Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Ghalla kalandozónői
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Íme egy a szebbik nem harcos amazonjai közül, kik mindennapjaikat a bátornak nevezett férfiak sorsához hasonló stílusban és életvitelben tengetik.
Nézz szét a galériában!
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2024. június 15., Kondor Béla
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)
Lapötletek (64963)
HKK kérdés? (47092)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Homokdűnék bemutató – 3. rész


Eljött a bemutatók utolsó hete is. Megjelent a Homokdűnék, jöjjön az utolsó kártya!

Uriel, a sivatagi fény + Kerubocska

Ahogy múlt héten is tettük, most is mutatunk egy lapot az új epikus követőhöz, ami nem más, mint Uriel, a sivatagi fény. Másfél manáért húzó vagy dobató forrást semlegesíteni nem egy nagy dolog. Viszont ha sikerül a kijátszáskori képességét is kisütnünk, akkor elég jó kis lapelőnyt kapunk az áráért cserébe, már az asztalra érkezésekor is. De persze jó ritka laphoz mérten egy asztalról működő képessége is van. Szépen lecsipegeti az ellenfél lapjait, vagy, ha nincs mit lekezelni, akkor kérhetünk vele egy fehér tóken lapot. Mindezt nézve egész jó értékű kártyává válik.
Na jó, de nem csak a Kisebb angyal van, mint Raia tóken lap? Többé már nem! Íme, megmutatom nektek a Kerubocskát. Mint a legtöbb tóken egy egyszerű lap, egyszerű képességgel. Passziválásra gyógyítani tud, mágikus védelemmel rendelkezik, és kőkemény zérót tud ütni, szintén mágikusan. Amúgy a gyógyítás elég hiánypótló funkció az univerzális tóken termelések terén, így mindenképpen érdekes darab.
Szhet, a sivatagi ősatya
Íme, itt egy újabb vérszívó... vagyis csak félig az, mert félig kígyó is őkelme. Na persze a kígyók nem fognak önálló etnikummá válni, csupán kitűnően színesítik kicsit a sivatagos témát, így került pár darab a kiegészítőbe. Na de ennyit erről, nézzük inkább Szhetet! A költségét nézve valószínűleg mindenki beskatulyázza majd a zarknodos és más korlátozó szabálylapok mellé, de ha elolvassuk a képességét, akkor rájövünk, hogy valóban ezekbe a paklikba lesz a legjobb. Védelemmel igen brutálisan van ellátva az új lapok ellen (a későbbiekben az Új Nemzedék formátumokon jó eséllyel tiltani kell majd, csak ugye ez a lap még akkor készült, amikor nem volt szó erről), és statokban sem gyengélkedik. Így egyáltalán nem lesz egyszerű megoldani ezt a sivatagi pokolból előbukkant förmedvényt. Így vagy úgy, de két lapot meg fog oldani az ellenfél kezéből és mellé még asztalt is erősen kezelgeti. Igazi, vérbeli kontroll lény.

Magányos küklopsz
A hét második napján lessünk kicsit a kódos lapok tájékára is. Nem nagy újdonság az óriások körében, hogy olcsón leszednek, de azért az ingyen mégiscsak a legolcsóbb. Természetesen a legjobban, saját etnikumában és drágított környezetben tud majd működni, de a Harangmesterrel vagy sok hálóval operáló paklikban is meg találja a helyét. Ha épp nem kell leszedni, akkor eldobathatunk egy választott kártyát az ellenfél kezéből, így garantálva, hogy ne ragadjon a kezünkben. Ütés terén kicsit szerényebb értékkel rendelkezik, mint hasonszőrű társai, de az életpontjára nem lehet panasz, szépen tudja blokkolni az ellenfél lényeit. Azt mindenképpen érdemes még észrevenni, hogy nem csak a kézből kijátszott lapokat nézi, hanem a tókeneket és egyéb módon megtermelt/játékba hozott kártyákat is, így jóval könnyebben érkezhet helyettesített költséggel. Egy Fluxusgenerátor esetében például egyből lekezeli az Elektrogömböt is és a sárga építményt is.
A csontvázsereg árulása
Az elmúlt két héten nem kaptatok isteni lapot, így ezt a hetet kezdjük is egy ilyen kártyával. Leah-hoz érkezett egy újabb ősmágiás reakció, így a fekete isteni szett lett a legjobb a drágító szabálylapok ellen. Egy zanszilánkért, védekezéses lapcounter, hátránnyal. Persze már A moák trükkjénél is felmerült a kérdés, hogy vajon az ellenfélnek adott tóken miatt nem játszanak-e vele. Viszont ennél, még ha egy 3-as vagy 4-es költségű lapot csípünk is el vele, a Nekromanta csontvázak akkor is igen sérülékenyek és nagyon könnyen le lehet szedni őket. Azért a Dobótőrrel – A moák trükkjénél – kicsit más a helyzet. Az külön említésre méltó, hogy alapból Lassan járj kompatibilis az idézési költsége. Így már létezik egy olyan szín, amiből két féle isteni lapot is be lehet tenni az említett drágító szabálylappal felálló paklikba, mivel a Gomak megsemmisítő pillantásával elég jó pajtások lesznek.

Spektrális skorpió
Spoiler alert! Emlékeztek még a Fairlight bölcsessége nevű aranyos, mutogatásra működő, kis sárga lapra? Na megjött a zöld barátja is. Igaz, a Spektrális skorpiót csak az ellenfél körében mutathatjuk, és csak gyógyulni tudunk vele, viszont ad egy lényt is. És ez teszi igazán pariba az említett UR-rel, hiszen ez a lény mérgez, így le tudja csipegetni a feltolt lényeket, miközben eltorlaszolja az őrposztot. És persze ami a legfontosabb, az az ingyen termelt zanszilánk. Semmi sem tiltja, hogy feláldozzuk a jelzőt, vagy visszahúzzuk építkezni, így kifejezetten tempóelőnybe rak minket már a játék legelején. Milyen jó is lesz már az ellenfél első körében megmutatni egy ilyent, hogy aztán plusz egy potenciális költséggel kezdjük meg a körünket. Biztos, ami biztos alapon, hogy kijátszva se legyen teljesen hasztalan, egy zanszilánkért el lehet húzni ezt a 10 pontos lapot... vagyis ingyen, mert ugye a szilánkot megadta az ellenfél előző körében.
Király szilmill
Igen, a sivatagban még szilmillek is akadnak! Noha ők is csak mókás lábjegyzetek lesznek, mint a skorpiók vagy teriádok. Mondjuk én személy szerint imádom, hogy néha feltűnik egy-egy extrémebb etnikum egy-két képviselője is a játékban. A hét törzs főnöke rulez! Egyért kijátszásakor leszed, de ha Villámháborúval játszunk vagy aktiváljuk a képességét, akkor passziválásra tud gyógyítani is. Eddig egy gyengébb Mentát oltalmazója, de amíg amaz jelenésből tud még egy lapelőnyt adni számunkra, addig a Király szilmill aktivizálódáskor. Ehhez persze be kell valahogy passzivizálni, de hát ez nem egy eget rengetően nehéz dolog, hiszen a saját képességével megtehetjük, és a kör elején máris kapjuk a jól megérdemelt extra lapot. Nem újdonság ez a fajta mechanika, hiszen a Surusha bogár esetében már találkozhattunk vele.

Zinthurg börtön
Fluxusgenerátor után itt egy újabb tűz altípusú épület, és jó eséllyel ez sem lesz népszerűtlenebb, mint sárga társa. Az 1 zanszilánkos költség nagyon olcsó, ráadásul épület lévén egy lény is felhúzhatja nekünk. Megérkezéskor levakar egy zavaró szörnyet, vagy megperzseli kicsit az ellenfél arcát, majd asztalról permanensen elcsipegeti a maradék életpontot… mert hát lapot azért mégis csak muszáj húznia mindenkinek. De ha nagyon nem akar az ellenfél húzni, akkor majd a körönkénti képességből szépen húzatunk vele. Persze ennek van egy zanszilánkos költsége, vagy egy dupla kötelékes feltétel, de mivel ennyi tűzszinergia létezik, ez azt jelenti, hogy ingyen van a képessége... Pl. a Sárkányfőnixet se láttam még úgy, hogy ne sülne ki a képessége. Egy-két Főnix fiókával megtámogatva, garantáltan gyorsan bedarálja az ellenfél életpontját. Tüzes good stuff mellett természetesen Thargodanba is be fog férni, de nyilván az előbbi koncepció stabilabban összeáll jelenleg.
Immunis krakoch
A lapbemutatók végén lessük meg az egyik új, ultra ritka lapot. Az Immunis krakoch nevéhez hűen immunis dolgokra… vagyis pontosabban a forrásokra és méregre, tehát mindenre. Az újított verzió mágikus védelmet is kapott, hogy még nehezebb legyen megszabadulni tőle. Cserébe bármit, amit megsebez, a gyűjtőbe küld, ráadásul a hátul hagyott lények sem lesznek biztonságban tőle. Nem lesz könnyű levakarni ezt a hálós szörnyet, de ha esetleg sikerül, akkor a jelenésével előkeresi az egyik társát, aki befejezheti az elkezdett melót. Egyértelműen a kicsit bugyutább, egyszerűbb lapok közé tartozik, de szerintem pont ettől lehet nagyszerű is egyben. Nekem személyes kedvencem a megjelenő ultrák közül, ami nem meglepő, hiszen adja magát Lassan járjas tempó paklikba, ami ugye szintén az egyik kedvencem.

Ezt a 20 (+1) lapot szántuk bemutatásra számotokra és ne feledjétek, a Homokdűnék már kapható!

Horváth Dávid

Létrehozás: 2020. november 16. 10:22:27
Utolsó frissítés: 2022. november 21. 09:32:57
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.