| Hírek, változások Mi is az a HKK? Hogyan kezdjek játszani? Megjelent kiegészítők Teljes szabálykönyv HKK Kódex Sorsoló program Őslich szabályok HKK-t forgalmazó boltok HKK klubok Lapkereső (új) Lapkereső (régi) Új Nemzedék lapok Tiltott és módosított lapok Versenykiírások Lezajlott versenyek Mai versenyek Profi pontok és versenyzők Szintlépés Hatalom Szövetsége Hatalom Szövetsége tabella Nemzeti bajnokság Kiemelt vidéki versenyek Versenyszabályok Versenyszervezőknek Chat, üzenõfal Fórumok Szavazások HKK találkozó Legendás cél Toplisták Pakliszerkesztő (új) Pakliszerkesztő (régi) Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió) Megosztások Memóriajáték Memóriajáték - Alfa Kerátor Műhelye HKK 20 Puzzle HKK Puzzle Beholder Labirintus Mini-szójáték HKK Blog HKK Toborzás HKK Védnöki Program AK Archívum Paklileírások Írások, novellák TF és ŐV könyvek Letöltés HKK Videók Gyakori kérdések Kérdezz-felelek
| Feliratkozás Hírleveleinkre! | | Adatvédelmi Tájékoztató | |
|
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
|
| Nézz be kártyaboltunkba! | A pillanat képe | Jégviharos emlékek (Túlélők Földje)Azért mégiscsak volt valami hasznos abban, hogy a múltban - egyik napról a másikra - ránk köszöntött a Nagy Hóvihar időszaka. A Túlélők Földjének mágiatudósai még soha nem haladtak annyit a jég alapú varázslatok elsajátítása terén, mint amennyire a jéglények váratlan megjelenése óta jutottak. Új varázslatok, új, nemcsak a hidegben használható tárgyak jelentek meg... bizony, ebből is látszik, hogy a Hóviharnak nagy hatása volt Ghalla történelmére.Nézz szét a galériában! | Varázsdimenzió lapbemutató 3. hét Páros verseny a hétvégén HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét 60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
A lista folytatása... | Varázsdimenzió lapbemutató 3. hét Hatalom Kártyái verseny - 2024. március 30., Oldschool Hatalom Kártyái verseny - 2024. május 4., 10 Minutes Hatalom Kártyái verseny - 2024. január 14., Oldschool
A lista folytatása... | Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (70) HKK kérdés? (47095) Lapötletek (64972) BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8159) 60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (9) HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (29)
További témák... |
|
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
|
|
|
| Nagyobb S'F
12-X ZSZ
avatár 1 szk [+2] Chara-din
éjfatty
Repül.
X annyi, ahány permanens van játékban, de max. 11. Élet: 2.
Kijátszásakor húzz 2 lapot, vagy az ellenfél minden permanense a Semmibe kerül.
S: ellenfeled eldob egy általad választott lapot a Semmibe, vagy max. 2 célpont permanens a Semmibe kerül.
( / ( |
Egyébként nem kizárólag erre a lapra reagáltam. |
Mamulut edzése
1 VP chara-din bűbáj „rezisztens”
S áldozd fel egy lényed: célpont lény kap 2 izom jelzőt.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: játékba rakhatsz e gyűjtődből, a kezedből, vagy a paklidból egy Vérhörgő mamulutot.
Masszaszövés
1 VP rhatt általános/vízió
Áldozd fel egy ganüided: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a kezéből, vagy előkereshetsz egy ganüidet.
Drakolder fétis
1 ZSZ fairlight tárgy
S mutasd meg a kezedből: a következő drakoldered idézési költsége eggyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá. Több ilyen hatás nem adódik össze.
P: célpont drakolder kap 2 izom vagy 1 élet jelzőt.
Parazita királynő
1 VP 1/2 chara-din szörny „szárnyak” 1 SZK
P 1 VP: célpont lény kap egy parazita jelzőt. A parazita jelző képessége, hogy ellopja a lényt, amíg a jelző rajta van, te vagy a gazdája.
Ha a parazita királynő gazdát cserél, vagy elhagyja a játékot: minden parazita jelzős lény a gyűjtőbe kerül.
Villámgyors xenó
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó [+1] 1 SZK
Semlegesítés: reakció.
Ha nem semlegesítésként játszod ki: átnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és a semmibe dobhatsz egy reakciót vagy reakcióként is kijátszható lapot. |
egy UR felújítás:
2 Vp 2 zsz Chara-din végső napja (új)
általános Chara-din
Kompenzáció és Áramlás: kapsz 2 aktív Chara-din fattya lapot.
Minden permanens a gyűjtőbe kerül, és kapsz ugyanennyi Chara-din fattya lapot.
Tedd át a gyűjtődből a Semmibe: minden lényed aktivizálódik.
"Hemzsegve törtek elő. Mindenütt ott voltak... - egy túlélő." |
A torony a teljes asztalt nézi, szóval nem csak a saját lapok jöhetnek. Páros játéknál például négy asztalról kell összejönnie a hét típusnak... |
Azert kerult ra a zarojeles resz h a helyszin is szamolhato legyen. Igen, a helyszinnel egyutt 8. Ha a kivezetett laptipusokat is szamoljuk (torzsulott, galetki, testresz, szakertelem, szintlepes), akkor nagyobb a variacios lehetoseg de nelkuluk is megoldhato.
Nem kell tulgondolni. Ez egy varazslat-counter epitmeny deckbe, egy erdekes side-kepesseggel. |
Azon agyalok,hogy melyik deckben tudna érvényesülni a nyerős képessége. Az Életenergia jutott eszembe,avatár,szörny,kalandozó,bűbáj,tárgy és ugye ez,mint épület. Esetleg egy rákeresett helyszín(ha befér) tudná még megoldani a dolgot (de ugye az nem is játékban lévő lap),de ha már ilyen asztalunk van,valszeg ez nem kellene,meg hát a színe se a legjobb. Épület pakliban megint csak max építmény,kalandozó van és kb ennyi. Nem igazán látom a helyét,de fantázia van benne. |
1 építő A teljesség tornya (új)
építmény rezisztencia Tharr
torony
'repül'
Ha legalább három különböző típusú lap van játékban (beleértve a helyszínt): 'anti-mágia: 0' képességet kap; ha legalább öt, akkor ingyen kijátszhatod.
Semlegesítés: varázslat.
Ha legalább hét különböző típusú lap van játékban, azonnal megnyerted a játékot.
Sp: 7 |
Mondjuk most látom hogy meg kell mutatni |
Mondjuk most látom hogy meg kell mutatni |
Idézőmágus
1 VP 1/1 sheran kalandozó/ elf KF
1 VP dobd a kezedből a semmibe: célpont X költségű lap, aminek te vagy a tulajdonosa a semmibe kerül és a paklidból játékba rakhatsz egy max. X-1 költségű lényt.
Áldozd fel: kapsz egy általad választott gyakori tóken lényt.
Őrjöngő hidra
3 VP (6)/5 sheran szörny 2 SZK „szárnyak” [+2]
Minden őrposztban lévő lény köteles támadni. Az Őrjöngő hidra minden rá támadó lényre teljes sebzéssel visszaüt.
K: ha sebzést okoz, akkor max. ÉP-re gyógyul és kap egy élet jelzőt.
Lótusztündér
1 ZSZ 1/1 sheran szörny/manó 1 SZK „szárnyak”
1-es mérgezés. Újrahasznosítás: 2. Ha csak lényeket hasznosítottál újra, akkor húzz egy lapot!
Ha újrahasznosítod ezt a lapot: a paklid helyett a kezedbe kerül vissza és kapsz 1 VP-t.
Zarknod ébredése
1 VP fairlight általános/vízió
Rakj a gyűjtődből játékba egy fix. költségű drakoldert, majd tégy rá 2 álom és 2 dermesztés jelzőt.
Oxidáló fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Semlegesítés: olyan forrás, ami egynél több lapodra hatna.
S áldozd fel: előkereshetsz egy max. 1 költségű chara-din lényt. |
A reakciók übertápolása után az új trend a kereséseké? |
1 Vp Isteni szikra
általános mentális Fairlight
Nézd meg ellenfeled kézben lévő lapjait, és paklijának felső 5 lapját, majd keress ki a paklidból egy lapot, és mutasd meg.
Ellenfeled következő varázslata nem jön létre, és ez a lap a Semmibe kerül.
"Egy jó ötlet fontosabb egy jó tervnél... ha nincs idő tervezgetni, akkor mindenképp - Rughar " |
A lenyeg hogy nem kotelezo az izom kepessegnek lapot dobni. |
Jó ötlet
Fairlight
Azonnali reakcio ,vizio
Védekezés
1vp
Közvetlenűl azután játszhatod ki hogy ellenefeled forrással ,lapot huzott volna, vagy jelzőt-jelzőket rakott volna lapra-lapokra.
A lapokat te huzhatod fel ,és a jelzőket te oszthatod szét. |
Az izom szabálynál nem ugy van hogy ahányas izom van irva pl itt 3 akkor annyi lapot kell a kezedből a gyüjtőbe dobni?(azt mentudom hogy védekezésből is működik-e ez a fajta izom képesség) (de miért ne működne)
Erre gondoltam hogy, ugye kijátszod első körbeen védekezésből és eldobsz 3 lapot akkor esetleg 1 lap marad a kezedben(követő esetén egyse.)
De viszont ha leszedek vagy meghai akkor duplán kapod vissza.
Tetszett a lapterv ,egyébként. |
Jozsi mielott okoskodsz olvasd mar el az izom szabályt koszi |
Élőholt okerón
3 ZSZ,1 nekron
Leah szörny
+1 reagálás,háló
Kijátszásakor a gyűjtőbe küldhetsz egy max. 2-es költségű permanenst.
Látja a láthatatlant.
Büntetés:5 ÉP
3/(14)
Méregféreg(új)
1 ZSZ
Chara-din szörny
féreg
Anti-mágia:0
Repül.
P,áldozd fel: célpont lényedre rakhatsz max 2 méregjelzőt és egy max. X-es költségű permanens a gyűjtőbe kerül,ahol X a játékban lévő méregjelzők száma.
Ha a Méregférgen feláldozásakor volt méregjelző,a képessége életkioltó.
Rakd a gyűjtődből a Semmibe:célpont lény kap egy méregjelzőt.
1/1
Csontlepke(új)
1 ZSZ
Leah szörny
csontváz
Repül.
Kijátszásakor célpont nem élőholt lény VAGY 0 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
1 VP:vedd vissza a kezedbe és ebben a körben már nem játszhatsz ki Csontlepkét.
0/1
Owooti alligátor(új)
4 VP
Sheran szörny
Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz az ÉP-d felének feláldozásával.
Semlegesítés:ősmágiás lap
Repül.
P VAGY 1 VP:ellenfelednek el kell dobnia egy ősmágiás lapot a kezéből.
Dobj egy lapot a kezedből a Semmibe:ellenfeled veszít max. 4 VP-t,te pedig kapsz 3 + annyi VP-t,amennyit ellenfeled veszített(az első körben csak annyi VP-t kapsz,amennyit ellenfeled ténylegesen veszített)
4/4 |
Sommerthaug sárkánya
2 VP 3/3 chara-din szörny/sárkány "szárnyak"
Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból egy max. 2 költségű chara-din kalandozót.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő kézből kijátszott lénye kap kijátszása után egy átokjelzőt (képességei a kijátszáskoriakat is beleértve, nem működnek, alapsebzése pedig 0).
Bodom
2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf KF „hideg”
Harci képesség: 2-es jéglehelet (nekronból is)
K ha sikeresen kijátszol egy chara-din kalandozót, vagy ha „hideg” sebzést okozol: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: előkereshetsz egy Bodom fiait.
Zu’lit wyvernje
2 VP 2/2 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”
+2-es elektromos lehelet.
Kijátszásakor nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és dobj egy általad választott varázslatot a semmibe.
Áldozd fel: játékba rakhatsz a kezedből, a paklidból vagy a gyűjtődből egy Zu’lit sárkánya lapot.
Zu’lit familiárisa
1 VP 1/1 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”
+1-es elektromos lehelet (ÉP-ből is).
Kijátszásakor előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében Zu’lit szerepel.
Ha ellenfeled eldobatja a kezedből: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lapot, aminek nevében Zu’lit szerepel.
Toragh villámai
0 VP dornodon azonnali/vízió
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben legalább 1 lapot sikeresen kijátszott a kezéből.
Célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t. |
Az izom: X kepesseget a kiado ki akarja vezetni a jatekbol. Igy szerintem ez az otlet nem tud mukodni. A semlegesitese erdekes es egyedi. Szoval az otlet jo csak dolgozni kell meg rajta. |
Védekezésből 0-ás vagy 1 es lapot fog 3 izom -mal vagyis szinte eldobod a kezed és kapsz egy 5/4 es repülő lényt.....(a duplázás már csak hab a tortán...)
Nagyon jó! Nemgyakori lapnak ajánlanám..Esetleg Zénes nek |
Izmos sárkány:1vp/védekezés/horgony/szárny 2/1
Semlegesit X+1es ikju lap X amennyi szárnyas lényed van játekban. Izom 3. Ha a gyűjtőbe kerül minden egyes izomjelzője után duplán választhatsz vpt vagy laphúzást. |
Enyészet (új)
1VP 2 Nekron
Leah bűbáj rezisztencia
Ha kijátszásakor feláldozol 3 ÉP-t,a nekronköltséget az ellenfél paklijából is fizetheted.
Antimágia:0
Ellenfeled minden lapjának kijátszási feltétele 1 nekron elköltése.
Áldozd fel:gyógyulsz 5ÉP-t vagy célpont gyűjtőből 5 lap a semmibe kerül. |
negatív tükröződés, 1 VP bűbáj Charadin
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek a létrejöttében nem szerepel
konkrét (fix) varázspont, akkor minden ellenfele 3 VP-t és 3 szk-t kap.
pozitív tükröződés: 1 VP bűbáj Charadin, v Fairlight
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek létrejöttében szerepel VP,
akkor minden játékos, annyi VP-t kap amennyi a lap VP-s idézési költsége.
Ha a lap kijátszási költsége kizárólag fix VP, akkor az a lap mindenképpen
létrejön, ha a kijátszója fel tud áldozni egy saját lapot az asztalról!
"Egyes áraknak ára van, ha bármiáron ki akarod játszani" B. Áron. - Fairlight tanonc- |
Nekró fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
K: ha egy lényed az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát.
S rakj át két chara-din fattyat a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Smaragd főnix
2 VP 3/2 rhatt szörny/főnix „szárnyak” 1 SZK
S: feltámad. Anti blokkolás: 2.
K áldozd fel 4 max. VP-d: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Áldozati galamb
0 VP 1/1 leah szörny
Ha áldozós költségű lap kijátszásához áldozod: a lapra +2 VP reagálni.
A gyógyulási fázisodban ha a gyűjtődben van: megmutathatsz egy áldozós költségű lapot a kezedből: rakd az Áldozati galambot játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: Csak áldozós költség fizetéséhez áldozhatod fel.
Üzlet Toraghhal
1 VP dornodon általános/vízió
Kapsz egy Toragh katonája lapot.
Amíg a gyűjtődben van: minden Toragh katonája lényed kap +1 sebzést és bármennyit kijátszhatsz belőlük körönként, a vízió szabálytól függetlenül.
Toragh csatlósa
1 VP 1/1 szörny/vízió KF „szárnyak”
Minden vízió lényed kap +1 sebzést és mágikus támadást.
Minden vízió forrásod ami sebez, +1-et sebez. |
1 Vp Xenó kismester (új)
szörny 1 szk Chara-din
xenó
Semlegesítés: kereső vagy húzó forrás.
Kijátszásakor keress ki egy lapot a paklidból (kivéve Xenó kismestert) VAGY ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
2 Vp, 1 nekron: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.
1 / 1 |
Farfarello
1 VP 2/2 tharr szörny/goblin 1 SZK KF
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t. Újrahasznosítás: 2.
K 1 SZK: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és a gazdája a kör végén egy véletlenszerűen választott másik asztalon maradó lapot (ha van) játékba tehet a gyűjtőjéből. De ha te vagy a gazda, akkor azonnal játékba teheted.
Rubicante
1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Áldozd fel őt és egy másik lényed: max 2 célpont permanens a semmibe kerül.
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Gyilokféreg
1 VP 0/(1) leah szörny/féreg 1 SZK „szárnyak”
Ha megtámad egy lényt: a sebzés előtt kap annyi +1 sebzést jelentő gyilok jelzőt, amennyi a lény ÉP-je.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány gyilok jelző volt rajta (de max. hetet).
Végtelen túlvilág
1 VP leah azonnali/vízió
A gyűjtődből semmilyen módon nem kerülhet a semmibe.
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább egy víziód a gyűjtődből a semmibe került.
Kapsz 2 VP-t, és 1 SZK-t, gyógyulsz 2 ÉP-t és dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Agykéreggyalulás
1 áldozás chara-din általános/vízió
Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
Ha ellenfeled lapja miatt a gyűjtőből a semmibe kerül: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. |
Lebontás
1 zanszilánk
TUDÓS KLÁN (!)
Általános
Sikeres kijátszása után kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 1-et. Célpont lap a gyűjtőbe kerül. Kör végén húzz egy lapot!
HÁTRÁNY: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi VP-t, amennyi BÁRMIT (lásd: Manaszüretelés) a lap kijátszására költött.
Kiegészítés: VP, SZK, zanszilánk és semmizés esetén annyi VP-t kap amekkora szám van írva rá; építés esetén 2 VP-t kap; áldozás esetén 3 VP-t kap.
Hátrány verzió #2: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi BÁRMILYEN erőforrást, amennyit a lap kijátszására költött (lásd: Majd legközelebb)
Kiegészítés: építő esetén a tartalékban aktivizálhat annyi LÉNYT, (ha nincs lénye a tartalékban akkor nem történik semmi); áldozás esetén a gyűjtőjéből visszatehet annyi lapot a tartalékba passzívan (kijátszáskori képességek NEM jönnek létre); semmizés esetén NEM keverhet vissza lapot a paklijába; SZK esetén kap annyi SZK-t; VP esetén kap annyi VP-t; zanszilánk esetén kap annyi VP-t.
Színesítő szöveg: "Kreátor szemétdombja akkora méreteket öltött, hogy azt már le is kellett tudni bontani." - Titkok tudója
Enjoy,
Atompucok |
Trinigan követője
követő
epikus
Kedvelt lap: 3 idézési költségű lap
s: következő 3 idézési költségű lapod 1 vp-vel olcsóbb, de minimum 1
ha a kezedben lévő lapokat egy forrás miatt meg kell mutatnod, akkor ezen forrás szempontjából a ? vagy x idézési költésű lapjaid idézési költségét 3-nak kell tekinteni. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|