Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Ylgoroth, a nagyhatalmú Thargodan
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (30)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (2)
Lapötletek (64970)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
A negyedik lovas

2 VP 4/1 leah szörny/lovas KF

Lények nem tudják megsebezni.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg és egy általad választott lovasodból eggyel többet használhatsz a paklidban a megengedettnél. Több ilyen hatás nem adódik össze.


Árnyéklovas

2 VP 2/2 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled varázslataira immúnis.
K: a kör végéig max. 3 lovasod megkapja egy általad választott játékban lévő lovasod (kivéve Árnyéklovas) minden képességét és hátrányát.


Fluxuslovas

2 VP 3/3 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled hatásaira immúnis.
Kijátszásakor mutass meg X lovast a kezedből vagy a gyűjtődből: kapsz X VP-t vagy húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t).


Elnyelő lovas

1 VP 1nekron 2/2 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled lényeinek képességei nem hatnak rá.
Semlegesítés: lap.
Csak olyan pakliba rakhatod be, amiben a lapok legalább fele lovas.


Vortexlovas

3 VP 1 nekron 4/4 leah szörny/lovas KF

Duplakötelék: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat, majd választásod szerint minden színű vagy minden típusú lapjából egyet-egyet a gyűjtőbe kell dobnia.


Poszt-apokaliptikus vidék

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lovasokra +1 VP reagálni.
S ha van legalább 4 különböző nevű lovasod játékban és a gyűjtődben összesen: húzz egy lapot és vagy ellenfeled eldob egy lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
 
túl erős:
horgony,ha a gyűjtőbe kerülne,a semmibe kerül
 
javítás:nem a lapjaidról,hanem a szabálylapodról/követődről
 
antimágikus időtalizmán
sheran,tárgy,5 zsz

Anti-mágia:0,1 vagy 2 választásod szerint
Idézési költégéből minden zszt helyettesíthetsz 1 jelző levételével a lapjaidról(max.3zszt helyettesíthetsz így) Kapsz egy komponenst és egy vpt
Ha legalább 3 zszért játszottad ki,akkor (+1)
Ellenfeled következő köre elmarad

"Amióta megérintettem,a csontvázak nem engedelmeskednek nekem"-Magirox
 
A Zan elapadása

szabálylap

Zanszilánk költséget csak VP-ből lehet fizetni és a zanszilánk lapok költségét nem lehet helyettesíteni.
Minden zanszilánk lap kijátszási feltétele annyi ÉP feláldozása, ahány zanszilánk van az alap idézési költségében.
 
Magnum opus

1 VP chara-din azonnali

Előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy chara-din azonnalit, vagy egy lapot, melynek leírásában az ital szó szerepel.


Nigredó

2 VP chara-din azonnali [+1]

Idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy-egy lap kézből semmibe dobásával.
Ellenfeled kezéből 2 általad választott lapot a semmibe dobhatsz VAGY nézd meg a paklid felső 4 lapját és 2-t közülük vegyél kézbe, a többit dobd a semmibe.


Albedó

2 VP „ősmágia” chara-din azonnali

Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor ellenfeled húz X lapot (hátrány).
Célpont permanens a semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot (ekkor reakció) vagy célpont gyűjtőből max 5 lapot a semmibe rakhatsz.


Citrinitas

2 VP chara-din azonnali

Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor [-X].
Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Ellenfeled következő húzás fázisa elmarad, kapsz aktívan egy chara-din gyakori tókent, majd ez a lap a semmibe kerül.


Rubedó

2 VP chara-din azonnali

Kijátszhatod X VP-vel olcsóbban, ekkor ellenfeled kap X VP-t.
Kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Amíg ez a lap a gyűjtődben van: semmilyen forrás, követő ill. szabálylap nem tilthatja le a laphúzásod és keresésed.
 
Síkvándorlás
/szabálylap/

A játékban három helyszín lehet egyszerre.
Ha valaki játékba hoz egy helyszínt egy másik helyszínt megszüntethet.

Ha már legyőztük Morgant is, legyen kezünkben a síkok közötti szabad vándorlás hatalma.

Üdv,
ReLa
 
Közkedvelt morf
Színtelen szörny 1 zsz 1/1
Ha a epikus követővel játszol, játék elején megmutathatod, ekkor levehetsz egy jelzőt a követődről.
Sikeres kijátszása után újra használhatod a követőd képességét, VAGY húzz 1 lapot.
 
Nagymassza

2 ZSZ 0/3 elenios szörny 1 SZK „szárnyak”

P: kapsz egy passzív Kismasszát.
S áldozd fel 3 Kismasszád: kapsz egy passzív Nagymasszát.
K: áldozd fel egy lényed: megakadályoz egy reakciót vagy egy varázslatot.


Orgling kölyök (új)

1 VP 1/1 chara-din szörny/orgling 1 SZK

5-öt használhatsz belőle.
Dupla kötelék: ingyen kijátszhatod.
Kijátszása köre végén húzz egy lapot és ellenfeled max ÉP-je 2-vel csökken.


Xenó szaggató

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot, vagy célpont lény a gyűjtőbe küldhetsz.
K 3 ÉP mutasd meg a kezedből: ha ellenfeled egy forrás hatására lapot húzna vagy keresne: eggyel kevesebbet húz/keres.


Világítótorony (új)

1 ZSZ raia építmény 4 SP „szárnyak”

Húzz egy lapot!
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
S nézd meg az ellenfed paklijának felső lapját és ha akarod, dobd a semmibe.


Alkimistanonc

1 ZSZ 1/3 chara-din kalandozó/ember KF

Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
K ha egy chara-din forrás miatt lapot húznál, vagy ellenfeled lapot dobna: +1 lapot húzol ill. +1 lapot dob ellenfeled.
 
Mélytengeri krabber árok
1 mana, 1 zanszilánk, 1 nekron
helyszín
Háló
Minden krabbered +1/+1-et kap. Ha kijátszol egy krabbert, aktiválhatsz egy másikat. (K): Paszívizáld egy krabberedet és kapsz annyi vp-t, vagy az ellenfeled veszít annyi vp-t, amennyi a krabber módosított idézési költsége.

Szirén lagúna
1 mana, 1 zanszilánk, 1 nekron
Helyszín
Ha sikeresen kijátszol egy szirént gyógyulsz annyit, illetve szirénjeidre annyi +vp reagálni, amennyi a szirén csábítása.

A csábítás úrnője
Követő
Epikus
Kedvelt faj: szirén
Ha egy forrás (akár követő vagy szabálylap) növelné szirénjeid alap idézési költségét, minden szirének költsége annyival kevesebb amennyi a csábítása, de nem mehet így az alapköltsége alá.

Mindent látó tükör
1 zanszilánk
tárgy elenios
Szirén
Ha passzív az ellenfélnek nyílt lapokkal kell játszania.
(P): Nézd meg egy célpont pakli legfelső lapját, és ha akarod, tedd a pakli aljára.

Szigony
1Zanszilánk
Tárgy Tharr
KF
Hordozója +2 sebzést kap és mágikus támadást kap, lények ellen +6 sebzést. Áldozd fel: a célpont lény a gyűjtőbe kerül, és kapsz annyi vp-t ahány szk nyerhető ki belőle, vagy a célpont játékos sebződik 6-ot
 
És manó Alfa pakli is........
 
Nekem kicsit Heartstone hangulatuk van ,de ez persze egyáltalán nem baj.
Esetleg lehetne belőlük Alfa pakli Dínókkal!
 
Dinó tojás
1 zanszilánk
tárgy sheran
Dinó
Áldozd fel: ingyen kijátszhatsz egy Dinót

Pterodaktilusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
Szárnyak, rezisztencia
Láthatatlan. Ha a kezedből vagy a paklidból a gyűjtőbe kerül, helyette passzívan a tartalékodba kerül.
4/3 mágikus védelem
Tyrannosaurus rex
5 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
3-nál kisebb költség lapok nem hatnak rá. K: rakj rá egy -3/-3 jelzőt, és a célpont őrposztból minden minden lény a gyjtőbe kerül.
9/9 Mágikus támadás és védelem

Kamionoszaurusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
1nekron: aktivizálódik. Ha a harci fázisban megöl egy lényt, és ő életben marad, kapsz mégegy harci fázist.
4/5 Mágikus támadás

Hadroszaurusz
3 vp
szörny sheran
Dinó
Szk
+: ha az ellenfele alap Ép-je max. 3, akkor a gyűjtőbe kerül.
4/5

Triceratopsz
4 vp
szörny sheran
Dinó
Szk szárnyak
2 helyet foglal az őrposztban. Ha az őrposztban van, az ellenfél lényei csak őt támadhatják. Ha a harci fázis végén játékban marad, a kör hátralévő részében nem sebződhetsz.
4/ 10 mágikus védelem

Pusztító meteor
6 vp
általános Dornodon
Tűz +2 rá reagálni
Minden nem tűz lap az asztalról a gyűjtőben kerül, és a következő előszítő fázisodig csak tűz lapot lehet kijátszani.
 
Pulzáló Morf
Követő
epikus

V1:
Kedvelt lap: Morf
A következő morfod amit kijátszol 1 VP-vel kevesebb, de nem meghet így 1 VP alá.
Morfjaidnak minden kör elején újra meghatározhatod a színét és az altípusát.

V2:
Minden kör elején válassz egy lény altípust.
Kedvelt lap: Választott altípusú lény
A választott altípusú lényeid költsége 1 VP-el kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
 
Manó udvarhölgy

2 VP 3/3 bufa szörny/manó KF

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: varázslat.
Ha a kezedből eldobnád egy manód idézési költségének helyettesítéséhez: helyette rakd passzívan játékba és a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Manó lovag

2 VP 3/3 raia szörny/manó KF „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha eldobod egy lap költségének helyettesítéséhez: célpont max. 1 költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Szomorú manó

2 VP 2/2 eleniosszörny/manó KF

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor ellenfeled minden lapja passzivizálódik.
Ha eldobod a kezedből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés vagy célpont lényre 2 álom jelzőt.


Büszke manó

2 VP 3/2 bufa szörny/manó KF

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből egy manót passzívan.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: visszavehetsz egy manót a gyűjtődből a kezedbe.


Tévelygő manó

2 VP 2/1 elenios szörny/manó 1 SZK „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszása körének végén ellenfeled eldob 2 lapot a kezéből.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
 
A fókusz elvesztése

szabálylap

A játék elején hárommal több lapot húzol.
Hátrány: minden lapod idézési költsége +2 VP.


Változó környezet (új)

szabálylap

Készíts ki 4 különböző szabálylapot. A játék elején és minden köröd elején válassz egyet a kikészített szabálylapok közül, a következő köröd elejéig az lesz érvényben. Az előzőleg választott szabálylapot tedd félre. Ha már nincs kikészített szabálylapod, vedd vissza mindet, újra az összesből választhatsz. Ha a Változó környezetet kikapcsolják, az éppen érvényben lévő szabálylap hatása is megszűnik.
 
Édesvízi krabber

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kompenzáció: kapsz egy Csattogó krabbert.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi fix költségű krabbert, de a költségük összege max. 2 lehet.


Krabber mozgósító

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor minden krabbered aktivizálódik, majd önmagán kívül minden így aktivizált krabbered után passzivizálhatsz egy lapot, vagy tehetsz a Mozgósítóra egy izom jelzőt.
Rakd át ezt a lapot és egy másik krabbered a gyűjtődből a semmibe: húzz egy lapot!


Krabber harci dal (új)

1 VP leah bűbáj/krabber „háló” „védekezés”

Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor húzz egy lapot!
Krabbereid kapnak +2/+2-t és kijátszásukkor aktivizálódnak.
A „háló” korlátjába krabberek kijátszása nem számít bele.


Krabber ellentábornagy

1 VP 1/3 leah szörny/krabber „háló”


E: ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: a gyűjtődből vagy a kezedből játékba rakhatsz egy fix. max. 2 költségű krabbert.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több krabberedre hatna vagy reagálna.


Krabber elsőtiszt

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

E: előkereshetsz a paklidból egy max. X költségű krabbert, ahol X annyi, ahány lapot ellenfeled ebben a körben kijátszott.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
 
Az hagyomány hírnöke

Követő, hordaparancsnok.

A játékot 5 lappal és 22 ÉP-vel kezded.
Anti-mágiának nem dobhatsz varázslatot a kezedből.
K: A következő varázslatod ‘életkioltó’ VAGY ‘ősmágia’ lesz.
Hátrány: Max. 5 db lény, és 5 db olyan lap lehet a paklidban, amin szerepel a reakció és a semlegesítés szó. Nem lehet feláldozni.


Sötét rituálé

2 VP 2 ZSZ

Leah általános ‘idézés’ +2 VP

Minden 0 idézési költségű nem lény lap, vagy minden max. 2-es idézési költségű lény a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: Húzz egy lapot, vagy +2 ZSZ vegyél vissza egy nem lény lapot a gyűjtődből.

‘Leah ősi papjai régen akár egy csettintéssel ki tudtak pusztítani egy egész generációt - Leanthil’


Halott gondolatok (új)

1 VP 1 ZSZ

Leah azonnali, vízió

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül. Az ellenfél körében kijátszva rakj egy lényt egy gyűjtőből a tartalékodba 2 álomjelzővel, de ha a saját körödben játszod ki, ehelyett az ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Legendák szülöttje

2 VP 1 ZSZ

Dornodon szörny, főnix ‘repül’ ‘tűz’ x/4

Anti-mágia:0
Láthatatlan.
Kijátszásakor húzz 1 lapot!
Sebzése annyi, amennyi varázslat van a gyűjtődben, és a Semmiben összesen.
Ha kikerülne a játékból, kör végén tedd a tartalékodba 2 álomjelzővel.


Kronozium

7 VP

Elenios azonnali

Ellenfeled következő köre elmarad.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe, vagy a Semmibe kerülne, ehelyett keverd vissza a pakliba!
Hátrány: nem keresheted ki a paklidból.
 
Kyoshna, a Céh úrnője
követő, epikus

Kedvelt lap: árnymanó.
[S]: a következő árnymanód 1VP-vel olcsóbb (de így nem mehet 1 VP alá).
Ha a kijátszott árnymanód költségét így nem tudtad csökkenteni, kapsz 1 Dobótőrt VAGY a kör végén kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
 
A fattyak visszatérnek (új)

2 ZSZ chara-din általános/chara-din fattya

A gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi Chara-din fattya nevű vagy max. 2 chara-din fattya altípusú lapot.
Az így játékba rakott lapokat a következő köröd végéig nem áldozhatod fel.
Áramlás: kapsz egy Chara-din fattyát.


Tomboló fatty (új)

4 ZSZ chara-din szörny/chara-din fattya (5)/5 „szárnyak” [+2]

S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.
K ha sikeresen játékba hozol egy Chara-din fattyát (kivéve követővel), ellenfeled eldob egy lapot.


Támogató fatty

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

S: kapsz annyi Chara-din fattyát, amennyivel több lapja van ellenfelednek játékban, mint neked (de min egyet).
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Fatty ritualista

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
S áldozd fel egy Chara-din fattya nevű lapod: húzz 2 lapot, vagy kapsz 2 VP-t.


Nekró fatty

1 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Csak úgy kerülhet gyűjtőbe, hogy ÉP-je 1 alá csökken.
K ha egy lényed nem áldozástól kerül a gyűjtőbe: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Áldozd fel: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
 
Sziránusz hatalom

1 VP tharr bűbáj

Kompenzáció és kárpótlás: húzz egy lapot!
Ellenfeled asztalon maradó lapjainak kijátszáskori képességei nem működnek.


Pestisdoktor

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF „háló”

Chara-din lényeid méreg- és betegségimmunitást kapnak (ez gyűjtőből is működik).
S: előkereshetsz egy betegséget, vagy minden lény kap 1-1 méreg jelzőt.
S 1 ZSZ: ellenfeled eldob a kezéből feleannyi lapot (lefelé kerekítve), mint ahány méregjelzős lény van játékban.


Fertőzött patkány

1 VP 1/1 leah szörny 1SZK „szárnyak”

Feltámad.
Ha megsebez egy lényt: előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy betegséget és ráteheted a lényre (csak ha rárakható).


Lila halál

1 VP chara-din bűbáj lényre/betegség „ősmágia”

A lény a gazdája következő előkészítő fázisában a gyűjtőbe kerül és ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, ezután a lény gazdája átrakhatja a Lila halált egy másik lényre. Ellenfél lényére csak akkor teheti át, ha nincs sajátja, amire tehetné. Ha a lény másképp kerül a gyűjtőbe, a dobatás és átrakás akkor is létrejön.
 
oké
 
Ezt gondold át még kétszer! Utána meg felejtsd el
 
Isten szava!
3 vp ...színtelen..bűbáj.

Nevezz megy egy színt (istent) (nem lehet színtelen),
amely nincs az aztalon.

Aki ilyen lapot játszik ki arra nem lehet
reagálni. a kijátszója kap 1 vp-t 1 ÉP-t és egy szk-t

"van mikor fejet kell hajtani...ami jobb mint fejet veszteni" Leah
 
Mardakor tartalékos

3 VP 1/1 színtelen kalandozó/gnóm KF

Ha a játék elején megmutatsz 2-t a paklidból: ebben a játékban akkor is használhatod a lapjaid „védekezés” és „idézés” képességét, ha nem ellenfeled kezdett.


Mardakor altiszt

3 VP 4/1 színtelen kalandozó/gnóm KF „szárnyak”

Ha a játék elején a paklidban van, mutasd meg: a kiegészítő paklidban +5 lap lehet.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Mardakor mágia

1 VP színtelen bűbáj/gnóm „rezisztens” [+1]

S rakj át a paklidból a semmibe egy lapot, aminek a nevében szerepel a mardakor szó: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot!


Véres orchidea

1 ZSZ dornodon tárgy „kincs”

Büntetés: 4 ÉP.
Ha egy lény vagy játékos sebződik, vagy egy lény a gyűjtőbe kerül: tégy rá 1 vér jelzőt.
S végy le róla 2 vér jelzőt: kapsz 2 VP-t vagy 2 SZK-t vagy húzz egy lapot vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Lila gyöngy

1 ZSZ chara-din tárgy „háló”

Háló képességébe tárgyak kijátszása nem számít bele. Büntetés: 1 lap dobása kézből.
S mindenki felfordítja a paklija felső lapját. Ha ez egy leah, dornodon vagy chara-din tárgy: a kezébe veheti, egyébként dobja a semmibe.
 
Elemi úr
követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden „hideg” „tűz” és „villám” lapodra +1 VP reagálni a 2. körödtől.
S dobj 2 ilyen lapot a kezedből vagy a gyűjtődből a semmibe (vegyesen is lehet): húzz egy lapot és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Kőelementál

2 ZSZ (2)/4 tharr szörny/elementál

Minden lényed kap+2 ÉP-t.
Lényeidet nem lehet forrásokkal megsebezni.
S áldozd fel 2 lényed: a Kőelementál kap +6 sebzést a kör végéig, vagy ellenfeled sebződik 6 ÉP-t.


Goblin bajnok

2 ZSZ (3)/3 tharr szörny/goblin [+X] 1 SZK KF „szárnyak”

X feleannyi (lefelé kerekítve), mint ahány SZK-d és Dobótőröd van (de max. 3).
Kijátszásakor ellenfeled sebződik X ÉP-t és eldob X lapot, majd kapsz egy SZK-t vagy egy Dobótőrt.


Nemes elf

1 VP (3)/1 elenios kalandozó/elf „KF” „Szárnyak”

Húzz egy lapot!
A te körödben: forrásra immúnis.
Ellenfeled körében nem lehet megsebezni.


Nukleáris csatacickány (új)

1 VP 3/2 tharr szörny „szárnyak”

K: célpont játékos sebződik 1 ÉP-t és veszít 1 SZK-t.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
 
Legyen az Egérút versenypakli!


Az idő megtorpanása(új)

1 VP

Elenios általános

Kijátszásakor ha megmutatod a kezedben lévő lapokat:+1 rá reagálni.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
A következő 3 körben a játékosok semmilyen módon nem sebződhetnek vagy áldozhatnak ÉP-t, a játékot senki sem nyerheti meg vagy veszítheti el.



Időtorzulás(új)


1 ZSZ

Elenios azonnali

Anti-mágia:0
Célpont játékosnak a következő előkészítő fázisa után közvetlenül még egy előkészítő fázisa jön létre (de nem kap mégegyszer VP-t).
Ha kijátszása után feláldozod 3 ÉP-d,kör végén húzhatsz egy lapot.



Vakegér


0 VP

Bufa szörny

ősmágia

Ebből a lapból 5-t használhatsz a paklidban.
Ha Egérút szabálylappal játszol,kijátszási körének a végén húzz egy lapot!
Áldozd fel és rakd a Semmibe: megakadályoz egy forrást,melynek hatására ellenfeled megnyerné vagy te elveszítenéd a játékot VAGY gyógyulsz 10 ÉP-t.

0/1
 
Lort Con, a hagyományőrző

Követő, epikus

Kedvelt lap: varázslat
S: Ha ellenfeled kijátszik egy lényt, visszavehetsz egy varázslatot a gyűjtődből a kezdebe.
E: Ebben a körben nem dobhatsz lapot anti-mágiának.

Martian hőse

3 vp

Chara-din kalandozó ember, KF, idézés, repül, 1/4

Élet: 4
S: Rakj rá egy életjelzőt: húzz egy lapot, és kör végén kapsz 2 VP-t.
S: Vegyél le róla egy életjelzőt: célpont permanenst tedd a tulajdonosa paklijába fentről a 3-ik lapnak (életkioltó).
S: Vegyél le róla 8 életjelzőt: a játék további részében, ha lapot húzol, egy permanenst a Semmibe küldhetsz (életkioltó).
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.


Nark, a leszármazott

2vp 2 zsz

Dornodon szörny, thargodan KF (4)/4

Élet: 5
S: Rakj rá egy életjelzőt: az ellenfeled megnézi a paklid felső 2 lapját, az egyiket a kezedbe kell adnia (keresés), a másikat a Semmibe kell dobnod.
K: Vegyél le róla egy életjelzőt: Kapsz egy X/X-es láthatatlan leszármazott jelzőt a tartalékodba aktívan. X a játékban lévő leszármazott jelzők száma.
Hátrány: Semmilyen más módon nem kerülhet rá életjelző! A tartalékban is lehet támadni.


Lávazuhany

3 vp 1 zsz

Dornodon általános ‘tűz’ védekezés, életkioltó.

Ha ‘kötelék’ kijátszhatod azonnali varázslatként is.
Minden lény sebződik 3 ép-t. Azok a lények, amelyeken van életjelző 7 ép-t sebződnek.
Kör végén sebződsz annyit, amennyi lény kikerült a lávazuhanytól.
 
Feneketlen Bendő
Szörny
Óriás
Tharr
3 vp
4/4

Nem lehet rá reagálni
Sikeres kijátszása után minden token lap az asztalról a gyűjtőbe kerül, és feneketlen bendő kap annyi +1+1-et ahány lap így a gyűjtőbe került.

"Repetát!!"
 
Kő Kövön

1 VP

Dornodon szörny, ork, repül, védekezés, KF

(3)/3

Anti-mágia: 0.
Semlegesítés: permanens.
Kijátszása után az összes nem ork
permanensed a gyűjtőbe kerül,
a forrásra immúnisak is.

"Nem marad!"
- népszerű ork üdvözlési forma.
 
  ... | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.