Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harq al-Ada
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Harq al-Ada, Vlagyimir fogadott fia időtlen idők óta járja már Ghalla rónaságait. Dornodon kobudera papja hírnevét a Zan rendje Közös Tudat korábbi vezetőjeként szerezte.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
Ő is a hajó szélére fut,utolsó bűvös vesszőjét veszi elő , majd célba veszi a Vrock lábát.
 
Orion nem késlekedik: előreront, úgy, hogy Vrockot már ne takarja előle a gép teste. Így céloz az undorító szörnyre, s a gyorsítás hatása miatt csak két gyors dörrenés jelzi, hogy az egynek látszó erős fénysugár valójában két lövést takar.
 
Enger lehetőségeihez mérten próbál a gép szélénél biztonságosabb helyre, mondjuk Fuhur közelébe férkőzni. Majd - talán valami átmeneti elmezavar következtében - megtoldja Oriont egy kis gyorsítással.
- A naggyal törődjetek, a dretcheket még én is feltudom tartani.
Közelharcban nagyjából egy szinten volt azokkal a dögökkel. De ennek elenére mihamarabb láthatatlanná fog válni, nehogy felkeltse valakinek a figyelmét.
 
A fák koronája fölött feltűnik egy Quasit denevér alakban és egy Vrock. Ez utóbbi teremtményt most látjátok először. Úgy néz ki mint egy nagy termetű ember és egy keselyű keresztezése. Őrként és elitként szolgál a nála hatalmasabb démonok alatt. Úgy nyolc lábnyi magas, erős és inas lábakkal. A testét szürke tollak borítják és feje egy keselyűéhez hasonlít. Csőre és karmai borotvaélesnek tűnnek.
Csatlakoztak a harchoz, úgyhogy ők kezdeményeznek elsőként.
A Quasit repülős rohamot indít lecsapva Engerre. A varázsló métereket csúszik hátra, épphogy csak megkapaszkodva az előtt, hogy lezuhanna a vasmadár tetejéről.
A Vrock látszólag nem foglalkozik a hajó tetején harcolókkal. Leszáll a hajó hátuljához és karmaival elkezdi bontani a bejáratot lezáró rámpát.
A Quasit, aki az előző körben érkezett odament a Vrock mellé és elkezdett odalent átalakulni farkassá. Ilyen alakban nem lesz képes felmászni a hajó oldalán, ám nyilvánvalóan ez nem is célja.
A Dretchek közül három leesett az eljegesedett hajóburkolatnak köszönhetően, kettő a kör végére felért.
Enger varázslata nyomán Fuhur érzi, hogy hirtelen kelt félelme meg is szűnt. Ám a lövése talál, de -minden igyekezete ellenére- nem sebzi meg ellenfelét. Túl vastag irhába fúródott. Talán jobban járt volna ha varázsol vagy varázsitalt iszik, míg a varázsló elűzi a Félelmet.
Orion lövése szerencsésebb volt. Komoly sebet üt. A lény immár súlyos sebeket szenvedett el. Csapása a katonára nem talál, és azok a következő körben biztosan kivégzik. Vele már nem kell foglalkozni.

//Enger -40/36- mana: 100/20
Orion -40/23- 0 erőpont
Fuhur -70/69- 40/40 mana, Zárkózottság: 10 kör
1. Quasit (vs katona) -26/1-
3 Dretch mászik, 2 kör míg felérnek
2 Dretch a fedélzeten
Bejárat: 20/17, keménység: 8//
 
Ahogy íja húrjára tesz egy új közönséges vesszőt,megremeg a keze.Sóhajt,megpróbál megnyugodni,közben célba veszi a quasitot.Most hosszabban céloz mint szokott ,végül elengedi a nyilat.
 
Orion szemei úgy égnek, akár Ramuhnak korábban: a pompás fegyvert vízszintesre dönti, térdeit behajlítja, majd így veszi célba az utolsó élő Quasitot. Hátrahúzza a húrt, majd amikor elengedi, hatalmas dörrenés hallatszik, amint fénysugárnak látszó varázsvetsző robban ki a fegyverből, bele a szörnyeteg rút testébe.
 
Enger mivel nincs kedve mégegyszer ugyanazt a varázslatot alkalmozni, - az olyane egyhangú - eltávolítja Fuhurról a félelmet egy ellenvarázzsal. Ez külsőleg annyi megnyílvánulás volt, hogy belepöccintett a levegőbe a drow felé.
 
A statikus mező csak annyit ért el, hogy ismét égnek állt a kalandozókon az összes rajtuk lévő szőr. Ramuhnak ez úttal sem volt szerencséje.
Enger előkészítette fegyverét, noha nem várja a pillanatot amikor bevetheti.
Fuhur lövése talál, a súlyosan sérült Quasit röptében lebucskázik a gép oldalán és kileheli velejéig gonosz lelkét.
Az utolsó Quasitot tűz alá veszik a katonák, ám nem sok sikerrel. A lény támadása ismét elakad a katona páncélzatában.
A bokrok sűrűjéből ekkor tör ki egy falkányi új ellenfél. Egy Quasit -eredeti alakjában- és öt Dretch. Mivel csatlakoztak a csatához ők kezdeményeznek elsőként.

-Új kör-

A Dretchek vérszomjas arckifejezéssel mászni kezdenek, A Quasit lemaradt és Félelem képességét használva Fuhurt rémíti halálra.


//Enger -40/37- mana: 100/35
Orion -40/23- 0 erőpont
Fuhur -70/69- 40/40 mana, Zárkózottság: 11 kör, Félelem: 3 kör
1. Quasit (vs katona) -26/17-
5 Dretch mászik, 1 kör míg felérnek

Félelem: 25% esély támadás vagy varázslat rontásra és -5 morális a fegyveres sebzésre //
 
A villámok közelsége egyáltalán nem tetszik neki,az,hogy Enger a háta mögé ment,még kevésbé.Legszívesebben rögtön alrébb ugrana,de mivel a mágus megszüntetheti ideiglenes védelmét ,nem teszi.Közönséges nyilat vesz elő és a közeledő ellenségre céloz.
 
Enger hátrasietett Fuhur háta mögé a villámok ellen.
- Körülnézhetnél! - szólt oda Orionnak
Egyenlőre csak a keze ügyébe helyezte tőrét, hogyha kell tudja használni, bár akkor már eleve baj van ha használnia kell.
 
A szélszellem szemei újra fellángolnak, haját feldobja a feltámadó széllöket, amint újra beveti a Sokkoló Vihart. Cikázó áramok támadnak a megmaradt ellenségekre, evvel lehetségesen lebénítva őket.

Orion nagynehezen összeszedi magát: hajában újabb hajszálak válltak ősszé, bővült a fejét tarkító fehér csík. Most ismét játszani kezd, ám a melódia alatt szépen előrébb lépdel - míg a szellem vihara tombol, ő csak nyugodtan játszik. A megidézett mágia hatására Ramuh alakja megremeg, majd erősen áttetszővé válik: újra visszaáll eredeti alakjába, s kezdődik előről a zene által előidézett hatás, ám ezúttal gyorsabban, s gyorsabban... az entitás valósággal pulzálni kezd, ahogy az idéző játéka vége felé érkezik. A levegő is átveszi a dallamot, s zengi azt vissza, erősebben mint ahogy azt a férfi játszotta: Orion ekkor maga elé tartja a hangszert, s a varázslat beteljesedik, villám sújt a szellemre. Vakító fény támad, az idéző haja szerte áll, a megidézett társ eltűnik, a furulya pedig átalakul. Hangszerként most már nem működhet, helyette a zenész egy gyönyörű, földöntúli módon ragyogó íjat tart, melynek húrja arany fényt áraszt magából. Az idéző felhúzza a húrt, ujjai szépen ráfonódnak a fegyverre, eközben sercegéssel, vékony fénynek tűnő nyílvessző jelenik meg az íjon..
 
Enger varázslata nyomán hamukupacok maradtak a Dretchekből. Egy pillanatra megijedt, mert rosszul célzott és a gömbvillám hatósugarába került a gép. A pusztító mágia azonban nem tett komoly kárt a hajótestben. Ehhez lehet viszonyítani, hogy milyen ereje lehetett annak a varázslatnak, ami lelőtte. És aki elvarázsolta, most a csapat felé tart valószínűleg...
Orion arca beesetté válik, szemgördei mélyen kirajzolódnak, ahogyan az Életerőkohóval hatalomhoz jut.
Ramuh lövése nyomán a Quasitból nem marad más, mint légnyomás sújtotta undorító massza.
A katonától visszahúzódik a Quasit és Félelem képességét használva bénítja le a stricit. A másik beleharap Fuhurba, ezúttal sikeresen.
A fákon túlról hörgések hallatszanak, jelezvén további ellenfelek érkezését.
A néger ismét lő, de az ellenfélen nem látszik sérülés.


//Enger -40/37- mana: 100/35
Orion -40/23- 2 erőpont
Ramuh -ép- 4 támadáspont
Fuhur -70/69- 40/40 mana, Zárkózottság: 12 kör
1. Quasit (vs katona) -26/19-
3. Quasit (vs Fuhur) -26/4-//
 
A változatosság kedvéért bűvös vesszőt vesz elő,és a rátámadó Quasit fejét veszi célba,már nagyon szeretné,hogy kevesebben legyenek a dögök.
 
Orion, kihasználva az alkalmat, használja az Életerő kohót: gyűrüjével megvágja nyelvét, s játszani kezd: ezt, a gránát hatása miatt nem hallják társai, ám az idéző belső hallással érzi, jól csinálja.

Ramuh az éppen átalakuló szörnyetegre támad: az íjhúrt kifeszíti, anélkül, hogy nyílat helyezne rá, majd elengedi. Meglepően nagy erejű széllökés robban ki belőle, ami alighanem lesodorja a dögöt, ha az nem kapaszkodik meg rendesen. A szellem szélalagút képessége igen hasznos tud lenni, főleg, ha földhözveri a Quasitot.

// Két hp-t tekerek, szélalagút hatását ismered. //
 
Engernek kivételesen, tetszik néger kis játékszere, - hasznos holmi, végre jók valamire ezek az idegenek -, de nem örülne ha a dretchek feljutnának hozzájuk, mivel hárommal több ellenség közelről eléggé bajos dolog. Az azért feltűnt neki, hogy az elektromosságra szerencsére nem immunisak. Összeteszi két kezét és ujjai közül kezdenek kicsapni a szikrák majd amint lehet le is küldi közéjük a gömbvillámot. Majd reméli hogy nem kell sokáig kitartaniuk. Innentől még inkább spórolnia kell a manájával. A csata után remélhetőleg lesz ideje pihenni.

// 30mana, területre ható, támadó villámvari //
 
Ismerős ropogás hallatszik, ahogy a levegőből újabb adag nedvességet facsar faggyá Enger. A Dretcheket úgy meglepte a varázsalt, hogy mindannyian lepotyogtak a gép oldaláról. Innentől igen nehéz lesz a feljutásuk, de neki vágnak újra.
Ramuh nyila szintén talál, az elektromosság megsebzi a Quasitot. Ezek szerint a démonok nincsenek felvértezve ezen elem ellen. A szárny ettől függetlenül működőképes.
Fuhur nemes egyszerűséggel fejbe lövi a devenér-szerű alakot. Ha annak nincs természetellenesen kemény írhája, talán meg is öli.
A vaspáncélos fehérbőrű Orion és a lény közé áll. Közben egy lövéssorozattal igyekezett elvenni a kevét a támadástól. A Quasit visszatámad rá. A karmok találnak, ám nem sértik meg a katonát. Úgy néz ki ez a vért egész jó kis darab.
A Quasit, aki előbb a Félelem képességét használta rátámad Fuhurra, a lány azonban még időben kitér, hála az aurának. A másik visszább vonul és farkas formába alakul, hogy hatékonyabban harcolhasson.
A néger elvigyorodik, látván a varázslat hatását. A páncélruha egyik rekeszéből előhúz egy acélszürke, tojásdad alakú öklömnyi szerkezetet, megnyom egy gombot és lehajítha. Furcsa, erősödő sípoló hangot hallotok, majd másodpercekig semmit.. ugyanis a hirelen légnyomás kiütötte ez időre a hallásotokat. A robbanószerkezet odalent csúnyán megtizedelte a Dretcheket. Azok ocsúdnak, és pár másodperc múlva ismét megtették azt a távolságot, ahonnan előbb leestek.


//Enger -40/37- mana: 100/65
Orion -40/39- 0 erőpont
Ramuh -ép- 5 támadáspont
Fuhur -ép- 20/20 mana, Zárkózottság: 13 kör
1. Quasit (vs katona) -26/19-
2. Quasit (átalakul) -26/18-
3. Quasit (vs Fuhur) -26/12-
3 fő Dretch mászik még 1 körig, mindegyik 18/12//
 
Rögtön új közönséges vesszőt tesz íja húrjára,és már lőne is,ekkor szólal meg Enger.Egy pillanatra rá figyel,majd inkább arra a Quasitra koncentrál,amelyik Oriont harapta meg,végül útjára ereszti nyilát.
 
Orion hátrébbugrik, hogy távolabb kerülhessen ellenségétől - ezalatt Ramuh a legsérültebb Quasitot veszi célba, nyílat helyez a húrra és lő. A nyílvessző sercegéssel hasítja át a levegőt, egyenesen a szörnyeteg szárnyába fúródva.
 
Enger úgy gondolja a felfelé mászó dögöktől jobban kell tartani mint a repülő patkányoktól. Bár emlékei szerint immunisak a jégre, de arra nem hogy csússzon a lábuk alatt legfeljebb a hideget nem érzik, de az mellékes apróság.
- A quasitokat támadjátok, - szól a többieknek, fennhangon - én megpróbálom inkább lelassítani a dretcheket.
Ismételten eljegesítéssel próbálkozik persze csak a gép oldalára, hogy az ellenség ne tudjon felmászni, vagy legalábbis lassabban. -maguk alá nem hoz jeget- Amíg távol tudják őket tartani maguktól még van esélyük. Kivéve ha erősítés érkezik akkor menekülés lesz a vége.
 
Enger manája visszatöltődött a varázsital hatására.
A megidézett lény Sokkoló Vihara átsöpört az ellenfeleken, ám nem ütötte ki őket. Ez alkalommal a szél ura nem járt szerencsével, de még egyszer próbálkozhat ezzel, ha akar.
Fuhur nyílvesszője az egyik, még sértetlen Quasitba talál bele.
A denevérszerű lények felröppentek, kettő támadásba lendült. Az egyik Oriont, a másik Engert harapta meg. A harmadik, ami már két nyilat kapott, hátul maradt. Enger ekkor megérezte, ahogy a lelke mélyéről kirügyező félelem elkezdte birtokba venni tagjait. Kétségbe esetten igyekezett a begyakorolt védőformulákra koncentrálni. Végül alábbhagyott az érzés, a harmadik Quasit Félelem képességét legyőzte az elméje.
A Dretchek eközben mászni kezdtek és már fél úton voltak a hajóra.
A két katona koncentrálta a tűzerőt az Enger előtt lévő denevérlényre -akibe legutoljára lőtt Fuhur- így az kikerült közelharci távolságból.


//Enger -40/37- mana: 100/80
Orion -40/39- 0 erőpont
Ramuh -ép- 6 támadáspont
Fuhur -ép- 20/20 mana, Zárkózottság: 14 kör
1. Quasit (vs Orion) -ép-
2. Quasit (Engertől 10 lábra) -26/18-
3. Quasit -26/17-
3 fő Dretch mászik még 1 körig//
 
Ránéz Engerre,elmormol egy köszönömöt,utána újabb közönséges vesszőt vesz elő,majd az egyik denevérként közeledő quasit szárnyát célozza,lő.
 
Orion játéka egyre hangosabbá és hangosabbá válik, a fák lombjai rezegni kezdenek: mintha forgószél támadna, a kalandozók haja is fodrozódik. A hívás beteljesedéseként, mennydörgés hallatszik, és a kalandozók közé vág egy ártalmatlan villám, fénye a szörnyek riasztó árnyékát a fák közé veti. Az égi jelenség után nem marad más, csupán némi füst és egy furcsa szerzet: a hosszú, őszhajú férfi áttetsző alakja túlvilágian fénylik, testét könnyűpáncél fedi. Hátán tegeztartó, kezében hosszú íj... Ramuh, a szél szelleme az.
A megidézett entitás nem késlekedik: szabad kezével ráver a hajótestre, amire a szél újra feltámad: por és törmelék száll fel függőlegesen a szellem körül, majd újabb mennydörgések kezdődnek. A Sokkoló vihar cikázó kisülései, ha eltalálnak egy ellenfelet, az bizony nem fog huncutkodni egy darabig.
Orion Enderhez lép, s közelről mondja neki, hogy a robajban is hallja:
- Támadd őket, minnél többet annál jobb!
 
A bozótból ekkor három Dretch és ugyanannyi Quasti tör ki. Az egyik Quasitból két nyílvessző áll ki, nyílvánvalóan nem a szél fútta beléjük.
A Dretchek elkezdenek rohamozni a hajó felé -nagyjából ebben a pillanatban került a szellem erre a síkra így már cselekedhet is- hogy felmásszanak a fémtesten. A Quasitok távolabb álltak meg és elkezdtek átalakulni. A kör végére nagyobbacska denevérekként kaptak szárnyra.


//Enger -ép- mana: 100/80

Megbeszéltük a dolgot és Enger jobb belátásra tért:
-hatnak a nyilak
-44% esély a kitérésre
-15 körig tart
-30 mana költség
-2 kör varázslási idő (úgy tekintem, hogy időben elkezdte)

Hint: a hajó oldalán 2 körig tart felmászni. A Drechtek még nem értek oda, vagyis ez rájuk is vonatkozik.

Igyekezzetek reagot írni.//
 
Engert rendkívüli módon idegesítette a fickó, de kénytelen volt nem megsütni elevenen mivel akkor nem lett volna energiája az ellenségre. Orion macskazenéje nemkevésbé bántotta a fülét.
Amint kilőtte a második nyilat, hozzáért a drow vállához mire az - mielőtt mozdulhatott volna - elkezdett halványan fényleni mi egy pillanat alatt beterítette majd elmúlt. A következő pillanatban Engernek már hátra kell ugrania. És a drow lába se imbolygott néhány pillanatra.
- Ha nem akarja jó darabig nemfog senki magához érni, kisasszony. - elmosolyodott

Ezután megivott egy manaitalt és remélte, hogy háttérben tud maradni a csata végéig.
- Orion, olyat idézz lehetőleg ami kihúzza a csata végéig különösen ha menekülni kéne és feltartani az ellent.
Erre aligha nem sor fog kerülni. Nincs kedve - sem sok esélye - fogságba esni.

// Zárkózottság aurája - 30mana - bárki aki egy méteres közeledbe kerül mintha azonos pólusú mágnes hatása alatt lenne, erős taszítást érez. A hatás legyőzhető, de ha valaki elől megpróbálsz kitérni, annak lelassult mozgása miatt nem lesz sok esélye eltalálni. Ez nyilakra is vonatkozik amik feléd szállnak. A varázslat addig tart amíg eszméletednél vagy (ébren) vagy meg nem szüntetem. Akaratod szerint tudod befolyásolni, így a földet nem taszítod és meg is tudsz fogni dolgokat. A felszerelésedre és amik a varázslat kimondása alatt rajtad voltak - pl: nyilak - nem hat a varázslat.
Raptor ha nem tetszik vagy valami bajod van vele írd át. (úgyis azt teszed) Ha végképp nem jó mást találok ki.
Ennél jobb ötletem nemvolt. //
 
Orion a hangszert szájához veszi, és alap melódiát kezd játszani, hogy ha meglátja az ellenségét, már tudja is hívni valamelyik szellemet. A zene átütő hangzása belefojtja a stricibe a szót.
 
//Elnézést elrontottam.előző reagom ne nézzétek,köszi,és még egyszer bocsi//

Első sikeres lövése után újból közönséges vesszőt vesz elő,majd rövid célzás után lő.
 
A strici szófosása idegesítette,de amint megpillantotta az ellenséget,csak a célra öszpontosított.Még van egy kis ideje,ezért bűvöl egy nyílvesszőt,jól jöhet még alapon.
 
A tudósoknak szóltak a katonák és felhoztak a hajó tetejére két gyógyító ketyerét is. A néger sziklaszilárdnak bizonyult ám a striciben láthatóan egyre gyűlt a feszültség. Ezt a lepcses pofája járatásával igyekezett feloldani, tudj isten milyen sikerrel. Igyekeztetek tudomást sem venni róla, hogy hátha abbahagyja az idegesítő fecsegést, ám esélytelenek voltatok a szóáradattal szemben. Legalább egy óra telt el így, mire a bozótban mozgás támadt. A Fuhur alkarvédőjére rajzolt minták egy pillanatra felderengtek, ahogyan ujjai elengedték az íjhúrt. Az előkészített cselekedet hasznosnak bizonyult. A még a sűrűben közeledő ellenfelet ugyanis a drow szemei tisztán kivették. A közönséges nyílvessző is igen nagy kárt tett az ellenfélben. Még van ideje egyet lőni, mielőtt a nyílt terepre érnének, vagy pedig használni valamelyik képességét.
 
Ő inkább a menekülésre szavazott volna,nem tetszik neki ez a roncsvédős ötlet.De ha mindenki megy,neki sincs más választása...Halk sóhaj kíséretében csatlakozik a többiekhez,nyilat tesz íja húrjára,arra fordul,amerről a támadás várható,és vár...
 
Engernek nem igazán tetszett a gépre való felmászás, de jobb ötlete nem volt.
- Ha egy ellenséges mágiahasználó belelő egy villámot, nem lehet hogy mi is kapunk belőle ezen a vasdarabon?
Bár nem tartotta valószínűnek, hogy ezt fogylák ellenük használni, de nemtudta pontosan ki és pontosan mivel lőtte le a gépet.
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.