Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
A pillanat képe
Isteni megtestesülés
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A minden vonzó és dícséretes címet egyszerre birtokló kalandozó-istenségnek vagy az ősi legendák megelevenedésének lenni nem egyszerű. Hosszú évtizedekig tartó sikeres kalandozóéleten keresztül vezet az út a csúcs felé...
Nézz szét a galériában!
Beholder Webbolt- Ünnepi munkarend 2020.08.15. - 08.23.
Eldüen - új HKK blog
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó - 2020. augusztus 14-16.
HKK Legendás cél
Nyári akció! - 2020.07.30. - 2020.08.17.

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - Hatalom Kártyái - HKK junior
Termékismertető - Hatalom Kártyái - 11. kiadás

A lista folytatása...
Eldüen - új HKK blog (22)
Beholder Webbolt- Ünnepi munkarend 2020.08.15. - 08.23. (2)
HKK kérdés? (45252)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28293)
[HKK Piac] Eladó lapok (141516)
Lapötletek (64399)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Én is részt akarok venni a tesztelésben !!!
 
Hú! Alig várom, hogy kipróbáljam, Mondocon óta várom, hogy valami Online dologgal is lehessen játszani, tekintve, hogy élőben ez nem sikerül. Szóval, ha lehet még jelentkezni, akkor én is szívesen kipróbálnám!

Üdv: Pala
 
Juhú, jelentkeztem én is...
 
Jelentkeztem én is, bár nem játszottam az indulásától kezdve az online-on, remélem ez nem kizáró ok, az újraindulást követően már biztosan fogok.
 
Természeten jelentkeztem is és örömmel iszom szavaid miszerint figyeltek minket
A bétateszt alatt oda-vissza kapcsolatra is lehetőség lesz? Úgy értem lesz s fórumnál gyorsabb lehetőség az ötletek kivesézésére?
 
Akkor engem lehet érdekelne,bár decembertől korlátozódni fog az időm (vizsgaidőszak lesz sajnos). De mivel a HkkO-t kb. az elejétől kezdve játszom,és anno 2000-2005ig,majd most is újra játszom,így talán nem lennék "elveszett" annyira
 
szia! igen, elég illetve valószínű, hogy pl. hétvégére szervezzük a verseny tesztet, amikor megadott időpontban kéne majd ráérni. mindeképpen egyeztetünk majd tesztelőinkkel.
 
Szia!

Egy kérdés: mennyi idő "szükséges ahhoz",hogy valaki béta-tesztelő legyen? Napi 1-1,5 óra elég?
 
@Tyberius Nekem nem volt tudomásom az általad leírt dologról (mit ígért Matyee). Köszi az infót! A csütörtöki megbeszélésünkre ezt is felírom a témák közé.

Gondolom megértitek, hogy nem célunk teljesíteni Matyee ígéreteit. Ez egy új csapat, aki titeket is meghallgatva, saját elképzeléseit megvalósítva nyitja majd meg újra a játékot.

Olvasunk benneteket, figyelünk rátok!

Nyílt bétateszt még nincs tervben, de a hamarosan induló zárt bétatesztre lehet jelentkezni a support@hkkonline.hu címen. (Ezen új, béta accountokkal tudtok majd tesztelni.) Megköszönném, ha pár sorban bemutatkoznátok a jelentkezésben (játszottatok-e a hkko-val, a hkk-val stb.).
 
Ha egyszer eljutunk Jeruzsalembe, posztolunk nektek 1 kepet
Csak ne robbantgatnanak meg lonenek folyton
 
Tudtam, hogy lecsap rá valaki...:P
 
Lapra tehető lapnál az nem megoldás, hogy ha maga a rátett lap a célpont, akkor megtörténik a hatás. Ha pedig az a lap amire rátették, kerülne ki a játékból akkor választhatsz a rátett lap(ok)nak egy másik célpontot, ha ilyen nincs, akkor visszaveheted a kezedbe.
 
Nem hiszem, hogy jelen esetben azok írnák és javítanák a programkódot, akik a hosszútávú döntésekről döntenek. Szerintem épp oly fontos, hogy kitűzzék a hosszútávú irányt, aminek a kérdésem is részét képzik. Mert azt, hogy hosszútávon lesz-e elég játékos, hogy izgalmas marad-e a játék az épp oly fontos, mint az, hogy mikor indul a játék. Most, az újraindulás előtt kell szerintem kijelölnie a tulajnak az irányt, és nem vaktában kiadni lapokat.
 
Na de melyik Makó? az idősebb vagy a kicsi? :P
 
Valóban hamari még a kérdése, bár azért el lehet rajta gondolkodni játékosként. Én speciel látok fantáziát abban, hogy a lapra tehető lapok megmaradjanak. Illetve ha valahogy a szakértelmekbe életet lehetne lehelni, akkor online lehetne jövőjük. Asszem blogon olvastam ötleteket a szakértelmekkel kapcsolatban, hogy a szablapokhoz hasonlóan nem lehetne őket lőni, vagy valami ilyesmi...
Galetkik-torzszülöttek (amik ugye szörnyek)-testrészek szintén jó lenne őket átkonvertálni idővel. Vagy tudja fene...
 
Sztem ilyen kérdéseket kb fél-1 év múlva érdemes feltenni. Egyenlőre oly messze vagyunk ettől mint Makó Jeruzsálemtől.
 
Bocsi a tripla posztért, de eszembe jutott még egy problémakörkérdés, amiről érdekelne a fejlesztők véleménye.

Ha az ember követi a papír alapú játékot, és olvasgat fórumot, akkor sok helyen azt olvashatja, teszem hozzá valamennyire jogosan, hogy általánosságban a lapra tehető lapok ideje lejárt. Persze vannak kivételek, de többségében az ilyen lapok és koncepciók már eltűntek a sűlyesztőbe. Érdekelne, hogy miként gondolkodnak ezekről a lapokról az online tekintetében? Szeretnék-e, hogy a KF-es tárgyak, lapra tehető bűbájok hosszú távon is versenyerősek legyenek? (Valamennyire az épületek is ide tartoznak, hisz kell hozzájuk építő.)

Lesznek-e szakértelmek a játékban? Ugye a papír alapúból most vonják majd ki őket szépen lassan. De szerintem az onlinéban még gyökeret verhetnélnek, ha megkapnák a megfelelő újragondolást, támogatást a fejlesztőktől. Ha sikerülne kordában tartani a játék gyorsaságát, hogy több körösek legyenek a frodulók, akkor jók lehetnének.

Mi a helyzet a helysznekkel? Illetve lesznek-e majd kereshető lapok? (pl.:kurz)

Galetkik, testrészek, torzszülöttek? Megjelennek-e kalandozóként, vagy más lapként? (Személy szerint soha nem rajongtam értük.)

Tervezitek-e, hogy a végzeturak helyett a megszokott kalandozó alfajokat erősítsétek majd, ha eljut odáig a játék?
 
Küldtem egy 10-20 kérdésből álló listát. A többségét már pedzegettem itt a fórumon, de hátha most egy-kettőre kapunk választ.
 
Szuper! Csak így tovább blog
 
Hamarosan (tudom, hogy mindenkinek ez a kedvenc szava) megjelenik egy interjú a blogon Lily-vel, amiben remélhetőleg sok mindenre fény fog majd derülni a játékkal kapcsolatban. Ha bármi kérdésetek van, tegyétek fel ide és ami többeket érdekelhet, azt megkérdezem Lilytől és a blogon megtaláljátok majd rá a választ. Ha nem akartok nagyon spammelni, mert óránként új kérdés jut eszetekbe, jöhet nekem is privátba. Magam részéről úgy 15 kérdést írtam össze eddig, de biztosan tudtok olyat kérdezni, ami nekem nem jutott eszembe.
 
Hm... Első két kérdést kb ki is lőném, mivel 2003 és az online indulása között nem nagyon követtem a HKK-t, csak haverral kinyomtatott lapokon mókáztunk, de nem követtük a divatkoncepciókat.

Amennyire utána néztem, sok koncepció szabálylapokhoz és követőkhöz kapcsolódik. Mivel elég fos szabálylapok kerültek be (tisztelet a kivételeknek, bár a Lassan járj kicsit elsietettnek tűnt és az erdő se a legjobb döntés volt, de ezek legalább használhatóak, korlátozás még, illetve a bőség zavara a rúnázáshoz), így azon lehetne változtatni, pl. néhányat fel lehetne javítani a meglévők közül (manaforrás), de inkább újak jöhetnének, csak ne sok egyszerre.

Követők más kérdés, piszkosul át kéne gondolni, hogy mi jöjjön, illetve lehet egy olyan opció (ha esetleg majd a fejlesztők gondolkodnak a jelenlegi gyémántos lapok megreformálásában), hogy a követők és a szabálylapok kikerülnének a bontásból (kivéve egy-két extrém erős példányt, bár tudja fene) és helyette gyémántért lehetne őket bérelni, mint a rúnát eddig. A jelenlegi gyémántos lapokat pedig ritka/gyak-ngy kategóriák szerint bevágnám egy független kis kiegészítőbe. Ezzel is szélesedne a koncepció köre, és ha már úgy is át lenne szabva a rendszer, akkor nem lenne nagyon nagy érvágás senkinek. Vagy valami küldetésrendszer mindenkinek, amiből ha egyes feladatokat sikeresen teljesít a játékos kap egy X lapot tartalmazó kieget, amiben az egykori gyémántos lapok vannak.

Ami egyensúlyt vinne kicsit a jelenlegi online metába az a Bufa kódexe, illetve a fókuszált mágia és a destabb valamiféle szerelemgyereke. Jöhetne pár antiblokk lap gy-ngyben, és ezzel párhuzamosan jöhetne egy rahedli rhatt és blokkolós lap, amitől sokan hánynak ugyan, de leginkább a 30 laposon elszenvedett szívások miatt. Apropó 30 lapos game korlátozása az első 10-15 szintre, felette már nem lehetne ilyen paklival játékot nyitni, vagy 30 lapos játékba belépni.

Az asztalról kánterelő lapokat (az antimágia kikerülése miatt) hanyagolnám, legalábbis, amíg nincs egy fókuszált mágia szintű ellenlap a játékban, illetve megtartanám a jelenlegi sebességet.

Koncepciók régről, csak a kiváncsiság kedvéért: mentor (ezzel együtt az áldozás mint IK), szerintem be lehet próbálni a pszí-paklit is, pont volt valahol szó róla, hogy abban az időben, amikor összesen volt 2-4 kánter még brutális volt, de a mai világban már lehet csak egy szerencsés érdekesség lenne. Egyébként sok-sok különböző épületes, tárgyas, bűbáj koncepció (pl villám tárgyak), pakliégető (motyogók).

Akár csak online laptervezéssel, de a ganüidek kaphatnának erősítést, a varkaudarok-orkok szintén, quwargoktól is hiányzik egy-két lap. Goblinokat lehetne tovább fejleszteni. Kalandozók, sárkányok, őshangyák, mint új faj, trogloditák, fattyak, esetleg éjfattyak, bár azok most kaptak rendesen erősítést, egész használhatóak. Az egykori használhatóbb galetkik jöhetnének kalandozókként, illetve egyes testrészek kf-es tárgyként, normál tárgyként akár vagy bűbáj lényreként.

A három lap, amit betennék (bár egyik azért kaphatna ráncfelvarrást): majd legközelebb, sárkány kincse és valamelyik ebből a három kánterből (célpontválasztás - erősen ráncfelvarva, morgan gyásza, a gyík lesújt), de jöhetne gyógyítás fájdalma (új), zarknod szablapok stb...

3 kiábrándító lapot nem tudnék mondani, kurva sok a felesleges lap, amik helyett jobb és érdekesebb lapok jöhetnének.

Csomagtípusok: mivel van egy elgondolásom a reward rendszerről, ami szintlépésekért stb járna, így lenne egy max 5 lapos jutalom csomag a teljes lapkészletből (megvásárolható, minusz esestleges gyémán, ezüst), amik más keretet kapnának és az így szerzett lapokkal nem lehet kereskedni, ezt egy megkülönböztető keret jelezné. A 10 lapos kiscsomag felesleges (pl versenyen kiválthatná ezt egy választható zén), a kiegészítők maradnának ahogy eddig, azokkal nem volt gond, az alappakliból meg maradhatna a két nagyobb csomag. A normális nagyközönséges újrainduláskor én mindenképp egy újraszabott Alappakliban gondolkodnék, kigyomlálva belőle az első alappakli sallangjait, helyettük életképesebb lapokkal, mondjuk a kétharmada maradhatna a régi, a többi új lap.

Etnikumok - nem a kedvencek, hanem amik kaphatnának erősítést még: vámpír, vérfarkas, varkaudar, sárkányok akármikor (ők mondjuk kedvenc, de vegyes szín), ganüidek, őshangyák, úgy összességében a kalandozók, de speciel a gnómok, thargodannok.
 
Ha esetleg belecsúsznék ebbe a kategóriába bármiért, benne lennék.

Wolf
 
Szerintem még egyszer nem adnák ki a kezükből, valószínűleg csak a programozáshoz vettek igénybe külső segítséget, miután nem volt kapacitásuk felépíteni a dolgot. De ez puszta fikció.
A zárt béta tagjaira én is igen kíváncsi lennék. Nem adná magát a dolog, hogy a régi játékosok a rangjuk alapján kapjanak egy e-mailt, hogy tudják-e vállalni kellő intenzitással? Korrektnek gondolnám, hisz aki ott a top X-ben volt, az már játszott vele annyit, és élvezte annyira, hogy érdekelje a játék újjászületése. Nem beszélve arról, hogy mennyi építő jellegű hozzászólása lehetne...
 
Ameddig csendesek a fejlesztők, mit szólnátok egy kis magánjellegű szavazáshoz? Nézzük meg, a fórum olvasói milyen jellegű irányt tartana jónak az online-ban. Minden kérdésnél ügyeljetek arra, hogy jelenleg milyen lapkészlete van a játéknak, hogy hol tart jelenleg a játék.

Szerintetek melyik az a három koncepció aminek minél hamarabb meg kellene jelennie versenyerősen a játékban?

Mely az a három koncepció, ami az asztali formájában csak visszavetné az online játékot?

Ha azonnal betehetnél három lapot az online-ba, akkor mely három lap lenne az?

Mely három lapot tartod a legkiábrándítóbbnak az online-ban?

Szerinted átlagosan mennyi körig kellene tartani egy-egy online meccsnek, hogy a játék ne legyen túl gyors, és ne legyen túl vontatott se?

Mely három szabálytkulcsszót kellene kihagyni majd a játékból?

Milyen, mekkora csomagtípusok lennének ideálisak a játékban?

Mely lenne istenenként a 2-2 kedvenc etnikumod? (+vegyes etnikum)

Szerinted milyen az ideális UR lap? Versenyerős, vagy inkább csak gyűjtői érdekesség?

Szerinted milyen mennyiségű UR-t kellene egy-egy adagból kiosztani? Szerinted jó-e, hogy hetente egy verseny van, amin lehet nyerni?
 
A béta fázisos nagy közönséges újranyitás szerintem sem jó ötlet. Egyszerűen nem lehet egy játékost sem elveszíteni azzal, hogy nem kész a játék. Egy nagyobb körű bétához kell már egy stabil alap, és némi újdonság is. Hogy aki visszatér, vagy benéz azt lássa, hogy húú, ez ne mis rossz, itt elindult valami.

Megértem a fejlesztők hozzáállását, hogy elsőként a régit akarják stabillá tenni. Mert ez az első lépés. Én bízom benne, hogy a fejlesztők között van olyan, aki játszott vele, és rá tud mutatni a bugokra.

Viszont akkor jó lenne tudni, hogyan is áll a helyzet, ki a tulaj, miylen jogai vannak a Behónak. Akár azt is, hogy kik most a legbelső tesztelők, miként lettek beválasztva.

Ami fontos, hogy most lelkesek az emberek. És bizony, ezt most meg kell ragadni. Mert ha most leül a hangulat, akkor már legközelebb biztos kevesebben lángolnak fel újra. Most még nem tudunk tesztelni, rendben. Nincsenek még konkrét új fejlesztések, ez is rendben. De kell valami, amin a várakozók pörgethetik az agyuk. Ezért javasoltam laptervező pályázatot. Ezért lenne jó csak egy olyan hivatalos poszt, ami arra reagál, hogy mi az, amivel egyetért a tulajkiadó, mi az, mait már ötletként is elvet jelenleg. Mi az, amit mindenképp szeretnének, és lehetne részletesen is pörögni rajta, hogy maikor az lesz, hogy jöhet az újítás, már legyen mivel dolgozni, sőt akár legyen kész ötlet, mait már csak leprogramozni kell.

Kérném a fejlesztőket, használjuk ki a lelkesedést, mert ha leül, akkor biztost játékost bukik ez a jó játék.
 

No komment
 
Emlékszem az első online indulásakor a béta zárása és a tényleges indulás között eltelt kb 3-4 hónap és hasonló felirat virított ott is az oldalon.
Egyébként addig nem élesíteném a nagyközönség felé (új játékosok felé) a game-et, amíg a szükséges változtatások el nem készülnek és ezt az indulást összekötném egy új lapokat tartalmazó kiegészítő, vagy új alappakli megjelenésével.
Ezért lenne jó tudni pontosan, hogy a fejlesztőcsapatnak mik az alapvető elképzelései a játék financiális részéről, a kezdők jutalmazására tett javaslatainkról stb... Pl a versenyek átszervezése ezekhez képest egy eléggé sokadlagos változtatás lenne. Ha meg is nyitnák a játékot sokan egyből nem fektetnének bele kreditet, mert várakozás lenne a jövőbeni változtatásokra.
Amikor egy évvel ezelőtt felmerült a játék továbbadása Matyee részéről, mindenki pontosan ebben kezdett reménykedni, hogy aki átveszi az alapjaiban változtatja meg a financiális részt, mert az volt az egyik legrosszabb része.
Viszont ha megnyitnák a régi játékosoknak mondjuk egy alapos bugjavítás nélkül és minden változatlan maradna, akkor 1-2 hét és ismért lecsökken az érdeklődés, mert hamar elmúlna a nosztalgia faktor. Tehát én abban gondolkodnék, hogy ha meg is nyitják a játékot a régi játékosoknak, akkor előtte egy bugfix nem ártana, amit nem tudnak jelenleg javítani azok a lapok meg maradhatnának a játékosok birtokában, csak épp nem lehetne pakliba tenni őket, illetve a frissen bontott versenyek lapkészletéből ki kéne szedni őket...
Egy stabil, de változatlan állapotban történő visszaadás nem hozna játékosállománybeli növekedést, mert a többség inkább kivár, amíg valami "használhatót" nem kap, akik meg beszállnak, azok se fognak költeni, pontosan a kivárás miatt.

@Lily-hkko: egy évvel ezelőtt Matyee (az akkori fejlesztő) azt ígérte, hogy van kb 50 lapja programozás alatt (2 db zénes kiegészítőnek és 2 ezüst kiegészítőnek - 2*10 új lap és 2*15 úja lap), amit még a kiszállása előtt kívánt volna a nagyközönség elé tenni, de erre nem került sor. Van e ezekről a lapokról valami tudomásotok, megvannak e nektek. Illetve ha megvannak, akkor pl. a tesztelést lehetne többet között ezekkel a lapokkal kezdeni akár...
 
Pihentetőül.....

Mivé változik a jegyellenőr ha megcsókolja a hercegnő?
Békávé.......
 
hamarosan (határozószó)


1. Rövid idő múlva a jelen pillanattól, vagy egy ismert időponttól számolva.

Az ember bízik abban, hogy hamarosan jobb lesz a helyzet. Ez a gyerek hamarosan felnő, és jön a kamaszkor. Hamarosan felszáll a repülőgép, az utas már a repülőtéren van.


2. Rövid idő alatt; kevés idő felhasználásával; meglehetősen gyorsan.

A kép a vázlatok után már hamarosan elkészül. Az anya hamarosan visszajön a boltból.


Eredet [hamarosan < hamar + -os (melléknévképző) + -an (határozórag)]


 
http://hkkonline.hu

hamarosan...
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.