsz egy épt Vagy nő 1el a max vpd.
 
Áldozószentély

1 áldozás dornodon építmény 4 SP „szárnyak”
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot.
Húzz egy lapot!
K: a kör végéig egy áldozós költségű lapod idézési költségéből egy áldozást fizethetsz az ellenfél permanensének feláldozásával.


Vassisakos minotaurusz

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz

Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást vagy visszaküldhetsz egy lapot a tulajdonosa kezébe.
Áramlás: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Kurozan tó

szabálylap

Ha ellenfeled kezdte a játékot: ha akarod, a játék elején kapsz 1 VP-t, de ekkor nem játszhatsz ki „védekezés”-ként lapokat.
Ha te kezdted a játékot, akkor a 2. húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Vérfagyasztó

2 VP 2/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „hideg”

K: ha egy lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
S áldozd fel: a paklidból játékba rakatsz egy fix max X költségű vámpír vagy „hideg” lényt. X annyi, ahány dermesztés jelző van játékban.


Sánta kutya

1 VP nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

Feltámad.
Minden 0 és 1 költségű lap +1 VP és +1 nekron.
S (de ha „kötelék” akkor K): célpont permanens passzivizálódik.
 
A helyes terminus technikus a "gyűjtőbe küldhetsz" és nem a "leszedhetsz", bár az utóbbi sokkal rövidebb, mostanában már nem annyira dívik.
 
Ha" celpont lap a gyűjtőbe kerul" szoveg volna rajta nem lehetne kijatszani uresbe sztem.
 
Jól hangzik. Kicsit pongyola a szövege , de támogatom.
 
Halászat(uj);1vp/ azonnali/vedekezes/fairlight
Gyogyulsz 1ept es leszedhetsz egy célpont lapot. Ha bármely módon eldobatják a kezedből sebezhetsz egy celpont lénybe 7épt es kapsz 1vpt Vagy 1szkt. Jelenés 1szk:ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.
 
Hazárdőr motyogó
1Vp
Leah/szöry/motyogó/horgony

Kijátszásakor dobj 2 kockával, majd célpont pakli tetejéről rakj át annyi lapot a semmibe, amennyit dobtál.
Halálsikoly: Húzz 1 lapot. (Vagy adhat motyogó kölyķöt is)

1/2
 
Transzduktor quwarg

2zsz
Dornodon,quwarg,szk,védekezésből kijátszható

Kijátszásakor max. 2 célpont lény altípusa quwarg lesz.
Élet:1
[K]: Két célpont quwarg lénynek véglegesen megcserélődik minden speciális képessége, ha a két lénynek különböző a gazdája akkor kapsz egy Nyomorult quwargot.
[S]: Ha ellenfelednek nincs quwargja játékban húzz egy lapot.

1/4



Óriásláb fia

Követő
epikus

Kedvelt lap: Yeti.

[S]: a következő yetid 1el olcsóbb, de nem mehet így 1 alá VAGY ha van akív yetid játékban kapsz egy Yeti csemete lapot (Yeti csemetét csak a második körtől kaphatsz).
Yetieidre +1 reagálni ha van aktív Yetid játékban.
 
Fürge yeti

2zsz

Leah,yeti,csont,ősmágia,kf,repül


Semlegesítés max. 2 idézési költségű lap.
Ha nem semlegesítésként játszod ki akkor húzz 2 lapot ebből egyet vegyél a kezedbe másikat dobd a semmibe.
Ha a kézbe vett lap lény volt, célpont lény vagy építmény sebződik max. 3-at. Ha ettől a gyűjtőbe került egy lap akkor kapsz 1VP-t, 1 SZK-t és gyógyulsz 1et.

K:Semmizés 1

1/3
 
Tomboló fatty (új)

3 VP (5)/5 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak”

S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Káoszfatty

3-X VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

X annyi ahány Chara-din fattyád van játékban.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X lapot.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi chara-din fattyát, ahány lapot húzott.


Fatty megoldómester

2 VP 3/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Ha van játékban legalább 2 chara-din fattyad, akkor ingyen játszhatod ki.
Kijátszásakor max. 2 célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.


Fatty kiegyenlítő

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya [+1]

Kijátszásakor kapsz a kezedbe annyi Chara-din fattyát, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek.
A te körödben ellenfeled minden lapja +1 VP. Fattyaid rezisztenciát kapnak.


Az isten keze

3 ZSZ fairlight általános

Húzz egy lapot!
K ha egy kézben lévő lapod aktiválást kívánó képességét használod, akkor megmutathatod ezt a lapot a kezedből (de egy körben csak egyet): a használt képesség újra létrejön, mint Az isten keze képessége (szükség esetén választhatsz új célpontot).
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.