Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Mi a véleményed a HKK-ban megjelenő "Easter egg"-ekről? (Olyan utalások, amelyek kimutatnak a játék keretei közül, mint pl. Hálószövő Péter vagy Dv'getta robajkeltő.)

1.) Imádom ezeket, legyen még több!
2.) Kedvelem őket, ez a mennyiség jó, amennyivel az utóbbi 1-2 évben operáltok.
3.) Nem rosszak, de azért kicsit kevesebb kéne.
4.) Nem szeretem ezeket, rontják a fantasy hangulatot, hagyjátok el teljesen.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Látomások május 18.
HKK - Zén Legendái: A múlt hangjai március 23.
A pillanat képe
Egy pár krakoch csizma
(Ősök Városa varázstárgy)
Küldd el képeslapként!
A krakoch csizma egy vibráló energiából készült lábbeli - nem valószínű, hogy sokan hordanak ilyet. Megszerzése gyakorlatilag lehetetlen, hiszen egy olyan teremtmény holttestén vezet át hozzá az út, amely immúnis mindenre, vagyis gyakorlatilag sebezhetetlen.
Nézz szét a galériában!
51. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2019.06.22. PROGRAMJA
Élőholt Invázió - Beharangozó
Páros verseny 2019.05.18. – Versenybeszámoló
Látomások - lapelemzés
Élőholt invázió bemutató – 1. rész

A lista folytatása...
HKK versenyszervezőknek
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Látomások
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: A múlt hangjai
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Elemi erők

A lista folytatása...
Kombók a HKK-ban (5922)
Lapötletek (64093)
[HKK Piac] UR lapok (10446)
Élőholt invázió bemutató – 1. rész (113)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6584)
HKK online, TF online, Argum City (43)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Óvd jól

0vp
sheran,azonnali

Nem lehet rá reagálni!
Célpont játékos gyógyul 5ÉP-t.
A következő sebzés ami téged ér 0-ra csökken.

Óvd jól.. óvd jó.. óv jó.. hodor..
 
A balszerencse áradása

1vp bufa azonnali

Idézési költségét helyettesítheted azzal, hogy 2 lapot a kezedből visszakeversz a paklidba. Ellenfelednek el kell dobnia 2 véletlenszerűen választott lapot most vagy következő előkészítő fázisába 1 általa és 1 általad választott lapot a semmibe.
 
A védőosztag feltámadása

2 Zsz

Tharr általános

védekezés, pentagram +1

Rakj két 2/4-es horgony, őrző képességű megegyező fajú és színű kalandozó jelzőt a tartalékodba vagy az örposztodba aktívan (vegyesen is). Amíg az örposztodban van, csak őt támadhatják. Direkt sebző harci képességekre immunis. Nem cserélhet gazdát.
 
A szerencse áradása

1VP

Bufa azonnali

1Idézési költségét helyettesítheted azzal, hogy 2 lapot a kezedből visszakeversz a paklidba. Húzz 2 lapot azonnal, vagy a következő húzás fázisban. Ha 4-nél több lappal kezdted a játékot, vagy Semleges csatamezőt használsz, nem játszhatod ki.

"Jó, akkor..."
 
1vp 1 zsz Rhatt főpapja
kalandozó ember
KF szárny

Blokkolás: 2
Ha ellenfeled max. vp-je kevesebb, mint 16: +1 Vp rá reagálni vagy rezisztenciát kap.
K, ha blokkolsz, húzhatsz egy lapot vagy kapsz 1 Vp-t (első körben nem kaphatsz vp-t)

1/4

A főpapok mindig tudják, mi kell a híveknek.



2vp 1 zsz Rhatt tanítása
Rhatt általános
+2 Vp rá reagálni

Kijátszásakor, ha ellenfeled max Vp-je kevesebb, mint 18, húzz 3 lapot VAGY ellenfeled eldob 2 véletlenszerűen választott lapot VAGY kapsz 3 vp-t és célpont játékos max VP-je csökken 2-vel.
Áramlás: tégy 1 Rhatt ministráns lapot a tartalékodba.
 
nekem tetszik, de nincs olyan passzívan játékba jövő épület ahol problémát okozna hogy aktívan jön nálad?
 
Az átalakulás kora (új)
szabálylap

Az ellenfél lényeit szörnynek, a te lényeidet pedig kalandozónak kell tekinteni minden szempontból.
Ha valaki egy szörnyből X "szk"-t nyer ki, ehelyett kaphat X Vp-t (kivéve az 1. körben), vagy egy lényére tehet 1 izomjelzőt (több "szk" kinyerésekor akár vegyesen is).
 
(Legalább leteszteltem a fórummotort... és fainul működik.)
 
1 nekron Az eltörpülés tornya 5.0 (bocsi a nyilvános evolúcióért)
építmény Tharr
óriás, torony

'repül'

Húzz egy lapot.
Építményeidet (már ezt a lapot is) lényre is kijátszhatod, mintha KF tárgyat játszanál ki (a lénynek nem kell tudnia KF-elni), és ilyenkor az idézési költségét szörnykomponensből vagy vegyesen is fizetheted.
Ha a rátett építmény strukturális pontja nem kisebb mint a hordozó alap Ép-je, akkor a lény azonnal a gyűjtőbe kerül, és a rátett építmény aktívan játékba kerül az oldaladon.

2 SP
 
4 nekron Eltörpülés
általános +2 reakciódrágítás Tharr

Építményeidet lényre is kijátszhatod, mintha KF tárgyat játszanál ki (a lénynek nem kell tudnia KF-elni), és ilyenkor az idézési költségét szörnykomponensből vagy vegyesen is fizetheted.
Ha a hordozó nem óriás, és a rátett építmény strukturális pontja nem kisebb mint az alap Ép-je, akkor a lény azonnal a gyűjtőbe kerül.
Ilyenkor a rátett építmény aktívan játékba kerül az oldaladon.
 
Nee Buntch

0vp
Fairlight, vízió,reakció, azonnali

Anti-semlegesítés:0
Megakadályoz egy sebző forrást és gyógyulsz 2ÉP-t.
Ha a paklidból a gyűjtőbe kerülne a kezedbe veheted.
Ha a gyűjtőből sikeresen kijátszottad tedd a semmibe.

"Mondtam, hogy ne bánts és nem hallgattál rám. Most viseld a következményeit.."
 
No mud war u (Nomád varjú)

1zsz

Raia, szörny, repül, horgony, csont,ősmágia
1/3
Feltámad.
Kijátszásakor kapsz annyi VP-t ahány fehér holló van a kiegészítő paklidban (de max 2.-t).
Hátrány: Nem lehet feláldozni és körönként csak egy No mud war u-t játszhatsz ki.

A halála csak hasznot hoz számunkra, de nem ölhetjük meg. Most mitévők legyünk Zén?
 
Xenó irányító

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot VAGY ellenfeled minden nem chara-din xenója ill. minden xenója, ami a xenón kívül más altípussal is rendelkezik, passzívan a tartalékodba kerül.


Idéző vámpír

2 VP 2/3 leah szörny/vámpír „szárnyak” „élőholt”

Láthatatlan.
Ha sebzést okoz: kapsz egy X/X-es vámpír jelzőt (leah szörny/vámpír „élőholt”). X annyi, amennyit sebzett.
K áldozd fel egy vámpírod: megakadályoz egy gyógyító, vagy sebző forrást.


Sonaht

3 VP (4)/4 chara-din szörny/káoszszellem

Kompenzáció: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját, vagy ha nincs lapja játékban akkor el kell dobnia egy lapot.
Kijátszásakor minden játékosnak fel kell áldoznia a nem chara-din permanenseinek felét (lefelé kerekítve).


Kumulatív fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S keverj vissza egy chara-din fattyat a gyűjtődből a pakliba: húzz egy lapot és mutasd meg, ha ugyanolyan nevű lapot húztál, mint amilyet visszakevertél, akkor húzz még egy lapot.
E áldozd fel 2 azonos nevű lényed: megakadályoz egy lapot.


Fatty lord (új)

2 VP 2/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
P 1 ZSZ: kapsz egy másik Fatty lordot (mindenképpen passzívan) VAGY a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Sötét földet.
 
Sh'eerba Tess

0vp
bűbáj, vízió, Leah

Kijátszthatod közvetlenül az ellenfél húzás fázisa után is.
Minden ellenfeled, minden gyűjtőbe kerülő lapja a te gyűjtődbe kerül.

Én mondtam, hogy sírba tesz!


A neve Easter eggnek is jó, mert sírba tesz.
 
Repetitio est mater studiorum

1vp 1zsz
áltaános,vízió,Leah

Anti-semlegesítés: 1
Keress ki a paklidból egy vízió lapot és ebben a körben egyszer ingyen kijátszhatod, majd még egyszer kijátszhatod ebben a körben de csak az idézési költségének kifizetésével.
Hátrány: Ha a kikeresett Víziót nem játszottad ki legalább kétszer ebben a körben akkor a kör végén tedd a semmibe.

Ismétlés a tudás anyja, mágia ismétlés a tudás k..va anyja.!





Amúgy pont itt az ideje, hogy létezzen az anti semlegeítés ugyanolyan szabályokkal mint az antimágia.
 
Refluxálás

1 VP chara-din azonnali/reakció [+2]

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy lapot (kivéve Refluxálást).
Kapsz annyi VP-t és húzz feleannyi lapot, ahány lap lett kijátszva a reakciósorban ennek a lapnak a kijátszása előtt.


Ostromvezér

1 VP 2/1 tharr szörny/ember „KF”

Kijátszásakor előkereshetsz, vagy a gyűjtődből visszavehetsz egy Ostromot a kezedbe.
Ellenfeled nem kereshet elő lapot és nem kaphat VP-t az előkészítő fázison kívül.
Büntetés: 3 ÉP.


Faltörő kos

1 ZSZ tharr tárgy

Kompenzáció: előkereshetsz egy tharr bűbájt a paklidból.
Kijátszásakor minden játékos eldob minden lapot a kezéből, majd húznak annyi lapot, amennyit eldobtak (ezt a húzást forrás/szabálylap nem tilthatja le).
S: célpont lény láthatatlan lesz a kör végéig.


Ostromtorony (új)

2 ZSZ 4SP tharr építmény/torony

Lényeid támadhatják ellenfeled tartalékban lévő lényeit és épületeit (aktív lények ilyenkor visszaütnek).
K: minden játékos húz egy lapot, majd eldob egy lapot.
1 VP dobd a kezedből a semmibe: előkereshetsz egy Ostromot a paklidból.


Torbacsil

1 ZSZ tharr tárgy

Ha ellenfeled bármilyen módon lapot húz: +1 lapot kell húznia, de a húzás után el kell dobnia egy lapot a semmibe.
S 1 ZSZ: célpont nem lény lap a gyűjtőbe kerül.
 
Harmadik kéz
1 zan 1 nekron
Tharr tárgy, KF
horgony
Ha moára teszed, -1 nekron
Kijátszása után a lény kap +2/+2-at és aktivizálódik
Amíg játékban van az ellenfél az előkészítő fázisában 1-el kevesebb vp-t kap, melyet te azonnal megkapsz.




Moa torpedónaszád
3 zan, 2 nekron
Tharr, építmény, moa
6 struktúrális pont,
horgony, ősmágia

Ha áldoztál Moa torpedót a kijátszási költségébe, akkor tegyél játékba annyi Moa torpedót amennyit áldoztál.
Moa torpedóid képessége nem kerül vp-be és nincs időleges hatása.
S: kapsz egy Moa torpedót





Moa chronomancer
1 vp 1 nekron,
Tharr, szörny, moa
1/2
ősmágia

Kijátszhatod egyből azután, hogy sérülést szenvedtél. Gyógyulsz annyit amennyit sérültél.
K: gyógyulsz 1-et és a következő téged ért sebzes 1-el csökken.

Az idő minden sebet begyógyít, pláne ha meg nem történtté teszi.






Xaru'ba a mérnökzseni
1 vp 1 zan 1 nekron
Tharr, szörny, moa
0/4
Repül, anti-mágia 1

2 építőnek számít.
Képes egyszerre 2 épület építésére, viszont akkor csak 1 építőnek számít mindkettőbe.
Hátrány: ha egy körben építkezik, nem lehet újra aktiválni, kivétel ha feláldozod az egyik épületet amit épít.





Was' teriku a szemétgyűjtő
2 zan
Tharr, szörny, moa
2/2 (mágikus védelem)
Repül, anti-mágia 1

Kijátszása után dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe. Ha volt köztük tárgy, tedd játékba, mintha most játszottad volna ki.
Moáid idézési költségét fizetheted úgy is, hogy a nekront a semmi helyett a gyűjtőbe dobod.

Ami az egyiknek szemét...






Rak' nosh technomancer
2 zan 1 nekron
Tharr, szörny, moa
1/3
repül, ősmágia, pentagram

Kijàtszása után dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
S: tegyél át 1 tárgyat egy gyűjtőből a semmibe, ezután kapsz egy 0/1-es moa gépszörny jelzőt, mely megkapja a semmibe rakott tárgy képességét.
(Ha kf-es tárgyat semmiztél, a gépszörny fogja viselni)




Gash'nakar a genetikus
1 mana 1 zan 1 nekron
Tharr, szörny, moa
1/2 (mágikus védelem)
repül, háló, anti-mágia 1

Kijátszása után nézd meg az ellenfeled kezét, majd válassz egy ott található ikont. (Villám, tűz, hideg, ősmágia, mentális, pentagram...)
Az ellenfeled ilyen ikont viselő lapot nem játszhat ki a következő előkészítő fázisodig.

Mostmár erre is immunisak vagyunk
 
A kistanács ítélete

?zsz
Bufa, azonnali,+2reagáli rá,ősmágia

? vagy, 2zsz ekkor megakadályoz egy lapot ami nem bufa vagy színtelen,
vagy 1zsz és áldozd fel 3ÉP-d, ekkor megakadályozza A nagytanács ítéletét.


"A nagytanács koránt sem döntéskész és néha korrupt. A vérünkkel fizetünk ha ellenük szólunk." - Somliv utolsó szavai.

 
Trágyaizű trógerpusztulkodás
Leah tárgy 1 csont

S: célpont lény kap 2 fosásjelző.
E: Célpont lény kap egy fosásjelző.

Flavor: Mondtam hogy romlott volt!

----------

Földanya bosszúja
2vp azonnali reakció sheran

Megakadályoz vagy leszed egy papírt és max 3 célpont lényre rakj 2-2 fosásjelzőt.

Flavor: Egészségetekre!
----------
Járványkitörés
1 vp charadin azonnali.
Kijátszási feltétel: Az ellenfélnek 3-nál több lénye legyen az őrposztban.
Az ellenfél minden lénye kap annyi fosásjelzőt, ahány lénye van az őrposztban.

Flavor:
Vezír! Ebből baj lesz, nem csata.
----------

Fosásjelző: Ha egy lényen fosásjelző van, akkor azonnal gazdája tartalékjába kerül, passzivizálódik, és nem működnek a képességei. Az ép-je minden más módosítótól függetlenül egy lesz.
Ha egy lényen fosásjelző van, akkor gazdája minden előkészítő fázisában le kell venni róla egyet.
Ha a lény, akin fosásjelző van, bármilyen forrásból gyógyulna, akkor a gyógyulás helyett vegyél le a lényről maximum annyi fosásjelzőt, amennyit gyógyulna.
 
Grafficante

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt!
S ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy lapod létrejöttét, akkor végy le róla egy jelzőt: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
S, ha ebben a körben ellenfeled forrásának hatására egy lapod az asztalról a gyűjtőbe került, végy le róla 2 jelzőt: a kör végén húzz egy lapot vagy kapsz 2 VP-t.


Ősellenség (új)

3 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor max. 2 célpont nem chara-din permanenst a semmibe küldhetsz, vagy ellenfelednek el kell dobnia 2 nem chara-din lapot a kezéből.


Xenó variátor

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „háló”

S: ellenfelednek el kell dobnia egy általa választott lapot a gyűjtőbe, majd át kell néznie a paklidat és ki kell választania egy lapot, amit a kezedbe kell venned.


Vérfarkas posztventor

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Kijátszásakor semmibe küldhetsz célpont lapot, amin a semmi, vagy a gyógyul szó szerepel bármilyen formában, vagy ősmágiás.


Börtjauk

2 nekron 1/1 tharr kalandozó/ember KF

Kijátszásakor húzz egy lapot, de ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből, akkor +1 lapot húzhatsz.
1 nekron áldozd fel: megakadályoz egy azonnalit.
 
Hamvadó percek.

0vp

Bűbáj, főnix, tűz, elenios

Kárpótlás és kompenzáció: Kapsz egy főnix fióka lapot.

Minden előkészítő fázisodban eldöntheted, hogy nem kapsz VP-t, helyette gyógyulsz X+2-t. X annyi ahány VP-t kaptál volna az előkészítő fázisodban.



Ősi főnix

0vp

főnix, raia, ősmágia, +1reagálni rá,tűz, repül

Ha páros kör van 2zsz: semlegesítés: nem lény lap.
Ha páratlan kör van 1zsz: semlegesítés: Lény lap.
1VP,1szk,1nekron,1zsz: A gyűjtőből visszaveheted a kezedbe.
Hátrány: Egy körben csak 1 Ősi főnixet játszhatsz ki.
3 (mágikus) / 1
 
Égikert

2vp 1szk 1nekron

Helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy főnix fióka lapot.
[S]: 1zsz: kapsz egy szerencsetoll lapot.
Minden főnixed egyel többet sebez.
 
Kékgyűrűs polip

2 VP 2/4 sheran szörny/polip „szárnyak”

2-es mérgezés. Büntetés: 3 max ÉP. elvesztése.
Ellenfeled max. ÉP-je minden előkészítő fázisában annyival csökken, ahány jelző lénye van játékban.


Csigaházas polip

2 VP 2/(1) sheran szörny/polip

Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia a kezéből feleannyi lapot (lefelé kerekítve) mint ahány jelző lénye van.
Áramlás 1 VP: ellenfeled az egyik jelző lényéből kap még egyet.


Fekete kráken

1 VP 1/1 leah szörny/polip

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy polipot, vagy egy Alattomos fekete csápot.
Kompenzáció: ellenfeled következő reakciója nem jön létre.


Tintahal

1 VP 1/1 sheran szörny/polip „védekezés”

Semlegesítés: max X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány jelző lénye van ellenfelednek játékban.
Áldozd fel: ellenfelednek vissza kell vennie egy általa választott lapját az asztalról a kezébe.


Zombiminotaurusz

1 VP 1 ZSZ 2/2 leah szörny/minotaurusz „élőholt” [+1]

Kötelék: életkioltó.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha az asztalról egy lap visszakerül egy játékos kezébe: visszaveheted a Zombiminotauruszt gyűjtődből a kezedbe.
 
A Semlegesség követője

Követő

Megszüntetés: 16ÉP
Semmilyen semlegesítés sem működik.
Ha bármilyen módon ellenfeled kikapcsolja akár a játék közben is +1 lapot húzol a következő húzás fázisodban.
 
Rovar Sámán ÚJ ÚJ

1vp

Torzszülött, 1szk,+1reagálni rá, Sheran, repül

Élet:1
2-es mérgezés. Hidegre,tűzre,villámra immúnis. Ha sebződik, a sebződés helyett kap annyi +1 sebzést jelentő erőjelzőt, amennyit sebződött volna.

2/1
 
Változó perzselés.

1vp

azonnali, ősmágia, dormodon, tűz ikon


Ha az ellenfél körében játszod ki célpont játékos sebződik 2vel többet mint ahány lap van ellenfeled kezében. Ha saját körödben játszod ki célpont játékos sebződik 2vel többet mint ahány lap van a kezedben.
 
Nem értem miért küldte be két alkalommal, elnézést.
 
Honfoglalás

1vp 1 nekron színtelen általános

Célpont helyszín átkerül hozzád, te leszel a gazdája.

Sikeres kijátszása után a Honfoglalás a semmibe kerül.

Flavor: Kell még.......
 
Honfoglalás

1vp 1 nekron színtelen általános

Célpont helyszín átkerül hozzád, te leszel a gazdája.

Sikeres kijátszása után a Honfoglalás a semmibe kerül.

Flavor: Kell még.......
 
Moszatfaló teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0.
Ha sikeresen kijátszottad: ellenfeled következő nem lény lapja nem jön létre.


Teknős páncélfoltozó (új)

1 VP 1/2 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1. Büntetés: 3 ÉP.
K: megakadályoz egy sebző forrást.
K 1 ZSZ: célpont teknős max ÉP-re gyógyul, vagy gyógyulsz 4 ÉP-t.


Teknős szuronyozó

1 VP 3/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled nem tudott dobni anti mágiának: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből (de egy körben csak egyet).
Ha sebzést okoz: célpont gyűjtőből egy lapot a semmibe rakhatsz.


Keselyűteknős

1 VP 2/2 sheran szörny/teknős „szárnyak”

Anti mágia: 1.
K rakj át egy lényt egy gyűjtőből a semmibe: minden játékos húz egy lapot, vagy minden játékosnak el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Ékszerteknős

2 ZSZ 2/3 sheran szörny/teknős „kincs”

Anti mágia: 1.
S 1 SZK vagy passzivizáld egy teknősöd: célpont lapot vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.