Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Szikrázó manahal
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt." - részlet a szikrázó manahalról szóló Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Szavazás: új kétszín szabály
HKK –Moa civilizáció
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Csikós
Hatalom Kártyái verseny - 2025. február 15., 10 Minutes
Hatalom Kártyái verseny - 2025. január 18., 10 Minutes

A lista folytatása...
Szavazás: új kétszín szabály (8)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (66)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (238)
HKK kérdés? (47243)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
? VP
Motyogó visszhang
Leah Általános ősmagia motyogó
(Kötelék): életkioltó
0VP célpont lény a gyűjtőbe kerül
2VP célpont lény átkerül a tartalékodba és motyogó lesz
3VP rakj játékba egy motyogó ősvegzet lapot
 
1VP 1ZSZ Lóvá tesz

azonnali Chara-din
pegazus

Célpont X költségű lény a tartalékodba kerül, elveszti minden speciális képességét és pegazus altípust kap.
X max. annyi ahány különböző színű pegazusod van játékban.
 
Jó a neven még lehet változtatni. De maga az alap elképzeléssel szerintem nincs baj. Színtelen céh ami másol
 
Ipari kémek céhe

céh színtelen

Aktívan jön játékba.
J: Használhatod egy másik aktív céh J-s képességét, akkor is ha azt már használta valaki.
 
Önkény rendszer

szabálylap

Minden játékos szabadon döntheti el, hogy a köre fázisai milyen sorrendben következzenek. Kivétel az előkészitő és a kör vége fázisok. Nem dönthet úgy, hogy valamelyik fázisa elmarad. Az egyes fázisok rész fázisai a szokott sorrendben következnek.
 
A szín választást nem egészen értem. Illetve a statjain illene emelni, mert azért hát mégis csak.
 
tetszik a referencia én fairlight/dornodon színt adnék inkább és az ép-s részt elfelejteném
Szerintem ilyen formában kiadhatóbb lenne:

1VP Az egy ütéses ember

kalandozó KF Fairlight/Dornodon
ember 2/1 mágikus támadás repül

Nem lehet megsebezni. kard ikon ellenfele mindenképp a gyűjtőbe kerül.
 
3VP 4ZSZ Az egy ütéses ember

kalandozó KF Tharr
ember 0/6 mágikus támadás

Élet: 1

Ha lénnyel harcol kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a lény ÉP-je.
Ha játékost támad kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a játékos ÉP-je.
 
2 ZSZ Izomból

bűbáj Tharr

Kijátszásakor célpont lényed kap egy izomjelzőt.
Minden zanszilánkot fizethetsz izomjelzők levételével lényekről.
 
1 SZK 1 NEKRON Időgép

tárgy Tharr
moa

P: Ezt a képességet közvetlen az után használhatod, hogy egy, vagy több lapod az asztalról, a paklidból, vagy a kezedből egy forrás miatt a gyüjtőbe, és/vagy a semmibe kerülne. A lapok visszakerülnek oda ahol voltak. Ha a paklidba a paklit keverd meg! Ha a lapokról bármilyen jelző lekerült azt újra megkapják.
 
Ha sz@r hát sz@r... csak egy ötlet volt...ennyi
 
Elméletben nem lenne ezzel baj, de a gyakorlatban egy bizonyos körben annyi minden történhet/történik, hogy azt maradéktalanul visszaállítani nem mindig lehetséges. Ráadásul, ha ez valamelyik játékosnak nem tetszik, mert szerinte valami nem úgy volt, akkor a kérdés a versenybíró által semmilyen módon nem ellenőrizhető.
A másik része, hogy mi lenne ennek a lapnak a gyakorlati haszna?
 
vissza az időben
6 vp
Minden módosul, megegyezik az előző körhöz.
pl: Vp-k szk-ek stb. visszakap minden játékos,
a kijátszott lapok visszakerülnek a kezekbe, azaz
minden az előző körnek megfelelően visszaáll.
 
2 SZK Szerelembomba

tárgy Életkioltó Elenios

Késleltetett hatás 3: Áldozd fel: célpont ellenfél minden permanense hozzád kerül. Ez ellen semmilyen immunitás és célozhatatlanság nem véd.

"Mellettem robbant fel.
 
A harc szelleme
3 vp tharr azonnali varázslat
Az összes lényt, ki kell mozgatni az őrposztba (azokat is amelyek nem mehetnek oda) Az őrposzban lévő
lények száma korlátlan lehet, ebben a körben.
A kör végén vissza lehet mozgatni az életben maradt
lényeket a tartalékba, de min 3 lénynek ott kell
maradnia, ha van annyi.
"csapassuk..."
 
Bodor Máté az Alestorm zenekar tagja, nekik az egyik számuk kezdődik azzal a felkiáltással, hogy Pálinka for everyone!
 
X-1 ZSZ Escanor

kalandozó tűz KF Raia
ember szárnyak X/X mágikus támadás

X mindig annyi ahányadik kör van.

Jelenés: célpont lény vagy játékos sebződik X-et.
 
Tetszik, de a végső üzenet helyett:
sörre bor, bármikor
borra sör, forevör!
https://www.youtube.com/watch?v=lyLTqdLspzE
 
Utolsó esély (chara-din)
7 vp v zanszilánk
általános varázslat
Csak a köröd végén játszhatod ki.
Sikeres létrejötte után nem az ellenfeled köre jön,
hanem megint újra a te köröd kezdődik előről.
Az ÉP-és max Ép-d 1 re csökken.
Ebben a körben vagy csak lényeket, vagy csak varázslatokat
játszhatsz ki. Minden kijátszod lapod után 1 Vp-t kap az ellenfeled
 
Bdr Matee
Színtelen kalandozó (kalóz)
Kijátszásakor döntsd el milyen színű legyen: Dornodon, Raia, Sheran. Ilyen színű lényeid kapnak +1/+1-et.
K: Célpont lap kap egy pálinka jelzőt (ha egy lapon pálinka jelző van akkor az aktiválást kívánó képességeire 50% az esély, hogy nem sül ki.) Ha valaki megpróbálja használni a lap aktiválást kívánó képességét egy pálinkajelző lekerül róla.
Egyszerre maximum 3 pálinkajelző lehet játékban.

Flevor: Pálinka for everyone!
 
Aranyláz

Szabálylap

Minden kijátszott permanensben van egy SZK.
Ha már alapból volt benne akkor egyel több lesz.
 
2VP 1 NEKRON A dimenziók lezárása

bűbáj +2 Leah

Nem lehet lapokat a pakliba visszakeverni semmilyen módon.
Lapok nem kerülhetnek a Semmibe egy másik lap hatására. Ilyenkor a lapok a Gyűjtőbe kerülnek.
Halálsikony: Minden Gyűjtőből minden lap a Semmibe kerül.
 
1Építő Tejüzem

építmény Sheran 4SP

Csak Alpesi tehén építheti.
Minden előkészítő fázisodban kapsz egy Egy pohár tej lapot.




1Nekron Egy pohár tej

tárgy háló Sheran

S: Célpont lény kap egy izomjelzőt.

"Erő, izom...."
 
0 SZK Sapka

tárgy KF Fairlight

Nem lehet feláldozni.
Az ellenfél lényei semmilyen módon nem sebezhetik meg
a hordozóját amíg van rajta Sapka.
 
Alpesi tehén (új)

4 VP 4/6 sheran szörny 3 SZK

„Hogy kerül ez a békés kérődző ebbe a szörnyektől hemzsegő vadonba?” – Aritma


Titkos tehénszint

2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín

Képesség nélküli lényeid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontja.
Legalább 4 VP költségű lényeidet nem lehet megsebezni.
S 1 VP: ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked, akkor kapsz egy Alpesi tehenet.


Gruangdag monolitja

0 építő tharr építmény 4 SP „szárnyak”

S ha van játékban min 5 SB-jű lényed: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: előkereshetsz egy tharr avatárt, vagy a kör végéig célpont lény alap SB-je 5 lesz.
 
Esély a túlélésre
2vp.
azonnali varázslat
Válassz: A következő kör végéig csak lényektől vagy csak varázslattól sebződhet minden játékos. Minden erre a lapra való reakció, 1 kézben lévő lap véletlenszeű eldobása a semmibe.
 
A kirotált A gyógyítás fájdalma lapot valamilyen formában jó lenne visszahozni...
 
A "bármilyen"-t csak azért írtam így mert lusta voltam felsorolni. Persze a lapon rajta lehet, hogy dermesztés, élet, izom, elmúlás, stb.
Lady Olivia macskájának 9 élete van. A 9 még pont elég a 13 túl sok?
 
Két nagyobb baj is van ezzel a lappal. Egyrészt a "bármilyen jelző" nincs definiálva. Ez megoldható, de nem biztos, hogy célszerű, mivel egy újabb fogalom, aminek a tartalmát ezzel kivezetnénk a lapszövegről a szabályok közé. Ezzel pedig növeljük a fejben tartandó dolgokat.
(Csirió féle, speciális, nem önálló jelző létezik.)

A másik baj, és ez a nagyobb, hogy van pár lap, ami a jelzők számára, vagy az életjelzők számára ugrik. Az egyetlen lapon azaz egy mozdulattal létrehozok 13 életjelzőt, az egy picit sokallom. Ez egy nagyon komoly kombópotenciál, amit nagyon alaposan ki kellene tesztelni valamennyi ún kompatibilis lappal, és a káoszról szinte biztos hogy tiltani kellene. Szóval ez így kb vállalhatatlan.
 
2VP 1ZSZ 1NEKRON
Dr'who reinkarnálódó

szörny 1SZK Leah
éjfatty szárnyak

Élet:13
Áramlás:Ossz el max. 3 bármilyen jelzőt célpont permanensek között.

5/5 mágikus védelem, mágikus támadás
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.