Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Mikor lenne a legjobb a jövő évi Nemzetit tartani, melyik hónapban tudod legkönnyebben a péntek-szombat-vasárnap trióra szabaddá tenni magad?

1.) Az augusztus a legjobb.
2.) Legyen inkább szeptember.
3.) Legyen inkább október. (Október 23. péntekre esik.)
4.) Mindegyiket egyformán könnyen vagy nehezen tudom megoldani.
5.) Nem szoktam a HKK Nemzetire kijutni.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
HKK - Zén Legendái: Az istenek csarnoka július 20.
A pillanat képe
Orgling disznó
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Clerebald gyűjteménye – Beharangozó
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő Clerebald gyűjteménye!
Ritka lap csere
Hagyományos verseny - 2019. szeptember 21.
XXIII. HKK Nemzeti Bajnokság – 1. nap

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Végzetúr alappakli
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Namír szántóföldek

A lista folytatása...
Lapötletek (64218)
HKK Nemzeti Bajnokság - 2019. (36)
[HKK Piac] Eladó lapok (141378)
[HKK Piac] Régi lapok (1388)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28172)
Verseny előtt (7021)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Sztem igen
 
Véleményem szerint szándékosan került ez a szöveg a városra, és bármilyen kalandozó jelzőt fel lehet áldozni (új nemzedék, zöldfülű kalandozók, szapora törpe, stb).
 
sziasztok!

megint én!

a kérdésem: a "tiszta lelkek városa" azt mondja, hogy
"áldozz fel egy kalandozó jelzőt........"
a "szapora törpe pedig azt, hogy "...kapsz két törpe jelzőt (0/1-es Tharr kalandozók......"
a szapora törpe által kapott jelzőt is feláldozhatom a "tiszta lelkek" hatása érdekében?

kösz mindenkinek
 
kösz!!
 
értem!!!
nagyon jó!
 
Azokra rá van írva, hogy Kijátszhatod varázslatként, ekkor... , tehát a lap a saját típusát változtatja meg (altípusát nem).
 
ezt nem értem! a hópárduc szörny marad a többi nem? miért? például a szkritterekkel mi a helyzet?
 
köszönöm!
 
(AK20) Ha a Pozitív létsík játékban van, akkor is ki lehet játszani ezeket a lapokat (pl. Árvíz), illetve, ha bűbáj (pl. Influenza, Éhínség) vagy más az asztalon maradó lap (pl. Uman szelleme), akkor azok játékban maradnak, csak semmilyen hatásuk nem lesz. Megmarad még azonban az a kérdés, hogy mi van az olyan lapokkal, melyeknek több hatásuk is van, a lények elpusztítása mellett mást is csinálnak (pl. Az igazság pillanata, Déja vu). Ezeket a lapokat is ki lehet játszani, de abban az esetben, ha csak egy lényt is a gyűjtőbe küldenének, a lap teljes hatása nem jön létre, tehát a Déja vunál nem kezdődik elölről a játék, Az igazság pillanatánál az ellenfél nem veszíti el a varázspontjait, és nem esik le egy bűbája stb. A Végelgyengülés más eset. Ezt is ki lehet játszani a Pozitív létsík mellett, és folyamatosan csökkenti a lény ÉP-jét egyig, egynél azonban megáll, és nem öli meg a lényt.
 
melyik címszó alatt van?
 
nyilván az, amelyik összhangban van a faq-val
 
ott a faq nem?
szerintem ez a felsőbrendü
 
köszönöm!
de az első kérdésre két különböző válasz jött!?
akkor melyik?
 
a 2.jó deaz elsőre van faq
 
(AK20) Ha a Pozitív létsík játékban van, akkor is ki lehet játszani ezeket a lapokat (pl. Árvíz), illetve, ha bűbáj (pl. Influenza, Éhínség) vagy más az asztalon maradó lap (pl. Uman szelleme), akkor azok játékban maradnak, csak semmilyen hatásuk nem lesz. Megmarad még azonban az a kérdés, hogy mi van az olyan lapokkal, melyeknek több hatásuk is van, a lények elpusztítása mellett mást is csinálnak (pl. Az igazság pillanata, Déja vu). Ezeket a lapokat is ki lehet játszani, de abban az esetben, ha csak egy lényt is a gyűjtőbe küldenének, a lap teljes hatása nem jön létre, tehát a Déja vunál nem kezdődik elölről a játék, Az igazság pillanatánál az ellenfél nem veszíti el a varázspontjait, és nem esik le egy bűbája stb. A Végelgyengülés más eset. Ezt is ki lehet játszani a Pozitív létsík mellett, és folyamatosan csökkenti a lény ÉP-jét egyig, egynél azonban megáll, és nem öli meg a lényt.


rakhatsz
kijátszhatsz
 
1. igen. a jelzők leesnek róla, de a lény nem kerül gyűjtőbe a pozitív sík mellett.
2. igen, rakhatsz a paklidba, mert a pakliban a lapnak az eredeti laptípusa számít, ami jelen esetben szörny. Kijátszhatod a hópárducot, és nem kell neki nekront dobnod, ugyanis a hópárduc reakcióként kijátszva is szörny marad, nem varázslat. Az egyéb lények, amelyek varázslatként is kijátszhatok (undorfutnok, lávabehemót, stb), után fizetned kell a nekront is, ha varázslatként játszod ki.
 
sziasztok!

ha valaki tud válaszoljon "lécci"!
1: a játékban van a "Pozitív létsík". kijátszom a "Granitoidot". leszedni a lapot nem lehet, de a jelzőket leszedhetem vele anélkül, hogy a lapot eldobatnám?
2: ha a paklimban van a "Vezetőkészség", rakhatok-e a paklimba olyan lapot, ami varázslatként is használható(pld.: Hópárduc), és használhatom-e azt varázslatként a nekron kifizetése után?
 
Köszi gondoltam csak itt a neten sehogy nem találtam.
 
Hordaparancsnok mellett nem használhatsz szabálylapot...de ez benne van a szabálykönyv-kiegészítőbe.
 
Mulgan a segitő mellett használok Hálócsapdát. Kérdés hány lappal kezdek? Nekem nyilván az 5 szinpatikus .Egyáltalán hordaparancsnok mellett használhatok-e szabálylapot?
 
Jaja

gondolj bele.

Egy full fókusz kristályos decket és egy xenó kontrollt lenyomott vele.

És ezel akart versenyre menni.
 
az szép lenne
és komolyan elhitte hogy pl egy gyaknemgyak 2vp csináló aramlós lap egy minden körben kisülő +2vp?
 
Köszönöm

sejtettem, hogy haver megint túloz.

szerinte ami áramlás az minden körben kisül magától előkészítő fázisban xD

Már csinált is áramló paklit
 
na megelőztek
 
a második körödtöl kezdve a fő fázisodban körönként egyszer elkölthetsz 1vp-t(plussz még annyit amennyi esetenként a : bal oldalán szerepel) és visszakeverheted a paklidba egy áramlós lapodat a kezedből
ekkor kisül az áramlás pl.:kapsz 2vp-t....
 
Meg is lehet keresni.
Áramlás:
A játékos a saját körében, a 2. körétôl kezdve, saját fô fázisában, körönként egyszer, @1-ért visszakeverhet a kezébôl a pakliba egy Áramlással rendelkező lapot, ekkor létrejön az Áramlás: után leírt hatás. (ez lehet +ÉP, VP, húzás, keresés vagy egyéb hatás) Az áramlás egy kézben levô lap hatása. A Párbajhoz és Kincshez hasonlóan cselekvésnek számít, de nem számít lapkijátszásnak.
 
Az áramlást, le tudja írni valaki?

Mert mostanában 3 szabályt hallottam rá de kíváncsi lennék, melyik a verseny szabály.

Le tudná írni valaki aki biztos benne?
 
nekem is a nekromanta volt az első értelmes deckem és játszottam vele vagy 5évet szóval ha tanács kell csak írj privit

ha kijátszol drakolder csapást az duplázza a jelzőket
az öregítő sugárra pedig állat tud lenni szerintem
 
2.: tévedés, le van FAQ-zva, a max. ÉP csökkentést is megdobja
 
0.: Hát a nekromanta dekk tényleg gyenge, de játssz vele, legalább tapasztalatot szerzel.

1.: Igen

2.:csak a sebzés

3.: nem tudok sok ilyet, esetleg az új zénben van 1.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.