Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Lélekenergia
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Miután egy galetki sikeresen legyűrt egyet a Rúvel Hegy mélyét lakó ocsmány torzszülöttek közül, kinyerheti annak felszabaduló lélekenergiáit. Az így nyert dolog a fejlődés alapvető velejárója.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala - beszámoló
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47091)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Lapötletek (64959)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ...
Nézet:
EnergiaMag

Megvédendő/elpusztítandó tárgy, UT 2004 Onslaught- játékmód

Ha kapcsolatot teremtettél az Energiapontokkal, akkor elpusztíthatod, az ellenséges Magot. Ekkor az ellenfeledre egy ,,A fenébe!" -jelző kerül.
 
SPMA

Jármű, UT 2004 (Mega Bonus Pack)

Sikeres kijátszásakor ha akarod, rakétarepeszek zúdulhatnak az ellenfél EnergiaMagjára.
 
Paladin

Jármű, UT 2004 (Mega Bonus Pack)

Sikeres kijátszásakor elé kerül egy energia-pajzs jelző.
 
Cicada

jármű, UT 2004 (Mega Bonus Pack)

Sikeres kijátszásakor eltérítheted az ellenfeled által kilőtt hőkövető rakétákat, és bemérhetsz egy nem mozgó célpontot, amire max. 16 rakétát küldhetsz.
 
Ion Plazma Tank

Speciális jármű, UT 2004

Ez a legerősebb szárazföldi jármű. Páncélja igaz, hogy 1500, de az ágyúja által tegyél az ÖSSZES ELLENFELED LÉNYÉRE, egy kitörlődés- jelzőt. Viszont ha rosszul céloztál, és bekapcsolva hagytad a friendly-fire-t, akkor a te lényeidre kerül a jelző.
 
Leviathan

Jármű, UT 2004

Max. 5 UT 2004-es karaktered szállhat bele, és aki a nagy rakétavetőket irányítja, szétnyithatja a Leviathan-t hogy egy energiaágyú bukkanjon elő. páncélja 5000.
 
Hellbender

Jármű, UT 2004

Sikeres kijátszásakor max. 3 UT 2004-es karaktered szállhat bele, majd ezektől függően tegyél az ellenséges lapokra egy elgázolás, vagy sokkolás, esetleg megsülés jelzőt. Csak az UT 2004 karakterei használhatják.
 
Raptor

Jármű, UT 2004

Repül, sikeres kijátszásakor tegyél egy rakéta-veszély jelzőt az ellenséges Mantákra, és Raptorokra.
 
Góliát

Jármű, UT 2004

Sikeres kijátszásakor minden ellenséges lapra tégy egy felrobbanás-jelzőt, majd robbantsd fel ezeket a lapokat! Csak UT 2004-es karakterek használhatják.
 
Skorpió

Jármű, UT 2004

Sikeres kijátszásakor kötözd le egy ellenfeled lapját, vagy vágd ketté. Csak UT 2004-es karakterek használhatják.

A Mantánál elfelejtettem írni, hogy csak UT 2004-es karakterek használhatják.
 
Manta

Jármű, UT 2004.

Sikeres kijátszásakor, tegyél minden ellenfeled UT 2004-es lényére egy szétdarálódás-jelzőt. Ezután Daráld szét ezeket a lapokat.
 
StupidColaWars

UT 2004, Blue Dragon szerveres pálya.
Minden UT 2004-es fegyvered, legalább háromszor nagyobb, és nehezebb lesz.
 
Koncepciós per (ultra ritka)
Általános/ kommunista
Dornodon

20 VP

Semmilyen módon nem lehet hatástalanítani.
Kijátszása után megvádolod az ellenfeledet hogy csalt és be is bizonyítod. Ezután ellenfeledet kizárják a versenyről
 
Ideológiai nevelés
Bűbáj/Kommunista
Dornodon

3 VP
Minden úttörőd kap +2/+2-t
Büntetés: El kell énekelned az internacionálét.
 
Úttörő
Szörny /kommunista
Dornodon

1 VP 0/1
 
Gyári munkás
Szörny /kommunista
Dornodon

2 VP 1/1
Minden épületed idézési költége 1-el kevesebb.
(P): A Gyári munkás az éllenféltől ellop egy tárgyat.
 
Gyári munkás
Szörny /kommunista
Dornodon

2 VP
Minden épületed idézési költége 1-el kevesebb.
(P): A gyármunkás az éllenféltőlellop egy tárgyat.
 
Kádár rendszer
Helyszín

3VP 1 SZK 1 Építész
Ha a Kádár rendszer játékban van minden kommunista lényed idézési költsége 2 VP-vel kevesebb ( De nem mehet így 1 alá) amit az ellenféltől hitelbe felvett VP-ből inanszírozol. Ha a Kádár rendszer kikerül a játékból vissza kell fizetned a VP-ket.
 
Kádár János
Szörny/kommunista
Dornodon

3 VP 1/2
Kijátszása után előkeresketsz a paklidból egy páncélosezredet és szétlövetheted az ellenfeled épületeit vagy felkelőit.
(P) Előkeresheted a paklidból a Kádár rendszert
 
Fekete vágás
Azonnali/kommunista
Dornodon

3 VP
Ezt a lapot közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled megpróbált felálldozni egy lényt, SZK-ért
és te lefülelted. A lény a gyüjtőbe kerül a SZK-t pedig te kapod meg.
 
Selejt tárgy
Tárgy/Kommunista
Dornodon

1 SZK

Kijátszása elött határozd meg hogy milyen altípusú tárgy legyen (tank repülő hűtő tehetautó stb.). Ezután ez a tárgy passzívan az ellenfeled tartalékjába kerül.
Ha használni akarja dobj fel egy érmét. Ha eltalálja működik ha nem találja el nem működik
 
KGB tiszt
szörny/kommunista
Dornodon

3 VP 1/1
ÁVH-s lényeid aktivan jönnek játékba. Minden konnunista lényed kap egy +1/+1 tisztogatás jelzőt és mágikus támadást.
 
ÁVH
Szörny/kommunista
Dornodon

2 VP 2/2
Kijátszáskor egy célpont lényt az Andrássy út 60-ba küldhetsz.
2VP, Tömegbe lövés: dobj el az ellenfél lapjai felé X kavicsot ahhol X kommunista lényeid számát jelöli (X max. . Amelyik lapot eltalálod az a gyüjtőbe kerül.
 
Szibériai vonat-transzport
Tárgy/Fém-fa
Dornodon

2 SZK
(P):Egy kommunista lapotot kivihetsz kényszermunkára a gyüjtődből.
1 VP, áldozd fel:kikereshetsz egy kommunista lapot a paklidból, (mutasdd és a paklit ezután keverd meg).
 
Szibériai munkatábor
Építmény/Dornodon

3 Építész 6 SP
Ha a Szibériai vonat-transzport játékba van aktívan jön játékba.Ingyenmunka: Minden kommunista lényed idézési költsége 0 VP akkor is 0 ha nem VP-ért jön.
 
Sztálin
Szörny/kommunista
Dornodon (mert vörös XD)

2 VP 15/15
Kijátszási feltétele hogy az asztalon és a kezedbe lévő lapok 70%-át (felfelé kerekíts) rakd a semmibe. Sztálini tiszogatás. Innentől kezdve minden kommunista lényedre rááll egy 3/3-mas ügynök és körönként egyet koncepciós perben kivégeznek és egyet az ellenfél kap meg kényszermunkára.
 
Hosszú élet
Azonnali
19 VP

Célpont zsidó lény a sor végére állhat a gázkamra elött
 
Gázkamra

2 építő

Hitlert 4-el olcsóbban játszhatod ki.
Minden nácid +2 sebzést és mágikus támadást kap.
Minden zsidó idézési költsége +5 és az ellenfél minden előkészítő fázisodban sebződik 20-at.
 
Hitler

5 VP, Leah kalandozó 5/5

Élet: 1944. Anti-zsidó: 2
Ha játékban van a Gázkamra aktívan jön játékba.
Zsidók ellen +5 sebzése van.
Minden előkészítő fázisodban tegyél a tartalékodba egy náci katona (2/2) jelzőt.
 
Tüntetők
3 raia
kalandozó
ember

sikerees kijátszásakor kapsz 10 tüntetőt 1/1 es szörny
áldozz fel egy tüntetőt ellenfeled kap egy felgyújtoott szemest vagy kap egy gumilövetet a fejébe!
ha a feját válaszod akkor a feláldozás költsége hoyg hivd a mentőket vagy gyurcsányt hogy MONDJON LE!!!!
 
  ... | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.