Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A pusztulás sírjai
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. Beljebb sírokat látsz. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag." - az Encyclopedia Fantasia a pusztulás sírjairól, melynek közelében csak a Leah papok pihenhetik ki magukat igazán
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (30)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
Elnézést, de szerintem nem kell ehhez FAQ, csak a magyar nyelvtan ismerete.

"Ha ellenfeled paklijából lap kerül a Semmibe, sebződik 3-at."

Mit állítunk?
sebződik (állítmány)
Ki sebződik?
az ellenfeled (alany)

Ebben a mondatban nincs másik alany.

Ha a Fantom motyogó sebződne, na azt ki kéne írni.
 
Igen ez mindenképp egy FAQ-t megérdemelne.
 
Sziasztok, hülyeségnek is tűnhet, de muszáj rákérdeznem, hogy legyen nyoma a Behós verseny előtt: a Fantom motyogó sebző képessége önmagát vagy az ellenfelet sebzi ha kisül a trigger?

Jó lenne látni egy megerősítést az egyik oldalra, mert az örök karakterspórolás miatt elég érdekes az egyeztetés a mondaton belül.
 
A semlegesítés az asztalon maradó lapokon van, és ez egy kijátszási módja az adott lapnak. Kijátszhatod "üresben", ha úgy tetszik: "csak úgy", hogy nem semlegesítesz vele semmit. Ekkor ez a lapszöveg értelemszerűen közömbös a továbbiakban. És kijátszhatod semlegesítésként is, arra a dologra reagálva a lappal, amit semlegesíteni képes.
De ha így játszod ki, akkor is egy asztalon maradó lap lesz. Ha ez egy lény, akkor a tartalékba kerül, ha nem lény, akkor aktívan valahová az asztalra.

Ami zavaró szokott lenni, hogy vannak olyan asztalon maradó lapok (jellemzően lények), amik kijátszhatók azonnaliként (vagy azonnali reakcióként) is. Ilyenkor ezek a lapok minden tekintetben azonnali varázslatként viselkednek, tehát kijátszásuk után mennek a gyűjtőbe. De a semlegesítés az más. Ott az van, amit fentebb írtam.
 
Az asztalon marad ha nincs ezzel ellentétes szöveg a lapon(pl:új árnyrém).
 
Sziasztok!
Semlegesítéssel rendelkező lény, lapra alkalmazott semlegesítéssel történő kijátszása esetén, a semlegesítést követően normál lényként lekerül az asztalra, vagy semlegesítésként (mint azonnali reakció) egyből a gyűjtőbe kerül? A kódexben ezt nem találtam egyértelmüen definiálva.

Köszönöm szépen a választ!
 
Ok, köszi.
 
Csak bepasszivizálja őket.
 
A Nagytanács ítélete leszedi a hajókat? Csak 1db leszedésnek számít és nincs rajta, hogy "mindenképpen" leszedi a lapot. Csak az van rajta, hogy egyszer garantáltan kisüti rá a leszedést.
 
Elhagyott vizes kulaccsal elő lehet keresni Nefilimet vagy a Főapátot.
 
Igen. Ugyanugy mint, hogy egy Kodszitalassal is reagalhatsz az anti-magia: 1-es kepessegre.
 
moa homokfutóval megfoghatom egy anti-semlegesítéses lap, minimum 1-es anti-semlegesítését?

Szerintem igen a válasz, mert nem közvetlenül a lapra, hanem a kijátszáskori képességére, mint forrássra reagálok.
 
Vezércsellel csak kikeresni nem lehet másik Vezércselt, de visszavenni vissza lehet? Pl. ha van ott egy lekánterelt/kidobatott.

Se keresni, se visszavenni nem lehet. Ez semmiképp sem kívánatos, hogy egy lap mást jelentsen attól, hogy a zárójeles rész előbb vagy utóbb van. Remélem az eunuchnál is sikerül ezt idővel kilobbizni.

Hogyha a Hamis csillogással visszaadom a Kvarcgólem [J] képességét, akkor megint ki kell várni a "Késleltetett hatás: 2"-t?

A késleltetett hatás jelzőket csak a lap sikeres kijátszásakor kell rárakni. A Hamis csillogással a (J) képesség azonnal újra használható lesz.
 
Hogyha a Hamis csillogással visszaadom a Kvarcgólem [J] képességét, akkor megint ki kell várni a "Késleltetett hatás: 2"-t?
 
Köszönöm a választ.
 
"Minotaurusz eunuch mintájára nem mindegy hol van a zárójel" kérdés:
Vezércsellel csak kikeresni nem lehet másik Vezércselt, de visszavenni vissza lehet? Pl. ha van ott egy lekánterelt/kidobatott.
 
Szia!

Természetesen nem csak privát csoportban van fent a videó, hanem a saját HKK oldalunkon is. Bejelentkezés nélkül is megnézhető:
https://www.facebook.com/hatalomkartyai/videos
 
A videót nem láttam, mert a cikkbe nem tetted bele. Csak egy privát FB csoportban van fent tudtommal és nincs FB felhasználóm.
És szerintem nem mindegy. Más kártyajátékok tudtommal erre figyelnek aktívan.
 
A videót a gyártásról nem tudom, láttad-e, nézd meg, hogy működik a keverés, talán abból érthető, ez miért nem megoldható.

Ha jobban utánaszámolsz, nagyjából 10 DP-ként egyszer fog előfordulni, hogy 1 normál ritka és egy foil ugyanabban a boosterben van, talán ez elviselhető még.

Egyébként nem mindegy, hogy ugyanannak a lapnak a foil és normál verzióját akár 2 egymás utáni boosterből bontod ki, vagy ugyanabból?
 
Ez 2 különböző ritkaságú lap

Szerintem nem vagyok egyedül azzal, hogy a gépnek illene megtanítani azt, hogy ezeket külön lapként kéne kezelnie. Egyszerűen színvonaltalannak néz ki, amikor ugyanazt a lapot kibontom kétszer egy boosteren belül.
A gyngy-nél szintén. A sűrű ismétlődés úgy néz ki, mintha meg sem lettek volna keverve. Inkább kerüjön többe egy kicsit egy booster, hogyha erre létezik megoldás és tényleg nem fér már bele nektek a jelenlegi ár mellett.
 
Aha, értem! Mivel a második mondat külön sorban van, ezért akár lehetne mondani azt is, hogy bármiféle egyéb módon passzivizálok vagy célzok, akkor is sebzést okoz.

Ez valóban nem túl szerencsés így. Az eredeti szándék az volt, hogy ez csak a Démoni sziget képességére vonatkozzon, bele kellett volna írni, hogy "ha ezzel a képességgel" vagy egyszerűen csak 1 mondatba írni.

A hamarosan megjelenő FAQ-ban erre akkor mindenképpen kitérünk és bekerül a lap alá, köszönöm az észrevételt! Néha még mindig hiányzik, hogy a lapokat Te is végignézd
 
Egy boosteren belül lehet ugyanaz a normál és a fol ritka is. Ez 2 különböző ritkaságú lap, 2 adagoló rakja be a pakliba.

Az hogy 2 pakliban ugyanazok a nemgyakorik, ez teljesen normális.

Régen mi az ún "relatív primes" keverést alkalmaztuk. Ennek lényege, hogy a nemgyakorik száma, és az egy paklikba kerülő nemgyakok száma egymáshoz képest relatív primek. Igy ha még egy pszeudo-random módon összeállított sorból is rakjuk a lapokat a pakliba, biztosított, hogy nagyon ritkán legyen ismétlődés.

Viszont a CM-nél ez nem volt megoldható: csak és kizárólag 10-el osztható mennyiségek lehetségesek 1 típusból. Ehhez akkor tudnánk csak relativ primet rendelni, ha pl a nemgyakorik számát 5-ről 7-re emelnénk. Ez viszont azért jelentős drágulást jelentene, és tekintve, hogy idővel azért a nemgyakból igy is úgy mindenkinek megvan minden, sok haszonnal nem járna számotokra.

A gyakoriknál talán jobb a helyzet, mert ott a 11 db szerencsére relativ prím a 40 féle gyakorihoz képest.
 
Ha az első sor az én kérdésemre a válasz, akkor a kérdésem továbbra is él.
Az a kérdés, hogy ha pl. Thrax-szal célzok egy hajót, vagy egy Építő bárkát passzivizálok építeni, akkor kisül-e a sebzés.
Új sorban van a démoni szigeten a sebzés és a szöveg nem utal a saját képességére, tehát ez alapján elvileg igen. Mert így különálló képességnek minősül, ami állandóan működik.
De úgy tippelem, hogy a saját képességére szeretne csak működni, viszont akkor az szerintem majd faq-t igényel a fenti levezetésem alapján.
 
Ez most sokkal rosszabb, mint a korábbi CM-es kiegészítőkben.
Eddig két Hódítások frissen bontott versenyen voltam és mind a két versenyen volt a bontásomban két teljesen megegyező gyngy pakk két boosterben (csak a ritkák különböztek). A körülöttem lévők is jelezték, hogy ugyanez van náluk is. Hogyha a behós versenyről megőriztétek a laplistákat, akkor ezt tudjátok ellenőrizni ti is.
Valamint még mindig előfordul, hogy ugyanabban a boosterben egy sima ritka és ugyanannak a lapnak a foilos változata van. Egy DP bontásnál láttam ilyenből is ismétlődést a DP-n belül. Ez nem a véletlen műve. Valami gond van a Keverő nénivel.
 
A Démoni sziget az ellenfél hajóját is tudja passzivizálni, a szövegből ez nyilvánvaló, különben csak annyi lenne, hogy passzivizáld egy lapodat (mivel a hajó is lap).
Szeretnek érdeklődni h mi a hivatalas allaspont a full artok gyakorisagarol 1 DP-n belul?

Nincs ilyen, hogy full art hivatalos gyakorisága DP-en belül. A paklik véletlenszerűen vannak keverve, teljesen véletlenszerű, hogy 1-1 pakliból, vagy DP-ből milyen ritkát vagy foilos lapot tudsz bontani.
A paklik kb. harmadában van foilos lap. 70 féle foil lap van, ebből 9 fajta full art. Tehát az átlag esély egy boosteren belül a full artra 1:3*70/9 vagyis 1:23,3-hoz. Ez átlagosan kb. 1 DP-t jelent, de ahhoz, hogy ez az arány ki is jöjjön, nagyon sok DP-t ki kell nyitni. Egy DP nyitásánál simán lehet, hogy nincs benne, vagy több is van. A gyárlátogatásnál én ellenőriztem a gépbe kerülő "szekvenciákat" és nekem megfelelően randomizáltnak tűnt, de a keverés során nem volt kiemelve az, hogy dobozonként 1 full art legyen, ez a jelenlegi rendszerben nem megoldható. Csak úgy, de ez jelentős többletköltséggel jár, ha ezeket a lapokat teljesen külön gyártjuk, nem a normál foil íven és egy 6. keverőoszlopba kerülnek a gépen.
A gyngy keverése is botrányos, ami a draftoknál igen komoly problémát fog jelenteni.

Ezt korábban is láttuk, hogy 1-1 teljes DP-ben nem volt bizonyos nemgyakokból, mások pedig ismétlődnek, ezt jeleztem már a CM-nek is, de azt mondták, ez a keverés jellegéből adódik, és ez szerencsére elég ritkán fordul elő azért.
 
A keverő néni sajnos nem volt a helyzet magaslatán. A gyngy keverése is botrányos, ami a draftoknál igen komoly problémát fog jelenteni.
 
Üdv.

Szeretnek érdeklődni h mi a hivatalas allaspont a full artok gyakorisagarol 1 DP-n belul?
Ahogy latom rengetegen bontanak es sok sok DP-ben 1 db sincs. En is bontottam 3 DP-t es 1 db full art sem volt benne ami azert eleg elszomorito. Masok 3-4 DP-ből meg 7-8-9-10 full artot is bontanak ami eleg elkeserito arany
 
Démoni sziget hogy működik?
Minden hajó passzivizálásra és célzásra?
Se a tördelés, se a szövegezés alapján nem utal vissza a (K) képességre.
 
Így van.
 
Azt jól látom, hogy a Vezércselnek nem kell lapot áldoznom és dobnom ha nincs?
A : szerepelne ha igen ugye?
 
  ... | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.