Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
A pillanat képe
Egy beteljesült szerelem
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
Feltételes udvarlásnak indult... Hosszú fordulókig tartott, mire sikerült Őt megkörnyékezni... Aztán bevallotta, hogy Ő is hasonlóképp érez... Akkor teljesült be a mi Szerelmünk!
Nézz szét a galériában!
UL-letöltések - okt. 20-23.
Elemi erők – beharangozó
Argum City jelentősebb cégei és karakterei
Őszi MondoCon 2018. október 20. szombat Budapest, Hungexpo
HKK a Mondoconon

A lista folytatása...
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Csonttörés (219. tudati képesség)
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
Elemi erők – beharangozó (38)
Székesfehérvári versenyek (1413)
UL-letöltések - okt. 20-23. (1)
Új játék a Beholdertől (56)
[HKK Piac] UR lapok (10371)
[HKK Piac] Eladó lapok (140907)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
A bárdversenyekről
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 |
Nézet:
Elolvasva a HKK kérdéses topicban a daes moranos szálat - és magát a lapot, majd összevetve a kristálymágussal - rájöttem, hogy a Kristálymágus "a lap létrejön, mintha te játszottad volna ki" képessége nem kijátszáskori képesség, hanem a semlegesítés része.
 
A kijátszáskori képesség egy kicsit megzavart, de végül is a lapkijátszás folyamatának 3. pontja (és hogy az idézési költséget utána kell elkölteni) elég meggyőző.
 
Bármilyen lapot játszol ki, minden lehetséges döntést meg kell hoznod. Az egy lehetséges döntés, hogy HA létrejön a Kristálymágus AKKOR miként fog működni az általa "ellopott" lap.
Lentebb már írtam, hogy ez egy rendkívüli módon egyedi működésű lap, egy kézen meg lehet számolni, hány hasonló van a játékban. Egyedi lap, egyedi szabállyal.
 
Nem mintha a gyakorlatban nagyon számítana, de ezt nem a reakció sor végén kéne meghatározni? (Addig nem biztos, hogy létrejön a Kristálymágus.)
 
Jánossal beszéltünk közben, neki volt egy elég jó megközelítése a dologra.

Amikor a Kristálymágust kijátszom, akkor meg kell határozni, hogy a lap, amit semlegesíteni szeretnék, milyen célpontokkal fog működni (ha reakció, akkor hogyan akarom majd a reakcióját módosítani).

Ezután megy tovább a reakciósor, és ha a Kristálymágus létrejön, akkor az általa módosított lap is létrejön, kánterelve azt, amit akkor meghatároztam.
 
Ez nekem elég fura, mert ha a Kristálymágus létrejött, vagyis életbe lép a "lopása", akkor a reakciósor már lezárult.


Érdekes felvetés. Én így elsőre azt mondanám, hogy ha a reakciósor lezárult, akkor utána ott már nem lehet semmire sem reagálni, csakúgy, mint ahogy a Kompenzációra sem lehet. Tehát ha a Kristálymágussal bármilyen reakciót semlegesítek (semlegesítéssel bíró asztalon maradó lap, vagy reakció varázslat), akkor azzal már új célpontra reagálni nem fogsz tudni, de ezt még átbeszéljük.
 
X=4 valasztasz neki negy hatast. Barmelyik negyet.
 
Köszi a válaszokat!

2. Tehát az az én lapomnak számít akkor ezekszerint ugye? Kirstálymágus 1, megfogott lap nálam létrejötte 2 (tegyük fel, hogy ennyiből áll mindössze a reakciósor).

3. tehát akkor jól értem, hogy választhatom azt, hogy ne fogja meg a saját unaloműzőmet akkor is, ha nincsen más nem lény lap célpont?

Vagy akár új képességet is választhatok? Tehát ellenfelem elkölt 4 manát mondjuk, nem akarok counterelni vele, de semmizni mondjuk igen, mondhatom, hogy mivel nálam jött létre, ezért ezt választom inkább?

(Bocs, elég bonyolult lap).
 
Hm. Igen ez ellentmondas. De ilyenkor az ujabb faq felulirja a regebbit. Egyebkent is ugy konzekvens ahogy lentebb levezettem. Majd megkapjuk a kinyilatkoztatast. (Ezt a reszletet nem targyaltuk meg.)
 
Mármint?

“Ha Diána kívánságával reagálok az ellenfelem egy semlegesítéses lényére, akkor a lényt ugyan megkapom, ha a Diána kívánsága sikeresen létrejön, de ha a lény is sikeresen létrejön, akkor a semlegesítés létrejön pontosan úgy, ahogy eredetileg kijátszotta a lény tulajdonosa.“
 
Ez egy remdhagyoan mukodo lap. Nezd meg Diana kivansagat. Hagy faq van alatta. Ugyanigy mukodik.
 
Ez nekem elég fura, mert ha a Kristálymágus létrejött, vagyis életbe lép a "lopása", akkor a reakciósor már lezárult.
 
Pontisitok. A kijatszaskori dontesekig lep vissza a magus de a koltseg kiszamitasa es kifizetese lepeseket nem befolyasolja.
 
3. Visszautalok az elso pontra. Odaig lep vissza a magus a szikracio kijatszasanak lepesei kozt hogy elkoltotted az idezesi koltseget. Ennek megfeleloen mar te valasztasz x hatast a varazslatnak. Nem kotnek az ellenfel ilyen dontesei. Tehat igen donthetsz ugy hogy masik x kepesseget valasztasz. Sot ha mindez egy reskciosorban tortent ahol tobb reakcio is tortent akar egy masik a reakciosorban allo nem leny lapra is rafoghatsz.
 
2. A faq leszogezi h az elcsipett lap kijatszasa kezbol kijatszasnak szamit tehat nem csak a blokkolas es az elet kepesseg jon letre de a haloba is beleszamit (plusz lehet tovabb reagalni a lapra, de ez egyebkent se volt kerdes).
 
1. Ahogy a faq-ban is all, ugy kell tekinteni mintha a megakadalyozott lapot te jatszottad volna ki. Sot ez a specialis reakcio visszanyul a kijatszaskori dontesekig es te valaszthatsz celpontot is. Viszont ahogy a faq is leszogezi a magus hatasa az idezesi koltseg meghatarozasaig nem nyul vissza. Azaz a koltseget nem tudod modositani. Amire a faq nem ter ki de evidencia h a fentiek nem jogositanak arra h illegalis celpontot valassz. Tehat ha az elcsipett leszedes nem tudja celozni, akkor a golemet nem valaszthatod celpontnak, mivel az ehhez szukseges idezesi koltseg modositast mar nem tudod vegrehajtani.
Mas a helyzet ha egy olyan lapot csipsz el vele aminek kijatszaskori kepessege a leszedes. Ekkor ez a kepesseg mar a te lapod kepessegekent johet letre normal szabalyok szerint.
 
Végre megszületett a helyszínkeresős faq. Emlékszem egyszer egy dungeonos döntőm ment el ezen, hogy a bíró sikertelen helyszínkeresés után engedett lapot húzni.

Szépen lassan minden a helyére kerül a játékban
 
Kristálymágus:

1.Kristálymágussal ha megfogok egy leszedést, és visszatolom egy mithrilre, el kell költenem plusz 2 manát?

2. Ha megfogok egy lapot vele, és újra kijátszom az 2. lapnak számít, és háló mellett nem lehet többem, vagy nem, mert nem az én kezemből játszom ki?

3. Ha szintén vele counterlek egy szikrációt, ami megfogná az unaloműzőmet, meg dobatna is, akkor választhatom azt, hogy a counter részét nem kérem, jöjjön létre az unaloműzőm, csak dobasson, vagy mind létre kell, hogy jöjjön?
 
Köszönjük. Sajnálom, hogy a trágyára nem került nerf,de mind1 majd meglátjuk mit tud.
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.