Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Direkt kontaktus
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A pszi fontos eleme a Túlélők Földje világának. Talán a leghíresebb pszi-forma, amire eddig kalandozó valaha képes volt, az a Direkt kontaktus. A képesség egyébként rövid koncentrálás árán az ellenfél pszi energiának elszívására való.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Nemrég adtam el vele a feles cuccaimat, azért van ennyi neki. Kb 1,5 milláról indult az eladások előtt.
 
Tőlem is alig : )

33. Zaknafein Dourden tündér 6486208
 
Kendar alig van lemaradva tőlem pár kiloval
 
41. Kendar tündér 6270408
225. LecsapomAFejed törpe 2514647
261. Szellem tündér 2302399
323. Ütöm vágom Ken barbár 1982182
 
Jól fog jönni az a pénz mikor majd 500.000 pézé adják az átlátszó tapasztalatkövet, és feleennyiért egy sisakot hozzá...
 
így sokkal, tehát SOKKAL több pénzt meg tucc tartani.
1 kulcs ára valóban nem sok. de 50 szint alatt nem 1 db kulcsot fox elhasználni, hanem 10000-et. vagy többet. ez 500000-1000000 pénzt jelent. ha nem többet.
gondolj bele!
 
Csatlakozom Audaxhoz. Nem nagy megerőltetés a 10, illetve 100 arany a kulcsokért.
 
Hurrá!
Pénzed úgyis annyi van, mint a köles, minek kuporgatni?

50. szint alatt sokkal értelmesebben is el lehet használni azokat a pontokat, mint ha zárnyitásra költenéd.
 
de így viszont sokkal kevesebbet költök kulcsokra
 
A zárnyitás csak 50 felett fontos, az alsóbb szinteken elég 1-2 pontot tenni rá...
 
én a kritikust és a zárat tartom a 2 lefontosabbnak.
azutén jön a kincskeresés, alku
ritkábban fejlesztem a szívósságot.
a tombit, sebezhetetelnséget nem nagyon szeretem.
 
Vége a sulinak így már nem lehet lelépni az arénában a cselekvéseket

Az iskolások fele csak ritkán lép be, így nem lehet előrejutni az aréna statisztikában(((((((((
 
Szerintem is hülyeség az, hogy arénázós vagy nem arénázós a karakter. Az arénázik aki akar.
 
Hogyan működik a sebezhetetlenség, tombolás? 6-os szinten hány csatáig fog tartani?

Szerintem hülyeség h arénázos a kari v nem. Kalandozásoknál is csak akkor tudsz hatékonyan haladni, ha elég ügyes vagy és jó a támadásod. Ezt azért mondom, mert 38-39-es szinten a tündéreim gond nélkül lelépnek olykor 40-55 csp-t (nem menekül el egy szörny sem), a törpém a magas ép-nek köszönheti, hogy nem maradt le annyira (csak 0,5 szinttel). A barbárom mivel kevesebb ép-je van lemaradt 1,5-2 szintel. A barbár max 20-30 csp-t tud egyszerre, a törp valamivel többet. A lényeg, hogy ügyesség meg támadás kell. A magas ügy felezi sebzéseket, így a harcok felénél 20-30-as sebződéseket kapok 1 támadásnál, emellett el sem találnak kalandozások nagy részén. Persze a helyi menő szörnyek ilyenkor sebeznek rajtam 100-130-at is, ha eltalál(elég ritkán). Ez azért van, mert ha maxos ügyességre öltözöm és támadásra, akkor rendszerint a védelem rovására. Eddig ez bejött. Arénában is ritkán szoktam veszíteni ezzel a taktikával és nem "arénára van fejlesztve" a karim.
 
Ha nem elégitett ki a válaszom, olvass bele a Melyik a legjobb szakértelem... cimű fórumba, ott per pillanat 114 hozzászólást találsz.

 
Kritikus, kincskeresés. Ez a 2 a legfontosabb.

Ha barbárral vagy, nagyon jó a sebezhetetlenség, főleg a bátorságpróbákra, mert azért ritka h elfutnak a barbár elől, vagyis ahányas a szakértelmed, annyi bátorságpróba már tuti fix.

Mondjuk aztán eljön az idő, most nem tom pontosan hol, talán 30 felé, amikor a barbár is bármi tomb, seb, vagy konc nélkül simán lenyomja a 10 bpróbát egymás után, tehát ez a 3 szakértelem nem ér már olyan sokat.
De hát van szabad szakértelempont, mert ugye krit és kincs is mindig limitált a szinted által.

Zárnyitásra sem rossz 1-2 pont.

A legfeleslegesebb az alku, meg teológia.

A szivosságon megoszlanak a vélemények, én nem nagyon raktam rá, de többen esküsznek rá. Szerintem nem számit olyan sokat.

Aztán majd 40 felé jön a KÖNYV és újra elosztható minden szak.pont. Ott meg zárnyitásra érdemes pakolni iszonyat. Meg addigra mindenki érzi már, neki mi fekszik, meg mire van szükség.
 
kösz a tanácsot. szerinted milyen szakértelmeket nyomjak majd?
 
Én a helyedben az erőt egyelőre nem fejleszteném, az úgyis nő szintenként egyet. Inkább fejleszd az ügyességet, hogy az ellenfél támadásai elől kitérj. A tündéreket is az ügyességük teszi naggyá. Az egészséget hagynám ahogy van, de szintlépés előtt nem árt felturbózni tárgyakkal, hogy több ép-d legyen.
 
Most ne kezdjünk el a ritka kivételekkel érvelni! Összességében az arénázás során azt lehet tapasztalni, hogy a tündérek az esetek többségégében leverik a másik két fajt.
Nem állítom, hogy 10. szint alatt egy barbárnak nem lehet jó sorozata tündérek ellen, de magasabb szinteken nyomasztó a Szépek Népének fölénye.
A másik két faj egymás ellen: ez már nem ennyire egyértelmű kérdés. A barbár nagyot üt, a törpe sokáig bírja, szerintem leginkább az dönt, melyiknek jobbak a cuccai, melyiket fejlesztette okosabban és/vagy aréna-centrikusabban a gazdája. Meg persze, hogy melyiküknek jönnek be hamarabb a kritikus ütései, tehát a mázli.
 
Én meg mire megérkeztem egy tündér leverte a barbáromat meg a törpémet is. Lám! Szerintem változó, mindegyik valami másban jó. Lehet hogy a három karakteremet össze kéne gyúrni és az lehetne a negyedik. (Persze mindből a jó tulajdonságokat.)
 
Arénába most vertem meg egy 9. szintű barbárt a 8. szintű törpömmel
 
Ebbe azért nem vagyok 100%-ig biztos. Nekem a barbárom jobbnak tünik (vannak kivételes esetek), pedig egy szinten haladnak.
 
Kössz. :-P
 
Hoppá!
Haverom volt véletlenül bejelentkezve és az ő felhasználóneve alól irtam ez előző hozzászólást.
Sorry!
A fejléc akkor rendesen így nézne ki:

Necrophobic válasza artick25 hozzászólására

Jóvanna éjjel van már!

Üdv:Amen (most a saját királyságomból és nem idegen vidékről )
 
Hell!!!

Az áréna nem megfelelő referencia arra hogy le vagy e maradva.Arra esetleg hogy megnézheted milyen cuccok lesznek a köv szinten.
Ha vki arénázni akar komolyan akkor a kariját is arra kell fejlesztenie.
Az elején még jónak tűnik törpével vagy barbárral arénázni, mert a kezdetek kezdetén a tündérek kicsit gyengébbek de magasabb szinten már szinte "egyeduralkodók" lesznek.Persze olyan karit könnyű elverni aki unarénázós fejlesztésű.
Ha már beszélek a fejlesztésről akkor pár szó:
- a legfontosabb a tám. bónusz, ennek lehetőleg maxon kell lennie
- a második az ügyesség hogy nehogy idő elött elvérezzen az ember(és egyéb )
- jó ha a szintlépést is a legtöbb egészséget adó cuccokban hajtjuk végre(több egészség = több kapott max. életpont), de ez szerintem egyértelmű
- a védekezést sem szabad elhanyagolni de az eddigiek nagyon prioritásuak
- szakértelemek(saját vélemény): max kritius ütés(alap), kincskeresés(10es elég kb.) hogy minél hamarabb meglegyenek a szint cuccai és legyen pénzünk, az alku ugyancsak a pénz miatt és 50. szintig olyan max 12-14es zárnyitás.A többi felesleges mert ugyse a kalandozásé lesz a főszerep.Esetleg zárnyitás helyett a 40. szintig sebezhetetlenség és aztán visszaforgatni tudás könyvével a zárnyitásba.
Bár csak 51. szinttől gazdaságos az aréna fejlődés szempontjából mert a +% XP-t adó tárgyak az arénában nem érvényesülnek és így kevesebb tapasztalat folyik be(51től már több ), és aki "leghatalmasabb" akar lenni annak nem javasolt az aréna használata.
Ezek a személyes véleményemet tükrözik és nem azt jelentik hogy ez a legjobb de nekem eddig ez hatásosnak bizonyult.
Remélem segítettem vmennyire, és sikeres arénázást mindenkinek!!!

Aréna RULZ!

Üdv:Amen
 
Látszik, hogy jobb faj a törpe, mint a barbár
 
Az én barbáromnak ilyenek a tulajdonságai:
erő: 39 szint: 13
egészség: 22 védekezés: 83
ügyesség: 28
Szerintetek mit, és hogyan módosítsak?
 
Azóta már a tündéremmel én is többet arénáztam...
De ugy vagyok hogy csak akkor megyek be, hogyha már alig van életem.... főleg akkor ha szintlépés előtt állok.... nekem meg olyan volt már hogy a szintemen mindenkit leöltem, és kiírta hogy nincs ellenfél, mert aki nem cselexik azzal már bunyóztam... utána visszajöttem és szinte mindenki összevert...
A fejlesztésekről mit gondoltok?
 
Olyan is volt már, hogy beléptem kalandozni a tündéremmel és azzal fogadott, hogy egy barbár csúful megvert. Majd később beléptem a törpémmel, az meg jól leverte ugyanezt a barbárt. Ez volt aztán az elégtétel!!
 
Milyen erkölcsi veszteség? Van hogy belépek és azzal fogad, hogy arénáztam: Ez bizony csúf vereség volt!! Na és? Nem vett el tőlem semmit! (vagy lehet hogy az arénában lopkodják a kulcsaimat?)
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.