Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A halál sekrestyése
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Leah túlvilági teremtményeit általában egy dolog motiválja csak: minél több lelket halálba küldeni, hisz csak így araszolhatnak felfelé uruk kegyeltségi ranglistáján.
Nézz szét a galériában!
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Lapötletek (64961)
HKK kérdés? (47091)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Oda Nobuo 94. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. aug. 18. 14h:59'
EZ A 216. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
217. játékheted kezdete: aug. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5779
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1192
Extra forduló: 13

ODA NOBUO KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,18] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Shadowmage-dszel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 1. napon találkozol David Hasselhofffal. Leah követõje. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévõ fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy vérszomjas csüldõ trófea, egy törpemammut trófea és egy tesh alligátor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 4. napon találkozol egy szürke, hosszú hajú, homokóra szemû elf férfival. Dornodon kisebb papja. Egy aranygyûrût, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy trófea nyakláncot, egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy harcos trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy orgoró trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Bár Te nem akarsz harcolni, õ másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A 4. napon összefutsz Glaciussal. Tharr hittérítõje. Egy bakkura csizmát, egy ezüst papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy fagyféreg trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tõled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Kicsit jobb harcmûvész vagy, mint õ. Mindketten levetitek páncéljaitokat, pajzsotokat leteszitek, és puszta ököllel küzdeni kezdtek. Szinte érezhetõ, ahogy vibrál körülöttetek a KÍ. A meccs végeztével mindketten jobban érzitek magatokat és megígéritek egymásnak, hogy lesz folytatás. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 4. napon összeakadsz Rõtszakállú Odinnal. Kissé áttetszõ a teste. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku karvédõt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy csontváz lord trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 6. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy borostyán függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot, egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tûzfõnix! Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Doran. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az Álomõrzõ a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.) Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-25 ép.)Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 9 trikornis szarv (eladási ár: 251 arany, ebbõl a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét. Shadowmage megtámadott tudatcsatával. Gyõzelmet arattál! A jutalmad ellenfeled tudati energiája. (+12 TU.) WADVirág, amikor összefutottatok, adott neked egy fekete gyöngyöt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+17 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+42 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+18 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyûlik benned. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. Ha jellemed megváltozik, az igen kemény büntetéssel jár együtt istened részérõl. [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 212.]

* 5. KP: gyakorolsz a 28. tárggyal
Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 212.]


kno 13 1 képesség-növelés 13
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 harcmûvészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Gyilkos Döfés technikáját. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 212.]

fgy 40 25 felt. gyógyítás 40 25
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

hu 87 198 hulladék: 87 198
Hulladék, ezért nem gyûjtesz bronzhegyû lándzsát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

fkt 4 2 felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

fkt 17 5 felt. készítesz a 17. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 3 mozogsz délkeletre
[99,19] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledõ orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Eladsz 1 bronzhegyû lándzsát 10 aranyért, 2 dorony tüdõt 16 aranyért, 2 magszim belet 10 aranyért, 3 trikornis szarvat 36 aranyért, 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért.

Összefutsz Dramezisszel. Raia felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezõrõl visszatükrözõdõ jéghideg éj. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [12 pontot használtál fel, van még 200.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm. - Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, mászókampó (#165) 24 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfû (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kõszem (#304) 10 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: acélpengõke 3 ap /db, álompor 1 ap /db, aurach fog 1 ap /db, bordacsont 2 ap /db, bronzkulcs 9 ap /db, csontkulcs 4 ap /db, darázsfarok 14 ap /db, darázsszárny 4 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dobóháló 8 ap /db, dözmöng szív 3 ap /db, elkarog szõr 1 ap /db, ezüst kulcs 12 ap /db, furulya 7 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, gromak bõr 8 ap /db, karbin plazma 10 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, kék orchidea 4 ap /db, kis vaskulcs 3 ap /db, kötél 1 ap /db, madártoll 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány 10 ap /db, mocsári penke 1 ap /db, nagy bronzkulcs 14 ap /db, nagy vaskulcs 16 ap /db, nektoraf faggyú 3 ap /db, pirkit 2 ap /db, purifikátor háj 18 ap /db, remák szív 12 ap /db, rézkulcs 6 ap /db, rókafarok 3 ap /db, rozmárfog 3 ap /db, sallank karom 2 ap /db, shinai gömb 40 ap /db, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, szárnyas hernyó 2 ap /db, szeksztáns 20 ap /db, téfea-agy 8 ap /db, Thargodan esszencia 20 ap /db, ugh méreg 2 ap cseppje, uzbány csõr 6 ap /db, varkaudar csont 4 ap /db, vaskulcs 10 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, vízionár szem 3 ap /db, xirnox szív 10 ap /db, fekete gyöngy 6 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ. - Kõsisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51) 10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, vashegyû nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérg. vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, raptor szablya (#482) 50 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: ásó 5 ap /db, bõrpáncél 5 ap /db, bõrsisak 5 ap /db, csontszablya 2 ap /db, ezüsthegyû nyíl 4 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap /db, fúvócsõ 4 ap /db, hosszú íj 20 ap /db, kis bõrpajzs 5 ap /db, mandibulakasza 25 ap /db, mászókarom 10 ap /db, rövid íj 8 ap /db, tankány karom 10 ap /db, teknõcpajzs 15 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 25 3 megveszed a 25. tárgyat 3
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 kavadu iszákot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 64 2 megveszed a 64. tárgyat 2
Vásároltál 2 csontszablyát. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 26 30 megveszed a 26. tárgyat 30
Vásároltál 30 gyenge mérget. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [108,4] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány farkát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [108,5] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely délrõl folyik északra. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 166.]

go 46 gonoszkodsz: 46
Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgezõ bogyókat, gyilkos leveleket gyûjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtõ áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság. Jellemed megváltozott: mostantól gonosz vagy. Csak nehogy megbánd.) Ráébredsz, hogy milyen szörnyû hátrányokkal jár, ha továbbra is a sötét utat járod. (ld. enc.) - Te hitvány nyomorult! - mennydörög a fejedben istened hangja. - Azt hiszed, csak úgy hátat fordíthatsz nekem? Egyetlen járható út van számodra: ha visszatérsz az általam meghatározott jellemhez. Addig is, elveszem tõled a varázslás képességét. És persze érezheted az azonnali büntetést is engedetlenségedért! (-1 erõ.) [10 pontot használtál fel, van még 156.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[107,4] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rát-fát. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork sámán került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 21 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény. 405 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+47 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [37 pontot használtál fel, van még 119.]

go 48 gonoszkodsz: 48
Ne várja senki tõled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlõdnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel elõre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát õ akart megismerkedni vele. Te fülig érõ szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 109.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[107,5] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 botot.

(Továbbmész...) [108,6] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaszabolósáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elõl. A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délrõl folyik északra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,7] Szûnni nem akar a zöld síkság. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [52 pontot használtál fel, van még 57.]

h 645 415 használod a 645. tárgyat
Itt sajnos nincs Fortuna szentélye. Talán letelt a fél év, lerombolták, esetleg rossz helyen keresed. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

m 1 mozogsz északkeletre
[109,6] Szûnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ryuku légiós. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 14 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 770 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy mély kutat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 54 tapasztalati pontot kaptál. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 31.]

szk 54 keresed az 54. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bo-skorpiót. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 124 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 1.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: gyakorolsz a 28. tárggyal -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.] Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erõt gyûjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) ezüst papi karkötõ: leveszed/elrakod, mivel nem használhatod. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következõ körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS DÖFÉS
A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több idõd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erõt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +1 sebzésed. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi.

A SÖTÉT ÚT
Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly elõnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további elõnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetõséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földbõl, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsõként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésû fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkõ) csak ütõfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelezõ) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelezõ, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kõkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kõkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál).



KARAKTERLAP
Oda Nobuo, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû, harcsabajszos kobudera férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr hittérítõje vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

 Erõ:27 (30)  Szint:15  Merészség:8/6 Magasság:141 cm 
 IQ:25  Támadás:14  Agresszió:4 Testsúly:59 kg 
 Ügyesség:19  Védekezés:40  Menekülés:30 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:19  Életpont:259/123  Jellem: gonosz (4) Tul. pont:
 Szerencse:17 (21)  Varázspont:228/57  Pénz:604 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/10   Pszi pont:29/9       EFejl:28 
Eddig összesen 276 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2335 TP-t kaptál. Jelenleg 100464 TP-d van. A következõ szinthez még 19536 TP szükséges. Trófeáid: epokitféreg, purifikátor, kardszárnyú pocok.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 17   szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: 3
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 14   dobófegyverek: 1

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -9.); bronzhegyû nyíl (#94) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10   2. nyomkövetés: 12   3. mászás: 4 (+1)
  4. csapdakészítés: 9   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 38
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. szörnyidomítás: 3
  10. teológia: 10   11. taumaturgia: 10   12. versengés: 2
  13. harcmûvészetek: 21 (+1)   14. zene: 1   15. szörnyismeret: 6
  16. pszi: 5   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 4
  19. bányászat: 3        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 25 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot , csak egyszer)
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
rõtmanó berzerker (#369), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Ababo (#1697), Soi D'Arnan (#4736), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), DbEgesz Buxa (#5867), nómenklatúra (#158), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 3   bõrsisak (#57) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1   kígyóbõr öv (#410) 1   kis bõrpajzs (#45) 1   mászókarom (#78)
1 * sárga erõöv (#276) 1 * tankány karom (#237) 1 * teknõcpajzs (#417)
Fegyverek és lövedékek
2   bot (#4) $1   bunkó ($5) 3   csontszablya (#64)
2   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111)
10   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6)
1   mandibulakasza (#127) 1   parittya (#18) 1 * rövid íj (#107)
11   tüske (#22)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   denevér szimbólum (#140) 1   Eldaran karkötõje (#373) 2   ezüst nyaklánc (#117)
1   ezüst papi karkötõ (#308) 1 * két kard szimbólum (#144) 1   nap szimbólum (#141)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   ezüst kulcs (#184) 3   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 27   kaja (#2) 2   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 3   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
3   rézkulcs (#75) 2   shinai gömb (#348) 1   szeksztáns (#32)
1   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 57]
8   uzbány csõr (#169) [bennük 34 csepp ugh méreg (#166), fér még: 62]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 2   alligátorfog (#663) 2   álompor (#396)
23   aurach fog (#657) 1   bordacsont (#16) 2   darázsfarok (#654)
2   darázsszárny (#652) 1   dözmöng szív (#122) 1   elkarog szõr (#665)
1   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 3   gromak bõr (#268)
3   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199) 3   kazmár gyökér (#205)
5   kék orchidea (#68) 3   madártoll (#112) 2   mandibulapenge (#125)
3   manifeszt.nyúlvány (#214) 2   mocsári penke (#148) 6   móri gyümölcs (#116)
11   nektoraf faggyú (#667) 6   pirkit (#153) 1   purifikátor háj (#269)
1   remák szív (#264) 20   rókafarok (#124) 1   rozmárfog (#1069)
12   sallank karom (#128) 2   sámán erszény (#650) 14   smirglilevél (#29)
5   szárnyas hernyó (#69) 2   téfea-agy (#172) 1   Thargodan esszencia (#328)
3   tükör (#43) 2   varkaudar csont (#1113) 2   vízionár szem (#102)
1   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 92.68 kgMegterheltség: 132%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 arany (#50) 1 bronzhegyû lándzsa (#87) 2 dorony tüdõ (#212)
2 kaja (#2) 2 magszim bél (#103) 3 trikornis szarv (#198)
6 tüske (#22) 1 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bot (#4) 2 csontszablya (#64) 30 gyenge méreg (#26)
2 kavadu iszák (#25) 2 mandibulapenge (#125) 2 pirkit (#153)
1 rézkulcs (#75) 1 sámán erszény (#650)    



E körben tett lépéseid térképe

(107,4) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), 48. jellempróba, ork sámán (#345)
(108,4) gumifa (#38), tavacska, nukleáris cickány (#155)
(108,5) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), patak, 46. jellempróba
(108,6) kaszabolósáskák (#83), patak, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(108,7) 29. jellempróba
(109,6) ryuku légiós (#361), mély kút (#93), 37. jellempróba, százfogú (#53)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.