Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A bárdversenyekről
(Túlélők Földje esemény)
Küldd el képeslapként!
Ghallán bizonyos időközönként megrendezésre kerülnek ún. bárdversenyek, melyre bármelyik szépéletű, írástudó kalandozó benevezhet versével vagy prózában írt alkotásával. Csupán a maximalista, szörnyölésre szakosodott kalandozóknak szúrja a szemét ez a rendszeres esemény, hiszen ők ebben a szerepkörben nem igazán tudnak jelentős eredményeket elérni.
Nézz szét a galériában!
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Lapötletek (64969)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (28)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Kavicsdobáló Fred

1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF

K: célpont tárgyról levehetsz egy általad választott jelzőt.
Minden elemi köved +1-et sebez.


Nekronmanta

2 nekron 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt” „szárnyak”

Erre a lapra +1 nekron reagálni.
P1 nekron: rakj célpont gyűjtőből passzívan a tartalékodba egy fix. költségű lényt, aminek IK-ja legfeljebb 1 VP-t tartalmaz.


Trottyogó motyogó

1 VP 1/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kompenzáció: kapsz egy Motyogó kölyköt.
S dobj egy lapot a kezedből a semmibe: ellenfeled eldob 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe és a következő kézből kijátszott lapja, aminek típusa megegyezik a dobott lapéval: nem jön létre. Több ilyen hatás nem adódik össze.


Xenó zanfaló

1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Semlegesítés: zanszilánkot tartalmazó költségű lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Ellenfeled a zanszilánkot csak VP költésével fizetheti (ez gyűjtőből is működik).


Savfolyam

1 VP leah azonnali

Ellenfeled és minden lénye sebződik 1 ÉP-t, majd vagy előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében a sav szó szerepel VAGY a kör végén húzz egy lapot.
 
Zarknod bére

Szabálylap

Ha valaki kijátszik egy lapot,
el kell dobnia a kezében lévő lapokat a gyűjtőbe.

Hátrány: a gyűjtőből nem játszhatsz ki lapot!

Nem használhatsz mellette követőt!
 
Bocs, az Őrület tornya megihletett (bár az eredmény nem lett teljesen szofisztikált)

Az őrület tornya

1 Zsz 1 áldozás

Chd építmény, torony, idézés, [+X]

(20)/X

Hátrány: Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből,
forrásra immúnis, nem lehet feláldozni.
Kijátszásakor dobd az összes lapot a kezedből
a Semmibe, X az így eldobott lapok száma.
KX: Nézd meg a paklid felső lapját, ha ez egy
építmény, rakd a játékba, ha nem, a Semmibe.
Közös képesség: X áldozás: Rakd a Tornyot a Semmibe.

"Jajgatnak majd és én kacagok,
Mint ők kacagtak, amikor én jajgattam. - Petőfi"


Ez már jóval szofisztikáltabb :P

Az őrület hegyei

<2>

Chd építmény, rezisztencia, hideg, repül

8

Idézési költségét nem lehet módosítani.
A lapok elvesztik ősmágia képességüket.
Azok a lapok (követők, szabálylapok, helyszínek)
amiknek drágítás képességük van, ezentúl
az eredeti drágítás helyett ugyanennyit
drágítanak nekron költségként.
Rakd a paklid felét a Semmibe (felfelé
kerekíts): Keresd elő az őrület hegyeit.
 
Tolvajok fejedelme Dornodon
 
A legősibb feltámadása

3 ZSZ

Leah bűbáj, vámpír +2vp

Forrásra immunis.
Kijátszásakor mindenkinek fel kell áldoznia egy nem vámpír lényét.
Késleltetett hatás 1: Mindenki eldob egy nem Leah lapot.
Késleltetett hatás 2: Áldozd fel: Rakj játékba max. 2 lényt célpont gyűjtőkből, kijátszáskori képességeik létrejönnek, majd a max. ép-d megnő 5-el és gyógyulsz 3-at.


A tolvajok fejedelme

1 VP 1 ZSZ

Kalandozó, árnymanó repül KF 2/3

Láthatatlan.
Ha sebzést okoz, nézd meg az ellenfél paklijának felső 3 lapját. Onnan egy lapot vegyél a kezedbe (keresés), a többit rakd a Semmibe.


Suttogó vérfarkas

2 VP [2]

Leah szörny repül 3/3

Kijátszási feltétele, hogy dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K3: Áldozz fel 2 ÉP-t: dobj 2 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe. Ez a képessége lehet reakció.
K: Ha a gyűjtődben van, áldozz fel 2 ÉP-t: megakadályoz egy semmiző forrást.


Az őrület tornya

2 ZSZ

Chara-din építmény, repül, ősmágia, háló 4 SP

Ha Szellemszolga építette nem lehet rá reagálni.
Nem lehet feláldozni.
Nem játszhatsz ki lapokat a kezedből.
A paklid felső lapját bármikor megnézheted (keresés), és kijátszhatod onnan, mint ha a kezedben lenne. Az épületeket az ellenfél körében is kijátszhatod.
4 ZSZ: Az őrület tornya a gyűjtőbe kerül.
 
Izmos ganüid

2 VP (2)/2 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”

Izom: 3 (de ganüid dobása 1 helyett 2 izom jelzőt ad neki).
S vegyél le róla egy jelzőt: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Ganüid exkavátor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”

Semlegesítés: max. X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány ganüidet megmutatsz a kezedből (de Ganüid ifjonc mutatása duplán számít).
Áldozd fel és rakd a semmibe: visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.


Giganüid

6-X VP (9)/9 rhatt szörny/ganüid 3 SZK [+2]

X a játékban és gyűjtődben lévő ganüidek száma, de max. 5.
Kijátszásakor húzz egy lapot, gyógyulsz 5 ÉP-t és célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
KX: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.


Csendes domb

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szellem jelzőt (1/1 leah szörny/élőholt)
K áldozd fel egy élőholtad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
K ha ellenfeled egy forrása hatott egy élőholtadra: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!


Korlátlan áramlás

1 VP színtelen azonnali

Előkereshetsz a paklidból egy áramlás képességgel rendelkező lapot.
A kör végén, ha a gyűjtőben van: visszakeverheted a paklidba.
 
Éjszakai féreg

1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”

Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izmot, ahány férget újrahasznosítottál vele.
Ha a paklidból, az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a paklidba: tehetsz célpont lényedre egy izom jelzőt.


Managyűjtő féreg

1 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2.
Kapsz annyi VP-t, ahány férget újrahasznosítottál vele.
E: visszaveheted a kezedbe.


Fekete féreg (új)

2 VP 2/1 leah szörny/féreg „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2. Húzz egy lapot!
S: ha a gyűjtődben van, rakd játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: nem áldozhatod fel.


Kisebb pókisten

2 VP 2/5 sheran avatár/pók 1 SZK

3-mas mérgezés.
Kijátszásakor előkereshetsz egy pókot, vagy egy sheran nem lény lapot.
Ha az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő nem sheran lapja nem jön létre.


Xenó paraprotektor

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot VAGY kapsz annyi Xenó parazitát, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
Xenóid kapnak +1/+1-et és nem hat rájuk ellenfeled olyan forrása, ami nem célozza őket.
 
3 Vp Metakáosz (új)
általános -1 reakciódrágítás Chara-din

Ellenfeled egy követője vagy szabálylapja megszűnik.
Ha a paklidban van, a fő fázisodban: S, 3 Vp: a paklid tetejéről dobd egyesével a Semmibe a lapokat, amíg ez a lap nem következik. Ahányszor Chara-din lapot dobsz, ellenfeled sebződik 1-et (de összesen max. 9-et sebződhet így).
Ha a Metakáoszhoz érsz, vedd a kezedbe, és a kör véget ér.
 
Motyogó ellenérzés
3 VP Leah azonnali reakció motyogó
Idézési költségét helyettesítheted egy motyogó kézből vagy az asztalról gyűjtőbe dobásával.
Kompenzáció: megakadályozója 15 lapot dob a pakliból a semmibe.
Megakadályoz egy nem Leah lapot.
Ha a gyűjtődbe van, rakd a semmibe:megakadályoz egy semmiző forrást.
 
Gyorsított evolúció

1 VP színtelen bűbáj [+1]

Húzz egy lapot!
S 1 ZSZ áldozd fel egy altípussal rendelkező X költségű lényed: a paklidból előkereshetsz és játékba rakhatsz egy max. X költségű lényt, aminek altípusa megegyezik a feláldozottal, de későbbi kiadású (a kártyára írt évszámot nézd).


Vörös ogre

2 VP 1 nekron 4/4 dornodon szörny/óriás 1 SZK KF

Semlegesítés: húzó vagy kereső forrás.
K: ha valaki VP-t kap, húzz egy lapot!


Kék ogre

2 VP 1 nekron 4/4 elenios szörny/óriás 1 SZK KF

Semlegesítés: VP vagy SZK adó forrás.
K2: ha egy játékos lapot húz: kapsz 1 VP-t.


Toborzási terület

2 ZSZ 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S 1 VP: kapsz egy általad választott gyakori tóken lapot.
Előkészített lapjaid a következő képességet kapják: kárpótlás 1 VP és egy lap húzása.


Ócskaságharcos

1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF

Kijátszásakor játékba rakhatsz egy tókent a gyűjtődből.
Ha ez a lap a gyűjtődben van és egy tókened kikerül a játékból: rakd játékba az ócskaságharcost, mintha kijátszottad volna.
 
2 VP 1 ZSZ Fókuszdió

tárgy [+1] Elenios

K, ha kijátszol a kezedből egy lapot, aminek költségéből legalább 2 VP-t helyettesítettél, vagy legalább ennyivel olcsóbbítottad, húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
K, ha kör végén nincs lap a kezedben, húzz egy lapot és kapsz egy SZK-t!
Kárpótlás: húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
 
3 Vp Bahn szolgája (új)
szörny KF 1 szk Fairlight
horgony

Kijátszása körének végén húzz 3 lapot.
Hátrány: az előkészítő fázisodban fel kell áldoznod.

1 / 1

3 Vp Bahn, a türelmes
kalandozó KF Fairlight
ember
horgony

Ha a köröd végén nincs lap a kezedben, húzz 2 lapot.
Ha a köröd végén nincs Vp-d, kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: tedd játékba a kezedből vagy a gyűjtődből Bahn szolgáját.

1 / 3
 
Manaáramlás (új)
szabálylap

A játékot - választásod szerint - vagy mindig te kezded vagy mindig ellenfeled kezdi (több manaáramlás hatása kioltja egymást).
Ha ellenfeled Ősi rúnát vagy Semleges csatamezőt használ, nem húzol miatta kevesebb lapot.
 
Xenó regenerátor

1 VP 2/3 chara-din szörny/xenó

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Élet: 1.
K: célpont xenó max ÉP-re gyógyul és ha legalább 2 ÉP-t gyógyult, akkor kapsz egy Xemó parazitát, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Zarknod tömlöce

1 ZSZ chara-din építmény 5 SP „szárnyak”

Amíg játékban vagy a gyűjtődben van, Zarknod börtönében ill. Zarknos bilincse szabálylapod mindenképpen működik.
S 1 ZSZ áldozd fel egy lapod: célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Zorall csatlósa

1 ZSZ 1 VP 1/(1) tharr szörny/troll KF 1 SZK

1-es regenerálódás (ÉP-ből is).
Kijátszhatod KF tárgyként is, ekkor csak trollra rakhatod, Semlegesítés: lap. és a hordozója kap 1 izom és 1 élet jelzőt.


Nerub patkányirtó (új)

1 VP 2/2 sheran szörny/nerub 1 SZK „ősmágia” KF

S ha sikeresen kijátszol a kezedből egy „ősmágiás” lapot, kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
K: célpont max 1 költségű lény a semmibe kerül, vagy célpont gyűjtőből max 2 lényt a semmibe rakhatsz.


Hobgoblin

X SZK (1)/1 tharr szörny/goblin 1 SZK KF

X min 1 max 4. Kijátszásakor kap X izom és ha „kötelék” akkor egy élet jelzőt is.
Végy le róla egy jelzőt: max ÉP-re gyógyul VAGY megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
 
2 Vp Áruló teknős (új)
szörny 2 szk Chara-din
teknős

Anti-mágia: 1
Kompenzáció: ellophatsz egy lényt.
Kijátszása után az ellenfeled tartalékjába kerül.
Minden lapod anti-mágia: 1-et kap.

1 / 5

1 Vp Transzfúziós mágia
bűbáj Leah
vámpír

Mikor egy lényből szk-t nyersz ki, valasztasod szerint minden 1 szk helyett 1 Vp-t kapsz vagy gyogyulsz 2-őt (vegyesen is lehet).
Áramlás: X szk: kapsz 2×X Vp-t vagy gyogyulsz 2×X-et.
 
A szabadság dala

2 zsz raia általános

Kijátszási feltétele h legyn játékban lényed. Kijátszásákor m8nden lényed aktivizálódik és ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat. Ebben a körben a háló nem fejti ki hatását. Kijátszhatod a gyűjtőből is egy légy feláldozásával, majd a semmibe kerül.
 
2.0

1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah

Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot.
Kompenzáció: ellenfeled kap egy zombi szörny-jelzőt.
 
1 Vp Élőholt kémek (új)
általános védekezés idézés Leah

Ellenfeled kap 3 db 1/3-as zombi szörny-jelzőt a tartalékjába, 1-1 méregjelzővel, és az alábbi hátrányokkal: "Nem lehet feláldozni, nem építkezhet, ha kikerül a játékból, ellenfeled kap 1 Vp-t, 1 szk-t és húz egy lapot."
Áramlás: ellenfeled kap 1 zombi szörny-jelzőt.
 
Tanítómester (új)
követő
hordaparancsnok

A játékot 18 Ép-vel és 5 lappal kezded.
K, passzivizáld egy lényedet: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et, ahol X a lény sebzése (de max. 9-et) VAGY a lényre tegyél egy izomjelzőt.
 
2VP 1 nekron 1 SZK Színtelen helyszín
Óceáni áramlat
Minden kör végén húzz feleannyi lapot mint ahányszor használtad az áramlás képességet. (lefelé kerekíts)
Ha használod az áramlás képességet tegyél rá egy jelzőt.
[K], vegyél le róla 3 ilyen jelzőt: keress elő egy áramlásos lapot a paklidból és a kör véget ér.
Áramlás: 3 VP.

2VP Fairlight általános villám
Áram-lás
Célpont lény, játékos vagy építmény sebződik ötöt.
1 nekron: Ha a paklidban van és használtad egy lap áramlás képességét, körönként egyszer kikeresheted a paklidból.
Áramlás: Célpont lény vagy játékos sebződik hármat.
 
Idegesítő teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK

Anti mágia: 1.
Ellenfeled minden lénye anti mágia 1-et kap.
Minden varázslat kijátszási feltétele 1 lap kézből, vagy gyűjtőből semmibe rakása.


Teknős futóbajnok

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak” [+1]

Semlegesítés: reakció. Ha nem varázslatot semlegesített: a kör végén húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Anti mágia: 1.


Ganüid karbunkulátor

1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid

Minden Ganüid ifjoncod kap +3 sebzést.
1 VP áldozd fel és rakd a semmibe: a gyűjtődből játékba rakhatsz bármennyi Ganüid ifjoncot, vagy egy általad választott ganüidet.


Ganüid reinkarnátor

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

Újrahasznosítás: 3. Ellenfeled veszít annyi VP-t vagy sebződik annyit, ahány ganüidet újrahasznosított.
S áldozd fel egy ganüided: újra létrejön a kijátszáskori képessége.


Ork lángelme

1 VP 1/1 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Kötelék: láthatatlan.
Orkjaid és varkaudarjaid sebzése tűzsebzés.
K: ha tűzsebzést okozol, kapsz egy aktív Ork Harcost.
 
Eh. Sehogyse jó ez Azt akartam írni, hogy így, hogy vizió lett, esetleg le lehet radírozni a kompenzációt.
Eredetileg a szándék az lett volna, hogy ellenfeled ne dobadhasse el a kezedből, csak "nem fért ki", stb stb.
 
A cselekvés joga

1 VP

Fairlight
azonnali
vízió

A következő cselekvésedre és kijátszáskori
hatásaira az ellenfél nem reagálhat.
Ha ellenfeled forrása miatt a Semmibe
kerülne, vedd a kezedbe.
Kompenzáció: Vedd vissza a kezedbe.
Kijátszása után a Semmibe kerül.

"Ezt soha nem fogod tudni elvenni tőlem."
- Rughar Morganhoz
 
Ork szaggató

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF 1 SZK

Kijátszásakor, ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van, sebződik annyit, hogy 20 maradjon.
Kötelék: „védekezés”.
Ha nincs működő követőd: forrásra immúnis.


Ork fejszehajító

2 VP 2/3 dornodon szörny/ork KF „szárnyak” [+1] 1 SZK

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy ork vagy varkaudar kézből gyűjtőbe dobásával.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, vagy előkereshetsz egy dornodon KF tárgyat.


Ork behemót

3 ZSZ 4/6 dornodon szörny/ork KF 2 SZK

Anti mágia: 2. Ellenfeled minden forrása, ami célozza +2 VP.
S áldozd fel egy orkod: az Ork behemót aktivizálódik vagy tehetsz rá egy Varkaudar pálinka lapot.


Ork paraszt

1 VP 1/1 dornodon szörny/ork 1 SZK KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy ork tárgyat vagy építményt.
Amíg játékban van: ellenfeled forrásai nem célozhatnak más orkot csak Ork parasztot.


Hortyantó

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork, varkaudar 1 SZK KF „szárnyak”

Az 1. körben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor te kapsz 2 VP-t és 1 SZK-t, ellenfeled pedig 1 VP-t.
 
2 zanszilánk Szerencsétlen manó (új)
szörny 1 szk KF Dornodon
manó

'repül'
Amíg játékban van, minden kockadobás eredménye 1-el kevesebb (de min. 1).
K, ha bármilyen módon sebződik, kapsz 1 Vp-t.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól), húzz két lapot. Ha áldozod, gyógyulsz 4-et.

2 / 1

(hogy mindenki értse: az ork szerencsejátékos és a sérült gépharcos mellé szerintem tökéletes lenne.)
 
Örök körforgás

szabálylap "háló"

Ha egy lap az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett tulajdonosa kezébe kerül vissza, kivéve, ha áldozástól kerülne a gyűjtőbe, vagy ha nem kerülhet vissza kézbe (pl. horgony), vagy ha a Semmibe kerülne.

"G-Gi-Gida...?" – a megdöbbent Zén
 
1 Vp Kalandféreg
szörny 1 szk Fairlight
féreg

Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás.
Áldozd fel, vagy tedd át a gyűjtődből a Semmibe: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Hátrány: ha megakadályoz egy hatást, sebződsz 2-őt (gyűjtőben is).

1 / 1
 
X nekron A nagy fogás
általános +X Vp reakciódrágítás Fairlight

X értékét kockadobással határozd meg.
Kapsz a tartalékodba egy aktív X/X-es morfot vagy egy célpont lényre tegyél egy jelzőt, ami +X/+X-et jelent.
A morf vagy célpont lény X Ép-s büntetést is kap.

"Ekkora halat fogtam! - egy kocsmai szájhős"
 
Tuathen király múmiája(új)


3 ZSZ

Leah szörny
nekromanta

KF,élőholt

Semlegesítés:nem élőholt lény
Repül.
Ha van játékban nekromantád vagy csontvázad,kijátszásakor előkereshetsz egy Leah építményt.

5/5


Csontkés(új)


1 SZK

Színtelen tárgy
fegyver

KF

Nekromantára és csontvázra ingyen rárakhatod.
Hordozója +1 sebzést és mágikus védelmet kap.
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Ha hordozója megöl egy lényt,amiben van szörnykomponens,a szörnykomponens helyett célpont lényedre rakhatsz annyi izomjelzőt,amennyit kapnál.



Corlan(új)

6-X

Rhatt avatár
sárkány

X annyi,ahány sárkányod és blokkoló lényed van rajta kívül a játékban,a gyűjtődben és a kezedben,de max. 5.
Blokkolás:7
Repül.
K3:célpont játékos veszít 1 max. VP-t VAGY célpont lény veszít 1 max. ÉP-t.

6/(6)
 
1 Vp Kínok kínja
általános tűz Dornodon

Sikeres kijátszása után a Semmibe kerül.
Ellenfeled a játék hátralévő részében, minden előkészítő fázisában veszít 1 max. Ép-t, majd ezután sebződik 1 Ép-t.

"Aki Urgod szemébe néz, a kínok kínját éli az át."
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.