Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Varkaudar remete
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8137)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. nov. 26. 9h:04'
EZ A 426. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD
427. játékheted kezdete: dec. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 4288

KÁRÁSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott Neked 3 fáklyát. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+31 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+42 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 478. hetének nyerõszámai: 14, 11, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 684.]
* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 654.]
* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 654.]
* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefollya testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 644.]


p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 634.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 624.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 624.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknõcöt. Fincsi! (+6 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 594.]

a 535 5230 1 átadod az 535. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 589.]

a 535 1850 1 átadod az 535. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van õnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

a 176 4683 1 átadod a 176. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyû nyilat Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

aa 49 329 127 átadod a 49. tárgyat a 329. tárgyat a 127. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kígyóbõr kesztyût Vadak Ura részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 csontpálcát Vadak Ura részére. Alkalmazod a tudatkinézist. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 mandibulakaszát Vadak Ura részére. [15 pontot használtál fel, van még 569.]

aa 103 268 átadod a 103. tárgyat a 268. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 15 magszim belet Vadak Ura részére. Tudatkinézist hajtasz végre! (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 gromak bõrt Vadak Ura részére. [10 pontot használtál fel, van még 559.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

h 1 83 29 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetõen kivirulsz. (+74 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 519.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+37 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 479.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 479.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentrõl. [5 pontot használtál fel, van még 474.]

lm 900 mozogsz 900
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

lm 12 16 19 mozogsz 12 16 19
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kõgolyót. Pánikszerûen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetõen csak 5 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 444.]

lm 20 23 26 mozogsz 20 23 26
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [21. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [22. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetõen csak 10 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Nyitva van! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-9 életpont]. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Halvány szellõ simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy keresztezõdésnél vagy. [26. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 414.]

lm 29 mozogsz 29
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

hu 712 665 hulladék: 712 665
Hulladékgyûjtés törölve: etra hályog. Hulladékgyûjtés törölve: elkarog szõr. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

* 1. BP: VP elõvétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Amíg jellemed nem megfelelõ, istened nem engedi, hogy varázsoljál. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
* 4. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 369.]
* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 366.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 326.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 286.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 246.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 206.]


tf 3 6 fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 17, 3. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sóhajtó dorony. 2 kaját töm magába a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 525 pontot. A következõ körben tehát 725 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Kárász, egy szõke, copfos hajú, barna szemû, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran fõpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 384. fordulód.

erõ : 40
iq : 32
ügyesség : 36
egészség : 30(32)
szerencse: 37
tudatpont: 15/ 0
szint : 16
támadás : 15
védekezés: 31
életpont : 267/243
varázspt : 269
pszi pont: 99/ 2
merészség: 7/ 4
agresszió: 6
menekülés: 40 %
jellem: gonosz (21)
pénz : 0 arany
magasság: 176 cm
testsúly: 92 kg
életkor: 30 év
tul.pont: -7
kép.pont: -4
EFejl: 4 TU

Eddig összesen 1604 szörnyet és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 160381 TP-d van. A következõ szinthez még 19619 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, hadroszaurusz, vadász quwarg. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynõ, 20 élõholt, 1 vadász. A 367. fordulódban 1281 arany került a bankszámládra. 1498 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 20/22 vágófegyverek:*22/01 ütõfegyverek:*22/00 lõfegyverek:*22/00 dobófegyverek: 10/94 Felt. fegyverváltás: << kõkés (200%) << göcsörtös bunkó (100%) << vashegyû lándzsa (100%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-7.); bumeráng (8-11.); bronzhegyû nyíl (12-996.); ezüsthegyû nyíl (997.); tolmokov-koktél (998.); mérg. vasnyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 33/74 nyomkövetés: 86/41 mászás: 8/09 csapdakészítés: 23/93 csapdaészlelés: 3/77 gyógyítás: 56/24 titkosírás: 4/80 felderítés: 71/16 szörnyidomítás: 8/74 teológia: 39/67 taumaturgia: 8/13 zene: 62/76 szörnyismeret: 35/40 pszi: 11/33 zárnyitás: 1/12 vadászat: 29/81 bányászat: 38/31

Feltételes parancsok


DX 4;totem: 46% 58; gyógyítasz 45 % életerõ alatt, 40 pontért; ásol max. 100 pontért; *készítesz 187. tárgyat (max. 4 db-ot); *készítesz 94. tárgyat (max. 20 db-ot); mászol max. 100 pontért; kutatsz max. 100 pontért; *készítesz 176. tárgyat (max. 4 db-ot); *készítesz 19. tárgyat (max. 5 db-ot); készítesz 323. tárgyat (max. 10 db-ot); segítesz max. 100 pontért; készítesz 434. tárgyat (max. 3 db-ot); elfogod a 33. szörnyet a 274. csapdával; elfogod az 57. szörnyet a 274. csapdával; elfogod az 55. szörnyet a 274. csapdával; elfogod a 88. szörnyet a 274. csapdával; maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *76; *68; *96; *157; *154; 166; *159; Barátságosság: 9117. KT; 9136. KT; 5; 1; 165; Leah hívei; 9125. KT; 9302. KT; 2; 150; semleges jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) szaporítás (#15 *7) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) éhínség (#39 *7) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) szárazság (#48 *6) revitalizáció (#52 *20) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnyidézés (#84 *72) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) DEM kreálása (#95 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tárgyészlelés (#135 *30) szopókõirtás (#174 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


felejtés (9146) revitalizáció Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 39 37 48 29 31 33 35 41 97 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 38 32 34 40 98 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 37 48 37 33 32 34 34 38 Kire 998 988 990 166 166 988 990 159

Elfogott szörnyeid: tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK; spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK; sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van! 2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! 3.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*gromak páncél (#270) 1*vas fejpánt (#408) 1*fekete bõrcsizma (#247) >1 mászókarom (#78) 1*rejtõköpeny (#277) 1*kígyóbõr öv (#410) 1*szürke bõrkesztyû (#271)

Fegyverek és lövedékek

1 bányászcsákány (#434) 1 tolmokov-koktél (#351) 4 bumeráng (#249) 1*hosszú íj (#111) 10 kerek kõ (#19) 4 mérg. vasnyíl (#187) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 vashegyû lándzsa (#182) 2 kõkalapács (#13) 1*raptor szablya (#482) 1 ezüstkard (#325) 4 vashegyû nyíl (#176) 4 ezüsthegyû nyíl (#323) 6*bronzhegyû nyíl (#94) 1 ezüsttõr (#322) 1 kõkés (#6) 1 bot (#4) 1*rövid kard (#171)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*virág szimbólum (#143) 1 réz papi karkötõ (#307) 1*obszidián karkötõ (#229)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

2+deus ex machina (#1) 1 dorony duda (#235) 1 moa katalizátor (#386) 1 mászókampó (#165) 1 acéltû (#334) 1+hebrencs csapda (#147) 1 ásó (#34) 1 kötél (#92) 4 nagy bronzkulcs (#185) 3 rézkulcs (#75) 3 sötét tekercs (#535) 1 aranytû (#272) 3 ezüst kulcs (#184) 1 márványkulcs (#245) 1 vaskulcs (#183) 2 kis aranykulcs (#240) 23 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 távcsõ (#42) 2 nagy vaskulcs (#186) 3 nagy aranykulcs (#246) $2 fáklya ($36) 1 csontkulcs (#74) 2 varázskõ (#305) 1 szuper dobóháló (#273)

Löttyök és porok, tartóstul

2 sullár hólyag (#168) [ bennük 5 csepp spiritusz (#170) ] 1 vizestömlõ (#3) [ üres ] 3 uzbány csõr (#169) [ bennük 11 csepp ugh méreg (#166) ] 1 zöld üveg (#82) [ benne 8 csepp ragasztó (#83) ] 4 huhogó bibe (#332) [ üres ] 2 fûszertartó (#210) [ üres ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 1 kavadu iszák (#25) [ benne 3 csepp gyenge méreg (#26) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 púderkõ (#119) $1 nektoraf faggyú ($667) 6 kék orchidea (#68) 2 moa üveggömb (#383) 1 etra hályog (#712) 6+fõnixtoll (#563) 1 bev formázó minta (#299) 4 elkarog szõr (#665) 2 moa zafír (#381) 1 kazmár gyökér (#205) 3 pirkit (#153) 23 drótszõr (#37) 6 gyöngymangó (#135) 1 Morgan kristálya (#659) 64 madártoll (#112) 14 smirglilevél (#29) 3 óndarab (#85) 19 rézdarab (#70)

Összsúly: 63.97 kg megterheltség: 63 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(131,5) a 66. labirintus bejárata


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.