Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Mikor lenne a legjobb a jövő évi Nemzetit tartani, melyik hónapban tudod legkönnyebben a péntek-szombat-vasárnap trióra szabaddá tenni magad?

1.) Az augusztus a legjobb.
2.) Legyen inkább szeptember.
3.) Legyen inkább október. (Október 23. péntekre esik.)
4.) Mindegyiket egyformán könnyen vagy nehezen tudom megoldani.
5.) Nem szoktam a HKK Nemzetire kijutni.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
HKK - Zén Legendái: Az istenek csarnoka július 20.
A pillanat képe
Egy segítő kéz
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Hogy mit is jelent egy Közös Tudatba tartozni? Társakat, akikre számítani lehet, ha bajba kerülnél a Túlélők Földje ádáz és küzdelmes mindennapjaiban.
Nézz szét a galériában!
Clerebald gyűjteménye – Beharangozó
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő Clerebald gyűjteménye!
Ritka lap csere
Hagyományos verseny - 2019. szeptember 21.
XXIII. HKK Nemzeti Bajnokság – 1. nap

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Végzetúr alappakli
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Namír szántóföldek

A lista folytatása...
Lapötletek (64218)
HKK Nemzeti Bajnokság - 2019. (36)
[HKK Piac] Eladó lapok (141378)
[HKK Piac] Régi lapok (1388)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28172)
Verseny előtt (7021)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Mindhárom együtt viszi 0 alá (tehát a Kragoru is). Ha a háromból bármelyik nem hatna, akkor nem menne 0 alá.
 
Pedig pont így logikus. A Kragoru nem azt tudja, hogy "nem mehet 1 alá", hanem hogy "nem mehet így 1 alá", és nem is ezzel viszed nullára, hanem a másik kettővel.
 
Ezesetben a kódex felülirja a logikát.
 
Nem kell mindnek, elég ha 1 olyan van az olcsóbbítások között, ami enged 1 alá, ez mindig is így volt. Amúgy a kódexben is benne van:

21.8.3. Kiegészítés
"Ha a lap idézési költségét egy vagy több olyan körülmény csökkenti, amelyek szöveges leírása azt említi, hogy az általuk módosított idézési költség nem csökkenhet így 0-ra (vagy 1 alá), akkor ezt a tilalmat az összes módosító körülmény összegzését követően, a módosítás végeredményénél kell figyelembe venni. Ilyen esetekben a lap idézési költsége csak 1-ig csökkenhet (kivéve, ha eleve 0 volt, illetve, ha az idézési költséget csökkentő körülmények közt található olyan, amely azt nullára is csökkentheti)."
 
Egészen pontosan a 3 követő együttes hatásától ment 1 alá, amelyekből egyik a Kragoru, amitől nem mehetne 1 alá.
 
Ha jól tudom, versenyeken általánosan elfogadott, hogy az 5 követős avatár pakli 6 VP-be kerülő avatárjait 0-ért játsszák ki. Ez nem tudom, honnan származik, lehet, hogy valami FAQ, lehet, hogy egy régi biroi döntés az alapja, DE:
A 3 követőből csak 2 engedi meg, hogy 1 alá menjen a költség (Az istenek hirnöke és a Kyorg), a Kragoru nem.
Ahhoz viszont, hogy 6 helyett 0 legyen, mindhárom követő olcsobbitásásra szükség van, a Kragoruéra is.
A Kragorura az van irva, hogy "nem mehet igy 1 alá", és ha Kragoru nélkül 2-be kerülne, Kragoruval pedig 0-ért rakom ki, akkor a Kragorutól ment 1 alá.
 
Igen. Annyi védekezést játszhatsz ki ahány lapot próbál meg ő kijátszani (kijátszást és nem sikeres kijátszást néz), de minimum egyet.
 
Köszi a választ. Amit írtál abból pont az következik, hogy a 2. lapjára kijátszhatom a 2. Sebzettet, de gondolom csak pontatlanul olvastad a kérdést. Egyébként nagyon jól elmagyaráztad, köszi.
 
Igen sok kérdés merült fel a Zarknod visszatérrel párhuzamosan megjelent egyik ultraritka lap, a Fogyó idő kapcsán, így most pontosítjuk és tisztázzuk ennek a működését. A lap az alábbi kiegészítést kapja:

"Hátrányok: Az időjelzők száma semmilyen más módon nem módosítható. Bármilyen módon is kerül játékba a Fogyó idő, a 12 időjelző mindenképpen rákerül."

Az időjelzők tehát semmilyen módon nem szedhetőek le a lapról akkor se, ha amúgy annak nincs képessége, és a jelzők rákerülését sem lehet kikerülni.
 
Hello,

Röviden: nem.
Sőt, függetlenül az ő lapja létrejöttétől "üresben" sem védekezheted ki a második sebzettet, mivel ő összesen 1 db lapot játszott ki.
A védekezés szabály nem sikeres lapkijátszást néz (és nem csak kézből kijátszást), azaz ha van nálad 3 földanya ereje és ő megpróbál kijátszani 3 lapot az első körében, mindet megfoghatod. A lényeg, hogy ő kezdje a lapkijátszást. Ha pl. kijátszott 1 goblin tőrkovácsot akkor te utána 2 db védekezéses lapot játszhatsz ki, mert a kapott dobótőr is számít a védekezés szempontjából.
DE
Ha van nálad 1 techiánaflux és 2 földanya ereje, az ellenfeled elpasszolja az első körét erre te kiraknád a fluxot védekezésből, ő rácounterel erős erejével, akkor arra te nem reagálhatsz már földanyával védekezésből, mivel addigra te már kivédekezted az 1 lapod és ő még mindig csak 1 lapot játszott ki.
Így garantálja a szabály, hogy ne menjen át támadásba a "védekezés".

Üdv: Kyb
 
Ha az ellenfelem kezd, és az első körében kijátszana valamit, de én azt védekezéssel semlegesítem (pl. Sebzett vérfarkassal), akkor a következő lapját semlegesíthetem mégegy védekezéssel (pl. egy másik Sebzett vérfarkassal)?
Mert ugye annyiszor védekezhetek, ahány lapot kijátszik, de az első az kijátszásnak számít, ha semlegesítettem? (az első lapnál ez még nem probléma, mert egyet mindenképp védekezhetek)
 
Ha csontkováccsal visszahozok egy Fogyó időt akkor nyertem? Illetve ha olyan lappal hozom játékba ami azt írja, h a kijátszáskori képességek nem jönnek létre akkor is?
 
Köszönöm!
 
A zanszilánkok-ra az van írva, hogy az idézési költség részét vagy egészét fizetheted zsz-el. Ebből nekem az jön le, hogy a drágítást is. Ha +1 vp-vel drágítanak, akkor a lap idézési költsége 2 lesz. ( 1zs, 1vp)
 
Emlékeim szerint az alap IK-t lehet ily módon helyettesíteni.

Általában 1 Vpvel szoktak drágítani, tehát azt Vpben kell megfizetni, ha azt mondaná, hogy 1-el drágább és nem mondaná meg mivel, annak ugye nem sok értelme lenne
 
Van egy 1 zsz-ért jövő lapom és az ellenfelem bedrágított mondjuk 1-el. Így a zsz-es lapom 1 mana és 1zsz-ért tudom kijátszani. Ez tiszta. De mi van akkor, ha az én oldalamon van egy zanszilánkok a játékban? Ilyenkor a drágítás mértékét is fizethetem zsz-ből, vagy csak a lap alapköltségét?
 
A kárpótlás "nem jár" ha saját magad küldöd a gyűjtőbe a lényed, a szintlépéses képesség viszont mindig. Tehát ha van 1 szintlépés rajta és te lövöd le, akkor 3 mana+2 lap, ha az ellenfeled, akkor 8 mana+2 lap.
 
Kérdés: Ha kilövöm a saját Rakoncom egy forrásommal, akkor a kárpótlását, és Rakonc 1 szintlépéses gyüjtőbe kerülési bónuszát is megkapom, vagy csak az egyiket a kettő közül?
 
És csak ha ő kezdett
 
és csakis az ellenfél első körében ezt ne feledjük:P
 
Nem, olyankor ingyen játszhatod ki őket, legalább egyet, de max annyit ahány lapot ellenfeled is kijátszott. A védekezés helyettesítésnek minősül.
 
Sziasztok!

Nem igazán vagyok tisztában a védekezéses lapok kijátszásának teljes feltételeivel. Az megvan, hogy az ellenfél körében is kijátszhatod őket, viszont az idézési költségüket ki kell attól még "fizetni"?
 
Ha nem forrásimmunis,igen.
 
Visszatérve még az első kérdéshez. Forrásokkal sebezhetem közvetlen az ellenfél tartalékjában lévő aktív passzív/ lényeket pl egy azonnali varázslattal? (pl energiacsapolás)
 
köszönöm
 
Csak olyan tárgyhoz kell lény,amelyik tárgyon kéz (KF) ikon van. Ha nincs rajta a tárgyon,akkor nem kell hozzá.
A tárgyat csak akkor tudod passziválni,ha már az asztalon van,oda aktívan kerül. Általában akkor tudod passziválni,ha van valami képessége,ami passziválásra működik. Utána,ha csak más hatással nem teszed(pl. Mestermágus),akkor az előkészítő fázisban fog aktivizálódni
 
Köszi. Még kérdeznék, ha szabad. A kérdésem több részből áll.
- Ha kijátszok egy tárgyat pl. "kőszem" ezt csak is kizárólag lényre rakhatom (persze olyanra, aki tudja is használni.) vagy egyszerűen az asztalra is ki rakhatom lény nélkül?

-Ha kell hozzá lény, akkor pl kijátszom ezt a bizonyos "kőszemet" mondjuk az "ében íjászomra" (tételezzük fel az íjászom aktívan a tartalékban van. ) megtörtént a kijátszás. a kőszem képessége, hogy passzívizálnom kell és feláldozni a kőszemet. De mit/kit passzivizálok? a kőszemet vagy az ében íjászt?

-ha már felmerült ez a dolog h a tárgyat passzivizálok, akkor adódik a köv. kérdés, hogy tárgyat kijátszva képességei azonnal aktiválódnak/aktiválhatóak, vagy esetleg a köv. köröm előkészítő fázisában aktiválhatom?

még lenne pár kérdésem, de nem rombolom ilyen hamar le az agyakat!
 
Ha külön az adott lap nem utal erre(pl 7fejű hidra) akkor NEM.
 
Sziasztok,

Kérdésem a következő: Támadható-e az ellenfél tartalékjában lévő aktív/passzív lény? (nem forrásra gondolok, hanem pl a saját lényeimmel.)

válaszokat előre is köszönöm!
 
Sziasztok! Még nem tettem itt fel kérdést, így most ez az első, ill. első 2 ^^...

Az ünnep során felmerült a kérdés - játszmákon - 2 lappal kapcsolatos kérdés.
Linkelem a 2 lap képét is:
Zanzult gigász
http://www.beholder.hu/php/hkk_lapkep.php?id=6483

Vésztartalék
http://www.beholder.hu/php/hkk_lapkep.php?id=6729

1. Zanzult gigász:
A gigász kaphat úgy gyengülés jelzőt, ha már van rajta 6db? Konkrétan a leszedő képességét használnám, így 8db gyengülés jelző lesz rajta. Tehát meg is hal. Viszont a kérdésen belül a kérdés az, hogy ez megléphető-e, mi lesz a sorrend? Ez lesz (?):
megkapja a plusz 2 gyengülés jelzőt, kisül a képessége, és "rögtön" ezután a gyűjtőbe kerül. /mert szerintem, ez fog történni, de itthon valamivel meg kell erősíteni a véleményt /

2. Vésztartalék:
Ennél a lapnál már bonyolultabb a helyzet. FFA (free for all, mindenki mindenki ellen)-t játszottunk és kijátszottam a Vésztartalékot. A pontos szitut nehéz lenne felidézni, de több kérdés jött elő.
Az egyik, hogy konkrétan nem írja azt, hogy "célpont ellenfél", hanem ellenfeled.
FFA-nál volt 2, azonban ilyenkor választanom kell, vagy mind2 ellenfelet figyelembe vehetem?
A másik, hogy a képességének köszönhetően, akkor is választhatom mind a 4 képességét, ha csak az egyiknek van meg a feltétele? Illetve vegyesen is tehetem? Ezen azt értem, hogy mondjuk csak 2-t vagy csak 3-t választok.

Köszönöm előre a választ!!!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.