Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Karácsonyi menü december 11.
Hatalom Kártyái – Ősi Káosz november 25.
A pillanat képe
Aranygömb
(Túlélők Földje varázstárgy)
Küldd el képeslapként!
Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Régen, az ősi birodalmak virágzása idején, hol a bo'adhunok, hol a kyorgok birtokolták. Talán ők még tudták, mire lehet használni...
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny február 17. - Versenybeszámoló
Császárváros akció - 2024.02.20. - 2024.03.06.
HKK további versenystatisztikák
HKK Legendás cél: Császárváros
Nerfek és tiltások 2024. március 1.

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
[HKK Piac] Lapokat keresek (28437)
HKK kérdés? (47043)
HKK Legendás cél: Császárváros (23)
Császárváros akció - 2024.02.20. - 2024.03.06. (2)
Lapötletek (64925)
Túlélők Földje retró kiadás (7)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
0 SZK Sapka

tárgy KF Fairlight

Nem lehet feláldozni.
Az ellenfél lényei semmilyen módon nem sebezhetik meg
a hordozóját amíg van rajta Sapka.
 
Alpesi tehén (új)

4 VP 4/6 sheran szörny 3 SZK

„Hogy kerül ez a békés kérődző ebbe a szörnyektől hemzsegő vadonba?” – Aritma


Titkos tehénszint

2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín

Képesség nélküli lényeid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontja.
Legalább 4 VP költségű lényeidet nem lehet megsebezni.
S 1 VP: ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked, akkor kapsz egy Alpesi tehenet.


Gruangdag monolitja

0 építő tharr építmény 4 SP „szárnyak”

S ha van játékban min 5 SB-jű lényed: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: előkereshetsz egy tharr avatárt, vagy a kör végéig célpont lény alap SB-je 5 lesz.
 
Esély a túlélésre
2vp.
azonnali varázslat
Válassz: A következő kör végéig csak lényektől vagy csak varázslattól sebződhet minden játékos. Minden erre a lapra való reakció, 1 kézben lévő lap véletlenszeű eldobása a semmibe.
 
A kirotált A gyógyítás fájdalma lapot valamilyen formában jó lenne visszahozni...
 
A "bármilyen"-t csak azért írtam így mert lusta voltam felsorolni. Persze a lapon rajta lehet, hogy dermesztés, élet, izom, elmúlás, stb.
Lady Olivia macskájának 9 élete van. A 9 még pont elég a 13 túl sok?
 
Két nagyobb baj is van ezzel a lappal. Egyrészt a "bármilyen jelző" nincs definiálva. Ez megoldható, de nem biztos, hogy célszerű, mivel egy újabb fogalom, aminek a tartalmát ezzel kivezetnénk a lapszövegről a szabályok közé. Ezzel pedig növeljük a fejben tartandó dolgokat.
(Csirió féle, speciális, nem önálló jelző létezik.)

A másik baj, és ez a nagyobb, hogy van pár lap, ami a jelzők számára, vagy az életjelzők számára ugrik. Az egyetlen lapon azaz egy mozdulattal létrehozok 13 életjelzőt, az egy picit sokallom. Ez egy nagyon komoly kombópotenciál, amit nagyon alaposan ki kellene tesztelni valamennyi ún kompatibilis lappal, és a káoszról szinte biztos hogy tiltani kellene. Szóval ez így kb vállalhatatlan.
 
2VP 1ZSZ 1NEKRON
Dr'who reinkarnálódó

szörny 1SZK Leah
éjfatty szárnyak

Élet:13
Áramlás:Ossz el max. 3 bármilyen jelzőt célpont permanensek között.

5/5 mágikus védelem, mágikus támadás
 
Natharion gömb (új)

Sheran tárgy, 1 szk.
Költségéből a szörnykomponenst helyettesítheted 7 épével a második körödtől.

Kijátszásakor válassz:
max épd nő 7-tel, és gyógyulsz 7-et, vagy húzz egy lapot.

S: kapsz 1 szk-t, gyógyulsz 3-at, és húzz egy lapot.
K: semmizés: 1, és célpont játékos sebződik 3-at.
 
Van benne némi humor faktor. Ráadasul az én elképzelésemben ez az eddigi szabályokat nem írná felül(Börtön mellett nincs követő, Kragoru mellett nincs szabálylap, stb.) Amúgy meg Iustitia után miért ne lehetne kísérletezni a narancs lapokkal?
 
Ezt te se gondoltad komolyan.
 
A legeslegfőbb követő


követő

Használhatsz mellette 2-2 másik követőt és szabálylapot. (kivéve UR-k, A legfőbb követő, Kreátor követői)
A játék elején semmikép se húzol lapot.
Ha ezt a követőt a játék elején kikapcsolják akkor az minden más követődet és szabálylapodat kikapcsolja és a játékot 7 lappal kezded.
Ha játék közben kapcsolják ki az nem lesz hatással a többi lapodra.
 
2VP Tl'urlang vadász (20XX)

szörny 1szk KF Fairlight szárnyak

Élet:3
Ha olyan lénnyel harcol amin van életjelző kör végéig
kap +7 sebzést. Az ilyen lények nem tudják megsebezni
és képességeik se hatnak rá.

2/2-es mágikus támadással
 
A három királyok (tóken)
Színtelen, tárgy, IK: 0 SZK
Ha min. 3 van a kezedben, megnyerted a játékot.
„E”: visszaveheted a gyűjtőből kezedbe.
 
Fattyak hordája (új)

2 VP 1 ZSZ 0/0 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi fattyad van rajta kívül játékban.
K ha egy fattyad kikerül a játékból: tehetsz rá egy izom, vagy élet jelzőt.


Cseles fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
S keverj vissza 2 fattyat a gyűjtődből a pakliba: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.


Sinister, a féregkutató

követő/epikus

Kedvelt lap: féreg.
Férgeidet ellenfeled nem semlegesítheti.
J: kijátszhatsz a gyűjtődből egy lényt varázslatként.


Zsebes zsombor

követö/epikus

Kedvelt lap: árnymanó.
S a következő kézből kijátszott árnymanód a következő képességet kapja „Kompenzáció: kapsz egy Dobótőrt.” (Nem adódik össze).
J 1 VP, áldozd fel egy árnymanód: ellophatsz egy max 2 költségű permanenst.



Zekhartax csele

1 VP rhatt azonnali/reakció „védekezés”

Megakadályoz egy varázslatot, vagy egy „J” képességet.
Ha nem „védekezésként” játszod ki, akkor kapsz egy Ganüid ifjoncot e kezedbe, vagy tehetsz egy ganüidedre egy izom jelzőt.
 
4 vp, bűbáj Az élet körforgása

Amennyit sérülnek az adott körben a lényeid, te annyit gyógyulsz.
Amennyit sérülsz, az összes lényed annyit gyógyul.
Erre a bűbájra csak leah, dornodon, v chara-din források hatnak
 
Betyárbecsület

1 VP dornodon általános

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled a játék során már ellopta legalább egy lapod.
Ellophatsz max 2 célpont permanenst.


Konzervatív ganüid

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid

S: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
E: célpont hajó sebződik annyit, amennyi SP-je van, vagy célpont „J” képességgel rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.


Régi iskola

1 építő 6 SP színtelen építmény „szárnyak”

Passzívan nem rombolható.
Kijátszásakor minden céh és hajó passzivizálódik.
P, ha legfeljebb 4 lappal kezdted a játékot: húzz egy lapot, vagy egy célpont sebződik 2-t.


Hógolyó hatás

1 VP leah bűbáj „hideg”

Ellenfeled minden körében az első sikeresen kijátszott lapja után sebződik 1 ÉP-t, a második után 2 ÉP-t, a harmadik utám 3-mat stb.
K 1 ZSZ: célpont lap kap annyi dermesztés jelzőt, ahány lapot ebben a körben ellenfeled sikeresen kijátszott.


Pontaco csatlósa

1 VP 1/1 kalandozó/ember KF

5 lehet belőle a paklidban.
Amíg legalább 1 ÉP-d van, addig ellenfeled semmilyen módon nem nyerheti meg a játékot.
Halálsikoly: célpont nem lény lapot ellophatod.
 
Tengeri teknős

1 VP 3/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0. Újrahasznosítás: 2.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy húzz annyi lapot, ahány lapot ellenfeled ebben a körben húzott.


Keselyűteknős

2 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1. Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi varázslatot újrahasznosított ellenfeledtől.


Kérgesteknős

2 VP 3/1 sheran szörny/teknős [+X]

Anti mágia: X.
X annyi, amennyivel több lapja van ellenfelednek játékban, mint neked.
Minden teknősöd kap +1 SB-t.


Fantomsárkányok (új)

2 VP chara-din azonnali/vízió

Nem lehet újrahasznosítani.
Kapsz max 2 Wyvernt az őrposztodba, de a következő hátrányt kapják: „A kör végén mindenképpen a Semmibe kerülnek.”


Teknősök hordája

1 VP sheran bűbáj

Ha eldobnád anti-mágiának: helyette rakd játékba.
Minden teknősöd kap +1 SB-t és mágikus támadást.
K ha egy teknősöd sebzést okoz: a kör végén húzz egy lapot!
 
,,valami név"

Chara_din azonnali "életkioltó"

1 zsz

Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen válaszott lapja a semmibe kerül.

Áramlás: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol
 
3 VP
Újrakezdés azonnali varázslat
Dobd a kezedben lévő lapjaidat a gyűjtőbe és húzz annyi lapot, ammenyi lapot eldobtál
 
Ünneprontás

0vp
Azonnali
Színtelen

Ha bármely pakliban van Móka és kacagás keresd elő és dobd a semmibe minden példányát

Ha nem dobtak így lapot , húzz egy lapot a kör végén
 
0 VP
Bolha 0/1
Kijátszahatod 1 szörnykomponenes elköltésével is, ekkor aktívan jön játékba.
P: célpont örposztban egy lény nem kapja meg a védekezési bónuszt.
 
Mondjuk, legyen így...mondtam..hogy csak ötletelek, ami nem bizotos, hogy életképes..., de köszönöm a hozzászólásodat...így tanlhatok, hogy ne op-s lapokat gondoljak ki. Mégegyszer köszi...BUÉK!
 
Értem, tehát tempót szeretnél. A sérülés és a max Ép vesztés egy elég komoly hátrány. Ennek a varázslatnak így semmi védelme nincs, de talán ez nem baj.
Szerintem vagy a sebződés/max Ép csökkenés nem kell a lapra, vagy az a korlátozás, hogy 1 lényt játszhatsz ki a Vp-ből. Ha mindkettő rajta marad, talán nem is lesz játszható.
Ez egy 0 Vp-s VP termelés, feltételhez kötve.
Nézzük meg, hogy működne ez egy ma divatos epikus követő mellett.
Én kezdek első kör. 5 lapom van. Kiteszem ezt a lapot. 4 Vp jár érte, ha létrejön. A 4 lapomból lesz legalább 2 counter, tehát be tudom védeni. Kijön. kapok 4 Vp-t, amiből kifér a maradék 2 lapom. Leürült a kezem... Kockázatos, de játszható.
Nagyobb baj, hogy a középjátékban/végjátékban erre a lapra nincs szükség, tehát kellene valami alter felhasználási lehetőség, ami miatt érdemes lenne játszani vele.
Mondjuk egy jelenés: húzz 1 lapot!
 
Segítség a bajban ..... 0 VP
általáson varászslat.
Kapsz annyi VP-t amennyi lap van a kezedben.
És Ugyanennyit sérülsz is ( a max Ép-d is csökken
ennyivel) Ezáltal nyert VP-k ből csak 1 lényt játszhatsz
ki ami aktívan krül játékba
 
Na de hol vannak a gen lapok??
 
Az hogy ingyen kikeresel és ingyen, korlátozás nélkül játékba rakhatsz egy bármilyen lapot, már önmagában is vállalhatatlan.
Még akkor is, ha egyébként magát a lapot, amit terveztél, meg lehet akadályozni.
Ez a mechanika olyan tempót tudna létrehozni akár az első körben is, ami teljesen felborítaná a játékegyensúlyt.
Ez még akkor is így lenne, ha a lap többi részét lehagynánk.
De szereljük meg...

Ingyen kikereshetsz egy lapot, feltétellel. Ez önmagában is erős, de talán még vállalható.
Ha ezt szeretnénk, akkor a feltételt és a kikereshető lapok körét kell pontosítani, és akár lehet is belőle lap.

Egy lapot ingyen kijátszhatsz, feltétellel. Ilyenre számos példa van, ez is vállalható önmagában.
Nyilván itt is szűkíteni kell a kijátszható lapok körét, és jól kell belőni a feltételt. Tehát ezzel a részével is lehet dolgozni.

A kettő együtt biztos kuka.
 
Csak próbálkozom.
Ezek csak ötletek amik csiszolásra szorulnak.
Ha rossz, hát rossz, legközelebb jobban átgondolom.
Köszi a jelzést
 
Ez valami vicc, remélem. Ezzel az erővel azt is ráírhattad volna:

"Erre a lapra nem lehet reagálni. Nyertél."
 
Orthros, a kétfejű farkas

1 VP 1 ZSZ 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S: feltámad.
Támadhat 2 lényt is.
Áldozd fel: tippeld meg egy pakli felső lapját, majd nézd meg és ha eltaláltad, akkor kijátszhatod ezt a lapot és ha ez egy max 2 költségű vérfarkas, akkor ingyen játszhatod ki.


Termik tisztiszolga

1 VP 1/3 rhatt szörny/termik

S ha ellenfelednek van játékban lapja, aminek van kijátszáskori képessége: előkereshetsz egy termiket, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
K: célpont lap passzivizálódik.


Tanult termik

1 VP 1/2 rhatt szörny/termik

K: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
J: rakj a paklidból egy termiket a gyűjtőbe.


Orkantás

1 VP dornodon azonnali

Ha van játékban, vagy a gyűjtődben Orkantó: nem lehet rá reagálni.
Ellenfeled minden lapja elveszíti „J” képességeit, vagy megakadályoz egy lapot.
 
Segítség a bajban.
0 vp

Kikereshetsz egylapot a paklidból, és ingyen kijátszhatod. Csak akkor játszahatod ki, ha nincs lapod
az asztalon, és az ellenfelednek min. 3 lapja (vagy jelzője van játékban. Erre a lapra nem lehet reagálni, mindenképpen létrejön. Ha lény akkor kapsz 2 vp-t amit ebben a körben el kell költened különen elvész.
Ha nem lény akkor kapsz 1 vp-t. és Minden lapot a
kezedből a gyűjtőbe kerül.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.