Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sephrenia, a styr varázslónő
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Sephrenia, styr varázslónő, Aphraelnek, a styr gyermekistennőnek a főpapnője és a pandion lovagrend mágiaoktatója is egyben. Jelentős szerepe volt Bhelliom nevű relikvia megszerzésében, és Azash, a gonosz, ősi styr isten elpusztításában.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Sziasztok!

Érdekesség 51+ szinten:
Tombolás 12, Sebezhetetlenség 12, Koncentráció 12, felfrissülés 6
Azt hiszem nem kell senkinek bemutatni, hogy ez gyakorlatilag azt jelenti ,hogy az összes csatád sérülés nélkül, minden találatot 100% találva iszonyatosan nagyokat csapsz.
Persze megjegyzem, hogy egy kritikus ütés 17, tombolás 12, felfrissülés 6 mellett egy kincskeresés 17-tel egész csodás dolgokat lehet tenni.
Innentől kezdve azt hiszem igencsak bánom ,hogy a kitartásra szántam némi képzetségpontot, mert nem tudom ,hogy hiba-e, dea tudás könyve nem orvosolja a dolgot, vagyis, amit arra szántam, azt nem kaptam vissza.
Persze, ha már így eljátszadoztunk a gondolattal, érdekelne, hogy a kitartás mint oylan, mondjuk megvan a maximális +5 kör és betévedek az arénába, akkor elvileg 10 kör után míg az ellenfelem liheg, addig én 5 körig még üthetem?
Aréna. Hm, érdekes lett, bizony nagyon érdekes. Van benne rizikó, de talán lehet belőle profitálni. Eévégre elég három játszmából egyet elveszíteni és máris veszteséges a dolog. Nem is beszélve, hogy közben továbbra sincsen jutalmazás.
Szép dolog az összetartás, híve is vagyok, és azon gondolkodom, nem kevés ideje gyűröm a fantasy világokat had fogalmazzak így saját és más bőrében és nemigen találkoztam egyetlen olyan elvi megfontolással legyen az bármilyen fajú, kasztú, hovatartozású akárki, ki széttett kézzel hagyta volna, hogy péppé verjék. Mellesleg ilyen esetben nem is jár tapasztalat, de az már más kérdés. Egyvalamit megígérhetek ,ha Galadriel ellen kell kűzdenem, nem fogom felemelni a kardom, de szerintem Ő sem.
Továbbá, hogy azért piszkálódjak még egy kicsit, garantálom ,ha egyszer egy Celeborn tőre kerül a kezembe, vagy Galadriel fejpántja, Lórien levele vagy ehhez hasonló érdekes tárgyak, legyen náluk ezerszer jobb, nem fogom lecserélni. Ez olyan harcos és a kardja szeméyles dolog, ragaszkodás, amit valaki olyan nem érthet, aki a bónusz láttán elolvad.
Szóval senki se számíson rá, hogy kűzdelem nélkül legyőzhet, viszont azt is garantálom senkit nem fogok 250-es ügyességgel, 400-as védőértékkel várni, hogy esélye ne legyen a 2500 életerőt leverni.
Mellesleg, erősen gondolkodtam rajta, de aztán valami jótét fantasys lélek, hang azt súgta, hogy ne álljak le 50. szinten kalandozgatni, hogy esetleg ugyananyni cselekvésért 3000+ tapasztalatot kapjak és mikor úgy látom szintetlépek minden statisztikaguru megdöbbenésére, de jelzem, ha ez működik, ha működik ,akkor ez nem kis baki, gyakorlatilag az arénabűvészkedés kockázatok nélkül.
Végezetül nagyon sajnálom a hetek társaságát, öröm volt az oldalukon harcolni, de majd nagyon remélem, hogy ténylegesen ott fog állni az a kocsma a város szélén és egy kupa bor, vagy pohár tej, vagy ilyesmi mellett elbeszélgethetünk a régi szép időkről. Persze előbb épüljön csak fel az ominózus épület, ha kell szivesen hozzájárulok.
Remélem sikeresen alkalmazzátok a tombolás féle okoskodást, bár igazán jó lenne egy kis kockázati tényező a játékban. Illetve, hogy a szintlépéses dologban tévedek, vagy csak én voltam az akire valamiféle piaci tudás könyvét sóztak, és végezetül senki lelkivilágába nem másztam bele, mert bár a tápolást és a szerepjátékot alig valamicske váalsztja el egymástól, de azért ugye senki eszébe nem jut az, hogy bankot kéne rabolni és mindenkit meggyilkolni, mert azzal egész gyorsan le lehet vágn ia kanyarokat és fel lehet táplódni, de azért némi morális érzés azért mindennyiunkban van és aki Brian köcsmájába szeretne sörözgetni , az nem sajnál pár téglát a szent cél érdekében.

Üdv Mindenkinek!
Celeborn
 
Nem, a szerepjáték nem erről szól. Erről a tápolás szól.
Nagyjából az a különbség a kettő között, mint a Diablo és a Storyteller vagy a Castle Falkenstein között. Nevében mind a kettő RPG, mégsem említhetők egy napon.
 
Nem nagyon latom miert jo az, ha mindenki hamarabb lep szintet. Itt egymast probaljuk lekorozni, nyilvan nem segitunk egymasnak.
Mellesleg remelem, hogy az arena helyre lesz rakva, mert kulonben a tundereken kivul minden kari halott (csak ido kerdese, mikor erik be). De ha marad a jelenlegi rendszer - amit megelehetosen furcsallanek - akkor en azzal fogok vedekezni, hogy a levereto karijaimmal 2 hetente fogok belepni (vagy soha), mig a nehezebb dio karikkal (tunderek) minimum orankent.
Sajnos mindent osszevetve (batorsagproba, penz, arena, targy, idoskillek) ez egy teljesseggel atgondolatlan fejlesztes volt, ami legalabb 3-szor annyi gondot hozott mint amennyire jo volt.
Pedig 3-4 tapasztalt jatekos osszeszedte volna konnyen a lehetseges problemaforrasokat gyorsan.
 
És igenis a szerepjáték pont arrol szol
hogy az emberek gondolkodjanak, és összejátszanak.
te döntöd el mit csinálsz, és ha az jo lett örülsz.
Ha neked nem számitt, hogy jobb legyen a karaktered
akkor ne válts jobb fegyverre, páncélra, és ne lépj szintet. ugy s csak több Xp-t kapsz 4-5%-al.
 
A helyes adat 50%
bocs.
 
Az előzőhöz:
4-5%-kal több

Bocs.
 
Sajnos nem vagyok még 50-51. szinten, úgyhogy most csak belepofázom abba, ami nem az én dolgom...
Szerintem ennek a játéknak nem arról kéne szólnia, hogy miféle huncutkodásokkal lehet adott mennyiségű CSP-ből 4-55-kal több TP-t kicsiholni. Én azért játszom, mert elégedettséggel tölt el, hogy a karaktereim szépen fejlődnek, hogy húszból tizenkilencszer bucira verik a létsíkvándorokat, mindezt legálisan, trükközés nélkül.
Szintén idegen nekem az a gondolat, hogy írjak egy programot (persze nem is tudnék), amely helyettem lépeget 3 percenként. Ez innentől már inkább technikai sport, nem? Nem azé a nyerő karakter, aki tuti stratégiát dolgoz ki, hanem aki jobb informatikus. SZVSZ ez gáz!
 
Első szinten az életpontod 6 óra alatt regenerál 1-rôl maximumra. Ez az idő szintenként 10 perccel csökken, tehát 30. szint után már 1 óra alatt maximum életpontra tudsz gyógyulni. Ez nyilván jóval olcsóbb, mint a templomi gyógyítás.
 
lentebb olvastam hogy nulláról max ép-re 6 óra alatt gyógyul...nálamez 3,5 óra de sztem ez szintenként nő
van valaki aki ezt pontosan tudja???
 
Szeretnék kezdeményezni egy közhasznu dolgot.
Az aki az 50-es 51-es szinten van legyen szives
gondolja átt. tudjátok az 51-töl lassabb a fejlödés.
De ki lehet védeni, viszont csak akkor ha mindenki
segitt. Az a lényege hogy ha nem játszotok éppen
vegyétek le a cuccokat. ugyanis arénábol,
3 cselekvéssel több XP-jön. Ha össze tudunk dolgozni
az mindenkinek jo! Véleményeket várok!
 
Nemtudom hol, de azt olvastam, hogy minden szintnyi szivossag 2 pontot fog meg a sebzesbol.
15os szivossagnal 10 bekapott utesnel ez mar 300 EP, ami egesz jelentosnek tunik.
 
én is lazán végignyomom a 10 bátorságpróbát és simán marad 1000-1500 ép-m és nincs szívósságom se!!!
 
Szia.

Szerintem a szívósságra csak akkor érdemes pakolni, ha nem csak 1-2 pontot szánsz rá. Én most már 8. szintre emeltem, ez azt jelenti, hogy minden egyes bekapott sérülésnél 8-at felfogok. Nekem így már egész hatékony, olyannyira, hogy 10 bátorságpróbát is simán végignyomok egymás után, gyógyítás nélkül!

Lovag
 
hat igen én is csak ezekre gyurok
 
A szivosság arra jo hogy a 38. szinten tudás
könyvével elfelejtsd.
szint szer -1 seb semmit se ér.
40es szint felett sebeznek már 150-eket is.
Mit számitt ott már a -15 seb?
Inkább kritikus ütés+ magas tám.
egy kör és annyi.
 
Mind a 4 karimnak 999 cselekvése van
 
nekem van már 999 :-)
 
hhuu dick képzeljétek NYáron jatszottam utoljára és 997 cselkvésem van (ezután jöhetnek a jo taktikák )
 
lenne egy kérdésem hogy holl lehet megadni hogy mitt tanuljon?? mert még nem jöttem rá hova kell bemenni???
 
37. szint. tunde, 11-es szívósság. Általában 15-30 között sebződöm, ritka a magasabb.
 
Nekem ennel sokkal jobb a tunderemmel az atlagom, ugyanis szinte el sem szoktak talani ))
Egyebkent most nemreg volt egy monszta, ami 13 utott belem ha jol remlik. 40. szinten... Na de altalaban ha eltalanak akkor 80-150.
 
Jó neked. Én 22. szinten átlag 50-80 között sebződöm, de előfordul kisebb is. Mondjuk 30 alatt azért nem.
 
Nekem van 8-as, szerintem bejön. Illetve egy kérdés, mennyire gyakori másoknak, hogy egy-egy harci körben 30 ép alatt sebződik(36-38-os szint környékén). Mert nálam előfordul gyakran.
 
Én 4 pontot raktam rá, és sz@rt sem ér...
 
Érdemes szívosságot felvenni? Jó lenne, ha vki adna infót róla, hogy milyen aki pakolt rá több pontot...
köszi!
 
Szerintem ezn nincs mit vitatkozni. Szóhasználattól függetlenül: ha nem nyertél, akkor nem nyertél

Lehet szépíteni a dolgot, de csak nyertes csatáért jár TP
 

eddig (a 10. ota) 2 szint volt, ahol "dontetlen" csatakat vivtam, asszem ez belefer (most 38as vagyok)

csak, hogy definialjam a szohasznalatomat:
nyert: a dog meghalt, en nem
dontetlen: egyikunk se halt meg
vesztett: en meghaltam (illetve 1 epre estem) a dog meg nem
)
 
Akkor finomitsunk a stratégiádon

Ha már ugyis 3 percenként lépsz, akkor ne menj le 400 ÉP-ig, csak akkor lépj, ha 90% felett van az életerőd. Így nem kell foglalkoznod a védekezéssel, mert 1000-1200-at úgyse vernek beléd egy csata alatt. Nem kell a szívósság, helyette tombolás és 6-os felfrissülés, így a napi CSP-id kb harmadát biztosan nyered. Még akkor is, ha létsíkvándorok jönek szembe A tombolás alatt persze lemehetsz 400 ÉP-ig )

És még egy megjegyzés. Döntetlen csata nincs. Csak nyert, és nem nyert.
 
en tunderrel megyek. szintelpeskor ero+1
oltozes full egsre.
akademina kritikus utes es az mittomen mi, ami a sebzest csokkenti. a maradke nalam kincskeresesbe ment

a strat lenyege: amiota muxik a progim, azota kiraly minden, mert nem kell kolteni gyogyitasra, a progi lep X percenkent (most epp 3 perncenkent) es hurra. Ha 400 ala eseik az EPm akkor var 20 percet (ez alatt kb fullra is gyogyulok mar)

oltozes meg vedekzes + tamadas, bar inkabb tamadas, mert igy a letsikvadorokat is volt, hogy megvertem (azon a szinten 6 dontetlne csatam volt vandorokkal es 5 nyert vesztes csatam nem volt a 10. szintem ota.)

)
 
Aszem a stratégiához nem kell sok csak az erőt kell novelni de néha nem árt ha az ugyességet is felyleszted ezek kozben meg csak harcolj!!!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.