Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Roxat céhei január 22.
A pillanat képe
Dornodon istenének követői
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Dornodon követői velejéig romlott emberek. Csak a vér íze és a tűz lángja hozza őket izgalomba, épp ezért a harc és a pusztítás hajszolásáról szól életük egésze.
Nézz szét a galériában!
Roxat céhei bemutató verseny - beszámoló
Roxat bemutató verseny előnevezés lezárult
Roxat Céhei lapelemzés - 1 rész
Roxat céhei bemutató verseny friss információk
Roxat céhei bontós videók

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái verseny - 2022. január 26., Excelsior
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
HKK kérdés? (46004)
HKK pakliszerkesztő (232)
Előregisztráció a Roxat céhei frissen bontott versenyre (132)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28384)
Lapötletek (64578)
Versenyhirdető (1773)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Van 50 másik deck, próbáld ki azokat
 
Már ötlettelen szerintem. 11 éves lap.
Egy új hasonlóan kombinatív lap, más szabálylapokkal érdekes lenne.
 
A 2. kör 20 sebhez nem elég a Fájdalom szépsége-Ősi rúna kombó?
 
Updatelni a Változó környezet szabálylapot.
Cserélni a rajta lévő szabálylapok egy részét...
 
Védelmező teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős „szárnyak”

Semlegesítés: sebző forrás.
Anti mágia: 0 (de ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor anti mágia: 1)
Minden teknősöd mágikus védelmet kap.


Könnyűpáncélos teknős

2 VP 1 nekron 2/(1) sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Minden mágikus védelmű lényed anti mágia: 0-t kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot és a következő előkészítő fázisodban visszavehetsz egy teknőst, vagy mágikus védelmű lényt a gyűjtődből a kezedbe.



Parazita királynő

2 VP 0/4 chara-din,elenios szörny/xenó, burástya „háló”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tehetsz célpont lényre egy parazita jelzőt (-1/-1-et ad a lénynek és nem működnek az aktiválást kívánó képességei).
K végy le egy lényről egy parazita jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre, vagy tókenedre hatna.


Késdobáló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor 1 ZSZ árán kapsz egy Dobótőrt.
S, ha egy fattyad sebzést okoz: kapsz egy Dobótőrt.
E, ha ellenfeled egy hatástól sebződik: kapsz egy Chara-din fattyát.


Torpedózó fatty

1 VP 1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Láthatatlan.
Kijátszásakor aktivizálódik, vagy kapsz egy Moa torpedót.
S áldozd fel egy Moa torpedód: célpont lény kap +5 sebzést a kör végéig.
E: célpont jelző kikerül a játékból.
 
Hordavezér

követő/hordaparancsnok

Használhatsz mellette 2 másik, különböző hordaparancsnokot, ami miatt nem kezdenéd 10-nél kevesebb ÉP-ről a játékot.
A játékot 10 ÉP-vel és 1 lappal kezded (függetlenül a másik 2 hordaparancsnokod képességétől).
Hátrányok: Nem áldozhatod fel. Az első körben egyik hordaparancsnokod aktiválást kívánó hatását sem használhatod.


Legfőbb rakshallion

követő

A játékot 1 lappal kezded (de ha a játék elején megszüntetik, akkor 4-el).
Használhatsz mellette max. 3 másik, különböző nevű követőt, melyek nevében a rakshallion szó szerepel. Ha a játék elején megszüntetik, minden követőd megszűnik. Ha játék közben szüntetik meg, az a többi követődre nem lesz hatással.


Kincsmester

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Az ellenfél körében is használhatsz „kincs” képességet nem csak a sajátodban.
S: ha ebben a körben használtál „kincs” képességet: a kör végén húzz egy lapot!
E: ha ebben a körben kaptál SZK-t: gyógyulsz 2 ÉP-t.
Hátrány: nem tárgy lapjaid IK-jában a ZSZ-t nem fizetheted SZK-ból.


Burástya nevelő

2 ZSZ 3/3 elenios szörny/burástya

Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz egy Burástya kölyköt.
Az előkészítő fázisodban Burástya kölykeid erőjelző helyett izom jelzőt kapnak.


Adaptált burástya

2 ZSZ (4)/2 elenios szörny/burástya

Élet: 1.
Minden nem elenios varázslat kijátszása +1 VP.
Minden burástya kap annyi + sebzést, ahány jelző van az adott Burástyán.
 
Edharati, a bűbájmester

követő/epikus

Kedvelt lap: bűbáj.
Minden bűbájod a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t”
S: a következő kézből kijátszott bűbájod [+1]-et kap, vagy célpont bűbáj aktivizálódik.


A mogokok támogatása

2 ZSZ fairlight bűbáj

K ha egy lapod passzivizálódik: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot!
Amíg passzív: minden bűbájod rezisztenciát kap.


A mogokok csele

1 VP fairlight bűbáj

Ha passzivizálódik: a kör végén húzz egy lapot!
Önmagán kívül minden bűbájod a következő képességet kapja: „P: semmizés : 1.”


A mogokok lázadása

2 VP fairlight bűbáj „ősmágia”

Kijátszása körének végén húzz egy lapot!
Ha passzivizálódik: kapsz 1 VP-t vagy egy SZK-t.
Önmagán kívül minden bűbájod a következő képességet kapja: „P: ellenfeled veszít 1 VP-t.”


A mogokok védelme

1 VP fairlight bűbáj „védekezés”

Ha passzivizálódik: gyógyulsz 5 ÉP-t.
K passzivizáld egy másik bűbájod: megakadályoz egy forrást.
 
Manó szamuráj

2 VP 2/1 raia szörny/manó „szárnyak”

Ha a kezedből a semmibe dobod: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, vagy ha nem tud, akkor vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány manód van a semmiben (de max. hármat).


Vérfarkas matriarcha

1 VP 1 nekron 1/2 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Vérfarkasaid kapnak +1 sebzést, és nem cserélhetnek gazdát.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: 1 nekron árán előkereshetsz a paklidból egy Vérfarkas matriarchát, vagy egy Anyafarkast.


A Semmi farkasa

1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből a semmibe kerülne: helyette visszakerül a kezedbe.
Ellenfeled nem leah lapjai, amelyek az asztalról a gyűjtőbe kerülnének, helyette a Semmibe kerülnek.


Zombifarkas

2 ZSZ 1 nekron 3/1 szörny/vérfarkas „élőholt”

S: Feltámad.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy vérfarkast.
 
Mennyből az angyal

Raia, szörny, angyal
1 Szk, KF, szárny
1/19M
Ik: 1 vp 1 zsz 1 nekron

Élet: 1
Ha ellenfelednek több lap van a kezében
VAGY <kötelék>, <+1 reakciodragitas>
Nem cserélhet gazdát, ellenfeled nem
tehet rá jelzőt.
Amíg játékban van, ellenfeleid semmilyen
módon nem nyerhetik meg a játékot.

“eljött hozzátok, kártyások, kártyások!”


Menő manó
Elenios, szörny, manó
2/2, 1 szk, kf, szarny
Ik: 2 VP

K2, 1 ZSZ: ellenfeled kovetkezo
lapja 1 VP-vel drágább lesz.
K2: aktiválást kívánó hatásaid zanszilánk
költségéből 1-et helyettesíthetsz egy lényed
passzivizálásával.
“Tipli van!”
 
Ganüid hercegnő

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid

Csábítás: X (X annyi, ahány lapot a kezedből a semmibe dobsz). Ha nem választottál célpontot a csábításnak, akkor kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüidjeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak.


Terranüid

3 VP 4/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

J: célpont helyszín a gyűjtőbe kerül, vagy célpont céh passzivizálódik.
S kapsz annyi VP-t, vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve), mint amennyivel több céhhel játszik ellenfeled, mint te.


Ganüid tűznyelő

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” „tűz”

J: kapsz a kezedbe egy Ganüid ifjoncot és egy Szikrát.
K: ha bármilyen módon lap kerül egy játékos kezébe (kivéve húzástól, vagy Ganüid tűznyelőtől): célpont ganüidre tehetsz egy izom jelzőt és célpont játékos sebződik 2 ÉP-t.


Ganüid magmasodró

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” „tűz”

K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: kapsz egy Ganüid ifjoncot, vagy Szikrát a kezedbe.
S, ha a gyűjtődben van és bármilyen módon ganüid, vagy „tűz” lap kerül a kezedbe: 1 VP árán visszaveheted a kezedbe.


Ganüid adminisztrátor

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

K, ha bármilyen módon előre kikészített lap kerül a kezedbe: célpont lapra tehetsz egy dermesztés, vagy álom jelzőt.
Halálsikoly: előkereshetsz egy rhatt varázslatot a paklidból, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
 
A béka megkötése

1 nekron sheran azonnali

Ellenfeled eldob egy lapot és kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
A kör végén húzz annyi lapot, ahány béka jelzője van ellenfelednek játékban.


A béka megszakítása

1 nekron sheran azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot és ellenfeled kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Kompenzáció: célpont játékos kap egy béka jelzőt.


A holtak békája

1 nekron sheran azonnali

Semmizés: 4 és ellenfeled kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Jelenés 1 nekron: célpont játékos kap egy béka jelzőt (nem használhatod abban a körben, amelyikben kijátszottad).


Békagalamb

1 VP 1 nekron 2/1 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, amelynek a nevében a béka szó szerepel, vagy célpont játékos kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Minden sheran azonnalid 1 nekronnal olcsóbb.
 
Ultranüid

5-X VP (5)/(5) rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

X annyi, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
K, ha bármilyen módon ganüid kerül a kezedbe (akár a húzás, vagy az előkészítő fázisban): ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját, vagy el kell dobnia a kezéből egy lapot.


Száműzött ganüid

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszásakor célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
S,J: előkereshetsz a paklidból egy rhatt, „védekezés” képességgel rendelkező lapot.
Jelenés 2 ÉP: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.



Vámpír királynő

3 VP (4)/4 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

K, ha gyógyulsz: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját, vagy ha nincs lapja játékban, akkor el kell dobnia egy lapot a kezéből.
S 8 ÉP: feltámad.


Vámpír lovag

2 VP 2/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Ha gyógyulsz: minden vámpírod gyógyul annyit, amennyit te.
Ha sebzést okoz: ellenfelednek a paklijából 2 lényt a semmibe kell raknia.
S, ha csak élőholtak vannak a gyűjtődben: feltámad.


Vámpír sírásó

3 VP 3/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
J rakj egy vámpírt a paklidból a gyűjtőbe: megakadályoz egy varázslatot.
 
Óriás angyal (javítva)

4 VP (5)/5 raia/tharr szörny/óriás „szárnyak”

Ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
S: ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked, kapsz a kezedbe egy Varázsbab-ot.
"Az angyalok is esznek babot."


T. Rens, a fürgelábú óriás

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/óriás, ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy A pofonok királyát.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több óriásodra hatna.
"-Héj te, miért véded ezt a dagadt barmot? Meg vagy te húzatva?"
 
Óriás angyal

4 VP (5)/5 raia/tharr szörny/óriás „szárnyak”

Ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
S: ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked, kapsz a kezedbe egy Varázsbab-ot.


Földhözragadt kísértet

1 VP 2/1 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled elköltsön 1 VP-t.
S dobj egy élőholtat a kezedből a gyűjtőbe: húzz egy lapot!
Jelenés: célpont lény, vagy játékos gyógyul 3 ÉP-t.


A Roppantó

2 VP 4/2 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled feláldozza 4 ÉP-jét.
J: a paklidból egy általad választott kísértetet a gyűjtőbe dobhatsz (kivéve A Roppantót).
Jelenés: semmizés: 2.


Motyogó kísértet

2 VP 2/2 leah szörny/kísértet, motyogó „élőholt”

Kijátszási feltétel, hogy ellenfeled elköltsön 2 nekront.
E: célpont lapot passzivizálhatsz.
Jelenés 1 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe.


A 13. kísértet

3 VP (5)/5 avatár/kísértet „élőholt”

Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 12 kísérteted a gyűjtődben és a semmiben összesen.
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőből a semmibe, majd az asztalról és a kezéből a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több élőholtadra hatna.
 
Troll legionárius

2 VP 1 nekron (4)/2 tharr kalandozó/troll KF „szárnyak”

1-es regenerálódás (ÉP-ből is fizetheted).
Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Halálsikoly: kapsz egy Gyógyuló troll jelzőt (0/1-es tharr kalandozó, Nem lehet feláldozni. Források nem hatnak rá. Késleltetett hatás: 1: kikerül a játékból, te pedig a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Troll legionáriust)


Troll sámán

1 VP 1 nekron 1/4 leah kalandozó/troll KF

1-es regenerálódás (ÉP-ből is fizetheted).
K ha egy trollod gyógyul: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Jelenés: célpont troll kap egy élet jelzőt.


Kon troll

2 VP 1 nekron 3/3 tharr kalandozó/troll KF

1-es regenerálódás (ÉP-ből is fizetheted).
K: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot, vagy megakadályoz egy forrást. Ezt a képességet akkor használhatod, ha 1 ÉP-je van.


Trolland

1 VP 1 nekron tharr kalandozó/troll KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy regenerálódás képességgel rendelkező lényt.
K4: célpont lényed sebződik vagy gyógyul 1 ÉP-t.


Háromfejű troll

4 VP (6)/4 tharr szörny/troll,óriás

1-es regenerálódás (ÉP-ből, vagy nekronból is).
3 lényt is támadhat (mindegyik visszaüt rá).
Ha egy trollod gyógyul: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyit gyógyult. Egy körben max ötöt sebezhetsz így.
 
Csalafinta fatty

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor aktivizálódik.
S vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több fattyadra hatna.
E áldozd fel: célpont nem chara-din lap a gyűjtőbe kerül és a kör végén kapsz egy Chara-din fattyát.


Nekrofatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből max 2 Chara-din fattya nevű, vagy max 1 chara-din fattya altípusú lényt.
E áldozd fel: a paklidból a gyűjtődbe rakhatsz egy max 1 költségű chara-din lényt.


Zanfatty

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszhatod „semlegesítés: forrás”-ként is, de ekkor kijátszásai feltétele, hogy apaklidból 3 különböző nevű chara-din fattyat a semmibe rakj.
Minden fattyad kap +1/+1-et.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Újjászülető fatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya


Újrahasznosítás: 1.
Ha nem áldozástól kikerül a játékból: a paklidból játékba rakhatsz egy Újjászülető fattyat.
Minden fattyad mágikus támadást kap.
 
2 nekron Bizmut fityola
tárgy ereklye Rhatt
(P): célpont lény vagy játékos sebződik 3-at.
(P): húzz 1 lapot, majd dobj el legalább 1 lapot a Semmibe.
(J), 2zsz: ha nincs lap a kezedben, keress ki 1 lapot a paklidból (ez a képesség passzívan is működik).

----------

2vp 1 nekron Furfangos Revilo
kalandozó KF, +2 rá reagálni Fairlight
gnóm
(S): célpont lap elveszíti általad választott (J) képességét, majd Revilo megkapja azt a kör végéig.
(J): célpont lap elveszíti általad válaszott (S) vagy (K) képességét, majd Revilo megkapja azt.
Asztalon maradó lapok képességére immunis.

2/3

"A Trükkmester kedvence volt közülünk. Sohasem kedveltem. " - Fifikás Smug
 
Krabber dalnok

2 VP 1/3 leah szörny/krabber „háló”

S ha ellenfelednek van permanense játékban, neked pedig nincs: játékba rakhatod a kezedből.
Kijátszásakor a paklidból játékba rakhatsz egy Krabber harci dalt.
Minden krabbered [+1]-et kap.


Jeromos, a remeterák

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

E, ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked: rakd játékba a kezedből.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz max 2 krabbert, melyek idézési költsége max 1.
Minden krabbered kap +1/+1-et.


Krabber berzerker

2 VP 4/2 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod +1 VP-ért is, ekkor nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal reagálni.
Kijátszásakor max X célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, ahol X feleannyi, mint ahány lapja van ellenfelednek játékban.
E semmizés: 1.


Krabber korallharcos

2 VP (3)/3 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor (kivéve feltámadáskor) kapsz annyi Csattogó krabbert, ahány lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott a kezéből.
K áldozd fel egy krabbered: feltámad. Ezt a képességet reakcióként is használhatod.


Krabber hamiskártyás

2 VP 2/4 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor dobj max annyi lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, mint amennyi lapja van ellenfelednek játékban és a kezében összesen.
K keverj vissza X krabbert a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Jelenés: kapsz egy Csattogó krabbert.
 
goblin kaszinó

1zsz, épület

3 sp, szárnyak, ősmágia

Húzz egy lapot!
J2:K: dobj kockával: Ha páros, minden játékos csontjából vp lesz, ha páratlan minden játékos vp-jéből csont lesz.
 
Mentális tortúra, Gyógyító zivatar, Zankáprázat. Nem új dolog.

Csak akkor még nem volt rá korlát, és nem jelenésnek hívták.
 
Vízió, jelenéssel. Behugyozok
 
Bánja a t. Köm. Ti vágjátok mit teszteltek. Finomhangold genya ez a dolgid
 
Ez a lap ha 2zszert fogna annak is bőven örülnél
 
Nullponti energia

Leah/Dornodon 0 mana azonnali vízió

Kapsz egy szk-t amit felkell használnod ebben a körben különben elvész.

Jelenés: 1 zsz: semlegesítés: forrás

"egyszerű embernek puszta mágia, számomra tudomány" Nord
 
Koponyányi motyogó: A név nagyon szellemes, azért nagy gratula! De sajnos kb. az egyetlen pozitívum ez, amit el tudok mondani a lapról. Két olyan játékmechanikát testesítettél meg benne, amit sokan nem szeretnek. Az ellenfél paklijából keresés egy nagyon tipikus időhúzás, más lapjainak "használata, stócolása" meg szintén van, akit zavar. Ez a kettő egyben van egy olyan lapon, ami ráadásul nem is annyira izgalmas képességben sem.


Oliv, a századik: Egy másik dolog, amit most már a jövőre nézve elengedünk, az a több "J" képesség egy lapon. Egy nehezen ellenőrizhető mechanika, amivel könnyű csalni és egy bíró is nehezen dönt
 
1zsz 1 nekron Koponyányi motyogó
szörny szk, KF, horgony Leah
motyogó
J: Keress ki 6 lapot ellenfeled paklijából melyen nem szerepel a "célpont" szó, és rakd alá.
Ha kikerül a játékból, keverd vissza az alatta lévő lapokat ellenfeled paklijába
Késleltetett hatás 1: rakd az alatta lévő lapokat a Semmibe.

1/3

"Apró és szakállas árnyvilági teremtmény"

----------

Xvp Oliv, a századik
szörny szk, KF, idézés, horgony Leah
vámpír
X mindig annyi, ahányadik kör van, de max. 3.
J: tegyél rá X izomjelzőt.
J2, S, vegyél le róla max. X izomjelzőt: célpont max. X idézési költségű lapot ellopod.

Repül

[1+X]/X

"Talán hajdani fiatalsága miatt, de véröröksége az elsők hatalmához hasonlatos."
 
Tuathen király piramisa

1 építő 1 nekron 4 SP leah építmény

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy Tuathen király múmiáját, vagy egy leah tárgyat, vagy építményt.
Ellenfeled nem hasznosíthatja újra és nem semmizheti a gyűjtődben lévő leah lapokat.


Tuathen király szfinxe

2 VP 2 nekron (5)/2 leah szörny „élőholt” „szárnyak”

Ha van játékban, vagy a gyűjtődben leah építmény, vagy Tuathen király múmiája, akkor [+1].
Feltámad.
Kijátszásakor és ha sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.


Tuathen király házőrzője

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Minden leah lapod idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy leah építményedre, vagy egy gyűjtődben lévő lapra hatna.
 
Balanszírozó ganüid

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszhatod reakcióként is közvetlenül az után, hogy ellenfeled egy forrásával lapot húzott, vagy keresett, ekkor kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyi lapot ellenfeled húzott/keresett.
Ha nem reakcióként és nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor tehetsz max. 2 ganüidedre 1-1 izom jelzőt.



Illúziópajzs

elenios azonnali/reakció, vízió

Megakadályoz egy forrást, ami X lapot semmizne, vagy újrahasznosítana a gyűjtődből. Ezután dobj X lapot a paklid tetejéről a semmibe.


Burástya kamikáze

1 VP 1/3 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz egy Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egy burástyát a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik annyit, ahány tókened van játékban (max hetet) és ha saját forrásodtól került gyűjtőbe, akkor kapsz egy Burástya kölyköt.


Az alvilág helytartója

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Egy körben kétszer használhatsz jelenést.
K ha sikeresen használtad egy gyűjtődben lévő lapod aktiválást kívánó képességét: a paklid tetejéről egy lapot a gyűjtőbe dobhatsz és gyógyulsz 2 ÉP-t.
 
Csutermoki átok

1 VP elenios bűbáj

Képességei passzívan is működnek.
Kijátszásakor minden lap passzivizálódik (lények előtte az őrposztból a tartalékba kerülnek) és kap egy csutermoki jelzőt. Ha egy lapon csutermoki jelző van, az a lap semmilyen módon nem aktivizálódik.
„Egy csutermoki átok? NEEEE !”

Quwarg questor

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor a paklidból egy quwargot a gyűjtőbe dobhatsz.
K: ha egy quwarg bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!


Quwarg aedilis

1 VP 1/1 dornodon szörny/quwarg

K 1 ZSZ: kapsz egy Nyomorult quwargot játékba, vagy hármat a gyűjtődbe.
Ha ez a lap bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Quwarg prétor

2 VP 2/4 dornodon szörny/quwarg

Minden gyűjtődben lévő Nyomorult quwarg a következő képességet kapja: „Jelenés: semmizés: 1.”
Áldozd fel: megakadályozza egy lap aktiválást kívánó hatását és a lap a semmibe kerül.


Quwarg consul

3 VP 4/4 dornodon szörny/quwarg

Anti mágia: 0.
Ha van 2 azonos nevű quwargod játékban: az előkészítő fázisodban kapsz 2 VP-t, a húzás fázisodban pedig +1 lapot húzol.
K rakj át 2 azonos nevű quwargot a gyűjtődből a semmibe: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
 
Észrevettem, de nem tudtam, hogy ez szándékos.
A powercreep visszaszorítása érdekében szerintem ez egy egyszerűen kivitelezhető szörnyekbe építhető hátrány lenne.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.