Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Hóditások december 10.
A pillanat képe
Elektromos lehelet
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Szikrázóan negatív élmény, amikor egy szörny elektromos leheletét bocsátja rád, mielőtt még a közelébe érhetnél, és lecsaphatnád a fejét. Nem csupán a bőröd épsége bánhatja, hanem az elektromosságot kevésbé tűrő tárgyaid is tönkremehetnek.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás február + januári eredményhirdetés
Új versenyhelyszín. KMO Művelődési Központ
Hódítások lapok a versenyen
XLI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Búcsú a postafióktól

A lista folytatása...
Termékismertető - Kártyaalbum lap (10 darab)
Termékismertető - HKK - Zén 2. expedíciója: A férgek háborúja
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
[HKK Piac] Lapokat keresek (28427)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (64)
HKK Kiadói tervek 2023 (46)
Kötözködés / viszály rulez (263)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7777)
Új versenyhelyszín. KMO Művelődési Központ (25)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Tűzmágia
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Ha sideolsz, akkor is a 33 lapnak bent kell maradnia, ellenfeled a meccs végén ezt ellenőrizheti, és óvhat is, ha nem stimmel.

Ha mezőnél kivesznek, akkor nem gond, ha 33 alá megy (de az a sideolás után nem csökkenhet tovább).
 
Veszélyes fajon side után is meg kell maradnia 33 lénynek? Ha mezőből kivesznek 7 faj lapot, akkor be kell rakni helyette annyit sideból?
 
Igy van, Daes Moran nem felel meg (szerencsére csak lényből van 22 féle goblin még )

A feltételek bővitésével most készültünk el, elvileg a Goblin kulacs már oké.

Igen ha céhek miatt beraksz +3 lapot akkor 33 helyett 35 faj lappal kell játszanod (de elvileg a pakliszerkesztő ezt is tudja).

Az alakváltó ősködöt javítottam, megkapta a morf altípust a lapkeresőben is. A régi verzió is használható és beszámít Veszélyes fajon.
 
A pakliszerkesztő jelenleg az Alakváltó ősködöt sem ismeri fel, mint morfot. Ez hiba, vagy valóban nem számít bele az etnikum lapokba?
 
Köszönöm a választ!

Ha jól értettem, Daes M'oran varázsbotja nem lesz etnikum lap, mert az szerepel rajta, hogy 'goblint'. Annak ellenére sem, hogy a goblinok 'korábbi' avatárjához kötődik.
Pakliszerkesztő a Goblin kulacsot jelenleg, nem ismeri fel, mint fajhoz tartozót, ez a funkció van jelenleg fejlesztés alatt?

Amennyiben 3 céhet (nem művészek céhét) használok mező mellé, akkor a 60 lapos paklimban 33+2 goblint kell játszanom?
 
köszi holnap meglesz ez.
 
A versenyszabályokat elolvasva szerintem 33, ha a pakliszerkesztő is ezt mondja, akkor stimmel.
 
Sziasztok!

Veszélyes fajon Semleges csatamezőben (57 lap, céhek nélkül) hány etnikum lappal kell játszak? 33 v 36 v 38?
Jelenleg a pakliszerkesztő 33 lapot mutat.

Köszi szépen a választ!
 
Mivel januárban már nem lesznek versenyek, be kellene élesíteni a pakliszerkesztőben a február 01-től használható lapokat (BDV, Manaevő). Köszi.
 
Koszonom, ez a magyarazat teljesseggel elfogadhato.
 
Köszönöm szépen!
 
A főtitkárral isteni szövetségen nem lépheted túl a színkorlátot (de ez ott is van a FAQ-ban a lap mellett). A Legendás pegazus a 3 szín szabályt oldja fel, ha más szabály van a versenyen, akkor azt nem. (Ezeket a szabályokat a pakliszerkesztő is ismeri, ha kipróbálod.) A Sárkányfészek előre kikészített lapokat termel, azokra a színkorlátozás nem vonatkozik.
 
Újabb 2 kérdés az Isteni szövetség verseny formátumára:
A roxati főtanács titkárával bármilyen szinű céhet használhatok, illetve a Legendás pegazussal (a pegazus gondolom fixen nem működik mert 3 színről ír)?

A Sarkanyfeszek barmilyen színű lényt meg tud majd termleni?
 
Amikor a paklira pakliépítési szabályok szempontjából hivatkozunk (3 szín szabály, 3 lapos szabály, legális lapok, mardakor stb) akkor mindig arra hivatkozunk, ami a tényleges paklilistád.

Amikor játék közben egy lap képessége hivatkozik a paklira, akkor az a tényleges húzópaklira vonatkozik.

Fec: a hátrány is egy hatás, nem lehet vele forrásimmunis lapot ellopni.
 
Kitagadott szirénnel el lehet lopni/ ki lehet jelölni Forrásra immunis lapot?

Fec
 
Én tudom hol van, a szabálylap alatt
 
Ezzel szemben a mező faq-ja azt írja:

Ha 4 színnel játszok, köztük Elenios-szal, és csak 7 Elenios lap van a pakliban, és az ellenfelem ezeket választja ki a Semleges csatamező hátránya során, a cserepakli használatával nem cserélhetem le az Elenios-t színt a pakliban, hiszen akkor 5 színű lesz paklim. A Semleges csatamezővel kivett lapok is a paklim részei, csak az adott játékban nem használhatom őket.


Én értem, hogy nem így kéne működnie az Istentelennek, de akkor ezt szerintem egyértelműsíteni kéne mert a jelenlegi faq-ok alapján nézi a félretett lapokat.
 
Ezzel volt annó áthidalva az hogy kiveszem a mardakort a deckedből és lendületből megóvlak Ez a döntés meg lett hozva, felőlem meg lehet változtatni, én továbbra is csak arra válaszoltam hogy jelenleg hogy működik
 
Én elfogadom ez így okés! Csak akkor a többi szabállyal van még néhány kérdés.
 
Én magam is sokat tépelődtem ezen a mechanikán, de végül a kulcs magán a semleges csatamezőn szerepel. Azt írja: "ezeket félre kell tenned".
Tehát nincsenek a pakliban.
Persze, hogy ha nincsenek a pakliban, akkor miért számít a színük, az isteni lapok száma, és színe, stb. az egy másik kérdés.
 
És az Istentelent ez hol érdekli? Ezzel gyönyörűen rávilágítottál te is, hogy az istentelennek az számít, ami ténylegesen a pakliban van.
 
Igy van. Amit tudunk arrol a het laprol, hogy a pakli resze, de sem kezben, sem asztalon, sem gyujtoben, sem a Semmiben van.
 
Azért ez egészen más. A gyujtoben, kézben, semmiben lévő lapoknak van egy meghatározott helyen hogy éppen hol vannak és nem a pakliban. A játék elején kiválasztott 7 laprol ilyen formaban nincs megmondva hogy hova kerülnek.
 
Nem nyavalygott senki, ha ez jott le az alabbiakbol, az azert baj. A nezd at a paklijat a mezo es az alatta levo faq alapjan ugy definialhato, hogy nezegetheted a nem hasznalhato het lapot is vele, csak minek ugye. De akkor befejeztem, nem lehet, nem mukodik, mert csak, es kesz.
 
Nyilván nem a te hatásköröd csak egyelőre te reagáltál. Miklós véleményére is kíváncsi vagyok.
Csak érdekes, hogy Isteni szábálynál vizsgálja a kivett lapok színét is, mint pakliban lévő lapok színét, de az istentelennél már nem nézi azokat a lapokat a pakli részének. Nem tűnik logikusnak.
 
Ha így működne, ahogy néhányan írjátok, akkor a játék bármely szakaszában működne az Istentelen egy megfelelő méretű pakli ellen.
Ugye a legtöbbször ha felhúzzuk a kezdőkéz+ néhány lapot, már nem szokott kisülni. A lap egyértelmű, át kell a játszma során nézni az ellenfél pakliját, és azt megszámolni. Ha beleszámolná ami már kiment, az hasonlóan életszerűtlen lenne, mintha a Smaragd pega az ellenfél gyűjtőjéből meg semmijéből is keresne, hiszen hivatalosan az a "pakli része", fel van írva a listádra az összes lap onnan is.
 
Mivel az istentelen úgy kezdődik hogy "nézd át az ellenfél pakliját" majd ha az a pakli valami akkor kisül, ezért azt nézieg hogy a kijáaszásának pillanatában mi az ami az ellenfél paklijában benne van. Ezt nem tudom máshogy magyarázni.
Ha a hogyan működik volt a kérdés, arra válaszoltam, így. Ha a nyavalygás megy hogy de ez így szar, működjön inkább máshogy az már nem az én hatóköröm
 
A kodexben nincs ilyen megfogalmazas, hogy “fizikailag”. Ha pedig fizikailag nincsenek benne, mi a helyzet az isteni lapokkal?
 
Trukkos dolog azert ez : "logikailag" a paklid resze, amde "fizikailag" meg nem. Csak arra kell rajonni, melyik lap/szabaly hivatkozik a "logikailag" reszre es melyik a "fizikailag"-ra.
 
A hét lap amit kivesznek benne van a paklidban fizikailag vagy nincs benne?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2023
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.