| Értem, tehát tempót szeretnél. A sérülés és a max Ép vesztés egy elég komoly hátrány. Ennek a varázslatnak így semmi védelme nincs, de talán ez nem baj.
Szerintem vagy a sebződés/max Ép csökkenés nem kell a lapra, vagy az a korlátozás, hogy 1 lényt játszhatsz ki a Vp-ből. Ha mindkettő rajta marad, talán nem is lesz játszható.
Ez egy 0 Vp-s VP termelés, feltételhez kötve.
Nézzük meg, hogy működne ez egy ma divatos epikus követő mellett.
Én kezdek első kör. 5 lapom van. Kiteszem ezt a lapot. 4 Vp jár érte, ha létrejön. A 4 lapomból lesz legalább 2 counter, tehát be tudom védeni. Kijön. kapok 4 Vp-t, amiből kifér a maradék 2 lapom. Leürült a kezem... Kockázatos, de játszható.
Nagyobb baj, hogy a középjátékban/végjátékban erre a lapra nincs szükség, tehát kellene valami alter felhasználási lehetőség, ami miatt érdemes lenne játszani vele.
Mondjuk egy jelenés: húzz 1 lapot! |
Segítség a bajban ..... 0 VP
általáson varászslat.
Kapsz annyi VP-t amennyi lap van a kezedben.
És Ugyanennyit sérülsz is ( a max Ép-d is csökken
ennyivel) Ezáltal nyert VP-k ből csak 1 lényt játszhatsz
ki ami aktívan krül játékba |
Na de hol vannak a gen lapok?? |
Az hogy ingyen kikeresel és ingyen, korlátozás nélkül játékba rakhatsz egy bármilyen lapot, már önmagában is vállalhatatlan.
Még akkor is, ha egyébként magát a lapot, amit terveztél, meg lehet akadályozni.
Ez a mechanika olyan tempót tudna létrehozni akár az első körben is, ami teljesen felborítaná a játékegyensúlyt.
Ez még akkor is így lenne, ha a lap többi részét lehagynánk.
De szereljük meg...
Ingyen kikereshetsz egy lapot, feltétellel. Ez önmagában is erős, de talán még vállalható.
Ha ezt szeretnénk, akkor a feltételt és a kikereshető lapok körét kell pontosítani, és akár lehet is belőle lap.
Egy lapot ingyen kijátszhatsz, feltétellel. Ilyenre számos példa van, ez is vállalható önmagában.
Nyilván itt is szűkíteni kell a kijátszható lapok körét, és jól kell belőni a feltételt. Tehát ezzel a részével is lehet dolgozni.
A kettő együtt biztos kuka. |
Csak próbálkozom.
Ezek csak ötletek amik csiszolásra szorulnak.
Ha rossz, hát rossz, legközelebb jobban átgondolom.
Köszi a jelzést |
Ez valami vicc, remélem. Ezzel az erővel azt is ráírhattad volna:
"Erre a lapra nem lehet reagálni. Nyertél." |
Orthros, a kétfejű farkas
1 VP 1 ZSZ 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
S: feltámad.
Támadhat 2 lényt is.
Áldozd fel: tippeld meg egy pakli felső lapját, majd nézd meg és ha eltaláltad, akkor kijátszhatod ezt a lapot és ha ez egy max 2 költségű vérfarkas, akkor ingyen játszhatod ki.
Termik tisztiszolga
1 VP 1/3 rhatt szörny/termik
S ha ellenfelednek van játékban lapja, aminek van kijátszáskori képessége: előkereshetsz egy termiket, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
K: célpont lap passzivizálódik.
Tanult termik
1 VP 1/2 rhatt szörny/termik
K: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
J: rakj a paklidból egy termiket a gyűjtőbe.
Orkantás
1 VP dornodon azonnali
Ha van játékban, vagy a gyűjtődben Orkantó: nem lehet rá reagálni.
Ellenfeled minden lapja elveszíti „J” képességeit, vagy megakadályoz egy lapot. |
Segítség a bajban.
0 vp
Kikereshetsz egylapot a paklidból, és ingyen kijátszhatod. Csak akkor játszahatod ki, ha nincs lapod
az asztalon, és az ellenfelednek min. 3 lapja (vagy jelzője van játékban. Erre a lapra nem lehet reagálni, mindenképpen létrejön. Ha lény akkor kapsz 2 vp-t amit ebben a körben el kell költened különen elvész.
Ha nem lény akkor kapsz 1 vp-t. és Minden lapot a
kezedből a gyűjtőbe kerül. |
Familiaritás
1 VP chara-din bűbáj „rezisztens”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban játékba rakhatsz a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből egy olyan lény, aminek nincs képessége.
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled forrásaira.
Teknős adószedő
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti-mágia: 1.
Ellenfeled minden varázslatának kijátszási feltétele 2 ÉP feláldozása, vagy 1 VP elköltése.
Ellenfeled nem gyógyulhat varázslattól.
Megvadult pegazus
3 VP 4/4 tharr szörny/pegazus
K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy lapot, melynek színe megegyezik a dobott lapéval.
Dobd a kezedből a semmibe: célpont pegazus kap +3/+3-mat a kör végéig.
Halhatatlan fatty
2 VP 6/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ellenfeled nem kereshet elő lapot.
Rakj át egy fattyat a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá, vagy max ÉP-re gyógyul.
Gomak farkasa
1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
S nevezz meg egy lapot: a következő köre végéig, ha ellenfeled bármikor (akár a húzás fázisban) lapot húz vagy keres, meg kell mutatnia az összes húzott/keresett lapot és az összes ilyen nevűt közülük a semmibe kell raknia. |
Mágikus csatamező
Szabálylap
Közös képesség:
S: Dobj egy varázslatot a kezedből a gyűjtőbe:
célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S: Dobj két varázslatot a kezedből a semmibe:
ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
Körönként csak az egyik képesség használható. |
Pásztázó ganüid
2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid [+1]
Ha bármikor, bármilyen módon ganüid kerül a kezedbe (mutasd meg): sebezhetsz egy célponton kettőt.
Halásikoly: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganülaritás
2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid, szingularitás „védekezés”
Ha kijátszottad: ellenfeled a következő körében max 1 VP-t kaphat és max 1 lapot húzhat.
Jelenés 1 VP: a következő kézből kijátszott ganüided nem számít szingularitásnak VAGY ellenfeled következő kézből kijátszott nem ganüid lapja szingularitásnak számít.
Ganüid mókamester
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid
S, a következő kézből kijátszott Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot, vagy Semmizés: 1.”
K 1 ZSZ: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüid élettér
2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín
Ganüid ifjoncaid kijátszására és képességeire ellenfeled nem reagálhat.
K dobj egy ganüidet a kezedből, vagy a gyűjtődből semmibe: egy Ganüid ifjoncod a kör végéig megkapja a ganüid minden képességét.
1 VP rakj át 5 ganüidet a kezedből és/vagy a gyűjtődből a semmibe: a kör véget ér.
Ganüid lokálpatrióta
1 VP 2/1 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”
Kijátszásakor előkereshetsz egy Ganüid életteret, vagy egy rhatt építményt.
Ha ellenfeled lapot húz, vagy keres: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott/keresett.
Izgáganüid
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: „J” képesség.
K mutass meg X Ganüid ifjoncot a kezedből: célpont lény kap +X/+X-et, vagy -X/-X-et a kör végéig. |
2 nekron
Morgan lelke Leah tárgy
Áldozd fel egy aktív legalább 2 költségű lapod:
Aktiválj egy lapot és egy pakli tetejéről rakj egy lapot a semmibe.
Jelenés és halálsikoly: Semmizés: 8 |
0 SZK Bigyó
tárgy Fairlight
gnóm
Nem lehet feláldozni.
1ZSZ: Kapsz 1 VP-t.
"Milyen hasznos bigyó. - Rundhal" |
0 SZK Izé
Tárgy Fairlight
Gnóm
Kijátszásakor húzz egy lapot!
"Ez az izé még valamire jó lesz." - Rundhal |
1VP 1Nekron Lyukaskezű
kalandozó KF Dornodon 2/2
árnymanó
K,J2: Ha ellenfeled egy forrással
lapokat húz és/vagy manát kap
dobj fel kétszer egy érmét:
Ha mindkettőt eltalálod a lapokat te húzod fel.
Ha az egyiket eltalálod a manát te kapod meg.
Ha egyike se azonnal áldozd fel!
"A tolvajok önjelölt királya." |
1VP Gonosz motyogó mágia
általános Leah
motyogó
Célpont játékos kezéből válassz ki egy lapot amilyen nincs az ő oldalán játékban, gyűjtőben, vagy a semmiben! Majd a paklijának felső 5 lapját( 1 kötelék:7, 2 kötelék: 9) rakd a semmibe. De ha a választott lap köztük van egy másik lapot a kezébe vehet.
Ha nem tudtál választani húzz egy lapot! |
Beépített teknős
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 0.
Kijátszásakor átkerül ellenfeled tartalékába passzívan.
Minden kézből kijátszott lapod „Anti-mágia: 1” képességet kap.
Hátrányok: Semmilyen módon nem aktivizálódik. Nem lehet feláldozni.
Ichinedar (Új)
1 VP 1/6 tharr szörny KF
Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Nedonkutyát.
K 6 1 ZSZ: egy célpont sebződik 1-et.
Amíg van játékban Nedonkutyád, addig immúnis ellenfeled forrásaira és „Életkioltó” képessége van.
Nedonkutya (Új)
2 VP (3)/3 tharr szörny
Ha ellenfeled ebben a körben vagy az előzőben játszott ki varázslatot: ingyen kijátszhatod.
Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Ichinedart.
Ha van játékban Ichinedarod: kap +3 SB-t és nem lehet megsebezni.
Nedonmacska
2 VP 3/2 tharr szörny
K, ha sikeresen kijátszol egy tharr szörnyet: kapsz 1 VP-t és tehetsz célpont lényre egy izom-, vagy méreg jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz 2 különböző nevű tharr szörnyet (kivéve Nedonmacskát) a gyűjtődből a kezedbe.
A négy elem ura
4 VP (4)/4 raia, fairlight szörny/elementál
Kijátszásakor összesen max 4 különböző színű lapot átrakhatsz a kezedből/asztalról és vagy a gyűjtődből a semmibe. Minden asztalról rakott lapod után 1-1 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, a gyűjtődből rakottak után kapsz 1-1 VP-t, a kezedből rakottak után húzz 1-1 lapot! |
Tökéletes összpontosítás (új)
Tharr azonnali
X VP
reakció
Megakadályoz egy X költségű lapot és kapsz X_VP-t.
flavor lehet a régi |
Ganüid tehetséggondozó
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid
Élet: 1.
E áldozd fel egy Ganüid ifjoncod: játékba rakhatsz egy fix költségű ganüidet a kezedből.
S dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: előkereshetsz egy ganüidet a paklidból.
Ganüid oligarcha
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Kijátszhatsz ganüideket bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
J a következő kézből kijátszott Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe, majd visszavehetsz egy ganüidet az asztalról a kezedbe.”
Modern bölcsesség
szabálylap
J2: a következő húzás fázisodban húzás helyett visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
A tér ura
2 VP elenios kalandozó/ember KF „szárnyak”
E, ha csak ellenfelednek van játékban permanense: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből.
Keverd vissza az asztalról a paklidba: megakadályoz egy forrást.
Az idő ura
1 VP 3/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „védekezés”
Kompenzáció: ellenfeled következő húzási fázisa elmarad.
E vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot, vagy előkereshetsz egy elenios kalandozót a paklidból |
2VP Tökéletes kör
azonnali +1 Sheran
3ÉP: Keresd ki a paklidból
(Körönként csak egyet)
A következő köröd és a köröd egyik fázisa sem maradhat el.
Az előkészítő fázisban minden lényed aktivizálódik,
és a körben kapható maximális VP-t megkapod.
Jelenés: 2ZSZ: Megakadályoz egy kör megszakító forrást. |
Zaphkiel arkangyal
1vp 1 zan
3/4
repül
anti reakcio (0)
J: Keress elő vagy vegyél vissza egy angyalt bárhonnan
S1) Ha a körben kerestél húzz egy lapot most és egyet a kör végén. |
Ragyás burástya (2024)
3 zsz szörny burástya
3/6
Élet: 1
_+: 3-as savlehelet (ÉP-ből is erősítheted)
(K), áldozd fel 1 burástyádat: célpont permanens a semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
(S), áldozd fel 1 burástyádat: kapsz 2 burástyakölyköt vagy aktivizálódik. |
Korlátlan isteni erő
Szabálylap
A játékot 15 ÉP-ről és 15 max. ÉP-ről kezded.
Semmilyen módon nem gyógyulhatsz(hátrányból sem).
A paklidban lévő összes szín isteni lapjait használhatod,
és a paklidban max. 15 isteni lap lehet.
Ez akkor is működik ha kikapcsolják. |
Megpróbálom újra:
Szuperburástya
1 vp 1 zsz 2/2 Elenios szörny burástya +1 reakciódrágítás
Zanszilánknak nem áldozható token lap.
J: Keress elő egy burástyát.
K: Célpont lapról vegyél le X jelzőt: Kapsz X Burástyakölyök lapot. |
2 ZSZ Cápavihar
bűbáj háló Elenios
Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisban dobj egy kockával!
Ha az eredmény páros:
Kapsz a tartalékodba aktívan egy 3/3-as aktív cápa szörny jelzőt
Ha páratlan:
Ellenfeled kapja a tartalékba a cápát.
"Cápák hullanak belőle. Elég ijesztő.,, |
Hajónyelő teknős
4 VP (4)/4 sheran szörny/teknős „szárnyak”
Anti mágia: 1.
Kijátszásakor egy célponton sebezhetsz hatot.
Minden, hajóknak okozott sebzése duplázódik.
Kérgesteknős
1 VP 3/(1) sheran szörny/teknős „szárnyak”
Anti mágia: 0.
Kijátszhatod reakcióként is, azután hogy ellenfeled megpróbál használni egy aktiválást kívánó hatást. A hatás erre módosul: „Anti mágia: 1.”
Antimágikus börtön
szabálylap
Minden varázslat 1 ZSZ-el drágább.
Az első 5 körben minden játékos körönként max annyi varázslatot játszhat ki, ahányadik kör van.
Ősellenség (Új)
4 VP 4/4 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak” [+2]
Kijátszhatod 2 VP-ért is, ekkor kap 1 dermesztés jelzőt.
J: minden nem chara-din lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob 2 nem chara-din lapot.
Visszafejlesztett technika
1 VP fairlight általános
Ellenfelednek vissza kell vennie egy általad választott lapot a gyűjtőből a kezébe, majd előkereshetsz a paklidból 2 lapot, melyek közül egyiknek a színe, másiknak a típusa megegyezik a visszavett lapéval. |
Behódolás 3 szanszilánk, v 3 áldozás
Bűbáj
(Egyszínű lapok versenyén tiltott)
A megnevezett színű lapokkal nem egyező lapok és jelzők passzivizálódnak, ne fejtik ki a hatásukat, és nem aktivizálódnak, amig a bűbáj játékban van, vagy a játékban lévő lapok és jelzők szine megváltozik a megnevezett színre! |
Fekete lyuk 10 zanszilánk
Ő tárgy. Raia, v Leah
Antimágia:0
Minden lap és jelző a semmibe kerül.
Amíg játékban van kizárólag leah, v. Raia varázslatokat lehet kijátszani.
Az előkészítő fázisban minden játékos annyi VP-t kap
amennyi lapot eldob a kezéből
Minden játékos az előkészítő fázisában sebződik annyit
amennyi lapja van a kezében. |
A kaszás (egyértelműen LEAH) (Úr -nek gondoltam, de lehet hogy túlgondoltam, finomításra szorul, bármely ötletet simán fogadok…, szerintem agyaljunk rajta együtt…ha lehet)
6 zanszilánk v 6 áldozás
6/6 mágikus, aktívan jön játékba, láthatatlan
kijátszási feltétele, hogy legalább 6 Leah lap v jelző legyen játékban
(lehet vegyesen is)
Az aztalon nem marad sem jelző sem lap se semmi!
És a játékosok kezében lévő lapok a semmibe kerülnek.
Amíg aktív más lap v jelző nem lehet játékban. |
Mennydörgés 4 vp
Fairlight v Raia
azonnali varázslat
Minden lény a tartalékba kerül passzívan
Ebben a körben már semmilyen lényt nem lehet
az örposztba mozgatni, kivéve azokat amiknek a
nevében vagy a leírásában az elektromos, v. villám
szó szerepel. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|