TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2002. nov. 26. 9h:04'
EZ A 426. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD
427. játékheted kezdete: dec. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 4288
|
KÁRÁSZ KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott
Neked 3 fáklyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+31 életerõ.)
Minden varázserõd visszatért. (+42 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) A poszogó
möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A
táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 478. hetének nyerõszámai: 14, 11, 17. 1 db 0 találatos
szelvényed volt.
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen
õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az
ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 170 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 684.]
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat
|
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy
kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 654.]
* 3. KP: | VP spórolása: 15
|
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig).
[0 pontot használtál fel, van még 654.]
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet
|
Koncentrálsz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefollya testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az
auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még
644.]
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
|
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi
képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 634.]
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
|
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi
képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 624.]
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet
|
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 624.]
e 30 | élelemszerzés 30 pontért
|
Levadásztál egy ízletes vándorteknõcöt. Fincsi! (+6 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit
savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [30 pontot
használtál fel, van még 594.]
a 535 5230 1 | átadod az 535. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
|
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még
589.]
a 535 1850 1 | átadod az 535. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
|
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van õnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot
használtál fel, van még 589.]
a 176 4683 1 | átadod a 176. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
|
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyû nyilat Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még
584.]
aa 49 329 127 | átadod a 49. tárgyat a 329. tárgyat a 127. tárgyat
|
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kígyóbõr kesztyût Vadak Ura részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok,
sikeresen átadtál 1 csontpálcát Vadak Ura részére. Alkalmazod a tudatkinézist. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1
mandibulakaszát Vadak Ura részére. [15 pontot használtál fel, van még 569.]
aa 103 268 | átadod a 103. tárgyat a 268. tárgyat
|
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 15 magszim belet Vadak Ura részére. Tudatkinézist hajtasz végre! (-1
TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 gromak bõrt Vadak Ura részére. [10 pontot használtál fel, van még 559.]
ef 10 | energia fejlesztése 10
|
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
h 1 83 29 | használod az 1. tárgyat
|
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
|
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a
virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetõen
kivirulsz. (+74 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 519.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
|
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te
vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár
perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+37 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 479.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
|
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 479.]
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba
|
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad
odabentrõl. [5 pontot használtál fel, van még 474.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 474.]
lm 12 16 19 | mozogsz 12 16 19
|
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy
T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon
merre? [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] A belépés pillanatában
felkészülsz a legrosszabbra. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a
feléd guruló óriási kõgolyót. Pánikszerûen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetõen csak 5 életpontot vesztettél. A
golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még
óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de
aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] [30 pontot használtál fel, van
még 444.]
lm 20 23 26 | mozogsz 20 23 26
|
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.]
Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly
sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Vigyázó léptekkel mozogsz
tovább. [21. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [22. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva
mész. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az
alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetõen csak 10 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Meg-megállsz, fülelsz miközben elõrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Továbbmész. Egy
vastag, gránitból készült ajtó! Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Nyitva van!
Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-9 életpont]. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor
magába fogadhat. Továbbmész. Halvány szellõ simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy keresztezõdésnél vagy. [26.
PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 414.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] [5
pontot használtál fel, van még 409.]
hu 712 665 | hulladék: 712 665
|
Hulladékgyûjtés törölve: etra hályog. Hulladékgyûjtés törölve: elkarog szõr. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
* 1. BP: | VP elõvétele: 15
|
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot
|
Amíg jellemed nem megfelelõ, istened nem engedi, hogy varázsoljál. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért
|
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed
komolyan megnõjön. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 369.]
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 366.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az
ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen.
[Még 90 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 326.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már
csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [40
pontot használtál fel, van még 286.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen
õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges
ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 246.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
|
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A munka meghozza gyümölcsét. (+1
ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 206.]
tf 3 6 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért
|
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az
ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [6 pontot használtál
fel, van még 200.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod
újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni,
megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette.
Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 17, 3.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sóhajtó dorony. 2 kaját töm magába a spagulár. Fáradtan a napi
megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 525 pontot. A következõ
körben tehát 725 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAPOD
Kárász, egy szõke, copfos hajú, barna szemû, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran fõpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida
Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 384. fordulód.
erõ : | 40 |
iq : | 32 |
ügyesség : | 36 |
egészség : | 30(32) |
szerencse: | 37 |
tudatpont: | 15/ 0 |
| |
|
szint : | 16 |
támadás : | 15 |
védekezés: | 31 |
életpont : | 267/243 |
varázspt : | 269 |
pszi pont: | 99/ 2 |
| |
|
merészség: | 7/ 4 |
agresszió: | 6 |
menekülés: | 40 % |
jellem: | gonosz (21) |
pénz : | 0 arany |
| |
| |
|
magasság: | 176 cm |
testsúly: | 92 kg |
életkor: | 30 év |
tul.pont: | -7 |
kép.pont: | -4 |
EFejl: | 4 TU |
| |
|
Eddig összesen 1604 szörnyet és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 160381 TP-d van. A
következõ szinthez még 19619 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, hadroszaurusz, vadász quwarg. A quwarg rajzásban leölt
quwargjaid: 9 harcos, 6 királynõ, 20 élõholt, 1 vadász. A 367. fordulódban 1281 arany került a bankszámládra. 1498 aranyat
vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 20/22 vágófegyverek:*22/01 ütõfegyverek:*22/00
lõfegyverek:*22/00 dobófegyverek: 10/94
Felt. fegyverváltás: << kõkés (200%) << göcsörtös bunkó (100%) << vashegyû lándzsa (100%)
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-7.); bumeráng (8-11.); bronzhegyû nyíl (12-996.);
ezüsthegyû nyíl (997.); tolmokov-koktél (998.); mérg. vasnyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 33/74 nyomkövetés: 86/41 mászás: 8/09 csapdakészítés: 23/93
csapdaészlelés: 3/77 gyógyítás: 56/24 titkosírás: 4/80 felderítés: 71/16
szörnyidomítás: 8/74 teológia: 39/67 taumaturgia: 8/13 zene: 62/76
szörnyismeret: 35/40 pszi: 11/33 zárnyitás: 1/12 vadászat: 29/81
bányászat: 38/31
Feltételes parancsok
DX 4;totem: 46% 58; gyógyítasz 45 % életerõ alatt, 40 pontért; ásol max. 100 pontért;
*készítesz 187. tárgyat (max. 4 db-ot); *készítesz 94. tárgyat (max. 20 db-ot);
mászol max. 100 pontért; kutatsz max. 100 pontért;
*készítesz 176. tárgyat (max. 4 db-ot); *készítesz 19. tárgyat (max. 5 db-ot);
készítesz 323. tárgyat (max. 10 db-ot); segítesz max. 100 pontért;
készítesz 434. tárgyat (max. 3 db-ot); elfogod a 33. szörnyet a 274. csapdával;
elfogod az 57. szörnyet a 274. csapdával; elfogod az 55. szörnyet a 274. csapdával;
elfogod a 88. szörnyet a 274. csapdával; maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: *76; *68; *96; *157; *154; 166; *159;
Barátságosság: 9117. KT; 9136. KT; 5; 1; 165; Leah hívei; 9125. KT; 9302. KT; 2; 150;
semleges jellemûek;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8)
erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10)
szaporítás (#15 *7) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3)
unkreáció (#22 *0) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16)
harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4)
lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6)
varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) méregfelhõ (#37 *12)
védelem tûz ellen (#38 *12) éhínség (#39 *7) tompítás (#40 *8)
jégcsóva (#41 *15) szárazság (#48 *6) revitalizáció (#52 *20)
azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) pszi-ernyõ (#64 *6)
auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5)
agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9)
pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) oltár eltörlése (#79 *60)
szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnyidézés (#84 *72) restoráció (#85 *50)
vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) DEM kreálása (#95 *50)
agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tárgyészlelés (#135 *30)
szopókõirtás (#174 *10)
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások
felejtés (9146) revitalizáció
Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 39 37 48 29 31 33 35 41 97
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 38 32 34 40 98
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 37 48 37 33 32 34 34 38
Kire 998 988 990 166 166 988 990 159
Elfogott szörnyeid: tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK; spagulár (#82) (hátas: 9
lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK; sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher)
státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak
összértéke 30 arany alatt van! 2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen
létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! 3.) Lássuk, mennyire vagy jószívû:
engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*gromak páncél (#270) 1*vas fejpánt (#408) 1*fekete bõrcsizma (#247)
>1 mászókarom (#78) 1*rejtõköpeny (#277) 1*kígyóbõr öv (#410)
1*szürke bõrkesztyû (#271)
Fegyverek és lövedékek
1 bányászcsákány (#434) 1 tolmokov-koktél (#351) 4 bumeráng (#249)
1*hosszú íj (#111) 10 kerek kõ (#19) 4 mérg. vasnyíl (#187)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 vashegyû lándzsa (#182) 2 kõkalapács (#13)
1*raptor szablya (#482) 1 ezüstkard (#325) 4 vashegyû nyíl (#176)
4 ezüsthegyû nyíl (#323) 6*bronzhegyû nyíl (#94) 1 ezüsttõr (#322)
1 kõkés (#6) 1 bot (#4) 1*rövid kard (#171)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*virág szimbólum (#143) 1 réz papi karkötõ (#307) 1*obszidián karkötõ (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2+deus ex machina (#1) 1 dorony duda (#235) 1 moa katalizátor (#386)
1 mászókampó (#165) 1 acéltû (#334) 1+hebrencs csapda (#147)
1 ásó (#34) 1 kötél (#92) 4 nagy bronzkulcs (#185)
3 rézkulcs (#75) 3 sötét tekercs (#535) 1 aranytû (#272)
3 ezüst kulcs (#184) 1 márványkulcs (#245) 1 vaskulcs (#183)
2 kis aranykulcs (#240) 23 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 távcsõ (#42) 2 nagy vaskulcs (#186) 3 nagy aranykulcs (#246)
$2 fáklya ($36) 1 csontkulcs (#74) 2 varázskõ (#305)
1 szuper dobóháló (#273)
Löttyök és porok, tartóstul
2 sullár hólyag (#168) [ bennük 5 csepp spiritusz (#170) ]
1 vizestömlõ (#3) [ üres ]
3 uzbány csõr (#169) [ bennük 11 csepp ugh méreg (#166) ]
1 zöld üveg (#82) [ benne 8 csepp ragasztó (#83) ]
4 huhogó bibe (#332) [ üres ]
2 fûszertartó (#210) [ üres ]
1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]
1 kavadu iszák (#25) [ benne 3 csepp gyenge méreg (#26) ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 púderkõ (#119) $1 nektoraf faggyú ($667) 6 kék orchidea (#68)
2 moa üveggömb (#383) 1 etra hályog (#712) 6+fõnixtoll (#563)
1 bev formázó minta (#299) 4 elkarog szõr (#665) 2 moa zafír (#381)
1 kazmár gyökér (#205) 3 pirkit (#153) 23 drótszõr (#37)
6 gyöngymangó (#135) 1 Morgan kristálya (#659) 64 madártoll (#112)
14 smirglilevél (#29) 3 óndarab (#85) 19 rézdarab (#70)
Összsúly: 63.97 kg megterheltség: 63 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
E körben tett lépéseid térképe
(131,5) a 66. labirintus bejárata
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található
forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted.
Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|