Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Elemi rin
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
HKK Online 2 személyes béta teszt
Moa civilizáció lapelemzés 2. rész: gonosz jellemű lapok
Ajándéksorsolás december + novemberi eredményhirdetés
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
Táplálási szünet - 2024. november 29-30.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
TF help (6764)
HKK Online 2 személyes béta teszt (45)
HKK kérdés? (47268)
Jégmágus kt. alakulna (9381)
Lapötletek (65053)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (241)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ...
Nézet:
Javaslom a 64651. kommentem elolvasását.
 
1 ZSZ Varázsmag
szörny 1 szk Sheran Szárnyak

Kijátszásakor kap 7 dermesztés jelzőt.
Áldozd fel: a kezedből ingyen kijátszhatsz egy varázszöldséget(csak így írom, mindenki tudja mik azok)

1/1
 
Tocha-mach

4 ZSZ 4/4 chara-din szörny/thargodan

K, ha bármilyen okból megmutatod a kezedből: a kör végén húzz egy lapot!
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, mint ahány SZK-t költöttél a kijátszására.


Az álmok ura

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, amelyeken van álom jelző.
S 2 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében, vagy leírásában az álom szó szerepel akár ragozva is.


Krabber kapitány

2 VP (4)/4 leah szörny/krabber „háló” [+1]

Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz, vagy a paklidból egy krabbert a gyűjtőbe rakhatsz.
Jelenés: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe annyi krabbert, amennyi lapot ebben a körben ellenfeled sikeresen kijátszott.


Varkaudar barbár

2 áldozás (6)/4 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Költségéből 1 vagy 2 áldozást fizethetsz ellenfeled erőforrásaiból. Előbbi esetben a kör végén mindenképpen fel kell áldoznod, utóbbi esetben kijátszásakor mindenképpen átkerül ellenfeledhez (ezek hátrányok).


Kötekedő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K: gyűjtőbe kerül 2 célpont lap, amelyek közül az egyiknek te vagy a gazdája.
Halálsikoly: a következő kör végén visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.
 
1 VP Csikó
színtelen tóken szörny pegazus altípussal. Repül.
0/2

Kijátszásakor eldöntheted milyen színű legyen.
 
Susogó Érzet
2VP
Leah szörny motyogó Életkioltó 1SZK KF Repül
Kötelék: Láthatatlan
Kettős kötelék: Élet 2
Ha játékost üt a sebzés helyett: X lapot egy pakli tetejéről a semmi dobhatsz VAGY célpont lények (max.2) közt ossz szét X sebzést.
(X = ellenfeled ÉP-je)
3/1
"Érintése végzetes!"
 
Motyogó invázió
5-X VP
Általános Leah ősmágia X reakció drágítás
X annyi amennyi motyogót mutatsz a kezedből, játékból, és/vagy a gyűjtőkből.
Kapsz X motyogót kölyköt vagy ellenfeled eldob X min.2 lapot vagy szétoszthatsz X+2 dermesztés jelzőt a játékban.
(X max. 4)
 
Tárgy, Belező Sinkaszter 1 csonti
kijátszási feltétele, minden játékosnak kell hogy legyen lénye játékban
Az öszes lény kivérzik (meghal). A csontik VP alakulnak. És a tulajdonosuk megkapják.
 
Lákákánnyjá

1 VP 3/2 elenios szörny/főnix „szárnyak”

Létrejöttét ellenfeled nem akadályozhatja meg.
K, vedd vissza a kezedbe: a kör végén rakd játékba a kezedből (reakcióként is használhatod).


Latyakamber

2 ZSZ 3/3 színtelen szörny/morf

Kompenzáció: ellenfeled a következő kör végéig legfeljebb 1 reakciót játszhat ki a kezéből.
S válaszd ki ellenfeled egy lényét: előkereshetsz egy azzal megegyező színű, vagy altípusú lényt a paklidból.


Gyilkos cickány

3 ZSZ 4/2 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor gyűjtőbe kerül minden lap, amin szerepel az alábbi ikonok valamelyike: „háló”, „rezisztencia”, „ősmágia”.
Dobd a kezedből a semmibe: gyűjtőbe kerül egy célpont lap, aminek mágikus támadása, vagy védelme van, vagy aminek az idézési költsége tartalmaz zanszilánkot.


A csámborgó

2 VP 1 nekron 1 ZSZ 3/2 színtelen szörny

Kijátszásakor minden játékos játékba rakhat egy helyszínt a paklijából. Amíg A csámborgó játékban van, addig bármennyi helyszín lehet játékban.
Hátrány: ha kikerül a játékból, akkor minden helyszín a gyűjtőbe kerül.


Pókasszony

2 VP 2/3 sheran szörny/pók, elf

3-mas mérgezés.
S: kapsz egy Fekete özvegyet, vagy 1 ZSZ árán visszavehetsz egy sheran lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Jelenés: minden Fekete özvegyed kap +1/+2-t a kör végéig.
 
Végignéztem az elmúlt időszak lapötleteit, volt is, amit feltettem a tesztlistára, de őszinte leszek, elég keveset.

Két olyan probléma volt, amibe kb. állandóan belefutottam.

1. Nagyon egymásra épülnek az egy kommentben megjelenő lapok (vagy egymást termelgetik, vagy olyan szinergikus képességük van, ami akkor fog működni, ha sokan vannak). Amit nem tudtok, hogy általában egy koncepció 5-6 lapot tud kapni egy kiegben egyszerűen ennyinek van hely. És minden paklinak van egy fejlesztő tesztelője. Ha ott van laptervek között 5 olyan lap, ami egymás nélkül gyakorlatilag értelmezhetetlen, akkor a tesztelő vagy felhasználja az egészet - és akkor ő maga nem gyárt lapot - vagy elengedi az egészet. És mivel azért lett valaki egy koncepció tesztelője, mert akar tervezni hozzá lapot, nyilván a 2. opció fog megjelenni. Olyan lapokat tervezzük, amik vákuumban, vagy a 2021-2022-es lapokkal együtt tud működni.

2. Úgy látom, sokan nem ismeritek azt a szabályt, hogy a jelölőlapokra vonatkozik a rotáció, csak a tokenekre nem. Tehát hiába termel egy lap pl. Gyilkos pörölyt, azt jelenti, hogy az csak egy káoszformaton használható lap, mert ÚN-en nem tud termelni. Nyilván lehet vitázni ezen a szabályon, de ha ez a szabály, akkor erre kell figyelni. A lapoknak kb. 20-30%-a esett ki csak emiatt. Ezenkívül most már tesztelési alapelv, hogy minden lap csak a vele egyidőben megjelent lapot termelhet, hogy ne legyenek ilyen rota-csúszások. Szóval a legegyszerűbb az, hogy a lapjaitok csak tokent termelnek.

A péntekig elkészített lapokat még átnézem a Nemzeti után, azok még bekerülhetnek a következő Nemzeti ciklusba (de ez nem azt jelenti, hogy most kell 85 lapot gyártani, inkább legyen kevés jól kidolgozott).
 
Nem tudom, milyen lapok jönnek ki épületpakliba a következő 1 évben, de pár ötlet, nem írom oda, de mindegyik felújítás:


Eleven épület
Fairlight építmény
2 építő | 6 SP
_repül
(K), 1_VP: rakj az őrposztodba kör végéig egy 6/6-os jelző szörnyet, SZK nincs benne.
Jelenés: 1_VP: húzz 1 lapot vagy kapsz 1 Szellemszolga lapot.
Áramlás: húzz 1 lapot vagy kapsz 1 Szellemszolga lapot.

---

Suiraqua, a várvédő
Fairlight kalandozó
1 VP | [1]/1
alakváltó, _repül _KF

Ha nincs játékban Szellemszolgád, [[1]] és kijátszásakor kapsz 1 Szellemszolga lapot.
Minden építményednek +2 SP-ja van.
(K), kijátszásakor és kör végén rakj rá 1 élet- vagy 1 izomjelzőt, ha legalább 2 építményed van játékban.

---

Rughar gépezete
Fairlight építmény
1 építő 2 zanszilánk | 4 SP
_repül

Ha alap költségét csak építővel fizetted, időleges hatás, 2: forrásra immunis.
(P), 1_VP: a következő húzási fázisodban +1 lapot húzol.

---

Várfal
Tharr építmény
1 építő | 3 SP
_repül

(S): ha ellenfelednek nincs lénye játékban, sebződik annyit, amennyi a Várfal SP-ja.
(E): célpont lény sebződik annyit, amennyi az építményeid SP-ja összesen.
 
1 VP Zirri gondolatkísérlet
Fairlight azonnali

Ha az ellenfeled reakciót használt, keresd ki a paklidból és rakd a Semmibe: megakadályozza a reakciót. S, 1VP: keverd vissza a paklidba.

Ha a gyűjtőből a Semmibe kerül, kapsz egy Zirri átokmacskát.

"Érted te ezt?"
 
2VP, 1ZSZ Szundizom
Szörny KF/2szk Tharr
Óriás 3/3

Kijátszásakor kap 2 álomjelzőt.
Ha egy lényedről lekerül egy álomjelző
a lény kap egy izomjelzőt.
 
Állóháború

Szabálylap

Minden játékos körönként csak egy lényt játszhat ki. Lapokat csak a saját körben lehet kijátszani.
Egy játékos egy körben max. 8-at sebződhet.
 
2VP Élet-Halál mágia
Raia/Leah Életkioltó Bűbáj

Kijátszásakor minden lény kap 2 életjelzőt.
Késleltetett hatás 1: Minden lény amin életjelző van a gyűjtőbe kerül.

Jelenés: Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: Célpont lény kap 1 életjelzőt.
 
Földhözragadtak

szabálylap

Minden játékos körönként legfeljebb 2 aktiválást kívánó képességet használhat.
Ha ellenfeled megszünteti, akkor a következő 2 körében (ha a játék elején szünteti meg, akkor az első 2 körében) körönként csak 2 aktiválást kívánó képességet használhat.



Toragh megmentője

2 VP 2/1 dornodon szörny/angyal,vízió „szárnyak” „KF”

K, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: játékba rakhatod a gyűjtődből.
Áldozd fel Toragh megmentőjét és egy másik lapod: 2 célpont lapot vissza kell keverni a tulajdonosa
paklijába.


Toragh csatlósa

2 VP 2/1 dornodon kalandozó/ember,vízió „szárnyak” „KF”

K ha feláldoztad egy lapod (kivéve Toragh csatlósát): játékba rakhatod a gyűjtődből.
Áldozd fel: dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtőbe, és ha volt közöttük vízió lény, akkor kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Toragh zsoldosa

2 VP 2/1 dornodon szörny/ork,vízió „szárnyak” „KF”

K ha sikeresen kijátszol egy dornodon lapot, vagy a paklid tetjéről egy dornodon lap a gyűjtőbe kerül: játékba rakhatod a gyűjtődből vagy a kezedből.
Áldozd fel: célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik és ellenfeled veszít 1 SZK-t.


Toragh boszorkánymestere

2 VP 2/1 dornodon szörny/nakromanta,vízió „szárnyak” „KF”

Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből egy 2 VP költségű vízió lényt, vagy kapsz egy Toragh katonája lapot.
Áldozd fel és rakj egy víziót a gyűjtődből a semmibe: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében a Toragh szó szerepel.


Toragh familiárisa

2 VP 2/1 dornodon szörny/vízió „szárnyak”

Kijátszásakor mindkét játékos húz egy lapot, majd eldob egy lapot a gyűjtőbe.
K, ha van játékban víziód és ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: játékba rakhatod a gyűjtődből.
Áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
 
Stabil diffúzió
2VP Elenios bűbáj, [+1]
Kijátszásakor nevezz meg egy illusztrátort!
[S], 1ZSZ: Keress elő egy a megnevezett illusztrátor által rajzolt lapot!
Áldozd fel és rakd a semmibe: Semmizés: 2
"A mágia végét jelenti, hogyha a bűbájok maguk varázsolják magukat a világra."
 
Fatty mókamester

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaidra nem hatnak ellenfeled varázslatai.
„Duplakötelék”: Harci képesség: ellenfele (ha lény) a gyűjtőbe kerül és a gazdája sebződik annyi ÉP-t, amennyi a lény SB-je volt.


Fatty pretoriánus

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaidra nem hatnak ellenfeled lényeinek képességei.
K célpont fattyad kap annyi +SB-t ill. ÉP-t, amennyi ellenfeled egy általad választott lényének SB-je és ÉP-je.


Szerencsés fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaidra nem hatnak ellenfeled asztalon lévő nemlény lapjainak képességei.
K 1 VP dobj egy (6 oldalú) kockával: amennyit dobtál, olyan idézési költségű lapot ellenfeled a kör végéig nem játszhat ki a kezéből (egyszerre egy ilyen hatás lehet érvényben).


Portyázó farkas

1 VP 1/2 leah szörny/vérfarkas


S: feltámad.
K áldozd fel egy másik leah lényed: ellenfeled max ÉP-je annyival csökken, amennyi a lény SB-je.


Háborús héja

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny ”szárnyak”

Kompenzáció: fordítsd fel a paklid felső lapját és ha egy max 2 költségű leah lény, akkor rakd játékba, egyébként rakd a gyűjtőbe.
K ha sebzést okoz: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy max 2 költségű leah lényt.
 
Az Istenek oltára / építmény
1 zanszilánk

Anti-mágia:1
Kijátszási feltétele 5 ÉP és 5 max ÉP áldozás.

Kijátszásakor az összes asztalon lévő kártyának (beleértve a jelzőket is) megváltoztathatod a színét
(istenét).

1 ÉP, és 1 max ÉP áldozás: Ha valaki kijátszik egy kártyát, v létrhoz egy jelzőt annak a színét megváltoztathatod.
 
Pangea

2 VP 1 nekron 1 SZK helyszín

Dínóid költségében 1 VP-t helyettesíthetsz 1 nekronnal.
S ha nincs lap a kezedben: előkereshetsz egy dínót.
K 1 VP: megakadályoz egy varázslatot, ami egy dínódra hatna, vagy levehetsz egy dínódról bármennyi lapot és/vagy jelzőt.


Psittacosaurus

0 VP 1/1 sheran szörny/dínó

5 lehet belőle a pakliban.
Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből max annyi Psyttacosaurust, amennyivel drágábban játszottad ki az alap költségénél.
Dínóid költségében 1 VP-t helyettesíthetsz 2 ÉP-vel.


Giganotosaurus

4 VP 6/6 sheran szörny/dínó

Ha ellenfeled megszüntette legalább egy szabálylapod, vagy megakadályozta ebben a körben legalább 1 dínód létrejöttét: ingyen kijátszhatod.
K tégy rá egy -2/-2-es jelzőt: célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Apatosaurus

4 VP 4/6 sheran szörny/dinó

Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz bármennyi lapot, melyek alap IK-jának összege max X.
X annyi amennyivel drágábban játszottad ki ezt a lapot az alap IK-jánál.
K tégy rá egy -1 ÉP-s jelzőt: célpont lény, vagy játékos gyógyul 5 ÉP-t.


Triceratops


3 VP 3/3 sheran szörny/dínó

J célpont dínódra rakhatsz max annyi izom jelzőt, ahány szabálylappal és/vagy követővel játszol VAGY célpont dínón minden általad választott jelzőt izom jelzővé alakíthatsz.
Jelenés: te és minden dínód gyógyul 5 ÉP-t.
 
Örjöngő rém (új) (nemgyakori)
2vp 2/2 chara-din/elenios szörny xeno/burástya (1 szk)

S: Rakd egy lényed játékból a semmibe: Célpont játékosnak el kell dobnia egy általa választott lapot VAGY célpont lény kap annyi erőjelző amennyi a feláldozott lény sebzésnek és ÉP-jének összege.
 
Nicolas, az őrült alkimista (javítva)

2 VP 3/4 chara-din kalandozó/ember „KF” „háló”

Dobd el ezt a lapot és egy másikat a kezedből: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kijátszásakor, visszavehetsz a gyűjtődből e kezedbe max 2 lapot, aminek nevében/leírásában az ital, vagy az alkimista szó szerepel.


Negredo, a fekete bestia (javítva)

1 VP 4/1 chara-din szörny/sárkány

Ha a kezedből a gyűjtőbe dobod: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
J: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében/szövegében az alkimista, vagy az ital szó szerepel (akár ragozva is).


Albedo, a fehér bestia (javítva)

2 VP 1/4 chara-din szörny/angyal

Dobd el a kezedből: visszavehetsz a gyűjtőből max 3 olyan chara-din lapot, amit ebben a körben dobtál oda a kezedből (kivéve Albedot).
S 1 SZK: ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.


Citrinitas, a sárga bestia (javítva)

3 VP 4/4 chara-din szörny/gólem

Dobd el ezt a lapot és egy másikat a kezedből: kapsz egy passzív A hatalom kék italát, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
S 1 ZSZ: előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek nevében/leírásában az ital szó szerepel.


Rubedó, a vörös bestia (javítva)

4 VP 4/5 chara-din szörny/káoszszellem [+4]

K ha a gyűjtődben van és dobtál ebben a körben lapot a kezedből: visszaveheted a kezedbe.
S ha ellenfeled megakadályozza egy lapod létrejöttét, vagy forrásával gyűjtőbe küldi lapod: kapsz egy A hatalom kék italát passzívan.
 
Nem azt irtam, hogy nincs hosszabb szovegu lap. Hanem, hogy celszeru ezekhez a szamokhoz tartani, hogy egy-egy kulsos lapotlet megvalosulhasson.
 
Megszaladt
 
Ha ellenfeled lapot dobatna tőled, a dobás helyett rakd a Kreatív termiket a kezedől a játékba (de egy dobásra csak 1-et)! K,1, ha ugyanannyi vagy kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek: húzz 1 lapot! Jelenés: 1: vegyél vissza a gyűjtődből 1 Rhatt lapot, vagy kapsz 1 Redukáló termiket.

296
 
Nagyon fontos lenne h aki lapotletet ir fel ide, legyen kedves probalja a karakterszamot a keretek kozt tartani.
Annak a lapnak van barmi eselye megjelenni, aminek:
gyakorinak szant lapnal: 150,
nemgyakorinal: 200,
ritkanal 250 karakternel (szokozokkel egyutt) nem hosszabb a szovege.
Ennel bonyolultabb, hosszabb szovegu lapot kar is felpotyogni...
Bubu mar leirta parszor h milyen egyeb kriteriumoknak kell megfelelnie a lapotleteknek...
Hiaba a brilians otlet, ha ezeken elcsuszik. Az otleteket meg tudjuk szerelni, de teljesen ujradizajnolni nem fogjuk, mivel akkor alkottunk egy uj lapot...
 
Nicolas, az őrült alkimista

2 VP 3/4 chara-din kalandozó/ember „KF” „háló”

Dobd ezt a lapot és egy chara-din lapot a kezedből a gyűjtőbe: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kijátszásakor, ha van a gyűjtődben olyan lap, melynek nevében vagy szövegében az alkimista, vagy az ital szó szerepel (akár ragozva is): visszavehetsz a gyűjtődből e kezedbe egy ilyen lapot és egy chara-din lapot.


Negredo, a fekete bestia

1 VP 4/1 chara-din szörny/sárkány

Ha költségként a kezedből a gyűjtőbe dobod: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
J: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében, vagy szövegében az alkimista, vagy az ital szó szerepel (akár ragozva is).


Albedo, a fehér bestia

2 VP 1/4 chara-din szörny/angyal

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: visszavehetsz a gyűjtőből a kezedbe max 3 olyan chara-din lapot, amit ebben a körben dobtál oda a kezedből (kivéve Albedot).
S 1 SZK: ha ellenfelednek több lapja van játékban, vagy a kezében, mint neked: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.


Citrinitas, a sárga bestia

3 VP 4/4 chara-din szörny/gólem

Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a gyűjtőbe: kapsz egy passzív, A hatalom kék italát, vagy ellenfeled eldob a kezéből egy lapot.
S 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek nevében vagy leírásában az alkimista, vagy az ital szó szerepel.


Rubedó, a vörös bestia

4 VP 4/5 chara-din szörny/káoszszellem [+4]

K ha a gyűjtődben van és dobtál ebben a körben lapot a kezedből: visszaveheted a kezedbe.
S ha ellenfeled megakadályozza egy olyan lapod létrejöttét, vagy forrásával gyűjtőbe küldi egy olyan lapod, aminek nevében vagy leírásában az ital szó szerepel: kapsz egy A hatalom kék italát passzívan.
 
Tüskés hólyag (új)

3 VP 5/1 dornodon szörny”szárnyak”

Kompenzáció: előkereshetsz egy lapot aminek nevében a tüske szó szerepel akár ragozva is (kivéve Tüskés hólyagot).
Ha sebződne, helyette célpont lény (kivéve Tüskés hólyag) sebződik ugyanannyit.


Tüskés morfoid

2 VP 4/1 chara-din szörny „szárnyak” „rezisztens”

Kompenzáció: kapsz egy Tüskés végzeturat.
Bármilyen sebzés, ami érné, helyette ellenfeledet éri.
Ha ellenfelednek van lénye az őrposztban, akkor köteles a minden körben a lehető legtöbb lénnyel támadni a Tüskés morfoidot.


Tüskés fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Semlegesítés: sebző forrás, majd ellenfeled sebződik annyit, amennyit a forrás sebzett volna.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki akkor kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.


Tüskés tóni (új)

1 VP 2/2 chara-din kalandozó/mutáns

Semlegesítés: olyan forrás, ami (nem késleltetve) gyűjtőbe küldené egy lapod, majd ha így játszottad ki, akkor ezután gyűjtőbe küldheted ellenfeled egy célpont lapját.
Ha egy lény megsebzi, az a lény sebződik 2 ÉP-t.


Tüskés ogre

3 VP 1 nekron 4/4 chara-din szörny/óriás „szárnyak”

K célpont lény sebződik annyit, amennyi a saját sebzése.
Ha ellenfeled gyógyulna, helyette te gyógyulsz ugyanannyit.
 
Jaaa
 
én nem találtam a keresőben
 
Dagadt csontváz

2 VP 3/3 leah szörny/csontváz „élőholt”

Minden csontvázad és nekromantád kap +1/+1-et.
K ha feláldozod egy lényed, kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy 1 SZK-t.
S 1 SZK, tehetsz rá egy izom jelzőt.
Csontvázhoz képest egész jó húsban van.”


Gyilkos kobold

2 VP 3/2 sheran szörny/manó

Kijátszásakor előkereshetsz egy sheran manót, vagy egy lapot, aminek nevében, vagy szövegében a „szerencse” vagy a „szivárvány” szó szerepel, akár ragozva is.
Ha ellenfeled ellopja, vagy elpusztítja a VP-det, vagy az SZK-dat (vagy egy részét), vagy ellopja egy permanensed, akkor dobd a kezedből a semmibe: max 2 célpont lap a semmibe kerül, vagy ellenfelednek el kell dobnia 2 véletlenszerű lapot.


Plajtes

1 építő színtelen építmény 4 SP „rezisztens”

Kijátszásakor aktivizálódik, majd előkereshetsz egy színesítő szöveggel rendelkező lapot a paklidból (kivéve Plajtest).
K: ellenfelednek ki kell játszania egy lapot a kezéből (ha nem tud, akkor meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat).
Szóval ezért lett ez a neve.”


A rabszolga láncai

1 SZK színtelen tárgy

IK-ját helyettesítheted 3 ÉP áldozásával.
Kijátszásakor minden permanens visszakerül a tulajdonosához, majd te gyógyulsz annyit, ellenfeled pedig sebződik annyit, ahány permanens így gazdát cserélt.
A permanensek nem cserélhetnek gazdát.


Fenrir, az óriásfarkas

1 VP 1 nekron 3/3 leah szörny/vérfarkas, óriás „köd”

Feltámad.
„Duplakötelék”: E: ha ellenfeled ebben a körben legalább 3 lapot sikeresen kijátszott a kezéből, te pedig egyet sem: játékba rakhatod Fenrirt a kezedből, majd ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül.
 
  ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.