Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Hány darabos asztali Puzzle a kedvenced? (33)
Melyik képből legyen puzzle... (45)
Hány darabos internetes puzzle a legjobb? (34)
Hatalom Kártyái Puzzle (97)
Elindult ingyenes, internetes puzzle játékunk! (21)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nézet:
egy targy amit elhasznalva x EXT-et kapsz, ha nincs lemaradasod


Ezt nem tartanám igazságosnak. Ha már jár EXT azért mert részt veszel egy eseményben, akkor járjon mindenkinek.

Egyébként remek ötlet.
 
Igen, ez szuper otlet... szinten orvosolna sok problemat... es tenyleg a rendszeresen jatszokat segitene! Talan a legkonnyebben bevezetheto valtozas, a legkevesebb hatulutovel.
 
A free EXT gondolata nagyon jo otlet! Ennek a megvalositasan mindenkepp gondolkodjanak el az illetekesek a beho-nal!
Ha azok kaphatnanak, (a normal 3 havonkenti ext-en kivul) akiknek nincs lemaradasuk, viszont heti 1-eket fixen lepik megadnank az eselyt a regi oreg karaktereknek, hogy
1/ relative formaban maradjanak az ustokosokhoz kepest.
2/ az idoszakos event-ekbol erdemben ki tudjak venni a reszuket.

Egy - egy quest vegere is lehetne tenni ilyen jutalmat!
(tok mindegy, egy targy amit elhasznalva x EXT-et kapsz, ha nincs lemaradasod. Termeszetesen nem atadhato, es a megszerzese utan max. egy honap - 4 lepes - utan porraomlik. Igy nem lehetne bespajzolni,
nem none tovabb a szakadek a sok lemaradassal lepo es/vagy stop/go karakterek, es az evek ota egyeket lepo oreg karakterek kozott.)
Gondolom, hogy elofordult mar a jatekvezetessel, hogy igen csak agyalni kellett, hogy egy top jatekosoknak szolo quest vegen mi legyen a jutalom.
(Nem is egyszeru ez. Legyen balanszos, ugyanakkor motivalo ereju. A jatekosoknak novelje az elegedettseget.) Nem lehet mindig egyel jobb pancelt, fegyvert, magikus item-et stb. stb. adni. Ez csak tovabb novel(het)i a kulonbsegeket.

Abban biztos vagyok, hogy az igy alkalmankent szerezheto x. EXT hasznossaga es erteke a lemaradas nelkuli karakterek szemeben sokkal nagyobb lenne, mint egy ujabb targy v. barmi erteke.

Chan
 
Az időszakos eventek minden egyes állomása mellé adnék "jutalomképp" extra fordulót. Ehhez így csak az jutna hozzá, aki csinálja az eventet. Akinek van lemaradása egyébként is, annak az event szempontjából tökmindegy, hogy kap-e extrát, vagy sem. Akinek viszont nincs, az jól eldöntheti, hogy gyorsít egyet, és részt vesz a versenyfutásban, vagy hagyja kicsúszni a lehetőséget a kezéből.

Mindezzel párhuzamosan meg lehet csinálni azt is, és ez a két dolog együtt az igazi, hogy az event egyes szakaszai ne egyszerre kerüljenek játékba, hanem naptári naphoz legyenek kötve. Tehát minden szakaszra külön legyen határidő. (Hiszen pl. a varkaudaroknak nincsen extra fordulójuk.)
 
Nos, ugyanúgy, ahogy néha bizonyos oldalakon free reg van, ugyanúgy lehetne "GYEREKEK, EVENT VAAAAN!!!" felkiáltással FREE EXT is a TF-en. Annyi EXT-t lehetne szerezni, amennyi az event normál szintjének tartásához kell (legalább a heti 3-4 fordulóhoz). Vagy az egyes küldi pontoknál lehetne plusz lemaradásokat szerezni. Az event végén meg aki nem használta el, annak nullázódna.
 
A jatekhetre maximum a lemaradas, ustokosok es a STOP/GO karakterek epulnek. Amig csak postan lehetett jatszani, a jatekhet (vagyis 9 napos "het") szukseg volt. Manapsag a postafordulta mar pillanatok alatt megtortenik - emailben. Semmi nem gatolna a "jatekhet" ujra ertekeleset mondjuk 2 napra, vagy 1 napra.


A játékhét rövidítésével szvsz leginkább a STOP/GO karakterek lemaradása nőne. Viszont aki most többszáz fordulóval a háta mögött lemaradás nélkül játszik, annak 1-2 nappal rövidebb játékhéttel sem feltétlen lenne jelentős lemaradása. Csak tovább romlana a helyzet. Az 1-2 napos játékhét, jelen forduló árak mellett, teljesen értelmetlen/felesleges.

Én inkább az adott történelmi eseményben aktívan résztvevőknek engedném időnként, hogy használják az EXT parancsot. Illetve az esemény kezdetekor pár napig. Akiknek nagy lemaradása van, azok úgysem tudnak élni vele. A rendesen lépőknek viszont nem kellene ölbetett kézzel várni a következő játékhetet, miközben a nagy lemaradással rendelkezők lezavarják az eventet.

Lehet ez csak en vagyok, de a jelen sebesseg mellett egyszeruen nem latom ertelmet uj karakter inditasanak. Tul lassu az alapszakaszokon valo atjutas.


Mostanában nyugatról ~18 extrával indul a karakter, ehez a 25. forduló után az EXT paranccsal kap még 25-öt -> 60. fordulóig simán léphetsz heti hármat. Addigra pedig már KT-ban vagy, és akár át is úszhatsz
 
A szavazás ismerős volt, ezek szerint a link volt rossz, mert copy+paste-re nem működött.
Én nem gondoltam senkire, szerintem általános üstökös jellemző a nagyon gyakori lépés.
Amire meg Dana gondol azok olyan változások, amik mindenképp megérik a ráfordított időt/energiát mert sok dolog megérett a változásra (mint ahogy a KT képesség reform is megérett és nosza lett a képsességfa).
Szerintem, ha lenne egy külön fórum itt a honlapon a fejlesztési ötleteknek az sokat segíthetne a jelenlegi állapoton, úgy gondolom a mostani esemény is sokat "fejlődött" ennek a fórumnak az előző ~100 HSZ-tól.

Persze ehhez kell az, hogy ne legyen a fórum szétoffolva HKK-s hirdetésekkel meg egyéb "csak jártatom a számat" HSZ-ekkel. De most meg én offolok, abba is hagyom
 
Nem akarok errol vitatkozni (de fogok? )... A jatek alapkoncepcioja nem a jatekhet, hanem a fordulo. Erre epul minden.

A jatekhetre maximum a lemaradas, ustokosok es a STOP/GO karakterek epulnek. Amig csak postan lehetett jatszani, a jatekhet (vagyis 9 napos "het") szukseg volt. Manapsag a postafordulta mar pillanatok alatt megtortenik - emailben. Semmi nem gatolna a "jatekhet" ujra ertekeleset mondjuk 2 napra, vagy 1 napra.

Lehet ez csak en vagyok, de a jelen sebesseg mellett egyszeruen nem latom ertelmet uj karakter inditasanak. Tul lassu az alapszakaszokon valo atjutas.

A tobbi gondolatoddal kapcsolatban... igen, sok dolgon lehetne/kellene javitani, fejleszteni. Gondolom itt az a kerdes, van-e eleg bevetel fizetni a programozot (esetleg egy ujabb programozot). Valamint, megeri-e a befektetest ujabb dolgok kifejlesztese... tobbet fognak-e lepni a jatekosok, kezdenek-e ujabb karaktereket a jatekosok?

A kepessegfa biztosan fog lenditeni a forgalmon. De ilyenkor kell kihasznalni a lenduletet, mi a kovetkezo fejlesztes? Ne varjunk ujabb 5 evet!

Strategiailag szerintem az a nagy kerdes, hogyan lehet uj karakterek inditasat vonzobba tenni? Mik kellenek ehhez? Milyen hatassal lennenek az ilyen valtozasok a jelen jatekosallomanyra? Sok otlet/valasz szerintem mar megemlitesre kerult, kulonbozo forumokon... es itt is.
 
A játék gyorsítása nem feltétlenül megoldás mindenre, és nagyon el is kanyarodtunk ezáltal az EREDETI témától...

A játék árának csökkentése globálisan - OK
A játékhét csökkentése azért nem jó, mert ez a játék alapkoncepciója és gyökere, minden erre épül!

Valójában maximum egy 5 napra csökkentést el tudok képzelni de az alatt semmiképp.

Továbbá járjon ryukutól kezdve ALAPBÓL minimum 2 MAKRO, ugyanis az egész tündéresdi egy baromság TVP és időnyelő valami, egy olyan dologért, ami alapból járna... Ráadásul ryuku óta, de már 220+ második felétől a 40 sor édeskevés egy olyan átlagosnál jobban fejlődő karakter számára.

Kellene nevező UL is az olimpiára, akár nyilt behó honlapos egyedi valami is...

És sorolhatnék pár esszenciális dolgot még, de félek gyökeres változás nem lesz, pedig a játékosok többségének javarészt ez mind igénye lenne.

Kicsit kellene reformálni az ősteó-t is mert lemaradt az őstauhoz képest.

Kellene megoldás a több ALAP max. ép-re mert a mostani szörnyek durván elszálltak mindenhogyan sebzésben, mentődobásban stb.

A TEO/TAU ereje pedig elég durván korlátolt 250-től, és még sorolhatnám...

Igaz elkanyarodtam a témától én is, de úgy érzem a Kft jó úton halad, nekem nagyon meghozta a TK a lelkesedésem és az avatarok, ami abszolút jó koncepció és illet is a TF-re.

Ezen felül pedig úgy látom még rengeteg apró dolgot kell helyretenni, a játék minden szakaszában lehetne mit tenni, mert nem csak az élkarikra kell tervezni... Direkt nem akarok személyeskedni, bár megtehetném...

A lényeg, hogy a TF király ahogy van, mégis kell finomítani rajta, ahhoz, hogy felvehesse a mai világban is a versenyt az új játékokkal, és ennek a kezdeti lépése valóban a gyorsítás lenne pl. az 5 nap mindenkinek, vagy gyakoribb EXT lehetőség, pl. kéthavonta, vagy 45-50 naponta. De véleményem szerint (és figyelembevéve az eddigi sok-sok karakterrel szerzett komoly TF tudásomat is alapul véve) előbb mindehez pár apróbb dolgot erősen rendbe kellene rakni...

UFF,
Danair

UI: Majd felveszem a TF vezetésével a kapcsolatot, mert úgy látom pár fejlesztés nagyon a talajtól elrugaszkodott, és nem 2-3 emberre (és karakterére) kell továbbfejleszteni a játékot, tudván hogy a nagy átlag még ezt a szintet akár 2-3 év múlva sem éri majd el, hanem az aktív átlag játékosokra főként...
 
Ha nem jutnak elonyhoz a magas letszamu KT-k, akkor nem jutnak hatranyba az alacsony letszamu KT-k sem. En egyebkent korabban javasoltam egy olyat is, hogy magas letszamu KT-kban *csokkenteni* lehetne valamilyen mertekben az egyeni koltsegeket... Esetleg nem 1:3 aranyban... de mondjuk 100 TU helyett 80 TU... elony is, de megsem fognak a kis KT-k hatalmas hatranyba kerulni. A csokkentest hangsulyozom, mert az elozo tabla szerint a magas letszamu KT-nak nem volt elonye, mig az alacsony letszamu KT-n "buntetes" volt. En tamogatom valamilyen merteku *egyeni* koltsegcsokkentest nagy aktiv letszamu KT-kban.

A lemaradasos temaban, tudom ram is celoztal... ketsegtelenul en is sok lemaradast hoztam be Manussal keves ido alatt, es ezzel biztos hogy elonybe is kerultem masokkal szemben akik folyamatosan jatszottak. Ettol fuggetlenul nem tetszik hogy ilyen lehetoseg van/volt. Lehessen felzarkozni, de mertekkel. Avagy... lehessen gyakrabban lepni - mindenkinek. A szavazas is errol szol.

A szavazas:

Melyik allitas igaz rad: Ha olcsobb lenne a tf es gyakrabban lehetne lepni... (nyílt szavazás)

- Tovabbra is maximumot lepnek, es esetleg osszesen tobbet is koltenek ra 4% (3)
- Tovabbra is maximumot lepnek, es esetleg osszesen tobbet is koltenek ra, esetleg uj karakterekkel is 25% (17)
- Orulnek, de nem lepnek tobbet (nincs idom a tfre) 16% (11)
- Nem orulnek, mert nem tudok tobbet lepni es lemaradnek (nincs idom a tfre) 3% (2)
- Orulnek, de max annyit lepnek havonta amennyibe most kerul a lepes havonta (anyagi korlat) 21% (14)
- Nem tfezek jelenleg, de egy olcsobb es gyakoribb tfen elgondolkoznek 7% (5)
- Stb... 24% (16)

En a jatek gyorsitasat tartom az egyetlen hosszutavon tarthato megoldasnak, mely nem csak a lemaradasos, de sok mas problemat is megoldana.

Az otleted az esemenyek naptari hethez koteserol szerintem kivalo. Ezzel kicsit az esemenyek tervezese is modosulna, es ugy lehetne tervezni hogy a STOP/GO karakterek ne legyenek elonyben. Ugyanakkor, a naptari megkozelites beillene egy gyorsitott jatekmodellbe is.
 
Nyílván az 1:1 -el az a baj (szerintem), hogy bár teljesen kiiktatná a rabszolgázást (ez ugye pozitív), ugyanakkor nem jutnának különösebb előnyhöz a sok (25-30+) aktív emberrel lépő KT-k. Szerintem.

A lemaradásos téma (meglátásom szerint) :
Itt nem azt kellene szabályozni, hogy egy karakter hányszor léphet 1 héten, mert az megint nem lenne fair azokkal szemben, akik 'most lendülnének' bele, míg más üstökösök pont így lettek üstökösök (és Vlagyimir díjazottak), ugyanakkor a kft-nek sem hiszem, hogy érdeke lenne, hogy NE lépjenek a karakterrekkel.
Ide olyan megoldást kell kitalálni, ami a különleges eseményekben való résztvételt korlátozza, így a karakter alap fejlődését nem érintené, viszont nem jutnának pofátlanul nagy előnyhöz azok, akik mondjuk a mostani eventnél heti 15 lépéssel hetente 200-at fejlesztnek, míg egy heti 1-et lépő erején felül tejesítve fejleszt 30-at.

Amit én megoldásnak látnék ilyen eventek során:
A történetek "időbelisége".
Azaz, hogy a dolgok konkrétan időben kövessék a valós időt (azaz hogy 7 napos alapban egy játékhét).
Pl. az event 1. szakasza mondjuk tartana 4 hétig, aztán a második szakasz tartana 3 hétig az utolsó meg 5 hétig. Mondjuk A varkaudar küldöncnek "oda kell érnie" ahova küldenek téged (mert mondjuk ő se repül). Azaz hiába a heti 15-öt lépők gyorsasága, az event aktuális szakaszát nem találnák ott előbb, így egyenlő esélye lenne a heti 1-et lépőknek a heti sokat lépőkkel szemben.
Ez persze megköveteli azt, hogy az event ne legyen szopás (pl. mostani EF tiltás) mert akkor a heti többet lépők többet is szívnának.

Pl. event (hogy biztos érthető legyen)
1. hét - megjelenik egy goblin kunyhó (valami nyílvános utalás)
3. hét - elkezd küldetést adni (előtte elküldi a delikvenst, hogy nézz ide vissza később - az utalás lehetne időarányos azaz "pár nap" vagy "1-2 hét"
A küldetés: menj és öld meg Tugt ork ellenségem, aki elrabolta a a gonyolék rongybabámat. A messzi hegyekben van a tábora (irány, esetleg koordináta biztosítva). Hozzáteszi, hogy kb. 2 hét az út oda
5.hét X;Y koordinátára megjelenik az ork (előbb odaérőknek üres lesz a mező) Miután megjelent ott marad mondjuk 3 hétig.
Orkot leverni, quest tárgyat visszavinni, jutalmat megkapni.
Vége.

Persze ez csak vázlat, de remélem érthető mire gondolok.

ui: Manus, a GN-es linked egy zárt csoport voksára mutat, amit nem tudok megnézni (így gondolom más sem, aki nem tag)
 
Szia - koszi a valaszokat!

A tudatforrasra vonatkozo valaszt elfogadom, ezt tenlyeg nem vettem figyelembe. Talan annyit hozzatennek, hogy itt is vegulis becserelhetnenek egy mar letezo TU termelo kepesseget, amennyiben egy KT-nak a tudatforras mar megvan.

A kepessegek TU ertekenek atertekelese jo hir, az iranyertekek melyeket irsz szerintem meg mindig nem eleg agresszivak a jelen KT viszonyokat figyelembe veve (azaz a KT-k alacsony aktiv letszamait). Miert visszakozol az javasolt 1:1 aranytol, amely teljesen kiiktatna a rabszolgazas elonyet?

Esetleg olyan otlet is van, amennyiben az 1:1 arany nem megfelelo, hogy az uj kepessegek /TU arat csokkenteni lehetne, igy kisebb KT sem ereznek meg annyira a dolgot. Mivel a tulajdonsag fejleszto hatasat az EF-nek kikapcsoltatok, talan 5 TVP/TU mellett vegulis az altalad javasolt ertekek is mukodnenek.

Talan nem idetartozik, de a lemaradasos/rabszolgazos temara visszaterve... lehetne valami Kalandok Foldje szintu korlatozast bevezetni arra hogy egy karakter maximum hanyszor lephessen hetente? Jelenleg ugy 15-szor elvileg, ha van lemaradasa. Mi lenne ha az 3 lenne? Kicsit lelassitana azt a folyamatot amit lehet latni, miszerint egy esemenykor tobb allo karakter heti sokszor lep es pillanatok alatt befejezi az esemenyt, majd ujra leall. A rendszeresen lepo karakterek meg csak neznek... Gondolom mindenkinek erdekeben lenne minel tobb folyamatosan es rendszeresen lepo karakter. Valami hasonlorol volt is voks (http://ghalla.pbm.hu/vote.php?q=1220282285&id=422 4)

Koszi!
 
Köszönjük a válaszokat. Mindenképpen bíztatóbb így a helyzet
 
Na, igyekszek válaszolni minden kérdésre.


- Tobb KT is megcsinalhatja a TK-t?

Igen. nem tudom a TK szövegéből mennyire egyértelmű, de az entitást nem győztétek le végleg, csak meggyengítettétek. Más KT-knak is részt kell venni az eseményben, és nekik is legyőzni. Vagy végleg legyőzitek, vagy eléggé meggyengítitek ahhoz, hogy ismét a tudati tér általatok ismeretelen, végtelen mélységébe merüljön vissza. Sajnos addig nem lehet fejleszteni a TK-t megcsináló KT-knak sem. Viszont ez egy remek lehetőség a KT-k közötti összefogásra. Akik már legyőzték, azok TU-val és/vagy tárgyakkal segíthetik a többi KT-t is a sikerben.

- Vegyes (tobb KT bol tagok) leves is lehet?

Nem.

- Ha egy KT nak kesz , akkor a kimaradt tagok is megcsinalhatjak?

Nem. De ők is megkapták a kristályukat.

- Azt szeretném megkérdezni, hogy számít-e az entitás elleni harcban az, hogy összesen illetve az idézés pillanatában mennyi TU-t ölt bele az illető?

Nem számít.

- A fair az lenne, ha minden KT megcsinálhatná mondjuk szeptember végéig az extra Eldereth kristályért, és utánna is bent maradna a TK a manakövekért, és a játékélményért...

Mint fentebb látható, ez nagyjából így van. Mondjuk ez egy egyszeri esemény, ha lezárul, akkor vége. Viszont, mint említettem korábban, nem mennek kárba azok a TU-k sem, amiket az entitást le nem győző KT-k költöttek el.

Elsosorban egy kovetkezetlenseget szeretnek feltarni, melyet javitasra javaslok: Negy olyan kepesseg van a faban, melyek mar letezo KT kepessegek: Mentalis felfrissules, Kobor, Kedvenc Taborhely es Tudatforras. Ezekbol haromnal az a helyzet, hogy ha egy KT-nak mar megvan a kepesseg, akkor cserelhetnek egy masik kepesseget. Erdekes modon a Tudatforras ezalol kivetel. Amennyiben mar megvan a KT-nak a kepesseg, tovabbi elonyt kapnak ennek a fejlesztesnek eredmenyekeppen. Nem igazan latok okot arra hogy ez miert igy van, es ezt javitani kellene hogy itt is csere lehetosege legyen, mint a masik harom kepessegnel. Azt hiszem ha mar 84 a 85 kepessegbol fairen lett megoldva minden KT szamara egyenlo eselyeket teremtve, talan nem kellene kivetelezni ezzel az 1 kepesseggel sem.

Ebben nincs igazad. Addig, amíg a másik 3 képesség egyedülálló, tudatpont termelő képessége minden más KT-nak van. Mivel a Tudatforrás összeadódik minden korábbi TU termelő képességel, ezért célszerű, hogy a neki megfelelővel is összeadódjon.

Az elso kepesseg szerintem nagyon aranyos, de ugyanaokkor aranytalanul magas lett a TVP koltsege. Szerintem igy nagyon kevesen fogjak hasznalni, ha egyaltalan.

A képességek TU értéke, és így a TVP értéke is felül lesz vizsgálva hamarosan. Simon ötlete tetszett, és valószínűleg bevezetjük. Az első képesség mondjuk 500 TU, fejenkénti minimum 30 TU. Utána minden képesség +250 TU, és a fejenkénti minimum 15 TU-val nő. Ekkor egy 17 fős KT aktív KT-nak a mininumnál nem kell többet fejlesztenie. Mi erről a véleményetek?

Ha bármi további kérdés/javaslat van, szívesen válaszolok.
 
Jó ötlet, akkor mi 8 év múlva még megcsinálhatjuk
 
Na igen...
 
A fair az lenne, ha minden KT megcsinálhatná mondjuk szeptember végéig az extra Eldereth kristályért, és utánna is bent maradna a TK a manakövekért, és a játékélményért...

Elég durva mindenhogyan, ha az alapból is legdurvább KT kapna csak még több előnyt a kristályok miatt...
 
Kérésem lenne a játékvezetés felé (tudatlan lévén inkább leírom, aztán vagy alapból ez a helyzet vagy nem, de legalább elmondtam):
A vonatkozó TK legyen elérhető egy darabig, legyen esélye még pár KT-nak megcsinálni. Szerintem nem lenne fair, hogy az aktiv és hirtelen sokat fejlesztők ekkora előnyhöz jussnak, figyelembe véve, hogy NYÁR van es sokan azért odavannak akár több hétre is nyaralni...
 
Azt szeretném megkérdezni, hogy számít-e az entitás elleni harcban az, hogy összesen illetve az idézés pillanatában mennyi TU-t ölt bele az illető?
 
Javaslatok ket kepesseghez a kepessegfa elejen:

Elsosorban egy kovetkezetlenseget szeretnek feltarni, melyet javitasra javaslok: Negy olyan kepesseg van a faban, melyek mar letezo KT kepessegek: Mentalis felfrissules, Kobor, Kedvenc Taborhely es Tudatforras. Ezekbol haromnal az a helyzet, hogy ha egy KT-nak mar megvan a kepesseg, akkor cserelhetnek egy masik kepesseget. Erdekes modon a Tudatforras ezalol kivetel. Amennyiben mar megvan a KT-nak a kepesseg, tovabbi elonyt kapnak ennek a fejlesztesnek eredmenyekeppen. Nem igazan latok okot arra hogy ez miert igy van, es ezt javitani kellene hogy itt is csere lehetosege legyen, mint a masik harom kepessegnel. Azt hiszem ha mar 84 a 85 kepessegbol fairen lett megoldva minden KT szamara egyenlo eselyeket teremtve, talan nem kellene kivetelezni ezzel az 1 kepesseggel sem.

Az elso kepesseg szerintem nagyon aranyos, de ugyanaokkor aranytalanul magas lett a TVP koltsege. Szerintem igy nagyon kevesen fogjak hasznalni, ha egyaltalan. Javaslom a TVP koltseg teljes torleset... Sok TU (es igy TVP) mar el lesz koltve a kepesseg kifejlesztesere. Ha mar kitagul a tudati terunk, akkor ne keruljon TVP-be. Esetleg egy jelkepes tavtol fuggetlen koltseget el lehet kepzelni.. pl 2 TVP, esetleg 10 mezoig 1 TVP, 20-ig 2 TVP, stb.

Udv:
Manus
 
Tippem a valaszokra:
igen
nem
igen
 
Kerdes:
- Tobb KT is megcsinalhatja a TK-t?
- Vegyes (tobb KT bol tagok) leves is lehet?
- Ha egy KT nak kesz , akkor a kimaradt tagok is megcsinalhatjak?

Zoli/JV tudsz segiteni?
 
Csak lehetőleg 58. szint fölül.
 
KGST-n belül a gnómoknak (vagyis nekem) jöhet egy raklap TU .
 
Van-e olyan KT, amelyik NEM akar részt venni az entitás idézésében (mert mondjuk nagyon el vannak maradva és már biztosan látják, hogy inkább kimaadnak belőle)?
Azért kérdezem, mert szövetségeken belül segíthetnék a KT-k egymást, konkrétan :
akik már elérték az 1000 TU-t vagy nem is akarják elérni segíthetnék azokat, akik közel járnak az 1000-hez.
Akár csak kölcsönbe is, amit aztán visszaadnának (hogy nettóban ne érje hátrány a másik KT-t).

Aki lát ebben fantáziát, legyen szíves jelezze!
 
Na ha ez nem kamu - es miert lenne az - akkor kivancsian varom a fejlemenyeket, es egyuttal thx. beho!

Chan
 
[186,60] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Utad során felfedezel egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy királyi emlékművet. Látsz egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).
 
Ars Magica: cc. 1200
 
LIN: 500+
 
Sziklaöklök 1150+TU és 35+ entitás esszencia
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.