Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Mindenki volt kezdő...
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A kezdő kalandozóknak általában azok a veteránok a példaképei, akikről a legendák is szólnak. Céljuk, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban felemelkedhessenek bálványukhoz, ez azonban a legtöbbször csak kitartó, hosszú munka árán lehetséges.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8138)
Lapötletek (64959)
HKK kérdés? (47085)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Szerintem fejlesztési szempontból elég piszlicsáré feladat megoldani a történések logolását és html-be történő exportját mondjuk heti egyszer.
 
Hm, azt hiszem, egy dolgot mindenki elfelejtett megkérdezni, mégpedig:

a TFO-ban lesz valami lehetőség a cselekedetek naplózására? tehát ha akarom, olvashatom utólag fordulószerű formában is a cselekedeteket? mert ennek az új játéknak CSAK ÉS KIZÁRÓLAG így lenne esélye méltó módon követni a mostani TF-et...
 
Nem tudom minek szólok bele, ha nem is játszok a TF-en egy ideje (fúúú, lassan már 1 éve ), de azt kell mondanom, hogy a sok "vészmadár" (és nem akarok senkit megsérteni) elmehet Taktaharkányba zizit árulni. Ne temessétek már ilyen látványosan a játékot...
Elég vicces olvasni, hogy az "eredeti" TF-en egyre rövidebb és rövidebb játékhetet követelnek a játékosok, de az "online verzió" az már nem oké. (Jó, tudom, nem ugyanaz a kettő.)


Miklós, hajrá! Remélem sikerül ezt az ötletet megvalósítani. (Még az is lehet, hogy akkor újra elkezdek játszani. )
 
Csak én érzem úgy, hogy Miklós a 44. hozzászólás utolsó bekezdésében (vagy inkább az utolsó két mondatban) gyakorlatilag ellentmond az egész előtte lévő hozzászólás-résznek?

A hsz. az elején valóban megnyugtató volt, de a vége az nem tetszett. Az, amellett, hogy semmi pozitívumot nem tartalmazott az online TF-re nézve, a mostani, "régi" TF-re viszont kifejezetten negatív értelmű volt.

Mindenesetre hajrá a fejlesztésért, kíváncsian várom a magam nosztalgia-részével együtt.

Egyébként mit lehet kiolvasni a doksiból? Hogyan képzelitek a grafikus megvalósítást? Fogjuk látni a karakterünket, a felszerelését, a szörnyeket, a tereptárgyakat, vagy minden ugyanúgy, írásban fog megjelenni egy külön ablakrészben, mindent a képzeletünkre bízva?

Az aktuális lemaradásnak lesz-e jelentősége a karaktereknek az online TF-re történő átkonvertálásakor? Hogyan fog alakulni az új TF ára? Érdemes gyorsan behozni a lemaradásokat a két év alatt? Vagy vmi előnyt fog élvezni az, aki sok lemaradást hozott át? Drágább, vagy olcsóbb lesz az új?

Jah, és csak egy kérés: ne temessünk előre, mert nem tudjuk, mit hoz a jövő.
 
A hírt és a fórumbejegyzéseket olvasva úgy érzem, én vagyok az első, akinek tetszik ez az új TF megvalósítási ötlet.
Nem érzem úgy, hogy ez az irány a Végzetúr, Kalandok Földje, Sárkányölő vonal folytatása lenne sokkal inkaább a TF ésszerű fejlesztésének látom Miklós eddigi információi alapján.
Sajnos elég figyelmetlen tudok lenni, így elég sok fordulót elrontottam mert elirtam 1-1 mozgás, be, stb parancsot. Amennyiben a fordulómra nagyobb ráhatásom lehetne, nem kellene egyben előre megírni az egészet, szerintem sokat lendítene a játékkedvemen.
Én ezt az új TF megoldást valahogy úgy képzelem el, hogy adhatok fel parancsokat egyben mint eddig, de kuldhetem a parancsokat egyesével is, mint pl. a régi szöveges kalandjátékokban (Időrégész ;-) és az egyes parancsok kimenetét folyamatosan megkapnám, persze ugyanígy lenne ebben az esetben is forduló start / vége de pl. max 60 parancsot adhatnék ki és x parancsonként vonna 1-1 zsetont (ahogy ezt vmelyik forumban mar olvastam).
Személy szerint (IT területen dolgozok) teljesen jó hozzáállásnak tartom, hogy a TF programot rendbe szeretné Miklós szedni, és az új, PHP alapú verzióban fog a TF tovább élni, ami a kód újraírás miatt sokkal gyorsabb hibajavíthatóságot és gyorsabb új eseményekkel fejlesztést tenne lehetővé! Rengeteg hiányosságot is ki lehetne javítani benne, milyen jó lenne például, ha a legkissebb szakérteleme fejlődés nem 1% lenne, hanem 0,001%, a fegyveres szakik nem random 0 vagy 1%-ot fejlődnének, hanem vmi fix kisseb értéket, vagy lehetne például non-stop fordulót tápláltatni és kézhez kapni automatikus rendszerben.
Én kiváncsian várom hogyan fog tovább fejlődni a TF!

Tisztitotuz
 
Én is mindig morgolódtam, ha nem úgy sikerült a fordulóm, ahogy terveztem. Ha a második parancs után az egész ment a levesbe. Ha táborozás közben DEM-eltem és az egész gallyra" ment. Ha lemaradtam valamiről, mert csak levélben játszottam amikor sokan már Netet használtak. Ha...

De mindig azt szerettem, hogy a TF olyan, mintha könyvet olvasnék. Csak teljesen más.
El tudtam mindent képzelni, az "elején" még az is zavart, hogy a Nete kis képek voltak az encek mellett.
Meg az (akkor még ) új HKK, ami "megmondta" milyen is egy kaszabolósáska, vagy egy szem szimbólum.

Kicsit szentimentális felfogás, de azt hiszem ez a generáció még tényleg fantasy-játéknak élte meg a TF-et. Nem hiszem, hogy a jeleneg aktív játékosok túlnymó többsége 20 év alatti lenne...ez érő is a hozzászólásokon. Az új generációak azt hiszem csak a vizualitás és a gyors játékmenet lesz az alapja. Én anno még a játékhét rövidítése ellen szavaztam...

Sajnos ez a TF nem lesz az a TF. Az idő elmúlt, nekünk marad a nosztalgia. Minden optimalizációja mellett jó játék volt a TF, utólag megszépülnek a dolgok és még a rontott fordulók is hiányozni fognak.

Amíg marad a "hagymányos " változat, lépni fogok aktívan, bízva a csodában, de azt hiszem hozzá kell szoknom, hogy "felnőttem, kinőttem" a TF-ből...
 
Köszönöm Miklós! Nagyon sok sikert kívánok, mind a 'régi' csataló és az 'új' csodatáltos fejlesztéséhez

(ugye lehetséges, hamár úgyis minden előlről kezdődik majd, hogy bizonyos 'történelmi ellentmondások' megszűnjenek majd létezni? tudom nem kis munka átgondolni az egészet ryukustól gonyolékostul ganüidekig, de lássuk be egy óriási fantasy világ jött létre, ami bizony sok sok helyen ellentmond önnmagának... ha lesz ilyen, az valami hiperszuper dolog lenne )
 
Engem megnyugtattál. No para.
 
Még egy dolog felmerült itt, hogy elvész az UL írás adta feeling. Az új TF ugyanabban a rendszerben, ugyanúgy TVP alapján fog menni, ezt írtam is. Csak minden parancs kiadása után lehetőséged lesz az események fényében dönteni, hogy mit nyomsz következőre. Mozogsz keletre, de ha közben lerombolták az oltárt, nyilván nem fogsz imádkozni, és ha DEMezel, nem romlik el az egész fordulód. Lehet, hogy a HC játékosok kedvéért még azt is megcsináljuk, hogy egy felületen előre beir 20 parancsot, egy script ezeket sorban végrehajtja, és a keletkező log fájl (forduló) visszaküldi, de ez elég sok munka, és szerintem aki egyszer kipróbálta a fejlettebb interfacét, az nem fog annyira vágyni, hogy 20 parancs eredményét előre ki kelljen találnia. Szerintem annak is megvolt a feelingje, amikor az ember a postást várta, reggel kinézett az ablakon, és izgatottan figyelte, hogy a postaládában ott figyel-e a fehér csomag. De azért az internetes fordulóküldést is csak sikerült valahogy megszokni.
 
Ez azért már valamelyest megnyugtató volt, köszi.
 
köszönjük szépen, abszolút korrekt
 
Sziasztok,
Akkor a leírás ezek szerint nem volt egyértelmű, próbálom megválaszolni a kérdéseket:
1. A jelenlegi TF nem szűnik meg, amíg van játékosa, az online verzió elindulásával nem fog megszűnni, a karakterek nem fognak törlődni.
2. Egy év alatt becslésem szerint egy olyan TF-et tudunk összehozni, ami az eredeti 1-3. évében fog tartani tartalom tekintetében. Tehát ezen a ponton csak új karaktert lehet majd indítani.
3. A végső cél az, hogy az online verzió a lehető legtöbb dologban megfeleljen az eredetinek, és aki akarja, a karakterét átvihesse oda. Ez reális becslések alapján legalább 2 év lesz. Tehát ez mindeképpen hosszútávú dolog, de tervezni hosszútávra kell.
4. A Közös Tudatokra is ez a helyzet, nyilván igyekszünk úgy megcsinálni a játékot, hogy amikor készen áll a karakterek átvitelére, akkor a KT-kat is át lehessen valamilyen módon "konvertálni".
5. A régi TFet ez idő alatt is fejleszteni fogjuk, tehát lesznek újdonságok, egy teljes új területet tervezünk. Az EXT és 40 soros bővítés még ebben a hónapban meglesz.

Arról, hogy elkéstünk ezzel, meg hogy miért nem inkább a TF-et fejlesztjük stb. Először is, az "online-osítást" már évekkel ezelőtt megléptük - ez volt a Kalandok Földje. Vagy a piac nem volt akkor kész erre, vagy mi nem csináltunk valamit jól, ezt a dolgot hosszan lehetne boncolgatni, de a KF nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Azóta sok dolgot tanultunk, nagyon remélem, hogy ez a második nekifutás már sikeres lehet.
A TF fejlesztéséről, nekem személy szerint óriási "morál-boost" a kemény mag kitartása, lelkesedése, kiállása a játék mellett. A gond viszont az, hogy nagyon nehezen tudunk új játékosokat szerezni. Lehetne mondani, hogy ez a marketingen múlik stb. Nekem viszont az a véleményem, hogy nem, ez nem a marketingen múlik, a játék elkezdése körülményes, az UL írása az egyszerű halandók számára bonyolult, csak az a játék lehet sikeres manapság, amivel rögtön, azonnal el lehet kezdeni játszani, nem kell hozzá leírást elolvasni, fordulót tervezni stb. Márpedig a játék csak akkor tudja fenntartani magát, ha tudunk új játékosokat szerezni. Ráadásul, itt van a programozó problémája. A TF egy 200,000 soros C program, Szilárd már több, mint egy éve tanulja, és mégsem látja át minden részletét, nem tudja az elvárt hatékonysággal fejleszteni. Most, hogy elmegy, felvegyek valakit, aki megint egy évig tanulmányozza, aztán ő is elmegy? És közben mi lesz a játékosokkal? Ez nem egy járható út. Ha az egészet átültetjük egy jobban struktúrált, php alapú programra, akár többen is tudnak egyszerre dolgozni rajta, sokkal gyorsabban haladhatunk, több fejlesztést tudunk csinálni ugyanannyi idő alatt.

Tehát még egyszer: nem végzetúr2-t akarunk csinálni, hanem a TF "parancsbeviteli interfészét" megreformálni. Nagyon. Ez nem TF2 akar lenni, "öregjátékos köszöni nem kér belőle" alternativa, hanem A TF.

Viszont: nem csak ti szomorkodtok, hanem én is. Igazándiból, ebből a szempontból én az egészet nem gondoltam át, és ez a nosztaliga-faktor. Amikor ül az öreg néni a régi lakásában. A wc csöpög, a falak beáznak, mindenhol csótányok, a lift nem működik. Ezek miatt a dolgok miatt persze folyamatosan panaszkodik, végül a fia megszánja, és nekiáll az egész lakást felújítani. Festés, új fürdőszoba, megjavíttatja a liftet stb. De a nénike ezen nagyon kiakad, mert ő voltaképpen jól érezte magát ott, abban a lakásban akar meghalni, megszokta a csap csöpögését, a vakolat potyogását és a csótányok szaladgálását, nem kell neki az egész felújítás. Persze, panaszkodott, de ő nem arra vágyott, hogy szakemberek itt pik-pak az egész lakást felújítsák, neki jó volt az, hogy a fia ott csapkodta a csótányokat, meg festegette a falat.
Szerencsére, még semmi rossz nem történt, a fejlesztési doksi még csak papíron létezik. Semmi sincs még eldöntve. Persze, túl sok alternatívánk nincs: az eddigi tapasztalat alapján, egy programozónak min. fél, de inkább egy év, amíg teljes kapacitással tudja a játékot fejleszteni. Az már kiderült, hogy ennyi türelmi időt nem adtok, és ennek a költségeit a TF nem is termeli ki. Tehát marad az, amit eredetileg is írtam, hogy átveszem a TFet, foglalkozom vele annyit, amennyi időt tudok rá szakítani, viszont nem vesztegetjük az időt és pénzt arra, hogy a játék jövőjét hosszútávra biztosítsuk.
 
Most olvastan végig ezt a fórumot.Meglepődtem.
Éppen azon voltam hogy megírom a forduló mint 15 éve hetente legalább egyszer és akkor látom EZT.
Most elég lehangolt lettem.
Az eddigi tervek feleslegessé váltak.
Már csak egy dolog van ami foglakoztat hogy hol legyen az a hely ahol kedvenc karakterem letelepedik és végleg elveszíti kalandozó életét.
Én soha nem tartoztam a nagy és ismert játékosok közé (szerettem volna) és mindig csak 1 karakteren volt/van, de ez a karakter nagyon közel áll a szivemhez.Nem érzem úgy hogy jó lenne a online TF.
Nem fogok játszani vele.
 
Rózsás Ádámként szólok hozzá, néhányan talán ismernek,bár általában nem tartoztam a magáról sokat hallató játékosok közé. Kb 10 éve játszok, egyszer hagytam ki 2évet. Néhány hónapja kezdtem el újra,h behozzam a lemaradásomat kb a ryukukig. A kialakult helyzet eléggé lehangolt.
Nem mondom azt, h abbahagyom, nem tudom/tudnám megtenni, a TF életem részévé vált. Ameddig lesz TF, én lépni fogok rajta.... Talán kibróbálom az online változatot, de sajnos nekem a léptéke és a szellemisége, umond a varázsa nem ízlik annyira. Végzeturral kb 1 hétig foglalkoztam Sárkányölővel addig se.

Hirtelen a G News hasábjain megjelent novella jut eszembe, kb ez az érzés merül fel bennem, szerintem sokan emlékeznek még rá:

FEGYVERTÁRSAK....

A TF és én, aTFés TE, a TF és mi....


Emlékszem, gimi elején elkezdve mennyire fura volt a fordulókra történő felosztás, a heti kötött 1 lépés stb. Ma már az lenne a furcsa h ha nem igy lenne.
Jó a TFen agyalni!
Nekem egyértelműen a régi original TF kell.

Amit írtam,annak alapjául egy Végzetúr szerű TF szolgált, m összehasonlítási alapgondolat. Amennyiben máshogy valósul meg, úgymond a TFmegőrzi azt az esszenciáját ami miatt TF, ami miatt mikor nem jut időm rá akkor is követem a történéseket, akkor feszülten várom azt a megvalósulási ötletet.....
Még a 2 éves pihenésem alatt is azon vettem észremagam h a GN hasábjait olvasgatom tervezgetem előre a lépéseket.. A VU kb 1 hétigtudta lekötni a figyelmemet és az ingyenes is volt...
Az itteni WV Buggys szemlélet és Trollkien GNes hozzászólása ami közel áll az én véleményemhez....

Hétfőn remélhetőleg a felmerülő sok kérdésre kapunk reakciót a Beholder részéről is. Figyelemmel várom, és várjuk sztem sokan...

Rózsás Ádám
Neal
 
Én szinte biztos vagyok benne, hogy a régi játékosok 70-80%-a biztosan nem fogja folytatni a TF-et, amint az online verzióra átáll, még akkor sem, ha a karaktereket át lehet konvertálni! Többek között én sem, hiszen ezzel meghal az, ami a TF-et igazán örömtelivé tette!
Ez pedig az UL írás! Nagyon nem ragozom, mert ezt már többen kifejtették előttem, csak helyeselni tudok!
A kattintgatós TF kicsit sem mozgatja a fantáziám, hisz ott van annyi játék, ami jóval olcsóbb, mint amit a TF-re költök havonta! Ott a WoW, a Silkroad, a Diablo, a hódító, vagy számtalan más játék, és a töredéke elég lenne annak a havi 10-12k huf-nak, amit a behónak küldök minden hónapban...

No mindegy, ha váltunk kattintgatósra, akkor fájó szívvel, de búcsút veszek a Túlélők Földjétől, és megőrzöm úgy emlékeimben, ahogy elkezdtem, ahogy megszerettem...
 
Szomorú, ha vége lesz a mostani TFnek. Ami szerintem jó ötlet: online térkép, ahol lehet kapcsolatot teremteni más ott táborozókkal, mászni stb. Meg a kezdeti, befejező, feltételes parancsok állítgatása. Ez a naponta kattintgatós módszer számomra azt jelenti, hogy lemaradok, mert nincs időm meg lehetőségem naponta-kétnaponta kattintgatni. Jó az ULes megoldás, nem optimalizálok, de szeretek agyalni rajta mit is tegyek a következő fordulómban. Nekem a TF az a játék, amit középiskolában kezdtem, papíron tervezgetve, és még az egyetem után is majdnem ugyanaz. Klikkelősjáték rengeteg van, próbáltam is, nem az én világom. Egy TFen alapuló MMORPG tetszene, csak arra gondolom nincs kapacitás.
 
Kernek egy hivatalos allasfoglalast a mostani TF jovojerol.
Lesz-e JV-je, programozoja, jovoje, fejlesztese? Ha nem, akkor nem adok fel tobb UL-t es zsetont. Nem fenyegetes, akarmi ez, hanem egyszeruen akkor nincs ertelme tobbet lepni.
TF kattingatoshoz meg sok sikert.
 
Üdvözlet mindenkinek.

1994. óta játszom, 9 karakterem van, több ezer UL-t írtam már... , mint sokan mások a régi TF-esek közül.
Az Online játékok nem tetszenek, az UL írás kihívás és egy speciális örömforrás, ha bejön és vércukornövelő, ha nem...

Legyen online Tf( Úgyis lesz...), de az eredetivel párhuzamosan létezzen, ne helyette. Ne legyünk naívak, a Beho nem fog programozót, fejlesztőt alkalmazni a régi TF-hez.
Ám a játékot befejezhetnék a Ganüidek utáni eseményekkel, istenné válni, leghatalmasabbá lenni és megnyerni a TF-et. Egyszer még utoljára leprogramozni a TF végét. Ez inkább méltó befejezés egy ilyen nagy múltú játékhoz és hozzánk akik annyi éven át kitartottunk a TF mellett.

Ha valaki ofline is játszana TF-et nosza rajta...
Ha át lehet konvertálni a karaktereket onlinre az remek, de mi van akinek több karaktere van, ráadásul nem is a kezdőbb fajtából??? És mi lesz a KT-kal?
( A legerősebb KT-t alakítottuk ki éppen jópár baráttal
éppen, ráadásul a végén jártunk már...)

Az online TF csak árnyéka a TF-nek... Hasznot hoz-e? Biztos. De a fiatal Online Tf esek, a gondolkodni nem tudó, klikelek és kész, stratégia, taktika meg minek felfogású új, pénzt hozó játékosok ,,meggyalázzák" a TF-et tudatlanságukkal....
Nem tudják ki volt Don Caloni, Darkside, Jerikó, Setét Patkány...stb... A Zan indukátorok, Varkaudar hadak, CHD kapubezárásai, a Keleti csatorna, Toronyháborúk...stb... A TF-nek történelme van...
Nem tudnak semmit a TF kultúrájáról, múltjáról pedig ezek teszik élővé a TF-et és a baráti társaságok meg egy kis rivalizálás persze.

A TF online nagyon más lesz... Nem tudom, hányónknak fog tetszeni az új TF és hányan játszunk majd vele... , de minden kilépő játékostársamért kár...
Mert velük, velünk volt ez a legjobb játék a világon...

Tisztelettel: Gazdag Tibor.

Alias: Vay Decker
Reskator
Akryoni Kristos
Senki Alfonz
Zúgószél
Csákányos Beldor
Lilia
Szirial, a Szende
Whai Ling

Ui: ,,Így múlik el a nagyok dicsősége..."
 
Hello!

kb 10 éve játszom a tf-en. Ha ez a változás éléetbe lép, abbahagyom. Az online játékok nem tetszenek. Élvezem a forduló olvasásását, az ul-t magamban napokig tervezgetem. Szomorú leszek, ha ténylegesen megölik a játékot. Bár a Jégmágusok Szövetségének Kt vezére vagyok, ha online lesz nem foglalkozom vele többet.

Ismerek olyat , aki eddig levélben játszott azzal mi lesz?

Apa Tifusz
 
Ezt szepen leirtad Chan pajti!

O.
 
Ide is leírom a véleményem. Nem szeretnék kattintgatós játékot a TF-ből!

Most itt a képességreform, kezdtem derűsen látni a jövőt, erre látom, hogy VÉGE az igazi TF-nek. Kb 94 óta játszom folyamatosan 1 karakterrel, mindíg előteremtettem a rá valót, egyszerűen el sem tudtam magam képzelni nélküle. Nagyon szomorú lettem.
Ha kattintgatni akarok, akkor diablozok vagy wowoznék.

Ne k****tok el a TF-et!

Örülök a fejlesztési kezdeményezésnek. Gondolom a kusza, átláthatatlan program eléggé szükségszerűvé teszi ezt.

Ha fejelszteni akarnak, akkor írják át a progit, vagy lehessen a honlapon az FTV, HU parancsokat állítgatni!
 
Ezzel csak annyiban vitatkoznék, hogy a Beholder-nek ezt megcsinálni nagyon is érdemes, az új játékosok toborzása miatt. Óriási siker várható, üzleti szempontból.

De mi lesz a klasszikus UL írós TF-fel? Ahogy mondtad: mi ezt szeretjük. Csak sajnos egy idő után senki sem pocsékol energiát, erőforrást egy jóval gyengébben tejelő projektre. Lesz másik arany tojást tojó tyúk, ami naponta 10-szer többet tojik, mint a régi.

Ma a fiatalok nem szeretnek gondolkodni (tisztelet a kivételnek, mert az is akad). Baromi egyszerű játékokkal játszanak, ahol az agy kihasználtsága a béka segge alatt van (persze néha én is játszom ilyenekkel )...Pont nekik való lesz ez a "kattintgatás". Sajnos nagyon sokan vannak. UL-es TF-nek annyi, de ismét mondom: NE legyen igazam.
 
Ááá, ez mennyire jó hasonlat. Egyetértek.
 
Chan hozzászólása szép. Kulturált, őszinte, velős. És igaz. Akkor legalább programozzák le a TF végét. Hogy az istenek közé kerülhessek, vagy letelepedhessek egy városban, vagy tuggyafene. De ne átkonvertálódjak...
 
Ha az új játékosok miatt csinálják ezt az egészet szerintem nem érdemes.Én nem rég kezdtem TF-el játszani, és nincs semmi baj, gond. Akinek nem 0-ás az IQ-ja 1, max 3 hónap alatt belerázódik, és élvezi, hogy UL-t írhat!Én élvezem!
 
Totálisan, 100%-osan egyetértek, köszi Chan, hogy megfogalmaztad!!

Danair
 
Azért jó lenne tudni mi lesz két év múlva, mert akkor már nem görcsölök annyit a 90. fordulós karakteremmel...
 
Elolvastuk. Ha tévednék javíts ki.Én azt vettem ki, hogy az induláskor indulhatnak az új játékosok.Rá egy évre átrakathatja a karakterét az, aki akarja....így hullanak szét a megmaradt KT-k.
 
Akinek VW bogara van, annak nem kell másik autó, még az új VW Buggy se. Annak a régi, agyonjavított, agyon foltozott bogara kell. Sok pénzt költ rá, sokkal többet, mint egy modern autóra kellene. Sokat fogyaszt, és kényelmetlen. Zajos, és nem jó a fűtése sem... Lehet, van mellette luxusautója is, vagy egy hatalmas terepjárója, de neki mégis a Buggy a szeme fénye. Ahhoz fog az interneten eredeti alkatrészre vadászni, és annak a fényezésére költi mindig a legtöbbet. Abba veszi meg a méregdrága szőnyeget, és annak a kárpitját készítteti el kézi munkával, négyszázezerért.

Akinek Buggy-ja van, azt nem érdeklik az autópiac törvényei, sem a világgazdasági válság. A Buggy tulajdonos, az Buggy tulajdonos. Ha nem ismertek ilyet, csak kérdezősködjetek...

Mi mindannyian a mi régi, TF-es Buggy-nkat szeretjük.

Nem akarok vészmadárkodni, de ez a bejelentés azt is jelenti, hogy többé nem gyártanak majd alkatrészt a Buggy-nkhoz, mert már csak az új Buggy a menő!

Nekem a régi kell, még ha saját magamnak kell bütykölnöm, és sk. nekem kell majd esztergálnom hozzá új féltengelyt, még akkor is.

Aztán, ha végképp leáll, és nincs remény, ha már csak az udvaron fog állni, akkor csak gyönyörködöm benne, és nem veszek helyette csilivili újat, mert az már nem ugyanaz.

És amikor összekacsintunk majd egymással szembetalálkozva az úton, nagy ritkán, ha néha, (kizárólag esőmentes, szélcsendes időben), mikor hétvégén elindulunk a Buggy-nkkkal, akkor mind-mind ugyanazt az érzést fogjuk érezni: ilyen autója nincsen senki másnak, csak nekünk! Kincset birtoklunk!
 
Kikérem magamnak, két év mulva is még csak 28 leszek, öregítsd ám a ...
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.