Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: A fény gyermekei szeptember 18.
A pillanat képe
Ylgoroth, a nagyhatalmú Thargodan
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
A hétvégén draftoltunk!
A tókenek felkutatása
Idézési költség a HKK-ban
Roxat céhei
HKK Nemzeti Bajnokság elemzés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Tengermély
Termékismertető - Zén Legendái: A sötétség gyermekei
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Homokdűnék

A lista folytatása...
A tókenek felkutatása (7)
HKK kérdés? (45918)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7340)
[HKK Piac] UR lapok (10616)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28379)
Idézési költség a HKK-ban (9)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Kérdezz-felelek 2.


  • Kiegészítés egy korábbi kérdéshez:
    (AK130) Mi történik akkor, ha A gyík lesújttal reagálok az ellenfelem A felhők asszonyára? A gyík lesújt egy reakció, tehát előbb létrejön, mint A felhők asszonya, így módosítja annak hatását. Ezután létrejön A felhők asszonya, elveszi a varázspontodat, amit te kapsz meg A gyík lesújt miatt, az ellenfeled pedig nem kap semmit, vagyis a varázspontod változatlan marad. Természetesen a kör hátralevő részében nem kaphatsz varázspontot.
    A kérdés az, hogy a fentebb leírt állítás helyes-e, mivel A felhők asszonya sikeres létrejötte után az ellenfél nem kaphat varázspontot, azaz A felhők asszonya által kapott varázspontot sem kapja meg. Igen, a fenti állítás igaz, de nem teljesen pontos. A varázspontot ilyenkor A gyík lesújt adja, ami reakció lévén előbb jön létre, mint az asszony képessége. Ez alapján A gyík lesújtra lehet másik A gyík lesújttal reagálni, hiszen A gyík lesújt adja a VP-t, nem az eredeti lap, így A gyík lesújt egy VP-t adó forrás.

  • A Kártékony élősködő kijátszásakor átkerül az ellenfélhez. Ennek ellenére A halhatatlanok nagymesterével rakhatok rá életjelzőt, mivel semmit sem mond arról, hogy a lénynek hozzám kell kerülnie csak annyit mond, hogy "miután kijátszottam egy lényt a kezemből."

  • A Sziránusz bűbáj elveszi az anti-mágiát is, mivel az anti-mágia egy kijátszáskori automatikus hatás. Itt azonban pontosítani kell még, mivel nem a teljes anti-mágiát veszi el, és nem is minden lapnál. A Sziránusz bűbáj az asztalon és a gyűjtőben levő lapok állandó és automatikus képességeit veszi el. Tehát pl. az általános és azonnali varázslatokét nem, így az anti-mágiás általános és azonnali varázslatokra nem hat. Valamint az anti-mágia azon részét sem veszi el, hogy varázslatokkal nem lehet rá reagálni. Viszont az anti-mágia dobatás része csak sikeres kijátszás után jön létre, így azt már elveszi a Sziránusz bűbáj.

  • A hálót is el lehet venni a Sziránusz bűbájjal, mivel a háló a szabálya szerint egy állandóan működő speciális képesség.

  • Működik a Goblin kürtös képessége akkor, ha egy lény megmérgezi és meg is öli egyszerre. Ugyanis ekkor először létrejön az ütés, megkapja a méregjelzőket, majd létrejönnek az automatikus hatások, vagyis kaphatok varázspontot vagy szörnykomponenst, az ellenfél pedig veszít varázspontot. Végül használhatok életmenő hatást a kürtösre, és ha nem mentem meg, akkor ezután a gyűjtőbe kerül.

  • A Zilak-din főkancellárt kijátszhatom akkor is, ha az ellenfelem olyan lapot vagy hatást használt, amivel késleltetetten kapna VP-t vagy húzna lapot (pl. kör végén).

  • Zilak-din főkancellár képessége csak lapot, vagy aktiválást kívánó hatást akadályoz meg. Az izom nem aktiválást kívánó, hiszen nem dönthetek arról, hogy kapjak-e lapot/VP-t vagy sem, csak azt dönthetem el, hogy melyiket kapjam. Ezért működik az izom az előkészítő fázisban, és ezért nem lehet Zilak- dinnal megakadályozni.

  • Kijátszhatok még nekron idézési költségű lapot akkor, ha az első három körben a Moa torpedó idézési költségét nekronnal helyettesítettem. Ez nem ütközik a nekron szabállyal, hiszen a torpedó idézési költsége nem nekron.

  • Xed, az artista által kirakott tárgy kijátszásnak számít, de nem kézből kijátszásnak.

  • Ha egy Tektonikus kvatáns (új) lénnyé változik, majd mint lény elveszíti a képességét (pl. A lélek súlyától), akkor a kör végén visszaváltozik épületté, de nem lesz képessége, így többet nem tud átváltozni.

  • A Szűk esztendők mellett nem lehet varázspontot kapni hátrányból sem. Valamint a forrás hatására az előkészítő fázisban, kör elején kapott varázspont sem működik mellette. Csak és kizárólag a szabályok szerint kapott 1-5 VP, valamint a tartalékban levő lényekért járó bónuszt kaphatom meg.

  • A Tudatfaló (új) képessége automatikus képesség, mivel nem dönthetek arról, hogy használom-e, csak választhatok, hogy melyik hatás történjen meg.

  • Mivel a Bérmágus (új) forrásra immúnis, ezért a Védőangyalok (új) nem tudja támadásra vagy nem támadásra kényszeríteni. A Bérmágus (új) gazdája szabadon dönthet arról, hogy támad-e vele, vagy nem, ha az ellenfél Védangyalokat (új) játszott ki.

  • Ha Képmással másolok egy Mélységi zombit (új), akkor a kör végén a Képmást fel kell áldozni, és életbe lép a zombi dobatós képessége. Igaz, hogy a zombin az szerepel, hogy nem lehet feláldozni, így a képmás zombit sem lehet, viszont a Képmáson az szerepel, hogy a kör végén mindenképpen fel kell áldozni. A "mindenképpen" kitétel pedig mindig erősebb. A zombi szövege pedig nem említi, hogy a képessége nem működik áldozástól.

  • Morgan kisujjával (új) leszedhetem a rezisztens lapot. Ha lényt sebzek vele, akkor a kérdés egyértelmű, mivel ekkor Morgan kisujja (új) lényre vonatkozik. Amikor nem-lény lapot szedek le vele, akkor lehet kérdéses a dolog, de a rezisztencia akkor véd csak, ha célpont lapot céloznak. A célpont nem-lény lap ennél szűkebb kategória, akárcsak a lény, épület stb., így a rezisztencia nem véd tőle.

  • Nem kell elköltenem a varázspontomat akkor, ha egy lapon Manavákuum (új) jelző van, de csak két VP-m van. Ekkor a lapot fel kell áldoznom, vagy ha nem lehet feláldozni, akkor nem történik semmi. Ha egy hatást nem tudunk teljesen végrehajtani, akkor végre kell hajtani annyira, amennyire lehet. Ez esetben azonban nem egy hatásról, hanem egy költségről van szó, és a költséget nem lehet részben kifizetni.

  • Ében íjász (új): Az Újjászületésben megjelent Ében íjász is torzszülött, mivel az eredeti is az volt.

  • Yeti mumifikátor: A dermesztő lehelete hideg sebzésnek számít.
Dani Zoltán

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 7 szavazat alapján 9.6)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Kérdezz-felelek 2..

Létrehozás: 2009. április 14. 16:59:46Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:23 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.