Taulmaril, a szívkereső
2VP
kalandozó KF Életkioltó Raia/Leah
elf 3/3 szárnyak
Élet: 1
K: célpont lény amin van életjelző a gyűjtőbe kerül.
J: keress ki a paklidból egy élettel rendelkező lényt!
(kivéve Taulmarilt) |
Mogorva Manny
X Vp
szörny 1szk Tharr
pegazus szárnyak
4/4 mágikus támadás
Az első körben nem játszhatod ki.
X annyi ahány lapod van játékban.
Ha az őrposztban van az őrposztok méretét 2-vel csökkenti. |
Pista, az erős
1 VP,2 ZSz
Dornodon kalandozó, ember
1/2; szárnyak, KF
K:célpont lény kap egy +1/+1-et jelentő erőjelzőt
P:célpont lény kör végéig kap kettő erőjelzőt.
J:célpont lényen minden jelző száma megduplázódik és Pista elveszti összes speciális képességét. |
Asszisztáló womath
1 VP 1/4 raia szörny/womath
Minden jó jellemú húzó forrásod +1 lapot húzat.
K ha egy játékos egy forrással lapot húz: kap egy izom jelzőt.
Átokmurgattyú (új)
2 VP (1)/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha bárhogyan a gyűjtőbe kerül: egy célpont sebződik 3-mat.
Amennyit sebez, annyival csökken ellenfeled max ÉP-je.
K5; 1 ÉP: kap +1 SB-t a kör végéig.
Elmeszonda (új)
2 VP 2/6 elenios szörny „mentális” „szárnyak”
Amennyit sebez: annyi VP-t veszít ellenfeled, te pedig kapsz annyit, amennyit elvesztett.
Harci képesség: 3-mas elmeszonda (nekronból is erősítheted).
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor egy célpont gyógyul 15 ÉP-t.
Brutális burástya
2 VP 4/2 elenios szörny/burástya
Burástya kölykeid az előkészítő fázisban erő jelző helyett izom jelzőt kapnak.
K áldozd fel egy burástyád: kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány izom és erő jelző volt rajta.
Izmos burástya
3 VP 6/3 elenios szörny/burástya
S áldozd fel egy burástyád: az izmos burástya kap annyi izom jelzőt, ahány jelző volt a feláldozott burástyán.
K végy le róla 2 izom jelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül. |
Alanori beszerző
2 VP 1/4 bufa kalandozó/ember „KF”
K 1 SZK: kapsz 1 SZK-t, vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
S: ha van játékban Alanori piacod; célpont lapot alá rakhatsz.
Tedhkera, a magányos
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 16 ÉP-vel kezded.
Ellenfeled első, kézből kijátszott nem azonnali lapja szingularitásnak számít.
Sordeor, a halhatatlan
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
X annyi, ahány feltámadás jelző van rajta.
S X VP: ha nincs Sordeor jelződ játékban, kapsz egyet (4/4-es színtelen kalandozó/ember KF), majd tégy erre a követőre egy feltámadás jelzőt.
Qitta, a gőgös
A játékot 5 lappal, és 28 ÉP-vel kezded.
Hátárnyok: Nem lehet feláldozni. A pakliban csak egyféle altípusú lényeket használhatsz.
Shurtí, az időfaló
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
K 1 VP végy le róla egy jelzőt: célpont lap kap 1 elmúlás jelzőt.
Ékszerészek céhe
fairlight céh
J 1 SZK: a paklidból játékba rakhatsz egy 0 költségű tárgyat. |
Ásatás
3 nekron
tharr általános
Sikeres kijátszasakor játékba rakhatsz a Semmidből egy max 3. IK-jú lényt.
Jelenés: 1 ZSZ: Célpont pakli tetejéről 3 lap a Semmibe kerül.
"Találtam valamit!"
Dromeosaurus
1 Vp 1 ZSZ Sheran szörny, dínó
3/2 Szárnyak Ősmágia
Semlegesítés: Lény
S: Kapsz egy Fészek tokent
J: 3SZK: Keress ki egy Dromeosaurust a paklidból.
"Nézzétek, hogy fújja a szél a magas füvet! - Gida utolsó mondata"
Stegosaurus
2 VP 2 ZSZ Sheran szörny, dínó
4/4 Ősmágia
Kijátszásakor, és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Fészket.
K: Áldozz fel egy fészked: Megakadályoz egy forrást, ami az egyik lényedre hatna VAGY húzz 1 lapot és 1 SZK-t.
"Gondos szülők, de ha támadás éri őket a fészkeikre sincsenek tekintettel. - Sir Arthur"
Tyrannosaurus Rex
6 ZSZ Sheran szörny, dínó
6/6 Szárnyak Ősmágia +2 rá reagálni
Sikeres kijátszásakor ellenfeled 2 lénye a Semmibe kerül.
Egyszerre két lényt is támadhat, de mind a két lény visszaüt rá.
S áldozd fel egy permanensed: Célpont permanens a Semmibe kerül.
"Most aztán jöhet a futás meg a sikítás."
Varkaudar idomár
2 vp Chara-din szörny, varkaudar
3/1 szárnyak
J: Vegyél vissza egy dínót a gyűjtődből a kezedbe.
S: Ha játszottál ki dínót ebben a körben: kapsz 1 VP-t.
"Hó-ha Rexi!"
A raptor rikoltása
X ZSZ sheran azonnali
Ősmágia
Kijátszásakor válassz X+1-et, (X a játékban lévő fészkeid száma, de max 2):
Célpont permanens a gyűjtóba kerül VAGY Semmizés: 3 VAGY X célpont lény a kör végéig +2/+2-t kap, VAGY célpont dínó kap egy izomjelzőt VAGY ossz el X dermesztésjelzőt.
"De hangos madár!"
Fészek
1 nekron Sheran építmény, token
1 SP mágikus védelem szárnyak
S: gyógyulsz 1-t.
"Rántottát kérek, két tojásból!" |
Ganüid színlelő
2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid
K semmizz egy lényt egy gyűjtőből: a következő, kézből kijátszott Ganüid ifjoncod megkapja ennek a lénynek a képességeit és hátrányait (egyszerre egy ilyen hatásod lehet érvényben).
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Gyógyító ganüid
1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: sebző, vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor minden ganüided max. ÉP-re gyógyul, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lény így gyógyult.
Ganüid kismester
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Ganüid ifjoncaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek leírásában a „Ganüid ifjonc” szerepel.
Agresszív pegazus
2 VP 3/3 sheran szörny/pegazus „szárnyak”
Kompenzáció: húzz 2 lapot!
K rakj X különböző színű lapot a paklidból a Semmibe: megakadályoz egy X költségű lapot.
Varkaudar kommandós
2 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar
Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: játékba rakhatod a kezedből.
S, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha bármilyen módon a Semmibe kerül: kapsz egy Varkaudar pálinkát, vagy egy Ork harcost. |
Varázslattolvaj
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” „KF”
P: néz meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ezek közül kijátszhatsz egy azonnalit, vagy általánost.
K: megakadályoz egy varázslatot, ami ezután visszakerül kézbe.
A zéró hatalma
1 VP chara-din azonnali
Keress elő, vagy vegyél vissza gyűjtődből egy fix 0 SB-jű, vagy költségű lényt, VAGY kapsz egy tóken lényt, aminek az alap SB-je, vagy költsége 0.
A végítélet farkasa
2 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
Feltámad.
K ha bárhonnan, bárhogyan lap kerül a Semmibe: célpont permanenst a Semmibe küldhetsz, vagy ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Szárnyas szirén
2 VP 2/2 elenios szörny/szirén „szárnyak”
Csábítás: 2.
„Duplakötelék”: K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: játékba rakhatod a kezedből, vagy 2 VP árán a gyűjtődből.
Egyszemélyes hadsereg
2 VP 2/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”
Ha megüt egy lényt, vagy építményt: az sebződik annyit, amennyi az aktuális SP-je/ÉP-je.
Ha sebződéstől a gyűjtőbe kerülne: helyette visszakerül kézbe. |
A törpék barátja
Fairlight
2vp ősmágia KF
0/3
J: Tegyél rá annyi izomjelzőt amennyi törpe van a gyűjtődben.
Áramlás: Következő törpéd költsége 1 VP-vel kevesebb vagy ha Törpe-gnóm Glion követővel játszol tegyél egy olyan törpét játékba, mely idézési költsége tartalmaz VP-t. |
Szeptett
7zsz
Leah Általános
+1 reakciódrágítás
Kijátszási feltétele hogy legyen legalább 7 lap a semmidben.
Rakj játékba max. 7 olyan permanenst a gyűjtődből amilyen van a semmidben majd ez a lap a semmibe kerül.
Áramlás és Jelenés: 2nekron: Dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe.
Motyó
1nekron 2zsz
Leah Tárgy-motyogó
KF, Kincs
Kijátszásakor hordozója a semmibe kerül és ha saját lényedre játszottad ki előkereshetsz a kiegészítő paklidból egy lapot de ebben a körben azt nem játszhatod ki.
Komi-blokk
2zsz
Rhatt Épület
Repül, háló
Blokkolás: 2.
Kijátszásakor ellenfeled max. ép-je és max. vp-je megcserélődik.
S: A kör végén vedd vissza a kezedbe.
Áramlás: 2vp |
Káoszörvény
Chara-din. 1 vp. Védekezés.
Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen
Választott lapja a semmibe kerül
Áramlás: célpont lapja rakj 1 dermesztés vagy 1 izom jelzőt! |
Sajnos ez nem így működik, hogy valamire, ami nem hátrány, ráírhatjuk, hogy az A bilincsen ez egyébként ki is van írva, hogyha egy lap hátránya, hogy az ellenfél húz... de ugye itt te is húznál... Ez csak úgy működhetne, ha csak az ellenfélre hatna a lap. |
Köszönöm szépen az értékelést.
Multiverzum: ha így túl gyenge, akkor vagy a reagálhatatlanság, vagy a leszedhetetlenség megmaradhatna.
Mulgan áldása: azért került rá, hogy hátrány, hogy bilincs/börtön mellett ne lehessen lenullázni vele az ellenfél kezét.
G behajtó: Esetleg ha kicsit univerzálisabb lenne?
Ganüid behajtó (jav)
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Semlegesítés: VP adó/laphúzó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP-t ellenfeled kapoot, vagy ahány lapot húzottt volna.
S "duplakötelék": visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.
Ganüidinátor: Valóban, de voltak eddig is olyan reakciók, amik nem megakadályoztak lapot (pl. Robbanó birka, Manaszüretelés, árnyék képesség). És én speciel szeretem is az ilyeneket.
Armageddon: Na, már alig várom. |
Irok egy gyors reakciót ezekre, mert alapvetően nagyon ötletesek:
Multiverzum: az oké hogy a szabálykap miatt érdemes egy csomó szabálylappal játszanom így. De miért jó az nekem, ha az ellenfél minden 0-1-s kánterével és leszedésével megoldhatja őket? helyszíneket egyébként egy ideje nem adtunk már ki, lassan kirotál mind.
Mulgan áldása: biztos jó, ha a börtön bilincs miután begenerált már pár lapot a gyűjtőbe, 1 nekronért el tudja dobatni a kezedet?
G.behajtó: VP-t adó forrás azért elég kevés van, jó eséllyel csak szorongatod a kezedben és nem csinál semmit
Szurkáló: hát az ilyen 1-eket ütő lények sem túl jók.
Ganüdinátor. alapvetően ok, de reakcióból reagálni szoktunk, nem leszedni.
Ganüid armageddon: ötletes, de lehet hogy valami hasonló lap jönni fog amúgy is hamarosan |
Multiverzum
szabálylap
Bármennyi helyszín lehet játékban.
A helyszínek kijátszása normál lapkijátszásnak számít és ekképpen is lehet rájuk reagálni.
A helyszínek játékban lévő lapnak számítanak és nem csak olyan forrás hat rájuk, amire külön rá van írva.
Mulgan áldása
1 nekron színtelen általános
Nézd át minden játékos kezében a lapokat, majd bármennyi általad választott lapot keverj vissza a paklikba. Mindenki húz annyi lapot, ahány lapja így vissza lett keverve (hátrány).
E Jelenés 1 VP: húzz egy lapot!
Ganüid behajtó
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Semlegesítés: VP adó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP ellenfeled kapott volna a forrással.
S dobj egy ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.
Szurkáló ganüid
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”
Harci képesség: ellenfele sebződik annyit, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
E: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy egy célpont sebződik 1-et, vagy passzivizálódik.
Ganüidinátor
2 VP 2/3 rhatt szörny/ganüid
Ganüideid kapnak +2 SB-t.
Reakció; áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy gonosz lap volt, akkor kapsz 1 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüid armageddon
4 VP rhatt azonnali/ganüid
Kijátszásakor dobj 7 Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: ellenfeled kezéből és asztaláról minden lap a Semmibe kerül, majd a paklija tetejéről 10 lap a Semmibe kerül. |
Érdekes mechanika.... lenne... de az asztalról véletlenszerűen kiválasztani egy lapot nem egyszerű dolog. Ha 6 vagy kevesebb lapja van, oké, mert egyszerű dobókocka mindenkinél van, de mi van akkor ha mondjuk van 15 lap az asztalon? összeszedni őket és húzni egyet nem szerencsés, mert akkor emlékezni kell arra, hogy melyik hol volt, ha meg vannak púpozva jelzőkkel, megint csak gáz... Sokoldalú kockával kidobni se egyszerű, mert akkor meg azt kell megjegyezni, hogy melyik dobott érték, melyik lapot jelenti... |
Káoszörvény
Chara-din. 1 vp. Védekezés.
Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen
Választott lapja a semmibe kerül
Áramlás: célpont lapja rakj 1 dermesztés vagy 1 izom jelzőt! |
Köszönjük szépen a rengeteg lapötletet!
Mivel lassan zárjuk az idei kiegészítőt, ősszel elkezdjük a következőket tervezni, ezért végig fogjuk nézni az itt leírt lapötleteket is.
Szeretnék írni néhány direktívát a laptervezéssel kapcsolatban, mire kell odafigyelni, ha szeretnéd, hogy a lapötleted megvalósuljon.
- A lapon levő szöveg maximum 230 karakter lehet (gyakorin 150, nem gyakorin 200 karakter).
- A lap ne legyen túlkomplikált. Még egy kezdő játékos számára is érthető legyen, mit csinál a lap, ne legyenek félreértések a működéséből.
- A lap szövegét próbáld a jelenleg érvényes terminológiával megfogalmazni, ld. már megjelent HKK lapok, ott hogy van az írva, amit te szeretnél.
- A lap hiánypótló legyen. Tehát ne csak a lapot találd ki, hanem azt is, hogy milyen pakliba raknád be, és ott valóban hasznos legyen. (vagy ha sidelap, akkor mi ellen).
- A lap erőssége. Nyilván ezen tudunk igazítani, de ami nagyon messze van az elvárttól, nagyon sokat kell alakítani, azzal nem tudunk foglalkozni. A legjobb az, hogyha a lapod erősségét hasonlítod mostanában kiadott lapokhoz, amelyek funkcióban, működésben hasonlóak a tiedhez. Fontos, hogy a lap erőssége arányos legyen a költségével! Reakció / leszedésvédelmet csak drágább lapokra teszünk, mint ahogy erősebb kijátszáskori képességet is. A reakciók és körönként lapelőnyt adó lapok erősségére pedig különösen oda kell figyelni, hogy ne lépjék túl a többi, hasonló lap szintjét. |
Talán túl sok, de ki tudja..
név: Türkiz, a bosszantó
gyakoriság: nem gyakori
idézési ktg: 1 Vp, 1 Zsz, 2 nekron
szín: Leah/Elenios, háló, nincs benne csont
Aktívan jön a játékba.
Kijátszásakor ossz el 1 dermesztést, vagy álom jelzőt. Lények ellen kap +2/2-t.
Ha megsebzi az ellenfelet a paklija alsó 7 lapját a semmibe kell dobnia.
Hátrányok: Semmilyen módon nem kerülhet rá jelző, vagy lap. Nem cserélhet gazdát. Nem építkezhet. Körönként sebez rajtad 1 Ép-t.
(5) / 5 |
[Löket
0 vp
azonnali varázslat
Húzz egy lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Lökés
1 vp
azonnali varázslat
Húzz 2 lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Ebből az egyiket ebben a körben ki kell
játszanod különben a semmibe kerül,
Ha sikeresen létrejött húzz egy lapot!
Lövet
2 vp
Húzz 3 lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Ebből kettőt ebben a körben ki kell
játszanod különben a semmibe kerül.
Ha sikeresen létrejött a varázslat húzz 2 lapot! |
Förtelemzombi (új)
Leah, szörny, 2/2, élőholt, SZÁRNY
IK: 1 zsz, 1 nekron
Feltámad.
Halálsikoly: ellenfeled veszít 5 max. Ép-t.
Költségéből a <zsz>t helyettesítheted
5 max. Ép-vel.
"A holtak mindig, ha vérezniök kell,
Bosszút állanak.
Értik, hogyan s szánjátok, kit ököllel
porba sújtanak." - Verlaine
Árnymanó pletyka
Dornodon, azonnali, IK: 2 VP védekezés
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem <védekezés> játszottad ki, kapsz 1 dobótőrt.
K, dobj 1 lapot a Semmibe: visszaveheted a gyűjtőből a kezedbe.
"Úgy hírlik, Ön meghalt!"
Kreátor műhelye
Követő, hordaparancsnok
A játékot 4 lappal kezded.
J: kapsz egy tókent.
S, áldozz fel, és tégy a Semmibe egy tókent: kapsz egy tókent.
"Apám sírt, anyám jajgatott,
S hipp-hopp, e zord földön vagyok,
Pőre kisded, vinnyogó,
Mint egy ködbe bujt manó." - Blake |
Bölcs tigris
követő/epikus
Kedvelt lap: tigris.
Lényeid nem cserélhetnek gazdát. Tigriseid nem veszíthetik el kijátszáskori képességeiket.
J 1 VP: visszavehetsz egy tigrist az asztalról, vagy 2 VP árán a gyűjtőből a kezedbe.
Élőholt tigris (új)
3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt”
Kijátszásakor max 2 célpont lap a semmibe kerül, vagy ellenfeled paklija tetejéről 13 lap a semmibe kerül, majd az Élőholt tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden nem tigris lény kap -1/-1-et.
Szellemtigris
3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt” „horgony”
Kijátszásakor a gyűjtőkből játékba rakhatsz max 1 lényt, vagy max 2 tigrist (ezek a kör végéig nem cserélhetnek gazdát), majd a Szellemtigris átkerül ellenfeledhez.
Hátrányok: Nem másolható. Nem lehet a gyűjtőből kijátszani.
Bűvös tigris (új)
3 VP 3/3 elenios szörny/tigris
Kompenzáció: előkereshetsz egy tigrist.
Kijátszásakor ellophatsz max 2 permanenst, vagy bármennyi tigrist, majd a Bűvös tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris kap +1/+1-et.
Ezüsttigris
3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris
Kijátszásakor ellenfeled kezéből játékba rakhatsz egy általad választott permanenst, majd az Ezüsttigris átkerül ellenfeledhez.
Jelenés: ellophatsz bármennyi tigrist, vagy vegyél vissza egy tigrist a gyűjtődből.
Koralltigris
3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris
Kijátszásakor keress elő max 2 tigrist a paklidból, majd a Koralltigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris Idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet 1 alá. |
1 Zsz Örült burástya
szörny burástya Eleinos reakciódrágítás: X
1/1
Sikeres kijátszása után, általad meghatározott sorrendben rakj X lapot a kezedből ellenfeled paklijának tetejére. Keress elő X+1 olyan különböző típusú gyakori vagy nemgyakori lapot, mely nevében a burástya szó szerepel.
Szerintem triviális, de azért érdemes megjegyezni, hogy X-nek annyi a felső korlátja amennyivel tudod teljesíteni a keresést. |
Sziklarepesz (új)
? VP tharr azonnali „ősmágia”
Ha költsége 0: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t. Ha 1, akkor 2 ÉP-t.
Rakd a gyűjtődből a paklid aljára: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
A sziklák atyja (új)
2 VP 3/3 tharr szörny/óriás „szárnyak”
Amíg van helyszíned játékban: forrásra immúnis.
J: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a nevében a „szikla” szó szerepel, vagy kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe.
Sziklahajítás (új)
? VP tharr általános/óriás
IK-ja 4 VP, de ha „kötelék, akkor 1 VP.
Egy célpont sebződik 7-et.
Kompenzáció: kapsz 2 Sziklarepeszt a gyűjtődbe.
Sziklaomlás
2 VP 1 nekron tharr azonnali
Célpont lény, vagy épület a gyűjtőbe kerül.
Ha nem került így lap a gyűjtőbe, akkor kapsz 2 Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe (egyébként egyet).
Sziklagörgetés
1 VP tharr bűbáj
K X-1 VP: kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe, majd tégy rá egy görgetés jelzőt.
X annyi, ahány görgetés jelző van rajta. |
Rendkívül kreatív lapötlet! Szívesen látnék egy Fischer változatot belőle a kövi kiegben. |
Tiltott varázslat Chara-din
4 zsz
Kijátszási feltétele 4 ÉP, és 4 Max ÉP áldozás.
Csak akkor játszhatod ki, ha az elenfelednek több lapja
van az asztalon és a kezébem mint neked.
Ebben a körben az asztalon maradó lapjaid seciális
képességei megduplázódnak, a költségök ugyanannyi
marad. Ugyanígy a kijátszott nem asztalon maradó
lapjaid hatása is megduplázódik ebben a körben. |
Név: Quwarg fodrász
Költség: 2 zsz.
Stat: 1/3
Dornodon quwarg szörny, 1 szk van benne, +1vp rá reagálni.
S,1zsz: Minden quwargod kap egy életjelzőt! Ha legalább 3 jelzőt osztottál így ki, húzz egy lapot!
K: Kapsz egy nyomorult quwargot.
Színesítő szöveg: Mennyit vágjak belőle? - Fogd be és meglátjuk.
Illusztráció: A quwarg vendég a székben ül unott fejjel, egy hajszál lóg ki a fejéből, a fodrász quwarg egyik kezében olló kinyitva, a hajszál körül, másik kezében fésű, a hajszállal fókuszál odahajolva. |
Moa drón
1 SZK 1 nekron 1 ZSZ tharr tárgy/moa „kincs”
K: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat.
Áldozd fel: célpont lény, vagy épület sebződik 10 ÉP-t, vagy ellenfeled elveszíti minden VP-jét és SZK-ját.
Sziránusz ellentámadás
1 VP 1 nekron tharr azonnali
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben forrásával megakadályozta, gyűjtőbe küldte, vagy ellopta permanensed.
Megakadályoz egy lapot, vagy ellophatsz egy lapot.
Ha krabberre vagy olyan lapra hatott, aminek te vagy a tulajdonosa: a kör végén húzz egy lapot!
Krabber gátrobbantó
2 VP 3/2 leah szörny/krabber „háló”
Ellenfeled őrposztjának a mérete eggyel csökken.
K: célpont épület a gyűjtőbe kerül, majd ellenfeled egy lénye sebződik annyit, amennyi SP-je volt az épületnek.
Krabber puccskísérlet
1 VP leah azonnali/krabber
Ha több krabbered van játékban, mint ahány permanense van ellenfelednek: kapsz 2 VP-t, húzz egy lapot és célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egyéb esetben a kör végéig a most játékban lévő krabbereid nem sebződhetnek és immúnisak ellenfeled forrásaira.
Krabber mozgósítás
1 VP leah bűbáj/krabber „háló”
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz 2 Csattogó krabbert.
Minden krabbered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) és kap +1 SB-t.
A „háló” képesség nem korlátozza krabbereid kijátszását. |
Szójer királynő (új)
2 VP 2/6 sheran szörny/szójer
Nemlény lapok képességei nem hatnak rá.
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ.
J: célpont játékos elveszíti minden SZK-ját, vagy előkereshetsz egy szójert.
Fabontó szójer (új)
2 VP 3/3 sheran szörny/szójer
Nemlény lappal és ilyen lap képességével nem lehet rá reagálni.
K: célpont tárgy, vagy 1 VP árán célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül.
Falánk szójer
2 VP 4/1 sheran szörny/szójer
K: minden játékosnak el kell dobnia egy tárgyat, vagy ha elköltesz 1 VP-t, akkor egy nemlény lapot.
S ha ellenfelednek van tárgya játékban: feltámad.
Bomlasztó szójer
1 VP 1 ZSZ 2/2 sheran szörny/szójer
K: megakadályoz egy tárgyat, vagy egy nemlény lapot, de utóbbi esetben fel kell áldoznod.
Ha a gyűjtődben van és ellenfeled sikeresen kijátszik egy tárgyat: játékba rakhatod a gyűjtődből.
Blokkoló szójer
1 VP 2/1 sheran szörny/szójer
Semlegesítés: tárgy.
Ha nem semlegesítésként játszod ki: ellenfeled a következő köröd elejéig nem játszhat ki tárgyat (+1 VP-ért nemlény lapot) a kezéből.
Hátrány: ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a semmibe kerül. |
Abszolút sötétség
szabálylap
Saját forrásával egyik játékos sem kereshet lapot és nem játszhat ki lapot pakliból, továbbá nem nézheti meg az ellenfele kezében lévő kártyákat és nem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe.
K 1 VP: Homályúr követődre tehetsz egy homály jelzőt.
Fekete test
2 ZSZ leah tárgy
Képességeit nem veszítheti el.
Homályurad mindenképp működik, kivéve, ha feláldoztad.
A gonosz jellemű lapokat kivéve minden lap gyűjtő helyett a semmibe kerül.
Dimenziókapu
1 építő 4 SP leah építmény
Kijátszásakor válassz ki a paklidból 5 különböző gonosz lapot, majd rakd őket alá.
K: válassz egy véletlenszerű lapot alóla, majd játszd ki (ha ki tudod) vagy rakd a semmibe.
Sötét beholder
2 VP 1 nekron 3/3 leah szörny/beholder „szárnyak”
Ha bárhonnan véletlenszerűen kéne lapot választanod, helyette te választod ki a lapot.
E: kijátszhatsz egy gonosz azonnalit a gyűjtődből (sikeres létrejötte után a semmibe kerül).
Megazus
5-X VP Bufa avatár/pegazus (5)/5 szárnyak
X annyi, ahány különböző színű permanens van játékban (max 3).
K rakj át összesen 5 különböző színű lapot a paklidból és/vagy a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|