Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Május 18-án szombaton részt vennél-e egy HKK versenyen, amit a Board Game Expo-n rendeznénk a ComicConon? (Belépő van, nevezési díj nincs, nyeremény van.)

1) Igen, megyek a rendezvényre, szívesen részt veszek a HKK versenyen is.
2) Megyek a rendezvényre, de a HKK versenyen nem indulok.
3) Nem megyek a rendezvényre.
4) Nem tudom még.
5) Nem érdekel.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Harcias manó
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Mielőtt még megsajnálod ezt a pöttöm kis teremtményt, és netán a "Jaj, de cuki" mondat is kibuggyan a szádon, elárulom: az első zóna számtalan kalandozóját késztette már futásra a képen látható átokfajzat. Talán majd, ha megbököd miniatűr kardocskájával, te is belátod, hogy rossz helyre skatulyáztad e lényt.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47065)
Lapötletek (64943)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (29)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)
[HKK Piac] Eladó lapok (141662)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
HI!
Ez a fogado dolog nem nem teljesen tiszta: Fogadoban akkor erdemes taborozni, ha minden nap tudsz lepni. Akkor lehetoseged van arra, hogy 12 orankent lepj, hanem mondjuk 10 orankent. Abszolut semmilyen elonyod nem szarmazik a fogadoban valo pihenestol ha nem lepsz a maxra regeneralodas utan. Ha 3-4 naponta lepsz, a tartalek energiabol a gors reg. segitsegevel tehetsz egy nagy kort a szigeten, es utana valoban bemehetsz ujra a fogadoba. Es akkor mi van? Ha megint csak 3 nap mulva lepsz, akkor mi hasznod volt abbol, hogy nem 12 ora, hanem 10 alatt kerultel maxba? Semmi.
Tehat a gyors reg. es a fogado komboja nem tul jo
 
Megfigyeltem, hogy fogadóban nem harminc valamennyi, hanem ötven valamennyi energiát regenerálok óránként. Ez nekem előnyösnek tűnik...
De nyilván 600 energiából nem éri meg kis köröket tenni a város körül, hogy a fogadóba jussak vissza. De 3* vagy 4* 600 pontból már 2 labirintust meg egy csomó építményt kipucolok mielőtt vissza térek a fogadóba. És közben egyszer sem kell 30 energiát regenerálnom óránként.
 
Én is gondolkoztam azon, hogy áll a helyzet a fogadókkal. Meg is akartam kérdezni, csak aztán mégse. Vajon úgy van-e, hogy amig pihenek, végig jön a +energia, vagy felmegy maxra, és utána jön a sima regen (tartalékba)?
 
Hi!
Majdnem ertem a problemadat. Csak azt nem, hogy vajon miert is erne meg a fogadoban 8 napig taborozni.Milyen elony szarmazik ebbol?
 
Én pont arra céloztam, hogy eddig lemaradt, de most már bárhova eljut akkor is ha mindig fogadóban alszik. (Alszik 8 fordulón keresztül, majd egyszerre lép 8 fordulót. Akkor meg úgyis vissza kell menni könyvtár akadémia stb). Azután megint fogadó pár napon keresztül. Azaz Állandóan gyorsabb regenerálódás, mostantól ez a természetes. Persze ez jó, hiszen többet tudok játszani.
 
Maradjon csak a város mellett Ha neki az a jó játék...
Nem szól bele a tiédbe szerintem.

Egyébként Tp-ben úgy lemarad mint állat.
 
Hahaha
 
Maci!

Még egy észrevétel: Most, hogy a fogadóban gyűjtött energia pontokat egyszerre ki tudom "sütni", nyilván aki el akar távolodni a várostól akár több fordulóig is pihen fogadóban előtte.
szerintem:
1. A jól kitalált VP és ÉP regeneráció - amin valószínűleg órákat gondolkodtál - teljesen értelmét veszti, csak az energiával kell foglalkozni, hiszen a gyors regeneráció maxra tölt, csak legyen elég energia.
2. A felgyülemlett Vp, Ép raktározása/ külön kezelése sem segítene, hiszen fogadóban azt is ugyanúgy túlregeneráljuk.
3. Ha magamból indulok ki, eddig gyakran útközben a mezőn, vagy éppen egy labirintusban pihentem, most már SOHA! Mindig fogadóban.
Nem kell 12 órát várnom, elég 8. Azaz a játék egyszerre a kétszeresére gyorsult.
Lehet, hogy a fogadót meg kellene szűntetni, ebben a formában semmilyen áldozatot nem kell hozni a játékosnak (mindig a város közelében maradni, ahol túl sok az ember de kevés a... szörny) ahhoz, hogy mindig benn aludjon!
Nem biztos, hogy igazam van, de várom mások gondolatát is.
 
Jó lett az új opció. Szerintem nagy lépés a tesztjátéktól a szórakozás felé. Így már nem a játék osztja be az időnket, hanem fordítva. Hehe, ez mostmár tényleg úgy hangzik, mint valami idétlen reklámszöveg. Na, akkor lássuk:

Maci: Ön is használja az új opciót?
Játékos:Igen, 40 éve azt használom.
Maci: Tudja, hogy a szörnyek támadnak, az új opció pedig megvédi az épéit?
Játékos: Igen.
Maci: Na, akkó jó van.
 
Üdv Maci!
Nagyon tetszik ez az új opció. :-)))
Támogatom Gonthar javaslatát, a napi speckók is frissüljenek!
Esetleg tehetnél bele egy olyan megszorítást, hogy naponta csak 5x-10x lehessen használni a gyors regenerációt, így 1 nap max. ~1 hétnyi kihagyást lehetne bepótolni. De ehhez nem ragaszkodom. ;-)
 
Hah, véletlenül offlineban hoztam be a login képernyőt, ezért nem találtam azonnal a gyorsregeneráció opciót.
Mindenesetre volna egy észrevételem vele kapcsolatban: úgy volna "fair", hogy ha 10 energia alatt táborozik és használja a gyors regenerációt, akkor a faji és kaszt spec képességeket is használhassa újból.
 
Hogy lehet ezt a gyors regenerációt aktiválni? Mennyit kell pihenni hozzá?
 
Hi!
KIserlet keppen beraktam egy gyors regenaracionak elnevezett dolgot. Probaljatok ki, szerintem nagyjabol megoldja a reg. problemakat.
 
Hmm...
Úgy vettem észre, hogy magasabb IQ, állóképesség pontokkal 12 óránál hamarabb is lehet regenerálni fogadóban, szóval ezt a részt visszavonom. De nem lenne butaság A vp-t és ÉP-t is raktározni.
 
Frihyr ötletének, amennyiben jól értettem a napi tikk jel a lényege.
Én jobbnak találnám az óránkénti tikk jelet.
Jelenleg - a nem 100%-ig tökéletesen optimalizált játék stíluson kívül- 2 dologgal is hátrányba lehet kerülni:
- lassú modem: lassab játék-> könnyen kimaradok egy tikk jelből/ kevesebb időm marad pihenésre.
- Ha valaki nyaralni megy, a regenerált energia tartalékba megy, de a regenerált VP és ÉP NEM! Ráadásul 12 * 1 órai pihenés nem egyenlő 1*12 órai pihenéssel, tehát mindig lépni kell, és lehetőleg 0 VP-vel és nagyon kevés ÉP-vel kell megkezdeni a táborozást.

Én a következő módosítást javasolnám: Ne a pihenési időt vegye figyelembe a gép, hanem minden órában legyen tikk jel, amikor is a karakter regenerálja a max ÉP, max VP, max ENERGIA 1/24- részét, (jelenleg 1/12), akkor is ha éppen játszik. (nyilván csata közben nem, hanem közvetlenül csata után). A maximumon felül MIND a VP, ÉP, Energia átkerülhetne a tározóba. A tározóból az energia felhasználása a jelenlegi renszernek megfelelően (ideiglenesen megnövelt maxE, maxVP stb.) történne, tehát a maximális energiám stb 40%-át vehetném fel pluszban naponta egyszer.

Ezzel a rendszerrel együtt járna viszont, hogy a fogadókat el kellene tüntetni.

Második alternatív javaslatom pedig az (amennyiben minden marad a jelenlegi keretek között), hogy 12 órai táborozásnál ne gyógyuljak maxba, hanem a regeneráció kizárólag az óránkénti értékektől függjön. (Ez valószínűleg sokaknak nem tetszene, de ez is ugyanazt a célt szolgálná: nem kellene minden 12/24 órában stopperrel a kézben szuperpontosan és optimálisan várni a forduló kezdetét, mert ha mást nem is, de legalább ez energiát pontosan megkapná az is aki nem lépett egy ideig.)
 
Szia Kenya ! Ha arra gondolsz, hogy a programnak le kell kezelnie kb.
2000 karaktert, akkor az nem nagy dolog. Szerintem 1-20 masodperc alatt megvan a programtol-programkodtol fuggoen. Esetleg a kalandozok szama okozhat gondot valoban, hogy sokan kivannanak pont ejfel kornyeken lepni. Szerintem maximum mindig ugy a karakterek negyede-hatoda lepne amit valoban nem tudom, hogy tudna-e kezelni a progi. (mondjuk, ha mindegyik modemes, akkor biztos ) Frihyr
 
Konnyen tulterhelesi gondok johetnenek elo, ha adott pillanatban kapna meg mindenki az energiat.
 
Meg egy olyan szempontbol is jo lenne az otletem (bocs), amire amikor irtam nem is gondoltam. Ugyanis bar nem tudom, hogy az eles jatekkal tudok-e majd jatszani, de ha igen akkor a mostani modemes kondicioimmal,
azaz 15 oras MATAV kedvezmeny. Mondjuk 6-szor lepnek, 2-szer delutan,
ketszer ejszaka, hetfon ejjel 3/4 12-kor belepek, lejatszom a
hetfoi napot -egy pillanatra tabort verek- majd johet a keddi nap.
Aztan a kovetkezo alkalommal ugyanigy mondjuk szerda ejjel.
Viszont a VP,EP +40% visszakapasnal lenne egy valtoztatas, ugyanis nem
mondjuk 100 helyett 140-et kapna valaki, hanem lenne egy kis menuparancs, hogy visszakapd, mondjuk lement 60-ra a VP, akkor mar meg lehetne tenni.
Ennek az az ertelme, hogyha van egy 120 VP-s varazslat (mondjuk "felisteni harag: max.+10 sebzes"), akkor ilyen alkalommal se lehessen elmondani.
 
Persze nekem is jobban tetszene az, hiszen sokszor sajnálom az elment Vp-t, Ép-t.
 
Úgy számolom, hogy ebben tényleg igazad van. de nekem akkor is jobban tetszene a másik módszer. ;-)
Néha többször van alkalmam belépni, ilyenkor jobb szeretném, ha valamivel többet használhatnék el az energia tartalékomból. :-)
 
Nos, asszem amit mondasz nem teljesen igaz. Ha hamarabb lépsz be, akkor az aktuálisan visszanyert energiához adódik hozzá a +max energia. Egyszer számold ki. Az Ép-k, Vp-k tényleg elvesznek.
 
Szerintem Frihyr ötlete egész jónak tűnik, ugyanis a mostani formájában tényleg nem igazán jól muködik az energia halmozás.
Arra gondolok, hogy nem túl jó, hogy a max energiát növeli x mennyiséggel 1 óráig, mert így nem lehet jól felhasználni. Pl. mielott leléptem volna az összes plusz energiát, ott hagyom a karaktert 1 órára, az az energia elveszik. 2. miután elhasználtam az össz. energiát és 12 óránál hamarabb lépek be, akkor ugyan kiírja, hogy +max. energia 1 óráig, de nem megyek vele semmire, mivel a tényleges energiám ennél jóval kevesebb, (mivel még nem töltodött fel) szóval ez is elveszett...:-(
Valamint az se igazán jó, hogy ezáltal az adott mennyiségű energiához tartozó ÉP és VP is elveszik, mivel azokhoz nem jár plusz.
 
Mit szoltok ahhoz az otlethez, hogy nem kell semmilyen bonyolult regeneracios algoritmus stb., hanem minden karakternel pont ejfelkor lenne egy tik jel, ha akkor eppen taborozik, akkor az elso belepeskor jon a takjel es 24 orara megkapja az energiat, vp-t stb, az alapjan a feleszereles alapjan ahogy taborozik.
Ha meg az elozo napi jatekat jatssza ejfelkor a tikjelkor, akkor
legalabb egy pillanatra el kell mennie taboroznia, es utana jon a tak jel. Ha egy teljes napig nincs neki takjele, azaz nem jatszik, akkor
megy at a taroloba az osszes ENERGIA,VP,ELETERO, es a kovetkezo takjelekor kapja meg ebbol a takjelhez kepesti 40%-ot. Ha valaki naponta ketszer is akar lepni, akkor be kell osztania a napi elso takjelekor kapottat. TIK-TAK BIMM-BAMM
 
Hi!
Amikor ez a csúszás dolog előkerült, akkor úgy döntöttünk, hogy az élers játékban a 24 óras regeneráció 23,5 órát fog jelenteni, és így a csúszás nagyjából ki lesz küszöbölve.
 
Kiegészítés az előzőekhez: Azt írtad, hogy a 12 óra letelte előtt egy órával be szoktál lépni, hogy ne legyen csúszás. Ezzel pont azt éred el, hogy nem kapod meg a 12 óra leteltével azt a plusz energiát amit egyébként megkapnal (mert ugye akkor kerülnél maxba).
Az ideális szerintem az lenne, ha 11,5 óra lenne a ciklus (vagy 23,5). Így lenne fél órája az embernek hogy felhasználja az energiááját és nem lenne csúszás sem.
 
Az alapból meglévő energiád max 40%-át kaphatod meg egyszerre, valahol le is van írva a szabályok között.
 
Húha, a virgoncságra időközben rájöttem, de a szobáztatást még nem próbáltam, és ma már úgy tűnik nem is fogom. Addig is leírnátok, hogy működik?

A felhalmozott energia (van vagy ötszázvalamennyi) nem tudjátok, hogyan (pl. milyen ütemben) jön elő?
 
Mindennap elsőosztályú szobában aludtál?
Virgoncság cuccokból mennyi van rajtad?
Mert lehet, hogy az energiamilliárdosok így csinálják.
 
Vannak olyan cuccok szép számmal, amik +max energiát adnak. Aztán ha a meglévo energiát viszonylag rossz hatásfokkal használod fel, akkor lassabban fejlodsz, tehát egy ido után egységnyi ido alatt a másik kari eleve több energiát használhat fel alapból. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy rosszul játszol, de lehet ez egy magyarázat a kérdésedre.

Eddig nekem is 160 körüli energia halmozódott fel kb, de egy regen szakasznál többet nem hagytam ki egyszer sem. És gondolom az sem végtelenül halmozódik.
 
Akkor nem értem, hogy a statisztikában első helyen álló hogy használt el 2000-rel több energiát, mint én. Amint lehetett, elkezdtem játszani, tehát 29-én. Ha az addig elhasznált energiám felhalmozódott volna, nem a 80valahanyadik helyen állnék a listán. Minden nap léptem, és ritka volt, hogy csak egyszer.

Nem nyavajogni akarok, nem is erről akartam dumálni, de persze kapcsolódik ez is. Ja, mégegy észrevétel: eddig nekem max. olyan 160 körüli energiát sikerült elraktározni. Persze ez nem jelet semmit, csak amolyan megfigyelés-féle.
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.