| Bamba birka
szörny Raia
womath 1/1
Nem lehet reagálni.
Semmilyen módon nem kerülhet a játékból a gyüjtőbe.
"Azt se veszi észre ha meghalt." |
2 zsz Kártyavár
színtelen építmény
morf
"repül"
Építmény altípust is választhatsz neki. Ha valaki kijátszik egy "kötelék" lapot, kap egy stabilitás-jelzőt.
Ha bármilyen módon kikerül a játékból, ellenfeled sebződik annyit, amennyi jelző volt rajta (de max. 9-et).
3 SP
|
Gazdatest (új)
1 VP chara-din bűbáj lényre
Jó jellemű lappal nem lehet rá reagálni.
K rakj a lényre egy álom, dermesztés, vagy -1/-1-es jelzőt: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy egy Xenó parazitát.
A fattyszerencse áradása
1 VP chara-din azonnali „ősmágia”
Dobj egy kockával: kapsz feleannyi Chara-din fattyát (lefelé kerekítve), mint amennyit dobtál.
Jelenés: 50% eséllyel megakadályoz egy forrást, ami egy fattyadra hatna, vagy reagálna.
Ganüid filozófus
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „semlegesítés: a megnevezett típusú lap”.
Ganüid intrapolátor
2 VP 4/(4) rhatt szörny/ganüid
K: mutass X ganüidet a kezedből, majd:
ha X=1: kapsz 1 VP-t
ha 2: húzz egy lapot
ha 3: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Teknős sziklaerőd
1 építő sheran építmény 4 SP „szárnyak”
Anti-mágia: 1.
Ha sheran forrással kerested elő: kapsz 1 VP-t.
Minden teknősöd mágikus védelmet kap.
|
Jéghideg űr
1 VP leah/chara-din bűbáj
K ha egy játékos lapot dob (kivéve Jéghideg űrtől): célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt VAGY kapsz egy Xenó parazitát.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
A kreativitás jutalma
1 VP rhatt azonnali
Nem lehet rá olyan lappal reagálni, amilyen nevű már van ellenfeled gyűjtőjében.
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Varkaudar hős
2 VP 4/3 dornodon/chara-din szörny/varkaudar
S ha egy gonosz lényed ellenfeled forrásától a gyűjtőbe került: játékba rakhatod a Varkaudar hőst a kezedből, majd keress elő egy a gyűjtőbe került lénnyel megegyező nevű lapot.
Árnyékfatty
1 VP 2/1 chara-din/leah szörny/motyogó, chara-din fattya
Kijátszásakor ellenfeled paklija tetejéről annyi lap kerül a Semmibe, ahány tókened van játékban.
S áldozd fel egy tókened: feltámad.
Notermanthi (új)
3 VP (0)/0 chara-din szörny/thargodan „rezisztens” „szárnyak”
Ellenfeled nem tehet rá és nem vehet le róla jelzőt.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány thargodan van a gyűjtődben.
|
Irányításmánia
1 ZSZ elenios azonnali
Nem lehet rá reagálni.
A kör végén húzz egy lapot!
A következő 2 kézből kijátszott lapod a következő képességet kapja: „Ellenfeled köteles reagálni erre a lapra, ha tud.”
Csontváz angyal
1 VP 2/1 leah/raia szörny/angyal, csontváz „szárnyak”
Anti-mágia: 1, de leah és raia lapot nem lehet neki dobni.
S, ha kevesebb lappal kezdted a játékot, mint ellenfeled: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
E, ha kevesebb lapod van játékban, mint ellenfelednek: kapsz egy Kisebb angyalt.
Antimágikus csontváz
1 VP 3/1 leah szörny/csontváz „élőholt”
Anti-mágia: 1, de leah lapot nem lehet neki dobni.
J: ellenfeled következő varázslatának hatása erre módosul: „Kapsz egy Nekromanta csontvázat a kezedbe.”
Niol tanítványa
2 VP 2/3 leah szörny/nekromanta,csontváz
Anti-mágia: 0.
S: a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot.
E: kapsz egy Nekromanta csontvázat, és ha ellenfeled játszott ki ebben a körben lapot, akkor 1 izom jelzővel kapod.
Ellenhatás
0 VP chara-din általános
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben ellenfeled megakadályozta legalább 3 lapod létrejöttét.
Ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül, vagy el kell dobnia minden lapot a kezéből.
Áramlás: a kör végén húzz egy lapot!
|
Tanítómester (új)
Követő/epikus
Kedvelt lap: lény.
Minden lényed a következő képességet kapja: „P: kap 1 izom jelzőt.”
J passzivizáld egy lényed: egy célpont sebződik annyit, amennyi a lény sebzése.
Vámpírfőnix
1 VP 2/1 színtelen szörny/vámpír, főnix „élőholt” „szárnyak”
+1 ZSZ-ért feltámad.
K ha egy lény, vagy játékos egy követőtől sebződik, vagy gyógyul: húzz egy lapot, vagy kapsz egy VP-t.
Empusa
1 VP 2/1 leah szörny/vámpír „szárnyak” „élőholt”
Kijátszásakor válaszd ki egy követődet: egy célpont sebződik annyit, ahány jelző van rajta.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre hatna és gyógyulsz 5 ÉP-t.
Képzelt ellenség
0 VP 1/1 leah szörny/vízió „szárnyak”
S, ha egy lény az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot.
Ősi démon
1 VP 3/1 leah szörny „szárnyak”
Ha követőd/szabálylapod nevében szerepel az „ős” szó, akár ragozva is: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont lény a gyűjtőbe kerül és halálsikolya nem érvényesül.
Upier
1 VP 2/1 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” [+1]
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
J: a követőd következő aktiválást kívánó képessége duplán jön létre (ha szükséges, választhatsz új célpontot).
Szentségtelen pap
1 VP 1/1 leah kalandozó/ember, vámpír „KF” „Élőholt”
Minden gonosz lényed kap +1 SB-t.
J 1 VP: duplázódik a következő sebzés, ami ellenfeledet éri, vagy a következő gyógyulás, ami téged ér.
|
Végzethozó
2 VP 3/3 dornodon szörny
Kijátsdzásakor és minden előkészítő fázisodban kap 5 végzet jelzőt, és ha sebződsz, akkor lekerül róla egy. Ezen jelzők száma más módon nem változtatható.
K, ha nincs rajta semmilyen jelző: megnyerted a játékot.
Visszadobott javaslat
0 VP fairlight azonnali/reakció, politika „ősmágia”
Megakadályoz egy forrást, ami jelzőt osztana, vagy permanenst hozna játékba.
Jelenés, reakció: ha ellenfeled egy forrásával jelzőt rakna egy vagy több lapra, te döntöd el, hogy milyen jelző kerüljön rájuk (de a jelzők száma nem változik).
„Másodjára már elfogadták, de csak módosításokkal.”
Zombihangya parazita
1 VP sheran bűbáj lényre
A lény quwarg altípust kap. Képességei nem működnek és a következő hátrányokat kapja.
„Nem lehet feláldozni. Ellenfeled minden köre végén előkereshet egy X költségű őshangyát, ahol X a quwargjaid száma. Minden köröd végén sebződsz X-et.”
Cserebogár
2 VP dornodon szörny/féreg „szárnyak” „oltalom: 0”
Ha egy forrás célozza, vagy ellenfeled kijelöl egy lényt, hogy támadja: a Cserebogár visszakerül a kezedbe, és a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 költségű lényt (kivéve Cserebogarat).
Krabber hentelő
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszhatod ellenfeled körében is.
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja passzivizálódik, majd sebződik annyit, ahány lapja így passzivizálódott.
Halálsikoly: kapsz egy Csattogó krabbert.
|
Elsüllyedt kastély
1 építő 6 SP tharr építmény „szárnyak”
J: kapsz X VP-t és a kör végén húzz X lapot, a következő előkészítő fázisodban pedig előkereshetsz egy Elsüllyedt kastélyt.
X annyi, ahány elsüllyedt kastélyod van játékban.
„… az utolsó az leégett, összedűlt és csak aztán süllyedt el.”
Rozsdalovag
2 VP 3/3 raia kalandozó/ember KF
Kijátszásakor a gyűjtődből rárakhatsz max három 0 költségű KF tárgyat.
K áldozd fel egy ilyen tárgyad: max ÉP-re gyógyul, vagy megakadályoz egy forrást.
Átmeneti emlékezetkiesés
1 ZSZ chara-din általános
Célpont játékos eldob 2 lapot a kezéből.
A kör végén ez a játékos visszavehet bármennyi, az eldobottakkal megegyező nevű lapot a gyűjtőből.
Örök harag (új)
szabálylap
Szabálylappal nem lehet megszüntetni.
A 2. körtől ellenfeled minden előkészítő fázisban sebződik 3 ÉP-t.
Solkim desztillációja
1 VP chara-din általános
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben sikeresen játszott ki lapot.
Keress elő, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy chara-din lapot!
|
Sordeor
2 VP 2/3 fairlight kalandozó/elf KF „szárnyak”
P 1 VP: húzz egy lapot az ellenfél paklijából!
2 szintlépés, S 1 VP: vegyél egy lapot ellenfeled gyűjtőjéből a kezedbe!
3 szintlépés: képességeit nem veszítheti el, és nem kell rájuk VP-t költened.
Az utolsó fatty
1 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak”
K ha nincs más lap a kezedben: rakd játékba.
Ellenfelednek +X VP fattyaidat célozni és +X VP reagálni rájuk. X annyi, ahány fattyad van játékban.
Elfuthatsz…
1 VP chara-din azonnali
Célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
A kör végén ellenfelednek minden, a célponttal megegyező nevű lapot a kezéből a gyűjtőbe kell dobnia.
„… de el nem bújhatsz.”
Gondolkodósapka
1 SZK tharr tárgy KF
S rakj egy lényt a paklidból a Semmibe: a hordozója a kör végéig megkapja a Semmibe rakott lény képességeit és hátrányait.
Jóvanazúgy!
? VP tharr általános/vízió
Ha gyűjtőből játszod ki: költsége 2 VP, egyébként 1 VP.
Rakj játékba egy tárgyat célpont gyűjtőből, 1 elmúlás jelzővel.
„Most működik, nem? Ha holnap elromlik, megint megjavítom.”
|
Ha csak ezen múlik, szvsz tuti lesz erre is megoldás. Pl. rezisztencia ikon = 1-es oltalom nerf, vagy valami hasonló leradírozás róla. |
A Semmi vonzása
Leah, bűbáj, ősmágia, védekezés, IK: 0 Vp
Anti-mágia: 0
Forrásra immunis.
Ha egy lap a Semmibe kerülne, ehelyett
tedd erre a lapra. Minden lap kijátszási feltétele [1]
Ha legalább 60 lap van rajta, húzd fel őket!
Áramlás: húzz egy lapot!
Hátrány: Ha másik „Semmi vonzása” kerül játékba, az előzőt fel kell áldozni.
Jegyzet: igen, ez UR lenne. Igen, tényleg 0 vp-t javaslok IK-nak, mert n+1 körön keresztül nettó 1 lap hátrány - ennyit tud.
Az [1] 1 nekront jelöl |
de Hálistennek az új achát gólemen is ott van,így nem is kerül az elavultakhoz még 2029-ig |
Érthető.
Ettől függetlenül kár, hogy ki lett vezetve, szerintem ez egy jó képesség volt. |
Gyere többet versenyre és jobban képben leszel. |
Azért nem került még a kivezetett játékelemek közé, mert a Sárkány úrnő (új) törhető követő új nemzedéken is használható, és ezáltal az ikon relevanciával bír az ÚN versenykörnyezetben. De való igaz, hogy az utóbbi években már nem kerül lapokra az ikon. |
Kár érte.
A kódexben még nem szerepel az elavult ikonok között. Esetleg valahol össze lehetne gyűjteni a kivezetett dolgokat. |
A rezisztencia ikon ki lett vezetve a játékból. |
Önmarcangolás
1 VP dornodon azonnali
Megakadályoz egy forrást, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül. Sebződsz 3-szor annyi ÉP-t amennyi a lap/forrás költsége volt.
Ha a gyűjtődben van és saját forrástól, vagy hátránytól sebződsz, rakd a Semmibe: kapsz 1 VP-t, húzz egy lapot és gyógyulsz 3 ÉP-t.
E’leem, a fájdalmas
2 VP 2/4 dornodon szörny/thargodan
Élet: 1.
K ha sebződsz (kivéve E’leem-től): gyógyulsz annyit, amennyit sebződtél és kapsz egy Mhorgot és 1 SZK-t.
S: megakadályoz egy nem varázslat lapot és sebződsz annyit, amennyi a lap költsége volt.
Kae’ev, a meggyötört
2 VP 3/3 dornodon szörny/thargodan „rezisztens”
K ha sebződsz (kivéve Kae’ev-től): gyógyulsz 3 ÉP-t és ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
E: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és sebződsz annyit, ahány lap van ellenfeled kezében.
D’ard, a kínzó
2 VP 4/2 dornodon szörny/thargodan „rezisztens”
Ellenfeled varázslataira immúnis.
K ha sebződsz (kivéve D’ard-tól): gyógyulsz 4 ÉP-t és célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
E: minden játékos és egy célpont lény sebződik annyit, ahány nem thargodan lap van játékban.
A’gri, a sínylődő
2 VP 1/5 dornodon szörny/thargodan „háló”
A max. ÉP-d nem csökkenhet. Újrahasznosítás: 3.
Ha egy saját forrásodtól, vagy hátrányodtól sebződsz: ellenfeled is sebződik ugyanannyit.
K te és egy célpont sebződik 1-et, 1-et VAGY 1 SZK árán 2-t, 2-t.
|
Khazamut, a nekromanta főmágus
2 VP, Leah szörny, repül
Élet 1
P, 1 szk: kapsz egy nekromanta csontvázat a tartalékodba aktívan.
J, a harmadik körtől: ha van legalább 2 nekromanta csontvázad a játékban kör végén húzz 2 lapot!
Flav: Minden elesett bajtárs vagy ellenség teteme hasznos lehet még. |
Következő fokozat (új)
2 VP tharr bűbáj „ősmágia”
Anti-mágia: 0. Forrásra immúnis.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap 1 fokozat jelzőt. Minden lényed kap annyi +SB-t, ahány fokozat jelző van rajta.
S: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.
Erősödő kántálás
2 VP leah bűbáj „ősmágia”
Anti-mágia: 0. Forrásra immúnis.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban kap 1 kántálás jelzőt, majd: X-el nő a max. ÉP-d, gyógyulsz X ÉP-t és célpont pakli tetejéről X lap a gyűjtőbe, vagy a Semmibe kerül.
Áramlás: célpont forrásimmúnis lap a Semmibe kerül (nem véd ellene az immúnitás).
Kőműves Kelemen
1 VP 1/3 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”
P: célpont lény építménnyé válik, amíg ilyen állapotban van, az ÉP-je SP-nek, az IK-ja építőnek számít, képességeit tulajdonosa nem használhatja.
E 1 VP: célpont építményt ellopod.
Mágiakioltó
2 VP 2/3 tharr szörny
Anti-mágia: 0.
Minden varázslat kijátszási feltétele 1 lap kézből Semmibe dobása.
Hátrány: ha valaki sikeresen kijátszik egy varázslatot: kap egy dermesztés jelzőt.
Sztatikus orkán (új)
1 VP dornodon bűbáj „villám” „tűz”
Minden előkészítő fázisban minden lény sebződik 1-et, de „szárnyak” lények kettőt.
Minden kör végén, ha nem került Sztatikus orkántól lény a gyűjtőbe: húzz egy lapot!
|
Szintszívó remastered
idézési költség 3 zanszilánk
ütés 3/2 mágikus
Ha megüt egy lényt, a lényen lévő összes jelző átkerül a szintszívóra. Annyi +1,+1-et kap, amennyi jelző van rajta/2 lefelé kerekítve, jelzőkre immunis. |
Valami régi, valami új
2 VP fairlight azonnali „ősmágia”
Keress ki egy olyan tárgyat a paklidból, amilyen nevű nincs egyik játékos asztalán/gyűjtőjében sem. Ezután minden játékos visszavehet egy olyan tárgyat a gyűjtőből a kezébe, aminek IK-jában van SZK.
Nagyobb cápa
4 VP 10/6 chara-din szörny [+3] „rezisztens”
Sebzése max ÉP-t is csökkent (lény/épület esetén kap annyi -1 ÉP-t/SP-t jelentő jelzőt amennyit sebződött).
S áldozd fel egy lapod: aktivizálódik.
Hátrány: más módon nem aktivizálódhat.
Krabber gyilokmester
1 VP 3/1 leah szörny/krabber „háló” [+1]
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, és ha a Krabber gyilokmester, vagy a célpont lap aktívan jött játékba: ellenfeled eldob egy lapot a Semmibe.
Burástya transzformáló
1 VP 2/1 elenios szörny/burástya
K: végy le egy lényedről egy erőjelzőt: megakadályoz egy varázslatot, vagy ellenfeled minden lénye kap 1-1 gyengülés jelzőt.
Áramlás: a kör végéig Burástya kölykeid 1 izom jelzővel jönnek játékba.
Ásós csontváz
1 VP 2/1 leah szörny/csontváz „élőholt” „szárnyak”
P: semmizz egy lényt a gyűjtődből: kapsz egy passzív Ásós csontvázat.
Ha a gyűjtődből a Semmibe kerül: kapsz egy Animált csontvázat.
„Üdv az élők világában! Fogj egy ásót és áss te is!”
|
Őszinteség
Szabálylap
A nem sebző-, közvetlenül a gyűjtőbe küldő források a gyűjtőbe küldés helyett 1ÉP-t sebeznek a lényekbe.
A lényeket megakadályozó reakciók a megakadályozás helyett 2ÉP-t sebeznek a lényeken a kijátszásuk után.
Hátrány: Az "Élet" képesség használatának költsége +1_VP. |
Ganüid eszkatológia
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: VP adó, vagy húzó forrás és ha nem védekezett, akkor kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyi VP-t adott, vagy ahány lapot a forrás huzatott volna.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor célpont max. 1 költésű lap a gyűjtőbe kerül.
Földhözragadt ganüid
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Ellenfeled minden lapja passzívan jön játékba.
K ha Ganüid ifjonc kerül a kezedbe: visszaveheted ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe (akár előkészítő fázisban is).
Zanzásított ganüid
2 ZSZ 3/3 rhatt szörny/ganüid
Ganüidjeid költségéből a VP-t helyettesítheted ZSZ-el.
Minden kezedben lévő ganüid „kincs” képességet kap.
E: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Gyógyító ganüid
2 VP 1/6 rhatt szörny/ganüid
K mutass X ganüidet a kezedből: te, vagy egy ganüided gyógyul X ÉP-t (gyűjtőből is működik).
K ha te, vagy egy ganüided sebződik: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Fájdalmasan motyogó
1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”
Ha ellenfelednek bárhogyan lapja kerül a Semmibe: minden ilyen lapja után sebződik 1 ÉP-t.
Jelenés 1 VP: kapsz egy Motyogó kölyköt.
|
Bár maga az ötlet kreatív, mindig érdemes belegondolni, hogy milyen paklit raknál össze rá.
És fájdalom, de ehhez a szabálylaphoz leginkább a megszokott good stuff lapok passzolnak, olcsó kánterek és leszedések, mivel nem kell aggódni a reakcióvédelem és az oltalom miatt, a háló se fog korlátozni minket, és ezek azok a lapok, amiken amúgy sincs túl sok ikon. Szóval pont hogy nem egy koncepció, hanem szimplán az amúgy is legerősebb lapok jók mellé. A járj meg az erdő viszont tönkreveri, mert nincs ősmágiánk. És van amit meg úgy tönkrever, hogy az köpni-nyelni nem tud (pl. egy villámpaklit).
Ha már írok: jelenleg dolgozzuk fel a lapötleteket a következő éves anyaghoz, szóval az itt leirtak nem pusztába kiáltott szavak, ami jó és használható, megvalósul, köszönjük mindenkinek, aki lelkesen ír ötleteket! Korábban írtam irányelveket is, majd előásom és megpróbálom valahogy sticky posztként kirakni. |
Csonkolás
szabálylap
Az illusztráció és a szövegmező közt lévő ikonok nem fejtik ki a hatásukat. Úgy kell tekinteni, mintha a lapok ezzel az ikonnal nem is rendelkeznének. |
Feketelista
X VP leah bűbáj
X max 3.
Kijátszásakor rakj max X lapot a paklidból a Semmibe.
Időleges hatás: X: senki sem játszhat ki a Semmibe rakottakkal egyező nevű lapot. Az asztalon lévő ilyen nevű lapok képességei nem működnek.
Halhatatlan minotaurusz
1 VP (3)/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Ha újrahasznosulna, vagy kikerülne a játékból, vagy tulajdonosának az irányítása alól: helyette visszakerül kézbe.
Minden minotauruszod kap +1 ÉP-t.
Fészkes fene
1 VP (4)/1 tharr szörny „szárnyak”
Amíg van épületed játékban: immúnis ellenfeled forrásaira és nem lehet megsebezni.
Ha több épületed van játékban, és ellenfeled egy forrása hatna egy épületedre: te döntöd el, hogy melyikre hasson.
Chara-din törvénytelen gyermeke
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha egy chara-din forrással kerül a kezedbe (mutasd meg): rakd játékba, vagy húzz egy lapot!
Chara-din lényeid kapnak +1 SB-t és a következő halálsikolyt: „Előkereshetsz egy Chara-din törvénytelen gyermekét.”
|
Tetszik az ötlet, viszont blokkolása miatt Rhatt kéne hogy legyen az istene.
Az izom inkább kiírva jellemző,szerintem elengedhető. |
Landragór
2 VP (4)/4 dornodon szörny/sárkány
Minden lap passzívan jön játékba.
Kijátszásakor minden lap passzivizálódik (lények előtte a tartalékba kerülnek), az így paszivizálódott lapok nem aktivizálódnak, amíg Landragór játékban van.
Landragórt kivéve a passzív lapok képességei nem működnek.
Elveszve a labirintusban
0 VP tharr azonnali
Kijátszási feltétele, hogy visszavedd egy minotauruszod az asztalról a kezedbe.
Ellenfelednek vissza kell vennie egy lapját az asztalról a kezébe és a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Vérző sebek
szabálylap
Ha egy játékos ÉP-je max:
15: az adott játékoson „háló” korlát van
10: +1 VP hogy célozza ellenfele lapjait
5: lapjai gyűjtő helyett a Semmibe kerülnek
1: azonnal elveszítette a játékot.
„Nem hiszem el! 1 ÉP-n múlt!”
Elfajzott enkala (új)
2 VP 2/1 chara-din szörny „szárnyak”
Anti-mágia: 2.
Varázslatok nem hatnak rá.
Ellenfeled minden kézből dobott lapja után sebződik 1 ÉP-t.
Áldozathibáztatás
? VP chara-din azonnali
Ha ellenfeled gyűjtőjéből játszol ki vele lapot, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP.
Játékba rakhatsz egy gyűjtőből egy lapot, ami ebben a körben lett feláldozva.
|
Nem hiszem hogy ez belefér a rota erőszintjébe | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|