Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Acélkolosszus
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző és felderítő feladatok ellátására. Vagyis banki melóra alkalmazzák őket - adósságot behajtani még mindig őket küldik hírhedt kegyetlenségüknek és megvesztegethetetlenségüknek köszönhetően.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47085)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8137)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
Lapötletek (64958)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 |
Nézet:
Tehát ez "elvben tud adni" helyett jobb fogalmazás lett volna, hogy "feltételesen tud adni". Ez a megfogalmazás nem zavart volna össze.
Ha döntés eredményeképp tud adni, akkor kötelezően kell adnom ahhoz, hogy életmentő hatás legyen, de ha feltételesen tud adni, akkor használhatom, bármi is a végeredmény.
 
98. Forrás

98.0. A hatásokat és a varázslatokat összefoglaló néven forrásnak nevezzük.

97. Hatás

97.0. Hatás a lapok és jelzők minden képessége és hátránya, valamint a helyszínek, követők, szabálylapok és őslichek képességei és hátrányai akkor, ha azok játékban lévő permanensre vagy gyűjtőben lévő lapra hatnak. A céhek minden képessége hatás (és így forrás).
 
De egy hajó csak passzivizálódni fog, mivel a hátrány is forrás.

???
 
A Zarknod haragjánál a képesség használatakor eldöntöd, megy-e izom a lényedre. Ha igen, életmentő, ha nem, nem. Itt nincs "majd kiderül menet közben" esemény, mint a másik lapnál.
 
A Roxati leszámolás faq-hoz annyit fűznék hozzá, hogy a helyszínt a gyűjtőben / kézben természetesen beleszámolhatod, csak az asztalon lévő helyszínt nem lehet.
 
Az életmentő hatás lényege, hogy megpróbálod vele megmenteni a lényt, azaz 0 Ép fölé gyógyítani.
Ha van egy azonnali hatás, ami gyógyíthat (mondjuk kockadobástól függően 1-6-ig), próbálkozhatsz vele, hátha. Ez egy életmentő hatás, még akkor is, ha a kockával kevesebbet dobsz, mint kellene.
A Mágusölő képessége annyiban más, hogy itt dobhatsz a "kockával" 0-át is. De ettől még van esély rá, hogy a lény életpontja így - közvetve - növekedjen, tehát ez is egy életmentő hatás.
 
a faq-ban a kulcskifejezés az "elvben tud adni"
ez teljesül a Zarknod haragjánál is, ha van játékban izomjelző
nem értem, miért két külön időpontban kell levizsgálni, hogy használható-e életmentő hatásként
 
Zarknod haragjánál előre tudod, hogy fog-e tudni ÉP-t növelni vagy sem, mert meg kell határoznod honnan hova raksz és mit.
 
Nekem kicsit ellentmondásos a Zarknod haragja és a Mágusölő faq. Mind a kettőnél elvben tud izmot, vagy harag esetén akár +1/+1 jelzőt adni a képesség (igaz, a harag csak akkor, ha van is ilyen jelző valakin), mégis csak az egyik esetén lehet ez életmentő hatás.
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.