| A világhódítás kardjai
1 VP színtelen általános
Újrahasznosítás: X.
Max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és ellenfeled eldob X lapot. X annyi, ahány különböző nevű kardod van játékban (max 3).
Médeni berta (új)
1 VP 1/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”
P: kapsz 1 VP-t, de ha van rátett lap rajta, akkor 2 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy más lapra rakható lapot.
Sajbi (új)
2 VP 3/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”
S 1 VP: húzz egy lapot, de ha van rátett lap Saibin, akkor 2-t.
Kompenzáció és halálsikoly: keress elő, egy más lapra rakható lapot!
Karacs
2 VP 1/2 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”
Amíg van rátett lap rajta, addig ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor ellophatsz, vagy egy gyűjtőből rárakhatsz Karacsra egy rárakható lapot.
Médeni áldás
1 VP bufa általános „ősmágia” [+1]
Kapsz X VP-t és húzz X lapot! X annyi, ahány más lapra tett lap van játékban, de max 3.
Hátrány: a kör végéig max 1 nem más lapra rakható lapot játszhatsz ki sikeresen a kezedből. |
Bátor fegyverhordozó
1vp
1/1 Tharr kalandozó / ember, KF
Kijátszásakor célpont kalandozó szintet lép (kivéve Bátor fegyverhorodó)
Hogyha egy kalandozódra teszel egy KF tárgyat, akkor tegyél a Bátor fegyverhordozóra egy bátorságjelzőt.
Vegyél le róla 2 bátorságjelzőt és áldozd fel: megakadályoz egy lapot
J: Keress elő egy KF tárgyat |
A halhatatlanság átka
X vp
általános / Dornodon
X annyi, ahány életjelző van játékban (max. 3). X életjelzővel rendelkező lényről lekerül X életjelző, és ha ezáltal mínuszba menne az életjelzők száma, akkor az a lény a gyűjtőbe kerül.
,,A halhatatlanság áldás és átok is egyben" |
A generikum büntetése
szabálylap
Az altípussal nem rendelkező lények képességei nem működnek.
Minden forrás, aminek szövegében a „célpont lap” vagy a „megakadályoz” kifejezés szerepel +1 VP.
Halhatatlan születése
1 VP színtelen, általános
Célpont lény kap egy élet jelzőt, vagy előkereshetsz egy élet képességgel rendelkező lényt.
A lich tanítványa
2 VP 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt”
Élet: 2.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy visszavehetsz egy „élőholt”, vagy Élet képességgel rendelkező lényt a gyűjtődből.
Lady Olivia macskája (új)
3 VP 3/1 elenios szörny
Anti-mágia: 1. Élet: 9.
K végy le lényeidről össz. X élet jelzőt: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot.
A halhatatlanok edzője
2 VP 3/2 raia kalndozó/kobudera KF
Élet: 2.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +1 VP.
S: önmagán kívül minden „élet” képességgel rendelkező lényed kap 1-1- izom jelzőt.
Druida őr
2 VP 1/5 sheran kalandozó/elf, druida KF
Élet: 2.
K ha egy élet jelződ kikerül a játékból: kapsz 1 VP-t és ha nem költség miatt került ki, akkor a kör végén húzz egy lapot is. |
Rémisztő fatty
1vp
szörny/Chara-din
Chara-din fattya / 0/2
K, célpont lény passzívan a tartalékba kerül. S, 1szk: célpont lény vagy játékos gyógyul 2-t
Ijesztőnek tűnhet, de ez az egyik legveszélytelenebb - Chara-din követője |
Hipochondria
1vp, 1zsz
bűbáj lényre / Elenios
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lényre rakj egy méregjelzőt. Költségéből 1vp-t helyettesíthetsz egy méreg/dermesztés/elmúlásjelző lapról való levételével. A lény az alábbi hátrányt kapja: Ha egy lapra X méreg/dermesztés/elmúlás/gyengülésjelző kerül, ez a lény megkap X+1 ugyanolyan jelzőt. |
Porhattka(tóken)
0vp
szörny 1szk Rhatt
pók 1/1
Blokkolás:X
X annyi ahány Rhatt lapod van játékben.(max.3) |
Haragos fúria
2 VP 2/1 dornodon kalandozó/ember KF „szárnyak” „rezisztens”
Ha megsebzi őt egy lény: az a lény a gyűjtőbe kerül.
K, ha egy lapod ellenfeled forrásától a gyűjtőbe kerül: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Raptorlovas
2 VP 2/4 chara-din szörny/varkaudar
K 1 SZK vagy 2 VP: rakj játékba egy Raptor szablyát.
S: megakadályoz egy varázslatot.
Ködhidra
3 VP (6)/3 sheran szörny „köd” „szárnyak”
Bármennyi lényt támadhat és nem ütnek vissza rá.
J: kapsz annyi Második fejet a kezedbe, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.
Jobbágy
1 VP 1/1 raia kalandozó/ember KF
Bármennyi lehet a pakliban.
Nem cserélhet gazdát.
Minden előkészítő fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t. |
Geomi a gömböc (új)
Leah
5vp-x
Szörny
Motyogo
3/3
X Annyi ahány lapja van ellenfeled gyűjtőjében de max 4. Ellen gyűjtőjéből bármennyi lapot átrakhatsz a semmibe.
Jelenés: kapsz egy passzív motyogo kölyköt |
Mardakor régész
3 vp színtelen kalandozó
Mardakor régészből csak egyet használhatsz.A játék elején mutasd meg a paklidból.
Használhatsz 3 olyan minimum 2-es idézési lapot amit a kiadási év miatt nem használhatnál az alábbi kivételekkel: UR, isteni, helyszín. |
A végzet istenének sóhaja
4vp Chara-din azonnali
Idézési költségéből 3vp-t helyettesíthetsz ha a kezedből, gyűjtődből vagy paklidból a semmibe raksz 2db Az istenek végzete lapot.
Célpont lap a semmibe kerül vagy megakadályoz egy ultraritka lapot. Ezt a képességet nem lehet drágítani és nem véd ellene semmilyen célozhatatlanság vagy immunitás.
Jelenés: Kapsz egy Az istenek végzete lapot a kezedbe. |
Korlátlan elme
1 VP elenios azonnali/vízió „mentális”
Nevezz meg egy víziót: a kör végéig ilyen nevű vízióból bármennyit kijátszhatsz, de ha gyűjtőből játszod ki, akkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
E jelenés: előkereshetsz egy víziót, amilyen nevű már van a Semmidben.
Zanzásítás
1 VP elenios általános/vízió
Dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, VAGY a kör végéig vízióid költségében a VP-t fizetheted ZSZ-ból.
Képzelt pajzs
1 SZK elenios tárgy/pajzs KF
A gyűjtődből is kijátszhatod.
Vízióra ingyen rakhatod, akkor is ha nem tud KF-elni.
Hordozója +1/+1-et kap, nem hatnak rá az ellenfél varázslatai és a kör végén nem kell feláldozni.
Jelenés: megakadályoz egy semmiző forrást.
Álomrém
1 VP 1 ZSZ 2/2 dornodon szörny/vízió
Vízió lényeidet bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki (önmagát is) és a következő képességet kapják:
„Ha megsebez egy lényt, az a lény a gyűjtőbe kerül.”
Képzelt barát
1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember, vízió KF
K ha kijátszol egy víziót: azonnal dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Ha a gyűjtődben van: ellenfeled csak Képzelt barátot semmizhet ill. hasznosíthat újra a gyűjtődből. |
Szürke aktivátor
Színtelen tárgy
IK: 0 csont
Kompenzáció: Húzz egy lapot.
Ha sikeresen használod egy asztalon levő lapod képességét, kapsz egy varázspontot.
Sötét kastplom (új)
Dornodon építmény
1 zsz 1 építő
Szárny ikon
1 vp: egy célpont lény kap egy erőjelzőt (1/1, szintlépést is jelent)
K(2) 1vp: egy célpont lény sebződik vagy gyógyul 2-t.
S, 1vp: Kapsz egy Kastplom szolgát.
3 vp: kapsz egy Toragh katonáját
"A káosz istene a tébolyt is szereti" |
Fricska 3 VP
Rhatt
azonnali varázslat
Ha valamelyik játékos több mint 3 VP-t vagy 3 csontit
költött az adott körben, akkor annyit sebződik Max ÉP-re is, amennyivel többet költött mint 3. |
Átváltozás 1 VP azonnali varázslat
Chara-din
Kijátszási feltltele, hogy 1 kézben lévő
lapodat a gyűjtőbe dobj.
Az összes örposztban lévő lényed eggyé alakul:
összeadódik a sebzésük, és ÉP-jük. + láthatalan lesz
A kör végén a lény a semmibe kerül. A szörnykomponensei a tiéd lesznek. |
Zarknod Dühe
Fairlight
1 vp bűbáj
Minden asztalon levő lap, vagy jelző kikerülése
után a játákból, kapsz annyi VP-t vagy csontit
(lehet vagyesen is) amennyi kikerült a játékból. |
Motyó
2zsz
tárgy, motyogó
ereklye
húzz egy lapot, ha kijátszol egy motyogót ellenfeled paklija tetejéről rakj 2 lapot a semmibe.
"Ha motyiknál beindul a motyó mutyi ,éjjel elszabadul a subidubi" |
Kotyogó motyogó
1,(1)
szörny, motyogó, _repül, _kf
(S), ha nincs lap a kezedben, feltámad.
Kijátszásakor válassz: dobj 5 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe vagy a Semmibe, VAGY keress elő 1 élőholtat a paklidból (kivéve Kotyogó motyogót), VAGY célpont lapot ellopod. |
Fetőpi, a költő
1vp Raia Kalandozó ember
4/3 repül, háló, kf
Kézből csak idézve játszhatod ki.
J: kör végén húzz 1 lapot
Áramlás: 1zsz: keress elő egy Dornodon, Raia vagy Sheran lapot. |
A kastplom hívása
1 VP dornodon azonnali
Megakadályoz egy 0 költségű lapot VAGY ha van 0 költségű lapod játékban: megakadályoz egy lapot VAGY ha van doronodon építményed játékban: célpont permanens a semmibe kerül.
A kastplom kulcsa
2 ZSZ dornodon tárgy „kincs”
S: előkereshetsz egy dornodon építményt.
P: célpont lényen megduplázódnak az izom jelzők, vagy egy építmény aktivizálódik.
A kastplom tornya
1 építő 4 SP dornodon építmény
Ha 0 költségű lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből, vagy a kezedből egy 2 építő költségű építményt.
Dornodon lényed +2/+1-et kapnak.
Katplom főpap
1 VP dornodon kalandozó/ember KF
Kijátszásakor a paklidból előkereshetsz, vagy 1 VP árán játékba rakhatsz egy dornodon templomot.
K áldozd fel egy másik lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
A kastplom kapuja
1 építő 3 SP dornodon építmény
Ha dornodon lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor minden építményed aktivizálódik, vagy előkereshetsz egy dornodon nem lény lapot.
Dornodon lényeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak. |
Taulmaril, a szívkereső
2VP
kalandozó KF Életkioltó Raia/Leah
elf 3/3 szárnyak
Élet: 1
K: célpont lény amin van életjelző a gyűjtőbe kerül.
J: keress ki a paklidból egy élettel rendelkező lényt!
(kivéve Taulmarilt) |
Mogorva Manny
X Vp
szörny 1szk Tharr
pegazus szárnyak
4/4 mágikus támadás
Az első körben nem játszhatod ki.
X annyi ahány lapod van játékban.
Ha az őrposztban van az őrposztok méretét 2-vel csökkenti. |
Pista, az erős
1 VP,2 ZSz
Dornodon kalandozó, ember
1/2; szárnyak, KF
K:célpont lény kap egy +1/+1-et jelentő erőjelzőt
P:célpont lény kör végéig kap kettő erőjelzőt.
J:célpont lényen minden jelző száma megduplázódik és Pista elveszti összes speciális képességét. |
Asszisztáló womath
1 VP 1/4 raia szörny/womath
Minden jó jellemú húzó forrásod +1 lapot húzat.
K ha egy játékos egy forrással lapot húz: kap egy izom jelzőt.
Átokmurgattyú (új)
2 VP (1)/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha bárhogyan a gyűjtőbe kerül: egy célpont sebződik 3-mat.
Amennyit sebez, annyival csökken ellenfeled max ÉP-je.
K5; 1 ÉP: kap +1 SB-t a kör végéig.
Elmeszonda (új)
2 VP 2/6 elenios szörny „mentális” „szárnyak”
Amennyit sebez: annyi VP-t veszít ellenfeled, te pedig kapsz annyit, amennyit elvesztett.
Harci képesség: 3-mas elmeszonda (nekronból is erősítheted).
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor egy célpont gyógyul 15 ÉP-t.
Brutális burástya
2 VP 4/2 elenios szörny/burástya
Burástya kölykeid az előkészítő fázisban erő jelző helyett izom jelzőt kapnak.
K áldozd fel egy burástyád: kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány izom és erő jelző volt rajta.
Izmos burástya
3 VP 6/3 elenios szörny/burástya
S áldozd fel egy burástyád: az izmos burástya kap annyi izom jelzőt, ahány jelző volt a feláldozott burástyán.
K végy le róla 2 izom jelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül. |
Alanori beszerző
2 VP 1/4 bufa kalandozó/ember „KF”
K 1 SZK: kapsz 1 SZK-t, vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
S: ha van játékban Alanori piacod; célpont lapot alá rakhatsz.
Tedhkera, a magányos
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 16 ÉP-vel kezded.
Ellenfeled első, kézből kijátszott nem azonnali lapja szingularitásnak számít.
Sordeor, a halhatatlan
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
X annyi, ahány feltámadás jelző van rajta.
S X VP: ha nincs Sordeor jelződ játékban, kapsz egyet (4/4-es színtelen kalandozó/ember KF), majd tégy erre a követőre egy feltámadás jelzőt.
Qitta, a gőgös
A játékot 5 lappal, és 28 ÉP-vel kezded.
Hátárnyok: Nem lehet feláldozni. A pakliban csak egyféle altípusú lényeket használhatsz.
Shurtí, az időfaló
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
K 1 VP végy le róla egy jelzőt: célpont lap kap 1 elmúlás jelzőt.
Ékszerészek céhe
fairlight céh
J 1 SZK: a paklidból játékba rakhatsz egy 0 költségű tárgyat. |
Ásatás
3 nekron
tharr általános
Sikeres kijátszasakor játékba rakhatsz a Semmidből egy max 3. IK-jú lényt.
Jelenés: 1 ZSZ: Célpont pakli tetejéről 3 lap a Semmibe kerül.
"Találtam valamit!"
Dromeosaurus
1 Vp 1 ZSZ Sheran szörny, dínó
3/2 Szárnyak Ősmágia
Semlegesítés: Lény
S: Kapsz egy Fészek tokent
J: 3SZK: Keress ki egy Dromeosaurust a paklidból.
"Nézzétek, hogy fújja a szél a magas füvet! - Gida utolsó mondata"
Stegosaurus
2 VP 2 ZSZ Sheran szörny, dínó
4/4 Ősmágia
Kijátszásakor, és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Fészket.
K: Áldozz fel egy fészked: Megakadályoz egy forrást, ami az egyik lényedre hatna VAGY húzz 1 lapot és 1 SZK-t.
"Gondos szülők, de ha támadás éri őket a fészkeikre sincsenek tekintettel. - Sir Arthur"
Tyrannosaurus Rex
6 ZSZ Sheran szörny, dínó
6/6 Szárnyak Ősmágia +2 rá reagálni
Sikeres kijátszásakor ellenfeled 2 lénye a Semmibe kerül.
Egyszerre két lényt is támadhat, de mind a két lény visszaüt rá.
S áldozd fel egy permanensed: Célpont permanens a Semmibe kerül.
"Most aztán jöhet a futás meg a sikítás."
Varkaudar idomár
2 vp Chara-din szörny, varkaudar
3/1 szárnyak
J: Vegyél vissza egy dínót a gyűjtődből a kezedbe.
S: Ha játszottál ki dínót ebben a körben: kapsz 1 VP-t.
"Hó-ha Rexi!"
A raptor rikoltása
X ZSZ sheran azonnali
Ősmágia
Kijátszásakor válassz X+1-et, (X a játékban lévő fészkeid száma, de max 2):
Célpont permanens a gyűjtóba kerül VAGY Semmizés: 3 VAGY X célpont lény a kör végéig +2/+2-t kap, VAGY célpont dínó kap egy izomjelzőt VAGY ossz el X dermesztésjelzőt.
"De hangos madár!"
Fészek
1 nekron Sheran építmény, token
1 SP mágikus védelem szárnyak
S: gyógyulsz 1-t.
"Rántottát kérek, két tojásból!" |
Ganüid színlelő
2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid
K semmizz egy lényt egy gyűjtőből: a következő, kézből kijátszott Ganüid ifjoncod megkapja ennek a lénynek a képességeit és hátrányait (egyszerre egy ilyen hatásod lehet érvényben).
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Gyógyító ganüid
1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: sebző, vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor minden ganüided max. ÉP-re gyógyul, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lény így gyógyult.
Ganüid kismester
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Ganüid ifjoncaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek leírásában a „Ganüid ifjonc” szerepel.
Agresszív pegazus
2 VP 3/3 sheran szörny/pegazus „szárnyak”
Kompenzáció: húzz 2 lapot!
K rakj X különböző színű lapot a paklidból a Semmibe: megakadályoz egy X költségű lapot.
Varkaudar kommandós
2 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar
Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: játékba rakhatod a kezedből.
S, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha bármilyen módon a Semmibe kerül: kapsz egy Varkaudar pálinkát, vagy egy Ork harcost. |
Varázslattolvaj
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” „KF”
P: néz meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ezek közül kijátszhatsz egy azonnalit, vagy általánost.
K: megakadályoz egy varázslatot, ami ezután visszakerül kézbe.
A zéró hatalma
1 VP chara-din azonnali
Keress elő, vagy vegyél vissza gyűjtődből egy fix 0 SB-jű, vagy költségű lényt, VAGY kapsz egy tóken lényt, aminek az alap SB-je, vagy költsége 0.
A végítélet farkasa
2 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
Feltámad.
K ha bárhonnan, bárhogyan lap kerül a Semmibe: célpont permanenst a Semmibe küldhetsz, vagy ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Szárnyas szirén
2 VP 2/2 elenios szörny/szirén „szárnyak”
Csábítás: 2.
„Duplakötelék”: K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: játékba rakhatod a kezedből, vagy 2 VP árán a gyűjtődből.
Egyszemélyes hadsereg
2 VP 2/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”
Ha megüt egy lényt, vagy építményt: az sebződik annyit, amennyi az aktuális SP-je/ÉP-je.
Ha sebződéstől a gyűjtőbe kerülne: helyette visszakerül kézbe. |
A törpék barátja
Fairlight
2vp ősmágia KF
0/3
J: Tegyél rá annyi izomjelzőt amennyi törpe van a gyűjtődben.
Áramlás: Következő törpéd költsége 1 VP-vel kevesebb vagy ha Törpe-gnóm Glion követővel játszol tegyél egy olyan törpét játékba, mely idézési költsége tartalmaz VP-t. |
Szeptett
7zsz
Leah Általános
+1 reakciódrágítás
Kijátszási feltétele hogy legyen legalább 7 lap a semmidben.
Rakj játékba max. 7 olyan permanenst a gyűjtődből amilyen van a semmidben majd ez a lap a semmibe kerül.
Áramlás és Jelenés: 2nekron: Dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe.
Motyó
1nekron 2zsz
Leah Tárgy-motyogó
KF, Kincs
Kijátszásakor hordozója a semmibe kerül és ha saját lényedre játszottad ki előkereshetsz a kiegészítő paklidból egy lapot de ebben a körben azt nem játszhatod ki.
Komi-blokk
2zsz
Rhatt Épület
Repül, háló
Blokkolás: 2.
Kijátszásakor ellenfeled max. ép-je és max. vp-je megcserélődik.
S: A kör végén vedd vissza a kezedbe.
Áramlás: 2vp | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2023
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|