Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Egy-egy ellen
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
A Kalandok Földjén választhatsz, tömegsebző vagy egy célpontra ható varázslatokat használsz. Az első, bár hatékonyságban alulmúlja a másodikat, különösen értékes, ha egyszerre többen támadnak rád.
Nézz szét a galériában!
HKK Online 2 személyes béta teszt
Moa civilizáció lapelemzés 2. rész: gonosz jellemű lapok
Ajándéksorsolás december + novemberi eredményhirdetés
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
Táplálási szünet - 2024. november 29-30.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
TF help (6764)
HKK Online 2 személyes béta teszt (45)
HKK kérdés? (47268)
Jégmágus kt. alakulna (9381)
Lapötletek (65053)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (241)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kriptaszökevény

2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

K2 ha ÉP-t áldozol: ellenfeled sebződik annyit, amennyit áldoztál (max 5-öt, és csak ha fix. mennyiségű ÉP-t éldozol).
S semmizz 1 vámpírt a gyűjtődből: feltámad.


Pokoldenevér

2 VP (3)/1 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

5 lehet a paklidban.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány Pokoldenevér van a gyűjtődben.
Halálsikoly: 3 ÉP feláldozásával játékba rakhatsz a paklidból egy Pokoldenevért.


Nina

1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF

Ha ellenfeled több lappal kezdte a játékot: 1 VP árán előkeresheted (de játékonként csak egyszer).
Kijátszásakor egy másik kalandozódra tehetsz 1-1 izom és élet jelzőt.


Tarek-hun zavaró

1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa

Semlegesítés: célzó forrás, és ha olyan lapot semlegesített, amire ellenfeled az alap IK-jánál kevesebbet költött: kapsz 1 VP-t, vagy egy Dobótőrt.
S 2 ÉP: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Börtjauk kutatómunkája

2 nekron tharr azonnali

Előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy 2 nekron költségű lapot.
 
Kőelementál

2 VP (3)/3 tharr szörny/elementál

S: kapsz 1 Elemi kő lapot!
K: ha elementált, vagy tharr előre kikészített lapot hozol játékba (kivéve Kőelementállal): kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!


Kőhalom

1 építő 4 SP tharr éptmény

IK-jából 1 építőt helyettesíthetsz 1 nekronnal.
S: megekadályoz egy célzó, vagy húzó forrást.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz 1 Elemi kő lapot!


Kőóriás

4 VP 3/7 tharr szörny/óriás

Kompenzáció: 2 VP, vagy 1 lap húzása.
K ha sebződik: kapsz 1 Elemi kő lapot.
J: megakadályoz egy forrást, ami egy tharr lapodra hatna.


Kőeső

1 VP tharr azonnali

Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi passzív Elemi kő lapot, amenniy a lap IK-ja volt (max. 2-t).


A kőszívű ember

2 VP 1 nekron 4/4 tharr kalandozó/ember KF

Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Elemi kő lapot.
Minden tharr forrásod +1-et sebez.
S: egy célpont sebződik annyit, ahány tharr előre kikészített lapod van játékban.
 
Repkedő fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor húzz, vagy dobj el annyi lapot a kezedből, hogy 2 lapod legyen.
Ha dobtál: kapsz 2 VP-t.
Ha húztál: minden játékos veszít 1 VP-t.


Harak-shan műszerész

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF

Anti mágia: 0.
J: előkereshetsz egy tharr tárgyat.
Ha rákerül egy lap, vagy egy forrás célozza: ellenfeled azonnal veszít 1 VP-t.


Timik-shin toxikológus

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF „sav”

Moáid 2-es mérgezést kapnak.
Ha egy dobótőröd sebzést okoz: célpont lényre tehetsz egy méreg, álom, vagy dermesztés jelzőt.
Minden kör végén, ha abban a körben ellenfeled nem költött VP-t: kapsz 1 Dobótőrt.


Manaevő farkas

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörn/vérfarkas „szárnyak”

S: feltámad.
Ha ellenfeled kezdte a játékot: kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t.


Káoszalkímia

1 VP chara-din általános „sav”

Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Kapsz annyi SZK-t és húzz anyi lapot, ahány „sav” lapod és olyan lapod van játékban és a gyűjtődben összesen, ami tud A hatalom kék italá-t játékba hozni (max 3 lapot húzhatsz).
 
Bosszúszomjas lelkek

1 VP leah azonnali

Minden játékos visszavesz a gyűjtőből a kezébe bármennyi olyan lényt, ami ebben a körben került oda az ellenfele forrásától, vagy lényének ütésétől.


Ganüid obszcenitás

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Dobd a kezedből a Semmibe: visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből a kezedbe.
J: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány Ganüid ifjoncod van a Semmiben.
Minden Ganüid ifjoncod kap +3/+2-t.


Antimorf

2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf

Minden vele megegyező altípusú lény 1 VP-vel drágább és kap -1/-1-et.


Fekete főnix

1 VP 2/1 leah szörny/főnix „szárnyak”

S, ha támadt fel lényed ebben a körben: feltámad.
Ha a gyűjtődből játszod ki: célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz, vagy ellenfeled sebződik 2-t.


Mazochizmus

1 VP chara-din azonnali

A kör végéig, ha ellenfeled megsebezne: helyette ugyanannyit gyógyulsz, mint amennyit sebződnél.
A kör végén húzz egy lapot!
 
3 nekron A matuzsálem átka
általános, Leah
vízió

Kijátszásakor minden 4. Semmiben lévő lapod után eggyel nő a max Ép-d, és ellenfeledé csökken ugyanennyivel. Ha a gyűjtőből játszod ki, a Semmibe kerül.

"Mikor a múmia megszólalt, szétfutottunk. Már aki túlélte..." - Zén.
 
Ördögi séta

0 VP leah általános

Áldozd fel egy lapod, majd keress elő egy 3 költségű leah lapot, vagy vegyél vissza egy ilyet a gyűjtődből a kezedbe.


Ördögi garabonciás

3 ZSZ 3/3 leah szörny

Ahány lapot áldoztál a kijátszásához, annyi varázslatot vehetsz vissza a gyűjtődből.
Ha feláldozod: ellenfelednek is fel kell áldoznia egy lapját.
Ha egy lap kikerül egy gyűjtőből: ellenfeled sebződik 1 ÉP-t.


Ördögi szatócs

3 ZSZ 3/3 leah szörny

Ahány lapot áldoztál a kijátszásához: annyi nemlény permanenst rakhatsz játékba a gyűjtődből 1-1 elmúlás jelzővel.
Ha feláldozod: ellenfeled eldob egy lapot.
K2 ha egy lap kikerül egy gyűjtőből: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Ördögi borbély

3 ZSZ 3/3 leah szörny

Ahány lapot áldoztál kijátszásához: annyi lényt rakhatsz játékba a gyűjtődből 1-1 méreg jelzővel.
Ha feláldozod: egy célpont sebződik 3-mat.
K4 ha egy lap kikerül egy gyűjtőből: gyógyulsz 2 ÉP-t.


Ördögi vincellér

3 ZSZ 3/3 leah szörny

Ahány lapot áldoztál kijátszásához: annyi permanenst játékba rakhatsz ellenfeled gyűjtőjéből 1-1- elmúlás jelzővel.
Ha feláldozod: semmizés: 3.
K ha egy lap kikerül egy gyűjtőből: kapsz 1 VP-t vagy a kör végén húzz egy lapot!


Ördögi kanonok

3 ZSZ X/X leah szörny

X annyi, ahány lapot áldoztál kijátszásához.
Rakj rá egy -1/-1-es jelzőt: megakadályoz egy forrást.
K: semmizés: 1.
 
Farkasvakság

1 VP 1 nekron leah azonnali/reakció

Raia és rhatt lappal nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz egy varázslatot és ha van működő homályurad: tehetsz rá 2 homály jelzőt.


Sikoltó káoszfatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha kijátszottad: a kör végéig ellenfeled nem használhat aktiválást kívánó hatásokat.
„Duplakötelék”: kijátszhatod az ellenfél körében is.
Halálsikoly: visszavehetsz egy véletlenszerű alpot a gyűjtőből.


Az elveszett világ

Követő

Képesség nélküli lényeidre nem hatnak ellenfeled forrásai.
Kijátszási feltétellel rendelkező lényeidre ellenfeled nem reagálhat.
S 1 VP: előkereshetsz egy hátránnyal rendelkező lapot a paklidból (kivéve olyat, ami kijátszásakor átkerül ellenfeledhez).


Moa csillagkapu

1 építő tharr építmény/moa 4 SP

P 1 VP: játékba rakhatsz a paklidból egy helyszínt, de a kör végéig nem játszhatsz ki több lapot a kezedből (ez utóbbi hátrány).


Thraxi halálmágia

1 VP leah általános „ősmágia” [+1]

Egy gyűjtőből játékba rakhatsz egy fix max 2 költségű lényt 1 dermesztés és 1 álom jelzővel.
 
Adok kapok
Követő
K: Kapsz egy VP-t ellenfeled pedig egy SZK-t.
K: Kapsz egy SZK-t ellenfeled pedig egy VP-t.
K: Kapsz egy VP-t és egy SZK-t maj ellenfeled húz egy lapot.
Egy körben csak egy K-s képességet használhatsz és nem használhatod egymás után kétszer ugyanazt.
J: Ellenfeled húz egy lapot, majd ingyen kijátszahatsz egy lapot a kezedből aminek az idézési költsége nem tartalmaz X-et vagy ?-et.
 
1 Vp Megdicsőülés
általános, színtelen
vízió

Válassz ki egy kalandozót a kezedből, gyűjtődből vagy paklidból (keresés): és tedd a paklid mellé, ezt a lapot pedig a Semmibe. A kalandozó minden szempontból követőnek számít, ezzel a hátránnyal: "Megszüntetés: 14 Ép"
 
A hallgatag

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és +4 ÉP-vel kezded.
Minden játékos körönként legfeljebb 2 aktiválást kívánó hatást használhat sikeresen.
J: a következő kézből kijátszott lapodra ellenfeled nem reagálhat.


A mágia kudarca

1 VP sheran azonnali

Anti-mágia: 0.
Ha eldobod saját anti-mágiának: ellenfelednek el kell dobnia egy nem varázslat lapot.
Minden játékos következő 2-2 kézből kijátszott varázslata nem jön létre.


K’udnak, a világtörő

5 VP (6)/6 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 1.
Ha egy lap a kezedből a paklidba kerül: célpont lapot (akár helyszínt is) visszakeverhetsz a pakliba.
Áramlás: célpont helyszín a gyűjtőbe kerül, vagy a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).


Rettenetes farkas

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Ha megüt egy lényt: az nem üt vissza rá.
Ha megöl egy lényt, az gyűjtő helyett a Semmibe kerül.


Chara-din bosszúja

1 VP chara-din általános „oltalom: 1”

Ellenfeled következő X kézből kijátszott lapja nem jön létre.
X annyi, ahány lapod létrejöttét ellenfeled megakadályozta ebben a körben.
 
Paranoiás mágus

2 VP 2/1 chara-din kalandozó/ember KF

S 3 VP: célpont lény sebződik 2 ÉP-t és a kör végén húzz 3 lapot!
Jelenés: a következő köröd végéig a szabálylapod mindenképpen működik.


Specializált fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S 3 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül és előkereshetsz egy 2/1-es lényt.
E 3 VP: célpont építmény a gyűjtőbe kerül és a kör véget ér.


Fatty mesterlövész

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S 1 ZSZ: keress ki, majd azonnal játssz ki a paklidból egy célpontot kívánó chara-din azonnalit.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Chara-din fattyát.


Második esély

1 VP bufa azonnali

Kijátszási feltétele, hogy ÉP-d 1-nél kevesebb.
Gyógyulsz annyit, hogy 1 ÉP-d legyen és a kör végéig nem sebződsz.
Kapsz 2 VP-t, húzz 2 lapot és ez a lap a semmibe kerül.
Hátrány: ha bármikor van 2 ilyen lapod a Semmiben, azonnal elvesztetted a játékot.


Halogatás

szabálylap

Az első előkészítő fázisában senki sem kap VP-t, viszont a másodikban +1-et kap.
Az újrakeverés lehetőségével bármikor élhetnek a játékosok, amikor azonnali hatást használhatnak (de továbbra is csak egyszer).
 
Tébolyodott fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S áldozd fel egy fattyad: ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
„Duplakötelék” dobd a kezedből a Semmibe: gyűjtőbe küldhetsz egy olyan lapot, ami ebben a körben használta egy aktiválást kívánó képességét.


A felakasztott

2 VP 2/2 leah kalandozó/ember KF

Ellenfeled forrása nem küldheti gyűjtőbe. Nem lehet megsebezni.
Ha ellenfelednek több lénye van játékban, mint neked: nem játszhat ki lényt a kezéből.


Háborús héja

2 VP 3/1 dornodon szörny „szárnyak”

Semlegesítés: nem lény lap.
Költségét helyettesítheted követőd, vagy szabálylapod feláldozásával.
Ellenfeled minden körben köteles annyi lényt bemozgatni az őrposztba amennyit tud, és annyival támadni, amennyivel csak tud.


Békegalamb (új)

2 VP 1/1 sheran szörny „szárnyak”

Semlegesítés: lény.
Költségét helyettesítheted követőd, vagy szabálylapod feláldozásával.
Ellenfeled lényei csak akkor támadhatnak, ha ellenfeled elkölt lényenként 2 VP-t.
 
1 építő Szárazdokk
építmény, Raia
"repül", védekezés

Hajóidat nem lehet lényekkel rombolni.
P: egy célpont hajó aktivizálódik vagy maximális SP-re kerül.
Jelenés, 1 Vp: megakadályoz egy lopó forrást.

3 SP
 
Sárkány felderítő

2 VP 3/3 sheran szörny/sárkány „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy sárkányt.
K ha egy sárkányod képességével (kivéve a sajátjával) lapot húzol/keresel: kapsz 1 VP-t és ellenfeled veszít 1 VP-t.


A fattyak öreganyja

követő

Fattyak öregapja követődet ellenfeled nem szüntetheti meg.
Minden fattyad a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.”
J2, ha ellenfeled megakadályozza egy fattyad: kapsz 1 Chara-din fattyát.


Oltalmatlanítás

X VP fairlight azonnali/reakció

X min 1.
Megakadályoz egy lapot.


Musztanisz, a szelíd

2 VP 2/1 chara-din kalandozó/mutáns

Kijátszásakor egy gyűjtőből, vagy az asztalról célpont lapot vissza kell keverni a pakliba.
Áramlás 1 ZSZ: keress elő egy mutánst!


Infláció

1 VP fairlight bűbáj/politika

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban rakj rá egy inflációjelzőt.
Ellenfeled minden VP és SZK adó adó forrása X-el kevesebb VP-t/SZK-t ad. Minden húzó forrása X-el kevesebb lapot húzat.
X annyi, ahány infláció jelző van rajta.
Jelenés 1 SZK: a kör végén húzz egy lapot!
 
Ördögi alku

1 VP leah azonnali

Áldozd fel egy permanensed és 2*X ÉP-d: kapsz X VP-t (max 3-mat és csak a 2. körtől), vagy előkereshetsz egy X költségű, gonosz jellemű lapot.


Smack (új)

2 VP 2/2 leah kalandozó/troll KF

K4: gyógyul 1 ÉP-t.
P: célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül.
Ha ellenfeled egy permanense a gyűjtőbe kerül: gyógyulsz 2 ÉP-t.


Smack rabszolgái (új)

3 VP leah általános „ősmágia”

Kapsz 3 rabszolga jelzőt (0/1-es leah szörny, hátrány: nem mehet őrposztba), de ha van játékban Smacked, akkor 4-et.
Jelenés, áldozd fel egy lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Smack elit osztaga

2 VP 1 nekron leah azonnali

Kapsz 2 Animált csontvázat, de ha van Smacked akkor 3-mat.
Amíg a gyűjtődben van: minden leah lényed kap +1 ÉP-t.


Smack írnokai

1 VP 1 nekron leah általános

Kapsz 2 Csattogó krabbert, de ha van Smacked, akkor 3-mat.
Amíg a gyűjtődben van: ha ellenfeled egy lapja kikerül a játékból, gyógyulsz 1-et.
 
Bamba birka

szörny Raia
womath 1/1

Nem lehet reagálni.
Semmilyen módon nem kerülhet a játékból a gyüjtőbe.

"Azt se veszi észre ha meghalt."
 
2 zsz Kártyavár
színtelen építmény
morf
"repül"

Építmény altípust is választhatsz neki. Ha valaki kijátszik egy "kötelék" lapot, kap egy stabilitás-jelzőt.
Ha bármilyen módon kikerül a játékból, ellenfeled sebződik annyit, amennyi jelző volt rajta (de max. 9-et).

3 SP
 
Gazdatest (új)

1 VP chara-din bűbáj lényre

Jó jellemű lappal nem lehet rá reagálni.
K rakj a lényre egy álom, dermesztés, vagy -1/-1-es jelzőt: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy egy Xenó parazitát.


A fattyszerencse áradása

1 VP chara-din azonnali „ősmágia”

Dobj egy kockával: kapsz feleannyi Chara-din fattyát (lefelé kerekítve), mint amennyit dobtál.
Jelenés: 50% eséllyel megakadályoz egy forrást, ami egy fattyadra hatna, vagy reagálna.


Ganüid filozófus

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „semlegesítés: a megnevezett típusú lap”.


Ganüid intrapolátor

2 VP 4/(4) rhatt szörny/ganüid

K: mutass X ganüidet a kezedből, majd:
ha X=1: kapsz 1 VP-t
ha 2: húzz egy lapot
ha 3: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Teknős sziklaerőd

1 építő sheran építmény 4 SP „szárnyak”

Anti-mágia: 1.
Ha sheran forrással kerested elő: kapsz 1 VP-t.
Minden teknősöd mágikus védelmet kap.
 
Jéghideg űr

1 VP leah/chara-din bűbáj

K ha egy játékos lapot dob (kivéve Jéghideg űrtől): célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt VAGY kapsz egy Xenó parazitát.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


A kreativitás jutalma

1 VP rhatt azonnali

Nem lehet rá olyan lappal reagálni, amilyen nevű már van ellenfeled gyűjtőjében.
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki ilyen nevű lapot.


Varkaudar hős

2 VP 4/3 dornodon/chara-din szörny/varkaudar

S ha egy gonosz lényed ellenfeled forrásától a gyűjtőbe került: játékba rakhatod a Varkaudar hőst a kezedből, majd keress elő egy a gyűjtőbe került lénnyel megegyező nevű lapot.


Árnyékfatty

1 VP 2/1 chara-din/leah szörny/motyogó, chara-din fattya

Kijátszásakor ellenfeled paklija tetejéről annyi lap kerül a Semmibe, ahány tókened van játékban.
S áldozd fel egy tókened: feltámad.


Notermanthi (új)

3 VP (0)/0 chara-din szörny/thargodan „rezisztens” „szárnyak”

Ellenfeled nem tehet rá és nem vehet le róla jelzőt.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány thargodan van a gyűjtődben.
 
Irányításmánia
1 ZSZ elenios azonnali

Nem lehet rá reagálni.
A kör végén húzz egy lapot!
A következő 2 kézből kijátszott lapod a következő képességet kapja: „Ellenfeled köteles reagálni erre a lapra, ha tud.”


Csontváz angyal

1 VP 2/1 leah/raia szörny/angyal, csontváz „szárnyak”

Anti-mágia: 1, de leah és raia lapot nem lehet neki dobni.
S, ha kevesebb lappal kezdted a játékot, mint ellenfeled: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
E, ha kevesebb lapod van játékban, mint ellenfelednek: kapsz egy Kisebb angyalt.


Antimágikus csontváz

1 VP 3/1 leah szörny/csontváz „élőholt”

Anti-mágia: 1, de leah lapot nem lehet neki dobni.
J: ellenfeled következő varázslatának hatása erre módosul: „Kapsz egy Nekromanta csontvázat a kezedbe.”

Niol tanítványa

2 VP 2/3 leah szörny/nekromanta,csontváz

Anti-mágia: 0.
S: a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot.
E: kapsz egy Nekromanta csontvázat, és ha ellenfeled játszott ki ebben a körben lapot, akkor 1 izom jelzővel kapod.

Ellenhatás

0 VP chara-din általános

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben ellenfeled megakadályozta legalább 3 lapod létrejöttét.
Ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül, vagy el kell dobnia minden lapot a kezéből.
Áramlás: a kör végén húzz egy lapot!
 
Tanítómester (új)

Követő/epikus

Kedvelt lap: lény.
Minden lényed a következő képességet kapja: „P: kap 1 izom jelzőt.”
J passzivizáld egy lényed: egy célpont sebződik annyit, amennyi a lény sebzése.


Vámpírfőnix

1 VP 2/1 színtelen szörny/vámpír, főnix „élőholt” „szárnyak”

+1 ZSZ-ért feltámad.
K ha egy lény, vagy játékos egy követőtől sebződik, vagy gyógyul: húzz egy lapot, vagy kapsz egy VP-t.


Empusa

1 VP 2/1 leah szörny/vámpír „szárnyak” „élőholt”

Kijátszásakor válaszd ki egy követődet: egy célpont sebződik annyit, ahány jelző van rajta.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre hatna és gyógyulsz 5 ÉP-t.


Képzelt ellenség

0 VP 1/1 leah szörny/vízió „szárnyak”

S, ha egy lény az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot.


Ősi démon

1 VP 3/1 leah szörny „szárnyak”

Ha követőd/szabálylapod nevében szerepel az „ős” szó, akár ragozva is: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont lény a gyűjtőbe kerül és halálsikolya nem érvényesül.


Upier

1 VP 2/1 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” [+1]

Sebzése max ÉP-t is csökkent.
J: a követőd következő aktiválást kívánó képessége duplán jön létre (ha szükséges, választhatsz új célpontot).


Szentségtelen pap

1 VP 1/1 leah kalandozó/ember, vámpír „KF” „Élőholt”

Minden gonosz lényed kap +1 SB-t.
J 1 VP: duplázódik a következő sebzés, ami ellenfeledet éri, vagy a következő gyógyulás, ami téged ér.
 
Végzethozó

2 VP 3/3 dornodon szörny

Kijátsdzásakor és minden előkészítő fázisodban kap 5 végzet jelzőt, és ha sebződsz, akkor lekerül róla egy. Ezen jelzők száma más módon nem változtatható.
K, ha nincs rajta semmilyen jelző: megnyerted a játékot.


Visszadobott javaslat

0 VP fairlight azonnali/reakció, politika „ősmágia”

Megakadályoz egy forrást, ami jelzőt osztana, vagy permanenst hozna játékba.
Jelenés, reakció: ha ellenfeled egy forrásával jelzőt rakna egy vagy több lapra, te döntöd el, hogy milyen jelző kerüljön rájuk (de a jelzők száma nem változik).
„Másodjára már elfogadták, de csak módosításokkal.”


Zombihangya parazita

1 VP sheran bűbáj lényre

A lény quwarg altípust kap. Képességei nem működnek és a következő hátrányokat kapja.
„Nem lehet feláldozni. Ellenfeled minden köre végén előkereshet egy X költségű őshangyát, ahol X a quwargjaid száma. Minden köröd végén sebződsz X-et.”


Cserebogár

2 VP dornodon szörny/féreg „szárnyak” „oltalom: 0”

Ha egy forrás célozza, vagy ellenfeled kijelöl egy lényt, hogy támadja: a Cserebogár visszakerül a kezedbe, és a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 költségű lényt (kivéve Cserebogarat).


Krabber hentelő

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod ellenfeled körében is.
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja passzivizálódik, majd sebződik annyit, ahány lapja így passzivizálódott.
Halálsikoly: kapsz egy Csattogó krabbert.
 
Elsüllyedt kastély

1 építő 6 SP tharr építmény „szárnyak”

J: kapsz X VP-t és a kör végén húzz X lapot, a következő előkészítő fázisodban pedig előkereshetsz egy Elsüllyedt kastélyt.
X annyi, ahány elsüllyedt kastélyod van játékban.
„… az utolsó az leégett, összedűlt és csak aztán süllyedt el.”


Rozsdalovag

2 VP 3/3 raia kalandozó/ember KF

Kijátszásakor a gyűjtődből rárakhatsz max három 0 költségű KF tárgyat.
K áldozd fel egy ilyen tárgyad: max ÉP-re gyógyul, vagy megakadályoz egy forrást.


Átmeneti emlékezetkiesés

1 ZSZ chara-din általános

Célpont játékos eldob 2 lapot a kezéből.
A kör végén ez a játékos visszavehet bármennyi, az eldobottakkal megegyező nevű lapot a gyűjtőből.


Örök harag (új)

szabálylap

Szabálylappal nem lehet megszüntetni.
A 2. körtől ellenfeled minden előkészítő fázisban sebződik 3 ÉP-t.


Solkim desztillációja

1 VP chara-din általános

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben sikeresen játszott ki lapot.
Keress elő, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy chara-din lapot!
 
Sordeor

2 VP 2/3 fairlight kalandozó/elf KF „szárnyak”

P 1 VP: húzz egy lapot az ellenfél paklijából!
2 szintlépés, S 1 VP: vegyél egy lapot ellenfeled gyűjtőjéből a kezedbe!
3 szintlépés: képességeit nem veszítheti el, és nem kell rájuk VP-t költened.


Az utolsó fatty

1 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak”


K ha nincs más lap a kezedben: rakd játékba.
Ellenfelednek +X VP fattyaidat célozni és +X VP reagálni rájuk. X annyi, ahány fattyad van játékban.


Elfuthatsz…

1 VP chara-din azonnali

Célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
A kör végén ellenfelednek minden, a célponttal megegyező nevű lapot a kezéből a gyűjtőbe kell dobnia.
… de el nem bújhatsz.”


Gondolkodósapka

1 SZK tharr tárgy KF

S rakj egy lényt a paklidból a Semmibe: a hordozója a kör végéig megkapja a Semmibe rakott lény képességeit és hátrányait.


Jóvanazúgy!

? VP tharr általános/vízió

Ha gyűjtőből játszod ki: költsége 2 VP, egyébként 1 VP.
Rakj játékba egy tárgyat célpont gyűjtőből, 1 elmúlás jelzővel.
Most működik, nem? Ha holnap elromlik, megint megjavítom.”
 
Ha csak ezen múlik, szvsz tuti lesz erre is megoldás. Pl. rezisztencia ikon = 1-es oltalom nerf, vagy valami hasonló leradírozás róla.
 
A Semmi vonzása
Leah, bűbáj, ősmágia, védekezés, IK: 0 Vp

Anti-mágia: 0
Forrásra immunis.
Ha egy lap a Semmibe kerülne, ehelyett
tedd erre a lapra. Minden lap kijátszási feltétele [1]
Ha legalább 60 lap van rajta, húzd fel őket!
Áramlás: húzz egy lapot!
Hátrány: Ha másik „Semmi vonzása” kerül játékba, az előzőt fel kell áldozni.

Jegyzet: igen, ez UR lenne. Igen, tényleg 0 vp-t javaslok IK-nak, mert n+1 körön keresztül nettó 1 lap hátrány - ennyit tud.
Az [1] 1 nekront jelöl
 
de Hálistennek az új achát gólemen is ott van,így nem is kerül az elavultakhoz még 2029-ig
 
Érthető.
Ettől függetlenül kár, hogy ki lett vezetve, szerintem ez egy jó képesség volt.
 
Gyere többet versenyre és jobban képben leszel.
 
Azért nem került még a kivezetett játékelemek közé, mert a Sárkány úrnő (új) törhető követő új nemzedéken is használható, és ezáltal az ikon relevanciával bír az ÚN versenykörnyezetben. De való igaz, hogy az utóbbi években már nem kerül lapokra az ikon.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.