Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Raken lovas
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Az idegen, távoli kontinensről érkezett seanchan sereg legveszélyesebb felderítői a rakeneknek nevezett repülő gyíkok lovasai egész életükben erre a hivatásra készülnek. Mégis általában csak a nők és a fiatalok képesek túlélni a levegőben való száguldást.
Nézz szét a galériában!
HKK Online 2 személyes béta teszt
Moa civilizáció lapelemzés 2. rész: gonosz jellemű lapok
Ajándéksorsolás december + novemberi eredményhirdetés
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
Táplálási szünet - 2024. november 29-30.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
TF help (6764)
HKK Online 2 személyes béta teszt (45)
HKK kérdés? (47268)
Jégmágus kt. alakulna (9381)
Lapötletek (65053)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (241)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Szerencsére a Tűztornádó a leszedés mellett még szikrákat is tud adni, designed for tűzdeck
 
Dehogy is. Valószínűleg emberünk szeret kombópaklikkal vagy valami antiraksis csodával játszani és nem szereti a leszedéseket, mert azok nem húznak lapot. :P Inkább pont az agyatlan pörgés a gond jelenleg, tehát tesztelői oldalról a háló nagyon is igényelt mechanika. Az lenne az ideális, hogy minél több leszedéssel játsszanak az emberek counterek helyett. Ezt a háló pont elősegíti amúgy.

Üdv: Kyb
 
Ekkora probléma jelenleg a a háló a játékban?
 
Esetleg ez?
https://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=8899
 
Szerintem erre/ilyen FUNKCIÓJÚ lapra szükség van.

"Minden játékban lévő háló-s permanens kap egy dermesztés jelzőt."

Lehet ez asztalon maradó, vagy azonnali 0 csontért, vagy 1zanért, vagy 1VP-ért. Fel lehet áldozni vagy nem... színtelen vagy akár kétszínű... a tesztelőkre bíznám, de valamilyen formában kellene egy ilyen lap.

A háló szerepét, miértjét, ötletét megértem, de legalább egy lap kellene ellene...
 
Van elképzelésem pl. egy ilyesmi ciklusra:


Borax király, 1 VP 1 ZSZ
Raia kalandozó
ember, király
Rezisztencia
0/2
KF

Nem lehet rá reagálni. Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot! Amíg játékban van, rendeleteidre nem lehet reagálni és rezisztanciát kapnak. Amíg játékban van, más királyoknak és királynőknek semmilyen képessége nem működik és nem játszhatóak ki Semlegesítésként.
__________

Torg király, 2 ZSZ
Dornodon kalandozó
varkaudar, király
2/3
KF

Királyság: 3 (minden köröd elején, ha nincs rajta kívül király a játékban, vegyél le róla egy jelzőt. A királyság jelzők száma semmilyen más módon nem módosítható. Amikor az utolsó jelző lekerül, megnyerted a játékot).
K: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, kapsz egy Ork harcost aktívan a tartalékodba.
__________

Smaragd úrnő 1 VP
Sheran kalandozó
elf, királynő
0/1
Rezisztencia, KF

Királyság: 5
Élet: 1
Semlegesítés: nem Sheran lap.
J: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, keress elő egy Sheran szörnyet a paklidból vagy a gyűjtődből és vedd a kezedbe!
__________

Az út királya 2 VP, 1 ZSZ
Színtelen kalandozó
Kísértet, király
2/2

Királyság: 4
S, 3 VP: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, tegyél a játékba egy helyszínt a kiegészítő paklidból.
__________

Kijárási tilalom, 2 VP
Raia, bűbáj
rendelet

Időleges hatás 2: Senki sem játszhat ki lényeket.
Késleltetett hatás 2: Húzz egy lapot, majd áldozd fel a Kijárási tilalmat.
__________

Csendrendelet, 0 VP
Leah bűbáj
rendelet
Háló

Semlegesítés: varázslat.
Amíg játékban van, nem játszhatsz ki varázslatot.
__________

Hadiadó, 3 VP
Tharr bűbáj
rendelet

Lényekkel nem lehet reagálni rá.
Ha ellenfeled minden egyéb módosító után legalább 2 VP-t kapna a köre elején, akkor abból egyet te kapsz meg helyette.
__________

Minőség ellenőrzés, 1 VP
Fairlight bűbáj
rendelet

Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot!
Sikeres kijátszásakor válassz: VP, SZK vagy áldozás. Amíg játékban van, csak a megnevezett erőforrásból fizethető ZSZ költség.
__________

Alanori törvénykönyv, 1 SZK, 1 ZSZ
Raia tárgy

Kijátszásakor keress elő legfeljebb 4 különböző rendeletet a paklidból és csatold az Alanori törvénykönyvhöz.
P, 1VP: Kijátszhatsz egy csatolt Rendeletet.
 
Evolúció

Bufa,Bűbáj

IK: 0 mana.

ősmágia, +X-1 reakciódrágítás


X a játékban lévő lények száma
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban választhatsz egyet az alábbiak közül: ősmágia, rezisztencia, háló, +1 reakciódrágítás, anti - mágia: 1, ereklye.
Ezt a képességet minden játékos minden lénye megkapja.
Nem lehet feláldozni.
 
Jogos!

- Tehát a lap hossza semmiképp se legyen 250 karakternél több, de nagyon örülünk a 160-170 karrakteres lapoknak!
- Egy lapnál törekedjünk arra, hogy maximum 7 soros legyen a szövege!
- Fontos a közérthetőség, ha a második olvasásra sem értem, hogy mit akar a lap, az már baj.

(gyakoriság tekintetében nem akarom a kérdést bonyolítani, majd én belövöm, hogy mit érzek optimális gyakoriságnak, és annak megfelelően kicsit alakítok, ha kell)
 
Bubu, nem irtal a karakterszamrol, a sorok szamarol, az egyszerusegrol ill. a "milyen gyakorisag max. hany kepesseget jelenthet"-rol
 
2 zsz Adaptív morf

szörny/színtelen/KF, csont

2 színt választhatsz neki ,de csak különböző jellemből. kijátszásakor ellenfeled eldob 1 lapot, és a választottak alapján:

Raia: gyógyulsz 5-öt
Rhatt: Blokkolás: 4
Elenios: Anti-blokkolás: 5
Fairlight: kapsz 1 vp-t
Tharr: kapsz 1 csontot
Sheran: Ősmágia
Gonosz: kapsz 1 tóken lapot a választott színből
 
Ismételten egy tervezői fázisban érkezett a tesztelés, melynek értelmében megint alaposan átnézem az itteni lapötleteket. Jövő péntekig amit írtok, azt még figyelembe tudom venni.

Annyit még elárulok, hogy a nem kifejezetten koncepcióhoz illő lapokat közvetlenül teszem fel a tesztlistára, ha tetszik. A quwargok, ganüidek és a legendás lények az "én koncepcióim", ezek tesztlistára kerüléséről szintén én döntök. Más etnikumokhoz kötődő lapokat megküldök az illetékes tesztelőnek, aki majd dönt róla.





A legutóbbi tanácsokat ismételten leírom.

- Ugyebár az ÚN formátumok bevezetésével nem titkolt cél, hogy a játék tempóját fokozatosan valamivel hátrébb vigyük. Tehát semmiképp se olyan lapokat csináljanak, amik a Homokdűnék kieg lapjainál erősebbek. Erősségben kb. a 2017-es lapok környékére lőjétek be a lapokat.
- Aki nagyon szorgalmas, azt is megteheti, hogy megnézi, milyen lapok maradnak egy koncepcióba az ÚN formátumon és ez alapján tervez. Mivel a mostani lapok előreláthatóan 2023-ban jelennek meg, ez lehet egy kiindulási alap.
- A kijátszáskori lapelőnyt adó képességekkel (ideértve a cantrip lapokat is) bánjunk csínján. Ha egy ilyen lap 0-ér vagy 1 zsz-ért jön, az egyenes út a kiselejtezéshez.
- Semlegesítő és lapelőnyt adó képesség ugyanazon a napon ne legyen (legalábbis úgy ne, hogy a kettőt egyszerre lehessen használni), nagyon esetleg akkor, ha a semlegesítés nagyon speciális.
- Ne csináljunk direkt egymásra épülő lapokat (pl. egy új tokent és a tokent termelő lapot)! Ha csak az egyik is rossz, borul az összes.
- Tartsuk észbe, hogy a laptervezés célja koncepciók erősítése és életben tartása, de a játék egyensúlya is szempont! Ha valaki 3 lapból akar tier1 paklit csinálni egy pakliból, azt 100%, hogy nem fogom engedni.
- A jövőben kerülni szeretnénk azoknak a lapoknak a kiadását, ami pusztán mutogatásra süt el valamilyen képességet. Teljesen rossz iránya a játéknak, kb. kivédhetetlen, játékélmény-romboló, max. a dobatás hatékony ellene.
- Csak olyan másik lapot termelő lapot írjatok, ami vagy token lapot termel, vagy ugyanabban az évben jelenik meg, mint a kiadott lap (ez utóbbi nektek nyilván nehéz, így maradjunk az első opciónál). Az Új Nemzedék formátumon hosszú távon szeretnénk elkerülni azt, hogy egy lapot lehet használni, de az általa termelt lapot már nem.
 
Manaaszály
szabálylap színtelen
A játékot ellenfeled kezdi. (Ha több játékosnak is van ilyen szabálylapja, a normál kezdésszabályok lépnek érvénybe).
Ha ellenfeled a játék elején bármilyen módon kikapcsolja, az első körében semmilyen módon nem kaphat varázspontot.
Késleltetett hatás, 4: húzz 1 lapot.

----------

0vp A második eljövetel
bűbáj ősmágia, háló Raia
angyal, próféta
Minden asztalon, gyűjtőben, pakliban és kézben lévő lényed angyal altípust kap.
Azon lényeid amiknek 1 altípusuk van, S: feltámad képességet kapnak.
Jelenés: 1vp
 
oh, azt hittem, olyan lap már van. Ez is működik, ha a szöveget tudod már
 
Tűzvarázsló lesz annak a neve valojaban
 
Mínusz egy vessző. Argh
 
helyesen:

"égess, el, ne hagyjál el..."

Kellene már edit funkció a fórumba.
 
1 vp Tűzszemű lány
kalandozó, vízió, ember, tűz, KF, Dornodon

Láthatatlan.
Halálsikoly: sebződsz 2-t

[4]/2

"égess el, ha hagyjál el..."
 
2zsz, 1 nekron Valkűr
kalandozó KF, védekezés Raia
angyal
Semlegesítés: nem varázslat lap
Jelenés: 2zsz: megakadályoz egy forrást.
Ha védekezésből játszod ki, kör végén fel kell áldoznod.
Ha a játékból a gyűjtőbe kerül, rakd a Semmibe, kivéve ha van 2 köteléke.

[3]/1

----------

0vp Ködös emlék
általános köd, ősmágia Leah
Gyógyulsz 2-t, majd célpont jelző kikerül a játékból.
Ha a gyűjtődben van, minden köröd végén kapsz 1 vp-t, ellenfeled köre végén 1 szk-t.
 
Moa vakondfúró

1 VP 1 nekron 3/1 szörny/moa

S: célpont játékosnak vissza kell raknia egy lapot a kezéből a paklija tetejére, majd a paklija legalsó lapját a kezébe veheti.
E 1 ZSZ: célpont lap az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a tulajdonosa paklijának az aljára.


Krabber merülőhajó

2 ZSZ 4 SP „háló” leah építmény

Kijátszásakor aktivizálódik.
S nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és kiválaszthatsz közülük egy asztalon maradó lapot, aminek a Krabber merülőhajó a kör végéig minden aktiválást kívánó képességét és hátrányát megkapja.
Jelenés: kapsz egy passzív Csattogó krabbert.


Krabber kutatás

1 VP leah bűbáj „háló”

S: nevezz meg egy lapot, majd nézd át ellenfeled pakliját, és rakj egy ilyen nevű lapot a semmibe (ha van benne). Ha raktál így lapot a semmibe, akkor célpont krabberedre tehetsz egy izom jelzőt.
E 1 ZSZ: kapsz egy passzív Csattogó krabbert, vagy a kör végén húzz egy lapot!



Krabber biológus

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor keress elő a paklidból egy krabbert és dobd a gyűjtőbe.
Bármikor játszhatsz ki krabbert, amikor azonnalit.
Minden krabbered kap +1/+1-et.


Krabber totrúra

1 VP leah általános/vízió, krabber

Ennek a lapnak a kijátszása nem számít bele a „háló” korlátba.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
 
0építő Volt nincs kalyiba
építmény háló Elenios
vízió
Nem lehet rá reagálni.
Ellenfeled következő Semmiző forrásánál te választhatod ki mely lapok kerüljenek a Semmibe.
Ha nem választottál, húzz 1 lapot.
Ha a gyűjtődből játszod ki, sikeres kijátszása után mindenképpen a Semmibe kerül.

Repül
1sp
 
Ez csak egy UR felújítása mai formában. Az elődjét 1,5-2 éve még én is használtam néha tábori adóban.
Amúgy a 4 zsz-es lapok tudtommal nincsenek elengedve. Ebből kifolyóan ötletként bedobnék még egyet a Végső ütközet felújítása helyett:

Az utolsó roham
Fairlight, általános, 4 zsz, reakció drágítás +1

Minden játékos eldobja a kezében lévő lapokat a semmibe, húz 5 új lapot, ezután a paklik és a gyűjtők a semmibe kerülnek. (Ezt a húzó hatást semmilyen lap, szabálylap, vagy követő nem tilthatja le.)

"Minden kamikáze, a feladatának teljesítése közben, utolsó leheletéig harcol, függetlenül az esélyektől."
 
jópofa lap, de az is biztos, hogy kegyetlen versenylap lenne belőle!
Ha létrejön, akkor kb ledolgozza a járj, erdő, kreátor, gyakorlatilag kapna egy olyan helyzetet kapna, hogy 5 lap+szabálylap is van. Azért ez elég kemény lenne.
Meg párszor felmerült az, hogy nem jó vonal ez a 4zsz+reakciódrágításos lap vonal. Ezzel egyet tudok érteni. De más formában szívesen látnám viszont ezt a lapot.
 
Oke. Ertjuk. Myilvan meg tudnank ezt precizebben is fogalmazni.
 
Szilmill imperátor

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
K: egy kezedben lévő szilmilled (mutasd meg) „ősmágia” képességet kap a kör végéig, vagy egy játékban lévő szilmilled „ősmágia”, vagy „háló” képességet kap a kör végéig.
E ha ebben a körben játszottál ki szilmillt a kezedből: gyógyulsz 2 ÉP-t és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Blokkoló szilmill

1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny/szilmill

„Duplakötelék”: Védekezés.
Ha „háló” képessége van: ellenfeled nem gyógyulhat.
Ha „ősmágia” képessége van: ellenfeled nem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül.
J: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást.


Szilmill fősámán

1 VP 2/2 elenios szörny/szilmill „horgony”

Szilmilljeidet kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor szétoszthatsz max 3 álom jelzőt célpont lények között.
J: a kör végéig minden lény „háló” képességet kap.


Szilmill artista

1 VP 3/1 elenios szörny/szilmill

+1 ZSZ-ért kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor célpont lapot visszavetethetsz a tulajdonosa kezébe, és ha a célpont lap rendelkezett „háló”, vagy „ősmágia” képességgel, akkor a kör végén kapsz egy VP-t.
J: megakadályoz egy max. 1 költségű azonnalit.


Szilmill molnár

1 VP 1 ZSZ (2)/2 elenios szörny/szilmill

Semlegesítés: olyan forrás, ami jelzőt rakna lényre, vagy tókent hozna játékba.
Minden szilmilled kap +1/+1-et.
J: visszavehetsz a gyűjtőből a kezedbe egy szilmillt.


Szilmill dobos

2 ZSZ 1/1 elenios szörny/szilmill

Ha az ellenfél körében játszod ki: kijátszásakor előkereshetsz egy szilmillt a paklidból.
Minden elenios lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.”
J: célpont játékos veszít 2 VP-t vagy 1 SZK-t.
 
Deja Vu
IK: 4 zsz
Reakciódrágítás: +2
Sheran, általános, életkioltó

Ha +2 zsz-ért játszod ki forrásimmunis lapokat és helyszíneket is célozhatsz. Minden lap a gyűjtőből, az asztalról és a kezekből a semmibe kerül, mindenki húz 5 lapot, s újraindul minden, mintha most kezdenétek ezt a kört.
 
Womath vezér

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
A 2. körtől minden womathod az alábbi képességet kapja: „Kompenzáció: a kör végén kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!”
K: célpont womathra, ami ebben a körben már sebződött, tehetsz egy erőjelzőt.
S: levehetsz egy Womathodról egy jelzőt.


Borjúwomath

1 nekron 0/3 raia szörny/womath

Minden lényed kap +1 ÉP-t.
S tégy rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: célpont lény kap egy élet jelzőt.


Szimatoló womath

2 VP 0/6 raia szörny/womath „szárnyak”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Minden raia lényed kap feleannyi + SB-t (lefelé kerekítve), mint az alap ÉP-je.
Halálsikoly: előkereshetsz egy womathot a paklidból (kivéve Szimatoló womathot).


Megvadult womath

1 VP 1/4 raia szörny/womath „szárnyak” „rezisztens”

Womathaid nem veszíthetik el képességeiket.
K rakj rá egy -2 ÉP-s jelzőt: célpont lény sebződik 2 ÉP-t.


Tompaagyú womath

2 VP 1/6 raia szörny/womath

K ha egy womathodra jelző kerül: ellenfeled következő kézből kijátszott lapja 1 VP-vel drágább lesz.
S 1 VP, vagy dobj egy lapot a kezedből a semmibe: célpont lény kap egy izom jelzőt.


Gyógyító womath

1 VP 1/6 raia szörny/womath „háló”

Újrahasznosítás: 2. Élet: 1.
Kijátszásakor gyógyulsz annyit, amennyi a játékban lévő lényeid alap ÉP-jének összege (önmagán kívül).
E tegyél rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: gyógyulsz 3 ÉP-t, vagy kapsz 1 VP-t.
 
Minotaurusz hoplita

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha sebzést okoz: előkereshetsz egy minotauruszt.
1 VP keverd vissza a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Minotaurusz aréna

2 építő tharr építmény 5 SP „szárnyak”

Ha az egyik építője minotaurusz, akkor a másik lehet ellenfeled lénye.
K, ha egy lap visszakerül asztalról kézbe: célpont játékos sebződik 3 ÉP-t, vagy húzz egy lapot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Bolyongó minotaurusz


1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Kijátszásakor ha van rajta kívül minotauruszod játékban: húzz egy lapot!
E: visszakerül a kezedbe.


Kolapsz csatlósa

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „horgony”

Kijátszási feltétele, hogy visszavedd egy minotauruszod az asztalról a kezedbe.
Kijátszásakor válassz X különbözőt az alábbiak közül: újrahasznosítás: 2, húzz egy lapot, célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, 2-vel nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 2 ÉP-t.
X annyi, amennyi a viszavett minotaurusz idézési költsége, de max 3.


Minotaurusz veremharcos

2 VP 1 nekron (3)/4 tharr szörny/minotaurusz

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a kijátszója kezébe és a következő kör végéig ilyen nevű lapot egyik játékos sem játszhat ki a kezéből.
S: célpont játékos sebződik, vagy gyógyul 3 ÉP-t.


Minotaurusz hadtápos

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz ”szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz hadtápost.
Kijátszásakor kapsz annyi VP-t ahány lap ebben a körben visszakerült asztalról kézbe.
Áramlás 3 ÉP: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Minotaurusz veremúr

4-X VP (4)/4 tharr avatár/minotaurusz [+X] „szárnyak”

X annyi ahány lap ebben a körben és az előzőben összesen visszakerült asztalról kézbe (de max 3). Újrahasznosítás: X.
S: célpont lapot (kivéve önmagát) visszavetetheted a tulajdonosa kezébe.
E 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból egy minotauruszt, vagy egy lapot, aminek nevében a „verem” szó szerepel.
 
Csapó kettő
Szörny, ork, Dornodon, 4/4, KF, 1 SZK
IK: 2 VP 1 Nekron

Anti-mágia: 1
J: max 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled egy lapot a gyűjtőbe küldhet.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egy korben egy J képességét használhatod.

Cshapd ki!
 
Csapó kettő
Szörny, ork, Dornodon, 4/4, KF, 1 SZK
IK: 2 VP 1 Nekron

Anti-mágia: 1
J: max 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled egy lapot a gyűjtőbe küldhet.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egy korben egy J képességét használhatod.

Cshapd ki!
 
Elemi uralom

1 VP chara-din azonnali/reakció „védekezés”

Megakadályoz egy „villám”, „tűz”, vagy „hideg” lapot.
Ha „villám” lapot akadályozott meg: ellenfeled veszít 2 VP-t, ha „tűz” lapot, akkor ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, ha „hideg” lapot, akkor célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt (több ilyen hatás is létrejöhet, ha több ikon is van a lapon).


Moa villámhárító

1 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”

K: ha egy „villám” lap miatt sebződnél, sebződés helyett rakj rá annyi villámjelzőt, amennyit sebződtél volna.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik X ÉP-t, ahol X a rajta lévő villámjelzők száma.



Sommerthaug átka (új)

1 VP chara-din azonnali/reakció „védekezés”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy asztalon maradó lapot: a lap kijátszáskori képességei nem jönnek létre és kap egy átok jelzőt. Amíg a jelző rajta van, addig képességei nem működnek, és ha lény, akkor az alapsebzése 0.
Kompenzáció: előkereshetsz egy Sommerthaugot a paklidból.


Koncentrált fattycsapás (új)

1 VP chara-din azonnali/chara-din fattya „védekezés”

Célpont max X költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény, vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t. X a játékban és a gyűjtődben lévő fattyaid száma (de játékos max. 9-et sebződhet).
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.