Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Tetszik-e neked az az ötlet, hogy a HKK lapok alján legyen egy sorszám, amivel egyértelműen azonosítható, hogy az adott lap hányadik a kiegészítőben, pl. 015/160?

1.) Igen, jó ötlet! Segíti a gyűjtést.
2.) Szerintem felesleges.
3.) Nincs véleményem.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
A pillanat képe
A pusztulás sírjai
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. Beljebb sírokat látsz. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag." - az Encyclopedia Fantasia a pusztulás sírjairól, melynek közelében csak a Leah papok pihenhetik ki magukat igazán
Nézz szét a galériában!
Kecskemét Kupa VIII.
Beszűkült látókör - 2020. február 22.
Kiszállítási díj változás a Beholder Webboltban - 2020. január 30-tól
Hagyomány jegyében – Versenybeszámoló
Páros verseny szabályok

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái verseny - 2020. március 14., Wekerlei Boccia Klub
Hatalom Kártyái verseny - 2020. április 18., Wekerlei Boccia Klub
Hatalom Kártyái verseny - 2020. május 16., Wekerlei Boccia Klub

A lista folytatása...
Kecskemét Kupa VIII. (5)
HKK kérdés? (45017)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28237)
Lapötletek (64331)
[HKK Piac] Eladó lapok (141444)
Hibák a lapkeresőben (21)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Beleszólás az ellenfél játékába: én is vmi ilyesmire gondoltam, ha kijátszol egy lapot (ez amúgy is 1-3 másodperc, ha van vmiféle hang/animáció), akkor az ellenfél kap egy néhány másodperces keretet, hogy megnyomja azt a gombot, hogy "pillanat, lehet hogy cselekedni akarok". Ilyenkor az első játékos annyit lát, hogy "az ellenfeled gondolkodik" és ekkor az óra a másiknál ketyeg. Ettől függetlenül persze passzolhat visszaadva a labdát az első játékosnak, vagy cselekedhet is. Amit mindenképp figyelembe kell venni, az az internet sebessége, a világ 2 pontján ülő ember meg a szerver közt amíg ide-oda megy az adat, az is idő. Tehát minden lap kijátszás után lenne valamennyi várakozási idő. Persze a játékot lehet gyorsítani azzal, ha valaki a kör elején benyomja, hogy "ebben a körben nem akarok csinálni, hadd cselekedjen az ellenfél" és cserébe kap plusz gondolkodási időt a plusz köreire hogy érdemes legyen ezt használnia.

A HS egyik óriási hibája egyébként az, ahogy a játékidőt kezeli, a rosszindulatú játékosok feleslegesen tudják húzni az időt az első körökben, míg egy összetett helyzetben nincs elég időd a gondolkodásra, ezt is sokkal dinamikusabban oldhatnánk meg.

jozsi98: A játékok iránti szenvedélyem és a munkám miatt is rengeteg játékot játszom, és sok év óta már leginkább a többszemélyes, online játékok kötnek le. Nagyon kevés kivételtől eltekintve, a legtöbb játék, amivel játszottam, véget ért 1-5 év után. A fejlesztők kiirták, hogy itt a vége, mivel nem volt elég bevételük, nem tudták tovább szponzorálni a fejlesztést, a szervert, az egyéb költségeket. Több is volt ezek között a játékok között, amire költöttem pénzt. Soha nem gondoltam rá, hogy a pénzemet "lenyúlták, ellopták" stb. Egyszerűen azért fizettem, hogy a játékot még jobban tudjam élvezni, én nem tekintettem erre úgy, mint valamiféle befektetésre, vagy egy tulajdonra, amit később másnak majd el tudok adni. Nemcsak kis cégekkel fordult ilyen elő: pl. a Blizzard (!!) is kivégezte a World of Warcraft kártyajátékot, valószínűleg a HS kedvéért. Volt olyan ismerős, aki a bejelentést előtti napon vásárolt kártyát 100e Ft értékében. Ráadásul ez az élet más területein is igy van, veszel egy terméket, szolgálatást, és a cég, akitől vetted, lehet hogy 1-2 év múlva már nem létezik.

Az is tény persze, hogy mi, a Beholder kicsit más filozófiát követünk. Számos játékunk hatalmas siker volt és még ma is az, viszont van olyan, ami nem volt sikeres, vagy sokévnyi siker után végül lecsengett. Ennek ellenére, a KGK levelezős játék kivételével minden játékunk megy a mai napig, fenntartjuk a Mágia Mestereit és az Ősök Városát is. Ezekkel nagyon kevés játékos játszik, a fenntartásuk veszteséges, de nekem megér annyit, hogy a játékosok tudják, a karakterük nem vész el, ez egyféle egyedülálló Beholder bizalom-garancia.

A HKK Online-t csak azért nem mi valósítottuk meg, mert erre sajnos nem volt kapacitásunk és szakemberünk sem. Viszont ott a kezdetektől egyértelmű volt, hogy a játékot nem mi üzemeltetjük, hanem egy külső cég. A játék főoldalán ki volt írva az üzemeltető cég, az összes levélben, üzenetben, fórumon, blogon ők kommunikáltak a játékosokkal, mi is leírtuk, hogy a játék tőlünk független, az oldalunkba sem volt a többi játék mellett beintegrálva. Ettől függetlenül, a játék megvalósítása szerintem zseniális volt, és utólag sajnálom, hogy nem beholderes játékként valósult meg, mert akkor valószínűleg még most is futna. A projekt nekem annyira fontos volt, és hajlandó lettem volna akár veszteségesen is tovább üzemeltetni a HKK név miatt, de mint kiderült, ez sajnos lehetetlen volt. Bár a leállása után sok hónappal végül a játék kódját megkaptuk, de az eredeti programozók és dokumentáció nélkül ezt képtelenek voltunk feltámasztani, bármennyire is szerettük volna.
 
Nincs összefüggés, más cég.
 
Az ellenfél körébe beleszólás olyan alapvető eleme a HKK-nak, ami nélkül egy teljesen más (tucat- ?) játék lenne. Ha ez tényleg limit nélkül bennemarad a mobil/online játékban, akkor azt úgy lehet szerintem megoldani, ha az ellenfélnek minden cselekvés után jeleznie kell, hogy nem kíván cselekedni, ami kicsit idegesítő. Alternatívaként lehet olyan is, hogy mondjuk egy cselekvés után az ellenfélnek X másodperce van bejelenteni a cselekvés szándékát, különben ismét én jövök (ez végül is a valóságban is így van). Én nem emlékszem, anno hogy volt a HKK Online-ban, de szerintem ez csak valamiféle sakkórás koncepcióban működhet visszaélések (vagy eszméletlenül hosszúra nyúló meccsek) nélkül. Ami viszont nem feltétlenül baj, mert azért az ellenfél lassú játéka vagy értelmetlenül hosszúnak tűnő pasziánszozása az igazi meccseken is gyakran szül bosszúságot. (Jól emlékszem, hogy volt is nemrég sakkórás verseny?)
Az, hogy a beleszólás lehetősége sok embert elriaszt, mert túl komplex, szerintem egy kicsit beképzelt gondolat. Bőven lehetnek, akiket pont ez vonzana mondjuk a HS-nal szemben. Az persze kérdés, hogy mennyi esély van a HS és társai mellett, de szerintem ez pont egy olyan markáns elütés lehetne a HS-tól, ami egyedivé tenné a mobil HKK-t. Mert ha valami, akkor a túlságosan HS-ná egyszerűsített HKK az tényleg az, amire nem sok igény lenne (arra ott a HS, ugye...).
Az alfa paklik amúgy elég jó kezdőpont lehetnek tényleg, mert egyszerűek, játékra készek, nagyjából balanszoltak egymással szemben, de a játék lényegi elemeit tartalmazzák.

Mondjuk nyilván ezek a kisebb kérdések, a lényegesebb a monetizálhatóság és az üzleti modell, amibe nyilván a kiadó/fejlesztő lát bele. Azt viszont én sem hiszem, hogy egy alapból fizetős játék nagy sikereket tudna elérni.
 
Örülök hogy reagáltál,hátha ezt is elolvasod.
Én azt javasolnám a Beholder ne kövessen el még egy akkora baklövést mint az Online HKK -val.Nem arra gondolok hogy a ti hibátok, hogy az online becsődölt hanem ami már mondtam hogy a HKK név annyira megbizhato márka volt hogy az emberek (köztük én is) számolatlanul tették bele a pénzt.Senki nem gondolta ,mert sehol nem volt leirva hogy NEM a Beho csinálja az Online-t ,hanem valami külső cég.
Ez kb olyan mintha valaki csinálna egy ONLINE NIKE céget és cipőket vehetnél kb annyiért mint a boltban ,ezután mindenkitől benyulnának 30-40-50 ezer ft-ot mondván hogy csődbe mentünk.....Aki igy elbukott 2-3 pár cipő árát az jogosan kérhetné számon hogy hol a pénzem? Ezért még egyszer kérem hogy nevezzétek meg az ONLINE HKK üzemeltetőit!
Ki vagy kik nyulták le a pénzünket?
Névvel címmel elérhetőséggel.
És miért nem történt meg ez eddig?


Még egyszer leírom azt is hogy a telefonos verzioért pénzt (legalábbis magyarjátékosoktol) ne is várjanak mert senki nem fog fizetni egy fillért se! (J.J. féle brés hasonlat)
 
Az új cég miért gondolja, hogy lehetne esélye a HS mellett, ha kvázi hasonló lenne(vagy nem?).

Az alfa-paklik is egyszerűek, azon a vonalon lehetne maradni.

Nem lehet,hogy a beleszólás sokakat "elriasztana",mert "gondolkodni kell"?...
 
*Egész pontosan, Augusztus 7.-én írtam nekik, a Behotól az e-mail pedig 15.-én jött.
 
Lenne egy kérdésem.
Lehet, hogy csak véletlen, de 2 nappal az előtt írtam a Blizzardnak egy e-mailt ezzel kapcsolatban (már, hogy élesszék fel a játékot), hogy megjött a hírlevél az új cégről aki készítene egy ilyen játékot mobilra.
Ők azok, és én vagyok ilyen marhazseniális, vagy ne keressek összefüggést ott ahol nincs?
 
Az új cég, aki a fejlesztés iránt érdeklődik is abban gondolkodik, hogy a játékot már a kezdetektől a nemzetközi közönséget is megcélozná vele.

A játékon lehet sokat egyszerűsíteni úgy, hogy HKK maradjon, ezen én már nagyon sokat gondolkodtam.

A leghúzosabb rész a beleszólás az ellenfél játékába, ezt nehéz megoldani jól, nem véletlenül maradt ki a HS-ből is, de erre is van ötletünk.
 
Éovábbra is kiállok amellett, hogy az online verzió a játék jövője.


Ez így lenne,de...Ezt nem így látják sokan, és általában olyanok nem, akik döntenek erről.

A táblás játékok felett eljárt az idő.


Ez ebben a formában így hülyeség, szerintem. Mindig is lesz egy fílingje ennek az egésznek, akár a sima társasoknak is.

Lehet van még 60-100 ember aki veszi, élvezi, mégis, a HKK ennél úgy érzem többre hivatott.


A BDV óta szvsz az eladások rekordokat döntögetnek, pörög a biznisz, miért lenne ez probléma, hogy csökken a célközönség?

Online messze sokkal több emberrel találkozhat az ember, paklikból is sokkal több fajta áll így össze, hisz 0-24ben meg lehet osztani az ötleteket, kidolgozni a koncepciót.


Szerintem ha lenne online,ott is a good-stuff lenne a top pakli, és egy idő után ott is "letisztulna a meta". Itt is megosztható 0-24 bármilyen ötlet.

Viszont magyarországi piacra egy ekkora játék egyszerűen nem való. Fel kell venni a kapcsolatot egy nagyobb céggel, és elintézni hogy a játék kijusson nemzetközi szintre.


Ez lehetetlen A HKK túl bonyolult. Lásd HS. Nem hiába van akkora piaca, mert egyszerű, mint az alfapakli, nincs beleszólásod az ellenfél körébe és azért valljuk be,annyira nem kell sokat gondolkozni...
 
A HKKonline-val nem feltétlenül a komplikáltság volt a baj. Ha jól emlékszem, tutorial is volt benne.
Inkább az, hogy nem voltak updatek, nem jöttek újítások.
Éovábbra is kiállok amellett, hogy az online verzió a játék jövője. A táblás játékok felett eljárt az idő. Lehet van még 60-100 ember aki veszi, élvezi, mégis, a HKK ennél úgy érzem többre hivatott. Online messze sokkal több emberrel találkozhat az ember, paklikból is sokkal több fajta áll így össze, hisz 0-24ben meg lehet osztani az ötleteket, kidolgozni a koncepciót.
Viszont magyarországi piacra egy ekkora játék egyszerűen nem való. Fel kell venni a kapcsolatot egy nagyobb céggel, és elintézni hogy a játék kijusson nemzetközi szintre. Máshogy ez nem megy.
Arról nem is beszélve, hogy jómagam sem szívesen áldoznék egy ilyenre, mert nem látom a garanciát rá hogy 5 év múlva is köztünk marad, és akkor huss a pénznek amit az ember beleölt.
Baromi kidolgozott és élvezhető, kár lenne ha veszendőbe menne csak azért, mert nincs elég játékos kis hazánkban.
 
A telefonos verzió mindenképp jóval egyszerűbb lenne, mint az offline. A korábbi online verzió egyik problémája talán pont az volt, hogy megpróbálta átültetni az összes szabályt, és emiatt sokan túl komplikáltnak tartották. A fejlesztőnek/üzemeltetőnek nem hozott elég bevételt (licenszdijat sem tudott nekünk fizetni) ezért állította le.

Elchicco = Sass Tamás, sok-sok éve egy top HKK játékos volt, de aztán a dolgok megváltoztak. Én nagyon remélem, hogy nem volt minden igaz, amit a vége felé a hkk berkekben mondtak róla, mert az nagyon szomorúl lett volna. Miután külföldre ment, a rendőrség még nálunk is kérdezősködött róla Mindenesetre én azt gondolom, hogy aki egyszer ennyire benne volt a játékban, a lelke mélyén sok szép emléket őriz róla, és még mindig nagy HKK-fan, erről tanúskodik az is, hogy a mai napig látogatja a fórumokat, kíváncsian, hogy mi történik a játékban. Írni mindig csak abszolút negatív dolgokat ír, de aki annak idején ismerte, tudta, élőben is ilyen volt, csak egy pszichológus tudná megmondani, miért ilyen.
 
Összefoglalva : ingyen jöhet bármi onlinehkk ,telefonos app (vagymiaz) .Fizetősen kár a gőzért ......
 
Sztem a mav monnyon le.
 
Tisztában vagyok a vonat/telekocsi árakkal Csak amikor azt mondtam,h nincs kapacitásom és pénzem diákként felmenni versenyre,akkor "meg lettem szólva"
 
Szerintem a HKK online-nak lehetne jövője, de nem lesz. A magyar piac túl kicsi ahhoz, hogy egy ennyire bonyolult szabályrendszerű játékot megérje leprogramozni és letesztelni. Ha nemzetközi piacra menne, angol nyelven, akkor már nagyobb lenne a potenciális felhasználók köre és nagyobb bevételre lehetne számítani, de akkor is ott a probléma, hogy ilyen bonyolult szabályrendszerrel elvesztené a játék a játékosait, mielőtt azok megtanulnának vele játszani. Ennek a kiküszöbölésére lehetne egy nagyon jól kitalált tutorial-t és/vagy egy lebutított szabályrendszert kitalálni. De ezt a kommentet teljesen feleselgesen írtam le, mert legnagyobb bánatomra sosem lesz belőle semmi. Nem kivitelezhető.
 
Csak akkor tudod kihozni nullára, ha nyersz.
BKV min 700 ft, de mivel a metróról már nem szállhatsz át a villamosra, 1400, ha mindent szabályt betartasz.
Nevezési díjjal együtt Pécsről egy verseny (Oszkárral 5000, ha nem akarsz 7 órát utazni) így 7-8000, és otthonról hoztad a kaját-üdítőt, s semmi másra nem költöttél közben.
 
A bp központúság meg nem gond,érthető, csak a versenyekre felutazást nem tudja mindenki megoldani,plusz a pesti "nagyágyuk" is főleg a közeli (fvár és kecsó) néznek le, messzebb kevesen merészkednek.


Mint ahogy fordítva se jönnek nagyon játszani, hacsak nincs az illetőnek valami egyéb dolga az adott helyen.

Néhány retúr vonatjegyár Budapestről, diákok nyugodtan felezzék:

Eger: min. 5450 Ft
Debrecen: min. 7900 Ft
Nyíregyháza: min. 8860 Ft
Pécs: min. 7900 Ft
Kaposvár: min. 7380 Ft (közvetlen járat versenykezdésre nincs, még busszal is húzós)
Szeged: min. 7410 Ft

És akkor versenynevezés, helyi közlekedés, kaja-pia még nincs benne az árban. Ki lehet számolni, hogy kb. milyen helyezéssel, nyereménnyel jön ki nullszaldósra a dolog - ha kijön egyáltalán.
 
Nem így gondolom Dév
Szimplàn, a demográfiai viszonyok miatt érthető,hogy ott több a játékos (mégis csak az ország 20%a él ott).
A bp központúság meg nem gond,érthető, csak a versenyekre felutazást nem tudja mindenki megoldani,plusz a pesti "nagyágyuk" is főleg a közeli (fvár és kecsó) néznek le, messzebb kevesen merészkednek. Vidéken meg a "Dungeon-hiány" miatt egyre kisebb az érdeklődés ez iránt a "rétegjáték" iránt
 
Néha úgy beszélsz a pestiekről, mintha az valami pusztítóan alpári dolog lenne, hogy valaki itt él.
 
A Hkk-online-t ott kellene elkezdeni,h lenne vmi youtube-csatorna, amit nem a blogosok üzemelnek. Lehetnének meccselemzések, pakli-kibeszélők, bàrmi, ami egy játékost bevonzana.

Az egész jàtékot másképp, hatékonyabban kellene reklámozni, mégha ez nagy pénzkiadás is...

Továbbá a vidéki helyszínekkel kellene vmit kezdeni,mert egyre jobban kihal a vidék és marad a bp-i "beltenyészet" :/
 
"ők nem fizetnek megint a Behónak (igen a pénzetek jó része licenszdíj formájában oda került)"

Wow, szóval, ha kölcsönadsz nekem egy ezrest én meg eliszom, akkor te az ezresedet a kocsárostól követelheted vissza???

Pont az oldhatná meg a "a nutellás brés" problémát, ha ezúttal a Beho csinálná, mert így tőle lehetne visszakövetelni.
 
Katu:
Ha én lemásolom a Harry Pottert, akkor író vagyok???

Kétlem. Mind a TF, mind a HKK egy másolat.
A TF töretlenségéről talán az aktív játékosok száma mindent elmond, anno amikor még én is toltam kb. 1000-en lehettünk (és ez egy nagyon enyhe becslés).

A HKK-ban ez azért nem annyira durván jelenik meg, mert fizikai megjelenése van, lassan retro, most fut, amíg csinálják az egyre erősebb lapokat, fog is (az hogy a versenyekkel mi lesz, más téma).

Dani79:
Ilyen tartalmas és értelmes hozzászólásra csak annyit tudok javasolni, hogy húzz vissza a barlangodba, kérd meg anyukádat, hogy főzzön banánt ebédre, azt osszad az észt a többi primitív tahónak.

Lehet osztani az észt (fórumokon könnyű eljátszani, hogy van is), ettől függetlenül egy mobilon játszható TCG/CCG megvalósítása nem egyszerű (tapasztalat) a különböző platformok közötti kompatibilitás hiányosságai miatt (nekünk pl. éppen most nem sikerült egy játék szerverein megoldani hogy az IOS-s, Androidos, Wins játékosok egymással játszhassanak, éppen a mikrotranzakciók miatt, és nem egy ember dolgozott rajta...)

Aztán ott van a célközönség: Már egyszer át lettek baszva, ők nem fizetnek megint a Behónak (igen a pénzetek jó része licenszdíj formájában oda került)

Plusz akad néhány (száz) hasonló játék, amivel versenyezni kellene.

Szóval tippre el sem készül (mint a TF-Online), vagy hasonló sorsra jut, mint a KGK meg az álomfogó.
 
Tudod ki van a nick mögött?...
 
Magyarország nem nagy piac ezért is dőlt be az álomfogó, és a Káosz galaktika, kártyajátékok.
próbálkozni mindég lehet itt nem az a gond hogy nem értenek a játékkészítéshez.

az onlyne hkk ne csak telefonon legyen elérhető.legyen pcn is és a steamen jó lenne elérhetővé tenni ami így sokk emberhez eltudna jutni. majd mi magyarok jol felpontozzuk és így vonzóbb lesz az embereknek.
 
Chiko(-nak) sok mindenben igazad van.... csak nem jol fogalmazod meg a kritikáidat... én tudom kivagy és hidd el tisztellek (anno játszottunk is egy Szegedi versenyen HKK-t ,persze jol elvertél.... utána olyan paklit akartam csinálni mint a tiéd volt).
A többieknek ha Elchiko (aki tudja ki van a nicknév mögött érti) ma játszana HKK-t benne lenne a topban ez tuti.Azota már nem két nemzetit nyert volna hanem vagy ötöt.(sztm)
És amugy (chikonak) miben nincs igaza ? miért maszturbálás ha megirja véleményét?

A HKKonline -rol,, ti talán elfelejtettétek azt a sok pénzt amit ráköltöttetek?Persze nem a Beho tette zsebre a pénzeteket ,de a Beho meg tudná nevezni azokat az embereket én szivesen rákérdeznék hogy öcsém aztán hol van a 30ezrem? add máá vissza ha meg nem sértelek!

Ezek után nem csoda ha a játékosok azt mondák majd:- mivan,, mobillal játszhato hkk na hagyjáá máá pénzt azt tuti nem költök rá.....(és nem is fog......)
 
Ne ide járj maszturbálni,köszi.
 
Örvendetes, hogy a 20 fórumozónak mindössze 10%-a csökött.

Zsírdrakula és meglepő módon mégvalaki aki talán ért is kicsit (egy db) játékhoz.

Nyugodtan le lehet ugatni valakit, aki 5 éve a játékiparban dolgozik, de nem érdemes, persze 60-as IQ-val meg fogják tenni...

Jósolgathatsz hülyeségeket, de a tények elég kemény dolgok.

Ugye-ugye, Álomfosó, Káosz Galaktika kártya.
 
Én meg jól megjósolom, hogy esni fog. Aztán kitartóan mondogatom, és lám csak, előbb-utóbb esik is majd. Ekkor szélesen elvigyorodok, és kijelentem, hogy próféta vagyok, mert hát ugye én előre megmondtam.

Ilyen prófétákkal tele a padlás.

Nem az online verzió messze nem volt tökéletes, de betöltött egy rést a lámpa elleni pasziánsz és a versenyjáték között. Ez sokaknak hiányzik, és ha sikerül feltámasztani a felületet, amíg csak létezni fog az a bizonyos szakadék, lesz olyan is, aki játszani fog vele.

...és semmi nem tart örökké. Ezt én most nyilvánosan megjósoltam...
 
Kedves Csikó!

Nem látom, nem kérdezem meg. Megteheted.

De ha más nem, akkor már csak a HKK hosszú élete ami rád cáfol.
 
Természetesen én könnyen beszélek, persze megteszem.

Totál döglött ötlet.

Ha bárkit érdekel miért (és annyira csökött, hogy magától nem látja), lesz szíves nem megkérdezni, úgyse fogja megérteni/felfogni...

 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.