Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Tengeri rablók március 18.
Alfa pakli - Kereskedők március 18.
Alfa pakli - Felfedezők március 18.
A pillanat képe
Szende Ughal
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Ritka eset, hogy egy ork kalandozni induljon, de Ughallal pont ez történt. Magányos utazásai során gyorsan hírnevet szerzett magának, elsősorban félelmetes erejével, azonban ahhoz, hogy ez az ismertség hosszútávon kitartson, több gógyira lett volna szükség, mint amennyi szegény Ughal fejébe beleférhetett. Itt múlt el az ork kalandozók dicsősége.
Nézz szét a galériában!
REGAMEX retró videójáték kiállítás 2023.04.01.-02.
HKK retró kiadás 2. kérdőív
HKK Védnöki program 2023. - jelentkezés lezárása
Beholderes HKK verseny március 18. - versenybeszámoló
HKK Védnöki program 2023. - elindult

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek

A lista folytatása...
HKK retro laplista (61)
HKK kérdés? (46633)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (109)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7895)
HKK Védnöki program 2023. (147)
[HKK Piac] Eladó lapok (141632)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
BEFEKTETÉS, SZÜRETELÉS, ARATÁS
0 vp: Chara-din, azonnali varázslat
Kapsz 1 vp-t ha már van egy általad kijátszott lényed
játékban
vagy:
kapsz egy csontit ha már van egy általad kijátszott tárgyad játékban
Minden erre a varázslatra való reakció +1vp és+1 csonti.
 
Skarlát betű, bűbáj
Dornodon v Raia
Kijátszási költtsége X Vp
X az adott színben játékban lévő kártyáidnak, vagy
jelzőidnek a száma.
célpont játékos sebződik annyit amminyi adott színben
lévő játékban kévő kártyáinak száma, minden körben
Amennyi sebzést kiosztassz annyit gyógyólsz , Max ÉP-re is.
Csak Dornodon, v Raia rekacioknak van hatással rá!
 
Sziasztok!
Nem nagy táp, de én mégis örülnék ha megjelenne.
Sőt, még a grafikát is szállítanám hozzá ingyen.

Broderic Nickels
2zs 1nekron

Chara-din kalandozó ember

Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz, vagy semmizés: 2.
Ha az előkészítő fázisodban gyűjtődben van, 1ép áldozás árán visszaveheted a kezedbe!
Áramlás: Kapsz két szörnykomponenst.

3/3 repül.


 
X-1 VP Kamasz szamuráj teknős

szörny KF 1szk Sheran
teknős X/X

anti-mágia: X
Kijátszásakor kapsz egy Csatornapatkány-t.
X mindig annyi ahány tókened van játékban.
 
Ősi Istenek Rúnája
3 csonti

Kijátszási feltétele, hogy minimum 6 lény legyen játékban.
Dobj egy hat oldalú kockával:
1-3: Célpont játékos lényei, és építményei, és tárgyai
ennyit sebződnek.
4-5: Minden játékos őrposztban lévő lényei tartalékba
kerülnek és a következő előkészitő fázisban nem
aktivizálódnak
6: Célpont játékos vagy eldob a kezéből 2 lapot a semmibe, vagy 2 aktív saját lapot a semmibe, vagy sebződik 6 ÉP-t és 6 max ÉP-t. Minden erre a lapra kijátszott reakció + 1 vp, és a pakli tetejéről 6 lap a semmibe.

"végső estben is van remény..."
 
Cukor

1 csonti
P: Célpont lény kap -1 támadást és +1 védekezést
P: 1 vp, Célpont lény kap -2 támadást és +2 védekezést
P: 3 vp, Célpont játékos lényei nem sebződhetnek
az adott körben

"....hát szénhidrát!"
 
1VP 1ZSZ 1 Nekron
Kismalac

szörny 1szk Chara-din-Sheran
orgling 1/4

J: Bármilyen épületet egyedül felépít.
Ha legalább három van belőle játékban az oldaladon lényeid forrás immunitást kapnak.
 
Ilyen névvel már létezik kártya:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk_lapkereso.php&KERESES=1&szin1=0&tipus1=0&nevstr=brutal it%C3%A1s&szovegstr=&x=0&y=0
 
Brutalitás

szabálylap

Minden lény alapsebzése megduplázódik. Ha ellenfeled bármikor kikapcsolja keresd ki a legnagyobb alapsebzésű lényed a paklidból és vedd a kezedbe!(egyenlőség esetén te választasz)

"Hibátlan győzelem"
 
Koporsó szög
3 vp +1 áldozás
leah bűbáj
célpont játékos ÉP-je és max ÉP-je csökken 1-el, az
előkészítő fázisában.
 
2 VP A farkas

szörny 1szk Leah-Sheran
vérfarkas 2/4

Kijátszásakor lemásolja egy játékban lévő kalandozó összes képességét, a kijátszáskori képességeket is.

"Nagymama te vagy az?"
 
0 szk A bölcsek köve (2024)

tárgy rezisztencia szintelen

Költségét ellenfeled nem módosíthatja.
Nem lehet feláldozni.
S, ha használtál áramlás képességet húz egy lapot.

Jelenés: Húz 1 lapot.
 
5VP Iráv' Dázs a megtorpantó

szörny +3 reakciódrágítás 1 szk háló Chara - din
éjjfatty 10/4 mágikus védekezés repül

Élet: 1
Az első körben is használható áramlásként.

Áramlás: Ellenfeled 3. körének végéig minden játékos körönként 1 lapot játszhat ki sikeresen.
 
2VP Csipkerózsika

kalandozó KF ősmágia Elenios
ember 2/4

Kijátszásakor minden lény kap 2 álomjelzőt.
S: Célpont lény kap egy álomjelzőt.
J: 2ÉP: Keress ki egy Herceget a paklidból!



2VP Herceg

kalandozó KF +2 Sheran
ember 4/2

Lényeidre nem kerülhet álom vagy dermesztés jelző.
S: Célpont lényt aktivizálhatod.
J: 2ÉP: Keress ki egy Csipkerózsikát a paklidból!
 
6VP Pegazus isten

avatár 2szk +2 Tharr Leah
pegazus 8/8 mágikus támadás szárnyak

Idézési költségét helyettesítheted 4 különböző színű pegazusod feláldozásával.
Sikeres kijátszásakor kap annyi izom és/vagy élet jelzőt ahány különböző színű pegazusod van játékban rajta kívűl.
 
Az a nem áldozhatod fel nem véletlenül volt rajta a régi verzión, ez így Szomjazó féreg szteroidon
 
4VP A szellemek nagy királya

avatár 2szk Tharr 5/5 mágikus támadás és védekezés

Idézési költségét helyettesítheted 3 Szellemszolga feláldozásával.
Szellemszolgáid 3 építőnek felelnek meg.
S: áldozd fel 2 Szellemszolgádat: célpont lény sebződik 3-mat, vagy húzz egy lapot!
 
Piaci légy (új)
0 VP
szörny
1/1
repül

(K2), feltámad.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1_VP-t vagy 1 _*-t, ha egyik sincs neki, akkor a max. ÉP-je csökken 1-gyel és sebződik 1-et.
 
? VP
Motyogó visszhang
Leah Általános ősmagia motyogó
(Kötelék): életkioltó
0VP célpont lény a gyűjtőbe kerül
2VP célpont lény átkerül a tartalékodba és motyogó lesz
3VP rakj játékba egy motyogó ősvegzet lapot
 
1VP 1ZSZ Lóvá tesz

azonnali Chara-din
pegazus

Célpont X költségű lény a tartalékodba kerül, elveszti minden speciális képességét és pegazus altípust kap.
X max. annyi ahány különböző színű pegazusod van játékban.
 
Jó a neven még lehet változtatni. De maga az alap elképzeléssel szerintem nincs baj. Színtelen céh ami másol
 
Ipari kémek céhe

céh színtelen

Aktívan jön játékba.
J: Használhatod egy másik aktív céh J-s képességét, akkor is ha azt már használta valaki.
 
Önkény rendszer

szabálylap

Minden játékos szabadon döntheti el, hogy a köre fázisai milyen sorrendben következzenek. Kivétel az előkészitő és a kör vége fázisok. Nem dönthet úgy, hogy valamelyik fázisa elmarad. Az egyes fázisok rész fázisai a szokott sorrendben következnek.
 
A szín választást nem egészen értem. Illetve a statjain illene emelni, mert azért hát mégis csak.
 
tetszik a referencia én fairlight/dornodon színt adnék inkább és az ép-s részt elfelejteném
Szerintem ilyen formában kiadhatóbb lenne:

1VP Az egy ütéses ember

kalandozó KF Fairlight/Dornodon
ember 2/1 mágikus támadás repül

Nem lehet megsebezni. kard ikon ellenfele mindenképp a gyűjtőbe kerül.
 
3VP 4ZSZ Az egy ütéses ember

kalandozó KF Tharr
ember 0/6 mágikus támadás

Élet: 1

Ha lénnyel harcol kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a lény ÉP-je.
Ha játékost támad kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi a játékos ÉP-je.
 
2 ZSZ Izomból

bűbáj Tharr

Kijátszásakor célpont lényed kap egy izomjelzőt.
Minden zanszilánkot fizethetsz izomjelzők levételével lényekről.
 
1 SZK 1 NEKRON Időgép

tárgy Tharr
moa

P: Ezt a képességet közvetlen az után használhatod, hogy egy, vagy több lapod az asztalról, a paklidból, vagy a kezedből egy forrás miatt a gyüjtőbe, és/vagy a semmibe kerülne. A lapok visszakerülnek oda ahol voltak. Ha a paklidba a paklit keverd meg! Ha a lapokról bármilyen jelző lekerült azt újra megkapják.
 
Ha sz@r hát sz@r... csak egy ötlet volt...ennyi
 
Elméletben nem lenne ezzel baj, de a gyakorlatban egy bizonyos körben annyi minden történhet/történik, hogy azt maradéktalanul visszaállítani nem mindig lehetséges. Ráadásul, ha ez valamelyik játékosnak nem tetszik, mert szerinte valami nem úgy volt, akkor a kérdés a versenybíró által semmilyen módon nem ellenőrizhető.
A másik része, hogy mi lenne ennek a lapnak a gyakorlati haszna?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2023
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.