Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Tetszik-e neked az az ötlet, hogy a HKK lapok alján legyen egy sorszám, amivel egyértelműen azonosítható, hogy az adott lap hányadik a kiegészítőben, pl. 015/160?

1.) Igen, jó ötlet! Segíti a gyűjtést.
2.) Szerintem felesleges.
3.) Nincs véleményem.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
A pillanat képe
A káosz kapuja
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
A képen Chara-din sötét oltárainak egyike látható, melyet a Fény Szerzetesei megpróbáltak áttörhetetlen mágiával lepecsételni. A káosz terjedését azonban így nem lehetett megállítani, Chara-din nagyságát hirdető dicsfényben tért vissza az anyagi létsíkra, ahol pár nap alatt többszáz kalandozó tömörült köré, felesküdve a káosz istenének szolgálatára. A szekta pedig azóta is csak bővül és bővül...
Nézz szét a galériában!
Páros verseny szabályok
Hagyományos verseny - 2020. január 18.
Kiemelt vidéki versenyek - 2020
Téli MondoCon 2020.01.04. – Eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége – 47. félév

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái verseny - 2020. január 10., Dungeon
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája

A lista folytatása...
Lapötletek (64323)
HKK Kiadói tervek - 2020 (99)
A HKK Online jövője (1082)
Élőholt invázió foil sor bemutatása (5)
[HKK Piac] Eladó lapok (141439)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6762)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Ez meg itt már csak szájtépés
Vége oszt kész
 
1. igazából sztem én már akkor otthon voltam a témában amikor Te a kislányok haját húzogattad az oviban.

2. ugyanitt rákérdeztem hogy mennyi $ lenne, milyen kondíciókkal (fura módon semmi reakció)

3. nem lennék szívesen magyar vállalkozó, megszoktam már itt

4. nem ez volt az első "szerencsés" tippem (álomfogó, kg, kgk)
 
Biztosan nem fellegezne be. Van egy feelingje az asztalinak, amit az online nem tud visszaadni (hasonló mint a sima könyv-online könyv). Másrészt az emberekkel való személyes kapcsolat komoly vonzerő az asztali HKK-ban.
 
na de most őszintén ha elindulna normálisan a hkko normális új lapokkal nem a régi fosokkal akkor sztem simán befellegezne az asztali hkknak.Lehet ez is ok h miért nem indítják el csak jobb a ködösítés.
 
Amióta
árvíztűrő tükörfúrógép
ÁRVÍZTŰRŐ TÜKÖRFÚRÓGÉP
 
Hmm... a fórum mióta nem szereti az ? bet?ket és miért most?
 
Én olvastam az 1 éves kommentjét, a HKK, a Beholder vagy legalább a magyar vállalkozói szféra érdekében ilyet nem tennék, nagyon nincs köze semmihez.

Egyetlen szerencséje volt, hogy bed?lt a HKKonline, aztán azzal legitimáltatta az összes baromságát, hogy ? mennyire megmondta, pedig csak ráduplázott volna a behó veszteségére a projekten az ötletével.
 
Ha ennyire értesz hozzá: akkor adj rá pénzt vagy Miklósnak írj,h vállalnád a projekt koordinálását
 
Mellesleg, nem tudom milyen játékiparban lehettél.
Jelen pillanatban kb. 1000 mikrotranzakciós ázsiai fos játék fut, szar grafikával, bugokkal tele, de virulnak.
Biztos nem éri meg nekik.
Kispályás, persze. Nem fizetnek 1 millát egy NFL spotért csak pár százast néhány bannerre, meg FB like-ra.
 
Oké, persze, nektek van igazatok.
Tartom magamat az egy éves véleményemhez (tutti baromság, mert nem értek hozzá, soha nem is értettem és soha nem is fogok):

HKKOnline: Game Over
 
De igazából a lényeg az volt, hogy tartható enne-e egy alacsony grafikán futó online HKK-s alkalmazás a lenti szempontok szerint.

Talán még a játékmechanika fontosabb részei át is lenne menthető a régi kódból (gondolok itt a kör eleje, kör vége dolgokra).

De pl. lehetne konzultálni azzal is, aki összehozta a HKKdroidot, bár abban szinte 0 játékmechanika van, de 1 ember szabadidős tevékenysége is (és még be is hivatkozta a beholder oldalát és az áruházat). Előny viszont, hogy a telefonos játékok piacára egyébként is fel kéne készülni, hiszen nem fog kikopni egy ideig és kézenfekvőbb reklámozás szempontjából is. Persze nem muszáj arra menni.

Tehát a lehetőségek megvannak (és voltak), sőt, akár a régi projektet is be lehetne indítani, csak kellene csapni egy irányt és arra menni.
 
jozsi98: A gond az, hogy nem a Beholder felelőssége az, ami a HKKonline-al történt, még ha ezt nagyon is át kívánod rájuk hárítani, így kárpótolni sem köteles (ez még a kisebb baj, a nagyobb, hogy szerintem nem is tud, mert csak a forráskódot kapta meg a leírtak szerint, az adatbázisról nem esett szó, de majd megerősíti a Miklós vagy a Balázs).

Viszont, ha senki nem fizetne a játékért, akkor érdemtelen újra beüzemelni (hiszen azokért a lapokért egy másik cég vitte el a hasznot). A kárörvendés nem neked szólt.

Elchicco: Neked közöd sincs, hogy működnek a dolgok.

1, Egy angol nyelvű (nem túl speciális) játék potenciális piaca ~2 milliárd fő. Ha csak 1 ezreléknyi fizető játékost fog meg egy milliárdos reklámkampány és 5 dollár értékben költ átlagosan, akkor is pont kijött 0-ra a dolog. De utána pl. egy az oldalon elhelyezett reklámmal, már arra a 2 milliós játékosbázisra lehet építeni hosszú távon.

A magyar fogyasztóképes lakosság olyan durván 2,9 millió fő ( https://www.ksh.hu/interaktiv/korfak/orszag.html, 8-52 évesig, de igazából 18-49-ig kéne mérni, az viszont sokkal kevesebb, főleg mert a KSH most már (politikai okokból) a külföldön tartózkodó magyarokat is beleszámolja a statisztikába, akik pont nem tudnak és nem is fognak itthon fogyasztani), ennek az 1 ezreléke 2900 fő. Ezt gyakorlatilag eldarálja egy 30 mp-es tévéreklám jelentetés pl. az RTL-nél (kedvezményekkel mondjuk csak 3,5 millió) és még nincs kész az, amit leadnánk a reklámban és nincs kész a játék sem, aminek futnia kéne.

Tehát igen, jobban megéri azt az 1000 főt megcélozni, mint egy drága reklámkampányra költeni, mert még a legszebb felülbecslések szerint sem jönnének vissza az összegek, amiket beleölne.
 
Ez alapvetoen igaz, csak az a mokas, hogy azt a masik 99 esetet, amikor a 2 misi (dollarban) utana lof*t se termel, azt nem latja senki (mert nem hallasz rola, nem hires)... pedig ott van, jopar evet lehuztam a szamitogepes jatekiparban. Az is egy szakma, amikor bekockaztatod a 100*2 misit (dollarban), hatha az egyik durvan bejon. A Behoe egy masik szakma, de ez is szep.
 
Pfff...
No akkor ki kell fejtsem.
A Beho piaca játékok terén max. 1000 ember.
A ponyvaregényekkel kapcsolatban fingom nincs, de nem fog sok új játékost produkálni pár spam az utolsó 3 oldalon.
Hogyan lehet új játékosokat szerezni?
Reklámmal
Lásd Game of War (egy qrva nagy fos kb. Settlers szinten, p2w formátumban) spot az NFL-ben.
Ja, az pénz? Az.
Pénz pénzt csinál.
Konkrétan itt kb. 2 misi (dollárban) egyszeri befektetés most NAPI ugyanennyit termel.
Sokkal jobban megéri ezt az ezer embert megtartani, kb. 0 munkával, mint azzal szenvedni hogy újak legyenek.
 
Üdv

Semmi személyes (részemről) csak a megszolitásom okán válaszolok.
Nagyrészt egyetértek azzal amit írtál.Jó kis összefoglaló, de aki kicsit követi ezt az Online hkk (tragikomédiát ) annak nem sok ujdonságot modntál.

A 3. pontot nem igazán értem,mi nem lennénk kompromisszum készek ? (hátdehogynem....! )
Zsarolás? kit? mivel?
Ha esetleg arra gondolsz hogy azt írtam hogy nem igazán fog senki pénzt befizetni, ha ujra is indul az online hkk,ezt bárki írhatta volna (ez puszta tény) de persze tévedhetek is (én nem vagyok minentudó).....
Mégegyszer (asszem utoljára) leírom hogy én igazán szeretem a Beholder játékait, nem ellenük vagyok, és nem vagyok kárörvendő sem.Azt nem állítom hogy milliókat költöttem rájuk ,de azért szoktam venni a termékeiket.
 
A lényegi különbség: A Mágia Mesterei teljesített a költséghatékonyság területén. Kevés input, szerény haszon (ha van) és egy külföldi séma, amit igazából már a Beholder is használt más formában (Sárkányölő).

Egyébként a grafikai szinten és az informatikai tuningon túl kb. a 90-es évek kalandkönyveihez lehet hasonlítani.

Ezt át tudná-e lépni? A HKKonline nem, de egy online HKK program igen.

Nem megyek bele, hogy hol bukott meg a HKKonline, de azt hozzáteszem, hogy működtek nagyobb dolgok is ingyenesen (és most nem a HS-re kell gondolni, az nagyon messze van az ingyenestől). Sőt, akár 2 ember képes összehozni egy netes CCG-t (persze, erős Java és programozói tudással).

De akkor miért nincs semmi?

1, Senki nem fog átvenni egy olyan projektet, ami már egyszer megbukott. Szépíthetjük, de ez történt. Akkor meg főleg, hogy ha még + követelések vannak hozzárendelve, ahelyett, hogy támogatnák (jozsi98 kommentjét ajánlom). Külsősnek nem éri meg, mivel az egyetlen, ami bizonyos, az a licenszdíj fizetése, hogy több hónapot kellene belefektetni, a rendszerbeli hibák, és a játékosi
követelések. Amit cserébe nyújtani tudna a játék... Esélytelen, hogy valaha bárki a behón kívül beindítsa. De a behó miért nem?

2, Mert a projekt rossz, ráadásul a hibáiról nem konzultáltak velük. A szemantikai hibákat nem mutatja ki egyetlen ellenőrző algoritmus sem. Emberibb nyelven: A behónak fogalma sincs, hogy miért bukott meg a projekt (nem vett benne részt, nem látta, csak annyit tud, amennyit utólag elmondtak) és ezt nem is közölték vele rendesen. Hozzáteszem, hogy ezeknek a nagy részét még kiegészíthetnék a játékosok, de nincs meg az az összeg, amivel ezt kieszközölhető lenne (kb. béta fázisig vissza kéne vinni a dolgokat). Meg persze nagyon sok kompromisszum mindkét fél részéről.

3, A játékosi kompromisszumkészség hiánya. Komolyan, jozsi írása egyenértékű egy zsarolással, hogy ha a behónak lenne akarata a játék feltámasztására, akkor azt rosszul tegye vagy sehogy. És még senki nem küldte el sehova, tehát kénytelen vagyok azt hinni, hogy ez a játékosok álláspontja. Akkor pedig nagyon is megértem a behót, ilyeneknek nem indítanék újra egy kávéautomatát sem, főleg ha az én pénzemen akarna belőle inni, mert az előző főnök megígérte neki. Meg vannak, akik kárörvendeni járnak, hátha fényesebb lesz a régi szaruk. Erre van az a mondás, hogy "Nem a zsömle kicsi..."

4, De, kicsi. Kis játékosbázis, kis játék és kevés anyagi lehetőség. 20 embernek lehet gyártani játékot, de az nem nézhet úgy ki, mint egy 200.000 embernek gyártott játék (Sőt, igazából a HKKonline erősebb grafikával rendelkezett, mint az Elements, ami azért 5 millió feletti embert fogott meg), ami azért durva, mert a grafika a legdrágább dolog, mind megrajzoltatásban, mind lejátszásban, kegyetlen nagy adatforgalmat generál csak magában, ami a költségvetést is megnyomja (elég csak a szervergép cseréjére gondolni). Röviden, túl van méretezve.

Ezektől függetlenül, ahogy említettem, akár 2 ember a szabadidejében is összehoz egy online CCG-t. "Kritikán aluli" grafikával, egyszerű metával, nyílt projektben. Pusztán azért, mert szereti a játékot és szeretné, ha egy gyengébb, de HKK élményt kapjon online. Ez biztos, hogy nem Elchicco lesz, meg, ahogy nézem, senki.

De összességében ez lenne a járható út, egy nyílt forráskódú online projekt, amit részben a játékosok raknának össze, hogy HKK-zzanak. A grafikája kb. a közelében sem lenne a HKKonline-nak (sőt, egy startlapjátékok.hu-s alkalmazáséhoz sem), de elég olcsó üzemeltetni ahhoz, hogy a behó felvállalhassa (minimális grafikai igény esetén tényleg képes lenne elfutni probléma nélkül). Idővel (pár év) kinőheti magát valamivé, ami már elég szép lesz ahhoz, hogy HKKonline (új)-nak nevezzük, lassan felnövekvő játékosbázissal már érdemes lehet egy reklámot odabiggyeszteni és akkor már nullszaldós.

Persze, ehhez kell valaki (lead developer -> vezető fejlesztő), aki elég tapasztalt ahhoz, hogy el tudjon egy ilyet vinni a hátán és beleöli az energiát, hogy kb. az elejétől felépítsen egy játékrendszert, nagyon egyszerű lapokkal hogy a behó évekig mellette álljon a projektnek (nem feltétlenül anyagilag) és, hogy legyenek emberek, akik áldoznak a szabadidejükből, energiájukból annyit, hogy pl. grafikákkal vagy infós munkával beledolgoznak időszakosan, ezzel csökkentve a terhelést.

A kérdés, hogy lenne ennek a megvalósítására akarat (igény az van). Ha van és valaki elvállalja a vezető fejlesztő szerepét (bár ez lehet, hogy a behóra maradna), hogy bizonyos ütemben dolgozzon a dolgon, akkor lesz játék, egyébként nem.
 
No eltelt az év.
Ugye semmi?
Milyarák?
Megen igazam volt?
Pedig ajánlatom is volt, az se érdekelt senkit.
Sebaj.
Azért jó, hogy legalább a kód megvan
További kellemes online HKK-t
 
Mágia mestereire visszatérve:nem azért de aki kitalálta nem tudom milyen betegséggel küzd,de az a játék "életképtelen"(nem a hkko).2015 van kritikán aluli grafika és kb SF koppintás.Na a lényeg: ha abba a "játékba tud beleőlni pénzt a beho akkor nem értem h a HKKO-ba mért nem(mivel gondolom az amerikai álmot már teljesítette ez a mágia mesterei).
 
Köszönjük a tájékoztatást.
Én is irtam már ide többször is,és most is mások nevében is szólok.Többek között olyan nevében is aki elég sokat költött a HKKo-ra.És nem akar (akarunk) mást csak játszani azokkal a lapokkal amiket pénzért megvett(tudom hogy ez nem ilyen egyszerű ,de sajnos az emberek igy gondolkodnak.....)(és aki játékokkal foglakozó céget csinál annak figyelembe kell venni az emberek gondolkodás módját ,még ha nem is ért vele egyet)

Tudjuk hogy nem Beholder fejlesztette a játékot de a Hatalom Kártyái Kártyajáték annyira egybefort a Beholder nevével hogy erre senki sem figyelt.
Ráadásul soha senki nem mondta hogy (írta) hogy milyen cég üzemelteti fejleszti a HKKo-t.
Ez a titkolózás gyanús lehetett volna,de megismétlem mégegyszer hogy a HKK annyira a Beho része hogy senki nem nézte hogy egy (elég kamu) mini cégnek fizeti a pénzt.

"kulcsra kész vállalkozás" -ról annyit mondanék szintén többek nevében hogy ha valami csoda folytán mégis ujra indulna ....senki nem fog egy fillért sem befizetni .Tehát csak a Beholder tudná ujra indítani a HKKo-t .Ha ez anyagilag erőforrásilag nem lehetséges akkor ennyi volt az HKKo ......
 
Mindent elnontál amit eddig is tudtunk, sak pont azt nem mondtad, miként, hogyan áll jelenleg a hkk online.
 
Ezt leírtam többször, itt is, és a másik fórumon is, de akkor egy rövid összefoglaló:

A HKKOnline-t NEM a Beholder fejlesztette, üzemeltette stb. hanem egy tőlünk teljesen független cég. MI a jogokat, konzultációt adtuk, a grafikákat, ill. hirdettük a játékot. Cserébe licenszdíjat kaptunk volna.

A játék nem volt annyira sikeres üzletileg, mint számítottak rá, ezért a játékot felfüggesztették tavaly tavasszal. Licenszdíjat mi akkor már nagyon régóta nem kaptunk, a tartozás fejében megkaptuk a program forráskódját, de mindenféle dokumentáció nélkül. Ekkor már a szerver is felmondásra, a futó program törlésre került, tehát a szünetmentes további üzemeltetés nem volt lehetséges, a programra egy új szervert kellett építeni, újra beüzemelni stb.

A játék üzemeltetésére a következőkre van szükség:
- egy ügyvezető/menedzser, aki meghatározza az elvégzendő feladatokat, biztosítja a szerver hátteret, a befizetések lekönyvelését stb.
- egy PRos, aki kommunikál a fórumon, híreket ír, ügyfélszolgálatot biztosít
- egy rendszergazda
- flash, java, php programozó
Itt jegyzem meg, hogy a fenti feladatokat az NMI-nél a végén már 1 ember csinálta, de ez inkább 3 vagy 4 ember.

A projekt átvételénél ezentúl van valahány hónap +munkaidő, ami semmiből nem áll, csak a program megértéséből, dokumentáció készítéséből, a szerver újraépítéséből.

Optimális esetben van egy vállalkozás, ami ezeket a feladatokat átveszi. Nekünk sosem volt elég emberi és anyagi kapacitásunk arra, hogy ezt felvállaljuk, ezt többször leírtam. Jó oka volt, hogy egy külsős cég csinálta az egészet, nem mi.
Amikor az egész projekt átkerült hozzánk, akkor próbáltunk megoldást keresni, hogy tovább működhessen - vagyis egy olyan vállalkozást, aki a fentieket elvállalja. Találtunk is egy céget, aki vállalta a menedzsmentet és a rendszergazdaságot és a php fejlesztést, és egy programozót, aki vállalta a java fejlesztést. Mi megadtunk minden segítséget, amit tudtunk, összeállítottunk egy új kiadható kiegészítőt, leírtuk, milyen fejlesztésekre van szükség, csináltunk a játéknak egy külön fórumot. Végül azonban az adott vállalkozás nem volt képes a fenti feladatokat ellátni még így sem.

A dolog tehát továbbra is nyitott annyiban, hogy ez egy "kulcsrakész vállalkozás", ha valaki a fentieket össze tudja szervezni, mi szívesen átadunk mindent, de csak akkor, ha a fentiek tényleg rendelkezésre állnak. tehát kell legalább 3 ember, aki hajlandó ezen több hónapot dolgozni (ill. valaki, aki szponzorálja ezt), és ért is ezekhez, és utána képes a játékot üzemeltetni. (A fórumot, konzultációt, reklámot biztosítjuk, ill. a java programozó is megvan, ha segítség kell.)

Ami még itt felmerült:
Miért nem üzemeltetjük egyszerűen csak tovább a játékot, mint a Mágia Mestereit, mindenféle fejlesztés nélkül?

Itt van egy nagy különbség. A HKKonline életképtelen, ha nincs meghatározott számú játékos. Hiszen akkor hiába lépsz be egy adott időpontban, ha nincs ellenfél, nincsenek versenyek. Ráadásul a Mágia Mestereinek a fejlesztőgárdája továbbra is itt van, tehát bármilyen probléma merül fel, orvosolni tudjuk. A HKKOnline-nal sajnos nem ez a helyzet, ha valamilyen bug miatt leállna vagy egyéb probléma lépne fel, nem tudnánk megoldani.
 
Mert 10 embernek nem éri meg játékot fejleszteni.
 
Milyen osszegrol lenne szo nagysagrendileg?
Kondiciok?
 
Jó ideje kihalt a topic, mondjuk nem is nagyon olvastam mostanában, de egy kérdés, csak, hogy letisztázzam magamba. Miért nem valósítható meg egy egyszerű újraindítás? Mármint midnenféle módosítás nélkül, hogy beinduljon és majd idővel, amikor tudnak rá megfelelő energiát fordítani, akkor fejleszteni rajta, ha szükséges?
 
Nagyjábol ugyanazt írtuk csak más szavakkal....(vagy ha nem is ugyanazt de én is csodálkozom miért nem inditják ujra).
Az a pár apró változtatás ami szükséges elvégezhető pár nap alatt....aztán a töbi menet közben.
 
Nem azért, hogy direktbe ellentmondjak, de végignéztem testközelből az első HKKO kimúlását, aztán a második tesztelését, kommunikációját, vállalásait, és végül ezt a fejleményt is, akár ez a vége, akár nem.

Szerencsére aludtam rá egyet, így komolyabb hirtelenkedések, vagy meggondolatlanság nélkül, bátran állíthatom: a döglött macskámat nem bíznám ezután a mutatvány (impotens vergődésnek jobban beillik) után sem a Behora, sem bármire, amihez köze van, nemhogy a pénzemet.

Avagy nagyon érdekelne, hogy a php programozó hiányából miért nem arra a következtetésre jutottak, hogy újraindítják a játékot és nem lesz benne fejlesztés 1+ évig, megmarad a platform, lehet játszani, szórakozni, aztán egy év múlva lesz, ami lesz.

Nem, biztos, ami biztos, inkább marad a frigóban, mert két fuccs után harmadszorra biztos megint be lehet majd hergelni játékra a népet, hiszen itt mindenkiben lapul egy kis Cicero, tuti menni fog...
 
Na most!
Senki sem ugy gondolta hogy ugy fog ujra indulni a HKKo hogy tökéletes lesz .Csak ötleteket "" elvárásokat "" fogalmaztak meg a játékosok a forumokon.(mert esetleg azt hitték hogy most már komolyra fordul a dolog)

Sztm igenis indítsák ujra ugy ahogy volt az Online-t.
És lehet hogy ha már évek ota stabilan megy majd,akkor lesz majd aki költ rá pénzt.
A kisebb bugokat meg lehet majd oldani menet közben.
Inkább legyen egy bugos játék, mint egy semmilyen.!!

A Mágia Mestereit alapul véve..... nem nagyon hiszem hogy oda aztán todul a pénz ,de lehet hogy néha azért fizetnek emberek érte.
Az se egy nagy eresztés (azért valjuk be....)a nemzetközi ingyen játékokhoz képest,de mi Szeretjük,és ez a LÉNYEG.

Esetleg ,ha kellene valamennyi alap pénz az ujra indításhoz ,miért nem írják meg?
Mondjuk minden játszani kivánó ember fizessen be 10 ezret és ez azért 50-100 játékosnál már komoly pénz lenne....
Ha meg nem lesz tényleg semmi az egészből akkor levásárolhatnánk a Behonál ......

A Beholderről senki nem hiszi (és nem is lenne ugy) hogy pénz lenyulása megy....megbiznánk benne,és a már sokat rá költő játékosok is megnyugodnának ,ha ujra indulna.

AMI A LEGFONTOSABB a lapok gyengítése kapcsán nagyon figyelembe tudta venni a Beho a játékosok javaslatait, hát kérjük szépen hogy az online-nal is ilyen játékos-barát modon járjon el!És induljon el ujra mhamarabb.....
 
Bemásolom ide is,amit Miklós írt:

"Sziasztok, sajnos egyelőre nem sikerült olyan találni, aki a php programozást tovább tudja vinni, úgyhogy itt megrekedt a projekt. Jelenleg az egyetlen lehetőségként azt látom, hogyha nem találunk senkit, aki a játékot továbbvigye, akkor mi, mint Beholder Kft. vállaljuk ezt fel, saját programozóinkkal. Ez azonban csak akkor történhet meg, ha a jelenlegi 2 projektünkkel elkészülünk, ahogy írtam, egy harmadikat nem tudunk felvállalni. Tehát úgy néz ki, bármennyire is szerettük volna, hogy a játék feltámadjon, én nem tudok ígéretet tenni arra, hogy ez belátható időn belül megtörténik, bizonytalan időre (1 év+) jegelni fogjuk Ha bárki tud olyat befektetőt, fejlesztőt, aki felvállalná, hogy ezt az egyébként nagyon jól megcsinált játékot továbbvigye, kérem tudasa velünk.

Ami egyébként engem kissé elriasztott a fórumot elolvasva, hogy úgy érzem, óriásiak az elvárások. Teljesen újraírt kliens, új grafika, lecserélt lapkészlet, új versenyrendszer stb. Maximum ha valami nagy multi úgy döntene, hogy megveszi a játékot, de erre én nem látok esélyt. Amit én eleve lehetségesnek tartottam, hogy kisebb módosításokkal, extra lapkkal újraindítani az egészet, de a fórum hozzászólások alapján ennek önmagában nem sokan örültek volna."
 
Sajnálom, hogy beigazolódott amit sejteni véltem
 
R.I.P HKKO
Akkor vissza kell,hogy térj a sárkányokkal in live :P
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.