Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Az elfekről általában
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Az elfek az erdők kecses léptű, hegyes fülű, karcsú lakói. Jól bánnak a lő- és dobófegyverekkel, kiváló nyomkövetők és nagyon ügyes vadászok: egy elf íjával senki sem mer szembenézni, akár három hetes nyomokat is megtalál, így hát élelemszerzésre lényegesen kevesebb energiát kell pazarolnia." - a Túlélők Földje szabálykönyvéből
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47091)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Lapötletek (64959)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 1998. szept. 30. 9h:31'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: okt. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3715
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 262
Extra forduló: 1

FENEVAD KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Skinheaddel. Sheran bíborosa. Egy virág szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy zafír medalliont, egy rejtõköpenyt, egy regeneráló gyûrût, egy ezüst papi karkötõt és egy bíbor erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Csicskása egy élõholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Megszólal: " Õn vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 4. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy umbatari karkötõt, egy obszidián karkötõt, egy koponya szimbólumot, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy bíbor erõövet, egy lánckesztyût és egy vasvértet visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kincsekben dúskáló, vigyorgó Árnymanó. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Tom a Villámkezû. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 6. napon összefutsz Lendrin Velliannal. Teste szellemszerû. Fairlight fõpap-jelöltje. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy zafír medalliont, egy borostyán függõt, egy kígyóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy arany papi karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy villám szimbólumot, egy aranygyûrût, egy obszidián függõt, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût és egy kvazár sisakot visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Érezhetõ a belõle kisugárzó mágia. Nemesi elf ruhát visel. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 8. napon összefutsz Girnyóval. Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Egy fekete bõrcsizmát, egy villám szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot, egy bíbor erõövet és egy lánckesztyût visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy Tguarkhan trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ezüsttõrt, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 8. napon ismét összefutsz Skinheaddel. Megszólal: " Õn vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol!" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 8. napon összeakadsz Deafblind Dumbbal. Raia fõpap-jelöltje. Egy bíbor erõövet, egy nap szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 11. napon összefutsz Górral. Tharr püspöke. Egy ezüst papi karkötõt, egy obszidián karkötõt, egy lánckesztyût, egy rejtõköpenyt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût és egy Tharr Keresztjét visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ezüsttõrt, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 12. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû ember férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Tharr fõpapja. Egy két kard szimbólumot, egy Tharr Keresztjét, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy vasvértet, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot és egy bíbor erõövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Összeismerkedtek. Az õ neve Dagby the Kell4es. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. Aukcioshaz Ugynoke átadott Neked 91 aranyat.

Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arréb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezõn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévõ részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+41 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+188 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+12 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 501.]
* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 496.]
* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 491.]
* 4. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 491.]
* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 491.]


fgy 90 40 felt. gyógyítás 90 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 491.]


(Feltételes gyógyítás:) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 491.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földbõl energia áramlik testedbe. Létrehoztad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 481.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 476.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 410 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 466.]

ek 7 6 4 t. energia kisütése: 7 6 4
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdaészlelés.) (-4 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 466.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 456.]

lm 905 9 12 mozogsz 905 9 12
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kõbõl faragott ajtóban végzõdik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad elõtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy áeratikus hasnyák. {egyik sebzési módja: 1x 3d5+6.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyõzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 19 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tetemember. {max. életpontja: 39-48.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tetemember fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a tetemember testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a tetemember testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Összeakadsz Dagby the Kell4essel. Tharr fõpapja. Egy két kard szimbólumot, egy Tharr Keresztjét, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy vasvértet, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot és egy bíbor erõövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Elsétál melletted.
(Feltételes gyógyítás:) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kõbõl faragott ajtóban végzõdik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az ajtót. Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. Innen csak egy út van: elõre! [9. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütõ ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz bal oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van elõtted! {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Találkozol Deafblind Dumbbal. Raia fõpap-jelöltje. Egy bíbor erõövet, egy nap szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. Összefutsz Lendrin Velliannal. Alakja akár egy szellemé. Fairlight fõpap-jelöltje. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy zafír medalliont, egy borostyán függõt, egy kígyóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy arany papi karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy villám szimbólumot, egy aranygyûrût, egy obszidián függõt, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût és egy kvazár sisakot visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Persze nem lát téged. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy csontváz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz jobb vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a csontváz jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat veszel észre magad elõtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod a felderítést. Egy vastag, kõbõl faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [11. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd. Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 60 arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskõ. Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz elõre, bátor harcoshoz illõen. Egy sima, fából készült ajtó a következõ akadály. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Elõször nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messzirõl. [55 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 14 15 15 mozogsz 14 15 15
Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [14. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [15. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekezõ varázslat! Távolról sorvasztás varázslatot lõ rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 ezüsthegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg nyakát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpálcával iszonyatosan megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerõ.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ezüsthegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó, 6 arany és egy borostyán függõ. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy Zinthurgot veszel észre magad elõtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyû nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsthegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy Tguarkhan lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ezüsthegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy, egy borostyán függõ, egy vas dobónyíl, egy obszidián függõ, 3 vasérc, egy aranygyûrû és 2 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasvértet. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 zafír medallion (ld. enc.), 1 mérg. vas dobónyíl, 1 bronzpáncél, 100 arany, 1 galachmit, 2 kvazár, 1 Eldaran karkötõje (ld. enc.), 5 pirkit és 14 drótszõr. Gyorsan kiüríted a ládát. Aha, itt van az üvegszelence is, benne valamilyen porral! Magadhoz veszed, de nem mered kinyitni.
(Feltételes gyógyítás:) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] Egyhelyben toporogsz. [22 pontot használtál fel, van még 379.]

lm 12 9 1 mozogsz 12 9 1
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegõbe szimatolva mész elõre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [11. PONT.] Haladsz elõre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Összeakadsz Deafblind Dumbbal. Raia fõpap-jelöltje. Egy bíbor erõövet, egy nap szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy karmos tankány cipeli. {egészsége: 18.} Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. Összeakadsz Lendrin Velliannal. Alakja akár egy szellemé. Fairlight fõpap-jelöltje. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy zafír medalliont, egy borostyán függõt, egy kígyóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy arany papi karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy villám szimbólumot, egy aranygyûrût, egy obszidián függõt, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût és egy kvazár sisakot visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Jól megnézed, bár õ nem lát téged. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Elsõ pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Összefutsz Dagby the Kell4essel. Tharr fõpapja. Egy két kard szimbólumot, egy Tharr Keresztjét, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy vasvértet, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot és egy bíbor erõövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {max. életpontja: 269.} Jól megnézed, bár õ nem lát téged. Haladsz az ellenséges labirintusban. Halvány szellõ simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy keresztezõdésnél vagy. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába vezet út a 12-es ponton át vezet!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezetõ LM-ben.) Visszamész a kijárathoz, és kimész. [88 pontot használtál fel, van még 291.]

fgy 40 40 2 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
Még mindig az erdõben vagy. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült kardfogú fülemüle. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerõvel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád gyõzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a kardfogú fülemüle bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 521 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegõt vesz, és félrefújja lövedékedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 380 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Összeakadsz Joel McCeewath-tal. Raia felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy nap szimbólumot, egy aranygyûrût, egy igazgy. fülbevalót, egy vasvértet, egy ametiszt medált, egy umbatari karkötõt, egy borostyán függõt, egy kvazár sisakot, egy bíbor erõövet és egy smaragd védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy adószedõ trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Egy kõtipró a hátasa. Persze nem lát téged.

(Továbbmész...) Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Hatalmas kõszobrok, áldozati oltár, egyszerû díszítésû oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébbtologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. KT-d tudati jelet helyezett el itt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összefutsz Ball'lyrával. Dornodon hittérítõje. Egy gromak páncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát és egy szürke bõrkesztyût visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: koponyák gyûrûjében vérvörös denevér. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {max. varázspontja: 316; max. pszije: 0.} Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Összefutsz egy kopasz, barna szemû gnóm férfival. A bõre kreolszínû. Raia eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy vasvértet, egy fekete bõrcsizmát, egy Eldaran karkötõjét, egy nap szimbólumot, egy aranygyûrût, egy vassisakot, egy sárga erõövet, egy lánckesztyût, egy rejtõköpenyt, egy ezüst gyûrût és egy obszidián karkötõt visel. Ruházatát egy quwarg királynõ trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Jól megnézed, bár õ nem lát téged. Találkozol Graun Derekkel. Raia bíborosa. Mellkasán a Jáde-sárkány óvó tetoválását viseli. Egy nap szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy tankány karmot, egy smaragd védõgyûrût és egy fekete bõrcsizmát visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. {max. varázspontja: 186; max. pszije: 0.} Jól megnézed, bár õ nem lát téged. [56 pontot használtál fel, van még 235.]

jlk 3624 jelszó kimondása 3624
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 145 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

Ez az 56. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kiengeded magadból a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+22 életerõ.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, barna szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Fairlight tanítványa. Egy villám szimbólumot, egy tankány karmot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy aranygyûrût, egy réz papi karkötõt, egy borostyán függõt, egy aranyláncot és egy láncinget visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Találkozol Blak Phanterrel. Raia eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy kígyóbõr övet, egy nap szimbólumot, egy vassisakot és egy fekete bõrcsizmát visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt mágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elsétál melletted.

(Továbbmész...) Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. (Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ezoterikus mardel nyomokat fedezel fel! Sajnos nincs a birtokodban elegendõ ketrec, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvetõ feltétele lenne. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. {max. életpontja: 171-180.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal elsõ lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elõremozdulva, az ezoterikus mardel kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 10 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Ruházatát egy sötét motyogó trófea és egy árnyékrája trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: varázskönyvbõl ömlõ aranyló hatalom. Jól megnézed, bár õ nem lát téged. [24 pontot használtál fel, van még 201.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(124,51) a 73. labirintus bejárata, áeratikus hasnyák (#243), tetemember (#123), csontváz (#48), Zinthurg (#180),
Tguarkhan (#212)
(125,50) kardfogú fülemüle (#146)
(126,49) 42. jellempróba, Dornodon oltár, sóhajtó dornyok (#112)
(127,49) mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393)
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár
(129,48) ezoterikus mardel (#184), tavacska, oltár

Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " E táblát állította Raia és a Naplovagok dicsõségére: Rydm Ysad Anser. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Adod-e még amibõl neked sincs elég, veszed-e még aminek az ára a csillagos ég? Batizi. " KT-d tudati jelet helyezett el itt. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Genro. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha jönnek a quwargok, mi itt leszünk és megmentünk benneteket! Vasalt Bunkók! " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Eladsz 2 gromak bõrt 16 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 191.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 8 aranyat. (+1 jóság.) Összefutsz egy hosszú aranyhajú, piros szemû gnóm férfival. Fekete a bõre. Egy tankány karmot, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy arató csattanat trófea és egy epokitféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy tyrkiai mászógépet tart. Persze nem lát téged. Találkozol egy szõke, hosszú hajú, zöld szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Raia kisebb papja. Egy bronzsisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy szürke bõrkesztyût, egy gromak páncélt és egy nap szimbólumot visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy ragyás burástya trófea és egy sötét fõgnóm trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tûzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Összeakadsz Sir Somával. Raia fõpap-jelöltje. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy nap szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy sárga erõövet és egy lánckesztyût visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy ekharion trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Persze nem lát téged. Összeakadsz Ambi a Phúrral. Sheran ministránsa. Egy rézpáncélt, egy réz papi karkötõt, egy mászókarmot, egy virág szimbólumot, egy rézsisakot és egy bakkura csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis trófea, egy vérszomjas csüldõ trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemû elf férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy szürke bõrkesztyût, egy ezüst papi karkötõt és egy bíbor erõövet visel. Felszerelését egy nómenklatúra trófea, egy vérfürdetõ magszim trófea és egy epokitféreg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy vapár ágat tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Elsétál melletted. Találkozol egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bõre. Egy bõrpáncélt visel. Ruházatát egy kõevõ trófea és egy rájanyék trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy vizestömlõt tart. Elsétál melletted. Összeakadsz Vörös Leiffel. Egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy arany papi karkötõt, egy lánckesztyût, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy szigonyt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Összefutsz Salamonnal. Raia fõpap-jelöltje. Egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy sárga erõövet, egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt, egy tankány karmot és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Fõnix. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Fekete a bõre. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy vassisakot, egy borostyán függõt, egy tankány karmot, egy smaragd védõgyûrût és egy ezüst papi karkötõt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Persze nem lát téged. Találkozol egy fekete, göndör hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Elenios kisebb papja. Egy szem szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy szürke bõrkesztyût és egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy orgoró trófea és egy varkaudar bajnok trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Persze nem lát téged. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

a 214 3664 5 átadod a 214. tárgyat a 3664. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 manifeszt.nyúlványt Brutalitisz részére. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

aa 172 213 239 átadod a 172. tárgyat a 213. tárgyat a 239. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 téfea-agyat Brutalitisz részére. Ok, sikeresen átadtál 3 xirnox szívet Brutalitisz részére. Ok, sikeresen átadtál 3 pular kristályt Brutalitisz részére. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén 30-nál több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 186.]
* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]
* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 171.]
* 4. BP: támadod Elenios híveit
FT 994 parancs tárolva. Összefutsz Sir Somával. Raia fõpap-jelöltje. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy nap szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy sárga erõövet és egy lánckesztyût visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy ekharion trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. {támadása: 18.} Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. Összefutsz Salamonnal. Raia fõpap-jelöltje. Egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy sárga erõövet, egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt, egy tankány karmot és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Fõnix. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütõ ellen.} Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Összeakadsz egy fekete, göndör hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Elenios kisebb papja. Egy szem szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy szürke bõrkesztyût és egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy orgoró trófea és egy varkaudar bajnok trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Persze nem lát téged. Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. HOPPÁ! Ismét lehet extra fordulót lépni!
Ebben a körben 171 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 171 pontot vihetsz át. Kapsz még 369 pontot. A következõ körben tehát 540 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkõ, egy aprószemû ezüstláncon. Különleges varázserõvel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörû ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként.
ELDARAN KARKÖTÕJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejû elf karkötõket eredetileg Eldaran, II. Worx fõvadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyû, bõr csuklóvédõ, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (elfeknél 7-nek). Tehát ha Eldaran karkötõjét viseled, az ügyességed 11-rõl 12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet).

KARAKTERLAPOD


Fenevad, egy fekete, hosszú hajú, kék szemû ember férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight fõpap-jelöltje vagy. A Viharlégió (#9104) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.

erõ : 39
iq : 26
ügyesség : 28
egészség : 22
szerencse: 27
tudatpont: 14/ 1
szint : 18
támadás : 25
védekezés: 36
életpont : 274/246
varázspt : 416/ 75
pszi pont: 30/ 12
merészség: 10/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(+1)
pénz : 839 arany
magasság: 172 cm
testsúly: 65 kg
életkor: 24 év
tul.pont: -6
kép.pont: -4

Eddig összesen 1191 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7860 TP-t kaptál. Jelenleg 270730 TP-d van. A következõ szinthez még 69270 TP szükséges. Trófeáid: adószedõ, norpadolótika, ongóliant. A 223. fordulódban 1311 arany került a bankszámládra. 1415 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 2 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 4 ütõfegyverek: 20 lõfegyverek: 23 dobófegyverek:*20 Felt. fegyverváltás: << vashegyû lándzsa (120%) << vasalt bunkó (140%) << csontpálca (300%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-6.); bumeráng (7-12.); ubuk dobónyíl (13-15.); vashegyû nyíl (16-996.); ezüsthegyû nyíl (997-); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 20 nyomkövetés: 56 lopás: 8 mászás: 5 csapdakészítés: 17 csapdaészlelés: 11 gyógyítás: 31 titkosírás: 3 felderítés: 31 szörnyidomítás: 9 teológia: 25 taumaturgia: 39 szerencsejáték: 2 zene: 6 szörnyismeret: 14 pszi: 4 zárnyitás: 2 vadászat: 8 bányászat: 16 úszás: 3

Feltételes parancsok


*készítesz 6. tárgyat (max. 2 db-ot); *készítesz 29. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 114. tárgyat (max. 10 db-ot); ásol max. 80 pontért; kutatsz max. 140 pontért; elfogod a 184. szörnyet a 218. csapdával; *készítesz 17. tárgyat (max. 10 db-ot); elfogod a 221. szörnyet a 220. csapdával; *készítesz 19. tárgyat (max. 15 db-ot); *készítesz 203. tárgyat (max. 5 db-ot); gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért max. 2 alkalommal; *készítesz 43. tárgyat (max. 10 db-ot); maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *104; *96; *154; * Elenios hívei; Barátságosság: Fairlight hívei; 9105. KT; 150; 243; 155; 164; 9109. KT; 9102. KT; 274; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) esõidézés (#11 *8) erõpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) szaporítás (#15 *7) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) kristálygömb (#54 *30) tûzesõ (#61 *16) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *35) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) villámsújtás (#89 *15) agyburok (#90 *11) DEM kreálása (#95 *90) városi teleport (#96 *50) varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) erõpajzs III (#127 *30) mágiadagály (#132 *25) tárgyészlelés (#135 *35) alku (#139 *20) familiáris idézése (#159 *40) varázsenergia (#161 *35) szopókõirtás (#174 *10) varázsszem (#184 *9)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés láthatatlanság Feltételes varázslat-használat: 15. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 41 29 50 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 40 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 29 33 33 89 50 29 50 50 34 34 40 34 40 34 34 Kire 96 158 202 176 162 150 154 221 109 170 165 175 176 173 136 Mit 34 34 34 34 Kire 132 158 122 111

Elfogott szörnyeid: Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes;

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*fekete bõrcsizma (#247) 1*hadilobogó (#340) 1 vassisak (#160) 1*Fairlight köpenye (#303) 1*lánckesztyû (#230) 1 kígyóbõr öv (#410) 1 nagy vaspajzs (#161) 1 mászókarom (#78) 1*kvazár sisak (#266) 1 bíbor erõöv (#291) 1 bronzpáncél (#90) 2*vasvért (#164)

Fegyverek és lövedékek

9 vashegyû nyíl (#176) 2 bumeráng (#249) 1 parittya (#18) 5 ubuk dobónyíl (#138) 7 vas dobónyíl (#189) 1 fúvócsõ (#20) 5 ezüsttõr (#322) 1 vasalt bunkó (#181) 2*vashegyû lándzsa (#182) 1*hosszú íj (#111) 2 kõkalapács (#13) 4 mérg. vasnyíl (#187) 7*orgyilkos tõr (#225) 2 kõkés (#6) 15 kerek kõ (#19) 8 ezüsthegyû nyíl (#323) 21 sallank nyíl (#129) 17 bronzhegyû nyíl (#94) 1 szigony (#389) 24 ubuk tüske (#131) 1 ezüstshuriken (#327) 2 csontpálca (#329) 8 szögletes kõ (#17) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*obszidián karkötõ (#229) 1*villám szimbólum (#145) $1 gyöngysor (#192) 1*ezüst papi karkötõ (#308) 1*smaragd védõgyûrû (#223) $2 borostyán függõ (#162) $1 obszidián függõ (#195) $1 denevér szimbólum (#140) $1 aranygyûrû (#193) 1 zafír medallion (#514) 1 Eldaran karkötõje (#373)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 bronzkulcs (#76) 3+deus ex machina (#1) 2 furulya (#233) 10+pukkanó tûcsapda (#336) 1 szeksztáns (#32) 1 kötél (#92) 2 nagy aranykulcs (#246) 2 kis vaskulcs (#40) 1 távcsõ (#42) 1 csontkulcs (#74) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 ásó (#34) 2 vaskulcs (#183) 1 nagy vaskulcs (#186) 2 shinai gömb (#348) 4 ezüst kulcs (#184) 1 rézkulcs (#75) 1 varázskõ (#305) 3 aranytû (#272) 2 fáklya (#36) 1 zárnyitó készlet (#39)

Löttyök és porok, tartóstul

3 sullár hólyag (#168) [ bennük 14 csepp spiritusz (#170) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 4 uzbány csõr (#169) [ üres ] 6 kavadu iszák (#25) [ üres ] 4 fûszertartó (#210) [ bennük 8 csepp sáfránypor (#211) ] 3 vizestömlõ (#3) [ bennük 60 korty víz (#27) ] 1 huhogó bibe (#332) [ benne 3 csepp rákfatty váladék (#333) ] 4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 1 molluszk ház (#353) [ üres ] 2 zöld üveg (#82) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

70 drótszõr (#37) 3 púderkõ (#119) 9 pirkit (#153) 5 gyöngymangó (#135) 2 szuperkötél (#209) 1 kazmár gyökér (#205) 3 kvazár (#244) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29) 2 moa üveggömb (#383) 1 ramit kõ (#226) 2 móri gyümölcs (#116) 82 madártoll (#112) 14 vasérc (#152) 17 álompor (#396) 5 amniosz (#203) 10 tükör (#43) 1 dözmöng szív (#122) 11 óndarab (#85) 4 fekete gyöngy (#99) 9 polip szívóka (#391) 4 Thargodan esszencia (#328 3 rókafarok (#124) 3 galachmit (#310) 13 varányszem (#30) 7 purifikátor háj (#269) 5 kaktusztüske (#114)

Összsúly: 106.89 kg megterheltség: 121 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 116 fajta tárgyad lehet egyszerre)

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

E körben tett lépéseid térképe

(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)


© Beholder Kft. 1992-1997.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!


Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 3 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
A mostani jelentkezések a márciusi számtól élnek!
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 1 zsetonba kerül. (Ezt kérheted e-mailben is.) Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.