Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Goblin vérszomj és kitartás
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Egy ideig még vicces volt a goblinok reménytelen törekvése, hogy kalandozót öljenek. De aztán jöttek, amikor épp nem figyeltem, jöttek, amikor épp nem értem volna rá effajta csatározásra, jöttek, miután krokaunokkal csatáztam, jöttek, amikor sebektől legyengülve a szabadban táboroztam... csoda hát, hogy elegem lett belőlük?
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
oh, hogy menjen a f***ba aki ezt kitalálta...
 
Cselekvésért akkor tudsz gyógyulni, ha 20nál kevesebb tárgyad van...
 
Nos, nemsokára jópár csődbe ment karakter lesz, ha továbbra sem lesz visszaállítva a cselekvéspontért szerethető gyógyulás!
Másrészt meg teljesen egyoldalúvá fog válni a játék, mert még inkább a védelemre fog gyúrni mindenki, ha élni akar...
 
Regebben volt rola szo, hogy milyen rossz annak, aki lemarad, mert nincs penze semmire.
Nos asszem annal tobb lemaradast senki se lesz kepes osszeszedni, mint ami nekem volt: 999 cselekvest dolgoztam le 1 nap alatt.
Nyilvan folyamatosan templomoznom kellett, de mivel odafigyelve tettem ezt (ha tul sok penzem volt, akkor vettem par kulcsot), soha nem volt penzproblemam, csak gyult a penz folyamatosan. A nagyobb kiadasoknal (foldanya fejpant, tapasztalatko, ebenfokusz) kellett csak eladnom cuccokat, de igy is eleg volt mindenbol az 1 feletti reszt eladnom, azaz minden cuccbol van nalam legalabb 1 peldany, amit valaha szereztem. Ehhez van egy 4-es alkum mondjuk, de 2-es is eleg lett volna igy utolag. Most vagyok 17. szint kozepen, kozel 3 szinttel lemaradva a toptol, mivel ritkabban kaptam a klikkeket, de a penzzel nem volt gondom (18-on az italoknal mar talan lesz, de mostmar nem kell templomoznom, igy remelhetoleg azzal se lesz gond)
 
Boxer nevű törpének ezúton üzenem, hogy ha arénázik, akkor azt ne egy szál ömmm... szakállban tegye...
 
Szerintem minden tárgynál aza afontos, hogy ne akadályozzon semmiben. Én éppen ezért úgy választottam össze a felszerelésem, hogy összegében adja ki a legnagyobb elérhető maximumot. Éppen ezért pl a kardom csak 14-es sebzést ad, ám +8%-ot ad a támadásra, ami a páncélom és a gyűrűm plusszaival együtt +26%. Emellett, ha van kritikus ütés képzettséged, akkor lényegtelen, hogy a kard csak 14-et sebez, mert a minimum sebzés, amit sebzek a plusszok miatt, az eddig 26 volt. (És az még nem is volt kritikus), a legnagyobb viszont elérte a 88-at.
 
Egy csapat vár gazdára.(4 fő)2 barbár, 1 -1 tündér,törp.A tündér 9 atöbbi 10.szintű.Szerintem elég jól állnak.



belépésinév:hkkhkkhkk
jelszó:lábhoz
 
Sziasztok
Szerintetek milyen targyakat erdemes viselni?
szerintem a pajzs és a pancel minnel nagyobb vedest adjon miga sisak es a gyuru +kepesegeket(pl ero, egi,stb) adjon
a kardnal viszont nem tudom eldonteni szerintem ott lehet akar minuszos is a targy ha jo a sebzese, de a tobbienel nem erdemes minuszos dolgot viselni.
Szerintetek?
 
Szerintem a kritikus ütés nagyon fontos a bátorságpróbákhoz, nehogy cselekvéspontot veszítsen a kari. Kell kincskeresés is az új tárgyak mielőbbi megtalálásához, azonban én úgy vettem észre, hogy nem sok különbség van 3-as és 6-os kincskeresésnél... Persze lehet hogy az egyik karim mákos volt a másik meg csak szerencsétlen... S végül szerintem az alku talán a legfontosabb. Ez kell a pénz miatt, hogy a sok kacatot rendes áron el tudjuk adni és pl. 18. szinten elég sok drága tárgyat vehetünk meg kapásból amik jól jöhetnek.
 
Valoban gyorsabban gyogyulsz, ha sok az EP-d. Ez AK-ban is szerepelt.
Ha penztermelo skillt akarsz kincsker mellett, akkor mindenkeppen az alkut ajalnom, zarnyitas, teologia elbujhat mellette, a szivossag penztermelo resze pedig gyengebb mint az alku-e.
 
Hello!

Szerintetek mit érdemes fejleszteni?
Szerintem:
- tulajdonságok közül az egészséget, mert mxÉP-t ad. És én úgy látom magasabb egészséggel gyorsabban gyogyul a karakter. (nem számoltam utána)
- szakértelmek közül:
1. kritikus ütés, mert sebezni kell.
2. kincskeresés, mert jobb tárgyakkal többet sebzel, jobb térgyak szintlépéskor többet emelnek az egészségen.
3. tombolás, mert bátorság probáknál nagyon jó.
4-5-6: szivosság, alku, teologia: Ezek mind azért, hogy gykrabban léphess. Kevesebbet gyogyítst, vagy ha gyogyitasz legyen rá pénzed, illetve kevesebbet kelljen fizetni.
- öltözni meg szerintem támadásra kell, hogy nehogy elfusson az ellenfél.

Más vélemények vannak? Érdekelne.

Üdv:
Karcsi
 
Vissza térve az előző gondolatsorhoz. Van egy peches tündérem, aki egész jól szerepel, csak felszerelelést nem tud szerezni. Mivel nem vagyok meggyőződve arról, hogy csak mert egy eszköz sokat ér, tényleg hasznosabb (Pl. megemel egy mutatót, de másik kettőt lenyom), még mingig úgy vélem, hogy speciális esetekben érdemes várni 2-3 cselekvést. Persze, ha ekkor sem jön össze semmi, lépjünk tovább.
 
szerintem, még ezt figyelembe véve sem érdemes halogatni a szintlépést, de ahogy gondolod...
 
Úgy értettem, hogy az új szinteden több esélyed van az ellenfeleiddel szemben, amíg jobb fegyvert nem szerzel.
 
Magasabb szinten mindig tobb eselyed van jobb fegyverre, szoval ez sem igaz.
 
Igaz, de több esélyed van jobb fegyverekkel. Én különben is ráérek.
 
En viszont nem javaslom ezt, mert kevesebb TP-t kapsz, mintha szintet lepnel.
 
Vannak ilyen fanatikus őrültek is? Nem tudom, de nemkem nem hinném hogy lenne időm itt ülni a net előtt ülni 3 órát, hogy ilyen hülyeségekkel foglalkozzak. Ott a templom, jó gyógyulást.
 
Helyesbítés: Talán mégis van valami amiről még nem olvastam. Ha valami csoda folytán sikerül úgy elérni a szintváltást, hogy még sok az ép-ed, van cselekvésed, és úgy érzed, még nem szedtél össze minden, a szinten összeszedhető hasznos holmit; mindenképpen kalandozz ott még egy kicsit, mert a szintváltás akár 8 ép-ről is ingyen maximumra hoz + az extrák (ezekről bővebben valamikor április elején).
 
Bocs, hogy még mindig nincs semmi jobb ötletem amit leírhatnék, de imádom, hogy ha valamit nem tudok (és elég kevés ismerettel indultam) csak el kell olvasnom a korábbi hozzászólásokat, és máris megvilágosodom. Külön minden elismerésem azoknak, akiknek van elég türelmük (és idejük) pontos felméréseket végezni. Elég feledékeny vagyok, ezért az utánnam érkezőknek, csakazt tudom majd felelni minden kérdésér, hogy olvassák el figyelmesen a fórum előző oldalait.
 
mindenkinek van védőangyala
 
Hali! Szerencsére még az előtt olvastam el az előző pár hozzászólást, hogy valami szörnyű, helyrehozhatatlan hibát követtem volna el (remélem). Kösz hogy van aki segít!
 
de jó lett volna ezt induláskor tudni....
 
tárgyakat ne add el, amíg nem kell, mert így a gyógyítás is olcsóbb, másrészt ha sokat templomozol, nem kerülsz olyan helyzetbe egykönnyen, hogy se lóvé, se eladható tárgy, mert az ugye csőd...
 
Miklós tippjei:
*Egy teljes gyógyítás a templomban mindig 1-gyel több aranyba kerül, mint az előző, vagy az aranyad 10%-ába (amelyik több). Tehát, ha az utolsó gyógyításod 19 arany volt és most 400 aranyad van, érdemes 200-at elkölteni (pl. tolvajkulcsra), mielőtt ellátogatsz a templomba, különben ezután a gyógyítás 40, 41 stb. arany lesz.
*Ha nem hiányzik az összes ép-d, a gyógyítás is arányosan kevesebb aranyba kerül.
Az életpontod 6 óra alatt regenerál 1-ről maximumra. A természetes regenerálódás mindig olcsóbb, mint a templomi gyógyítás.
*Erő, ügyesség, egészség: Először bónuszt 15-ös tulajdonságra kapsz, és ezután minden 4 tulajdonság számít, tehát 19, 23, 27 stb. tulajdonságok jelentenek plusz tápot.
*Szintlépéskor a kapott ép függ az egészségtől, ezért érdemes szintlépés előtt az egészséget adó tárgyakra átöltözni.
*A boltban az eladáskor a bal nyílra kattintva az összeset kijelölöd az adott tárgyból eladásra.
*A tolvajkulcsok 1-2. szinten 5, 3. szinten 10, később 15 aranyba kerülnek. Ezért érdemes a pénzedért 2. ill. 3. szinten, szintlépés előtt kulcsokat vásárolni, mert ezzel pénzt spórolsz meg.
 
nem lehet ezt az AK cikket valahol a neten megnézni?
 
Olvass AK-t (gyk: Alanori Krónika). Lásd lentebb :-))
 
Légyszi segítsetek nekem új vok még itt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nem tudom olvassa-e valaki az AK-t. Melegen ajánlom minden kezdő és tapasztalt játékosnak a 100-dik szám 33. oldalán Miklós tippjeit.
 
Sziasztok!

Szerintem az ügyesség és erő közül bőven elég az egyiket növelni. Mindegyik a védelem szempontjából fontos, az erő meg a sebzésnél ad plusszat. Ha az egészséged nagy, úgyis kibirod a csapásokat, ha az ügyességed magas, úgyse találnak el. Ellenben ha az erőd alacsony, nagy eséllyel elmenekül az ellenfeled- ha nem is győz le.
Először tündével játszottam, és csak a védelemmel foglalkoztam (egészség, ügyesség). Ennek az lett a vége, hogy 5. szinten minden 3. csatában elmenekült az ellenfél
Most törpével játszom, az egészség automatikusan nő- mellé növelem az erőt, és igy sokkal jobb- szinte mindig győzök.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.