Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Aranytigris
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"A szemed előtt csap le egy aranytigris egy védekezésképtelen gazellára. Dühödten hajszolod el a hatalmas vadmacskát jól megérdemelt vacsorád mellől." - Az élelemszerzés egy lehetséges folyamata a Túlélők Földjén.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Érdemes lenne olvasgatni a játékosi oldalakat....
A másik meg: szerinted mégis hol lehet a cuccokat felvenni?
Ajánlom figyelmedbe még a rövid leírást is....
 
Jah boscc és mijen cuccokat vegyek fel szintlépés előtt és hol?
 
Mi az a kritikus ütés meg a támadásbónusz?
 
Az arénával kapcsoltban erősen tévedsz, mivel az arénába belépő karakter a szintjéhez mérten kap ellenfelet +/- 1 szint eltéréssel , az arénázához amúgy magas védelem, sok ép, jó cuccok, és minnél több támadásbonusz kell, és nem árt ha van kritikus ütésed is!
 
Szia!

Szerintem is a legkisebb értéket érdemes növelni, és szintlépéskor vegyél fel minden egészséget adó cuccot és csak utána lépj szintet!
 
szerintem pont az ellenkezője...a legkisebb értéket növeld. Ügyességre tündérnél sose tegyél, inkább mehet az Egészség majd az Erő(ezeket tartsd egy szinten nagyjából)
 
Hello!

Szerintem a legmagasabb erteket erdemes novelni,vagy neked az egeszseget,az erodbol ugyse lesz 40-es:-)a bolthoz a netbeallitasaiddal kene molyolni,az arenaban valoszinuleg tovabbra is szopni fogsz:-)az igazabol a 11.szintuek meg a nagyon taposok jatszotere.../a szintedhez kepest kene nagyon erosnek lenned hogy megerje bemenni/
 
Hali én nem rég játszok és nem tom h mit kell növelni!(ajánlatos segítsen vki értékeim:13 18 28 assezm! a boltba vmiért nem tudok vásárolni és eddig az arénába is csaak szptam! 4-es szintű vagyok!
 
Hi!

Nem voltam egy hónapig és van vagy 400 cselekvésem szerintetek ilyenkor mi a jó taktika?
 
Hali Eldavel!

Itt közlöm a fórumban a kérdésedre a választ, mert talán a többieket is érdekli.

Korábban a gyógyulásról állított hozzászólásomat módosítanám. Újabb kutatómunka eredményeként sikerült rájönni a dolgok mibenlétére. Pontos adatokkal sajna nem tudok szolgálni (elég sok dologtól függhet a gyógyulás, ezért nehéz bármi pontosat mondani a képletről), de a számok/dolgok változását röviden leírnám.

1. Minél több pénzed van, annál drágábban gyógyítasz.
2. Minél "betegebb" vagy, annál kevesebb pénz kell 1ép visszagyógyításához. (tehát leggazdaságosabb 1 épről gyógyítani, mert arányában az a legolcsóbb, és itt most arról ne essék szó, hogy amúgy miért nem jó magadat 1 épre veretni)
3. Van egy minimális összeg, ami alá nem megy a gyógyítás.
4. Ez az összeg szintenként nő. Ez a legkevésbé megalapozott állítás, de ha figyelembe vesszük, hogy magasabb szinten több pénzt találsz, akkor egyértelműnek tűnik, még akkor is, ha én két teljesen különböző anyagi helyzetű (és természetesen különböző szintű) karakternél néztem, hogy 1ből mennyiért gyógyítja maxba. (lásd fent: az anyagi helyzettől is függ a gyógyítás ára)

Mindezek a megállapítások azon feltételezés szem előtt tartásával készültek, miszerint is nem fajfüggő, hogy mennyit fizetsz a gyógyításért, ha amúgy minden más megegyezik. (pl a barbár nem fizet többet a gyógyításért, csak azért , mert barbár)

Remélem segítettem. A véleményeket, hozzászólásokat, cáfolatokat, kiegészítéseket szívesen veszem.
 
Szia!

Le tudnád irni pontosaban is, hány ép-d hiányzott, hányadik szintű voltál akkor, a nálad lévő pénz az már nem kell, mivel ezt már leírtad!

De megjegyezve van egy minimum összeg ami alá nem megy a gyógyítás, mivel akkor ingynes is lehetne!

Üdv
Zsolt
 
nekem már csak 32 aranyam volt és 35 arayat kért !
 
Vélemény kéretik!

Szerintetek, hogy jön ki egy karakter sebzése, mivel az én tipem (a karater kezében lévő fegyver sebzése) d + a karakter ereje.
A kritikus pedig ennek kétszerese!

Ha van valakinek ellenpéldája, megkérem, hogy irja ide, mivel nekem eddig úgy tünik müködika dolog, a mint és a maxot illetően is!
 
Köszönöm, hogy igazoltál, igaz hogy még nem számoltam utána, de majd megnézem, hogy jó e a képleted.
 
Valóban így működik a dolog. Viszonylag jó linearitást mutatnak a mért eredményeim, a vagyon 100 arannyal való növekedése az 1 ép gyógyításához szükséges pénzmennyiséget 0,04-nél valamivel kevesebb arannyal növeli. Ez így nem tűnik túl soknak, de a szemléletesség kedvéért 2611 aranynál 2,056 arany 1 ép felgyógyítása, 4397 arannyal meg 2,72. Ezexerint Shader kb négy és fél aranyat fizet most gyógyításra. Illetve nem fizet, mert ha gyógyítana, akkor nem lenne ennyi pénze :-)
 
O_O

Tyűh... Üm... Momentán nekem mindegy is lenne, hogy ha lenne kétezer pénzem, akkor 120-ba, vagy 99-be kerülne a gyógyításom. O

De ha gondolod, ezentúl odafigyelek majd én is, és beszámolok az eredményekről...
 
Természetesen attól is függ, de pl 2120 arannyal 101 hiányzó ép-nél ha jól emlékszem 120 körüli aranyat kértek el, mig kb 2000 pénznél, de 107 hiányzó ép-nél már csak 99 aranyat!
 
Én azt hittem, hogy a gyógyítandó életerő mennyiségétől függ... :/
 
Vélemény kéretik!

Nem tudom, hány embernek tünt már fel, hogy a templomban nem fix aranyba kerül a gyógyítás, hanem a nálad lévő pénz mennyisége a mérvadó, az érdekelne, hogy kinek miyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsoltban!
 
kalandozással
 
Ezexerint nem egyenletesen gyorsan gyógyul a karakter. Márhogy valszeg egyik se. Össz gyógyulási időt külön nem mértem, de ezt is meg fogom tenni, bár ahhoz sajna 1 épre kell veretnem magam :-( Egyébként az én mérésemből 2 is 50 ép környékén volt, mint Kocosé, a harmadik meg 70nél. Bár felettébb furcsa, hogy a számítás teljesen klappol, de mindegy. Úh további kutatómunkát végzek ezügyben.
 
VALAKI!Srácok "honnét" lehet "zsét" szerezni,mert kattintásom az van,de lé nincs a gyógyuláshoz,pénzes kaland még kevésbé?!)
 
nekem 8 szinten 1 ép-röl 2 ora 35 perc alatt gyogyul fel az emberem 167ép-re 31 egézség mellet.
 
Rövid esszé a pihenés közbeni gyógyulásról (avagy mérési jegyzőkönyv a regenerációról):

A mérést 3 különböző karakteren végeztem.Az adataik:

1. sz. karakter: max ép 185, egs 36, szint 8
2. sz. karakter: max ép 150, egs 20, szint 8
3. sz. karakter: max ép 156, egs 20, szint 8

mérési eszközök:

hiteles másodpercmutatós óra, és a saját jobb mutatóujjam, amivel kb (a net gyorsaságától függően) 1 másodpercenként frissítgettem az oldalt, miközben bőszen figyeltem az adott karakter épjének növekedését.

mérési eredmények közlése:

mennyi idő alatt 1 épről max épbe kerüléshez
gyógyul 1 ép-t? szükséges idő

1. kar: 94 mp, 17296 mp
2. kar: 117 mp, 17254 mp
3. kar: 113 mp, 17264 mp

Kocos 124es hozzászólása alapján további adatok a max épbe gyógyuláshoz: 17365, 17316 és 17284. A mért eredmények számtani átlaga 17296.5 mp, ami 4 ó 48 p 16.5 mp. Mindez különböző karaktereknél. Figyeljük meg, hogy akár fél másodperces mérési hiba mennyire elviheti az eredményt (ebból adódik az esetenkénti nagyobb eltérés), ezért az átlagot elég jó megközelítéssel helyesnek mondhatjuk.

Mérésből levont következtetés:

A max épbe kerüléshez szükséges idők egy értékhez való nagyon jó közelítése világossá teszi, hogy azonos szinten mindenki ugyanannyi idő alatt gyógyul a halálközelből a makkegészséges állapotra.

A következtetés folyományai:

1. Magas egészséggel ugyanazon a szinten 1 ép-t gyorsabban regenerálsz, de többet is kell ahhoz, hogy max ép-be kerülj.
2. A magas egészség miatt több ép-d van, de mivel egy ép-t gyorsabban regenerálsz, így az effektív regenerácíód közvetetten gyorsabb a magas egészséged miatt. (ugyanannyi idő alatt több ép-t gyógyulsz)
3. Ha az egészségi állapotot százalékos szempontból nézzük (vagy - a vizuális típusoknak - az ép csíkjának hosszát figyeljük), arra a következtetésre jutunk, hogy mindenki ugyanolyan ütemben gyógyul. (az egészségi állapot azonos %-os állapotába ugyanannyi idő alatt jutsz)

Kiegészítés:

Hasonló (bár kevesebb számú) méréssel 7. szinten a maxba gyógyulás ideje átlagosan 5 ó 8 p 15 mp (18495 mp).

Figyelembe véve, hogy adott szinten mennyi idő alatt kapsz egy cselekvéspontot észrevehető, hogy gyakorlatilag amíg 3 csp-t kapsz addíg gyógyulsz maxba hetedik és nyolcadik szinten is.

Aki nem hiszi járjon utánna!

A többi szintről is szívesen venném hasonló mérések eredményét (privátban, hogy ne terheljük le vele az egész fórumot) aztán ha összejön minden szinthez, akkor közzéteszem. (rövidebben mint ezt, csak a végső eredményekkel) Segítségeteket előre is köszönöm!
 
a 127-es hozzászolásnál azt irta ki hogy ezt az üzenetet már elküldted....
 
ez lehet hogy igaz de amit én irtam azt csak olvastam valahol ettöl természetesen még lehet hülyeség is
 
lehet hogy igazad van én csak ezt olvastam valahol de lehet hogy hülyeség....
 
Ez nem teljesen igaz. Szerintem kb. 100 mp alatt nő egyet az ép 9-es szinten és kb. 120 mp alatt 8-as szinten.
Viszont nekem is úgy tűnik, hogy sem az aktuális ép, sem az egészség nem befolyásolja a regen-t.
 
én ugy tudom hogy 1 ép 3 percenként regenerálodik
 
Na jo, elneyest kerek a kirohanasert, lehet, hogy nincs igazam megse.
Vagy nem ertem hogy mukodik.
Az tuti, hogy regebben egy karival volt 1:45-os regenem, amit egeszsegre oltozessel le tudtam vinni 1:39-re.
Ugyanakkor mai mereseim a következők:
Barbar
8as szint
egs:23 EP:50 maxEP:152 ido 3:15 (115s)
egs:23 EP:53 maxEP:152 ido 3:10 (115s)
egs:23 EP:53 maxEP:157 ido 3:13 (111s)
egs:23 EP:55 maxEP:150 ido 3:04 (116s)
egs:27 EP:56 maxEP:152 ido 3:04 (115s)

Azaz vilagosan latszik hogy:
1/ a maxEP-től függ a regen sebesség
2/ nem konstans a regenerálódási idő (különböző maxEP-re nézve)
3/ az aktuális ÉP nem szól bele a regen sebességbe
4/???Úgy tünik ezalapján, hogy az egs nem számít??? Azért erre nem veszek mérget...

Na viszont ha valaki másik gajjal, más maxÉP-vel tudna ilyen méréseket felmutatni, abból már elkezdhetnénk számolgatni. Ja és húzzunk át ide a stratégia rovatba.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.