Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Tetszik-e neked az az ötlet, hogy a HKK lapok alján legyen egy sorszám, amivel egyértelműen azonosítható, hogy az adott lap hányadik a kiegészítőben, pl. 015/160?

1.) Igen, jó ötlet! Segíti a gyűjtést.
2.) Szerintem felesleges.
3.) Nincs véleményem.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
A pillanat képe
A káosz kapuja
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
A képen Chara-din sötét oltárainak egyike látható, melyet a Fény Szerzetesei megpróbáltak áttörhetetlen mágiával lepecsételni. A káosz terjedését azonban így nem lehetett megállítani, Chara-din nagyságát hirdető dicsfényben tért vissza az anyagi létsíkra, ahol pár nap alatt többszáz kalandozó tömörült köré, felesküdve a káosz istenének szolgálatára. A szekta pedig azóta is csak bővül és bővül...
Nézz szét a galériában!
Páros verseny szabályok
Hagyományos verseny - 2020. január 18.
Kiemelt vidéki versenyek - 2020
Téli MondoCon 2020.01.04. – Eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége – 47. félév

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái verseny - 2020. január 10., Dungeon
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája

A lista folytatása...
HKK Kiadói tervek - 2020 (99)
A HKK Online jövője (1082)
Élőholt invázió foil sor bemutatása (5)
[HKK Piac] Eladó lapok (141439)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6762)
HKK kérdés? (44999)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Igen a válasz meg is érkezett a HKKO fórumon Miklóstól. Szerintem el is lehet felejteni, hogy volt valaha egy ilyen project. Az ég egy adta világon semmit nem fogtak fel abból, amit hónapokon át magyaráztunk nekik, megmaradt egy-két elrugaszkodott felvetés, amit ők elvárásként értelmeztek és ezzel le is zárták a témát, hogy akkor minek erőlködjenek.
Erre mondják: "Nem akarásnak, nyögés a vége..."

http://forum.hkkonline.hu/index.php/topic,17.0
 
Röviden: ebből se mostanában lesz valami
 
Anno sajnos pont ugyanez volt a helyzet: a nyílt béta és a tényleges indulás között fél évig a hamarosan felirat díszelgett és 0 kommunikáció folyt mellette a fejlesztők részéről. Most is leginkább ott van elakadva a dolog, hogy megint hetek óta nem kommunikálnak semmit. Miklós ugyan még 2 hete reagált egy üzenetemre (azt is itt küldtem neki), de azóta kb semmi, a többi fejlesztő meg szintén nem kommunikál.
Pedig napi 5-10 percről lenne szó, amit foglalkozni kéne a kommunikációval, de nem... mert az más fontosabb dolgoktól veszi el az időt, amiből meg semmit nem látunk, ha egyáltalán történik valami.
Mert az addig rendben, hogy nincs php programozójuk és ez nagyban megakasztja sok ponton a dolgot, de attól van tucatnyi más része a játéknak, amivel lehetne foglalkozni (pl. a félig kész bugokat javítani stb, fel se sorolom, megtettem már máshol)...
De a legnagyobb probléma, hogy nem kommunikálnak, pedig lenne egy rakat megbeszélni való...
 
Igazad van. Meg az h hamarosan. Lassan fél éve hamarosan jön az online.
 
Egy nem létező online játékhoz van fórum.
Többféle témában hozzá lehet szólni ,mint például a nem létező tesztelés,vagy esetleg a szintén nem lévő anyagi háttér....
Csodás.......
 
Igen, akartam én is posztolni, hogy lehet jönni hozzászólni a topikhoz, legyen elég visszacsatolás a készítők felé.
Gondolok itt arra, hogy "mindenkinek" megvolt a véleménye, hogy mi volt jó, mi volt rossz, mit kéne változtatni, aztán most meg néhány kivételtől eltekintve elég nagy a csend.
Utána meg majd jön a hőzöngés, hogy ez miért így vagy úgy, pedig most effektíve meglenne a lehetőség arra, hogy picit befolyásoljuk a játék jövőjét.

http://forum.hkkonline.hu/index.php/topic,18.0
 
http://forum.hkkonline.hu/index.php/topic,18.0

1. hozzászólás
 
sziasztok régen jártam már errefelé mi ujság????lesz ebből a hkko-bol valami?
 
Javaslom mindenkinek az asztali hkkt
 
Jó buli volt skacok, oda se neki, majd valamikor valahogyan valahol befejezzük
 
"Köszönjük a segítségeteket! A HKK Online zárt béta tesztjét a mai nappal lezárjuk.
A további fejleményekről értesítünk majd mindenkit a fórumon illetve emailben is."

Noh még ennyi változás a tegnaphoz képest...
 
Egy kis infó az Online állapotáról:
http://forum.hkkonline.hu/index.php/topic,17.0

Egyúttal szeretném megköszönni Béta-tesztelő társaimnak a tesztet és a sok közös munkát!
 
Írj a behonak,ők "adták ki" nekik a munkát. Volt itt a külsős cég részéről nagy kampány,aztán meg ahogy látom halad a dolog mint a magyar gazdaság...
 
Az a probléma, hogy pont mint az előző brigádban itt is van két ember, akivel össze lehet itt ott akadni és netalán még ad reakciót is a felmerülő kérdésre, de egyik se úgymond döntéshozó. Ráadásul most épp mindkettő ki van dőlve (bár xxaby-ról - a programozó - fogalmam sincs hova offolta magát már vagy 2 hete, Lilyről legalább tudom, hogy nyomós oka van offline-nak lenni), viszont nincs egy harmadik vagy negyedik tag, aki nemhogy esetleg néha felnézne a fórumra vagy ilyesmi, de konkrétan regisztrálva sincs. Innentől picit értetlenül állok a dolog előtt, mert ha ennyire a háttérbe vannak vonulva a csapat további tagjai (már amennyiben vannak, bár vannak rá utalások, hogy vannak még páran), akkor el nem tudom képzelni, hogy milyen formában vesznek részt a fejlesztésben, mert döntést nem hoznak, "építeni" nem építenek semmit, és még csak "jelen" sincsenek.
Perpill min 3 levelemre várok választ, mind a fejlesztéssel kapcsolatos, csak épp egyikük 2 hete offline, másikuk meg 1 hete, és bár kurva türelmes meg megértő vagyok, de rohadtul kezd fogyni az én türelmem is.
 
Nos,ennyit a HKKO-ról... egy próbát megért...
 
Sajnálom, hogy beigazolódni látszanak a megérzéseim a társaságot érintően.
 
Az első 1 hónapban még bizakodó voltam, leszámítva a fölösleges köröket meg mizériát a teljes lapkészlet körül. Az utóbbi hetek után azonban kezdek kételkedni, hogy ebből bármi is lesz. A mostani társaság kb. ugyanazon a ponton bukik, mint matyee-ék - KOMMUNIKÁCIÓ.

Egyébként jelen állapotában a játék "bugosabb", mint volt, annak ellenére, hogy effektíve kevesebb bug van benne, mert számos megoldódott közben. Viszont aki követi a HKKO fórum bugfix rovatát, az belefuthat abba a kis vitába, ami a lapok olcsóbbítása körül alakult ki. Na mármost ezen a ponton perpill el van akadva a dolog, a felismerés már megvan, hogy visszakéne állítani a dolgokat, csak épp ez nem történt még meg.

A türelmetlenségről meg annyit, hogy jelen tempó és hozzáállás mellett csodálkoznék, ha idén (2015) elindulna egy végleges full verzió. Amit el tudok képzelni, hogy egy adott ponton csinálnak egy nyílt bétát, de ezt is max nyárra saccolnám, ahogy jelenleg a dolgok állnak. Illetve max. nyomásra előállnak egy fapados verzióval, ami aztán sose lesz upgrade-elve, mert a türelmetlen userek inkább választják, hogy játszanak egy félig kész szarkupaccal (csak játszhassanak már), minthogy kivárják, amíg elkészül egy normálisabb és teljesebb verzió.

Történelmi fejlődés sose lesz, ez való igaz, de talán sikerül azt elérni, hogy ne a userek anyagi lehúzásáról szóljon a game...

Egyébként van pár meglepő hiba a játékban, csak győzzük kivárni a megjavításukat.
 
Namost attol függ te tesztelő vagy, vagy csak egy türelmetlen játszani vágyó......
Első esetben ajajajjj! a második esetben egyetértek.....
 
Mindenki azt hiszi, történelmi áttörés lesz az új hkk online,de kezd hasonlítani egy működésképtelen virtuális sz.kupacra!
 
Lekvárospalacsinta
 
Kösz az infokat.
 
Tudtommal minden lap benne lesz és minden amit összegyüjtöttünk szintén megmarad.
Viszont én pl. lobbizok néhány lap update-elésért: khór, szubreális vámpír, vámpír sámán, manaforrás, illetve akmal és nerub király korlátozásáért (akmalt jelenleg vissza lehet kézbe venni).
De valszeg ezek nem valósulnak meg.
 
És az alap készletben benne lesz minden, ami a régi leállásáig bekerült?
 
Marad a régi, de vagy induláskor vagy az azt követő hetekben (értsd a jelen tempó mellett: években) jön új kieg úk lapokkal.Ez az utcsó infó, amiröl tudok.
 
Nem igazán követem a fórumot egy ideje.
Azt lehet tudni, hogy milyen lapkészlettel indul majd?
Marad a régi?
 
Remélem azért az ilyesmit nem gondoljátok komolyan...
 
Magyar mentalitás. :/ Hiába hozzáértő valaki, ha nem érti meg, hogy Magyarországon nem élnek százmillióan. Ez nem az a hely, ahol kitalálod a Facebookot,és fél év alatt milliárdos leszel belőle.

Ráadásul, az máshol sem úgy működik, hogy 'előbb fizetsz aztán dolgozom'. Az életben sem,meg sehol sem. Előbb kell a készítő(k)nek bizonyítani, csak aztán hajlandó a többség fizetni. De ez így van rendben. Mikor kijön a szerelő, ő sem kéri el előre a pénzt. Megcsinálja a munkát és utána fizetsz. Ha jól végezte a munkáját, még borravalót is adsz...
Olyan is van persze, hogy dolgozik rajta valaki fél évet, és bukta a project, mert nem játszanak vele (elegen). Ez viszont az ő kockázatuk.

Ettől függetlenül magát a HKKOt zseniális ötletnek tartom, amiért én is hajlandó vagyok fizetni, ha látom, hogy komolyan veszik a készítők.
(és csak hogy odaszúrjunk egyet)
Meg akkor, ha elindul végre.
 
Az előző fejlesztés minimális befektetéssel akart kirva nagyot kaszálni, a játékosok pedig minél olcsóbban egy über fasza profi játékkal játszani, amièrt egy bizonyos szint fölött idővel hajlandóak lettek volna egyre többet fizetni. Nos ennek a két dolognak nem lett végül közös metszéspontja, mert a fejlesztőcsapat azt akarta, hogy előbb fizess aztán fejlesztünk, a vásárlói oldal meg fordítva. A probléma az volt hogy a vásárlószámot akarta növelni a congregate-tel és abból megfinanszírozni a fenti séma alapján a további fejlesztést. De a congregate az első napján bukott a játék a második napon a fejleaztők egy kivétellel kiszálltak a buliból, ekkor jött 2-3 hónap hallgatás, majd matyee visszatért egy kieg. (Invázió) erejéig meg tett pár késöbb be nem tartott ígéretett, aztán kiköltözött Ukbe, és onnantól leszart mindent. A végén már az UR-t se írta jóvá.
Szóval nem a vesztességesség volt a probléma hanem kevesebb volta nyeresége, mint hitték. Illetve több volt vele a munka.
a mostani fejlesztés is picit alábecsülte a munkát.
 
Támogatom a ccg-vé válás ötletét. Nekem is hányingerem volt a piactól, utáltam ott üzletelni.

Viszont ha már ccg, akkor az nem lenne korrekt, ha egy erős ugyan annyit érne, mint egy szubreális. Éppen ezért sztem ha már ccg, akkor szükség lenne egy ritka és UR közötti ritkaságra mondjuk szuper-ritkákra. Ilyen szuper-ritkák lennének a tápos lapok pl erős zu'lit chloe stb. Ezeket nyilván kisebb esélyekkel bonthatnák a pakliban a játékosok. Esetleg lehetnének akkor már olyan csomagok amiben fixen lenne 1 ilyen.
Az átváltás a molluszk jó árazásával történne meg a lapok között. (persze venni is lehetne tőle lapot borsos áron). Mennyi is volt egy csomag kártya? legyen 200 gold. Abban ugye 2 ritka volt. A molluszk viszont beveszi ezeket 40/db áron és akármilyen ritkát odaad 150/db áron. A szuper ritkáknál ez legyen mondjuk 3X ennyi mindkét esetben.
Ez a rendszer más ccg-nél is működik.
 
+2

Én csak azt nem értettem,hogy az előző tulajnak ez hogy a francba lehetett veszteséges,mikor sokan költöttünk rá sok pénzt+hirdetések vannak+gondolom volt szponzor is. Ha az volt a baj, hogy a végén kevesen játszottak, hát, talán meg kellett volna hallgatni a játékosokat is, lehet nem hagyta volna abba annyi ember.

Egy kicsit tovább gondolva a veszteségességet: hogy van az, hogy egy ilyen (világi viszonylatban) kis kört vonzó játék, ami ráadásul zabálta az ember pénztárcáját, veszteségességre hivatkozva áll le, mikor más játékok, amiknek a fejlesztéséhez 4 vagy 5 év kellett, életben tudnak maradni, ráadásul teljesen ingyenesek. (az,hogy a játék milyen típusú, MMORPG,FPS,stb az mindegy)

/Egy letölthető kliensen is érdemes lenne majd elgondolkodni/
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.